Go Back   Muse Messageboard > Muse Incl. Off Topic > International

View Poll Results: What do you want for CHRISmas this year?
Chcę, by Chrisanta zagrał u mnie w domu koncert! 10 41.67%
Chcę by Pan Bellamy chodziłze mną po domach i denerwował innych jako kolędnik 13 54.17%
Chcę prezent - duuużooo prezentów! 8 33.33%
I want ze twuff! (an option for Mr Bellamy) 13 54.17%
...wtf? Przecież wiadomo, że Jass loves Chris, anyway! 6 25.00%
Multiple Choice Poll. Voters: 24. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Rating: Thread Rating: 5 votes, 4.20 average.
Old 21-07-2012, 10:58 PM   #5731
AMfrompoland!!
Hey, you crazy kids!!
Pornogenic Obsessed Muser 2008
 
AMfrompoland!!'s Avatar
 
Join Date: 13 November 2006
Location: London, UK
Age: 26
Quote:
Originally Posted by notreallyclever View Post
He he, zdarzało się, że się komus nie odpowiedziało na pytanie, bo sie go nawet nie zauważyło

Nie dziś, to jutro

Mogłabym tak codziennie
"House of leaves" - takie horrorowate coś podobnoż.
. i pozniej bylo 5 stron przepraszania i odpowiadania na zgubionego posta .

Oh yes! Jutro zrobie znacznie wiecej! W koncu nie mozna tylko siedziec i ogladac koncerty . (aczkolwiek byloby to przyjemne).

hehe, codziennie piwko? Alkoholiku, Ty! .
Sounds good to me . Ja ostatnio (z 2 tygodnie temu) przeczytalam o "Perfumes", czy cos w tym stylu...jedno wiem: jest o facecie, ktory mordowal kobiety i robil z ich krwi i wydzielin roznych perfumy . Ciekawie brzmi...
__________________

LB
2009-11-13 Live at O2 Arena, London
2010-08-21 Coke Live Music Festival
2010-09-11 Live at Wembley Stadium
2011-08-28 Reading Festival

Keeper of Black Manson, Dom's Hullabaloo dance.
AMfrompoland!! is offline   Reply With Quote
Old 21-07-2012, 11:05 PM   #5732
AMfrompoland!!
Hey, you crazy kids!!
Pornogenic Obsessed Muser 2008
 
AMfrompoland!!'s Avatar
 
Join Date: 13 November 2006
Location: London, UK
Age: 26
Quote:
Originally Posted by Jass View Post
Inaczej nigdy się nie doczekasz tych zdjęć, uwierz mi - nie ma innego wyjścia .
Totalna głupota, ale tak jest zawsze.

Proszę bardzo! Uznałam, ze przyda Ci się trochę odmiany .

Dobranoc!
. To boj sie przyszlego tygodnia! . Bo bede your biggest nightmare then .
Nie ma to jak wyjazdy i pakowanie sie - same problemy z tym i wieczny strach, ze sie czegos zapomni!

. Awww, jak to milo z Twojej strony . You're so nice to me .

Branoc!
Chris'a na noc .
Cheers! x

Milej wycieczki! .
__________________

LB
2009-11-13 Live at O2 Arena, London
2010-08-21 Coke Live Music Festival
2010-09-11 Live at Wembley Stadium
2011-08-28 Reading Festival

Keeper of Black Manson, Dom's Hullabaloo dance.
AMfrompoland!! is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2012, 06:01 PM   #5733
Izzy
Muser for life
 
Izzy's Avatar
 
Join Date: 17 May 2010
Location: Poznań, Poland
Age: 36
Ja to zawsze przyjdę albo za wcześnie albo za późno

Jak tam weekendzik ?
__________________
My pwoppa keepz

Coke Live Music Festival, Kraków - 21/08/2010
LCCC Manchester - 4/09/2010
Reading Festival - 28/08/2011
Atlas Arena, Łódź - 23/11/2012
Waldbuhne, Berlin - 14/07/2013
Orange Warsaw Festival - 14/06/2015
Barclaycard Arena, Birmingham - 2/04/2016
O2 Arena, London - 15/04/2016
Izzy is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2012, 08:48 PM   #5734
Jass
into the starlight
 
Jass's Avatar
 
Join Date: 04 February 2010
Location: Ostrowiec Świętokrzyski / Poznań, Poland
Age: 25
Quote:
Originally Posted by Izzy View Post
Ja to zawsze przyjdę albo za wcześnie albo za późno

Jak tam weekendzik ?
Lepiej późno, niż wcale. Od dłuższego czasu jest nam się wszystkim cieżko zebrać w tym samym czsie na dłużej .

