View Single Post
Old 13-01-2011, 08:02 AM   #89
musesick
Member

musesick's Avatar

Facebook icon Last.fm icon
Quote:
Originally Posted by cydonian_banana View Post
Des is des ane schwoaze Bulb shirt - mit da rauchenden Glühbirne vom Era Vulgaris Cover
Geht ma übrigens genauso XD Nur wos Muse augeht bin i hoibwegs dabei, sunst schauts schlecht aus XD
Aaaah oki, kenn mi scho aus! Schaut ah voi geil aus imo! =))
hihi jooo i hör imma nur mein Papa raunzn ob des scho wieda Muse-sachn san...jo mei i kann's hoit ah ned ändern, dass ma so viele Sachn vo erna taugn! <3 riiihihiii

Quote:
Na eben - sog i jo...des klingt auf jedn Foi plausibel...warad jo deppad waun von erm a wos kuma darad und daun sogad a das a nu .... oiso brauchst da sicher kane Sorgen mochn ^^
Des stimmt olladings! I was a nu ned ob i daun nu im schenen Österreich bin
Warad jo fad waun ma wissad, wo an die Zukunft so hibringt xD

Schokodonuts san sooooo genial... i woit ma heid an beim Zielpunkt kauft...oba daun hod ma mei Gwissn eigred, dass i wiedamoi wos gsundes Essen soit zur Abwechslung und daun hobi ma an Kornspitz kauft XD

Eeeeeben - Knights of Cydonia = Lebensphilosophie
Nau geeeeeh...der Donut is jetzt sicha voi traurig und depri, dass'd erm verstossn hast...der macht jetzt an Schokozid dank dir!
I'll surely miss him! Ja mein Donut is männlich! =D
Owa Kornspitz ess i ah voi gern, mit Butter und Schinkn oda mit an Streichkäs. =D

Quote:
Des kenn i übrigens - mit die Kopfhörer... meine ersten Skullcandies hom goaned laung duachghoidn, des hod mi gscheid augföd
Ma i mog a a Stickl von deim Donut xD

Ahjo genau - es red grod eh jeder drüba: hostas scho glesn, dass da Matt ziemlich wahrscheinlich die Kate Hudson gschwängert hod? o.O# I man i gfrei mi fia erm wauna Papa wird, oba i hoff wirklich sehr, dass des da Band ned schadet... i man da Chris hod a 50 000 Kinder... oba trotzdem.... des würd mi echt fertig mochn.
SKULLCANDY? OIDA DE SAN HIN??? De san ja echt schweineteuer...
Jo na owa hallo...i wär mehr ois nur anpisst, wenn de schnell hin wärn!

Joooo i hab's ah scho ghört! Gestan wie i imit mein Freund grad telefoniert hab hat er des grad im Tv gsehn und mir gsagt. =D
I würd mi freun, wenn er ah Kind hätte...egal mit wem. Nur es sollt halt ned de Band drunter leiden...des is ois was i will!

ROOOOOOOOOOOOFL 50.000 Kinder jo mei...da Chris is halt da Obastecher...der muss de Kinderrate in da Band im Durchschnitt aufrechtdahaltn! Go Chris! Go Chris!

Quote:
An Steira homa do! Griaß di! Do hobi a a poa aum Frequency kennaglernt

Hobi ma a docht... oba wast eh - ois wos ned Hochdeitsch is, is jo ka Deitsch mehr
Weiß wer vo eich wer heuer ausser Seeeeeeeed zum FQ kommen?! Auf de page steht nämlich genau null!!!
musesick is offline   Reply With Quote