|
|
|
#2926 | |||
|
one more miracle
|
Ohoh peräti pari sivua uutta tekstiä
piti oikein tehdä vanhojen hyvien aikojen kunniaksi multiquoteAGREED toivottavasti sille nyt on keksitty joku hieno juonikuvio ettei se vaan oo vineemässä koko ajanQuote:
ja otan osaa, mullakin on vähän ongelmia kritiikin kanssa, kun otan ne liiankin kanssa itteeni. Tai jos joku puhuu mulle niin kuin olisin joku maailman suurinkin idiootti... uagh odotan todella innolla kesää, kun siellä on taas samoja tyyppejä töissä <333333oon kerran pari koittanut jousiammuntaa ja se on.. vaikeeta. Tai mulla ei vaan riitä voimat sen jänteen venyttämiseen ![]() Quote:
![]() Quote:
pullamössöpojat <3n'awwwww no tule nyt ihmeessä jos vaan on rahhaa. mulla on ikävä sua
|
|||
|
|
|
|
|
#2927 | ||
|
Member
|
Quote:
![]() Niinjoo tietty en ees tajunnut/aatellut. Mutta voinhan sitten ostaa kyllä täältäpäinkin Hyi että kö tää netti on niin huono ni tietenkään ei sitten toimi. Mutta yks mun kaveri suomenmaasta vähän puhui että lähtis mun kans sinne, mutta on nyt tällähetkellä Pariisissa ja on kai ke vasta tulossa takas et pitää kysästä että mitenmiten, onko se varmasti tulossa, ja meinaako se ostella meille sitten vai mää vai miten vai kuka ja missä ja mitä häh. Kun mun töitten pitäis täällä loppua ekapäivä joulukuuta eli hyvin sitten oon takas jo sielläpäin ja jotenkin tuntuu apsurdilta aatella asioita noin pitkälle, en halua koska kaikkea. Mutta kyllä mää sinne sitten, pakkohan mun on hyvänenaika. En tiiä vaan yhtään että mitä ees teen Suomessa sitten, voisin lomailla sitten porukoiden nurkissa tai jotain ni eihän siinä oo sitten muutakaan. Paitsi jos kysyn sieltä y-paikan p-paikasta töitä joulunajaksi ni sit se on vähän kiusallista ku pitää lomia otella muutenkin vähästä työajasta mutta saa nyt nähdä. Mutta jee ![]() Quote:
-minna ![]() Ja aww Kyl mä.
|
|
|
|
|
#2928 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
noh mut varmaa o haassua aatella sinne, ku minustaki on koska en tiedä syksystä viel oikeastaan mitään ja kohta pitäisi ostella lippuja. mutjooh. ja sul se meinaa et se italia kaikki on takana päin, en minäkään haluaisi aatella. Mut jee!!Ja mitään googletin pullamössöpojat ja mielummin ehkä kuitenkin ne ku noitten uutisten pyssyarmeijapojat mut niin silti lol.äh nukkumaan pitää mennä, viakka piristyttää. Jos jostain saisi taas jonkunlaisen päivärytmin,oisin tyytyväinen ok? Hyvät yöt silti
|
|
|
|
#2929 |
|
Breakfast, breakfast!
|
ryanair on siirtäny mun bolognan lentoa niin et se lähtee illalla ja on bolognas vasta klo 21
en nyt tiiä mitä teen tän kanssa.
|
|
|
#2930 |
|
La araña discoteca
|
|
|
|
|
|
|
#2931 | ||
|
Member
|
Quote:
![]() Öitä. Nuku hyvin, kivoja unia! ![]() Quote:
|
|
|
|
|
#2932 |
|
Breakfast, breakfast!
|
vo helvetti lontoon keikoil kai ei oo mitn presalea mut jotain priority tikettejä on mut samaan aikaan ku general sale en nyt tiedä mitä teen tän kanssa.
![]() btw kai kaikki lontooseen mahtollisesti menijät on ite yrittämässä lippuja, minun varaan ei kannata laskea.
|
|
|
#2933 | ||
|
Member
|
Quote:
tulee ihan omat kamppailuleikit mieleen tästä.Quote:
![]() jep. bad-ass-tara-vampire-please. joka kerta ku se meinaa kuolla ni, sanon ääneen jotai "jee tara kuolee" ja sit parin sekunnin päästä se on taas elossa. |
||
|
|
|
|
|
#2934 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
äääh ku mua ahistuttaa tää asia ja akldjaksdlksfhflskf mut nyt hetki viel töitä ja jos tänään tulee mailit niin oon klo 22 asti töis nin et ei kannata jtn mut silti. nin
|
|
|
|
#2935 |
|
Breakfast, breakfast!
|
shjdgfkjghgs niin pah aolo
![]() ![]() SSFddfh
|
|
|
#2936 |
|
absolutely cuckoo
|
zsfjsakljahfsk niinpä., en meinannut muistaa mun salasanaa tuonne ja joooooooooooooooo ääh
|
|
|
#2937 | |
|
Breakfast, breakfast!
|
Quote:
//mitä kirjotan???? ei ois ehkä pitänyt juoda sitä kahvia...
|
|
|
|
#2938 | |
|
absolutely cuckoo
|
Quote:
![]() mut äääähäähähähäh mut jos toi linkki ei kohta aktivoidu en ala koska sit olen liikaa myöhässä :akdjakljfsalf nin voi vöaljdskljfalks klai se on seisukohta ku toi o vaan tallinnaks
|
|
|
|
#2939 |
|
Breakfast, breakfast!
|
Order items
Payment HAS BEEN ACCEPTED, your order has been completed.---------------------- Muse / Arēna Rīga / Arēna Rīga / 12/13/2012 7:00 PM Regular / STĀVVIETAS/STĀVVIETAS Ls 25.00---------------------- Muse / Arēna Rīga / Arēna Rīga / 12/13/2012 7:00 PM Regular / STĀVVIETAS/STĀVVIETAS Ls 25.00 salghljfdhkgghkjsjlsdfl??? fldgssdgklsd slaadsfa AAAAAAAAAAAA!?? nyt on jotku liput toivottaavst toi meinaa kenttää GT sano vaan et parking :OL:ds mut ne muut vaihtoehtot oli jotain kategoriat 1 2 3 jotenka oletan et toi oli seisoma?? ja kun se maksoi 25. AAAAAAAAALHKSGHKDFGHFJGKJHDFHJ ![]()
|
|
|
#2940 |
|
absolutely cuckoo
|
Payment HAS BEEN ACCEPTED,
your order has been completed. ![]() edit ja nyt tihin siin luki GA ja seisupaikka mut kai se o sitä ja akdljasfjaklfjaslfsölkasöfalf
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|