|
|
|
#3856 |
|
Member
|
hikinen baari-ilma. kamalaa on. tekis mieli vaan lähteä kotiin nukkumaan. mut tonne tanssilattialle asiasta ilmottamaan ei kauheasti kiinnosta :astuminen:
edit. just se. astuminen
|
|
|
|
|
|
#3857 |
|
Member
|
|
|
|
|
|
|
#3858 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
Kuinka monta house jaksoa saa katsoa putkeen sunnuntain päivän ratoksi? En kyl keksi mitään parempaa tekemistä....
|
|
|
|
#3859 |
|
Breakfast, breakfast!
|
haluun siivota mut niin kuuma etten pysty ja en ees tiedä missä imuri on varmaan tuol alakerranhuoneessa mut siellä on jotain couch surffereita ja en uskalla mennä. vaikka ei ne varmaan ole edes täällä nyt mut silti.
/kiintoisaa. mitä tekis.
|
|
|
#3860 | |
|
Member
|
Quote:
No ei tuo oo stalkkausta jos vahingossa ni ei se mitään eikä se oo creepyä. Mut ihana, kiitos tiedosta taas! ![]() Vähän tuntuu porvarilta datata omalla koneella hostellissa Mutta kerrankos sitä. Mutta Rooma on ihana. Ihanaihanaihana!
|
|
|
|
|
#3861 |
|
absolutely cuckoo
|
^
Roomalle!ja saahan sitä datata siksi siel ne nettiasiat on
|
|
|
#3862 |
|
Member
|
No joo mut vähän sellanen olo et yks maailman siisteimmistä kaupungeista missä oon käynyt ja mitä teen: istun koneella, mutta eikaisemitään.
Eikun kävelin tänään nimittäin jotain miljoona kilometriä, kymmenestä seittemään koko ajan liikkeessä, kuuma ku mikä ja käsittämätön tuo aurinko, väsytti niin että olin ihan menossa nukkumaan jo, mutta päätinki aukasta koneen, nythän mua tietty ei enää ees sitten väsytä, lol. Mutta että parempi ehkä datata Roomassa ku mennä kasilta nukkumaan, mä voin kuitenkin kuulla tuon kaupungin tuolla ikkunaluukkujen takana. Ja parempi vaan olla koneessa väsynyt ettei tartte sitten olla hereillä, kun se on inhaa. Mut huomenna Suomenmaa, en ikinä oo sieltä ollut poissa näin kauaa, mitenhän siihen sopeutuu ku tajuaa mitä kaikki ympärillä puhuu. Ja no esim kaikkeen muuhunkin, mutta toivottavasti en sopeudu liikaa ettei sitten tuu taas kulttuurishokki ku palaan reilun viikon päästä tänne.
|
|
|
|
#3863 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
![]() Heh kyl sä sopeudut tarpeeksi, tänne luvataan yöpakkasia ja kaikkea kivaa ![]() äh ku minuakin väsyttää, ja mittään en oo taaskaan tehny
|
|
|
|
#3864 | |
|
Member
|
Quote:
Hahah,. no eikai se mitään, hyvä vaan. ![]() Mua alkaa ahdistaa se huomenna kentälle meno, mitä jos kaikki muutkin on menossa enkä pääse bussiin ja myöhästyn ja paskaa ja mulla on tuo vetolaukku ja se on maailman huonoin keksintö ku en osaa sillälailla vedellä ja sit mua ahdistaa mut onneks mulla on muutama tunti aamulla aikaa tsekata juttuja ni ei ehkä tuu kiire. ![]() Onneks tässä wlanissa on kolmen tunnin aikaraja, onkohan se kohta mennyt
|
|
|
|
|
#3865 |
|
Breakfast, breakfast!
|
aaahh määkin haluun roomaan! <3
ja 5 vuotta dataamista lontoossa vois sitä huonomminkin mennä.
|
|
|
#3866 |
|
La araña discoteca
|
Herp derp derp kolo! Tulin vain ilmoittamaan että mielestäni Madness on varsin jammailtava ja viimeset kaks minuuttia iskee muhun vähän turhankin lujaa.
Mua hävettää tämä syvästi, koska oikeasti ihan järjellä aateltuna se on aika shaibaa ja biitti kuulosta pieruilta lol. Mut ääääää ällöromanttisuusssssssssss ja Matt ja herCCä tulCintah. <3 Taitaa kaukosuhteilu pikkuhiljaa viedä meikästä viimesetki järjenrippeet.
|
|
|
|
|
|
#3867 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
![]() Mut terve Marse
|
|
|
|
#3868 |
|
one more miracle
|
Toi olisi hyvä biisi jos se olis jonkun muun kuin Musen, lol
Lyriikat nyt on ihan järkyttävän noloa kuraa ja MISSÄ ON SE ROCKBÄNDI NIMELTÄÄN MUSE?! Mutta niin... Kyllähän toi hyvään radiosoittoon pääsee ja jää takuuvarmasti soimaan päähän JA päätyy myös yhtä varmasti seuraavan Twatlightin soundtrackille. Taidanpa pistää SS:n tai MKU:n soimaan ja toivoa että seuraavalta lätyltä löytyy jotain samankaltaista, koska muuten en usko, että kauhean kauan jaksan ropojani tai korviani yhtyeeseen tuhlata |
|
|
|
|
|
#3869 |
|
absolutely cuckoo
|
Minulta ei kyllä löydy suuresti rakkautta ko. kappaleelle, siis ajattelin et jos kuuntelis uudelleen mut ei ei ei.
en vaan ei. sanoisin melkein et tylsin muse levybiisi evöööör...mut en nyt tiedä mut silti. edit. ja NIINPÄ missä sellaista vähän JÄNNEMPÄÄ materiaa ja tosiaan rockimpaa (miten rock sana adjektiivina tuntuu niin väärältä..)
|
|
|
#3870 |
|
coloring book
|
toi Madness... en oikee tykkää paitsi loppu, LOPPU, se LOPPU on ihana. Mut vähä tylsä silti. Kaverikin tos kommentoi et Musel o sen mielest parhaat lyriikat mitä on nähny mut toi oli pettymys :C
aashfaslsfj stalkkaan vaan mitä ain kirjotatte tän mut ehkä pitäis yrittää jotai kans kirjottaa mut tylsä elämä eikä mitää sanottavaa haha ![]() Paitti muutan sunnuntain Joutsenoon mikä on pakkaaminen en minä ole aloittanut...opiskelua vihdoinki mut pirun kaukana ja vaik vihaan Porii ni tulee silti ikävä
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (1 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|