![]() |
|
|
#2251 |
|
Member
|
^ Noi kuulokkeet on kooltaan standardisoitu, joten kaikki toimii kaikissa laitteissa. Paitsi mun kännykän mukana tulleet kuulokkeet oli eri mallia, oudosti.
Koss on hyvä merkki mutta mulla oli kerran sellaiset Kossin korvatulppamalliset "vaahtomuovimaiset" kuulokkeet jotka tungettiin sisään kuin korvatulpat. Basso oli mahtava mutta oli ne epäkäytännöllisetkin ja öh, ei kaikkein hygieenisimmät. Them Crooked Vulturesin levy pitää kyllä ehdottomasti tsekata. Yhtään piisiä en ole kuullut mutta sen verran kovat äijät kasassa et ostettava.
|
|
|
|
#2252 |
|
Member
|
Palatakseni vielä tuohon kuulokeaiheeseen, miten te oikein saatte ne nappikuulokkeet rikki..? Itse en tosin sellasia norminappikuulokkeita käytä, sillä mielestäni musiikki kuulostaa niillä kuunneltuna vallan kammottavalta.
Päädyin muutama vuosi sitten Shuren korvamonitoreihin, ja siltä tieltä ei enää paluuta normaalien nappikuulokkeiden pariin ole. Tosin saahan niistä sitten pulittaa, noista valkoisista maksoin n. 200€, ja seuraavat jotka ovat joulukuun ostoslistalla, maksavat n. 400€. Mutta kyllä ne sitten kestääkin!
|
|
|
|
#2253 | |
|
Member
|
Quote:
esim mihinkään koulumaksuihin yms. paitsi no veroihin tietty mut niin. ja sitten pystyy kivasti säästelemään kaikkia suuruudenhulluja suunnitelmia varten ![]() ja aiheesta toiseen.. mullakaan ei oo ipodia! mul on creativen joku tommonen supermassiivinen mötikkä, mahtuu 30 gigaa ja videoita ja semmost! ja 15 punnalla löysin kivat kuulokkeet, sellaset luurit, ei mitkään kunnon hifistelykuulokkeet mut ihan hyvät kyllä.
|
|
|
|
|
#2254 |
|
Member
|
Kauheesti asiaa taas tänne tullu! Oon jopa ollu koko päivän poissa koneelta, ei oo tapahtunu tällasta pitkään aikaan
vierotusoireet iskee ![]() museistin tilanne kuulostaa kyl kivalta hmm paitsi et mulla kyl sitä rahaa menee, nyt kyl tiukka säästökuuri edessä jos haluan ulkomaille opiskelemaan ens vuonna! Ja opintolainaa ei huvittais ottaa mut pakko kai se olis. Mun on vaan tosi vaikee uskoa että voisin saada vaikka Lontoosta töitä.. enkku-itsetunto ei oo huipussaan, vaikka oonkin aina ollut englannissa hyvä. Silti se vieraassa maassa pärjääminen tuntuu sellaselta et.. no, ihailen vaa kaikkia jotka niin on tehny ![]() Ääh, mulla on tyhmät kuulokkeet (ku niistä on näköjään puhetta ollu) kun samsungin kännykällä kuuntelen musaa niin kuulokkeidenkin pitää olla siihen puhelimeen yhteensopivat ja ne on sit vaan sellaset nappikuulokkeet ja esim. jos häviää niin ei ihan mistä tahansa pysty ostamaan uusiakaan yms. Olis kiva omistaa sellaset jättikuulokkeet joilla kuunneltaessa se musiikki pääsis täysin oikeuksiinsa! Ehkä joku ostaa mulle YO-lahjaksi iPodin + kuulokkeet..
|
|
|
|
#2255 |
|
Member
|
Jeps, ehdottomasti. Tästä tulee yksi vuoden parhaista rock-levyistä. YouTubesta muuten löytyy virallisia teasereita niitten biiseistä. Kirjota vaan hakuun bändin nimi.
|
|
|
#2256 | |
|
Member
|
Quote:
En jaksais odottaa että levy ilmestyy, olen suuri FF-fani ja QOTSAa ja LZ:täkin on tullut kohtalaisesti kuunneltua joten hirmu suuret odotukset ainakin meikäläisellä tämän levyn suhteen! Edit: New Fang täällä: http://www.youtube.com/watch?v=S7_vH3H8LPI
|
|
|
|
|
#2257 | |
|
Member
|
Quote:
|
|
|
|
#2258 |
|
Member
|
Eilen aika myöhään illalla tajusin miten ihana kappale guiding light on
matt laulaa sen jotenki sydäntäriipasevasti.
|
|
|
|
#2259 | |
|
Member
|
Quote:
)Mä en tähän asti oo oikein tykänny Guiding Lightista, mut nyt viime aikoina oon alkanu vähän lämpenemään sille. Se on aika sellanen.. jotenkin mahtipontinen!
|
|
|
|
#2260 |
|
Member
|
Sama. Se on jotenki semmonen kappale, että sitä pitää kuunnella aika paljon ennen ku siitä alkaa oikeesti tykätä.
|
|
|
|
#2261 | |
|
Member
|
Quote:
ehkä se oli yks niist kappaleist joille piti antaa vähän aikaa
|
|
|
|
|
#2262 |
|
Member
|
Guiding Light on tosi hyvä tribuutti suosikkiyhtyeelleni, Queenille. Varsinkin Brian May -tyylinen soolo iski hymyn naamaan, kun sen ensimmäistä kertaa kuulin. Livenäkin oli vallan mainio!
Biisi on muutenkin tunnelmaltaan aika kasari, sellanen "arena rock" homma.
|
|
|
#2263 | |
|
Member
|
Quote:
![]() ![]() Ainiinjoo! Jyrgen onks tuo joku vitsi tuo "22th September 2009" sun signatures?
|
|
|
|
|
#2264 | |
|
orange in a cemetery
|
Quote:
|
|