View Single Post
Old 10-01-2011, 01:26 PM   #80
musesick
Member

musesick's Avatar

Facebook icon Last.fm icon
Quote:
Originally Posted by cydonian_banana View Post
I hob ma des Shirt kauft: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41sTZoMoIzL.jpg ^^
Des hod ma so guad gfoin und i hob eh eindeutig zweng rot in meim Kasten hänga xD

I hob zwar Matt und Dom beide voi gern und kaun mi fost ned entscheiden, oba irgendwie hod da Dom afoch von seiner Oat her wos aun sich, des mi auziagt XD
Obwoi da Dom auf da anen Seitn irgendwo mei Liebling is, kunt i mi wauns drauf aukamad iwie trotzdem ned entscheiden, fois des jez irgendwie Sinn ergibt

Physik hobi immer scho ghosst - Chemie find i ned so schlimm, oba i bin afoch z faul, ois dass i des zaumlern und des is daun oiwei des Problem
Des Projekt is scho supa, do bin i eh echt froh drüba ^^

Jo, die Geschichte is gscheid zach zum lerna ... -.- oba i sog ma die gaunze Zeit scho: Boid hostas gschofft...nu ca. 2 Semester, daun is d Matura und Latein brauchst eh ned maturieren

*Haare weiter aunfeuer* xD

Aso, des hast daun leicht, dass sie ihrn Freind eh a dadurch kennaglernt hod, dass erm wies mit am aundan zaum woa gsogt hod, dass wos von erm wü oda wos? Do kauma si netta aufs Hirn greifen Klingt fost danoch, ois hedad die so des Bedürfnis, dass sowohl ihre eigenen ois a die Beziehungen von aundare sabotiert ...ADS vielleicht?

Sowos hobi a scho erlebt xD Wobei des maunchmoi ebn (wies i mitkriagt hob) echt bled ausgeh kau ... leider Eigentlich kaun des jo wos total schens sei, waun ma mit wem so guad befreindet is und daun mehr draus wird...weil waun ma scho amoi Freindschoft ois Basis hod, is des doch supa...oba leider gibts des hoid daun a, dass so greßare Gefühle daun ned auf Gegenseitigkeit beruhn :/
Najo... I bin momentan eh echt guad mid erm befreindet, oba vo mir geht echt ned mehr aus und i würd nie mehr woin, weil i eben mit seiner Ex befreindet bin ... i hobs erm scho amoi gsogt und wauns sei muas sog is erm wieda... mit erm fortgeh is echt a Gaudi, oba i hoff jez hoid amoi, dass ned wieda soiche offensichtlich romantischen Gesten wie Blumen oda sowos kuman

Najo - a Grundgerüst würdn unsare Gschichtn do scho bilden, oba aun so Telenovela-Dramen kuma ma daun doch ned raun....wobei i soiche Sendungen eh verabscheue
JAAAAAAAAAAA des Shirt is echt sowas von genialst! <3 haha i glaub i solltat moi wieda Wäsche waschen dann kann ich's wieda anziagn.

Na sicha kumm i nu mit was du meinst! =D I kann's eh voi nachvollziehn, owa i würd einfach alle drei nehmen...da is des mit der Unentschlossnheit dann ka Problem mehr. *rofl*

Jo voi!!! *fg* Na se hot ihrn Jetzign anfoch moi via FB geaddet und dann sich wos mit erm angfangn und anscheinend is ihra jetzt so fad, dass meint sie muss meim Freind schreibn. Mittlererweile seh i des eh scho voi glassn und bin gspannt ob sa sich nu moi sowas traut. *ggg*

Jo sowas is imma bled, owa wenn du so vo erm nix willst (weil er jo vergeben war/is) und des ihretwegen alles daträgst zeigt des vo echt wahra Loyalität was ned jeder hot. Do kann ma si glücklich schätzn di zur Freindin zu ham!!!
Sowas findst leider ned immer...i weiß wovon i red...owa solche Leut kenn i heit nimma und es san alle so eingstellt wie i. I bin mittlererweile scho absichtlich provokant deppat, damit de falschn Personen sich davor hütn mi anzusprechen/kennen zlernen. Des is imma wieda auf's Neue lustig zu sehn wie sehr ma de Menschn anhand eina zweideutign Aussage verschreckn kann...*sfg*

Bist du da ah so?

PS: Meine Haar machn grad voi den Hulatschack wegn dir! hahaha
PPS: Jo na hie und da brauch i was deppats zur Berieselung, damit i den Bledsinn der was um mi herum abgeht dazah.
musesick is offline   Reply With Quote