Go Back   Muse Messageboard > Muse Incl. Off Topic > International

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 22-12-2010, 03:44 PM   #46
musesick
Member

musesick's Avatar

Facebook icon Last.fm icon
Quote:
Originally Posted by cydonian_banana View Post
I bin aus St. Florian bei Linz

Jo des glaub i ehrlichgsogt eh glei, frog amoi de Leid bei uns auf da Stroßn. Außer de jingaren Leid, die zumindest an aunnehmboan Musikgschmock hobn (ausgnumma de gaunzn Twilight freaks ), kennt do eh ka Schwein Muse xD
Jo, wie gsogt hobi mi eh direkt gwundert, dass do überhaupt an Thread fia uns gibt! Mei Reaktion kauma si ungefähr so vorstön "Oipn?!....*klick*....HE, DO SAN ÖSTERREICHER!!!!! XD"
Gfrei mi auf jedn Foi, dass außer mir doch nu wöche gibt
Jooo des kenn i sogoa! Fahr i öfters vorbei, wenn i grad mal wieder Richtung Deitschlond tingle! Najo bei mir in da Gegend kenn i scho wöche de ah Muse gern hörn, owa de san hoit hier ned angmeldet! =/ Drum wor des hier ah verzweifelta Versuch nu wem ausser mir innerhalb vo Ö zu findn zum plaudan und Konzert gehn, fois Muse wieda herkumman!

Twilight? Hjo schen und guat...find i pers. jetzt ned sooo tragisch, owa nur de Band üwa des zu definieren is für mi schlimm! I kenn's seit 1999 oiso joooo do wor nu long nix vo de Blutsauga zu hörn. hihi

Jo na i woit kan Threadnamen a la servas, pfiat god, oida oda sunst wos hom, weil dann schaut jo nie wer eine. Oipn wor do scho bessa, weil des ah glei mehr betrifft...haha jo des wor de Idee dahinta.

I bin aus Traiskirchen...des sagt da vleicht eh wos...mit'm Lager wo da Haider de Asylanten aus KTN hingschickt hat. =D
musesick is offline   Reply With Quote
Old 22-12-2010, 04:21 PM   #47
cydonian_banana
death creates success.

cydonian_banana's Avatar

Location: Austria (when I'm not currently hiding behind Dom's kit)
Quote:
Originally Posted by musesick View Post
Jooo des kenn i sogoa! Fahr i öfters vorbei, wenn i grad mal wieder Richtung Deitschlond tingle! Najo bei mir in da Gegend kenn i scho wöche de ah Muse gern hörn, owa de san hoit hier ned angmeldet! =/ Drum wor des hier ah verzweifelta Versuch nu wem ausser mir innerhalb vo Ö zu findn zum plaudan und Konzert gehn, fois Muse wieda herkumman!

Twilight? Hjo schen und guat...find i pers. jetzt ned sooo tragisch, owa nur de Band üwa des zu definieren is für mi schlimm! I kenn's seit 1999 oiso joooo do wor nu long nix vo de Blutsauga zu hörn. hihi

Jo na i woit kan Threadnamen a la servas, pfiat god, oida oda sunst wos hom, weil dann schaut jo nie wer eine. Oipn wor do scho bessa, weil des ah glei mehr betrifft...haha jo des wor de Idee dahinta.

I bin aus Traiskirchen...des sagt da vleicht eh wos...mit'm Lager wo da Haider de Asylanten aus KTN hingschickt hat. =D
Coole soch Oiso Traiskirchen sogt ma auf jedn Foi a wos (eh hauptsächlich aus dem Grund midm Haider und die Asylanten, muas i ehrlich sogn )

Deswegen sog i jo "jingare Leid mit am aunnehmboaren Musikgschmock"
I kenn a mehrere Leid, de's gern hoachn...oba de san hoid ned soiche Fanatiker wie i (außer a Freind vo mir, mit dem kunt i stundenlaung drüba reden....was a ned warum er si ned do aumödn wü ^^)
De meisten vastengan hoid ned, warum i so a hardcore Fan bin...oba de übareißn afoch ned, wos des fia Genies san
Hob ma auf jeden Foi scho fest vorgnumma, dass i fix dabei bin, soboid Muse wiedamoi in Deitschlaund oda aum in besten Österreich san xD

