![]() |
![]() |
#2311 |
Member
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2312 |
Lurker
|
Volgens mij is dat altijd wel in Nederland, dat de mensen op zitplekken echt blijven zitten.
Ik weet nog in de ArenA in de T2L tour dat ik me de hele tijd in moest houden om niet op te gaan staan. Toen B&H werd ingezet ging dat echter niet meer, toen ging ik maar lekker staan ![]() Edit; Eigenlijk vind ik staanplekken ook veel leuker, alleen ben ik dan gedoemd om een rotplek te hebben omdat ik er pas laat kan zijn. Dusja.
![]() |
![]() |
![]() |
#2313 |
Her Royal Highness: Dore I
👑👑👑👑👑 Join Date: 28 March 2003
|
Jup, ik ook. En dan zo'n brompot aan een meisje vragen dat lekkers stond te dansen of ze aub wilde gaan zitten want hij kon niets zien.
![]() |
![]() |
#2314 |
faut souffrir pour ętre
|
's Maandags had ik veldkaarten, en het publiek was inderdaad een beetje dood (waar ik stond in ieder geval). Gisteren zitplaatsen: iedereen stond en was mee aan het dansen! Zag inderdaad wel dat andere (zit)vakken stilletjes naar het optreden keken.
![]() |
#2315 | |
Member
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2316 |
Member
|
Ik was er maandag en woensdag bij, beide keren zitplaatsen. Op maandag de hele tijd gezeten, zat ook op de tweede ring (dus heel hoog), maar ook het publiek met staanplaatsen leek erg stil en niet geweldig (op een enkeling na).
Woensdag was het publiek veel beter, ik zat op de eerste ring, veel betere plaats, en in mijn vak gingen mensen ook staan gelukkig. En de mensen beneden deden mee met het concert, springen enzo, veel meer dan op de maandag. Wanneer komt de tour merch trouwens op de website? Iemand enig idee? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2317 |
Member
|
ma in het veld, zelfs een kleine mosh...
wo zit, maar ook steeds kunnen staan guess i was lucky |
![]() |
![]() |
![]() |
#2318 |
Hillywood
|
Ik had wel meer dan drie dagen willen gaan. Damn!
![]()
![]() |
#2319 |
Member
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2320 |
Member
|
Ik ga nog naar Berlijn in juni, die is geloof ik ook nog niet uitverkocht (en het concert is op een vrijdag, ideaal voor een stedentrip!).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2321 |
Member
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2322 |
Member
|
<3
Het was geweldig!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2324 |
Her Royal Highness: Dore I
👑👑👑👑👑 Join Date: 28 March 2003
|
![]() |
![]() |
Tags |
appelmuse , beer , blub , boer zoekt vrouw - gay , forbidden words: kane , grolsch , ikmoetpoepen , kane is niet meer! , oh dinand..ga doorrr , pepernoten / kruidnoten , stroopwafels! |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Italian Musers Thread | mugoftea | International | 5043 | 01-01-2018 12:42 PM |
Australian Musers Thread | Lucifer Sam | International | 7465 | 17-12-2017 07:29 PM |
Eλληνικά Musers Thread | Veljean | International | 2231 | 06-07-2016 03:32 PM |
Peruano Musers Thread | ZeroMuse | International | 80 | 29-06-2011 12:45 AM |