![]() |
|
|
#4711 | |
|
Member
|
Quote:
teitä lukuunottamatta tietty ![]() arg! mun tunnukset on töissä, se siitä =S
|
|
|
|
#4712 |
|
Member
|
Ihme hifistelijät, kun pitää valita mahdollisimman vanhoja biisejä.
Kyllä Muse on musta kehittynyt tosi paljon aikojen saatossa, vaikka vanhoilla levyillä onkin tosi hyviä helmiä.
|
|
|
|
#4713 | |
|
Member
|
Quote:
Sen tiedän, etten mä äitiä saa enää tilaamaan, ja seetickets on ehdoton ei. Lähetin kysymyksen tonne ticketmasterssille, että tietääkö ne, että niiden visa electronin hyväksymisessä on ongelmia, mutta ei vastauskaan taida hirveesti auttaa. Hitsin Muse, mä olisin ollut niin onnellinen vain kahdesta päivästä. Nyt on kuitenkin pakko jotenkin päästä katsomaan loppushow.
|
|
|
|
|
#4714 | |
|
Member
|
Quote:
) Joku ihana muru täällä, siellä tai tuolla tai jossakin: kaksi lippua on sunday olisi kiva Maksaisin hetimiten takaisin, jos joku onnistuisi hommaamaan minulle lipun (muun kuin se fucking seeticketsin kautta). Tai voisinhan minä siirtää rahaa ennakkoon, jos joku sitten varmasti saa ne liput mulle tai maksaa takaisin sitten, jos ei saa. Äh, alan kuulostaa epätoivoiselta
|
|
|
|
|
#4715 |
|
Member
|
Mäkin arvostaisin todella, jos joku vois ostaa munkin puolesta yhden sunnuntaille, maksaisin ihan heti takaisin!
|
|
|
|
#4716 |
|
Member
|
Odotellaan nyt ensin, että tuo perjantai myydään loppuun ja aloitetaan sunnuntain panikointi vasta sitte kun liput tulee myyntiin
![]() Ja just kun luuli, että vois huokasta, mutta ei- Muse ajattelee meidän mielenterveyttä, selvästi ![]() Nyt mä yritän irrottautua täältä- greyn anatomian pariin
|
|
|
#4717 |
|
absolutely cuckoo
|
Heips kaikki!
Mä olen reilun päivän poissa nettimaailmasta, ja ne ryökäleet on pistäneet perjantaillekin keikan. Ja sunnuntaillekin on tulossa? Mitäs muuta mä oon missannut, noh ehkä voin kerrata oleellisemmat muualta boardilta itsekin, kun ei kukaan varmaan viitsi tehdä pikayhteenvetoa. ![]() Muse-shop on niiiiiiiin jotenkin tyrinyt mun tilaukseni... ei kuulu kamoja.
|
|
|
|
|
|
#4718 | |
|
Member
|
Quote:
sitä paitsi kun oon nyt onnistunut ja teknisiä ongelmia esim. Electronin kanssa ei ole ollut niin oon luottavaisin mielin + tyytyväinenki eikä mua kyl haittais jos sunnuntaiks en sais lippua, oon ihan yyberhappy jos pelkästään perjantaista ja sitku on viel se lauantaiki
|
|
|
|
|
#4719 | |
|
Member
|
Quote:
Mäkään en enää suuremmin stressaa, mullakin ehtyi jo hysteerisyys keskiviikon aikana. Ainoa asia mikä vielä huolestuttaa on se brittiosoitteen löytäminen. Mun eksä jo tarjosi irkissä jotain sen tutun osoitetta, mutta mä en vain voi olla kiitollisuudenvelassa sitten sille.
|
|
|
|
|
#4720 |
|
ei tykkää
|
Mut siis toi koko "... top 10 reasons why there are more dutch than finns going to Wembley.
(but why we surely need those Finish girls)" on iha täh. Tai sit oon aa just liia väsyny. Jee voitin pikkuveljeni KoCis guitar herol
|
|
|
#4721 |
|
Member
|
Juu on se hiukan outo se Suomi vs. Hollanti thread ..
![]() Tulin välillä täälläkin käymään. Mitä tänne kuuluu?
|
|
|
#4722 |
|
ei tykkää
|
...mulla meni vähän aiheesta ohi sori ihmiset
![]() EDIT: Awww, se hollantikummajainen tarjoaa sulle suklaan jos löydät sen 10. päivä.
![]() 22.10.2009 HELSINKI, HARTWALL ARENA 10.9.2010 LONDON, WEMBLEY STADIUM 11.9.2010 LONDON, WEMBLEY STADIUM Last edited by attaint; Today at 12:12 AM. |
|
|
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
| Thread Tools | |
| Rate This Thread | |
|
|