Genau des man i damid
Mir waradn de Twilighter a wuascht, wauns ned einige gabad, de daun so kuman "OMG Muse=Twilight Band und die hom olle songs eh netta fia Twilight gschriebn und des is jez mei Lieblingsband, weil ernare Songs in Twilight vorkuman" I glaub du wast worauf i hinaus wü XD
I hobs auf jedn Foi a scho kennt bevor der gaunze Hype augfaunga hod ^^ (nur, dass i leider friha nu z jung woa, ois dass mi meine Ötan noch Wien auf a Konzert geh lossn hättn... waun woans vorm FQ s letzte moi do? 2006? o_O Hoffentlich mias ma ned nuamoi so laung woatn )

Da Threadnaum is auf jedn foi kreativer sowos wie Griaß di god oda so XD
Und offensichtlich hoda sein Zweck erfüllt

Frequency Festival 19/08/2010
Reading Festival 28/08/2011
Olympiahalle Munich 12/11/2012
Waldbühne Berlin 14/07/2013
cydonian_banana is offline   Reply With Quote
Old 23-12-2010, 09:19 AM   #48
musesick
Member

musesick's Avatar

Quote:
Coole soch Oiso Traiskirchen sogt ma auf jedn Foi a wos (eh hauptsächlich aus dem Grund midm Haider und die Asylanten, muas i ehrlich sogn )

Deswegen sog i jo "jingare Leid mit am aunnehmboaren Musikgschmock"
I kenn a mehrere Leid, de's gern hoachn...oba de san hoid ned soiche Fanatiker wie i (außer a Freind vo mir, mit dem kunt i stundenlaung drüba reden....was a ned warum er si ned do aumödn wü ^^)
De meisten vastengan hoid ned, warum i so a hardcore Fan bin...oba de übareißn afoch ned, wos des fia Genies san
Hob ma auf jeden Foi scho fest vorgnumma, dass i fix dabei bin, soboid Muse wiedamoi in Deitschlaund oda aum in besten Österreich san xD

Genau des man i damid
Mir waradn de Twilighter a wuascht, wauns ned einige gabad, de daun so kuman "OMG Muse=Twilight Band und die hom olle songs eh netta fia Twilight gschriebn und des is jez mei Lieblingsband, weil ernare Songs in Twilight vorkuman" I glaub du wast worauf i hinaus wü XD
I hobs auf jedn Foi a scho kennt bevor der gaunze Hype augfaunga hod ^^ (nur, dass i leider friha nu z jung woa, ois dass mi meine Ötan noch Wien auf a Konzert geh lossn hättn... waun woans vorm FQ s letzte moi do? 2006? o_O Hoffentlich mias ma ned nuamoi so laung woatn )

Da Threadnaum is auf jedn foi kreativer sowos wie Griaß di god oda so XD
Und offensichtlich hoda sein Zweck erfüllt
hihi na hob i ma fast denkt! =D
Jünger? hihi najo mit meim Alter hob i doch scho des Durchschnittsalter ghoben.
Fanatiker klingt jo eh ned schlecht! I könnt ah stundenlang diskutiern...gsd san mei bester Freind und mei beste Freindin ah sehr auf Muse...do hob i wem der mi versteht! Wooooobei so mit dem Merch kaufn bin i glaub i do de Ausnahme vo uns drein...i seh es steht Muse drauf und scho wü is ham! Gsd geh i orbeitn sunst kunnt i ma des ned leistn! *g*

Wann's is letzte Moi do worn? Najo am 08.12.2006! Do wor i am Konzert in da Stadthalle! <3 Owa seitdem nie nie nie wieda, bis heier 's FQ! Next Tour bin i ah öfters in D zu finden...do nehm i ma einfach de Zeit ah wenn vo meine Freind keina konn!!!

Nau dann konn i nur zfriedn sein, wenn da Threadname angnommen wird.
Old 23-12-2010, 09:29 AM   #49
musesick
Member

musesick's Avatar

Big Grin

Soooooooooo die Weihnachtspalme ist da! Palme? Ja wirklich Palme! Der Christbaum steht noch nicht, also musste ich spontan umdistponiern...oiso jo ähm, Weihnachtspalme...

Hier mal mit kräftigeren Farben:

Bissl abgetönter:

Abgedunkelt, damit man das Glitzern auch mitbekommt:

Und wieder mit Blitz:

Immer noch mit Decke:

Black beauty:

Wer findet die goldene Kugel?

