Go Back   Muse Messageboard > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 25
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: Anarki_666
Forum: Other Muse Topics 17-04-2008, 12:06 AM
Replies: 134
Views: 11,439
Posted By Anarki_666
Oh btw, I'm the lead guitarist in a heavy metal...

Oh btw, I'm the lead guitarist in a heavy metal band called Sons Of Exile.

Here's our myspace if you want to check us out: http://myspace.com/sonsofexile

I still think Muse should go back to...
Forum: Other Muse Topics 24-02-2008, 08:58 PM
Replies: 134
Views: 11,439
Posted By Anarki_666
Seriously, you're an Idiot... Machine Head's...

Seriously, you're an Idiot... Machine Head's latest Album (The Blackening) is a masterpiece...



Yeah, honestly even I wouldn't want them to go completley Metal. I guess what I would like is...
Forum: Other Muse Topics 20-02-2008, 11:37 PM
Replies: 134
Views: 11,439
Posted By Anarki_666
Hellz Yeah! You da man! :\mm/:

Hellz Yeah! You da man! :\mm/:
Forum: Other Muse Topics 20-02-2008, 10:12 PM
Replies: 134
Views: 11,439
Posted By Anarki_666
*bump* Lol... Anyone else out there think...

*bump*

Lol... Anyone else out there think they should go Metal?
Forum: Other Muse Topics 13-09-2007, 11:36 PM
Replies: 1,009
Views: 107,539
Posted By Anarki_666
http://youtube.com/group/muse ;)

http://youtube.com/group/muse ;)
Forum: Other Muse Topics 13-09-2007, 11:30 PM
Replies: 134
Views: 11,439
Posted By Anarki_666
Yeah, I think Chris is a closet Metalhead stuck...

Yeah, I think Chris is a closet Metalhead stuck in a mainstream pop band. :p
Forum: Other Muse Topics 13-09-2007, 11:11 PM
Replies: 134
Views: 11,439
Posted By Anarki_666
w00t! lol :D

w00t! lol :D
Forum: Other Muse Topics 13-09-2007, 10:58 PM
Replies: 134
Views: 11,439
Posted By Anarki_666
lol maybe this will give you a better idea of...

lol maybe this will give you a better idea of what I'm talking about. I am so bad at using paint lol.

http://img210.imageshack.us/my.php?image=musetallicawt9.jpg
Forum: Other Muse Topics 13-09-2007, 10:41 PM
Replies: 134
Views: 11,439
Posted By Anarki_666
Muse Should Go Heavy Metal

They should all grow really long hair, big beards and play heavy kickass music. Forget all that synth pop rubbish, give us some METAL MATT! :p Anyone else agree?
Forum: Songs & Releases 25-04-2007, 03:10 AM
Replies: 1,058
Views: 80,646
Posted By Anarki_666
That was possibley one of the worst songs I've...

That was possibley one of the worst songs I've ever heard. I can see why matt was emberassed of it now. How that got to number 1 I don't know. And yes it does sound like Dreaming Of A White...
Forum: Other Muse Topics 15-10-2006, 04:21 PM
Replies: 1,009
Views: 107,539
Posted By Anarki_666
www.youtube.com/group/muse mwuah! check it out.

www.youtube.com/group/muse mwuah! check it out.
Forum: Songs & Releases 24-09-2006, 02:03 AM
Replies: 334
Views: 28,132
Posted By Anarki_666
SFA is definately the most hair standing spine...

SFA is definately the most hair standing spine tingeling song. :) Especially the last chorus.
Forum: Songs & Releases 08-09-2006, 08:16 PM
Replies: 2,117
Views: 227,949
Posted By Anarki_666
1. Hysteria 2. Stockholm Syndrome 3. Time is...

1. Hysteria
2. Stockholm Syndrome
3. Time is Running Out
4. Supermassive Black Hole
5. Plug In Baby
6. Citizen Erased
7. Bliss
8. New Born
9. Muscle Museum
10. Unintended
Forum: Other Muse Topics 28-08-2006, 01:46 AM
Replies: 2,445
Views: 474,187
Posted By Anarki_666
Oh right.. :stunned: Didn't know that...

Oh right.. :stunned: Didn't know that...
Forum: Other Muse Topics 28-08-2006, 12:24 AM
Replies: 2,445
Views: 474,187
Posted By Anarki_666
Is that true that matt is deaf in one ear or is...

Is that true that matt is deaf in one ear or is he joking? :stunned:
Forum: Songs & Releases 03-08-2006, 01:26 PM
Replies: 725
Views: 56,598
Posted By Anarki_666
Is the second one Invincible because that one...

Is the second one Invincible because that one really sucks.
Forum: Songs & Releases 03-08-2006, 01:13 PM
Replies: 725
Views: 56,598
Posted By Anarki_666
Depeche Mode, but not as good.

Depeche Mode, but not as good.
Forum: Songs & Releases 17-07-2006, 04:15 PM
Replies: 2,228
Views: 306,270
Posted By Anarki_666
Actually scrap that. "Queen - Bohemian Rhapsody"...

Actually scrap that. "Queen - Bohemian Rhapsody" would be pretty epic. Don't know if someone else has already said it but yeah..
Forum: Songs & Releases 17-07-2006, 04:05 PM
Replies: 2,228
Views: 306,270
Posted By Anarki_666
Radiohead - Creep :)

Radiohead - Creep :)
Forum: Songs & Releases 12-07-2006, 01:06 AM
Replies: 563
Views: 58,047
Posted By Anarki_666
Being a musician myself I can tell you that this...

Being a musician myself I can tell you that this 100% totally and utterly, completely correct.:p
Forum: Other Muse Topics 11-06-2006, 05:51 PM
Replies: 289
Views: 124,960
Posted By Anarki_666
"I see you looking at me Like I'm some kinda...

"I see you looking at me
Like I'm some kinda freak
Get up outta ya seat
Why don't you do somethin!?"

or was that Britney Spears? :p
Forum: Other Muse Topics 08-06-2006, 02:17 AM
Replies: 289
Views: 124,960
Posted By Anarki_666
"and we'll pray, that there's no god, to punish...

"and we'll pray, that there's no god, to punish us, and make a fuss" - Fury
"sell, I'll sell your memories, for 50 per year, but just the good days" - TSP
"my plug in baby, crusifies my enemies,...
Forum: Songs & Releases 04-06-2006, 01:28 AM
Replies: 725
Views: 56,598
Posted By Anarki_666
Mind you though, SBH was a grower. I kind of like...

Mind you though, SBH was a grower. I kind of like it now lol. Don't think this one is though.

P.S. Enjoy The Silence is better.
Forum: Songs & Releases 03-06-2006, 07:54 PM
Replies: 725
Views: 56,598
Posted By Anarki_666
Don't like it. Sounds too much liek Depeche Mode....

Don't like it. Sounds too much liek Depeche Mode. This Album doesn't seem to have good lyrics, so far. Maybe I'll like them when I hear them on the Album, which I will buy even if I think it's shit.
Forum: Songs & Releases 14-05-2006, 03:08 PM
Replies: 670
Poll: Starlight
Views: 42,115
Posted By Anarki_666
Wow, just going to back up what's already been...

Wow, just going to back up what's already been said that this really sounds like U2 and The Smiths. More U2 though. Sounds alright to me I'm reserving my opinions until I hear the studio version.
Showing results 1 to 25 of 25

 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 04:21 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Follow the Muse Messageboard on Twitter!
'Pornogenic' - this refers to pics of Muse (and their crotch regions)