Muse Messageboard

Muse Messageboard (http://board.muse.mu/index.php)
-   Other Muse Topics (http://board.muse.mu/forumdisplay.php?f=2)
-   -   No Nuse (http://board.muse.mu/showthread.php?t=137139)

HugoJuro 13-07-2018 02:48 PM

No Nuse
 
Admittedly, it's been a while since I've visited this board...but...where is everyone? All there seems to be is someone called KirkBot.

Is there really no Nuse?

Also, I saw Drones in the cinema last night. I saw the tour in Manchester, so it brought back good memories. The two-second blip of the new song at the end was not enough though.

Source: http://board.muse.mu/forumdisplay.php?f=33

Tjet 13-07-2018 06:31 PM

No one ever posts in the News section except KirkBot. That's kind of the point.

TheSmallPrint02 15-07-2018 10:19 AM

Quote:

Originally Posted by Tjet (Post 11873079)
No one ever posts in the News section except KirkBot. That's kind of the point.

Poor Kirkbot is all alone.

roryj02 15-07-2018 02:12 PM

Quote:

Originally Posted by TheSmallPrint02 (Post 11873579)
Poor Kirkbot is all alone.

KirkBot that creates around 6 new threads for the same topic?

Claudia O. 15-07-2018 09:13 PM

Exactly :LOL: Kirkbot is very lonely, and bored? ;)

That Little Animal 16-07-2018 12:43 AM

Maybe we should all create bots to replace us. To keep the discussion lively when we're out and about doing other things. We're all in here repeating ourselves anyway, I'm sure some clever algorithm can figure us out and perpetuate our existence for us.

TheSmallPrint02 16-07-2018 05:17 PM

I hope the use of the word "Algorithm" there is a deliberate reference...


...Maybe KirkBot even wrote the song!

Gemsy 16-07-2018 10:25 PM

OMG PEOPLE TALKING :happy::happy::happy:

TheSmallPrint02 17-07-2018 04:59 PM

Aaaand now it appears everyone has gone again :(

Claudia O. 17-07-2018 09:15 PM

Who is Kirk bot? Tom Kirk? That's what I thought first, but I don't think so now.. Why this name, does anybody know?

Yeah, admins telling members not to open new threads when there already (somewhere in the dephts of the board :rolleyes: and of course we have time to search for them :rolleyes: ) exists a similar one....BUT Kirk bot can do this?:mad:

Gemsy 17-07-2018 10:36 PM

Quote:

Originally Posted by TheSmallPrint02 (Post 11874079)
Aaaand now it appears everyone has gone again :(

it must be me
Quote:

Originally Posted by Claudia O. (Post 11874119)
Who is Kirk bot? Tom Kirk? That's what I thought first, but I don't think so now.. Why this name, does anybody know?

Yeah, admins telling members not to open new threads when there already (somewhere in the dephts of the board :rolleyes: and of course we have time to search for them :rolleyes: ) exists a similar one....BUT Kirk bot can do this?:mad:

It's just the bot that links the 'nuse' from the main website over to the forum :) automatic!

Claudia O. 18-07-2018 08:40 AM

Hm..it's a bit silly tbh.....

Gemsy 20-07-2018 07:20 AM

It was cool in the days when people would bookmark this forum rather than the main Muse site, and it was the only way to get news. Hahaha. I can't actually remember the last time I went to the main Muse site :LOL: Now I get my Muse news from Facebook. Very odd world...


All times are GMT. The time now is 07:07 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
Follow the Muse Messageboard on Twitter!
'Pornogenic' - this refers to pics of Muse (and their crotch regions)