Die Weihnachtspalme itself:

Enjoy it!
Old 23-12-2010, 01:06 PM   #50
cydonian_banana
death creates success.

cydonian_banana's Avatar

Quote:
hihi na hob i ma fast denkt! =D
Jünger? hihi najo mit meim Alter hob i doch scho des Durchschnittsalter ghoben.
Fanatiker klingt jo eh ned schlecht! I könnt ah stundenlang diskutiern...gsd san mei bester Freind und mei beste Freindin ah sehr auf Muse...do hob i wem der mi versteht! Wooooobei so mit dem Merch kaufn bin i glaub i do de Ausnahme vo uns drein...i seh es steht Muse drauf und scho wü is ham! Gsd geh i orbeitn sunst kunnt i ma des ned leistn! *g*

Wann's is letzte Moi do worn? Najo am 08.12.2006! Do wor i am Konzert in da Stadthalle! <3 Owa seitdem nie nie nie wieda, bis heier 's FQ! Next Tour bin i ah öfters in D zu finden...do nehm i ma einfach de Zeit ah wenn vo meine Freind keina konn!!!

Nau dann konn i nur zfriedn sein, wenn da Threadname angnommen wird.
Jo genau xD Na, oba es is echt so, dass die meisten Leid die Muse kennan - ned nur vom Naum her jez, sondan die a die Musik von erna kennan - ned öda ois ende 20 san (hob i zumindest aus Beobachtungen gschlossn )
Des is bei mir genau des gleiche I kunt mit die Freind, die Muse a gern megn und hoachn laung drüba diskutieren, oba i bin glaubi so ziemlich die anzige mit die Merch Artikel XD (und wsl a die anzige, die erna aum liabsten in olle möglichen Länder foigen würd, wauns gangad )
Wo ma grod dabei san: Sehr coole Christbaumkugeln Bei mir is a grod erst heid mei kuscheliger Muse-Pulli ausm Online Store aukuma, den i scho ewig hobn woit (bei mir is eben genau des Problem, dass i nu ind Schui geh und ma ned gaunz so vü Merch-Artikel leisten kau, weil des gaunze Zeig a ned grod billig is XD])

Jo 2006 woa i zu dem Zeitpunkt wsl grod amoi 12, do hätt ma mei Mutter in Vogl zagt, waun i gsogt hätt i wü auf a Rockkonzert in Wien geh
S FQ woa echt obsolut genial...vor oim weil a poa Freind und i in da ersten Reih gstaundn san, nochdem ma gaunze 10(!!!) Stunden ohne Klo und Essen dortgstaunden san und unsan Plotz verteidigt hobn xD
Wos wirkli supa warad, warad wiedamoi a Einzelkonzert von erna in Österreich.... do san daun doch nur die Leid die Muse WIRKLI segn woin und do gengan daun natirli olle vü ärger o...ned so wie auf die Festivals wo daun einige Leid sogn "Jo, i bin zwar ned wengan erna do, oba se san a Headliner oiso schauma hoid amoi hi"

Bei da nächsten Tour werd i a schaun, dass i in D vielleicht a poa moi dabei bin.... waun i masn hob bin i daun eh scho 18 und dürft des eh problemlos geh

Old 24-12-2010, 08:37 AM   #51
musesick
Member

musesick's Avatar

Quote:
Jo genau xD Na, oba es is echt so, dass die meisten Leid die Muse kennan - ned nur vom Naum her jez, sondan die a die Musik von erna kennan - ned öda ois ende 20 san (hob i zumindest aus Beobachtungen gschlossn )
Des is bei mir genau des gleiche I kunt mit die Freind, die Muse a gern megn und hoachn laung drüba diskutieren, oba i bin glaubi so ziemlich die anzige mit die Merch Artikel XD (und wsl a die anzige, die erna aum liabsten in olle möglichen Länder foigen würd, wauns gangad )
Wo ma grod dabei san: Sehr coole Christbaumkugeln Bei mir is a grod erst heid mei kuscheliger Muse-Pulli ausm Online Store aukuma, den i scho ewig hobn woit (bei mir is eben genau des Problem, dass i nu ind Schui geh und ma ned gaunz so vü Merch-Artikel leisten kau, weil des gaunze Zeig a ned grod billig is XD])

