Go Back   Muse Messageboard > Muse Incl. Off Topic > International

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 05-04-2011, 08:41 AM   #121
musesick
Member

musesick's Avatar

Facebook icon Last.fm icon
Quote:
Originally Posted by cydonian_banana View Post
Er hod uns gestern zum wettbewerb begleitet, woa voi cool

UND I BIN ZWEITE WOADN!!!
I kauns nu imma ned glaubn XD Daumen drücken hod ghoifn XD

Do kaun si si jo glücklich schätzen, dass du di extra fia sie überwunden host ^^
I woa nu nie auf am Paramore Konzert, oba klingt cool
You me at six kenn i leider a zweng, muas i ma moi auhoachn ^^

Die Arctic Monkeys spün?! Ma wie genial
A Freind von mir wü jez midkuma aufs Reading und sei Schwester is grod in London und wird fia uns demnächst moi wegen die Koatn schaun

Wir hom si im Nochhinein oghaut weil jo nix passiert is xD

Ma i bin a grod vakühlt und werd jez Mathe strebern weil i morgen Schularbeit hob :/
YAAAAAAAY CONGRATS!!!

Na da hat's Daumendrücken ja wirklich was bewegt! *ggg*

Jo gö...wobei i glaub sie wird nie wieder mit mir fliegen...rofl...i war ned ganz Herr meiner Sinne/Lage. I glaub i sollt, falls ma fliegn wirklich vorher ah Bier oda so trinken...sonst kommt wieder die Flugangst-festkrall-betende-vorsichnervöshinsummende-Tanja zum Vorschein! hahahaha

Also das Paramorekonzi damals war den Flug schon wert! Das war ah botzn Stimmung und sie war so cute die ganze Zeit zum Publikum, genauso wie ym@6! I hoff die spieln auch irgendwo zu der Zeit, wenn ma in London sind...ich würd sie gern nochmals live erleben. sniiiiii Na bei die Monkeys weiß ich's nicht! Ich würd's mir nur sehr wünschen se endlich mal live zu sehn!!! =D

WHAT? Na des is ja geil!!! Na hoffentlich hast bald deine Kartn! *ggg*

Sorry des i erst jetzt schreib, aber i war de letzte Woche über krank...i mein auch jetzt bin i noch leicht krank, aba jetzt geht's ma eindeutig besser und i fühl mi ned wie ganz mausetot. =D
musesick is offline   Reply With Quote
Old 04-06-2011, 11:10 AM   #122
cydonian_banana
death creates success.

cydonian_banana's Avatar

Location: Austria (when I'm not currently hiding behind Dom's kit)
Quote:
Originally Posted by musesick View Post
YAAAAAAAY CONGRATS!!!

Na da hat's Daumendrücken ja wirklich was bewegt! *ggg*

Jo gö...wobei i glaub sie wird nie wieder mit mir fliegen...rofl...i war ned ganz Herr meiner Sinne/Lage. I glaub i sollt, falls ma fliegn wirklich vorher ah Bier oda so trinken...sonst kommt wieder die Flugangst-festkrall-betende-vorsichnervöshinsummende-Tanja zum Vorschein! hahahaha

Also das Paramorekonzi damals war den Flug schon wert! Das war ah botzn Stimmung und sie war so cute die ganze Zeit zum Publikum, genauso wie ym@6! I hoff die spieln auch irgendwo zu der Zeit, wenn ma in London sind...ich würd sie gern nochmals live erleben. sniiiiii Na bei die Monkeys weiß ich's nicht! Ich würd's mir nur sehr wünschen se endlich mal live zu sehn!!! =D

WHAT? Na des is ja geil!!! Na hoffentlich hast bald deine Kartn! *ggg*

Sorry des i erst jetzt schreib, aber i war de letzte Woche über krank...i mein auch jetzt bin i noch leicht krank, aba jetzt geht's ma eindeutig besser und i fühl mi ned wie ganz mausetot. =D
So, jez is a sch wieder ewig her, oba i bin wiedamoi do XD (Danke übrigens haha XD)
Oba du wastas eh, dass des bei mir a weng dauern kau
D Schui is a sau, i sogs da...oba zum Glück is boid vorbei - in Latein und Physik kaun i sogn, dass i durch bin, in Mathe hobi nächste wochn nu mei letzte Schularbeit und waun i die guad ummidruck, daun bin i fix durch (und nächstes WE gehts aufs NOVAAAAAA!!! XD)
Conclusion: Du wirst jez sicha nimma so laung auf Antworten von da gnädigen Madame woatn miassn

