Muse Messageboard

Go Back   Muse Messageboard > Muse Incl. Off Topic > International

Reply

Thread Tools Rating: Thread Rating: 11 votes, 5.00 average.
Old 07-11-2009, 09:27 PM   #2251
sade
Member

sade's Avatar

^ Noi kuulokkeet on kooltaan standardisoitu, joten kaikki toimii kaikissa laitteissa. Paitsi mun kännykän mukana tulleet kuulokkeet oli eri mallia, oudosti.

Koss on hyvä merkki mutta mulla oli kerran sellaiset Kossin korvatulppamalliset "vaahtomuovimaiset" kuulokkeet jotka tungettiin sisään kuin korvatulpat. Basso oli mahtava mutta oli ne epäkäytännöllisetkin ja öh, ei kaikkein hygieenisimmät.

Them Crooked Vulturesin levy pitää kyllä ehdottomasti tsekata. Yhtään piisiä en ole kuullut mutta sen verran kovat äijät kasassa et ostettava.

2.7.2007 Riga, Latvia 5.9.2009 Teignmouth, UK 22.10.2009 Helsinki, Finland 24.10.2009 Stockholm, Sweden
sade is offline   Reply With Quote
Old 07-11-2009, 09:40 PM   #2252
Buff
Member

Buff's Avatar

Facebook icon
Palatakseni vielä tuohon kuulokeaiheeseen, miten te oikein saatte ne nappikuulokkeet rikki..? Itse en tosin sellasia norminappikuulokkeita käytä, sillä mielestäni musiikki kuulostaa niillä kuunneltuna vallan kammottavalta. Päädyin muutama vuosi sitten Shuren korvamonitoreihin, ja siltä tieltä ei enää paluuta normaalien nappikuulokkeiden pariin ole. Tosin saahan niistä sitten pulittaa, noista valkoisista maksoin n. 200€, ja seuraavat jotka ovat joulukuun ostoslistalla, maksavat n. 400€. Mutta kyllä ne sitten kestääkin!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Shure E3c.jpg
Views:	10
Size:	2.6 KB
ID:	7268  
Old 07-11-2009, 09:49 PM   #2253
museisti
Member

Send a message via MSN to museisti
Facebook icon Last.fm icon Live Journal icon
Quote:
Originally Posted by Tintti View Post
Mitäs te Lontoossa asuvat/asuneet ootte tehnyt siellä, opiskeluja vai töitä? Mun olis tarkoitus lopettaa tää koulu keväällä, ja vähän oon haaveillut sinne muuttamisesta, kun ei täällä mikään oikein nappaa.
mää oon ainaki ihan vaan töissä (tai no tällä hetkellä työtön koska pitää juosta ympäri eurooppaa nyt täs pari viikkoo vielä....) koska mua ei yhtään kiinnosta minkään opiskelu tällähetkellä plus työt on kätevämpää ku koulu siinä mielessä että rahaa vaan tulee eikä sitä mene! esim mihinkään koulumaksuihin yms. paitsi no veroihin tietty mut niin. ja sitten pystyy kivasti säästelemään kaikkia suuruudenhulluja suunnitelmia varten

ja aiheesta toiseen..
mullakaan ei oo ipodia! mul on creativen joku tommonen supermassiivinen mötikkä, mahtuu 30 gigaa ja videoita ja semmost! ja 15 punnalla löysin kivat kuulokkeet, sellaset luurit, ei mitkään kunnon hifistelykuulokkeet mut ihan hyvät kyllä.
Old 08-11-2009, 01:21 AM   #2254
-amy
Member