Jo 2006 woa i zu dem Zeitpunkt wsl grod amoi 12, do hätt ma mei Mutter in Vogl zagt, waun i gsogt hätt i wü auf a Rockkonzert in Wien geh
S FQ woa echt obsolut genial...vor oim weil a poa Freind und i in da ersten Reih gstaundn san, nochdem ma gaunze 10(!!!) Stunden ohne Klo und Essen dortgstaunden san und unsan Plotz verteidigt hobn xD
Wos wirkli supa warad, warad wiedamoi a Einzelkonzert von erna in Österreich.... do san daun doch nur die Leid die Muse WIRKLI segn woin und do gengan daun natirli olle vü ärger o...ned so wie auf die Festivals wo daun einige Leid sogn "Jo, i bin zwar ned wengan erna do, oba se san a Headliner oiso schauma hoid amoi hi"

Bei da nächsten Tour werd i a schaun, dass i in D vielleicht a poa moi dabei bin.... waun i masn hob bin i daun eh scho 18 und dürft des eh problemlos geh
Hm najo auf'm Konzert anno dazumois woren doch recht viele ältere Muser ah do! I bin neben an gstanden und se ham si üba mi untahalten und mei Alter gschätzt! I jo ned bled steig glei in de Unterhaltung mit ein und hob se schätzn lossn! Se ham mi auf 16 gschätzt und ham dann owa ned schlecht gschaut ghabt wo i erna gsagt hab, dass i 21 bin! Se selber warn um de 27-32 durch de Reih. =)

Ui was für ana wird's denn? Da graue zip-up oda ah anderer? =D
Jojo in der Hinsicht bin i scho froh, dass i Geld vadien, weil sonst könnt i ma des ois echt ned daleistn!

Nau servas...es words de hortn Säue in da erstn Reihe? *ggg* I wor zwor ah im wavebreaker owa ganz hintn...i woit in Ruhe Fotos/Filme machn können! *g* Und hinten hab ich's ma mit meim Freind voi gebn...ham uns ah so voi weggeshakt zur Musi ohne des ganze Gedrängle vurn. Immahin wor i ah scho moi ganz vurn bei erna. *g* Joooo se soin boid für ah ganzes Konzert kommen...do wär i eine der erstn wos de Kartn hat! hahahaha <3

I hab di moi im FB geaddet gö! De rote Forb steht da supa...i mog mehr Fotos sehn können! =D

Und danke danke! =D Sogoa meina Mama gfoin de Kugerln!
Old 24-12-2010, 04:24 PM   #52
cydonian_banana
death creates success.

cydonian_banana's Avatar

Quote:
Hm najo auf'm Konzert anno dazumois woren doch recht viele ältere Muser ah do! I bin neben an gstanden und se ham si üba mi untahalten und mei Alter gschätzt! I jo ned bled steig glei in de Unterhaltung mit ein und hob se schätzn lossn! Se ham mi auf 16 gschätzt und ham dann owa ned schlecht gschaut ghabt wo i erna gsagt hab, dass i 21 bin! Se selber warn um de 27-32 durch de Reih. =)

Ui was für ana wird's denn? Da graue zip-up oda ah anderer? =D
Jojo in der Hinsicht bin i scho froh, dass i Geld vadien, weil sonst könnt i ma des ois echt ned daleistn!

Nau servas...es words de hortn Säue in da erstn Reihe? *ggg* I wor zwor ah im wavebreaker owa ganz hintn...i woit in Ruhe Fotos/Filme machn können! *g* Und hinten hab ich's ma mit meim Freind voi gebn...ham uns ah so voi weggeshakt zur Musi ohne des ganze Gedrängle vurn. Immahin wor i ah scho moi ganz vurn bei erna. *g* Joooo se soin boid für ah ganzes Konzert kommen...do wär i eine der erstn wos de Kartn hat! hahahaha <3

I hab di moi im FB geaddet gö! De rote Forb steht da supa...i mog mehr Fotos sehn können! =D

Und danke danke! =D Sogoa meina Mama gfoin de Kugerln!
Im Ernst jez? xD Des is jo voi cool ^^ Aum FQ woan bei mir nämli fost nur Gleichaltrige im Umkreis XD
Oba vielleicht hobi mi a so oag verschätzt wie's bei dir da Foi woa

Da blaue Flock Logo Hoodie is wordn und er schaut in Natura echt nu besser aus ois aufm Büd - des blau is in echt afoch soooo sche *____*
Und supa flauschig isa innen a, kaun mi echt überhaupt ned beklogn
Kaun i ma vorstön xD Waun i moi mei eigenes Göd vadien is ka Merch Artikel mehr vor mir sicher!