Und? Wie schautsn scho aus bei dir? Host di scho dazua überwunden, dassd amoi in Flug buchst?
ym@6 kenn i echt zweng - vom naum her kenn is eh, oba i muas mi do amoi einihoachn xD

Jo mit die Koatn des is jez a so leiwond... oiso der Freind von mir mit dem i aufs Reading foan woit hod jez gsogt er kaun doch ned... (LOL, hobi ma eh fost scho docht) ABER i hob jez durch den Fremdsprachenwettbewerb an 300 euro Reisegutschein gwunna und mei Mum hod so gmand, dass sie mi ned allane geh lossn wü waun i im Sommer daun noch London fliag und wü jez mitkuma und sie würd mas ERLAUBEN, dass i an Tog daun aufs Reading foa waun Muse spün DD Oiso nächste wochn werd i moi mid ihr ins Reisebüro geh und daun schau i dass i glei ois buch... wie schautsn jez bei eich aus? Wissts ihr scho wies midm Zug usw. dats?

Wie schautsn bei dir so aus momentan? Hobi recht vü verpasst in letzter Zeit? ^^

Frequency Festival 19/08/2010
Reading Festival 28/08/2011
Olympiahalle Munich 12/11/2012
Waldbühne Berlin 14/07/2013

Last edited by cydonian_banana; 04-06-2011 at 11:16 AM.
cydonian_banana is offline   Reply With Quote
Old 16-06-2011, 10:47 AM   #123
musesick
Member

musesick's Avatar

Na i hab mi ned überwunden i fahr mit'm Zug! =D Wie die Leut in den alten Zeiten, als man noch 80 Tage um die Welt brauchte! hahaha

Sorry, dass i erst jetzt schreib aber anscheinend hab i dei Antwort total verschwitzt...Schande über mich!!!

An Reisegutschein? BOAH GEIL! SCHLAG ZU!!!

Hast scho bucht jetzt? I sollt ma ah moi des Zugticket kaufn gehn! *ggg*

Getan? Najo i hab ma grad an neuen Muse Hoody kauft und bin grad ganz narrisch, weil i mi gfragt hab wann's endlich wieda was Neichs zum kaufn gibt! ROFL I'm musessed!!! SKRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIII =D =D =D =D =D

Und ich hab grad z'vü Energiedrink in mir! *ggg*

Was hat sich bei dir so tan? =))

Ajo i war am Sonntag in Innsbruck auf'm 30 Seconds To Mars Konzert! *g*
Old 16-06-2011, 10:49 AM   #124
musesick
Member

musesick's Avatar

Bald bist du MEIN! wahahaaaaaaaaaaa <3

http://muse.mu/shop/product/353/ladi...enu/13/ladies/
Old 16-06-2011, 01:10 PM   #125
cydonian_banana
death creates success.

cydonian_banana's Avatar

Mitm Zug? Heilige scheiße, des wird amoi a Reise XD ... oba wos duad a Frau ned ois fia ihr Lieblingsband

Is ka Problem, i hob jo söba so laung zum Antworten braucht, kennst mi eh XD

Jo mei Mama und i werdn in die nexten Tage ois buchen und gestern hobi ma auf Ebay nu s Reading ticket fian Sonntog bestöd, weils bei die offiziellen Verkaufsstellen nix mehr geben hod :/ Oba der Verkäufer hod seriös gwirkt oiso hoff i amoi stork, dass is a kriag ^^
Des hast, dass unsam epischen Muse Konzert daun nix mehr im Wege steht xD (hoffentlich )

Zum Konzert söba werd i eh problemlos kuma, weil mas jez so mochn, dass ma si glei a Hotel in Reading nehman und daun amoi mitm Zug herumfoan - wsl an Tog noch London und noch Oxford usw

