|
|
|
#3616 |
|
built to fail
|
Kyllähän se Pulp kuitenkin oli hyvä.
However, it was good, after all, a Pulp. (Translated by Bing) voi bing kännökset ja itkiksen/L-M:n päivitys
|
|
|
#3617 |
|
Breakfast, breakfast!
|
mää pongasin empukin tuolta!
ihanat te ootte niin onnellisen näkösiä! ja jarvis tietty kanssa. ![]() ja lol journalisteille.
|
|
|
#3618 | |||
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
![]() ja awwwwwwwwwwwwww niin ei ne huomannuuuu vaiks sä nyt oot ihan yht esil ku minäkin Ja hehehawww ääneille muin kurkkuun sattuu, ja pohkeet on kipeet aina kun asentoa vaihtaa ![]() Quote:
BINGQuote:
onnellisuuuus
|
|
|
|
#3619 |
|
built to fail
|
Ulpuuuu miks sulla ja mun serkulla on yhtenen kaveri facebookissa, tuo joku laura
vahingossa äsken itteki melkee lisäsin sen ko se tykkäs yhestä mun kommentista ja luonnollisesti stalkin ja kännykällä tyrin ![]() pieni maailma
|
|
|
#3620 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
mä just huomasin et vapulla ja mun työkaverilla on yhteinen kaveri ja joo jännää jne http://www.setlist.fm/setlist/pulp/2...a-3df45b7.html MIKSI jossain romaniassa tollainen settilista...tai ei siin nyt maailman suurimpa eroa mut dogs are everywhere encorena...siis tota oikeasti? .......ja se monday morning...paitsi et mä kyl tykkään misshapesistäkin ja joo niin.ja edelleenkin miksei tollaisia meksikon keikkoja voisi olla http://www.pulpwiki.net/Pulp/Live23A...rtesMexicoCity seriously sairaspäivänä saakin vaan..pulppeilla rauhassa
|
|
|
|
#3621 | |
|
if you had souls at all.
|
Quote:
![]() mun velikin tosiaan oli ruississa ja toi mulle ruissipaidan.. ei ollu hokannu heti perjantaina kahtella paitoja, tilasin kyllä cardigansin paidan kävittekö kattoon niitä? Nekö olikin mutafestarit? veli oli postannu faceen "mutakuvan" oli ihan pakko kommentoida, että eihän tuo vielä mitään ![]() edit: ens viikolla Keane ja huomenna meen tekeen jotain niin out of character, että ihan jänskättää
|
|
|
|
|
#3622 |
|
one more miracle
|
Asfhhkfghhh vanhemmat rupes suunnittelemaan matkaa Löndöniin olympialaisten aikaan ja jos ne oikeasti menee niin joo en yhtään oo kateellinen tai mitään. Tosin mietin vaan miten ne pärjää niiden englannilla siellä
|
|
|
|
|
|
#3623 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
![]() me katsottin siskon kanssa 2.5 biisiä, se lauantai meni sellaiseksi haahuiluksi, koska fail ![]() sunnuntain oli kuraisaa, ja liukasta mutaaa ja lätäköitä (ja kannatti varmaan ne kuraset vaatteet ja varsinkin kengät ku en löytänyt kumppareita, niin jättää vaan kuivumaan vessan lattialle kasaan ) mut ei se mitään HC-mutaa ollutja joo Keane ![]() ja mitäs vappu menee tekkee?
|
|
|
|
#3624 |
|
built to fail
|
http://gawker.com/5924524/employment...ium=socialflow
EN KESTÄ ja ainiijuu mulla o vieläki ne mutaconverset muovipussissa tuolla
|
|
|
#3625 | |
|
absolutely cuckoo
|
L O L nicolas cage jutskaah
Quote:
?
|
|
|
|
#3626 | |
|
if you had souls at all.
|
Quote:
mihinkäs sä olit kumpparit hukannu? kyllähän kokeneen festari kävijän pitäis osata varautua ![]() mä meen ottaan ripsiin pidennykset
|
|
|
|
|
#3627 |
|
one more miracle
|
Jos ei olis töitä tai jos ei olis niin kovaa tarvetta sille rahalle niin toki änkeäisin mukaan, mutta nää tekijät vähän estää toteuttamasta tätä. Bleh. Piti kyllä taas vähän kitkutellen painella tänään menemään, kun ei olis yhtään huvittanu tehdä töitä.
![]() Yks mun luokkalaisista pääsi sitten nyt syksyksi Uuteen-Seelantiin opiskelemaan ja en oo yhtään kateellinen enenen ![]() ja se oli jo pistäny kuviakin sieltä ja en vaan kestä ;______; vaikka se paikka onkin se pahin maanjäristysalue niin silti noh vielä jonain päivänä |
|
|
|
|
|
#3628 | ||
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
noh en mä tiedä, mun sidskon kumpparit on autos, mut omat ..jossain..mut meni se näinkin kun kotiin nukkumaan niin ei se haittaa, mut miksiköhän oli nyt aamulla kuumetta ja flunssa ![]() OOh....mistäs sä sellaiset oo keksinyt otattaa...mitä siin ees tehdään laitetaan tekoripset jotenkin ripsiin kii vai?? Quote:
noh mut tartteehan sitä rahhaa ja ja ja kaikkeaawwwwwwwwwwwwwh mut ehdithä sinäkin joskus
|
|
|
|
#3629 | |
|
if you had souls at all.
|
Quote:
mä en kyllä tiiä, mitä se käytännössä tarkottaa.. paitsi, että pitää kaks ja puol tuntia hillua siel
|
|
|
|
|
#3630 | |
|
one more miracle
|
Quote:
Paitsi jos ne on ihan liian pitkäthmmm niiiiin ja pitää nyt kuitenkin syksyksikin koittaa ettiä töitä jos sitä joskus meinaa toteuttaakin nää haaveet ja muutenkin rahoittaa kaikkea keikkailua ja sensellaista ![]() "Alcide, you sure know how to treat a lady" ahh TB <3
|
|
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|