Jooo, es woa a riesiges Gedränge oba dafia hob i die Burschen amoi aus da "Nähe" gsegn und es san jo a olle voi ogaunga vorn xD Und da des jo mei erstes Muse Konzert woa, hobi natirli glei gschaut, dass i fiari kum und drauf ghofft, dass a poa so Leid wie di gibt, die vo weida hinten aus Fümen
Außerdem bin i leider Gottes so kla, dass i imma schaun muas, dass i wo steh wo i a wos siag....bei Rammstein woan so vü großgewachsene Männer, dass i aum Aufaung amoi glei goanix gsegn hob, oba des hod si daun wie's irgendwo zum moshen augfaungt hobn eh geändert
Wos glaubstn, i warad a fix dabei. Do kunt mi echt NIX aufhoitn ^^
(oba zum Glick muas ma bei uns ned so um Koatn kämpfen... in Frankreich sois jo gaunz oag sei, weil olle Mädels so varruckt noch erna san )

Hob di scho zruckgeaddet! Haha, dankeschön! Muas eh boid wiedamoi a neichs Foto einidoa, jez wo i mein wunderschenen Hoodie hob

Bitte, bitte xD Oiso waun i moi mehr Göd hob, wird mei Christbam a nimma davo verschont bleiben

Oiso in dem Sinne wünsch i da auf jeden Foi nu FROHE WEIHNACHTEN!

Old 24-12-2010, 04:56 PM   #53
Stephanie***
Member

Stephanie***'s Avatar

Twitter icon
de sand so geil tanja!!! wil i a haben!! nächstes weihnachten!

frouhe weihnachten!!!

Frequency Festival 2010
Leeds Festival 2011
Cologne 2012
London 2nd night 2012
Munich 2012
Vienna 2012

Stephanie*** is offline   Reply With Quote
Old 03-01-2011, 08:19 AM   #54
musesick
Member

musesick's Avatar

Quote:
Im Ernst jez? xD Des is jo voi cool ^^ Aum FQ woan bei mir nämli fost nur Gleichaltrige im Umkreis XD
Oba vielleicht hobi mi a so oag verschätzt wie's bei dir da Foi woa

Da blaue Flock Logo Hoodie is wordn und er schaut in Natura echt nu besser aus ois aufm Büd - des blau is in echt afoch soooo sche *____*
Und supa flauschig isa innen a, kaun mi echt überhaupt ned beklogn
Kaun i ma vorstön xD Waun i moi mei eigenes Göd vadien is ka Merch Artikel mehr vor mir sicher!

Jooo, es woa a riesiges Gedränge oba dafia hob i die Burschen amoi aus da "Nähe" gsegn und es san jo a olle voi ogaunga vorn xD Und da des jo mei erstes Muse Konzert woa, hobi natirli glei gschaut, dass i fiari kum und drauf ghofft, dass a poa so Leid wie di gibt, die vo weida hinten aus Fümen
Außerdem bin i leider Gottes so kla, dass i imma schaun muas, dass i wo steh wo i a wos siag....bei Rammstein woan so vü großgewachsene Männer, dass i aum Aufaung amoi glei goanix gsegn hob, oba des hod si daun wie's irgendwo zum moshen augfaungt hobn eh geändert
Wos glaubstn, i warad a fix dabei. Do kunt mi echt NIX aufhoitn ^^
(oba zum Glick muas ma bei uns ned so um Koatn kämpfen... in Frankreich sois jo gaunz oag sei, weil olle Mädels so varruckt noch erna san )

Hob di scho zruckgeaddet! Haha, dankeschön! Muas eh boid wiedamoi a neichs Foto einidoa, jez wo i mein wunderschenen Hoodie hob

Bitte, bitte xD Oiso waun i moi mehr Göd hob, wird mei Christbam a nimma davo verschont bleiben

Oiso in dem Sinne wünsch i da auf jeden Foi nu FROHE WEIHNACHTEN!
Danke danke, sorry bin erst jetzt wirklich wieder dazu kommen hier rein zu schaun...mei Familienstress geht ma grad ah bissl dezenter auf'm Anus owa wos wüst tun.

