PDA

View Full Version : Finns 17: Kolon Qmin Kinkku

Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41

maaria
01-11-2010, 04:39 PM
http://i887.photobucket.com/albums/ac71/adayof/Needs%20Even%20Moar%20Crap/Raaful/kolok178.png

Finskien virallinen Joulukinkku 2010! Äänestys on nyt käynnissä päättynyt.

http://i887.photobucket.com/albums/ac71/adayof/Moar%20random%20crap/qminkinkku.png (http://kinkkulista.proboards.com/index.cgi)

:awesome:

Face
Vaptastic
obsession
hanski
paulinepp
defence
Heli
maaria
Akkku
Nadenken
Noora
museisti
Johanna
bambi
Suvi
PuppetStrings
Buff
nyf
Farelial
Liin
sMindy

Jos haluat mukaan, ilmoita MINULLE niin lisäillään listaan.

sMindy 1,543
museisti 1,142
Heli 1,032
Nadenken 842
Liin 833
Suvi 791
maaria 669
Vaptastic 472
bambi 461
defence 404
paulinepp 347
hanski 294
Noora 240
Face 189
insidemindmap 142
obsession 130
Buff 116
asa 108
Farelial 95
PuppetStrings 50
nyf 22
Aduuu- 13
Jyrgen 13
_Anna_ 12
Akkku 12
Iivis 7
Kuutar 6
maxswe 4
Sippe 4
TERZi 3
Miss T 2
Hannabsolution 1
F-Lero 1
Nocturne 1
SINttI 1
Marjaana- 1
iramm 1

Yhtä nenää kohti yksi tagi. Kiitos. <3 Eli jos olet kaksinenäinen, saat kaksi tagia ihan luvan perästä! Mutta pictures or it didn't happen.

Farelial
JEEEEEEEEEEEE!

Suvi
YAY!

defence
YEAA

Nadenken
JEEEE!

Heli
01-11-2010, 04:40 PM

Heli
Hieno kinkkukuva :yesey:

defence
no nyt voin tehdä läksyt.

Nadenken
01-11-2010, 04:41 PM
Arvostan kans tuota kuvaa :yesey::LOL:

Farelial
Mä olinki eka :phu:

Heli
Mua vähän häiritsee toi Simon fucking Neil tägi D: Neil parka.

Nadenken
01-11-2010, 04:42 PM
842! Herramunjee oon ollu ihan no-life :eek:

Nadenken
01-11-2010, 04:42 PM

sori keksin kohta jonkun oman :LOL: mua rupes naurattamaan kun selailin noita valmiita tageja

maaria
01-11-2010, 04:43 PM
Biffy slash. :eyebrows:

Ew.

Heli
sori keksin kohta jonkun oman :LOL: mua rupes naurattamaan kun selailin noita valmiita tageja

:chuckle:

Farelial
Mun eka tagi tuol :happy:

Nadenken

Ew.

Indeed.

:LOL:

Heli
01-11-2010, 04:44 PM

Ew.

:eek:

Vaptastic
01-11-2010, 04:44 PM
Hih, täytitte threadin sillä välin ku kävin kaupasa, mutta..

mulla on nyt LAUANTAIMAKKARAA :awesome:

Heli
01-11-2010, 04:45 PM

Mä voisin nyt ehkä poistua vähäx aikaa :happy:

Nadenken

namnam! :LOL:

mitäs sulle näin ylipäätään kuuluu? :happy:

maaria

Mä oikeesti luulin eka että "lauantaimakkara" on joku koodinimi jollekin, mutta tota... Good for you! :LOL:

Farelial

JEEEEE! :awesome: Sano lauantaimakkaralle terkkuja multa :yesey:

Farelial
01-11-2010, 04:48 PM
Tré & Mike <3 :LOL:

Nadenken
01-11-2010, 04:53 PM
ainii voi FUUUUU- se undertitle :eek:

Vaptastic
01-11-2010, 04:54 PM
namnam! :LOL:

mitäs sulle näin ylipäätään kuuluu? :happy:

Mitäs mulle.. viime viikolla tuli se mun uus puhelin (cdon oli ilahduttavan nopee!), housen 5. kaus tuli tänään.. eilen laskeskelin viime kk:n työtunnit: yhteensä 252 tuntia :eek: eli töissä on tullu istuskeltua :chuckle: en mä oikeastaan muuta oo tehnytkään ku ollu töissä tai nukkunu.. yöt oon tosin kattonu leffoja (mun unirytmi on IHAN persiillään.
Keskiviikkona käyn varmaan äänestään seurakuntavaaleissa elämäni ekkua kertaa, päätin eroamisen sijasta käyttää ääntäni (vaikkei se ehkä mihinkään kuulu...)

Lisäks sain Minnalta ihania uutisia, että National tekee toisenkin keikan- pakko saada lippu sinne!

Ai niin.. ja sit mä törmäsin kp:n tukkureissulla perjantaina ku käytiin Lidlissä ja se tuli sinne :awesome: Sit lähtiessä se ajo meiän perässä kotiaan :chuckle: Mun mielestä ne oli jo vähän niinku deitit :LOL:
Ja sit olin sunnuntai aamuna yhdellä pojalla pitsalla ku fb:n kautta juteltiin ja se pyys pizzalle :LOL:

että ei kai mulle mitään :LOL: Mitäs SULLE?

Mä oikeesti luulin eka että "lauantaimakkara" on joku koodinimi jollekin, mutta tota... Good for you! :LOL:

JOo, mä oo tarpeeks fiksu keksimään koodinimiä :chuckle:

edit: ja lauantait kiittäät terveisistä- ostin kaks pakettia :chuckle: ja mulla on RIESKAA :awesome:

Farelial
01-11-2010, 04:56 PM
FFFFFFFUUUUUUUCCCCCKKKKKK!
Mulla on huomenna ruotsinkoe!:eek: :facepalm: :facepalm:

Farelial
01-11-2010, 04:58 PM
Mitäs mulle.. viime viikolla tuli se mun uus puhelin (cdon oli ilahduttavan nopee!), housen 5. kaus tuli tänään.. eilen laskeskelin viime kk:n työtunnit: yhteensä 252 tuntia :eek: eli töissä on tullu istuskeltua :chuckle: en mä oikeastaan muuta oo tehnytkään ku ollu töissä tai nukkunu.. yöt oon tosin kattonu leffoja (mun unirytmi on IHAN persiillään.
Keskiviikkona käyn varmaan äänestään seurakuntavaaleissa elämäni ekkua kertaa, päätin eroamisen sijasta käyttää ääntäni (vaikkei se ehkä mihinkään kuulu...)

Lisäks sain Minnalta ihania uutisia, että National tekee toisenkin keikan- pakko saada lippu sinne!