Dość leniwie, ale całkiem przyjemnie .
__________________
Coke Live Music Festival, Kraków - 21 VIII 2010
Atlas Arena, Łódź - 23 XI 2012
Waldbühne, Berlin - 14 VII 2013
Orange Warsaw Festival - 14 VI 2015

Keeper of Bomber Manson
Jass is offline   Reply With Quote
Old 25-07-2012, 08:09 PM   #5735
AMfrompoland!!
Hey, you crazy kids!!
Pornogenic Obsessed Muser 2008
 
AMfrompoland!!'s Avatar
 
Join Date: 13 November 2006
Location: London, UK
Age: 26
Ja chyba wiem, kto sie najbardziej cieszy z tego, ze Chris spiewa i napisal dwie piosenki na album .
__________________

LB
2009-11-13 Live at O2 Arena, London
2010-08-21 Coke Live Music Festival
2010-09-11 Live at Wembley Stadium
2011-08-28 Reading Festival

Keeper of Black Manson, Dom's Hullabaloo dance.
AMfrompoland!! is offline   Reply With Quote
Old 25-07-2012, 08:19 PM   #5736
notreallyclever
pwoud ninja of Cydonia
 
notreallyclever's Avatar
 
Join Date: 04 October 2009
Location: Poland
Age: 28
Send a message via MSN to notreallyclever
Facebook icon Last.fm icon Twitter icon You Tube icon
Quote:
Originally Posted by AMfrompoland!! View Post
Ja chyba wiem, kto sie najbardziej cieszy z tego, ze Chris spiewa i napisal dwie piosenki na album .
he he, o kimże mogłabyś myśleć, hmmm

Heloł, ninja, co u Cię?
__________________
Atlas Arena Łódź - 23.11.2012
Wembley Stadium - 11.09.2010
Wembley Stadium - 10.09.2010
Coke Live Music Festival - 21.08.2010
Berlin O2 World - 29.10.2009

Keeper of Matt speaking polish at Coke Live Music Festival 2010

Yes, I know. My english sucks
notreallyclever is offline   Reply With Quote
Old 25-07-2012, 09:02 PM   #5737
AMfrompoland!!
Hey, you crazy kids!!
Pornogenic Obsessed Muser 2008
 
AMfrompoland!!'s Avatar
 
Join Date: 13 November 2006
Location: London, UK
Age: 26
Quote:
Originally Posted by notreallyclever View Post
he he, o kimże mogłabyś myśleć, hmmm

Heloł, ninja, co u Cię?
Hmmmm, no o kim, o kim? . Ja tam nie wiem .

Hello! .

Ogolnie to...wszystko jest na "moze byc". Jedynym pozytywem z sytuacji jest to, ze w nastepny piatek wyjezdzam juz na stale do Londynu - that's a huge success! .

Dzisiaj spedzilam dzien nad jeziorem i powiem jedno - nie lubie pelnym plaz . Nope.

Co u Ciebie? .
__________________

LB
2009-11-13 Live at O2 Arena, London
2010-08-21 Coke Live Music Festival
2010-09-11 Live at Wembley Stadium
2011-08-28 Reading Festival

Keeper of Black Manson, Dom's Hullabaloo dance.
AMfrompoland!! is offline   Reply With Quote
Old 25-07-2012, 09:20 PM   #5738
notreallyclever
pwoud ninja of Cydonia
 
notreallyclever's Avatar
 
Join Date: 04 October 2009
Location: Poland
Age: 28
Send a message via MSN to notreallyclever
Facebook icon Last.fm icon Twitter icon You Tube icon
Quote:
Originally Posted by AMfrompoland!! View Post
Hmmmm, no o kim, o kim? . Ja tam nie wiem .

Hello! .

Ogolnie to...wszystko jest na "moze byc". Jedynym pozytywem z sytuacji jest to, ze w nastepny piatek wyjezdzam juz na stale do Londynu - that's a huge success! .

Dzisiaj spedzilam dzien nad jeziorem i powiem jedno - nie lubie pelnym plaz . Nope.