Der grüne Hoodie is oba echt geil *____* *neid* oba wie gsogt hobi scho den blauen - najo... werdn eh nu gnuag Merch zeig mochn mit dem i mei Sucht daun befriedigen kau XD

Bei mir hod si sunst ned vü dau ^^ I woa inzwischen in Rom und s Schuljoa is so guad wie ummi...nurmehr a Matheprüfung üba a klanes Stoffgebiet nexte Woche und daun is endlich vorbei und i bin durch
Ajo und am Nova woa i jo! XD

30STM hobi eben eh a am Nova gsegn, oba mei absolutes Highlight woan System of a Down, vadaummt die woan afoch sooo guad

Old 20-06-2011, 08:46 AM   #126
musesick
Member

musesick's Avatar

Quote:
Mitm Zug? Heilige scheiße, des wird amoi a Reise XD ... oba wos duad a Frau ned ois fia ihr Lieblingsband

Is ka Problem, i hob jo söba so laung zum Antworten braucht, kennst mi eh XD

Jo mei Mama und i werdn in die nexten Tage ois buchen und gestern hobi ma auf Ebay nu s Reading ticket fian Sonntog bestöd, weils bei die offiziellen Verkaufsstellen nix mehr geben hod :/ Oba der Verkäufer hod seriös gwirkt oiso hoff i amoi stork, dass is a kriag ^^
Des hast, dass unsam epischen Muse Konzert daun nix mehr im Wege steht xD (hoffentlich )

Zum Konzert söba werd i eh problemlos kuma, weil mas jez so mochn, dass ma si glei a Hotel in Reading nehman und daun amoi mitm Zug herumfoan - wsl an Tog noch London und noch Oxford usw

Der grüne Hoodie is oba echt geil *____* *neid* oba wie gsogt hobi scho den blauen - najo... werdn eh nu gnuag Merch zeig mochn mit dem i mei Sucht daun befriedigen kau XD

Bei mir hod si sunst ned vü dau ^^ I woa inzwischen in Rom und s Schuljoa is so guad wie ummi...nurmehr a Matheprüfung üba a klanes Stoffgebiet nexte Woche und daun is endlich vorbei und i bin durch
Ajo und am Nova woa i jo! XD

30STM hobi eben eh a am Nova gsegn, oba mei absolutes Highlight woan System of a Down, vadaummt die woan afoch sooo guad
HAHA joooo was mach i ned alles...wobei wurde aber eh auch Zeit! (würden einige andre sagn! =D)

Ma du musst ma unbedingt sagn welches Hotel du hast! I sollt ah moi buchn...vleicht bekomm ma sogar s'gleiche! =D Würd ma voi taugn! YAAAAARR

Wie viel hast'n blecht für's Ticket? Hoff ned zu viel?! Wehe der is ned seriös...dann muss i erm haun! *mitmFussaufstampfundDrohgebrädeeinnehm* XD

Jo i glaub i komm sicher voi arm Heim, weil i zu viel Merch kaufn werd! Und dann ab nach Camden und dann schau ich, ob ich dort auch gscheite Ym@6 Shirts bekomm!!! Hier über amazon...des is ja nur spärlich! I WANT MORE...aber ned den Roger! XD Gott, ich hätt noch ned mal einen Kaffee trunken und mein Hirn rotiert wieder auf Bullshitebene. <3

In Bella Roma warst? Ma scheeeen. Unsre Schui hat zeitweise seeeeehr andere Ziele verfolgt wie Rechnitz im Burgenland....lol i sag nix mehr!

Und bist am Nova im Gatsch ghupft? *g* Na gfreit mi, wenn de SOAD geil warn!!! Die hätt ich ma auch angschaut, aber für des reicht mei Geld ned, wenn ich noch Miete & andres hab (Merch z.B.) =D Dafür freu i mi einfach schon voi auf's Reading! Des kann einfach nur Gigantomanisch werdn!!!