Ai niin.. ja sit mä törmäsin kp:n tukkureissulla perjantaina ku käytiin Lidlissä ja se tuli sinne :awesome: Sit lähtiessä se ajo meiän perässä kotiaan :chuckle: Mun mielestä ne oli jo vähän niinku deitit :LOL:
Ja sit olin sunnuntai aamuna yhdellä pojalla pitsalla ku fb:n kautta juteltiin ja se pyys pizzalle :LOL:

edit: ja lauantait kiittäät terveisistä- ostin kaks pakettia :chuckle: ja mulla on RIESKAA :awesome:

Hyvä että ne kiitti. On kohteliaita :happy:
Onnea deiteistä :awesome:

Vaptastic
01-11-2010, 05:00 PM
FFFFFFFUUUUUUUCCCCCKKKKKK!
Mulla on huomenna ruotsinkoe!:eek: :facepalm: :facepalm:

ja olit unohtanu :eek:

Liin
01-11-2010, 05:02 PM
oho uus kolo :eek:

Farelial
01-11-2010, 05:02 PM
ja olit unohtanu :eek:

Joo. Tai siis muistin vielä aamulla, luinki vähä ja päätin että luen lissää,koska unohin viikolla,ja muistin tänään, mutta mulla tuntuu että kaikki aivotoiminta kestää muistissa 5 s. enneku tuhoutuu :shifty: Eli oon unohtanu sen kaksinkertaseti

Vaptastic
01-11-2010, 05:03 PM
Hyvä että ne kiitti. On kohteliaita :happy:
Onnea deiteistä :awesome:

sen takia mä niistä tykkäänkin :yesey:

kiitti, eihän ne nyt ihan varsinaisesti deittejä ollu, mutta ilahduttavia tapahtumia kumminkin :LOL:

Vaptastic
01-11-2010, 05:04 PM
Joo. Tai siis muistin vielä aamulla, luinki vähä ja päätin että luen lissää,koska unohin viikolla,ja muistin tänään, mutta mulla tuntuu että kaikki aivotoiminta kestää muistissa 5 s. enneku tuhoutuu :shifty: Eli oon unohtanu sen kaksinkertaseti

tosta tulee mieleen nikke nakkerton :chuckle::LOL:

mutta öö.. ei kivaa tuommonen :noey:

sMindy
01-11-2010, 05:05 PM
aijaa et uusi kolo :awesome:

Farelial
01-11-2010, 05:05 PM
sen takia mä niistä tykkäänkin :yesey:

kiitti, eihän ne nyt ihan varsinaisesti deittejä ollu, mutta ilahduttavia tapahtumia kumminkin :LOL:

Mun ainut 'ilahduttava tapahtuma' oli Saku :yesey:
(puhallinleirin söpö kapellimestari, joka nauro mulle kun failasin soolon ja puhu mulle kahdesti ja joka kerta vastasin: "mhhmmjoo" :LOL: Mun tyhjä elämäni)

Nadenken
01-11-2010, 05:06 PM

ainii tilasit sen jonkun astetta hianomman puhelimen! :awesome: hyi kauhia mitä määriä oot ollu töissä :eek: miten ees pystyt, varsinki sellaista hommaa? kun ite en ainakaan pysty ees ajattelemaankaan että menisin takaisin ärrälle (ainakaan hetkeen)

no hyvä että ne tekee toisen keikan! :happy:

ja awww kp :chuckle:

/hitto kuinka nerokasta kommentointia taas

mitäs minä, viimeistä syyslomapäivää viettelen tässä tehden yhtikäs mitään. oli kyllä mainio loma, kiitos Biffyn ja koloihmisten <3 :happy: ja DE oli kanssa mahtava perjantaina, tosin näin siellä niin paljon kaikkia tuttuja joita ei oo näkyny hetkeen että mun sydän meinas pakahtua. Varsinkin erään naapurinpojun takia, kun en vaan saa sitä pois mun mielestä :noey: :supersad:

Farelial
01-11-2010, 05:06 PM
tosta tulee mieleen nikke nakkerton :chuckle::LOL:

mutta öö.. ei kivaa tuommonen :noey:

:LOL: :LOL:

Ei ni. Ruotsin kokeet pitäis kieltää lailla :noey: :LOL:

Vaptastic
01-11-2010, 05:07 PM
oho uus kolo :eek:

Ihan uus :yesey:

Nadenken
01-11-2010, 05:09 PM
Ainiinjoo, onneksi mulla ei oo telkkaria, kun tänään täällä kävi viestintäviraston immeinen :chuckle: tosin en ees avannu sille ovea, mutta kattelin tuosta ovisilmästä että joku rimputtelee joka ovelle ja vilkuilee postiluukusta sisään :LOL:

Nadenken
01-11-2010, 05:11 PM
voi aww airship<3 tagi :happy:

olishan nekin voinu ottaa kinkkulistaäänestykseen mukaan... duh :supersad:

hanski
01-11-2010, 05:15 PM
voi aww airship<3 tagi :happy:

olishan nekin voinu ottaa kinkkulistaäänestykseen mukaan... duh :supersad:

oli ihan pakko omistaa niille yks tagi :happy:

ja aivan niinpä! :supersad:

Vaptastic
01-11-2010, 05:17 PM
ainii tilasit sen jonkun astetta hianomman puhelimen! :awesome: hyi kauhia mitä määriä oot ollu töissä :eek: miten ees pystyt, varsinki sellaista hommaa? kun ite en ainakaan pysty ees ajattelemaankaan että menisin takaisin ärrälle (ainakaan hetkeen)

no hyvä että ne tekee toisen keikan! :happy:

ja awww kp :chuckle:

/hitto kuinka nerokasta kommentointia taas

mitäs minä, viimeistä syyslomapäivää viettelen tässä tehden yhtikäs mitään. oli kyllä mainio loma, kiitos Biffyn ja koloihmisten <3 :happy: ja DE oli kanssa mahtava perjantaina, tosin näin siellä niin paljon kaikkia tuttuja joita ei oo näkyny hetkeen että mun sydän meinas pakahtua. Varsinkin erään naapurinpojun takia, kun en vaan saa sitä pois mun mielestä :noey: :supersad:

joo, htc.. on kyllä aika vaativa mulle, mutta jospa se aukeis :thumbsup:
NO, en mä oo täällä kioskilla ollu kaikkia, about puolet siellä grillillä yötyötä. Mitä mä laskin, että keskimäärin 8 h/päivä.. oli mulla kolme vapaata :rolleyes:

Pakko kyllä saada lippu.. hoksasin vaan, että semisti lupauduin ammaksi, joten en tiedä pitäiskö ulkoistaa lipun hankkiminen...

OIh, mä taidan muistaakkin sen sun naapurinpojan, tai kun oot puhunu siitä :happy: tommoiset jutut on kyllä toisaalta NIIN kivoja! Sulla/Teillä oli kyllä ossum loma! Ei voi muuta sanoa, aivan uskomatonta mitä kaikkea tapahtukaan.

Vaptastic
01-11-2010, 05:19 PM
Ainiinjoo, onneksi mulla ei oo telkkaria, kun tänään täällä kävi viestintäviraston immeinen :chuckle: tosin en ees avannu sille ovea, mutta kattelin tuosta ovisilmästä että joku rimputtelee joka ovelle ja vilkuilee postiluukusta sisään :LOL:

omg, nekö kattoo luukusta sisään :eek:
Mä oon kyllä epäillytkin tuollaista :shifty: viimeks ne soitti mulle :LOL:

defence
01-11-2010, 05:20 PM
vappu millanen se puhelin on :awesome: oliko kannattava ostos? mua houkuttelee se edelleen :shifty:

sMindy
01-11-2010, 05:24 PM
NO, en mä oo täällä kioskilla ollu kaikkia, about puolet siellä grillillä yötyötä. Mitä mä laskin, että keskimäärin 8 h/päivä.. oli mulla kolme vapaata :rolleyes:

Pakko kyllä saada lippu.. hoksasin vaan, että semisti lupauduin ammaksi, joten en tiedä pitäiskö ulkoistaa lipun hankkiminen...

OIh, mä taidan muistaakkin sen sun naapurinpojan, tai kun oot puhunu siitä :happy: tommoiset jutut on kyllä toisaalta NIIN kivoja! Sulla/Teillä oli kyllä ossum loma! Ei voi muuta sanoa, aivan uskomatonta mitä kaikkea tapahtukaan.
minulla on ke aamulla vaaan paperihommia, muistaakseni, nin voin ostaa molemmille...:awesome:
seisomapaikat?