Co u Ciebie? .
Tajemnica poliszynela

Łoł, to prawdziwa wyprawa przed Tobą Powiem Ci, że Ci trochę zazdroszczę... tak ociupeńkę Odezwiesz się czasem stamtąd do nas? Nie wchłonie Cię Londyn całkiem, mam nadzieję

Też nie lubię Ale przy takim upale to nic dziwnego, że ludzie ciągną nad wodę. Ja być może jutro ze znajomymi też nad jezioro pojadę, jak nam się uda zebrać i jeśli Rafał dostanie dzień wolny. Dawno nie byłam nad jeziorem, byloby fajnie, mimo upału.

A ogólnie, to nic ciekawego u mnie Założyli mi dziś nowy internet - teraz mam z kabla i już nie będę miała limitu jak na bezprzewodowym No i umieram z gorąca caly dzień i poobcierałam sobie stopy w sandałach - jak zwykle
Czyli w sumie u mnie też bilans dnia wychodzi na "może być"
__________________
Atlas Arena Łódź - 23.11.2012
Wembley Stadium - 11.09.2010
Wembley Stadium - 10.09.2010
Coke Live Music Festival - 21.08.2010
Berlin O2 World - 29.10.2009

Keeper of Matt speaking polish at Coke Live Music Festival 2010

Yes, I know. My english sucks
notreallyclever is offline   Reply With Quote
Old 25-07-2012, 10:29 PM   #5739
AMfrompoland!!
Hey, you crazy kids!!
Pornogenic Obsessed Muser 2008
 
AMfrompoland!!'s Avatar
 
Join Date: 13 November 2006
Location: London, UK
Age: 26
Quote:
Originally Posted by notreallyclever View Post
Tajemnica poliszynela.

Łoł, to prawdziwa wyprawa przed Tobą. Powiem Ci, że Ci trochę zazdroszczę... tak ociupeńkę. Odezwiesz się czasem stamtąd do nas? Nie wchłonie Cię Londyn całkiem, mam nadzieję.

Też nie lubię. Ale przy takim upale to nic dziwnego, że ludzie ciągną nad wodę. Ja być może jutro ze znajomymi też nad jezioro pojadę, jak nam się uda zebrać i jeśli Rafał dostanie dzień wolny. Dawno nie byłam nad jeziorem, byloby fajnie, mimo upału.

A ogólnie, to nic ciekawego u mnie. Założyli mi dziś nowy internet - teraz mam z kabla i już nie będę miała limitu jak na bezprzewodowym. No i umieram z gorąca caly dzień i poobcierałam sobie stopy w sandałach - jak zwykle
Czyli w sumie u mnie też bilans dnia wychodzi na "może być".
!

Hehe, ociupineczke . Oby mi praca nie obrzydzila Londynu! Obiecuje, ze nie dam sie wchlonac . Bedzie mnie mnie (cale szczescie!), ale nie ma mowy, ze w ogole mnie nie bedzie, wiec wybacz - I just ruined your dreams .
.

Fingers crossed then! . Odprezysz sie . Tylko nie rob jak takcy hipsterzy, co obok mnie lezeli, co mieli laptopy itd . Bo to juz by bylo smieszne .

Teraz mozesz masowo sciagac koncerty i piratowac albumy .
Hehe *hi5s*. Mozemy sobie piatke przybic, bo ja tez sobie uszkodzilam stopy w sandalach...a w Conversach nigdy . Zastanawiam jak ja to robie .
hehe. Chill out and that's all .
__________________

LB
2009-11-13 Live at O2 Arena, London
2010-08-21 Coke Live Music Festival
2010-09-11 Live at Wembley Stadium
2011-08-28 Reading Festival

Keeper of Black Manson, Dom's Hullabaloo dance.
AMfrompoland!! is offline   Reply With Quote
Old 25-07-2012, 10:48 PM   #5740
notreallyclever
pwoud ninja of Cydonia
 
notreallyclever's Avatar
 
Join Date: 04 October 2009
Location: Poland
Age: 28
Send a message via MSN to notreallyclever
Facebook icon Last.fm icon Twitter icon You Tube icon
Quote:
Originally Posted by AMfrompoland!! View Post
!

Hehe, ociupineczke. Oby mi praca nie obrzydzila Londynu! Obiecuje, ze nie dam sie wchlonac . Bedzie mnie mnie (cale szczescie!), ale nie ma mowy, ze w ogole mnie nie bedzie, wiec wybacz - I just ruined your dreams.