Ja du des Konzert am Sonntag vo 30STM war einfach nur zeitweise zach. Jared war angepissed und de crowd is ah voi ned gscheit mitgangn! Wurscht, dafür hamma liabe Mädels kennen glernt. Für das hat sich die 10 Stunden Reise hin&retour wieder auszahlt. =))
Old 20-06-2011, 07:32 PM   #127
cydonian_banana
death creates success.

cydonian_banana's Avatar

Quote:
HAHA joooo was mach i ned alles...wobei wurde aber eh auch Zeit! (würden einige andre sagn! =D)

Ma du musst ma unbedingt sagn welches Hotel du hast! I sollt ah moi buchn...vleicht bekomm ma sogar s'gleiche! =D Würd ma voi taugn! YAAAAARR

Wie viel hast'n blecht für's Ticket? Hoff ned zu viel?! Wehe der is ned seriös...dann muss i erm haun! *mitmFussaufstampfundDrohgebrädeeinnehm* XD

Jo i glaub i komm sicher voi arm Heim, weil i zu viel Merch kaufn werd! Und dann ab nach Camden und dann schau ich, ob ich dort auch gscheite Ym@6 Shirts bekomm!!! Hier über amazon...des is ja nur spärlich! I WANT MORE...aber ned den Roger! XD Gott, ich hätt noch ned mal einen Kaffee trunken und mein Hirn rotiert wieder auf Bullshitebene. <3

In Bella Roma warst? Ma scheeeen. Unsre Schui hat zeitweise seeeeehr andere Ziele verfolgt wie Rechnitz im Burgenland....lol i sag nix mehr!

Und bist am Nova im Gatsch ghupft? *g* Na gfreit mi, wenn de SOAD geil warn!!! Die hätt ich ma auch angschaut, aber für des reicht mei Geld ned, wenn ich noch Miete & andres hab (Merch z.B.) =D Dafür freu i mi einfach schon voi auf's Reading! Des kann einfach nur Gigantomanisch werdn!!!

Ja du des Konzert am Sonntag vo 30STM war einfach nur zeitweise zach. Jared war angepissed und de crowd is ah voi ned gscheit mitgangn! Wurscht, dafür hamma liabe Mädels kennen glernt. Für das hat sich die 10 Stunden Reise hin&retour wieder auszahlt. =))
I versteh di oba voi, London muas a geniale Stodt sei und s Reading soit ma si - waun ma die Chance hot hin z geh - ois Pwoper Muser a ned entgeh lossn XD

Des werd i da sogn soboid is was! Mei Mama und i hom jez auf jedn Foi amoi besprochen wie mas mochn und wir werdn si bis Sonntag a Hotel möglichst in da Nähe der Richfield Avenue nehma und daun übersiedln ma nochm Reading fia unsan London Stadtrundgang in a Hotel in London
Des warad da totale Haumma waun ma des gleiche dawischen würden

Na, i hob sogoa a bissl weniger zoit ois i bei die offiziellen Verkaufsstellen zoit hätt o___O
Oba der wirkt auf jeden Foi seriös - Seine Bewerungen san zu 99,9% positiv (über 2200 sehr gut und 1 schlecht XD) Und nochdem is bestöd hob hoda si ziemlich boid danoch gmöd und gsogt er wird ma des Ticket schicken soboids er hod (er hod nämli dawei nur die Bestätigung dassa die Tickets vom Promoter kriagt und hod sogoa in da Description aungebotn, dass ma die Bestätigung segn kau waun ma wü) Er hod gschriebn es kaun wie bei olle Ticketverkäufer 7-10 Tog vor da Veranstaltung dauern dass mas kriagt, wos ka Problem sei dürft, weil i eh ned a Wochn vorher scho obifliag - oiso i denk ma moi stoak, dass des hihaun wird
Und 7 aundare Leid homs a von erm kauft, oiso entweder sama olle augschissen, oda kana

Ma i sogs da, ned nur du XD ... i hoff i kaun mi generell beherrschen, oba waun i erst moi in London mit meiner Mama shoppen geh, bezweifelt i, dass vü von meim Geld übrig bleiben wird
Ma i muas a schaun, dass i moi gscheids Merch zeig find... von die Arctic Monkeys usw werd i do unten höchstwahrscheinlich eher wos kriagn XD Oiso foist irgendan shop findst, wos vü Merch zeig verkaufen, loss mis wissen!
Mei Hirn rotiert a ohne Koffein 24/7 auf Bullshitebene, oiso von dem her ....

