|
|
|
#3646 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
![]() ![]() niin oisikin ja jeee!
|
|
|
|
#3647 |
|
if you had souls at all.
|
|
|
|
|
#3648 |
|
Breakfast, breakfast!
|
mikä last.fmmää vaivaa, mun overall artistien määrä vaihtelee ja myös jotku kaikki noi montako kertaa mitäki on soitettu on jotkut vähän vähemmän ku ennen?!
![]() /KRIISI
|
|
|
#3649 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
mikä sitä nyt sekoituttaa paitsi et ne jotku soitetut määrät aina joskus heittelee ihan omituisesti kyl mullakin, mut niin mikä lie ![]() mä haluan jonnekin reissuun, ja nyt pian en vastga sit muse asioita joulun. ja ei oo mitään keikkojaan sit keskiviikon keanen jälkeen ei ainakaan kunnollisia ja en arvosta /prioriteetit
|
|
|
|
#3650 |
|
Breakfast, breakfast!
|
OH GOD mun kämppis ja sen kaverit kokkaa tuol jotain ja kutsui minutkin syömään sit kunhan se on valmista (tekee ihan kasvisruokaa voijjee) ja yhyyy ajattelin pitää mukavan lauantai-illan pizzan ja monty pythonin parissa mut nyt joudun sosialisoimaan joittenki ventovieraitten kanssa apua
|
|
|
#3651 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
|
|
|
|
#3652 | |
|
Breakfast, breakfast!
|
Quote:
ja nyt nuo tuolla ilmeisesti jo vähän maistissa kovalla äänellä kikattaa mitä tästäki tulee. rentouttava viikonloppu.
|
|
|
|
#3653 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
tsemppiä sellaiseen. ja ja ja en mä osaa kun aina jos en haluakaan nii sit jään aina vaan kohteliaisuudesta hengaa jonnekin ja joo ei hyvä ![]() edit tahon http://eil.com/shop/moreinfo.asp?catalogid=76088 edit2 olkoon mitä vaan tää roju, eikä tollaisia ns. olemass amut herranjestas TAHDON! http://eil.com/shop/moreinfo.asp?catalogid=108976
Last edited by sMindy; 14-07-2012 at 08:33 PM. |
|
|
|
|
|
|
#3654 | |
|
Breakfast, breakfast!
|
Quote:
anteeks vaan asianomaiset mut. minun elitististä introverttikuplaani särkee tämä tälläinen ja kaikki muukin.
|
|
|
|
#3655 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
![]() käytiin siskon kanssa äsken brunssillabuffetilla. ja vatsaan sattuu mut jeesus kun oli hyvää. jälkkäribufekin jossa kakkuja, mustikkapiirakkaa,mansikoita, kermaa, lettuja, suklaamousse asiaa <3333 ja se kaikki muutkin ja uusi perunoita. ja kahvia. oli vaan niin p*skantärkeä setä siel: - 2 tuollaista brunssia kiitos - ME ei haluta sitä kutsutaan brunssiksi, kun ei se ole sellainen - aha okei..... - Ku se on lounasbuffet - noh kaksi sellaista sitten sii vaan voi sitä sen olemassa oloa....ja mitä sitä turhaan asiakkaita palvella kun voi päteä ja oikeasti mut ruoka oli hyvää silti
|
|
|
|
#3656 |
|
absolutely cuckoo
|
youtube scroblaaja asia ja mun elämällä on niioiiiin paljon suurempi merkitys
![]() laiska päivä
|
|
|
#3657 |
|
Breakfast, breakfast!
|
kävin vähän brightonissa ja kaks uutta takkia.
![]() MUT OIKEESTI!!!! koska oxfam nii molemmat oli kympin kieppeillä ja toinen sellanen ihana täydellinen navy/militarytyyppinen ei yhtään mun tyyli tai ainakaan väri mut NIIN HIENO!!!! niin oli pakko. ![]() plus ilman mitään huoltajia shoppailemassa metrin korkuisia poikia joilla raybanit ja hollisterin kassit joissa puolialaston mies siinä posettaa mitä vittua maailma. voi jos ei tartteis koskaan poistua tästä omasta pienestä kuplastani.
|
|
|
#3658 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
sulla niitä kyl alkaa olla aikamoinen tseleksööönja hui nuo lapset mitä ne ja miksi jnejne mut lapset nykyään tai jottain, ja vanhoja tätejä tässä ollaan.
|
|
|
|
#3659 | |
|
Breakfast, breakfast!
|
Quote:
![]() TARTTEN päästä tohon isompaan huoneeseen. mut en tiedä miten. tai jos jotenki saisin järkättyä tänne tilaa johonki mut slkdfjlggfgh???voisko obsessoitua jostain vähemmän tilaavievistä asioista joskus.
|
|
|
|
#3660 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
sellainen vaatehuone eheheh mut siis sellainen mis ne oisi kivasti ei sellainen komero, niin sellainen oisi tärkeä asia ![]() ja ei kai sieltä huoneesta voi oikein mitään realisoida pois takkien tieltä. toinen naulakko? sellainen rekkiasia (koska mä niin haluasin sellaisen niin tuli vaan mieleen )? mut tilaa vie nekinmiksi en ole nukkuuus, ku väsy oli jo tunti sit edit tahtoo http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/60179434/ paitsi enempi jos oisi rullat, mut tuo ei oo ees kallis edit ei nyt ratkaise sun ongelmia, mut tahdon ku o rullatkin http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/16684783/
Last edited by sMindy; 15-07-2012 at 08:48 PM. |
|
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|