-amy's Avatar

Facebook icon Last.fm icon
Kauheesti asiaa taas tänne tullu! Oon jopa ollu koko päivän poissa koneelta, ei oo tapahtunu tällasta pitkään aikaan vierotusoireet iskee

museistin tilanne kuulostaa kyl kivalta hmm paitsi et mulla kyl sitä rahaa menee, nyt kyl tiukka säästökuuri edessä jos haluan ulkomaille opiskelemaan ens vuonna! Ja opintolainaa ei huvittais ottaa mut pakko kai se olis. Mun on vaan tosi vaikee uskoa että voisin saada vaikka Lontoosta töitä.. enkku-itsetunto ei oo huipussaan, vaikka oonkin aina ollut englannissa hyvä. Silti se vieraassa maassa pärjääminen tuntuu sellaselta et.. no, ihailen vaa kaikkia jotka niin on tehny

Ääh, mulla on tyhmät kuulokkeet (ku niistä on näköjään puhetta ollu) kun samsungin kännykällä kuuntelen musaa niin kuulokkeidenkin pitää olla siihen puhelimeen yhteensopivat ja ne on sit vaan sellaset nappikuulokkeet ja esim. jos häviää niin ei ihan mistä tahansa pysty ostamaan uusiakaan yms. Olis kiva omistaa sellaset jättikuulokkeet joilla kuunneltaessa se musiikki pääsis täysin oikeuksiinsa! Ehkä joku ostaa mulle YO-lahjaksi iPodin + kuulokkeet..
I belong to you"
-amy is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2009, 09:40 AM   #2255
Jyrgen
Member

Jyrgen's Avatar

Quote:
Originally Posted by sade View Post
Them Crooked Vulturesin levy pitää kyllä ehdottomasti tsekata. Yhtään piisiä en ole kuullut mutta sen verran kovat äijät kasassa et ostettava.
Jeps, ehdottomasti. Tästä tulee yksi vuoden parhaista rock-levyistä. YouTubesta muuten löytyy virallisia teasereita niitten biiseistä. Kirjota vaan hakuun bändin nimi.

(Watch this good quality vid to see what was it like )
Jyrgen is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2009, 12:18 PM   #2256
Sunlight
Member

Sunlight's Avatar

Facebook icon Twitter icon
Quote:
Originally Posted by Jyrgen View Post
Jeps, ehdottomasti. Tästä tulee yksi vuoden parhaista rock-levyistä. YouTubesta muuten löytyy virallisia teasereita niitten biiseistä. Kirjota vaan hakuun bändin nimi.
Jep ja ainakin New Fang on jo kuultu kokonaan ja olen sen jo radiossakin kuullut, plus yhtye on julkaissut iTunesissa ilmaisia latauksia joita mä vaan en saa toimimaan.

En jaksais odottaa että levy ilmestyy, olen suuri FF-fani ja QOTSAa ja LZ:täkin on tullut kohtalaisesti kuunneltua joten hirmu suuret odotukset ainakin meikäläisellä tämän levyn suhteen!

Edit: New Fang täällä: http://www.youtube.com/watch?v=S7_vH3H8LPI

17.10.2007 Old Icehall, Helsinki 22.10.2009 Hartwall Arena, Helsinki
10.9.2010 Wembley Stadium, London 11.9.2010 Wembley Stadium, London
Sunlight is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2009, 03:42 PM   #2257
Vaptastic
Member

Vaptastic's Avatar

Send a message via MSN to Vaptastic
Facebook icon Twitter icon
Quote:
Originally Posted by Sunlight View Post
Jep ja ainakin New Fang on jo kuultu kokonaan ja olen sen jo radiossakin kuullut, plus yhtye on julkaissut iTunesissa ilmaisia latauksia joita mä vaan en saa toimimaan.

En jaksais odottaa että levy ilmestyy, olen suuri FF-fani ja QOTSAa ja LZ:täkin on tullut kohtalaisesti kuunneltua joten hirmu suuret odotukset ainakin meikäläisellä tämän levyn suhteen!

Edit: New Fang täällä: http://www.youtube.com/watch?v=S7_vH3H8LPI
Pitipä käydä heti myspacessa tsekkaamassa tuo ja alko kyllä kiinnostamaan- nuo klipit kuulostaa tosi hyvältä!