Im Ernst jetzt? Du host da Latein audoa miassn und woast nedamoi in Rom oda dergleichen? Oke, des is echt scheiße ... ^^
Oba woa wirkli sche, waunst moi hikumst, sog i da wost da auschaun muast
Ahjo, i hobs übrigens - frog mi ned wie - IRGENDWIE gschofft, dass i in Latein an 3er ins Zeignis kriag XD ... dafia hobi in Mathe morgen nu a Entscheidungsprüfung, oba i bin optimistisch, a waun i nervös bin ^^

Jo voi, haha XD Na oba s Wetter am Nova woa echt supa - Ned z has, ned z koid, ka Regen....hätt ned besser sei kina
Jo s Nova woa zwar echt supa, oba nix übertrifft die Vorfreude aufs Reading (i bleib weiterhin optimistisch wos des Ticket augeht XD)
I glaub i werds auf jeden Foi so mochn, dass i glei bei die ersten Bands im Wavebreaker drinsteh, dass i daun bei Muse vorne bin - wie am FQ
ORIGIN OF SYMMETRYYYYYYY ...argh, des gaunze Album werdns spün...des GAUNZE *_____* <3

Wie gibtsn des, dass bei am Einzelkonzert von 30stm die Stimmung ned guad is? o___O
Wos in Jared augeht - dem soids jo aungeblich momentan gesundheitlich iwie ned so guad geh... i hob von a poa Leid glesn, dassa beim Auftritt in Rom voi die Probleme mitm singa ghobt hod und dass sogoa Leid vom Roten Kreiz aufd Bühne kuma san

Old 21-06-2011, 08:53 AM   #128
musesick
Member

musesick's Avatar

Quote:
I versteh di oba voi, London muas a geniale Stodt sei und s Reading soit ma si - waun ma die Chance hot hin z geh - ois Pwoper Muser a ned entgeh lossn XD

Des werd i da sogn soboid is was! Mei Mama und i hom jez auf jedn Foi amoi besprochen wie mas mochn und wir werdn si bis Sonntag a Hotel möglichst in da Nähe der Richfield Avenue nehma und daun übersiedln ma nochm Reading fia unsan London Stadtrundgang in a Hotel in London
Des warad da totale Haumma waun ma des gleiche dawischen würden

Na, i hob sogoa a bissl weniger zoit ois i bei die offiziellen Verkaufsstellen zoit hätt o___O
Oba der wirkt auf jeden Foi seriös - Seine Bewerungen san zu 99,9% positiv (über 2200 sehr gut und 1 schlecht XD) Und nochdem is bestöd hob hoda si ziemlich boid danoch gmöd und gsogt er wird ma des Ticket schicken soboids er hod (er hod nämli dawei nur die Bestätigung dassa die Tickets vom Promoter kriagt und hod sogoa in da Description aungebotn, dass ma die Bestätigung segn kau waun ma wü) Er hod gschriebn es kaun wie bei olle Ticketverkäufer 7-10 Tog vor da Veranstaltung dauern dass mas kriagt, wos ka Problem sei dürft, weil i eh ned a Wochn vorher scho obifliag - oiso i denk ma moi stoak, dass des hihaun wird
Und 7 aundare Leid homs a von erm kauft, oiso entweder sama olle augschissen, oda kana

Ma i sogs da, ned nur du XD ... i hoff i kaun mi generell beherrschen, oba waun i erst moi in London mit meiner Mama shoppen geh, bezweifelt i, dass vü von meim Geld übrig bleiben wird
Ma i muas a schaun, dass i moi gscheids Merch zeig find... von die Arctic Monkeys usw werd i do unten höchstwahrscheinlich eher wos kriagn XD Oiso foist irgendan shop findst, wos vü Merch zeig verkaufen, loss mis wissen!
Mei Hirn rotiert a ohne Koffein 24/7 auf Bullshitebene, oiso von dem her ....

