|
|
|
#2146 |
|
Member
|
Kävin äsken gelatolla hame päällä ja paljainsäärin ja vaikka täällä on monasti ollut lämmin ni en oo niin vielä uskaltanut kun jotenkin on kuitenkin _maalis_kuu mutta olipa ihanaa ja hyvää jäätelöä ja puhuin gelaterianpojan kanssa italiammaata ja ymmärsin jopa ja kehuin italiaa kauniiksi maaksi ja että jätski on hyvää ja että olen suomalainen
ja jotain muita sellasia mutta oon niin ylpee itestäni ku uskallan joskus sanoa jotain kun kyllä mä vähäc osaan mutta suurimmaks osaksi oon hiljaa ja mutisen grazien sillain ettei kukaan sitä kuule. .![]() Ihanaa kaikki awwwwww aww aww.
|
|
|
|
#2147 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
ja mun tekee nyt ihan julmettumasti mieli jäätelöä ![]() posti toi dylan moran dvd:n ja green wings boxin ja jonrichardsonin kirjan ![]() aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah materia <3 ja huomenna mulla on kampaajan aika ja jooo ja aamun jälkeen ei oo enää noussut kuume, joten jos huominen on vielä suunta eteenpäin niin sit on jarvis vielä tälla viikolla
|
|
|
|
#2148 |
|
Breakfast, breakfast!
|
onnea pauliski!
ja awww liinalle ja italialle ja kaikelle. minna pidät sen kuumeen poissa koska jarvis odottaa!
|
|
|
#2149 | |||
|
one more miracle
|
Quote:
on kyllä söpöQuote:
varsinkin kun muistin tuossa joku päivä et siitäkin on kohta vuosi ja jotenkin pelottavaa miten kaukaiselta sekin tuntuuQuote:
mä en ees muistanu tuollaista! ja just tänään selitin mm. naapurimaan edustajalle ja muutamalle muulle ettei Suomi varsinaisesti kuulu Skandinaviaan eikä KUKAAN niistä tienny asiasta
|
|||
|
|
|
|
|
#2150 |
|
Breakfast, breakfast!
|
heheh tota skandinaviajuttua saa kyllä aina selitellä^
|
|
|
#2151 | ||
|
built to fail
|
TYYPILLISTÄ menin eile kuudelta hetkeks sänkyy, no vois täsä selata vaikka pääsykoekirjoja tai no hetkeks ehkä ummistaa silmät ja seuraavaks heräänki siitä naama kiinni tilastomatematiikan kirjassa, meikit ja kaikki vielä ja kello näyttää puolta yhtätoista
Meni täykkäritki ohi!Quote:
oli vähä hankaluuksia niide luokituste kaa ku ei se ny elämänkerta oo eikä ny oikeestaa mitenkää täysin huumoriakaa ni aslkjgsl.Ainii jos nyt tervehdyt ja tervehdyt tietysti ja menet lontoosee ja bongaat sen loistokkaan doctor who lehden ja siinä on jotai kivaa ni you know what to do ![]() ja oon yhä sitä mieltä että jonku pitää hakee tää mulle foylesilta, siinä ei ollu hintaa ni en viimeks uskaltanu tosin ton ulkoistan kyllä mun siskolle kesällä ![]() Quote:
paitsi lakituksessatoisaalta tosta aiheutuvan surun korvaa se että en nää ikinä enää niitä kaikkia kusipäitäkää jotka väijyy siellä käytävillä
|
|
|
|
#2152 |
|
built to fail
|
Soitin pomolle ja se sano että jos vaan pystyn ni työt alkaa jo pääsiäise jälkee
AAAAAAAAAAAA sit oon töissä ainaki 4kk = RRAHHHAAA ei sillan alla asumisia tai purkkiruoalla elelyä JA ehkä sittenki provinssi + ruissssssi! eikä joko tai eli ruissiVOI ILO! Ainoo huono on se että mun työpari on kai yks tyttö jolle en oo ikinä puhunu mut jolla on selvästi jotai ennakkoluuloja mua kohtaa ööööh fun times paitsi jos sanon että sillä on selvästi ennakoluulo ni eikö mulla oo sit ennakkoluulo siitä eiku häh. nyt myymää lukiokirjoja = PROFIT ---> paitsi että eka kuuntelen tän jarvis/muumijutun AAAAWWWW
päivä nousee sittenkin Last edited by bambi; 27-03-2012 at 07:38 AM. |
|
|
|
|
|
#2153 |
|
Fresh pots!!!
|
Hai!!
Mitä kuuluu!
|
|
|
|
#2154 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
![]() ja tervehdyn tervehdyn olo on j terve et aaaaaaaaaaaaaaaaah. ja pidän silmät auki sen varalta. Miksi toi kangas kassi on noi suttainen tai siis se kuva ku en saa selvää. häirittee HAI! Ei kummempia, lomaviikko. vointi sen kun kohenee ja jarvis lauantaina. Elämä hymyilee ![]() mitäs heli?
|
|
|
|
#2155 | |
|
built to fail
|
Quote:
Mut sit kaikki kommentit on tasoa CHEER UP YOU TWAT ![]() En tiä mikä tota laukkukuvaa vaivaa
|
|
|
|
#2156 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
Blöh tekis mieli liikkumaan, ei uskalla ku flunssa vasta paranemas. Oikeasti iha ok et on istumapaikkaa Pulpissa niin voi vaikka levätä välillä
|
|
|
|
#2157 | ||
|
Ma quale sogno!
|
Quote:
![]() jostain syystä tää ei antanu mun quotata ulpua, mutta kiitos myös ![]() Quote:
ehkä tää tästä. pääsykoekirjoja vaan lukemaan ![]() luen tällä hetkellä tota jonin kirjaa :ossum: ostin sen tossa pari kuukautta sitte, mutta en oo kirjotuksilta ehtiny sitä oikein lukea.
|
|
|
|
#2158 |
|
batteries for flashlights
|
hain nyt sit kuitenki helsinkiin opiskeleen ykkösvaihtoehtona vaikka viä 2 viikkoo sitte olin ihan varma et haen turkuun mut sit menin käymään helsingis magentan keikalla ja päätin hakee helsinkiin
|
|
|
|
|
|
#2159 |
|
Member
|
Se jätskikaupan poika muisti mut!
Ihan pokkana siinä asioin ja sekin oli ihan normaalina ja aattelin et jes se ei muista mua mut sit se kysyi että mikä fragola on suomeksi ja sanoin että mansikka.
|
|
|
|
#2160 |
|
absolutely cuckoo
|
hihihihi huomenna
lontoo, ja jarvis ja semmoisia tai jarvis vasta la mutkuitenkin ![]() tajusin et ku tulen pois niin lennänkin gatwickilta enkä stanstedilta .. mutta jooh ja eisit unta ensi viikolla mut nukkua ehtii ..joskus. Siivosin tänään ja siisti asunto, muttulin vanhemmille ku saan kyydin ja jätin aurinkolasit kotiin ja epäselvää hihih viestitystäMietin pauliskin viestistä et mitä jonin kirjaa mut jooh sain sen eilen loppuun ja awww joo.esit aww liinan jätskipoika (sitku tuun käymään voin sit varmaan elää vaanjätskillä yes...?)
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|