Muse Messageboard

Muse Messageboard (http://board.muse.mu/index.php)
-   Bootlegs (http://board.muse.mu/forumdisplay.php?f=21)
-   -   2010-09-26 - Staples Center, Los Angeles, CA, USA - AUD FLAC (http://board.muse.mu/showthread.php?t=78451)

We Want The Cup 29-09-2010 08:37 PM

2010-09-26 - Staples Center, Los Angeles, CA, USA - AUD FLAC
 
http://torrents.musebootlegs.com/details.php?id=574

Pistol Star 29-09-2010 08:46 PM

Thank you so much for this!

mushedroom 29-09-2010 11:32 PM

Quote:

Originally Posted by We Want The Cup (Post 8507220)

any chance of getting the mp3 version of this on a non-torrent site? like hotfile maybe?

We Want The Cup 30-09-2010 12:41 AM

Quote:

Originally Posted by mushedroom (Post 8508352)
any chance of getting the mp3 version of this on a non-torrent site? like hotfile maybe?

yeah there's a chance

mushedroom 30-09-2010 01:59 AM

Quote:

Originally Posted by We Want The Cup (Post 8508576)
yeah there's a chance

hee hee.
pretty please with matt bellamy sweat all over it?

alyssa_ 30-09-2010 02:10 AM

Awesome! Thanks!

I love how when NSC comes on, all the cheers are all high-pitched and girly like. :LOL:

Pistol Star 30-09-2010 03:43 AM

Not all of them, Alyssa. ;)

It's funny how my experience of NSC was that everyone was cheering and holding our hands out singing to Matt, but when I watched a video...it was only us at the front doing it. :LOL: I enjoyed it, though, I think it's a fun song.

Spin26 30-09-2010 05:00 AM

Thanks much for the bootleg! :awesome: Listening now.

Corkscrewed 21-12-2015 09:20 AM

I know... SUPER old thread bump, but if anyone on these forums was at this 9/26/2010 (Saturday) show, what was it like hearing that riffgasm happen after Stockholm Syndrome? I mean, 10 riffs? Not only has that never happened before or since, but we don't even get half that many riffs in a whole show anymore. And yes, I know that was a special circumstance. I'm just curious what people's visceral reactions were as this was unfolding. Cuz it sounds incredible just on recording! :D

jonisdead 21-12-2015 09:28 AM

Quote:

Originally Posted by Corkscrewed (Post 11264911)
I know... SUPER old thread bump, but if anyone on these forums was at this 9/26/2010 (Saturday) show, what was it like hearing that riffgasm happen after Stockholm Syndrome? I mean, 10 riffs? Not only has that never happened before or since, but we don't even get half that many riffs in a whole show anymore. And yes, I know that was a special circumstance. I'm just curious what people's visceral reactions were as this was unfolding. Cuz it sounds incredible just on recording! :D

I completely lost all of my fucking shit. It was happening so fast but it felt like it lasted forever because of how unexpected every riff was as it came. I heard the Dead Star riff and thought that we would get the actual song, but it was still just as satisfying. We basically got Agitated without vocals which was amazing too, and this was probably the most excited I've ever seen a crowd. The 'riffgasm' was really the showstopper at this gig. Besides of course the Bliss + NSC + RbS rarities we got... I must say this was hands down my favorite Muse gig.

Corkscrewed 21-12-2015 07:56 PM

Quote:

Originally Posted by jonisdead (Post 11264931)
I completely lost all of my fucking shit. It was happening so fast but it felt like it lasted forever because of how unexpected every riff was as it came. I heard the Dead Star riff and thought that we would get the actual song, but it was still just as satisfying. We basically got Agitated without vocals which was amazing too, and this was probably the most excited I've ever seen a crowd. The 'riffgasm' was really the showstopper at this gig. Besides of course the Bliss + NSC + RbS rarities we got... I must say this was hands down my favorite Muse gig.

Gah. So freaking jealous.

That is one of the things I'm more critical of on Muse these days... they've really reduced the number of riffs they do, and the riffs were a big part of how I fell in love with them as a live act. I appreciate bands who do things live that aren't a part of their recorded work. Things like that make them stand out.

The worst part of this is that I could have gone to this show but chose not to because I didn't know better back then and figured the second night would be basically the same as the first night. How ironic that such a thing is more true now than it is back then!

JessicaSarahS 22-12-2015 03:27 AM

Quote:

Originally Posted by Corkscrewed (Post 11264911)
I know... SUPER old thread bump, but if anyone on these forums was at this 9/26/2010 (Saturday) show, what was it like hearing that riffgasm happen after Stockholm Syndrome? I mean, 10 riffs? Not only has that never happened before or since, but we don't even get half that many riffs in a whole show anymore. And yes, I know that was a special circumstance. I'm just curious what people's visceral reactions were as this was unfolding. Cuz it sounds incredible just on recording! :D

Exhilaration, shock, couldn't believe it was happening, felt like forever but didn't want it to stop, felt completely spent and satisfied after. :love::facemelt:

Corkscrewed 22-12-2015 11:11 AM

Man I wish I had a time machine. Haha.

They should release a pro-shot version of SS+Riffgasm for Christmas. :LOL:


All times are GMT. The time now is 06:19 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
Follow the Muse Messageboard on Twitter!
'Pornogenic' - this refers to pics of Muse (and their crotch regions)