Im Ernst jetzt? Du host da Latein audoa miassn und woast nedamoi in Rom oda dergleichen? Oke, des is echt scheiße ... ^^
Oba woa wirkli sche, waunst moi hikumst, sog i da wost da auschaun muast
Ahjo, i hobs übrigens - frog mi ned wie - IRGENDWIE gschofft, dass i in Latein an 3er ins Zeignis kriag XD ... dafia hobi in Mathe morgen nu a Entscheidungsprüfung, oba i bin optimistisch, a waun i nervös bin ^^

Jo voi, haha XD Na oba s Wetter am Nova woa echt supa - Ned z has, ned z koid, ka Regen....hätt ned besser sei kina
Jo s Nova woa zwar echt supa, oba nix übertrifft die Vorfreude aufs Reading (i bleib weiterhin optimistisch wos des Ticket augeht XD)
I glaub i werds auf jeden Foi so mochn, dass i glei bei die ersten Bands im Wavebreaker drinsteh, dass i daun bei Muse vorne bin - wie am FQ
ORIGIN OF SYMMETRYYYYYYY ...argh, des gaunze Album werdns spün...des GAUNZE *_____* <3

Wie gibtsn des, dass bei am Einzelkonzert von 30stm die Stimmung ned guad is? o___O
Wos in Jared augeht - dem soids jo aungeblich momentan gesundheitlich iwie ned so guad geh... i hob von a poa Leid glesn, dassa beim Auftritt in Rom voi die Probleme mitm singa ghobt hod und dass sogoa Leid vom Roten Kreiz aufd Bühne kuma san
HAHAHA TRUE STORY!!! <3 I träum die ganze Zeit nur mehr vo England. Gestern war ich bei Hyde Park und hab ma die Arctic Monkeys angschaut!!! Also wenn des ka Vorfreude auf London und geile Musik is weiß i's ah ned!!! =D

Echt? Kuhel!!! Na i hoff wirklich, dass des echt ka Schas is würd dich dort ja schon gern sehn woin! *g* Au jaaaaaah, wir ham auch vor, dass ma scho früher in den Wave Breaker kommen...d.h. i muss viel essn damit mei Blaserl durchhaltet, wenn i mal was trink! *ggg* Und i sollt ma endlich an zweitn Akku für mei Cam zulegn! Den werd i sicherlich brauchn! AAAAARRRRR =))

Joooo so woll ma's ah machn! Nur Sunday in Reading und dann ab nach London in die City! =D Aber kuhel, dass da dei Mama voi mitmacht! De gfoit ma...kannst ihr gerne sagn!!! *ggg*

Na wir warn nie in Rom! Dafür woit ma nach (irgendwohin owa ned Paris) in Frankreich! Nur des ham's damals für die nächste Stufe plant...somit hab i des nimma dalebt und ergo bin i von der Schule gangn!

Nochmals congrats zur bstandenen Matheprüfung! Hab ja gwusst, dass du des schaffen wirst! Jetzt musst nur noch gscheit feiern gehn! =D

I bin schon sooooo auf die Bühne gspannt wie sie das gestalten werden und einfach nur AAAAAAAAAAAHHHHHHH ich will schon August habn! Muss i noch ganz viel schlafn, bis endlich soweit is! sniiiii

Ja des mim Jared hab i ah scho vo wem ghört. Er hätt des Konzert ah gern verschiebn können, wenn's erm stimmlich ned so gut geht. Da wart i lieber länger, wenn's erm nachher besser geht und die Stimmung ned drunter leidet! Aber wurscht so warn die Mädels dort nett und die Stadt war wie immer schen. *g*

YAAAARR i hoff ah auf geile Arctic Monkeys Shirts! I hab ja eins Daheim, aber des würd sich über ah Bruder oder Schwestershirt ah gfrein! hihihihi

Jo wenn i was weiß Punkto Merch gib i da sofort Bescheid!!!

Heut schau/horchn de Mama und i uns den David Garrett an! Rock Symphonies...des kann nur super werdn! <3
Old 24-06-2011, 04:20 PM   #129
cydonian_banana
death creates success.

cydonian_banana's Avatar

Quote:
HAHAHA TRUE STORY!!! <3 I träum die ganze Zeit nur mehr vo England. Gestern war ich bei Hyde Park und hab ma die Arctic Monkeys angschaut!!! Also wenn des ka Vorfreude auf London und geile Musik is weiß i's ah ned!!! =D