Uiiiiiiiii jo da blaue Hoodie! *,* der is echt voi da Hammer! Zieh i ah voi gern an...jo voi der is wirklich kuschlig! Owa da neue zip-up Hoodie vo erna is sogar nu weicher...hab i vo meiner Mama zu Weihnachten gschenkt bekommen!!! Na do hab i ned schlecht gschaut ghabt!

Jo na am FQ waren's scho weitaus jünga, owa wirst beim nächsten Konzert ah sehn, dass dort dann ah ältere Fans ummalaufn! =)
hihi bei Rammstein wor i ah zwei Mal und jedes verdammte Mal hab i irgendan großen Kerl vor mir ghabt, owa jo mei so is Lebn! =D I bin zwar ned klein owa da Captain Hero bin i ah ned von da Größe her! *gggg*

Asoooo? Des weiß i zwenig! Wobei wo i am Konzert in Bern wor (franz. Schweiz) do habn sich de Mädels in da Front Row nach'm Golden Circle sooo dermaßen bled aufgführt, dass i echt scho glaubt hab des Konzert soi schnell anfangn! Owa dann hab i gmerkt, dass de Mädels neben mir nur de Hälfte der Texte wenn überhaupt können hat...najo des wor scho Genugtuung!
Old 03-01-2011, 11:19 AM   #55
musesick
Member

musesick's Avatar

Quote:
Originally Posted by Stephanie*** View Post
de sand so geil tanja!!! wil i a haben!! nächstes weihnachten!

frouhe weihnachten!!!
Glaubst de haben's dann nu? =D

thanx Steph! <3

Sorry musste vorhin kurz off, weil's grad mal wieder Krach mit den Eltern gab...

Zeitweise san's echt nur mühsam & verletzend...
Old 03-01-2011, 11:27 AM   #56
Soreia
invisible to all

Soreia's Avatar

Twitter icon
Quote:
Sorry musste vorhin kurz off, weil's grad mal wieder Krach mit den Eltern gab...

Zeitweise san's echt nur mühsam & verletzend...
Oh nein Das ist echt ätzend

Frohe Weihnachten und ein gutes Neues (wenn auch etwas verspäted)

@cydonian_banana

Huhu von PDTler zu PDTler *winkt*

Rammstein hatte ich mir auch überlegt, aber mir waren sie das Geld dann doch nicht wert^^

Uuuund ich kenns auch zur Genüge dass ich nicht sehen kann weil ich einfach zu klein bin Da steht man in Wembley soweit vorn und kann trotzdem nichts sehen

Sonst alles klar bei euch ?
28.08.2011 Reading Festival, UK
20.09.2012 Cologne E-Werk
12.07.2013 St. Goarshausen, Freilichtbühne Loreley

No ones gonna take me alive
The time has come to make things right
You and I must fight for our rights
You and I must fight to survive
Soreia is offline   Reply With Quote
Old 03-01-2011, 11:39 AM   #57
musesick
Member

musesick's Avatar

Quote:
Originally Posted by Soreia View Post

@cydonian_banana

Rammstein hatte ich mir auch überlegt, aber mir waren sie das Geld dann doch nicht wert^^

Uuuund ich kenns auch zur Genüge dass ich nicht sehen kann weil ich einfach zu klein bin Da steht man in Wembley soweit vorn und kann trotzdem nichts sehen

Danke ich wünsch dir auch Frohe Weihnachten & an guten Rutsch nachträglich! =)

Jaaa ich hoff des hört bald auf, weil's mir grad ganz schön auf de Substanz geht...den ganzn Tag traurig zu sein kann gar nix! So jetzt geht's ma scho ein bisserl besser wo i des loswerdn hab können. *g*

Fraaaage...wie 'groß' seid's ihr leicht, weil ihr trotzdem ned gscheit hinsehts?
Old 03-01-2011, 12:01 PM   #58
cydonian_banana
death creates success.

cydonian_banana's Avatar

Quote:
Danke danke, sorry bin erst jetzt wirklich wieder dazu kommen hier rein zu schaun...mei Familienstress geht ma grad ah bissl dezenter auf'm Anus owa wos wüst tun.

Uiiiiiiiii jo da blaue Hoodie! *,* der is echt voi da Hammer! Zieh i ah voi gern an...jo voi der is wirklich kuschlig! Owa da neue zip-up Hoodie vo erna is sogar nu weicher...hab i vo meiner Mama zu Weihnachten gschenkt bekommen!!! Na do hab i ned schlecht gschaut ghabt!