Vaptastic
01-11-2010, 05:25 PM
vappu millanen se puhelin on :awesome: oliko kannattava ostos? mua houkuttelee se edelleen :shifty:

htc wildfire. Jotenkin tuntuu aika vaikeelta käyttää Nokian jälkeen, mutta mä toivon, että se vielä tässä aukenee :yesey: tota ohjelmaa, jonka latasin htc:n sivuilta en oo saanu toimimaan ja sit noi yhteistieto jutut on vielä arvoitus.. ja jotkut jutut ei oo niin yksinkertaisia ku Nokiassa.. mutta jospa se tästä ajan kaa aukenee.

Farelial
01-11-2010, 05:26 PM
Mun veli on kyllä jännä. Se on mua vaan puoltoista vuotta nuorempi, mutta ylettömän lapselline ja ärsyttävä, mutta välillä oikeesti hassu.

Mä pidin sille esitelmää Mattin ja domin hopeisista tennareista, ni se sanoo: "Sinä ja dom sopisitte yhtee" :ftw:
Ja tossa se äske laski karkkirasiasta meille karkkeja tasan (:noey:) ja näyttää mulle kahta samanlaista karkkia ku meen ohi: "kumman otat" :LOL:

Vaptastic
01-11-2010, 05:29 PM
minulla on ke aamulla vaaan paperihommia, muistaakseni, nin voin ostaa molemmille...:awesome:
seisomapaikat?

Minnaaah!!!
Meinasiinkin sulta kysellä, että ehtisitkö ostamaan mullekin :awesome: JOO ja JOOO. Sit KU on liput niin on pakko päästä sinne! Oli kyllä ihana uutinen tuo :happy:

Vaptastic
01-11-2010, 05:30 PM
Mun veli on kyllä jännä. Se on mua vaan puoltoista vuotta nuorempi, mutta ylettömän lapselline ja ärsyttävä, mutta välillä oikeesti hassu.

Mä pidin sille esitelmää Mattin ja domin hopeisista tennareista, ni se sanoo: "Sinä ja dom sopisitte yhtee" :ftw:
Ja tossa se äske laski karkkirasiasta meille karkkeja tasan (:noey:) ja näyttää mulle kahta samanlaista karkkia ku meen ohi: "kumman otat" :LOL:

Mutta tuohan on ihan älyttömän suloista :happy: minkäs ikäisiä työ ootta :erm: mutta oikeesti, mun mielestä ihmiset saa olla lapsenmielisiä NIIN kauan ku huvittaa ja se on vaan hienoo, jos siihen kykenee :happy:

sMindy
01-11-2010, 05:31 PM
Minnaaah!!!
Meinasiinkin sulta kysellä, että ehtisitkö ostamaan mullekin :awesome: JOO ja JOOO. Sit KU on liput niin on pakko päästä sinne! Oli kyllä ihana uutinen tuo :happy:
tarkistan huomen viel töissä mun listan mut totta toki voin ostaa :happy:

Vaptastic
01-11-2010, 05:35 PM
tarkistan huomen viel töissä mun listan mut totta toki voin ostaa :happy:

OIH, AIVAN HUIPPUA- KIITOS

:kiss:

Mä oon NIIN varma, että me saadaan liput :yesey:

Nadenken
01-11-2010, 05:36 PM

hrrrrr :stunned: kolme vapaata kuukaudessa?

juu oon mä siitä tainnut joskus angstata :chuckle: ainakin luulisin että oon angstannu, kun oon niin säälittävä tässä asiassa
ja voi niinpä! miksei tuollaisia tapahtumia voisi olla joka päivä :supersad: tekisi elämästä huomattavasti kivempaa!

sMindy
01-11-2010, 05:37 PM
OIH, AIVAN HUIPPUA- KIITOS

:kiss:

Mä oon NIIN varma, että me saadaan liput :yesey:
hemmetti pakko saada...

taas mul on tää etten uskalla mennä katsoo s-posteja ku pistin ens kevään töistä vähän kysely :facepalm:

Farelial
01-11-2010, 05:37 PM
Mutta tuohan on ihan älyttömän suloista :happy: minkäs ikäisiä työ ootta :erm: mutta oikeesti, mun mielestä ihmiset saa olla lapsenmielisiä NIIN kauan ku huvittaa ja se on vaan hienoo, jos siihen kykenee :happy:

Minä neljätoista (OMG mä oon nii nuori :LOL: En itekää tajuu)
Ja toi veli täyttää joulukuus 13.
No joo, mullahan ei ole MITÄÄN asiaa puhua lapsellisuuksista. mä olen kyllä nii lapsenmieline että... :LOL: Mut siis tunnetaan Vavvan isänä Miikkana (ei Erikinä) tällei kaveripiirin kesken :LOL:

Vaptastic
01-11-2010, 05:41 PM
hrrrrr :stunned: kolme vapaata kuukaudessa?

juu oon mä siitä tainnut joskus angstata :chuckle: ainakin luulisin että oon angstannu, kun oon niin säälittävä tässä asiassa
ja voi niinpä! miksei tuollaisia tapahtumia voisi olla joka päivä :supersad: tekisi elämästä huomattavasti kivempaa!

Mutta ei nää mun kioskin työt oo niin kauheen raskaita gröhöm nytkin töissä :LOL:

Voih, mä tiedän NIIN miltä susta tuntuu! Se on niin kauheeta ku on joku josta tykkää ja sit vaan öö.. ei saa mitään tehtyä- mä ainakaan suuntaan tai toiseen :noey: mutta se on silti kiva, että on joku sellainen, joka "säilyy"

hemmetti pakko saada...

taas mul on tää etten uskalla mennä katsoo s-posteja ku pistin ens kevään töistä vähän kysely :facepalm:

:yesey:

Voih, sähköpostin välttely :noey:

Mä muuten olin su aamuna baarin jälkeen pitsalla yhdellä pojalla. Se ei oo kyllä kauheen potentiaalinen ku sillä on kolme lasta kahden eri naisen kaa ja se ei oo oo kummankaa kaa enää :erm: tai mun silmissä se on vähän öö.. epäilyttävää :LOL::LOL:

Vaptastic
01-11-2010, 05:42 PM
Minä neljätoista (OMG mä oon nii nuori :LOL: En itekää tajuu)
Ja toi veli täyttää joulukuus 13.
No joo, mullahan ei ole MITÄÄN asiaa puhua lapsellisuuksista. mä olen kyllä nii lapsenmieline että... :LOL: Mut siis tunnetaan Vavvan isänä Miikkana (ei Erikinä) tällei kaveripiirin kesken :LOL:

awwwwwww 13 veee.. pitääkin olla vielä!

edit: mä kyllä nyt taisin taas sekkottaa 11 ja 13 :noey: mutta silti!

sMindy
01-11-2010, 05:43 PM
Mutta ei nää mun kioskin työt oo niin kauheen raskaita gröhöm nytkin töissä :LOL:

Voih, mä tiedän NIIN miltä susta tuntuu! Se on niin kauheeta ku on joku josta tykkää ja sit vaan öö.. ei saa mitään tehtyä- mä ainakaan suuntaan tai toiseen :noey: mutta se on silti kiva, että on joku sellainen, joka "säilyy"

:yesey:

Voih, sähköpostin välttely :noey:

Mä muuten olin su aamuna baarin jälkeen pitsalla yhdellä pojalla. Se ei oo kyllä kauheen potentiaalinen ku sillä on kolme lasta kahden eri naisen kaa ja se ei oo oo kummankaa kaa enää :erm: tai mun silmissä se on vähän öö.. epäilyttävää :LOL::LOL:
noh kuulostaa kyl aikas hienolta miekkoselta vaikka kaikenmoistahan sitä ihmisten elämässä voi olla tapahtunut...
mut jaaaaa et pizzalla
awwwwwwww muuten sun kpjutulle :chuckle:

Vaptastic
01-11-2010, 05:47 PM
noh kuulostaa kyl aikas hienolta miekkoselta vaikka kaikenmoistahan sitä ihmisten elämässä voi olla tapahtunut...
mut jaaaaa et pizzalla
awwwwwwww muuten sun kpjutulle :chuckle:

Mä vähän tenttasin sitä :chuckle: tää vika laps on about 2 kk:n ikäinen :stunned: mutta joo.. ehkei se muutenkaan oo mun ihminen- kattelee kaikki mahdolliset realityt :stunned:

Kp oli kyl IHANA! Mä näin sen viime viikolla KOLOME kertaa :awesome: tää lidli oli silleen tyhymä ku mä näin, että se ajo siihen pihaan, näin ku se tuli sisälle, mutta en moikannu sitä, vaikka kyllä toljotinkin (mutta ei moikannu itekään, katto vaan)- eeppinen katsekontakti :LOL: ja vappufail lähtiessä ku se jotenkin oli siinä tiellä ku me käännyttiin siihen ja mä en hokannu aluks, että se oli tasa-arvoinen risteys ja se joutu oottaan.. sit me ajeltiin perätyksin :LOL:

Että eikös oo ihan selvä deitti :LOL: varmaan lähimpänä sellaista mitä mä koskaan pääsen :LOL::LOL:

maaria
01-11-2010, 05:48 PM
Voisin mennä KERRANKIN ihan AJOISSA nukkumaan! :awesome:

http://i887.photobucket.com/albums/ac71/adayof/Nom/186098096.gif

Boo-yah, baby! :dance:

Oon vaan jotenkin innoissani siitä että kello on yhdeksän ja mua VÄSYTTÄÄ ja huvittaa mennä nukkumaan. Jeeeeeee huomisesta ei tule ihan kamala takkupäivä jeeeeeeeeeeeeeee!

Vaptastic
01-11-2010, 05:50 PM

Oon vaan jotenkin innoissani siitä että kello on yhdeksän ja mua VÄSYTTÄÄ ja huvittaa mennä nukkumaan. Jeeeeeee huomisesta ei tule ihan kamala takkupäivä jeeeeeeeeeeeeeee!

Onnittelut väsymyksestä :awesome: Hyvvää Yötä jos menet!
väsyttäispä muakin...

Farelial
01-11-2010, 05:50 PM
awwwwwww 13 veee.. pitääkin olla vielä!

edit: mä kyllä nyt taisin taas sekkottaa 11 ja 13 :noey: mutta silti!

Ainoa virhe on se että tässä on NIIN riipuvaine kaikista muista.Mä oikeestaan odotan sitä aikaa ku voi ite enemmä päätää asioista. Onhan se sitte varmaa raskaampaa ku on vastuuta, mutta sitte on oma elämä, eikä tartte madella toisten edessä saadakseen lupaa johonki, ja voi esimerkiksi hankki omaa rahaa :indiffirent: Múlla ei oo mahdollisuuksia käydä töissä ku asun nii kaukana kaikesta, ja kaikki, raha, netti, musiikin kuuntelu, on vanhempien vallan alla.

sMindy
01-11-2010, 05:53 PM
Mä vähän tenttasin sitä :chuckle: tää vika laps on about 2 kk:n ikäinen :stunned: mutta joo.. ehkei se muutenkaan oo mun ihminen- kattelee kaikki mahdolliset realityt :stunned:

Kp oli kyl IHANA! Mä näin sen viime viikolla KOLOME kertaa :awesome: tää lidli oli silleen tyhymä ku mä näin, että se ajo siihen pihaan, näin ku se tuli sisälle, mutta en moikannu sitä, vaikka kyllä toljotinkin (mutta ei moikannu itekään, katto vaan)- eeppinen katsekontakti :LOL: ja vappufail lähtiessä ku se jotenkin oli siinä tiellä ku me käännyttiin siihen ja mä en hokannu aluks, että se oli tasa-arvoinen risteys ja se joutu oottaan.. sit me ajeltiin perätyksin :LOL:

Että eikös oo ihan selvä deitti :LOL: varmaan lähimpänä sellaista mitä mä koskaan pääsen :LOL::LOL:

aha voi reality-sarjat
awwwwwww! :LOL: noh oli ihan selvä...:yesey:

MÄ JA! ! Koska mua oikein väsyttää eikä mua ikinä väsytä tähän aikaan....
MUT
sit kämppis katsoo telkkarista jotain jonnekin kymmenee ja pyykkikone on päällä ja sit valvon nukuttamisen yli ja :noey:

Nadenken
01-11-2010, 05:55 PM

awwwwww, toi video :chuckle:

haha, hyviä unia jos meet :kiss:

Vaptastic
01-11-2010, 06:00 PM
Ainoa virhe on se että tässä on NIIN riipuvaine kaikista muista.Mä oikeestaan odotan sitä aikaa ku voi ite enemmä päätää asioista. Onhan se sitte varmaa raskaampaa ku on vastuuta, mutta sitte on oma elämä, eikä tartte madella toisten edessä saadakseen lupaa johonki, ja voi esimerkiksi hankki omaa rahaa :indiffirent: Múlla ei oo mahdollisuuksia käydä töissä ku asun nii kaukana kaikesta, ja kaikki, raha, netti, musiikin kuuntelu, on vanhempien vallan alla.

On se kyllä tuokin. Mutta toisaalta ei oo velvollisuuksiakaan/velvotteitakaan :yesey:

aha voi reality-sarjat
awwwwwww! :LOL: noh oli ihan selvä...:yesey:

MÄ JA! ! Koska mua oikein väsyttää eikä mua ikinä väsytä tähän aikaan....
MUT
sit kämppis katsoo telkkarista jotain jonnekin kymmenee ja pyykkikone on päällä ja sit valvon nukuttamisen yli ja :noey:

Suosittelen sulle korvatulppia :yesey: mulla patteri pitää sellaista ääntä, että ilman ei vois nukkua. Mutta arg, toi sun kämppis :noey:

Farelial
01-11-2010, 06:06 PM
On se kyllä tuokin. Mutta toisaalta ei oo velvollisuuksiakaan/velvotteitakaan :yesey:

No niin. Aina on varjopuolia. Mutta nautitaa nyt missä kohtaa elämää sit eletääki. Mun tavote on, että mä en kuole ajatellen että oon tuhlannu elämäni, vaan toteutan haaveitani :yesey:

Vaptastic
01-11-2010, 06:08 PM
No niin. Aina on varjopuolia. Mutta nautitaa nyt missä kohtaa elämää sit eletääki. Mun tavote on, että mä en kuole ajatellen että oon tuhlannu elämäni, vaan toteutan haaveitani :yesey:

Oiva tavoite :yesey:
Teki vaan mieli kirjoittaa oiva :chuckle:

museisti
01-11-2010, 06:09 PM
AIJJAHAH UUSI KOLO! :eek: tarttee myös undertitlen

Suvi
01-11-2010, 06:11 PM
meillä on jotai hyvää piirakkaa tuolla enkä mä uskalla hakea sitä :'(

sMindy
01-11-2010, 06:11 PM
Heips Ulpu!

ai niin undertitle-päivä.....en vaihda :phu:

hapankorppu+ SULATEJUUSTO :stongue:

Vaptastic
01-11-2010, 06:14 PM
AIJJAHAH UUSI KOLO! :eek: tarttee myös undertitlen

eiks trololo ookkaan forever :erm::eek:

ja Moi vaan Ulpusein :happy:

Mutta mun pittää lähtä tästä. Hyvvää yötä kaikille kinkkunaisille :chuckle:

sMindy
01-11-2010, 06:17 PM

Öitä kinkkunainen :kiss:

pitäis leikata kynnet...ei jaksa
pitäisi pitäisi
mul on liian väsy ja liian sellainen tööt olo jotenki

Suvi
01-11-2010, 06:19 PM

öitäää :kiss:

Öitä kinkkunainen :kiss:

pitäis leikata kynnet...ei jaksa
pitäisi pitäisi
mul on liian väsy ja liian sellainen tööt olo jotenki
kynnet pitää leikata! pitkät kynnet on hyi :noey:

Farelial
01-11-2010, 06:19 PM

Öitä! :kiss:

sMindy
01-11-2010, 06:21 PM
öitäää :kiss:

tää mun pitkät kynnet on aika suhteellinen käsite :LOL: mut sellaiset et niitten pitäisi olla lyhyemmät. MUTKU EI JAKSAISI. ja kynnet kasvaa liian nopeaan!

defence
01-11-2010, 06:22 PM

tuu sanoo toi mun kynsille :phu:

haluisin kyl periaattees pitää kynnet lyhyinä, mutta kun on minulle luontoäiti suonut sen, että kynnet kasvaa pitkiksi ja on vahvat ja hyväkuntoiset ni en voi vaan taistella sitä vastaan :noey:

Suvi
01-11-2010, 06:23 PM
tää mun pitkät kynnet on aika suhteellinen käsite :LOL: mut sellaiset et niitten pitäisi olla lyhyemmät. MUTKU EI JAKSAISI. ja kynnet kasvaa liian nopeaan!
mua alkaa ällöttää siinä vaiheessa ku kynnet ylittää sormen. jos ymmärrät :chuckle: hyi pitkät kynnet :'(

haluisin kyl periaattees pitää kynnet lyhyinä, mutta kun on minulle luontoäiti suonut sen, että kynnet kasvaa pitkiksi ja on vahvat ja hyväkuntoiset ni en voi vaan taistella sitä vastaan :noey:

sMindy
01-11-2010, 06:24 PM

mä ymmärrän tän tuskan :yesey: ja mun o tavallaan PAKKO taistella vastaan :noey:

mut sellaiset sopivan pituiset kynnet on sellaiset ei lyhyet mut ei ainakaan liian pitkät, sellaiset kynnen mittaset :yesey:

museisti
01-11-2010, 06:25 PM
hieno kinkku muute tos ekas postis! :awesome: ja cheesus tagi!! :awesome:

kävin vähän selaamas vanhan kolon loppua läpi, nyt pitäs mennä kinkkuäänestyksen pariin! :shifty: tässähän ihan tuntee olevansa Kiireinen!

sMindy
01-11-2010, 06:25 PM
mua alkaa ällöttää siinä vaiheessa ku kynnet ylittää sormen. jos ymmärrät :chuckle: hyi pitkät kynnet :'(

mä en pysty leikkaa mun kynsiä oikeastaan niin et ne oisi sormenpäätä paljon lyhyemmät...ku ne kasvaa silleeeeeeeeeeeeeeee

tärkeitä tietoja :yesey:

Farelial
01-11-2010, 06:26 PM
Mä pidän kynnet lyhyinä koska ne liuskottuu ja halkeilee nii helposti et kasvattamisesta ois liikaa vaivaa, mutta toisaalta välillä se leikkaaminenki jää. :erm:

Suvi
01-11-2010, 06:27 PM
mä en pysty leikkaa mun kynsiä oikeastaan niin et ne oisi sormenpäätä paljon lyhyemmät...ku ne kasvaa silleeeeeeeeeeeeeeee

tärkeitä tietoja :yesey:
ai :eek: mä en tykkää yhtään et jos sen kynnen voi "taittaa" silleen painamalla HYIHYIHYI :LOL:

ja immeiset.. antaa torresille miinuksia vaikka pudonnu jo :LOL:

defence
01-11-2010, 06:28 PM
ja tunnen kanssa velvollisuutta kokeilla kuinka pitkiks nää kasvaa :shifty:

Farelial
01-11-2010, 06:28 PM
hieno kinkku muute tos ekas postis! :awesome: ja cheesus tagi!! :awesome:

kävin vähän selaamas vanhan kolon loppua läpi, nyt pitäs mennä kinkkuäänestyksen pariin! :shifty: tässähän ihan tuntee olevansa Kiireinen!

Mulla ihan sama ongelma ku tajusin joulukinkkulistauksen :noey:

defence
01-11-2010, 06:30 PM

missä vaiheessa pudonnut ennen mun tekemää pudotusta? :shifty:

Nadenken
ai :eek: mä en tykkää yhtään et jos sen kynnen voi "taittaa" silleen painamalla HYIHYIHYI :LOL:

se tippu jo?! :eek:

Suvi
missä vaiheessa pudonnut ennen mun tekemää pudotusta? :shifty:
vappu pudotti sen mun jälkeen heti :yesey: mut ei päivittäny.

museisti
01-11-2010, 06:31 PM
AI HITTO kun ois pelit ja vermeet niin voisi sitte äänestyksen päätyttyä kattoa 12 kaikenkaikkien eniten pisteitä saanutta ja tehä ens vuodelle kolon oman mieskalenterin!!!! :awesome::awesome::LOL:

hmmm miksen ois nyt suonenjoella koska iskällä ois kalenteripohjia kun se tekee aina luokkansa kanssa suonenjoki-kalenterit joka vuosi ja kerää parhaat luokkaretkirahat. :shifty:

defence
01-11-2010, 06:33 PM
vappu pudotti sen mun jälkeen heti :yesey: mut ei päivittäny.

mä oletin että se vaa unohti ottaa sun miinuksen pois koska siellä oli toinenki uus miinus laitettu?

Suvi
01-11-2010, 06:33 PM
mä oletin että se vaa unohti ottaa sun miinuksen pois koska siellä oli toinenki uus miinus laitettu?
ahaa niimpä oliki :chuckle:

Farelial
01-11-2010, 06:36 PM
Mun pitää ruveta menee Moikka :kiss:

Nadenken
01-11-2010, 06:37 PM
AI HITTO kun ois pelit ja vermeet niin voisi sitte äänestyksen päätyttyä kattoa 12 kaikenkaikkien eniten pisteitä saanutta ja tehä ens vuodelle kolon oman mieskalenterin!!!! :awesome::awesome::LOL:

hmmm miksen ois nyt suonenjoella koska iskällä ois kalenteripohjia kun se tekee aina luokkansa kanssa suonenjoki-kalenterit joka vuosi ja kerää parhaat luokkaretkirahat. :shifty:

OMG :LOL::LOL::LOL:

oisko loistava vaiko loistava? :awesome:

Suvi
01-11-2010, 06:38 PM
OMG :LOL::LOL::LOL:

oisko loistava vaiko loistava? :awesome:
se olis toi loistava :awesome::LOL:

sMindy
01-11-2010, 06:41 PM

ololol JOOOOOO!

ja kynsistä viellä et munkynnet on jotenki kovat niin ei ne sillen taivu ennen kuin tosi pitkinä

defence
01-11-2010, 06:41 PM
kolon mieskalenteri ois

http://images.whatport80.com/images/1/13/Awesome.png

museisti
01-11-2010, 06:49 PM
laitoin kinkkuboardille news faderin, oli ihan pakko koska on hauska tuunata :chuckle:

insidemindmap
01-11-2010, 06:50 PM
ILTAA HIENO UUSI KOLO JA MITÄ TÄNNE KUULUU! :awesome:!