22.10.2009 Helsinki, Hartwall Arena

Vaptastic is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2009, 04:48 PM   #2258
paulinepp
Member

paulinepp's Avatar

Facebook icon
Eilen aika myöhään illalla tajusin miten ihana kappale guiding light on matt laulaa sen jotenki sydäntäriipasevasti.

♥Lempeyttä, rakkautta silmiin ihmisten/
Sanat, jotka kuulin, ne unohdu ei koskaan♥
paulinepp is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2009, 04:57 PM   #2259
Face
Member

Face's Avatar

Last.fm icon
Quote:
Originally Posted by paulinepp View Post
Eilen aika myöhään illalla tajusin miten ihana kappale guiding light on matt laulaa sen jotenki sydäntäriipasevasti.
(jee, puheenaihe mihin mäkin voin osallistua )

Mä en tähän asti oo oikein tykänny Guiding Lightista, mut nyt viime aikoina oon alkanu vähän lämpenemään sille. Se on aika sellanen.. jotenkin mahtipontinen!

Face is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2009, 04:58 PM   #2260
norsu
Member

norsu's Avatar

Quote:
Originally Posted by Face View Post

Mä en tähän asti oo oikein tykänny Guiding Lightista, mut nyt viime aikoina oon alkanu vähän lämpenemään sille. Se on aika sellanen.. jotenkin mahtipontinen!
Sama. Se on jotenki semmonen kappale, että sitä pitää kuunnella aika paljon ennen ku siitä alkaa oikeesti tykätä.
Old 08-11-2009, 05:01 PM   #2261
paulinepp
Member

paulinepp's Avatar

Facebook icon
Quote:
Originally Posted by Face View Post

mulla oli vähän sama ja yleens aina skippasin sen, mut eile se jotenki "kolahti" (kuulosti vähän typerältä joo) ehkä se oli yks niist kappaleist joille piti antaa vähän aikaa

♥Lempeyttä, rakkautta silmiin ihmisten/
Sanat, jotka kuulin, ne unohdu ei koskaan♥
paulinepp is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2009, 05:17 PM   #2262
Jyrgen
Member

Jyrgen's Avatar

Guiding Light on tosi hyvä tribuutti suosikkiyhtyeelleni, Queenille. Varsinkin Brian May -tyylinen soolo iski hymyn naamaan, kun sen ensimmäistä kertaa kuulin. Livenäkin oli vallan mainio!

Biisi on muutenkin tunnelmaltaan aika kasari, sellanen "arena rock" homma.

(Watch this good quality vid to see what was it like )
Jyrgen is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2009, 05:41 PM   #2263
will-
Member

will-'s Avatar

Send a message via MSN to will-
Facebook icon Twitter icon You Tube icon
Quote:
Originally Posted by tags
conan o'brien, fazerin sininen, fingelska, finns, perkele, pessimismi, salmiakki, suomi, taikasieniä~, tarja halonen
Hienoja!

Ainiinjoo! Jyrgen onks tuo joku vitsi tuo "22th September 2009" sun signatures?
Old 08-11-2009, 05:56 PM   #2264
Suvi
orange in a cemetery

Suvi's Avatar

Facebook icon
Quote:
Originally Posted by will- View Post
Ainiinjoo! Jyrgen onks tuo joku vitsi tuo "22th September 2009" sun signatures?

Suvi is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2009, 05:59 PM   #2265
Face
Member

Face's Avatar

Last.fm icon
Heino! Sain melkein sydänkohtauksen ku näin ton Yoda-pätkän woooow, se osaa tanssia!

Face is offline   Reply With Quote
Reply

Tags
11/09/2010 jeij! , a dombie invasion , ai pilong tu juu dom , conan o'brien , finns , hei rajoittakaa ny vähän , lauri tähkä>muse , london calling , massapaniikkihysteria! , salmiakki , suomi , tarja halonen , valloitetaan wembley , viskipaukku kiitos!

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules