|
|
|
#3526 | |
|
Member
|
Quote:
![]() ![]() ![]() No, onhan David Cameronkin The Jam ja The Smiths -fani.
|
|
|
|
|
#3527 | |
|
batteries for flashlights
|
Voi saksa
![]() Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#3528 |
|
one more miracle
|
No höh Saksa. Nyt en tiiä kumpaa tässä pitäisi kannattaa
![]() Piti kuunnella toi Survival uudestaan ja paras kohta koko biisissä on se ihan alku Olkoot kuinka disneymäinen tahansa, sopii hyvin olympialaisiin. Mutta sitten se rupeaa ihan hirveästi muistuttamaan jotain Mikan biisiä. Ja Queenia. UghJa voihan lol Katainen
|
|
|
|
|
|
#3529 | |
|
if you had souls at all.
|
Quote:
Mutta jooh, Keskustahan soitti Coldplayta, Jutta Urpilaisen suosikkia. Mitäs voidaan päätellä meidän "eturivin politiikoista"
|
|
|
|
|
#3530 |
|
built to fail
|
minna hei
viikko ja pari tuntia
|
|
|
#3531 |
|
absolutely cuckoo
|
ut huh!!!!
![]() The Shins oli ihaaaaaaaaaanaaaaaa. Mut Charlotte gainsbourgh perui.... Ja 2 tuntia odottelua oisi ollut ja Regina spwktor oltais kuitenkin jätetty kesken niin päätettiin ettei jäädä.......vaanjunassa et hmm.mmm en ole varma ratkaisun oikeelllisuudesta
|
|
|
#3532 |
|
absolutely cuckoo
|
eikö logiikka kun on tullut palkkaa med lomarahat tms, et voisin ostaa itselleni andrew bird -paidan, uudet kengät ja silleen?
![]() miksi mua nykyään väsyttää ennen puolta yötä, menee hyviä tunteja hukkaan...prioriteetit
|
|
|
#3533 |
|
Breakfast, breakfast!
|
miksi oon kipee ku huomenna piti mennä brightoniin?
|
|
|
#3534 |
|
absolutely cuckoo
|
elämä ei ole reilua. Paranemisia
|
|
|
#3535 |
|
built to fail
|
Minnnnaaaaa nyt on ongelma mulla on maanantaina työt aamukuudelta ja siks tarttis tulla autolla mikä o tosi jees ko oona ja mä molemmat inhotaa ajaa mut löytyiskö sieltä josai joku parkkipaikka pariks päiväks
Jee rauma ja kelvottomat liikenneyhteydet
|
|
|
#3536 |
|
absolutely cuckoo
|
minun kadulla on tilaa, siihen vaan ja mulla on oma parkkihallipaikka, et eiköhän löydy paikka
|
|
|
#3537 |
|
absolutely cuckoo
|
voi hiljaissuuusss!
Väsy päivä, kun lyhyet yöunet. Mutta silti nukkumaan meneminen kun jo yönvaloisuus muuttuu aamuksi alle viikko ja ruissi! Ja tänään sohva ja urheilua telkkarist
|
|
|
#3538 | |
|
built to fail
|
Quote:
buuu ko mars volta ja two door cinema clubbi kehtaaki tolla tavalla mennä päällekkäi koska jälkimmäine ois nii semne JEE KESÄ JA ILO ja volta taas joko tajunnanräjäyttävää tai sit vaa puhdasta mitähelvettiätapahtuumiksenolemuualla. hah ehkä pitäis vaa lähteä ennen, ehtisin bussiin ja säästyisin valinnalta ![]() sovittii jo oonan kaa että molemmat o sit täyspulsuina siellä ku ei jakseta vaatteista stressata, voit minna etukätee harkita kehtaatko meijä kanssa esiintyä paitsi että edellisvuonnaki oli enemmä tai vähemmä ja sama juttu ja eiköhä oonaa silti mettästetty sieltä jonneki katutyylimuotilehtinettiasioihin ni enköhä se kuitenki ole mää joka edustusryönäileemites mitä pitää ottaa muute mukaa? jottai makuupussia ja sen semmost?
|
|
|
|
#3539 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
JOoooo minäkin stressasin samaa päälekkäisyyttä, Mut kattoo nyt Mä en tiedä kuinka teidän pulsuiluun uskoisin Mut pidetään sitten tarvittaessa sellainen hajurako ![]() Ja mul on peittoja, tyynyjä, makuupussi, sohva ja ilmapatja, etteivälttist sellaisia kai tarvitse?
|
|
|
|
#3540 |
|
Member
|
Mä en tiiä yhtään mitä maailmassa on tapahtunut viimeseen kahdeksaan päivään.
Mutta. 1. miten maailmassa voi olla kuuma. Niin käsittämättömän kuuma ettei voi olla ku alasti eikä sekään riitä. 2. miten käsittämättömän hankalaa on vetästä päiväkännit ja sen jälkeen kävellä tunti vuorelta alas, en suosittele. 3. miten paljon intter netissä voi olla tehtävää viikon jälkeen. 4. älkää italian pojaat hävitkö ![]() 5. mutta miten käsittämättömän ihana viikko oli, niin ihana. <3.
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|