Muse Messageboard

Muse Messageboard (http://board.muse.mu/index.php)
-   Other Muse Topics (http://board.muse.mu/forumdisplay.php?f=2)
-   -   #musers on twitter XD (http://board.muse.mu/showthread.php?t=73258)

frozenpoetry 14-04-2010 03:42 PM

gud teims :awesome:

About 27 Shockwaves 14-04-2010 03:46 PM

Quote:

Originally Posted by starlight_lucy (Post 7708804)
I think some of you are following me

I'm Cylux btw incase some of you arent :p

Quote:

Originally Posted by frozenpoetry (Post 7709026)
<--------- click the pretty symbol :p

ive talked to some of you guys already, though,so you might know me :)
also, i sometimes write about other stuff than muse too, but wont bother with making another account, so ;) have to remember those damned passwords:eek:


:LOL: I love how I've been following you guys for the longest time and I had no idea half of you were boardies! Yay for #muser love!

Nutmegs 14-04-2010 03:51 PM

Pluginnutmegs :)

Muse_Luver 14-04-2010 03:51 PM

I know most of you guys :happy:

we needed this thread to make the connection ^^

iminvincible 14-04-2010 04:00 PM

Quote:

Originally Posted by Muse_Luver (Post 7709960)
I know most of you guys :happy:

i smell sofia proll. she's here, i feel it. :yesey:

Muse_Luver 14-04-2010 04:02 PM

Quote:

Originally Posted by iminvincible (Post 7709999)
i smell sofia proll. she's here, i feel it. :yesey:

does that mean I smell :( OMG MEAN :supersad:

iminvincible 14-04-2010 04:07 PM

Quote:

Originally Posted by Muse_Luver (Post 7710012)
does that mean I smell :( OMG MEAN :supersad:

you smell with..let me think..strawberries?

madzip 14-04-2010 04:15 PM

I'm on twitter too, don't use it that much tbh as I don't really get it... maybe now I will pay more attention.

Same username btw

starlight_lucy 14-04-2010 04:45 PM

Looks like we're all from here XD

I think my avatar gives me away :p

larisa 14-04-2010 04:49 PM

my avator on twitter really is me, but i like using other icons in forums:LOL:

pinkfrenchie1 14-04-2010 05:03 PM

My name is similar to the one I use here (minus the 1) but the pic is me. Its one of my .. creepier ones! :LOL: I'd rather use avatars that I have made myself in forums!

I go on twitter often but don't tweet much. That may change now though! ;)

*OoS* 14-04-2010 05:04 PM

@CEStimson :D

I love it when Musers follow me, I feel special :p

Susuan 14-04-2010 05:25 PM

SuSuSuan. But I don't tweet as often as I should...

About 27 Shockwaves 14-04-2010 05:25 PM

Quote:

Originally Posted by *OoS* (Post 7710200)
@CEStimson :D

I love it when Musers follow me, I feel special :p

Followed! ;)

starlight_myth 14-04-2010 05:45 PM

Hey there musers.
Follow me on twiiter http://twitter.com/starlight_myth


All times are GMT. The time now is 11:40 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
Follow the Muse Messageboard on Twitter!
'Pornogenic' - this refers to pics of Muse (and their crotch regions)