View Single Post
Old 17-09-2011, 08:01 AM   #467
sMindy
absolutely cuckoo

sMindy's Avatar

Last.fm icon Live Journal icon Twitter icon
Quote:
Originally Posted by Suvi View Post
no hui ei onneks, en tiiä mitä olisin tehny

on nää kai olkapäille, mut latvat on tosi huonot ja sen takii kampaajalle aion mennä ja siitä just alko tää aivan "ihana" haluan lyhkäset hiukset! -addiktio. mulla on tossa työpöydällä jo kolme mallii vaik ne on aika samannäkösii mut on ne kyl ihan erinäkösiiki mut äääääää, ku sit pitkis hiuksis kestää ikuisuus kasvaa ja mä en oo semmone ketä ees miettii hiuspidennyksien mahollisuutta koska en muutenkaan mitenkään erityisesti hoida hiuksia ku shampoo-hoitoaine ja joskus jotai lakkaa, tms. ni sikku semmosii pitäis ni huhuh. olis varmaan kivat takut ja ei semmosis muutenki hiukset kärsi kauheesti? kaamee stoori mutusdgingdg. joooooooo o. ku sit jos leikkaan näist vaan kuivat latvat ni nää on taas siin awkward-vaiheessa ja hyi.

lål.

ja toi on niin totta et lyhkäset hiukset niin niin niin paljon enemmän ilmetta ja herätää mielenkiintoo, tms. ja pitkät on semmoset tylsät tiellä olevat kakat.
noh sitä minäki, oisin ollut ihan kääk.

mikä o hiusten awkward vaihe muth jooh en kans pystyis mihinkään pitennyksiin, koska just toi sama, ku en ees aina jaksa minkää hoitoaineenkanssa
millaisia malleja?

jah niin MUTTA sit toisaalta sit joskus ku pitkät hiukset o kivat niin ohan ne aika kauniit ja niistä saa kaikenmoita mut toisaalta niin kaikki hiukset on kakat ainakin mun päässä jos ne vaan o..tai siis niin

Voih bright eyes
voih conor ja joo
niin ihania tällaset festareidden livestriimit eihä mu uuta tartte tehdäkää ny

Last edited by sMindy; 17-09-2011 at 08:04 AM.
sMindy is offline   Reply With Quote