View Single Post
Old 03-09-2011, 08:53 PM   #67
bambi
built to fail

bambi's Avatar

Last.fm icon
Quote:
Originally Posted by maaria View Post
No joo, Gatiss taas vaihteeksi trollaa koko universumia noilla ylimalkaisilla kommenteillaan. Mut mitä mä oon Sherlockologyn raportteja lukenu, niin Andrew'ta on näkyny ykkös- ja kolmosjakson kuvauksis. Mikä käy järkeen, koska no duhhhh uima-allas ykköses ja sit kolmonen on The Reichenbach Fall.

Sivuhuomautus: Luin Viimeisen tapauksen eilen junas ja kyyneleet oli NÄIN lähellä. NÄIN |---| lähellä. Vähänkö kuolen jos... jos... nnggg ei ei ei saa aatella. Vaikka eihän siinä niin lopulta niin käynykään mut silti ei sitä koskaan tiedä mitä Moffatin ja Gatissin päis liikkuu. Ne saattaa aivan hyvin sivuuttaa koko "Sherlockin paluun" ja... ÄÄÄ.

Mikä työn määrä. Mä mietin et oliko mullakin abivuonna sen Wembley-reissun jälkeen noin kauheesti tekemistä ja tulin siihen tulokseen että oli, mut kaiken jätin tekemättä. Kamalasti tsemppiä!

edit: Tajusin just et itkuhan multa pääsee, pitäyty Moftiss alkuperäises kaanonis tai ei. Ha. Lol. Ellei ne sit täysin muuta sitä loppua. FUDGE.
Nii ja siis eikö jotku ekat kuvaukset ollu jossain hautausmaalla eikä Bennyä lähimaillakaa tjsp... Eeeeehkä muistelen väärin. Mä myös luin sitä kirjaa ja joooooooo. En sitä halua enää miettiä. Eiköhä ne vaan pelottele fanityttöjä ja venytä kolmannen kauden julkistamista ...Aina saa naiivisti toivoa. Jotenki ne "Is this the end of Sherlock?" -kuvauskuvat ei oikee helpota Koska kirjassa se sentää vaa katos. Moriartyn kohtalosta tässä tulkinnassa sit taas en tiä, ei siitä ainakaa ollu mitää murjottuja kuvia missää Voi apua MILLON NE JAKSOT TULEE, JÄNNITTÄÄ

päivä nousee sittenkin
bambi is offline   Reply With Quote