Jo na am FQ waren's scho weitaus jünga, owa wirst beim nächsten Konzert ah sehn, dass dort dann ah ältere Fans ummalaufn! =)
hihi bei Rammstein wor i ah zwei Mal und jedes verdammte Mal hab i irgendan großen Kerl vor mir ghabt, owa jo mei so is Lebn! =D I bin zwar ned klein owa da Captain Hero bin i ah ned von da Größe her! *gggg*

Asoooo? Des weiß i zwenig! Wobei wo i am Konzert in Bern wor (franz. Schweiz) do habn sich de Mädels in da Front Row nach'm Golden Circle sooo dermaßen bled aufgführt, dass i echt scho glaubt hab des Konzert soi schnell anfangn! Owa dann hab i gmerkt, dass de Mädels neben mir nur de Hälfte der Texte wenn überhaupt können hat...najo des wor scho Genugtuung!
Oh, oh....des klingt oba goaned guad oba des kenn i a, von Zeit zu Zeit homs hoid afoch an Vogl olle midanaund Griagst dafia a Umarmung *hug*

Du host den a? (oke, warum frog i des eigentlich? ) Na auf jeden foi is der echt supa ... der is soo woam, es is kaum zu glauben, dass ma damid sogoa in da Schui woam woa...wos normalerweis so koid is, dassd mana kuntst, de hazn übahaupt ned XD
Der Zip Hoodie schaud a supa aus, oba i glaub fian rest vom winter bin i dawei eh amoi bedient, i hob boid kan Plotz mehr im Kostn xD

I gfrei mi jez scho aufs nächste Konzert, des kaust da ned vorstön... in da ersten Reih am FQ hom a a poa so Idioten gmand se miassn jez drängeln oba i hob mi eh mid Händ und Fiaß gwehrt... des woa a so a typischer Fall von Wannabes, die daun eh die Höfte vo die Texte ned kina hom und netta bei Liada wie Supermassive Black Hole ogaunga san ... buhu, des kennt eh jeder xD

Rammstein san echt supa gwen, i man i hob am Aufaung echt fost nix gsegn...daun is a nu so a komische vor mir gstaundn und hod dauernd SMS gschriebn!!! Daun homs hinter mir so zum moshen augfaungt und i bin hoid in sie einigstoßn wordn, daun heds mi a nu deppad augmöd...na do hods ma greicht...oba s Konzert woa trotzdem supa, da Till was es hoid wie ma richtig midm Feuer spüd XD

So schlimm? o_O I druck des goaned, waun si die Leid so bled aufführen. Wer zerst duat is, hod hoid die gscheidan Plätze....i glaub do würd i ma sogoa Golden Circle Tickets kaufen netta, dass i die drängelnden Groupies hinten auslochn kunt wauns raviat werdn

Quote:
Originally Posted by Soreia View Post

@cydonian_banana

Heyho! PDTlers FTW (Sags nicht den PMTlern, aber Dom is eh mein heimlicher Liebling )

Rammstein musst dir mal anschauen, die sind ihr Geld WIRKLICH wert. Außerdem sind's die einzigen die eine Feuershow in Hallen machen dürfen, weil der Till Lindemann ja irgendeine pyrotechnische Ausbildung oder sowas hat ^^

Ich bin so neidisch, wollt auch unbedingt zu den Wembley Gigs, aber neeeeein ... Eltern kommen wieder mit "Du gehst da net hin, in 2 Tagen fängt die Schule wieder an und das is in LONDON" *uuuuh...London..* .... grmbl -.-
Aber das is echt blöd, wenn da immer die ganzen großen Leute vor einem stehen... da gerät man schon in Versuchung einen netten großen Mann vorne zu fragen, ob er einen net auf die Schultern nehmen will XD

Danke, alles in Butter soweit, bei dir hoffentlich auch? ^^

Old 03-01-2011, 12:30 PM   #59
musesick
Member

musesick's Avatar

Aaaaw hugs nehm ich immer gerne! *.* =D

hihi jop i hab den ah...hab auf FB an Ordner wo i einige Shirts abfotografiert hab, wobei i sollt den endlich moi wieda updaten!

Mit Platzmangel hab i ah grad Probleme, owa i kauf ma jetzt für de neiche Wohnung an schen großn Kastn und dann geht wieda wos.

