![]() |
![]() |
#2806 | |
Member
|
Quote:
norwegianista en tiiä Uaaagh haluaisin vaan jo saada kaikki pyykit kuiviksi niin että pystyisin pakkaamaan laukut valmiiksi, punnitsemaan ne ja mahdollisesti ostamaan lisäkiloja sikälimikäli niitä tartten noille nyt pitää vaan venata huomiseen... turhauttavaa ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2807 | |
absolutely cuckoo
|
Quote:
Siivoan postilaatikkoa, ja pitäisi ehkä vähän ahkerammin siivota kun 2010-11 viesteissä kahlannut tässä, mut ah nostalgia ![]()
![]() |
![]() |
#2808 |
where are these mangoes?
|
aaa okei eli käsimatkatavaroilla mennään sit.
![]()
![]() |
#2809 |
where are these mangoes?
|
anteeks nyt mut. mikä on se ajatusrata et hei olen vieraassa talossa ja sytytän tupakan tässä sisätiloissa.
![]() ton italialaisen kaverita aina. ![]() ![]()
![]() |
#2810 | |
Member
|
Quote:
![]() awww, sellainen on kivaa vaikkakin tulee aina vähän surku voi jumankekka Muse kuulostaakin hyvältä pitkästä aikaa ![]() ![]() ainiin ja hei muuten, satuin tuossa kattelemaan Kalsariniemi-kuvia ja siinä yhteiskuvassa on se joku punatukkainen, oliko sen nimi Tiia? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2811 | ||
absolutely cuckoo
|
Quote:
![]() ja kai sitä tollaisesta nyt saa valittaakin ![]() Quote:
![]() awwwh muse ![]() ja joo on se Tiia ![]()
![]() |
![]() |
#2812 |
Member
|
voi hollanti.
saksa, get ur shit 2getherrrr! murr. tollasta pelaamista ketään jaksa katella. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2813 | |
Member
|
Quote:
![]() kylläää! vaikka nyt pakkailessa tuli vähän surku, että pitää lähteä mut toisaalta ootan jo niin paljon että pääsee kotiin ja syömään kaikkea terveellistä (ja epäterveellistä mutta hyvää) ruokaa ja ylipäätään nauttimaan Suomen kesästä ![]() Ookei, sitä kuvaa juuri meinasin ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2814 | |
absolutely cuckoo
|
Quote:
![]() ![]() ![]() ja niin kyllä oli ja awwww kaikest siit o ihan koht kaksi vuotta aikaa ![]() maailman huonoin datausasento kovalla lattialla vatsallaan, nyt sattuu joka paikkaan. ![]()
![]() |
![]() |
#2815 |
der Major
|
anteeks mut mulla ei oo mitää järkevää asiaa vaa piti vaan tulla kertomaan että ku katoin just millasii hiusvärei on olemassa sit garnierin sivulla oli tollanen linkki et lataa tästä ryppyasteikko
![]() ![]() ei mulla muuta ku että hihhih ryppy ![]() ja nyt hyvää yötä ![]()
![]() |
#2816 | |
absolutely cuckoo
|
Quote:
![]() hyvät yöt ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#2817 | |
Member
|
Quote:
![]() joo on tullu joskus testattua samaa asentoa ja voin todeta ettei kannata ![]() Pitää kysellä näistä kuvista vähän ![]() a) onko toi Mike? (sori jo etukäteen jos kysyn tyhmiä, en vaan varmaan oo kertaakaan nähny sen naamaa aiemmin kunnolla ![]() ![]() b) miksi Simpalla on paita päällä? Ei sillä etteikö sillä saisi olla, mutta miksi sillä on ollut paita päällä keikalla? ![]() c) miksi se näyttää noin hyvältä tuossa kuvassa? ![]() d) mua vähän huvittaa, kun se skottipoju on tuolla eturivissä ja se hehkutti fb:ssa et ne oli soittanu 4 uutta piisiä ja Biffy oli ollut hyvä vaikkakin yleisö paska etc. ![]() http://extra.biffyclyro.com/photoblog/ tuolta kyllä löytyy kivoja kuvia. Tekisi mieli vähän kuvaspämmiä, mutta ehkä en tohdi ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2818 | ||
tunnel snakes rule
|
Quote:
![]() EIKU NIIJOO oliks se se "IT BREAKS MAH HEART" -itkuvirsi? Vitun ärsyttävä. D: Quote:
![]() ![]() Tein tänään deodoranttia. Se tuoksuu hyvälle. Tehosta en osaa vielä sanoa mitään, mut olen veri iksaited. edit: ^Juu onhan tuo Mike. Hii. HAI MAIK LONG TIME NO ABC. ![]() Ja Simppa on varsin komeana. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2819 | |
Member
|
Quote:
![]() Rypyn mä sentään muistin! Ehkä siksikin, kun mulla tulee aina toiset asiat mieleen jos joku puhuu rypyistä ![]() Minen tiennytkään, että dödöä voi tehdä itsekin. Jännittävää ![]() Piti tuohon aiempaan tyhmien kysymysten sarjaan lisätä: ![]() mitä tässä kuvassa tapahtuu? ![]() Sillä on muuten jättekivat hiukset ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2820 |
absolutely cuckoo
|
^onpas kuva
![]() ja marse miten dödöä tehhää? ![]()
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spanish Musers Thread | crazybobbles | International | 2223 | 12-05-2017 09:55 PM |
Eλληνικά Musers Thread | Veljean | International | 2231 | 06-07-2016 03:32 PM |
Chilean Musers Thread | Fitobaloo | International | 18 | 17-07-2015 02:29 AM |
Peruano Musers Thread | ZeroMuse | International | 80 | 29-06-2011 12:45 AM |