Fingers crossed then!. Odprezysz sie :happy. Tylko nie rob jak takcy hipsterzy, co obok mnie lezeli, co mieli laptopy itd :rolleyes. Bo to juz by bylo smieszne .

Teraz mozesz masowo sciagac koncerty i piratowac albumy .
Hehe *hi5s*. Mozemy sobie piatke przybic, bo ja tez sobie uszkodzilam stopy w sandalach...a w Conversach nigdy :stunned. Zastanawiam jak ja to robie :awesome.
hehe. Chill out and that's all.


O bosze, to straszne Też mam nadzieję, że praca Ci go nie obrzydzi. Byłoby szkoda, gdyby Ci coś obrzydziło takie fajne miasto

Dzięki No bez przesady, ja właśnie od laptopa chcę odpocząć

Łaaaa, ale fajne
Sandały to zło

Ja już idę spać, bo póóóóóźno
Branoc, Doma na noc i niech Ci się nowa płyta i koncert przyśnią
__________________
Atlas Arena Łódź - 23.11.2012
Wembley Stadium - 11.09.2010
Wembley Stadium - 10.09.2010
Coke Live Music Festival - 21.08.2010
Berlin O2 World - 29.10.2009

Keeper of Matt speaking polish at Coke Live Music Festival 2010

Yes, I know. My english sucks
notreallyclever is offline   Reply With Quote
Old 25-07-2012, 11:41 PM   #5741
AMfrompoland!!
Hey, you crazy kids!!
Pornogenic Obsessed Muser 2008
 
AMfrompoland!!'s Avatar
 
Join Date: 13 November 2006
Location: London, UK
Age: 26
Quote:
Originally Posted by notreallyclever View Post
O bosze, to straszne. Też mam nadzieję, że praca Ci go nie obrzydzi. Byłoby szkoda, gdyby Ci coś obrzydziło takie fajne miasto.

Dzięki No bez przesady, ja właśnie od laptopa chcę odpocząć.

Łaaaa, ale fajne.
Sandały to zło.

Ja już idę spać, bo póóóóóźno.
Branoc, Doma na noc i niech Ci się nowa płyta i koncert przyśnią.
. Spokojnie. Londyn nie Gniezno, zeby sie szybko nudzil i brzydzil .

. Ahh, no to chyba, ze tak! . W takim razie mam nadzieje, ze jutro sobie odpoczniesz od tego narzedzia szatana! .

. It's so awesome .
. Prawda! Sandaly byly wymyslone po to, by ludzi dreczyc! Takie narzedzie tortur.

. Branoc! Ben'a na noc .
. Dzieki, Cheers! .
xxx
__________________

LB
2009-11-13 Live at O2 Arena, London
2010-08-21 Coke Live Music Festival
2010-09-11 Live at Wembley Stadium
2011-08-28 Reading Festival

Keeper of Black Manson, Dom's Hullabaloo dance.
AMfrompoland!! is offline   Reply With Quote
Old 30-07-2012, 03:36 PM   #5742
Jass
into the starlight
 
Jass's Avatar
 
Join Date: 04 February 2010
Location: Ostrowiec Świętokrzyski / Poznań, Poland
Age: 25
Jak się Wam podobała ceremonia otwarcia Igrzysk Olimpijskich? Oczywiście, jeśli ktoś z Was ją oglądał .
__________________
Coke Live Music Festival, Kraków - 21 VIII 2010
Atlas Arena, Łódź - 23 XI 2012
Waldbühne, Berlin - 14 VII 2013
Orange Warsaw Festival - 14 VI 2015

Keeper of Bomber Manson
Jass is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2012, 11:35 PM   #5743
AMfrompoland!!
Hey, you crazy kids!!
Pornogenic Obsessed Muser 2008
 
AMfrompoland!!'s Avatar
 
Join Date: 13 November 2006
Location: London, UK
Age: 26
Quote:
Originally Posted by Jass View Post
Jak się Wam podobała ceremonia otwarcia Igrzysk Olimpijskich? Oczywiście, jeśli ktoś z Was ją oglądał .
Jam ogladala - hehe, dwa razy moglismy uslyszyc...30 sekundowe kawalki (nawet nie takie dlugie) piosenek Muse . FTW!
Ogolnie ta cala historia Wielkiej Brytanii, muzyka, kultura - pieknie to pokazali . A ten skok z helikoptera byl niesamowicie smieszny jak dla mnie .
Fajnie to zrobili . Jak najbardziej na plus!
__________________

