|
|
|
#631 |
|
Member
|
mutkasella tiellä traktorin takana kauhee jono ja mun eessä olevan auton rekkari FFS
hyvä et pystyin ajaa ku nauroin niin paljo.
|
|
|
|
|
|
#632 | |
|
La araña discoteca
|
Quote:
![]() ![]() Knife Party on jotain niin mieletöntä. AAAAAHHHHH ENÄÄ VIIKKO PENDULUMIIN.En haluu sinistä! D: Mut just vasta pääsin kotiin ja oon ihan onnesta soikeena ku mun Westwood sopii päälle ku nakutettu ja se on muutenkin täydellinen ja ihana ja nää pääkallot ja ANDREW SCOTTIN VEKTOROITU NAAMAVÄRKKI. Et ehkä selviin tän kans seuravaan tuotantokauteen (tahi teepaitaan) asti.
|
|
|
|
|
|
|
#633 |
|
absolutely cuckoo
|
Iltaa!!
sauna <3, maisemat mun asunnolta, kahvia ja pullaa. ja ostettiin legoja lahjaksi ja käytiin syömässä. nomnom ruokaa. ja rakastan tuota paitaa niin ![]() ja haluan mun dalekinkin jo!
|
|
|
#634 | |
|
built to fail
|
Quote:
!!! Ihana!
|
|
|
|
#635 |
|
absolutely cuckoo
|
OHAAAAAA SE!
'/hymiökommunikointia ![]() sopisi tähän perjantaihin, vaikken miteskäää ollutkaan in laaaaaaaaaav
|
|
|
#636 | |
|
built to fail
|
Quote:
friday I'm in love on TÄYDELLINEN ja toi paita niin kaunis!! ![]() mulle toi on vaa nii semmone bändi että pari tiettyä biisiä + oikea mieliala = automaattine vollotus *emotionally attached* vaikken oikeestaa ikinä oo _fanittanu_, jooooo sfsdgahdfhhmmm pitäis siivota ja raahata kaverille patja ja tehä kaikkea hyödyllistä mut kone ja dataus ois jotenki nii paljo kivempaa.
|
|
|
|
#637 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
![]() ja kuka siivoo pe-illalla klo 23 tai kantaa sillo patjoja ei kukaan dataaminen taas pe-illan ratoksi on oikein ![]() flunssattaaaaaaaaa --> nukkumaa
|
|
|
|
#638 | |
|
built to fail
|
Quote:
|
|
|
|
#639 |
|
Breakfast, breakfast!
|
te nyt tollaista paitaa postailetta ja mulla on pari viimestä päivää soinu friday im in love päässä omägä!
![]() mun manics lippu tuli!
|
|
|
#640 |
|
Member
|
huomaa että syksy ja tv palaa taas normaaliin aikatauluunsa ku ei tässä oo kun kaheksan eri sarjaa eiliseltä ja tältä päivältä kattomatta -.- tää tuntuu jo työltä.
|
|
|
|
|
|
#641 |
|
La araña discoteca
|
Ostin tänään lenkkarit ja uuden polkypyörän (ja lukon ja vaijerilukon ja lampun) ja Pendulum-lipun ja kolme kappaletta junalippuja.
Pidelkää mua mää pökerryn.
|
|
|
|
|
|
#642 |
|
Member
|
Ompa huippu kö on lauantai ilta kö tulee biisikärpäinen
|
|
|
|
#643 |
|
Member
|
Onko kaikilla muilla lauantaina muka elämää!
![]() Meen nuq, huomenna(kin) töitä.
|
|
|
|
#644 |
|
absolutely cuckoo
|
onpa tääl taas ollut vilkasta. mä olen autossa vielä turkua kohti menossa
jep jep
|
|
|
#645 |
|
Breakfast, breakfast!
|
mullei ainakaan ole elämästä tietookaan mut en oo tänne viittiny postailla kun en jaksa yksinpuhella nyt muutenku irl.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|