museisti
01-11-2010, 06:50 PM
http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135261305826.jpeg
:LOL::LOL:

Suvi
01-11-2010, 06:59 PM
THE BEST THING ABOUT BEAING A WOMAAAN IS THE PREROGATIVE TO HAV A LITTLE FUUUN!
OHOHOH GO TOTALLY CRAAAZYYY! FORGET IM A LADY!
MEN'S SHIRTS - SHORT SKIRTS
OH OH OH REALLY GO WILD YEEEEEEAH DOIN IT IN STYYYLE
OHO HOH GET IN THE ACTION, FEEL THE ATTRACTION
COLOR MY HAIR DO WHAT I DARE
OHOHOH I WANNA BE FREE YEAAAH TO FEEL THE WAY I FEEEL
MAN! I FEEL LAIK A WOMAN!
:dance::dance::dance:

museisti
01-11-2010, 07:05 PM
noni nyt on kolon kansalaisvelvollisuudet hoidettu tältä päivältä ja käyty äänestelemässä! :awesome:

insidemindmap
01-11-2010, 07:11 PM
ainii se äänestys :eek:

NÄLKÄ!

taas

Nadenken
01-11-2010, 07:12 PM
laitoin kinkkuboardille news faderin, oli ihan pakko koska on hauska tuunata :chuckle:

ahah! voi proboards, mulla on ikävä sitä aikaa kun sai olla adminina ja tuunailla kaikkea sinne :supersad: (no ei ny kauheesti oo kyl ikävä, mutta se adminina olo oli kivaa :LOL:)

Nadenken
01-11-2010, 07:12 PM
ainii se äänestys :eek:

NÄLKÄ!

taas

hophop äänestämään! :awesome:

syö kinkkua :yesey:

museisti
01-11-2010, 07:16 PM
ahah! voi proboards, mulla on ikävä sitä aikaa kun sai olla adminina ja tuunailla kaikkea sinne :supersad: (no ei ny kauheesti oo kyl ikävä, mutta se adminina olo oli kivaa :LOL:)

mitäs boardia sää oot ylläpitäny? :awesome:

Nadenken
01-11-2010, 07:19 PM
mitäs boardia sää oot ylläpitäny? :awesome:

nettiroolipeliä :LOL::facepalm: nimeltään Cave Canem, se saattaa olla vieläkin pystyssä :shifty:

kah, näyttääpä olevan. tosin eri foorumilla :supersad:

sMindy
01-11-2010, 07:22 PM
minna menee tavallaan nukkuuu nyt
joten minna sanoo hyväää yötä :kiss:

Nadenken
01-11-2010, 07:23 PM

öitäää, koita saada unta! :kiss:

museisti
01-11-2010, 07:25 PM
nettiroolipeliä :LOL::facepalm: nimeltään Cave Canem, se saattaa olla vieläkin pystyssä :shifty:

kah, näyttääpä olevan. tosin eri foorumilla :supersad:
aa awww :awesome:

öitä! :kiss:

museisti
01-11-2010, 07:27 PM
ai kiva, huomenillalla alkaa taas yks tubelakko. :erm::facepalm:

insidemindmap
01-11-2010, 07:37 PM
Dodiii äänestin :happy:

ajgahgla kauhee kaua kesti ku en tienny puoliakaa kinkuista :stunned:

Suvi
01-11-2010, 07:39 PM
omgomgomgomgomgomg misfits jatkuu tässä kuussa omgomgomgomgomgomgomg :awesome:

Nadenken
01-11-2010, 07:55 PM
Dodiii äänestin :happy:

ajgahgla kauhee kaua kesti ku en tienny puoliakaa kinkuista :stunned:

öyyyyy, tuliko sulla väärin tonne Round 1-2:een? :shifty: meinaan vähensit Andrewilta yhden äänen vaikka olit laittanut plussan perään

insidemindmap
01-11-2010, 07:59 PM
öyyyyy, tuliko sulla väärin tonne Round 1-2:een? :shifty: meinaan vähensit Andrewilta yhden äänen vaikka olit laittanut plussan perään

:eek::eek: OH NO!!

kappas vaan :facepalm:

*korjaaaa*

NOIN! :LOL:

Suvi
01-11-2010, 08:01 PM
suvi lähtee telkan pariin eli öitä kinkkunaisille :kiss:

:happy:

Nadenken
01-11-2010, 08:04 PM
:eek::eek: OH NO!!

kappas vaan :facepalm:

*korjaaaa*

NOIN! :LOL:

hyvähyvä :awesome:

voi MGMT :'( tulispa ne Suomeen ens vuonna

öitä Suvi! :kiss:

Heli
01-11-2010, 08:28 PM
Eihän uutta koloo meinaa löytää kun oon niin tottunu ryppykoloon :LOL:

Liin
01-11-2010, 08:38 PM
diu dau

museisti
01-11-2010, 09:52 PM
:ninja:

museisti
01-11-2010, 09:59 PM
omg löysin spotifysta frööpelin palikoit, NIINKU NYT alko pileet!!! :LOL: mut miksei tääl oo ekoi demoi byhyyy

museisti
01-11-2010, 10:22 PM
:supersad:

Liin
01-11-2010, 10:51 PM
Voi aww :supersad: Menitkö Ulpukka jo?

Mä nimittäin en yllättäen oo vielä mennyt nuq ja mullon tylsää.

Ja aloin äsken oikeen aatella asiaa nimeltä _keuhkosyöpä_. Eikä se ollut kiva ajatus olenkaan. Siks kaivoin taas nikotiinipurkat esiin. Kattoo nyt mitä tästä tulee. Vaikka päätin lopettaa vasta sitten kun Keith M. sanoo mulle henk koht. On tässä onneks vielä monta aikaa alottaa uudestaan ennen sitä lol ku oon säälittävä.

museisti
01-11-2010, 10:59 PM
Voi aww :supersad: Menitkö Ulpukka jo?

Mä nimittäin en yllättäen oo vielä mennyt nuq ja mullon tylsää.

Ja aloin äsken oikeen aatella asiaa nimeltä _keuhkosyöpä_. Eikä se ollut kiva ajatus olenkaan. Siks kaivoin taas nikotiinipurkat esiin. Kattoo nyt mitä tästä tulee. Vaikka päätin lopettaa vasta sitten kun Keith M. sanoo mulle henk koht. On tässä onneks vielä monta aikaa alottaa uudestaan ennen sitä lol ku oon säälittävä.

en menny! tietenkään. :facepalm:

ja tsemppiä sulle!! ja katellaa mitä saadaan järkättyä keithin suhteen. :yesey::eyebrows:

Liin
01-11-2010, 11:06 PM
en menny! tietenkään. :facepalm:

ja tsemppiä sulle!! ja katellaa mitä saadaan järkättyä keithin suhteen. :yesey::eyebrows:

Mä en kehtaa kohta kyl enää ees puhua tupakanlopettamisesta koska ei siitä koskaan tuu mitään, siks en nytkään puhu siitä :yesey:

Mulloli hyvä idea Minnalle, et voisitte antaa keithille mun puhelinnumeron ja se vois sit soittaa mulle et stop smoking pliis honey ja sit mä saisin sen numeron ja sit me voitais alkaa textailee :awesome: :chuckle: :LOL: :yesey:

Aaaaaaaaaaa kuukausi :dance: :supersad:

museisti
01-11-2010, 11:10 PM
Mä en kehtaa kohta kyl enää ees puhua tupakanlopettamisesta koska ei siitä koskaan tuu mitään, siks en nytkään puhu siitä :yesey:

