Muse Messageboard

Muse Messageboard (http://board.muse.mu/index.php)
-   International (http://board.muse.mu/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Austrian Muser Thread (http://board.muse.mu/showthread.php?t=80204)

musesick 07-12-2010 08:32 PM

Austrian Muser Thread
 
Servas miteinanda, i weiß Österreicher san hier wirklich vom Aussterben bedroht owa i hab ma denkt es wär moi an da Zeit an Thread zu eröffnen. Wer mag kann schreibn...i beiß ah ned, wobeiiii eigentlich doch! Angst?! :LOL:





edit: herzlichst willkommen san auch de restlichen Alpenfreinde...schließlich samma hier jo im international!
*jodeliiiidiiiii nur für de steph*

Soreia 07-12-2010 08:36 PM

Servus :D Ich komm zwar nicht aus Österreich aber aus dem deutschen Alpenland :chuckle:
Gilt das auch :LOL:?

Stephanie*** 07-12-2010 08:38 PM

Bow oida!! I hoff boarische muser sand a willkommen... is ja schließlich fast de gleiche fremdsprach :LOL:

Und wo bleibt da Jodelteil?? Mensch Tanja, wenn dann scho gscheid :LOL:

Aufbassn leid! Tanja is voi de bitch! es soiats echt angst hom lol

musesick 07-12-2010 08:43 PM

Na hallo Soreia, sicha gilt des ah für die de-apline Muser. I glaub i änder oben im Eingangstext noch was! :D

rooooofl steph =P nix bam oida...des sagn nur de Proleten. Najo manchmoi sag ma des scho owa nur Gaudi halba. :D

I bin ah Biatch? hahaha genau! Ich hab auch an kleinen Paris Hilton Hund und kann ned Auto fahren! *g*

Stephanie*** 07-12-2010 08:45 PM

Quote:

Originally Posted by musesick (Post 8754858)
Na hallo Soreia, sicha gilt des ah für die de-apline Muser. I glaub i änder oben im Eingangstext noch was! :D

rooooofl steph =P nix bam oida...des sagn nur de Proleten. Najo manchmoi sag ma des scho owa nur Gaudi halba. :D

I bin ah Biatch? hahaha genau! Ich hab auch an kleinen Paris Hilton Hund und kann ned Auto fahren! *g*

:LOL::LOL::LOL: LMAO!

I bin doch koa vollpfosten... is nur gaude aber des woast du bestimmt :p

Servus Soreia! Wos geht (des song glaube de ghetto kids lol)

Soreia 07-12-2010 08:49 PM

Quote:

Originally Posted by musesick (Post 8754858)
Na hallo Soreia, sicha gilt des ah für die de-apline Muser. I glaub i änder oben im Eingangstext noch was! :D

rooooofl steph =P nix bam oida...des sagn nur de Proleten. Najo manchmoi sag ma des scho owa nur Gaudi halba. :D

I bin ah Biatch? hahaha genau! Ich hab auch an kleinen Paris Hilton Hund und kann ned Auto fahren! *g*

Quote:

Originally Posted by Stephanie*** (Post 8754865)
:LOL::LOL::LOL: LMAO!

I bin doch koa vollpfosten... is nur gaude aber des woast du bestimmt :p

Servus Soreia! Wos geht (des song glaube de ghetto kids lol)

:LOL::LOL::LOL::LOL:

Ich kann weder bayrisch noch österreichisch ^^Aber es ist sehr lustig es zu lesen :LOL::LOL::LOL:

Bei mir geht grad gar nichts, brauche dringend Ferien und wos geht bei euch Ghetto Kids? :chuckle:

Stephanie*** 07-12-2010 08:50 PM

Quote:

Originally Posted by musesick (Post 8754822)
edit: herzlichst willkommen san auch de restlichen Alpenfreinde...schließlich samma hier jo im international!
*jodeliiiidiiiii nur für de steph*

Du bist da burner tanja! oide chicksn!

Quote:

Originally Posted by Soreia (Post 8754873)
:LOL::LOL::LOL::LOL:

Ich kann weder bayrisch noch österreichisch ^^Aber es ist sehr lustig es zu lesen :LOL::LOL::LOL:

Bei mir geht grad gar nichts, brauche dringend Ferien und wos geht bei euch Ghetto Kids? :chuckle:

Du Ghetto kid, ois bast! Bei dir? ois fit im schritt :chuckle:

i finds a imma lustig bayrisch zum lesen hihi

musesick 07-12-2010 08:56 PM

Quote:

Originally Posted by Soreia (Post 8754873)
:LOL::LOL::LOL::LOL:

Ich kann weder bayrisch noch österreichisch ^^Aber es ist sehr lustig es zu lesen :LOL::LOL::LOL:

Bei mir geht grad gar nichts, brauche dringend Ferien und wos geht bei euch Ghetto Kids? :chuckle:

Na macht ja nix, i schreib hoffentlich eh weitgends normal ausser i treff auf zu viele Bayrer :D

Ghetto Kids? rooofl, oiso i brauch an Urlaub...Schule hab i junges Mädi jo nimma. :D
Wobei i freu mich schon auf mei Musemerchlieferung. I hoff des is innerhalb vo ner Woche da...