Echt? Kuhel!!! Na i hoff wirklich, dass des echt ka Schas is würd dich dort ja schon gern sehn woin! *g* Au jaaaaaah, wir ham auch vor, dass ma scho früher in den Wave Breaker kommen...d.h. i muss viel essn damit mei Blaserl durchhaltet, wenn i mal was trink! *ggg* Und i sollt ma endlich an zweitn Akku für mei Cam zulegn! Den werd i sicherlich brauchn! AAAAARRRRR =))

Joooo so woll ma's ah machn! Nur Sunday in Reading und dann ab nach London in die City! =D Aber kuhel, dass da dei Mama voi mitmacht! De gfoit ma...kannst ihr gerne sagn!!! *ggg*

Na wir warn nie in Rom! Dafür woit ma nach (irgendwohin owa ned Paris) in Frankreich! Nur des ham's damals für die nächste Stufe plant...somit hab i des nimma dalebt und ergo bin i von der Schule gangn!

Nochmals congrats zur bstandenen Matheprüfung! Hab ja gwusst, dass du des schaffen wirst! Jetzt musst nur noch gscheit feiern gehn! =D

I bin schon sooooo auf die Bühne gspannt wie sie das gestalten werden und einfach nur AAAAAAAAAAAHHHHHHH ich will schon August habn! Muss i noch ganz viel schlafn, bis endlich soweit is! sniiiii

Ja des mim Jared hab i ah scho vo wem ghört. Er hätt des Konzert ah gern verschiebn können, wenn's erm stimmlich ned so gut geht. Da wart i lieber länger, wenn's erm nachher besser geht und die Stimmung ned drunter leidet! Aber wurscht so warn die Mädels dort nett und die Stadt war wie immer schen. *g*

YAAAARR i hoff ah auf geile Arctic Monkeys Shirts! I hab ja eins Daheim, aber des würd sich über ah Bruder oder Schwestershirt ah gfrein! hihihihi

Jo wenn i was weiß Punkto Merch gib i da sofort Bescheid!!!

Heut schau/horchn de Mama und i uns den David Garrett an! Rock Symphonies...des kann nur super werdn! <3
Boah jo, i a *___* I gfrei mi scho sooo auf England - vor oim aufs Madame Tussaud's asldkjfaksdkfjsd des wird so geil
I woa in Gedanken a dabei, die Arctic Monkeys muas i wirkli bei Gelegenheit amoi live segn - oba i hoff, dass si da Alex bis dohin die Hoa wiedamoi schneid, die laungen Hoa san irgendwie ned so des woare wauns noch mir geht

Des beruht auf Gegenseitigkeit! Oba i bin ma sicher, dass des mitm Ticket passen wird - die anzige Beschwerde, die der Verkäufer auf ebay jemois kriag hod, woa von irgendana, bei der wos mit so iPhone Spiegelfolien fias Display ned passt hod XD (jo, i hob ma des wirkli ois GENAU augschaut, weil i so paranoid und vorsichtig bin waun i wos im Internet bestö XD)
Des werd i olladings a mochn - vüüüüü essen xDMan soit wenigstens a bissl wos tringa...und do a nix alkoholisches... sunst passiert am des, wos mir am Nova passiert is - do hobi am erstn Tog am Vormittog NUR Bier trunga und daun woa i am Nochmittog bei die Guano Apes so dehydriert, dass i zaumkloppt bin weils so has woa najo, waun i vorher kan Alk und a bissl a Wossa trink, passiert des nimma XDD

Jo es is eh des gscheideste I werd wahrscheindlich daun nochm Sonntog nu voi im 7. Himmel sei und daun voi überfordert sei, waun i ma daun London a glei nu auschaun derf, oba i gfrei mi scho total
Mei Mama gfreit si söba a scho - ihr is des wuascht wauns amoi an Tog allane is - weil ma si nochm Reading daun noch London haun und do werma si daun wsl glei amoi aufd Oxford street haun und gscheid shoppen

Oke, vor da 6. hom wir oba a nur Loserurlaube gmocht, do woama nie im Auslaund... erst in da 6. woama daun eben in da Toskana und des Joa in Rom
Oba Frankreich woa doch sicha a cool, i man i woa nu nie dort, oba ana Freindin von mir, die scho doat woa hods gfoin ^^

