View Single Post
Old 03-09-2011, 09:40 PM   #66
maaria
tunnel snakes rule

maaria's Avatar

Quote:
Originally Posted by bambi View Post
Joo on herraa myös mun dashilla näkyilly tänää iha urakalla Eikö jossain sanottu että moriartya näkyis ens kaudella kaikissa jaksoissa? Tai sit se vaan oli että "moriarty-juonta jatketaan läpi kauden" mikä ny ois turhin lausunto ikinä koska olihan se periaatteessa joka jaksossa nytki. Nih.

...Maanantaiks kevyet 4 terveystiedon esseetä + muut koko viikon rästikoulutyöt, sen kunniaks oon koko päivän istunu täsä. Katoinha mä yhen leffanki tosa välissä. Itsekuri ja reippaus, who needs that.
No joo, Gatiss taas vaihteeksi trollaa koko universumia noilla ylimalkaisilla kommenteillaan. Mut mitä mä oon Sherlockologyn raportteja lukenu, niin Andrew'ta on näkyny ykkös- ja kolmosjakson kuvauksis. Mikä käy järkeen, koska no duhhhh uima-allas ykköses ja sit kolmonen on The Reichenbach Fall.

Sivuhuomautus: Luin Viimeisen tapauksen eilen junas ja kyyneleet oli NÄIN lähellä. NÄIN |---| lähellä. Vähänkö kuolen jos... jos... nnggg ei ei ei saa aatella. Vaikka eihän siinä niin lopulta niin käynykään mut silti ei sitä koskaan tiedä mitä Moffatin ja Gatissin päis liikkuu. Ne saattaa aivan hyvin sivuuttaa koko "Sherlockin paluun" ja... ÄÄÄ.

Mikä työn määrä. Mä mietin et oliko mullakin abivuonna sen Wembley-reissun jälkeen noin kauheesti tekemistä ja tulin siihen tulokseen että oli, mut kaiken jätin tekemättä. Kamalasti tsemppiä!

edit: Tajusin just et itkuhan multa pääsee, pitäyty Moftiss alkuperäises kaanonis tai ei. Ha. Lol. Ellei ne sit täysin muuta sitä loppua. FUDGE.

Last edited by maaria; 03-09-2011 at 09:45 PM.
maaria is offline   Reply With Quote