Stephanie*** 07-12-2010 08:58 PM

Quote:

Originally Posted by musesick (Post 8754899)
Na macht ja nix, i schreib hoffentlich eh weitgends normal ausser i treff auf zu viele Bayrer :D

Ghetto Kids? rooofl, oiso i brauch an Urlaub...Schule hab i junges Mädi jo nimma. :D
Wobei i freu mich schon auf mei Musemerchlieferung. I hoff des is innerhalb vo ner Woche da...

wehe du bringst mei zeig ned zurra!! I höchstpersönlich kimm zu dir nach wien

(dann kann i ma a glei de neie wohnung oschaun)

Soreia 07-12-2010 09:00 PM

Quote:

Originally Posted by musesick (Post 8754899)
Na macht ja nix, i schreib hoffentlich eh weitgends normal ausser i treff auf zu viele Bayrer :D

Ghetto Kids? rooofl, oiso i brauch an Urlaub...Schule hab i junges Mädi jo nimma. :D
Wobei i freu mich schon auf mei Musemerchlieferung. I hoff des is innerhalb vo ner Woche da...

Was kriegste denn :happy:?
Hoffentlich auch nur noch gute 1 1/2 Jahr :rolleyes:

Quote:

Originally Posted by Stephanie*** (Post 8754906)
wehe du bringst mei zeig ned zurra!! I höchstpersönlich kimm zu dir nach wien

(dann kann i ma a glei de neie wohnung oschaun)

Kennt ihr beide euch :chuckle:?

Stephanie*** 07-12-2010 09:03 PM

Quote:

Originally Posted by Soreia (Post 8754911)
Kennt ihr beide euch :chuckle:?

LOL ned wirklich aber mir vosteng ma uns supa, gai tanja :p
wir kenn ma uns vom ultimativen muse forum. kennst des? :chuckle:

musesick 07-12-2010 09:05 PM

Quote:

Originally Posted by Stephanie*** (Post 8754906)
wehe du bringst mei zeig ned zurra!! I höchstpersönlich kimm zu dir nach wien

(dann kann i ma a glei de neie wohnung oschaun)

I bin ja lieb und nett, sicha kriegst es! =D Nur dazu muss i moi alles gscheit umsiedeln und einiges noch einkaufn! Nur des Wetter geht ma grad am Anus, weil da nix weita geht. =/ Schnee oki, owa Eis brauch i ned! Noch dazu steht mei Auto in da Werkstatt nach an total Ausfall auf der Autobahn haha...i hab Glück ghabt und es is glei nachher wieder angsprungen.

Stephanie*** 07-12-2010 09:11 PM

Quote:

Originally Posted by musesick (Post 8754926)
I bin ja lieb und nett, sicha kriegst es! =D Nur dazu muss i moi alles gscheit umsiedeln und einiges noch einkaufn! Nur des Wetter geht ma grad am Anus, weil da nix weita geht. =/ Schnee oki, owa Eis brauch i ned! Noch dazu steht mei Auto in da Werkstatt nach an total Ausfall auf der Autobahn haha...i hab Glück ghabt und es is glei nachher wieder angsprungen.

Bow host du a glick! mi kotzt des wedda a so o! mei bruada parkt in unsera einfahrt und des auto rutscht trotz handbremse zruckaus!!! krass!

musesick 07-12-2010 09:11 PM

Diesmal nur an Zip-Hoodie, den grauen der was ganz obn im Shop is und für de Steph hab i ah ah Shirt und an Mug mitbestellt, weil i ned nur 1 Sache bstelln wollt wegnam Versand!

Wir kennen uns (noch) nicht persönlich owa wir schreiben uns öfters! *g* Wobei sie kommt mich bald mal in mei neue Wohnung bsuchen die seeeehr Muselastig sein wird. :LOL:

Und wann beginnen bei dia de Ferien Soreia? =)

Stephanie*** 07-12-2010 09:15 PM

Bow Soreia!! I in da grod so neidisch! Will a ferien!!! :stunned:

Tanja, des wird da burner!! Eine Musey Tag :D


All times are GMT. The time now is 02:29 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
Follow the Muse Messageboard on Twitter!
'Pornogenic' - this refers to pics of Muse (and their crotch regions)