View Single Post
Old 24-01-2011, 03:45 PM   #103
cydonian_banana
death creates success.

cydonian_banana's Avatar

Location: Austria (when I'm not currently hiding behind Dom's kit)
Facebook icon Last.fm icon
So, i möd mi jez a wiedamoi zruck

Quote:
Originally Posted by Miro99 View Post
Wos geht'n do ob!!! I hob glaubt, do wird Östareichisch gredt und gschrieb'n und ned so neideitsche Supawörta wie "hinne" vawendet. I bin schockiert, entsetzt und muass ma jetz zur Beruhigung meina Nervn a erst amol a poar Häf'n Kaffee (mit Betonung auf ee, nicht auf dem a!) einihaun.

Falls i jetz zu grob woar: Me so sorry! ;-)

I wünsch eich olle an scheenan Wouchnstart!
Haut's eini!
Oh mein Gott, i hob heid erst a Freindin "zaumgschissn" weil sie des "a" in Kaffee betont hod

Quote:
Originally Posted by musesick View Post
Aaaah oki, kenn mi scho aus! Schaut ah voi geil aus imo! =))
hihi jooo i hör imma nur mein Papa raunzn ob des scho wieda Muse-sachn san...jo mei i kann's hoit ah ned ändern, dass ma so viele Sachn vo erna taugn! <3 riiihihiii

Nau geeeeeh...der Donut is jetzt sicha voi traurig und depri, dass'd erm verstossn hast...der macht jetzt an Schokozid dank dir!
I'll surely miss him! Ja mein Donut is männlich! =D
Owa Kornspitz ess i ah voi gern, mit Butter und Schinkn oda mit an Streichkäs. =D

SKULLCANDY? OIDA DE SAN HIN??? De san ja echt schweineteuer...
Jo na owa hallo...i wär mehr ois nur anpisst, wenn de schnell hin wärn!

Joooo i hab's ah scho ghört! Gestan wie i imit mein Freund grad telefoniert hab hat er des grad im Tv gsehn und mir gsagt. =D
I würd mi freun, wenn er ah Kind hätte...egal mit wem. Nur es sollt halt ned de Band drunter leiden...des is ois was i will!

ROOOOOOOOOOOOFL 50.000 Kinder :LOL :LOL jo mei...da Chris is halt da Obastecher...der muss de Kinderrate in da Band im Durchschnitt aufrechtdahaltn! Go Chris! Go Chris!

Weiß wer vo eich wer heuer ausser Seeeeeeeed zum FQ kommen?! Auf de page steht nämlich genau null!!!
Oke, die Konversation is wsl scho verjährt, oba egal - Kornspitz und Donut = <3
(duad ma übrigens lad - hob die letzten zwa Wochn an ziemlichen Stress ghobt ... Mathe Schularbeit, die i übrigens verhaut hob ---> unser Mathelehrer hod si heid bei unsam KV aufgregt, weil wir jo olle sooo deppad san und in Stoff ned lernan - mhm, deswegen sama mehrmois stundenlaung gsessn und hom gemeinsaum glernt ....und brocht hods im Endeffekt eh Nüsse ...und eigentlich soit i grod goaned do sei, weil i morgen Latein SA schreiben muas und die auf kan Foi verhaun derf - oba do is eh wiedamoi Teamwork angesagt /end of rant)

Jooo, die woan voi schnö hi o___O Des hod mi eh derbstens augföd, oba i hob ma daun irgendwaun neiche kauft und die san iwie qualitativ vü besser...frog mi ned warum - der anzige Unterschied is die Foab - weil i vorher weiße ghobt hob und jez hoid schwoaze hob XD

Oiso i gfrei mi a voi fian Matt (solaungs da Band eben ned schadet, wobei i ned glaub, dass des da Foi sei wird, weil da Matt 1. Musik vü zu sehr liebt, ois dassa sei Band afoch so aufgibt (davo geh i hoid aus, i man er mocht scho sei gaunzes Leben Musik - und scho laung gnuag davo midm Dom und im Chris... xD) und 2. i gnuag Vertrauen in erm hob um zu glauben, dass er seine Fans und seine Bandkollegen/Freind gegenüber loyal gnuag is, dassa ned afoch ois hischmeißt ...kunt ma höchstens vorstön, dass des neiche Album hoid a bissl länger auf si woatn losst, ois augnumma )
Oba da Chris is sowieso imma nu da Oberstecher...mi föd des so au, dass in meim Freundeskreis kana den "Boom! Pregnant...." - Schmäh checkt

Vom FQ was i nu nix muas is sogn - do hobi mi nu goaned so erkundigt...oba die kinan si midm Line up jo nu mehr Zeit lossn, weils eh erst Mitte August is
Oba aufs Nova werd i jez fix geh - waun ma d Schui ned dazwischenkumd - weil scho a poa Bands san, die i afoch moi gsegn hobn wü...außerdem gehts jo ned nur umd Musik, sondan a um die Freind, die Leid, de ma kennalernt und die ...najo...Getränke ...

Frequency Festival 19/08/2010
Reading Festival 28/08/2011
Olympiahalle Munich 12/11/2012
Waldbühne Berlin 14/07/2013
cydonian_banana is offline   Reply With Quote