Mulloli hyvä idea Minnalle, et voisitte antaa keithille mun puhelinnumeron ja se vois sit soittaa mulle et stop smoking pliis honey ja sit mä saisin sen numeron ja sit me voitais alkaa textailee :awesome: :chuckle: :LOL: :yesey:

Aaaaaaaaaaa kuukausi :dance: :supersad:

:awesome: sounds like a plan! :yesey:

äääh must tuntuu kyl et pitäs mennä jo nukkumaan, on vähän semmonen kofeiiniväsymys/päänsärky. :erm:

Liin
01-11-2010, 11:16 PM
:awesome: sounds like a plan! :yesey:

äääh must tuntuu kyl et pitäs mennä jo nukkumaan, on vähän semmonen kofeiiniväsymys/päänsärky. :erm:

Kofeiini on paskaa :supersad: Tai mikä tahansa riippuvuutta aiheuttava juttu! Mä aina joskus mietin et jättäis kaikki tollaset pois. Tosin ei mulla oo kun tuo tupakka, pärjään onneks ihan hyvin ilman kahvia, se vaan on niin hyvää!

Mäkin voisin kohta yrittää mennä. Toivon vaan että tuo remppa olis nyt mun kämpän osalta ohi, eikä ne tuu huomenna joskus kasilta pimpottaa ovikelloo, koska mä nimittäin en tuu sietämään sitä. Mutta nyt mulla on keittiössä normaali hana! Eikä sellasta kahden nupin hanaa (tosin aattelin taas brittihanoja ja mietin et kyllä tollaseen josta pitää vääntää eri nupeista kylmä ja kuuma, tottuu paljon paremmin kun brittihanoihin koska siinä vesi tulee kuiteski samasta putkesta :chuckle:)

Mut jos meet ni öitä ja kivoja unia, kaikkien ihanien kauniitten ihmisten kuvia :happy:

ps, Ulpu, saanko muuttaa sulle taveks :awesome: Päätin etten kestä suomen talvee. Enkä pimeyttä enkä kylmää.

ryanbmuff
01-11-2010, 11:18 PM
voi perkele

museisti
01-11-2010, 11:21 PM
Kofeiini on paskaa :supersad: Tai mikä tahansa riippuvuutta aiheuttava juttu! Mä aina joskus mietin et jättäis kaikki tollaset pois. Tosin ei mulla oo kun tuo tupakka, pärjään onneks ihan hyvin ilman kahvia, se vaan on niin hyvää!

Mäkin voisin kohta yrittää mennä. Toivon vaan että tuo remppa olis nyt mun kämpän osalta ohi, eikä ne tuu huomenna joskus kasilta pimpottaa ovikelloo, koska mä nimittäin en tuu sietämään sitä. Mutta nyt mulla on keittiössä normaali hana! Eikä sellasta kahden nupin hanaa (tosin aattelin taas brittihanoja ja mietin et kyllä tollaseen josta pitää vääntää eri nupeista kylmä ja kuuma, tottuu paljon paremmin kun brittihanoihin koska siinä vesi tulee kuiteski samasta putkesta :chuckle:)

Mut jos meet ni öitä ja kivoja unia, kaikkien ihanien kauniitten ihmisten kuvia :happy:

no emmää vielä menny :chuckle: mut tän viestin jälkeen kyllä varmaa joo.

mulla nyt yrittää olla semmonen pieni kofeiinivieroitus, ennen pärjäs yhellä kahvilla päivässä ja sit ton eeppisen työputken aikana sitä piti vähän lisätä, sit kun mulla alko olee vapaapäiviä niin aina ne päivät oli päänsärky. :noey: koska ei ollu kahvia saatavilla kun sitä juo vaan töissä. niin sellaisen havainnon tein.
ja kyllä mää olen nyt täs ollu pitkiäki ajanjaksoja ilman kahvia joskus mut sit kun sen taas aloittaa niin sit jämähtää. :facepalm: muttaku se on nii hyvääki! :supersad: mut jos kokeilis kofeiinitonta ja kattois jos sillä ois joku psykologinen vaikutus. :shifty: hmmm.

toivottavast remppa on ohi sulla! ja onnea hanasta! :chuckle: sellainen olis kyllä kätevä.

mut nyt ÖITÄ! :kiss: kauniita unia sullekkin!

museisti
01-11-2010, 11:23 PM
voi perkele

ja liina joo tänne vaan! :chuckle: mää voisin tulla sit suomeen talveks. :chuckle: mut nyt ehkä joo mee jo...

ryanbmuff
01-11-2010, 11:23 PM
finland!

Liin
01-11-2010, 11:24 PM

ja liina joo tänne vaan! :chuckle: mää voisin tulla sit suomeen talveks. :chuckle: mut nyt ehkä joo mee jo...

Joo, tehdään vaihto! Voit muuttaa mun kämppään jos mä voin muutta sun :chuckle: :awesome: :LOL:

Mutjoo, öitä! :happy:

Liin
02-11-2010, 12:06 AM
Oho tilasin vahingossa kaks musepaitaa :eek: :chuckle:

Oon tänän kyl shoppaillut niin paljon kun löysin punaiset housutkin tosin ne makso neljä e. Ja mewin levynkin ostin mut sekin oli alennuksessa. Ja saahan sitä nyt sit ostaa kun on kerrankin tullut palkka enkä oo koko syksynä ostellut yhtään mitään. :yesey:

Voisin silti mennä nuq.

maaria
02-11-2010, 04:23 AM
voi perkele

Nyt meni kyl voileipä väärään kurkkuun. :LOL: Minipantteri-invaasio.

Zomg paidoista tuli mieleen kun tos kävin YouTubes ja yhen videon nimenä on FREE SHIPPING on Toby Shirts! Ja videota kattomatta päättelen edellisistä toimitustarjouksista, että se on tän viikon. Voi FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU- eikä mulla oo rahaa.

Mut koska aattelin muutenkin pyytää Tobuscus-paitaa joululahjaksi ja koska nyt on jo marraskuu, joten joululahjojen ostaminen voisi olla jo jokseenkin sosiaalisesti hyväksyttävää, niin hömm hömm... :shifty: NIIN ja jos pistän isoveljen tilaamaan niin en edes VOI saada sitä paitaa ennen joulua.

Nerokasta. Vois kattoo sen videon ja varmistaa että mulla todella on koko viikko aikaa suostutella taas ihmisiä tilaamaan mulle kaikkee turhaa.

Paitsi T-paidat ei oo koskaan turhia. :phu:

ETENKIN jos niissä lukee jotain ownificationally awesome. :awesome:

Suvi
02-11-2010, 05:00 AM
voi perkele
perkele tosiaan..

hjuuuaaameeent! :sleepy:

Heli
02-11-2010, 08:16 AM
voi perkele

http://4.bp.blogspot.com/_IoHvEqXecxI/SxQdBSi0vfI/AAAAAAAACUk/51silIlDy60/s400/kiroileva_siili_perkele.gif

:fear:

maaria
02-11-2010, 08:19 AM
Uuuuuuuuuuuuuuuuuu ilmaiset toimituskulut KAKS viikkoa! Tämähän antaa minulle erittäin hyvin aikaa suostutteluun. :shifty:

Heli
02-11-2010, 08:21 AM
Uuuuuuuuuuuuuuuuuu ilmaiset toimituskulut KAKS viikkoa! Tämähän antaa minulle erittäin hyvin aikaa suostutteluun. :shifty:

missä :wtf:

Suvi
02-11-2010, 08:30 AM
daa dirlan dirlan daa! on mulla pallit heevooseen, daa dirlan dirlan daa! ja pallit liikkuu heiluen, daa dirlan dirlan daa!

edit: tämä sivun aloitus ei ollut suunniteltu :LOL:

Heli
02-11-2010, 08:51 AM
Päähän sattuu. Fml.

maaria
02-11-2010, 08:54 AM
missä :wtf:

Ei se mun aamuinen viesti nyt NIIN kaukana tosta ollut. Tobyn Spreadshirtis.