I gfrei mi ah scho und wü des es boid passiert...wehe de brauchn wieda Jahre! *grmpf* I was i wiedahoi mi Punkto dem, owa des ärgert mi scho! =D

haha jooooooooooo des san mia ah de liabstn! Schen nach vurn drängeln und dann nur de neichn Sachn kennen & mitsingen (Text raten) Wirklich voi wannabe...

Rammstein geh i ma next time wauns do san sicha anschaun! S'letze Konzert hab i leider ned mitbekommen und im ebay geb i sicha kane 400 Euronen aus für 2 Tickets! I hob ja kan Vogl! Gsd kennen de Trottln des bei de Musetix ned machn. =D Aba du hast Recht Rammstein san echt des Geld wert!

Du hätt i früher mitbekommen, dass de in da Schweiz dort de Golden Circle Kartn angeboten ham hätt ich's gnommen...ka Frage! Aber so hab ich's leider erst im Nachhinein erfahren und mi dann leicht gärgert...owa fuck it! Des Konzert war ah so mein Highlight aller Muse Konzerte! <33333

Bei dir alles klar Soreia? (sorry war vorher in Gedanken und hab vergessen zu fragen! Me sorry =D
Old 03-01-2011, 12:35 PM   #60
Soreia
invisible to all

Soreia's Avatar

Twitter icon
Quote:
Danke ich wünsch dir auch Frohe Weihnachten & an guten Rutsch nachträglich! =)

Jaaa ich hoff des hört bald auf, weil's mir grad ganz schön auf de Substanz geht...den ganzn Tag traurig zu sein kann gar nix! So jetzt geht's ma scho ein bisserl besser wo i des loswerdn hab können. *g*

Fraaaage...wie 'groß' seid's ihr leicht, weil ihr trotzdem ned gscheit hinsehts?
Danke
Das glaub ich dir! Wohnst du denn bei deinen Eltern?

ääh, ich bin nur 1,60 groß Aber das hält mich trotzdem nicht von Stehplätzen und extremsten Gedränge ab Obwohl Freitag in Wembley nicht ganz ohne war...

Quote:
Heyho! PDTlers FTW (Sags nicht den PMTlern, aber Dom is eh mein heimlicher Liebling LOL

Rammstein musst dir mal anschauen, die sind ihr Geld WIRKLICH wert. Außerdem sind's die einzigen die eine Feuershow in Hallen machen dürfen, weil der Till Lindemann ja irgendeine pyrotechnische Ausbildung oder sowas hat ^^

Ich bin so neidisch, wollt auch unbedingt zu den Wembley Gigs, aber neeeeein ... Eltern kommen wieder mit "Du gehst da net hin, in 2 Tagen fängt die Schule wieder an und das is in LONDON" *uuuuh...London..* .... grmbl -.-
Aber das is echt blöd, wenn da immer die ganzen großen Leute vor einem stehen... da gerät man schon in Versuchung einen netten großen Mann vorne zu fragen, ob er einen net auf die Schultern nehmen will XD

Danke, alles in Butter soweit, bei dir hoffentlich auch? ^^
Ich guck ja auch manchmal im PMT aber der PDT ist mein "Liebling"

Okay, werd ich mal gucken, nur hab ich gehört die verkaufen die Karten nur über die Fanbase oder so
Naja, aber eigentlich geb ich so viel Geld nur für Muse aus

Oh man, das ist natürlich blöd Aber du warst aufm Frequency oder?
Ich hab meinen Eltern zuerst gar nichts von den Konzerten erzählt, nur dass ich mit 2 Freundinnen Urlaub für 6 Tage in London machen will. Das haben sie mir dann halt erlaubt, und dann irgendwann später hab ich ihnen dann von dem Konzert am Samstag erzählt, da haben sie dann auch nichts mehr gesagt, obwohl sie geahnt hatten dass wir nur deshalb nach London wollten Naja, vom Freitag habe ich ihnen dann erst hinterher erzählt

Ohja So deprimierend

Jaa, bei mir auch Was macht ihr denn heute so?
28.08.2011 Reading Festival, UK
20.09.2012 Cologne E-Werk
12.07.2013 St. Goarshausen, Freilichtbühne Loreley

No ones gonna take me alive
The time has come to make things right
You and I must fight for our rights
You and I must fight to survive
Soreia is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
chicksn ausm woid , jolladahitiiii

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules