|
|
|
#3511 | |
|
coloring book
|
!! oi voiQuote:
tuli kyllä USoE mielee enkä mäkää kauhiasti piittaa sen tyylisist kappaleist. Vähä taas Queenia joo ![]() mut Mattin ääni ja falsetti ![]()
|
|
|
|
|
#3512 | |
|
absolutely cuckoo
|
Uthuh Mattin äänelle ja asioille. Koska kuulosti hyvältä se!
ja joo Queen maistahan se oli jälleen joo, ja musta jotenkin hassuakin. mut jotenkin ehkei ne tee levyllistä voittamiskappaleita ![]() ja jotain ihan muuta kun kaikessa museudessa en edes selannut twitteriä kunnolla, mut ahahahaihih ku hihitytti tämä Quote:
![]() ![]()
|
|
|
|
#3513 | |
|
batteries for flashlights
|
Quote:
mä voisin lähteekki sinne kunhan vaan saan sen töistä vapaaks tai aamuvuoron ja en tienny sitäkään et meiltä on harjavaltaan vaan tunnin matka ![]() ja liputki on vaan 24 €
|
|
|
|
|
|
|
#3514 |
|
Breakfast, breakfast!
|
mikä mua häirihtee tos kappalees eniten on se artwork SE ON NIIN RUMA
![]() ![]() hyi!mut hmmmmm hmhmhm joo lol koko olympiajuttu. ei se kappaleena NIIN huono ollu kun mulla oli odotukset kerranki tarpeeks alhaalla.
|
|
|
#3515 |
|
Member
|
lopu jo lopu jo lopu jo!
vittu viiden tunnin pääst pitäs herätä. lopu jo! c'mon portugaaal!
|
|
|
|
|
|
#3516 | |
|
one more miracle
|
Quote:
![]() edit: voi ei, en pysty kattomaan näitä rankkuja. Nukkumaan --> Last edited by Nadenken; 27-06-2012 at 09:14 PM. |
|
|
|
|
|
|
#3517 | ||
|
coloring book
|
Quote:
Quote:
![]() no mul o aivan sama kumpi voittaa mut espanjaa ny oon kannustanu loppuis jo peli ![]() // sinne finaaliin se Espanja meni
Last edited by insidemindmap; 27-06-2012 at 09:27 PM. |
||
|
|
|
|
|
#3518 |
|
batteries for flashlights
|
toi peli oli oikeesti ihan liian jännittävä! mun sydän hakkaa viäki vähä liian kovaa.. huh
|
|
|
|
|
|
#3519 | |
|
Ma quale sogno!
|
Quote:
|
|
|
|
#3520 | |
|
Member
|
Ololol
![]() Quote:
![]() Mä kans odotin jotain huonompaa, niin en oo silleen pettyny Siitä ite kappaleen alusta en oikein tykkää (jostain syystä tuli mieleen Abba heti, ku se alko ), enkä hirveesti laulujutuista, varmaankaan sanoitusten takia, mutta instrumentaaliosiot on ihan jees.Mutta ei mulla kyllä mitkään olympialaiset tosta tuu mieleen. Edit: Niin joo, YleX Aamu soitti sen vähän ennen yheksää. Last edited by Noora; 28-06-2012 at 09:32 AM. |
|
|
|
|
|
|
#3521 |
|
Member
|
tarvitsen itsehillintää. menempä tästä värjäilemään hiuksia näinkin pitkän ajan kuin kolmen päivän jälkeen taas uudestaan.
meitsistä tulee taas blondi
|
|
|
|
|
|
#3522 | |
|
one more miracle
|
Nönnönnöö no toivottavasti Saksa voittaa tänään ja saa luvan voittaa Espanjankin. Vaikken ees tykkää Saksasta maana niin erityisesti, mutta ne ainakin pelaa vähän mielenkiintoisemmin. Tai ainakaan ne ei makaa koko ajan nurmella itkemässä jotain pikkukolhuja
![]() Quote:
![]() mun tekis hieman mieli värjätä hiukset kesän jälkeen, mutta en tiiä pistäisinkö vaaleampia raitoja vai värjäisinkö jollain ruskean/punaisen sävyllä tosin nää on nyt niin hyväkuntoiset etten haluaisi hirveästi niitä tuhota, mutta vaihtelu on aina kivaa.
|
|
|
|
|
|
|
#3523 |
|
Breakfast, breakfast!
|
|
|
|
#3524 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
![]() väsyttää liikaa en jaksa suihkuun -> menen aamul mistä ei ikinä tuu mittään --> olen likainen /olkaa hyvät huomenna shinsi
|
|
|
|
#3525 | ||
|
built to fail
|
Quote:
![]() Quote:
mun pitäis lehdet ehtii jakaa siinä aamulla ja sit sählään busseilla porin kautta. Kunha irrationaaleihi kerkiän mikkä muu ei sit oikeetaa erityisemmi sykähdytä ni voidaa ottaa porispere vol 2 ja *~hengaan~* ja möllötän kaikki keikat ja vetelen metrilakua
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|