Danke! I bin sooo froh, dass is gschofft hob ...netta ane aus meiner Klass hods leider ned gschofft :/ Oba kauma nix mochn....
Wiest scho wast, hobi eh gscheid gfeiert

Ma auf die Bühne bin i a scho total gspaunnt, i man des mochns EXTRA nur fürs Reading&Leeds *______* Und nu dazua: Stö da des amoi vor, wir san aufm LETZTEN Konzert bevors wieder midm Recording aufaungan - des LETZTE auf ernara fost 2-jährigen Tour
I bin scho gspaunnt obs irgendwos besonderes sogn, weils erna letzter Auftritt fia a Zeitl is

I glaub es warad wirkli gscheida gwesn, waunas afoch verschoben hätt....i man wauns erm daun schlecht geht und ma des voi mitkriagt, mocht ma si ois Fan jo a Sorgen und des ruiniert iwie die gaunze Stimmung :/
Oba wenigstens host liabe Leid kennaglernt

I hob leider nu kans, oba des kumd scho nu

Ma voi geil, wie woaradn, da David? Oke, i glaub die Frog is überflüssig, weila afoch guad is, oba egal XD
I hob jo nix gegen Klassik, oba wauns a bissl rockiger gmocht wird hobi sicher nix dagegen

Old 18-02-2015, 07:16 PM   #130
Claudia O.
Member

Claudia O.'s Avatar

Twitter icon
Servas österreichische MUSE-fans!

na, hier hat ja lang kana gachriebn! Wos is los?

Mundoart oder "deutsch" ...mundart is schwierig zu tipseln

also, muse kommen ja nach wien, aber ich mag keine festivals also warte ich auf die hoffentlich baldige hallentournee, also wahrscheinlich stadthalle. Aber: es gibt ja noch mehr in Ö als wien, also sag ma amal Salzburg, oder Innsbruck, Graz (da waren sie ja schonamal )

Wo wollt ihr Muse in österreich sehen?

also ich bin für wien ud. Salzburg!
Claudia O. is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2015, 06:28 AM   #131
Claudia O.
Member

Claudia O.'s Avatar

Twitter icon
Gotv

vielleicht machen muse heuer wieder ein hosted by... Auf gotv? Wär cool oder? hierr ist das aus 2006.

http://youtu.be/KmYY2YnuI-g
Old 11-03-2015, 08:45 PM   #132
Claudia O.
Member

Claudia O.'s Avatar

Twitter icon
endlich wissen wir, wann das Album erscheint u d die 1. Single...und die glücklichen Briten haben ihre Hallentour! obwohl ich ja gerne so eine in Europa hätte...wer weiss wer weiss
Old 12-03-2015, 10:43 AM   #133
Claudia O.
Member

Claudia O.'s Avatar

Twitter icon
hab gerade auf der deutschen warnerhomepage gelesen, dass in Deutschland (und ich schätze dann auch bei uns in Ö) das album schon am 5. Juni rauskommt! Und an dem Tag sind sie ja in Wien
Old 04-04-2015, 07:55 PM   #134
Claudia O.
Member

Claudia O.'s Avatar

Twitter icon
Da niemand hier was schreibt, tu es halt ich....

Gotv spielt ja fleissig Muse! müsst ihr mal auf deren homepage bei der Titelsuche Muse eingeben, die Uhrzeit und Datum ändern...teilweise spielen sie 2 -3 mal am Tag Muse, fast immer Psycho auch! hab sie über Twitter gefragt, bevor ich wusste das ein "richtiges" Video gedreht wird, ob sie auch Dead inside spielen..keine Antwort. Bin schon froh, dass sie Psycho nicht verunstalten wie die BBC die das Fuck ausblendet bzw, Psycho Psycho draus macht :/

Last edited by Claudia O.; 06-04-2015 at 07:54 AM.
Claudia O. is offline   Reply With Quote
Old 06-04-2015, 07:54 AM   #135
Claudia O.
Member

Claudia O.'s Avatar

Twitter icon
Und jetzt spielt gotv auch dead inside! Der Sender wird mir immer symphatischer! ! Auch tagsüber nämlich, das nenn ich mal Kunst akzeptieren!

Tags
chicksn ausm woid , jolladahitiiii

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules