Go Back   Muse Messageboard > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 328
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: Demonocracy
Forum: International 25-09-2011, 10:32 AM
Replies: 2,215
Views: 102,921
Posted By Demonocracy
Hi.. was anyone in town/city hall area wearing an...

Hi.. was anyone in town/city hall area wearing an absolution tee on friday evening? Cos I said "hi nice shirt" to someone wearing an absolution tee, but he didnt hear me :(:LOL:
Forum: International 29-05-2011, 02:35 PM
Replies: 8,000
Views: 536,741
Posted By Demonocracy
Hi m'sian musers.... I'm from Singapore. Oh this...

Hi m'sian musers.... I'm from Singapore. Oh this is sad, looks like your thread is as dead as ours. Was hoping for some musey company :(
Forum: International 26-05-2011, 10:39 AM
Replies: 2,215
Views: 102,921
Posted By Demonocracy
HI GUYS This place is so dead, I miss...

HI GUYS

This place is so dead, I miss bantering with all of you.

If you see this just drop a message to say hi!! ;)
Forum: Other Muse Topics 18-04-2011, 11:18 AM
Replies: 5,814
Views: 474,998
Posted By Demonocracy
Maybe its just me, but i thought of dom when i...

Maybe its just me, but i thought of dom when i saw this lady. And she's playing rachmaninoff too!!

http://www.youtube.com/watch?v=4QB7ugJnHgs&feature=fvwrel:LOL:

This is just for fun, no...
Forum: International 04-04-2011, 07:23 AM
Replies: 2,215
Views: 102,921
Posted By Demonocracy
Gah just a random rant: DONT EVER POST YOUR...

Gah just a random rant:

DONT EVER POST YOUR EMAIL UP HERE. Or anywhere else for the matter. Some idiots will harvest your email account, hijack it, and send spam and viruses. Shit it, a family...
Forum: Other Muse Topics 31-01-2011, 01:47 PM
Replies: 2,311
Views: 525,058
Posted By Demonocracy
Hi just thought i'll share one of my...

Hi just thought i'll share one of my muse/matt-inspired outfits:

http://i338.photobucket.com/albums/n435/icedragonhci/Untitled-3.jpg

Pants and blazer were bought from Bangkok, Shirt's from...
Forum: Other Muse Topics 09-01-2011, 08:44 AM
Replies: 9
Views: 1,086
Posted By Demonocracy
Hmm doesn't it use a lot of ink when you print...

Hmm doesn't it use a lot of ink when you print this out? :unsure:
Forum: Other Muse Topics 06-01-2011, 04:41 AM
Replies: 8,456
Views: 890,556
Posted By Demonocracy
Hey guys, I'm looking for a picture of Matt which...

Hey guys, I'm looking for a picture of Matt which I saw some time back, of him sitting at a table with some other celebs in a private room in Vegas... I'm pretty sure it was Matt in the picture. Does...
Forum: Other Muse Topics 07-12-2010, 05:37 AM
Replies: 119
Views: 5,096
Posted By Demonocracy
Happy birthday Dom!! Have a great one! ;)

Happy birthday Dom!! Have a great one! ;)
Forum: Creativity 21-11-2010, 04:30 PM
Replies: 884
Views: 105,177
Posted By Demonocracy
Hi! I'm not really a regular on this thread,...

Hi! I'm not really a regular on this thread, neither am I a pwoper artist, but I thought i'ld just share something I made today with all of you...

Its actually a drum of sorts, yet its art haha......
Forum: International 02-11-2010, 01:37 PM
Replies: 2,215
Views: 102,921
Posted By Demonocracy
oh i know this is not the right place but anyway,...

oh i know this is not the right place but anyway, i love patrick wolf! any one else listen to him? :D

EDIT: This thread needs some LIFE!! But anyway, did something today, thought i'll share it...
Forum: International 28-10-2010, 03:25 PM
Replies: 2,215
Views: 102,921
Posted By Demonocracy
Ah i think we would be overrun by all them metal...

Ah i think we would be overrun by all them metal heads :$ Not that i have anything against metal, listen to some myself, but... its madness haha.

Oh well anyway, yesterday i went to singapore poly...
Forum: International 17-10-2010, 03:55 PM
Replies: 2,215
Views: 102,921
Posted By Demonocracy
hey guys ;) singapore got a mention in the...

hey guys ;)

singapore got a mention in the light and sound issue on muse's stadium tour!!

"The set evolution is a natural progression; Malcolm and I flew to Singapore in February to show the...
Forum: International 11-10-2010, 03:36 AM
Replies: 2,215
Views: 102,921
Posted By Demonocracy
hmmm big night out 2011 is on a saturday... would...

hmmm big night out 2011 is on a saturday... would have really mixed feelings if muse were scheduled for this!

on one hand i can queue early, theres no school, but that means that others would...
Forum: Tours 11-10-2010, 03:33 AM
Replies: 1,243
Views: 54,036
Posted By Demonocracy
Wow that falsetto was good!:D

Wow that falsetto was good!:D
Forum: International 09-10-2010, 09:19 AM
Replies: 2,215
Views: 102,921
Posted By Demonocracy
Maybe it was exam stress but this week I dreamt...

Maybe it was exam stress but this week I dreamt that muse will be playing in Singapore again- here's the catch: they're playing at marina bay sands and tickets are $300+ :facepalm:
Forum: International 22-09-2010, 01:45 PM
Replies: 2,215
Views: 102,921
Posted By Demonocracy
Heya and welcome dylan! Well one can only...

Heya and welcome dylan!

Well one can only hope!! But I guess there is a chance, considering they will play australia then take a break for xmas then prolly come back to asia...

Some part of me...
Forum: International 11-09-2010, 04:08 PM
Replies: 2,215
Views: 102,921
Posted By Demonocracy
Oh hey!! haha good to see a bit more life in this...

Oh hey!! haha good to see a bit more life in this thread:))

well just wanna say, while looking through the newspapers (cutting articles for GP and cutting out YOG stuff- im a fan haha) i noticed...
Forum: Muse In the Media 02-09-2010, 11:29 AM
Replies: 76
Views: 7,261
Posted By Demonocracy
It says MTV VMA's on MTV Asia... hope its rock am...

It says MTV VMA's on MTV Asia... hope its rock am ring! VMA's been wayyyyy overplayed:mad:
Forum: Other Muse Topics 09-08-2010, 02:19 PM
Replies: 20
Views: 1,100
Posted By Demonocracy
Pretty good, but I can't get over how much the...

Pretty good, but I can't get over how much the conductor looks like lord voldemort:LOL:
Forum: International 09-08-2010, 12:23 PM
Replies: 2,215
Views: 102,921
Posted By Demonocracy
Yeah :( pretty much been having a monologue with...

Yeah :( pretty much been having a monologue with myself here recently... we need some musey good news like maybe a gig next year to get this thread alive and running again
Forum: International 09-08-2010, 11:10 AM
Replies: 2,215
Views: 102,921
Posted By Demonocracy
This thread's been dead for ages! About time it...

This thread's been dead for ages! About time it be revived.

:party:HAPPY NATIONAL DAY!!:party:
Forum: Muse In the Media 08-08-2010, 02:53 PM
Replies: 9
Views: 1,631
Posted By Demonocracy
iirc at the silver clef charity auction they...

iirc at the silver clef charity auction they bought box tickets for a soccer match yeah? is it the one that is currently ongoing? maybe we can spot them on tv or smt:LOL:
Forum: International 16-07-2010, 04:30 PM
Replies: 2,215
Views: 102,921
Posted By Demonocracy
OKAY SORRY ITS ME POSTING AGAIN:$ But just...

OKAY SORRY ITS ME POSTING AGAIN:$

But just wanna tell you guys of something good to catch. Go watch Paraboles 2.0 at the night festival. Its really awesome, these big satellites :p with brilliant...
Forum: International 08-07-2010, 03:19 PM
Replies: 2,215
Views: 102,921
Posted By Demonocracy
Oopsy gossip=unconfirmed ah? :$ Didnt know that...

Oopsy gossip=unconfirmed ah? :$ Didnt know that haha... thought all chit chatting about other's love life = gossip :LOL:

EDIT: Anyone saw in the papers today? the concert organisers that did T in...
Showing results 1 to 25 of 328

 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 11:52 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Follow the Muse Messageboard on Twitter!
'Pornogenic' - this refers to pics of Muse (and their crotch regions)