|
|
|
#496 |
|
built to fail
|
Osotan taas sosiaalisuutta ko äidillä on kaveri täällä ja ne on keittiössä ja näännyn ja dataan siis huoneessani ennemmi
Oon flunssane ja rasvahiuksine ja ällö ni en uskalla kohdata ees keski-ikäsiä perhetuttuja. Minuutiks.
|
|
|
#497 | |
|
Member
|
Quote:
hyvä kun mäkään ees joskus sanon moi ku siskot tulee lyömään. edit. KÄYMÄÄN MITÄ VITTUA
|
|
|
|
|
|
|
#498 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
mut awwwwwwwwwwww örkkimekko!
|
|
|
|
#499 | |
|
built to fail
|
Quote:
! WUUUTtaitavaa ja okei minna no makselen niitä muita tässä huomenna vaikka kunha vaa muistan en just nyt heti uskalla taas kattoa tiliäni
|
|
|
|
#500 |
|
built to fail
|
postikulut on 25 e
se meni sit siinä
|
|
|
#501 |
|
Member
|
|
|
|
|
|
|
#502 |
|
built to fail
|
Jos tilaan mun -50% örkkimekon ni postittaminen suomeen maksaa sen 50% siihen päälle.
Plus miinus nolla jollon oon taas siinä alkutilanteessa jossa olin alkukesästä.TARVIIN TÖITÄ
|
|
|
#503 |
|
Member
|
|
|
|
|
|
|
#504 | |
|
built to fail
|
Quote:
ei ehkä iiiihan ny oo sen arvostamut aika karuu, ja toi on vielä se kaikista halvin ja hitain toimitus, ne nopeemmat on jottai neljääkymppiä
|
|
|
|
#505 | |||
|
La araña discoteca
|
Quote:
Aww muki. Sellanen olis kyl kans aika saakelin hiano. Mut mä tykkään huorata mun fandomeja vaikka kukaan ei niitä tajuiskaan. ![]() MISTÄ TULIKIN MUUTEN MIELEEN. Yks mun tutor-ryhmästä tietää Tobuscusin! Se oli huomannu mun t-paidan! Deadmau5-paidan kans! Ja se vaa meinas et "kuka ny ei deadmau5ia tiedä lol". Olin vähä sillee . Ja torstaina höpötin yhelle randomille pojalle Knife Partysta! MITÄ VITUN VITTUA.Quote:
![]() Quote:
|
|||
|
|
|
|
|
#506 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
![]() OOOH suvi tosta twiitistä
|
|
|
|
#507 | |
|
built to fail
|
Quote:
mikä on vähä epätoivosta koska jos ite mietin vaikka että hmm, vuoden mua vanhempi tyttö blood brothers -bändipaidalla, tyttö joka kaiken lisäks oli kerran jo puhunu mulle JA MITÄÄ EN SANONU JUMALAUTA MUN SUOSIKKIBÄNDINI MAAILMASSA mut ei mut ehkä joku on rohkeempi. enkä koskaa pääse yli siitä ko kaliforniassa ko tulin vuoristoradasta ja joku SÖÖÖPÖÖÖÖ huus jo kaukaa että I LOVE YOUR SHIRT! I LOVE YOUR CRYSTAL CITY SHIRT mikä on siis bb:n toisen laulajan vaatemerkki. Tai no oli....Olipa omalaatune rant. Haluannn assassin's creed paidan ja tobuscuspaidan ja vaikka mitä. Eikä mulla VIELÄKÄÄ oo radioheadpaitaa joka on pitäny ostaa joku kolme vuotta. O SE JÄNNÄ. musta vaa vähä tuntuu että ne menis hukkaan ainaki täällä koska ihmiset ja fanitukset. Tarkkailen aina ihmiste paitoja ja ainoot fanituspaidat jotka oon bongannu on black ops, twilight, muse ja enrique Musta kaikkien ihmisten pitäis kantaa päällään jotain joka kertoo mielenkiinnon kohteista. En ymmärrä ko joillai EI IKINÄ oo mitää printtipaitoja päällä
|
|
|
|
#508 |
|
Member
|
murrrr
![]() inhoan futista joskus. aaa samaa mieltä mielenkiinnon kohde-paidoista
|
|
|
|
|
|
#509 |
|
Member
|
voi vittu. 4-2 blackburnille ja meiltä kaks omaa maalia. voi vittu.
|
|
|
|
|
|
#510 |
|
absolutely cuckoo
|
Piti tohon empun viestiin sanoa et ehkä niil jollain ei oo kunnon kiinnostuksen kohteita ...tai niistä ei tehdä paitoja, mut siis NIINPÄ ja samaa mieltä et muutkin saisi pitää
![]() eksyin nyt netti-ikkunashoppailemaan tahdon.....nättejä asioita... http://www.modcloth.com/Modcloth/Blo...ess-in-Ginger# http://www.modcloth.com/Modcloth/Wom...Borealis-Dress jepjep
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|