|
|
|
#3481 | |
|
Member
|
Quote:
joo, mäkin lueskelin.. kuulemma siin puol kympin aikoihin. juuri silloinkun kattelen criminal mindsia. eli ehkä jaksan vaivautua kuuntelemaan zanen vittumaista pälpätystä <3 ![]() mut öäöäööö, en oikeen tiiä. |
|
|
|
|
|
|
#3482 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
![]() mä olen vaan töissä nukkunut ja en ole ehtinyt koneelle jooo niin, mulla ei siihen aikaan oo mitään et ehkä sen biisin sit kuuntelen, mut niin saapa nähdä sit mitä o
|
|
|
|
#3483 |
|
Breakfast, breakfast!
|
onko se nyt varmaavarmaa et se on huomenna?
kfllkdsffsdsdf mua ahistaa kun jos se on joku olympiajuttu niin se on just joku sellanen NSC/invincible osa 2 englaaaannndddd is foreeevööööörrrr tai jotain en tiiä ja onko se 19:30 oon sillon kotimatkal pitää toimia et mp3soittimessa toimii se radio ja sit osata pitää pokerinaama. ![]()
|
|
|
#3484 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
ja awwwwwwh pokerinaamalle ![]() ja jooo 19.30 niin maailma kertoo
|
|
|
|
#3485 | |
|
Breakfast, breakfast!
|
Quote:
mut jotain twitteristä vaan pikaisesti luen en ole vielä perehtyny mihinkään Kunnolla, yritän täs etsiä radio 1:n taajutta..ja koska oon niin hysteerinen fanityttö niin mul on ainaki smbh ja uprising ensisoittojen kyttäämiset ollu vähän semmost kontrolloimatonta itkemistä/nauramista/en tiedä ![]() ![]() ja hitto en muistanu et sisko tulee jo huomenna!! kun luulin että torstaina. oisin varmaa kaikissa järkytyksissäni ajellu kotia vaan ja jättäny sen rimpsalle harhailee.
|
|
|
|
#3486 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
tollaisista mut huonennahan sen sit kuulee ![]() mut ei mitään invinciblejä tai nsc, tai siis toisaalta en nyt oikein tiedä odotanko ees muuta mut silti ei, jooko ![]() mut aaahjhhhh jeee!! silti kuitenkin n'awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww mikäs siinä liiassa fanityttöilyssä, mut awwwwwwh silti.ahahah
|
|
|
|
#3487 |
|
Breakfast, breakfast!
|
anteeks saaks vähän itkee nyt ku
![]() SYVÄLLE SYDÄMMEEN SATTUU ![]() voinko asua tuolla kiitos
|
|
|
#3488 |
|
Member
|
Kuunteleeko joku täällä Yle X:ää tai Voicea? Mietin että onko mahdollisuuksien rajoissa, että joku suomalainen asemakin soittaisi ton uuden biisin lähipäivinä. Voicella oli muistaakseni Uprisingin eka soitto ja ne hypettikin sitä, mutta sitten joku seuraava biisi (en muista mikä) taisi tulla Yle X:ltä ensin.
Eli siis jos joku näitä töissä tai kotona kuuntelee huomenna, ois kiva saada raporttia josko uusi biisi olisi tulossa Suomenkin radioaalloilta. Ainakaan nyt Voicen tai YleX:n sivuilla ei oo mitään mainintaa.
|
|
|
|
#3489 |
|
Member
|
Aika varmasti tulee soitettua Suomessakin. En tiedä että soittavatko jo tänään vai vasta huomenna (jos Radio 1 soittaa ekan kerran 21.30 niin tuskin siihen aikaan mikään suomalainen radioasema sitä soittaa...), todennäköisemmin huomenna. Veikkaisin että YleX:ltä tulis
|
|
|
|
#3490 |
|
Breakfast, breakfast!
|
kuuluuhan se bbc:n radio suomenmaassakin netistä?
heihei jos tulee jotain updatea tämän asian suhteen niin tweetatkaa joku mulle ok?
|
|
|
#3491 |
|
der Major
|
tulee nii elävästi mielee nsc-pettymys
täytynee varautua pahimpaan ![]() omg tuolla yleisurheilussa jonku virolaisen sukunimi oli kuningas kui hianoooo mäki haluun.....ps onneks ei tartte kuunnella mitää italiaanoradion giovanneja sentää
|
|
|
|
#3492 |
|
Member
|
pzzz http://www.twitvid.com/NCXKJ
|
|
|
|
|
|
#3493 |
|
Member
|
Kuuluhan se, mut oishan se hienoo kuulla se Suomen radiossa ekaa kertaa myös
|
|
|
|
#3494 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
![]() mut lol joo NSC mut niinpä deja vu mut tiedä mitä se sit on...
|
|
|
|
#3495 |
|
built to fail
|
Ei kukkaa haluis alkaa innoissaa kuuntelee the irrationalsii ja sitte tulla kattomaa niitä mun kaa harjavaltaan ens kuussa?
Kaveri lupautu jo mut nytte sillä oliski muka jottai parempaa tekemistä, hmph. Karmarockiin siis, ei oo kallis. Ja on siellä muitaki pändejä, ootas.Ylppö molempine ryhminee, Von Hertzenit, Regina, Uusivirran Olavi.. Ohhoh! Luulin et siellä ois vaa tomsii hämysii Fukk sit irrationaalit soittaa varmaa tyylii eka enkä ehi muutenkaa ko pittää porin kautta koukata. Jos ei kerra oo ny kuskiakaa. ![]() Ikinä mitää kannatta yrittääkää kehittää mitää suunnitelmia, vittu tätä taas
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|