LB
2009-11-13 Live at O2 Arena, London
2010-08-21 Coke Live Music Festival
2010-09-11 Live at Wembley Stadium
2011-08-28 Reading Festival

Keeper of Black Manson, Dom's Hullabaloo dance.
AMfrompoland!! is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2012, 11:01 AM   #5744
Jass
into the starlight
 
Jass's Avatar
 
Join Date: 04 February 2010
Location: Ostrowiec Świętokrzyski / Poznań, Poland
Age: 25
Quote:
Originally Posted by AMfrompoland!! View Post
Jam ogladala - hehe, dwa razy moglismy uslyszyc...30 sekundowe kawalki (nawet nie takie dlugie) piosenek Muse . FTW!
Ogolnie ta cala historia Wielkiej Brytanii, muzyka, kultura - pieknie to pokazali . A ten skok z helikoptera byl niesamowicie smieszny jak dla mnie .
Fajnie to zrobili . Jak najbardziej na plus!
To nawet nie było 30 sekund . No ale cokolwiek usłyszeliśmy, przynajmniej tyle. Ale podzielam Twoją opinię - też mi się bardzo podobało. Jeden z najlepszych momentów to Rowan Atkinson .
Ciekawa też jestem ceremonii zakończenia. Dla mnie to jest element obowiązkowy do zobaczenia.
A tak w ogóle to słyszałaś może kiedykolwiek podczas igrzysk Survival? Bo mnie jak dotąd udało się usłyszeć dwa razy 3-sekundowe kawałki "papapapa" . Może Ty miałaś więcej szczęścia.
No i jak u Ciebie z wyjazdem? Dawno nie miałyśmy okazji porozmawiać .
__________________
Coke Live Music Festival, Kraków - 21 VIII 2010
Atlas Arena, Łódź - 23 XI 2012
Waldbühne, Berlin - 14 VII 2013
Orange Warsaw Festival - 14 VI 2015

Keeper of Bomber Manson
Jass is offline   Reply With Quote
Old 06-08-2012, 08:49 PM   #5745
AMfrompoland!!
Hey, you crazy kids!!
Pornogenic Obsessed Muser 2008
 
AMfrompoland!!'s Avatar
 
Join Date: 13 November 2006
Location: London, UK
Age: 26
Quote:
Originally Posted by Jass View Post
To nawet nie było 30 sekund . No ale cokolwiek usłyszeliśmy, przynajmniej tyle. Ale podzielam Twoją opinię - też mi się bardzo podobało. Jeden z najlepszych momentów to Rowan Atkinson .
Ciekawa też jestem ceremonii zakończenia. Dla mnie to jest element obowiązkowy do zobaczenia.
A tak w ogóle to słyszałaś może kiedykolwiek podczas igrzysk Survival? Bo mnie jak dotąd udało się usłyszeć dwa razy 3-sekundowe kawałki "papapapa" . Może Ty miałaś więcej szczęścia.
No i jak u Ciebie z wyjazdem? Dawno nie miałyśmy okazji porozmawiać .
Atkinson wymiatal . I ponoc naprawde postnal na twitter "At the olympics" .


Hehe, ja nic nie widzialam i nic nie slyszalam - shame! . Ale Dom w wywiadzie powiedzial, ze zagraja Survival (i tylko te piosenke) na zakonczenie olimpiady . wiec bedziemy ogladac .

Juz zem w Londynie . Z reszta to juz wiesz .
__________________

LB
2009-11-13 Live at O2 Arena, London
2010-08-21 Coke Live Music Festival
2010-09-11 Live at Wembley Stadium
2011-08-28 Reading Festival

Keeper of Black Manson, Dom's Hullabaloo dance.
AMfrompoland!! is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
allamneedsforxmasisdom , aniatehradiostar , chrisanta , jassloveschris , mewwymusemas! , ninjasawehewe:ninja:xd , only4cleverpeople , pwoppachwistmas , wantpwoppamuseytwee!


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Italian Musers Thread mugoftea International 5044 13-07-2018 11:56 AM
Türkiye Musers Thread hiddensoul International 1118 04-04-2016 10:32 PM
Belgische Musers Thread LiSN International 4304 16-03-2016 10:26 AM


All times are GMT. The time now is 02:28 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
Follow the Muse Messageboard on Twitter!
'Pornogenic' - this refers to pics of Muse (and their crotch regions)