Go Back   Muse Messageboard > earth

Conversation Between earth and Faren626

Showing Visitor Messages 1 to 10 of 11
  1. Faren626
    14-09-2011 09:33 PM
    Faren626
    Someone misses her friend!
  2. earth
    31-08-2011 09:43 AM
    earth
    Fook you're pretty.. NO, BEAUTIFUL!
  3. Faren626
    09-04-2011 01:46 PM
    Faren626
    yup! i can make the world turn.. backwards!
  4. earth
    09-04-2011 01:24 PM
    earth
    Faren has da magical powers!
  5. Faren626
    26-03-2011 06:25 PM
    Faren626
    where are ya?
  6. earth
    30-01-2011 11:42 PM
    earth
    Haha, I like your thinking Bugs are so yucky D:
  7. Faren626
    30-01-2011 10:08 PM
    Faren626
    ugh! yeah that's disgusting..
    but i never squish them,i torture them i capture them in something(anything!) and wait for them to die hahaha!
  8. earth
    30-01-2011 09:55 PM
    earth
    Ohhh, mosquitoes are even worse! I'm always too scared to squish them cos the thought of someone elses blood coming out is horrible
  9. Faren626
    30-01-2011 11:14 AM
    Faren626
    olollll really? i hate them too. and i hate mosquitos. they're really annoying.. i've tortured them to death haha,and killed hundreds of them. we should kill some flies sometime
  10. earth
    29-01-2011 11:22 PM
    earth
    Haha thanks I actually really really hate flies.I think only because me and my friends would catch them, or sometimes we would break their wings off, or once we even tried tying a string to one...lol

All times are GMT. The time now is 11:29 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Follow the Muse Messageboard on Twitter!
'Pornogenic' - this refers to pics of Muse (and their crotch regions)