|
|
|
#2716 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
minäkin stalkkasin ja meinasin saman tulla kertomaan
|
|
|
|
#2717 |
|
Breakfast, breakfast!
|
hmm mää en tiedä must tuntuu et noi viron ja latvian lippupalvelut on jotenki samaa ku nyt ku yritän tehä accounttia tonne niin toi osote on piletilevi.ee
|
|
|
#2718 |
|
der Major
|
iltaa tyhjään koloon
![]() aww huomasin kans päivällä sen lakanajutun lollers ku muistin tässä just koulun olemassaolon ja tajusin että mulla ei oo harmainta aavistusta millon koeviikot yms yms on nii eiköhä sellanen satu just johonki hyvään vaiheeseen ![]() kah ei ollukaa tyhjä kolo mut nyt taas on
|
|
|
|
#2719 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
![]() mä tein accountin sinne viron asiaan, mut sinne ticketpro sivulle, etten tiedä miten se nyt meinaa et onks ne liput sielt sit myynnis vai...
|
|
|
|
#2720 |
|
Breakfast, breakfast!
|
hai maija
koeviikot niin tärkeitä ole. ![]() minna tehääks sit sillee et sää yrität sit niitä viron lippuja ja mää latvian?
|
|
|
#2721 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
tyhjälle.noh mutta sellaiset koeviikot jotenkin siin suttaantuu? joo ja piti kans sanoo ulpuskaaa et tehdää vaan sellainen jako ![]() miten se hampuri
|
|
|
|
#2722 | |
|
one more miracle
|
Quote:
![]() mulla on jossain koneen kätköissä tallella, kun me tehtiin se mikälie the bloody messageboard finnish division was here -lakana. Good times ![]() Lakanoiden tekeminen on kyllä kivaa, mutta en tiiä onko nyt mitään intoa tehdä. Mulla ei toisaalta oo mitään hinkua änkeä sinne eturiviin (varsinki kun onnistumismahdollisuudet ja fiilikset siinä vaiheessa on aika olemattomat) Mut toisaalta oishan se nyt siistiä nähdä kaikki lavan tapahtumat eikä vaan ihmisten takaraivoja ![]() Mä ootan kyllä ensin sen levyn ulostautumista ja ekojen keikkojen settilistoja ennen kuin rupeen mitään lakanantekoa ees harkitsemaan |
|
|
|
|
|
|
#2723 |
|
der Major
|
sitähän minäkin että mitä sitä suotta opiskelusta ressaamaan
....lippujenostopaniicci on paljon kivempi
|
|
|
|
#2724 | |
|
Breakfast, breakfast!
|
Quote:
) jjjjja mul on kyllä yks kaveri ens viikol käymässä joka on kanssa tulossa kait niille kolmel viimesel keikal ja laitoin sille jo viestin et jos se ei torstaina kovin aikasin lähde niin vois auttaa joittenki lippujen kanssa. et jos se diilais noitten hollanti/belgiajuttujjen kanssa niin voisin ite ehkä yrittää sitä hampuria MUTTA sit on tietty mahollisuus jos steffi ja niitten porukka haluis ostaa kaks ylimääräst lippua tai jotain en tiedä must tuntuu et oon nakittanu varmaan kaikki mun liput muille ostettavaks ![]() jjjooo lol äää en tiedä. tartten nyt vähän vastauksia ihmisiltä.
|
|
|
|
#2725 | |
|
Breakfast, breakfast!
|
Quote:
![]() ja kunnon rintamamieheksi mitään kouluja tartte käydä. ![]() joo mun ei pitäisi puhua mistään kouluihin ja koulutukseen liittyvästä nuorille ihmisille joilla vielä tulevaisuus edessään ja niin.
|
|
|
|
#2726 |
|
Member
|
Joo, mun lattialla tehty ihanaihana lakana ja sydämmellä Matille piirretty sydän.
AWWWW!edit, oon vähän myöhässä tään kommentoinnin kans mut aww. Jännä kö tällanen ulkomaa, ulkona vieläkin varmaan 25astetta ja pimeää ku mikä, lähtään käymään gelatolla.
|
|
|
|
#2727 | ||
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
![]() (kauheaatällaiseenkaikkeenrohkaisua) Quote:
mut mun asioitten ääressä olo ei ole mitenkään satavarmaa ja sit jos kännykäl niin kaikki on niin hitasta, mut siis jos sul o kahdet muut siinä, joita ei oo kukaan muu yrittämäs, niin yritä sä nyt niitä ja mä voin yrittää niitä Hampureita.- keikka määrän komistumiselle antwerpenillä ![]() - mut jos joku kehhtais ostaa ylimääräisen niin oisi kyllä sekin jees.
|
|
|
|
#2728 | |
|
Breakfast, breakfast!
|
Quote:
![]() ja taas on mielessä itaaalian pimeät kesäillat ja como ja san siro ku nyt varsinkikö kuuntelen sitä puutlekkiä ja äää ja ku joku tuli kysyy multa ku keikan jälkeen makasin maassa et oisko mulla mitään pössyteltävää.
|
|
|
|
#2729 | |
|
La araña discoteca
|
Oooh, Bliss pl0x -maininta. Aina mukavaa.
Tuolla se vieläkin meitsin huoneen seinällä roikkuu ja tuottaa hyvää mieltä ympärilleen. ![]() Paitsi että poikaystävä aina dissaa sitä ku se ei tajuu mitä se meinaa. Se dissaa boardiaki ku ei se tajuu. ![]() Itse asiassa isoveliki valitti siitä lakanasta ku se punkkas mun huoneessa pari yötä. ![]() No ne onki iha kakkapyllyjä, se on KAUNIS ja tuo hyviä muistoja mieleen. Quote:
Mullakin IHAN VARMASTI siinä joku tentti mut FUQ DA POLICE, kyl ne nopat saa myöhemminkin.
|
|
|
|
|
|
|
#2730 | |
|
Breakfast, breakfast!
|
Quote:
auf deutsch? ois kyl kivvoo jos voisit ku mun kaveri just laitto viestii et sen lento lähtee jo ennen kymmentä lontoosta poijjes et joo. mut mut mun pitää vielä kysellä lisää asioista kaikilta.
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|