Suvi
02-11-2010, 08:55 AM
Päähän sattuu. Fml.
päääänsärky on aivoistaaa, mietit liikaa!

Dear Kev,

I think the relationship between Ross and T is falling apart. T got very upset when Ross said he 'won't do T in the park' and she now wants to beat him up (again). Could you give them some advice?

Heli
02-11-2010, 08:58 AM
Ei se mun aamuinen viesti nyt NIIN kaukana tosta ollut. Tobyn Spreadshirtis.

:shifty: no jaaaaaaaaaaaaa.

Heli
02-11-2010, 09:07 AM
päääänsärky on aivoistaaa, mietit liikaa!

No en olis uskonu et joku joskus noin sanoo :LOL: mä luulen et ennemminki on pölyttyny mun aivot.

Heli
02-11-2010, 09:26 AM
http://varjosanomat.com/?p=1564
:LOL::LOL::LOL:

Heli
02-11-2010, 09:51 AM
Hmph, LA ink on alkanu TAAAAS alusta :indiff: varmaan jo neljäs kerta? Miksei ne näytä niitä uudempia jaksoja. Tai Miami Inkiä <3 :shifty:

maaria
02-11-2010, 10:20 AM
Tuplamatikka, voi jumankekka. :supersad:

Nadenken
02-11-2010, 10:53 AM
Mulla olis ollu mahollisuus tiputtaa kaksikin miestä pois pelistä mutten tiputtanu kumpaakaan :chuckle:

(eli joku muu, hophop :shifty:)

Suvi
02-11-2010, 11:15 AM
en muistanu että saan äännestää :chuckle:

Nadenken
02-11-2010, 11:30 AM
en muistanu että saan äännestää :chuckle:

:pope:

olin ensin tulossa koloon mut sitten muistin sen äänestyksen ja äkkiä sinne :LOL:

paulinepp
02-11-2010, 11:32 AM
vihaan olla kipee :'( :'( kaikki paikat särkee!

Heli
02-11-2010, 11:37 AM
Kohta alkaa tuleen vaikeet paikat tossa ykköslistalla :'( en ees huomannu aiemmin et Kukkasetkin on siinä :facepalm:

paulinepp
02-11-2010, 11:38 AM
Kohta alkaa tuleen vaikeet paikat tossa ykköslistalla :'( en ees huomannu aiemmin et Kukkasetkin on siinä :facepalm:
aww :chuckle:

Liin
02-11-2010, 11:39 AM
Mä en jotenkaan tykkää siitä sännöstä et jos joku tippuu ni saa äänestää uusiks, koska sit se menee vaan sellaseksi et kaikki äänestää koko ajan ja tyyppejä tippuu niin paljon ja niin monesti. Mutta eikai se haittaa. Tai itseasiassa mä en varmaan ees tajua sitä koko sääntöö koska munmielestä se on niin epälooginen. Mutta äänestän kerran päivässä ni sillon on hyvin :yesey: :chuckle:

Heli
02-11-2010, 11:41 AM
Mä en jotenkaan tykkää siitä sännöstä et jos joku tippuu ni saa äänestää uusiks, koska sit se menee vaan sellaseksi et kaikki äänestää koko ajan ja tyyppejä tippuu niin paljon ja niin monesti. Mutta eikai se haittaa. Tai itseasiassa mä en varmaan ees tajua sitä koko sääntöö koska munmielestä se on niin epälooginen. Mutta äänestän kerran päivässä ni sillon on hyvin :yesey: :chuckle:

Niin sitä määkin oon miettiny :chuckle: mut no joo, mä vaan teen perässä niinkun sanotaan :LOL:

Farelial
02-11-2010, 11:42 AM
Niin sitä määkin oon miettiny :chuckle: mut no joo, mä vaan teen perässä niinkun sanotaan :LOL:

Mä hukkasin jo sen sivun :LOL: Mutta te ootte varmaa ehtiny jo äänestää loppuu siihe mennessä ku mä seuraavan kerran meen koneelle. (Tälläne pikavisiitti taas kirjaston shit.koneella. Kaikella kunnioituksella kirjaston Shit.koneita kohtaan)

museisti
02-11-2010, 11:43 AM
http://varjosanomat.com/?p=1564

OMG :LOL::LOL:

ainii äänestyskin!! :awesome: niin ainako saa sit uudemmankin kerran päivässä äänestää jos joku tippuu? :shifty: en oo ennen pelannu elimination gamea. :):)

Nadenken
02-11-2010, 11:45 AM
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2271868

höh :supersad:

luin tuosta katoamisesta aamulla lehdestä ja aattelin että se on siis tehny itsarin.. näinhän siinä kävi :noey:

Liin
02-11-2010, 11:46 AM
Ja mulla on jotenkin sellanen olo tossa äänestyksessä että "voi ei tuo tippuu kohta no laitan sille plussaa" tai että "haluaisin antaa miinusta tolle mutten halua että se tippuu" Ja sit mua säälittää aina kaikki ketkä tippuu listalta olis ne sitte mun lemppareita tai ei :chuckle: Mut Gaelista en kyl pääse yli :'( Ehkä vähän väärä tapa äänestää mutta niin. Tai sit sillain et jos listalla on yks lemppari ja melkein lemppari ni antaa sille melkeinlempparille plussan jos sillä on vähemmän :chuckle: Mut aww, äänestys on kivaa silti.

Nadenken
02-11-2010, 11:59 AM
noni, nyt on kaikki hyvin kun sai ZQ:n pelistä pois :chuckle:

pitäisköhän mun jatkaa tuota siivoamista... :shifty:

museisti
02-11-2010, 12:07 PM
voisin mennä nyt suihkuun ja sitten kauppaan ja vois ottaa ihan kameran mukaan ku tuol on nyt niin kaunista!! vois ottaa vähän qvia.

Heli
02-11-2010, 12:23 PM
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2271921&pos=no-tu
Voisko toi pitää joskus mölyt mahassansa :facepalm:

Joo voisin mennä pyykkäämään :shifty:

maaria
02-11-2010, 12:25 PM

Mut elimination gameis tollaset ajalliset rajat äänestykses on vain sitä varten, ettei joku spämmäis niitä äänestyksiä yksistään. Se "uus ääni aina kun joku eliminoituu" on oikeesti se perusperiaate. :yesey: Mitä epäloogista siinä on?

Tää koko homma on muutenkin ihan totaalista säätöä, kun on noi top5:t täs alus, minkä takia tuntuu siltä että nää rundit on ohi ihan liian nopeesti. Mä sitä silloin sanoinkin joskus, että tää eliminaatio ei oo kovin tarkoituksenmukainen äänestystapa, jos ei eliminoida ihan viimeseen nimeen asti, koska aivan hyvin näistä ekoista oltais voitu vaan tehä yksinkertainen poll ja kattoo siitä, ketkä olis saanu eniten ääniä --> top5 olis ollu sillä selvä. Mut leikitään ny ja katotaan miten tää homma toimii / ei toimi.

Muuten toi, mitä Ulpu sano eilen illalla siitä 12:sta eniten ääniä saaneesta (ja mieskalenterista whoop whoop :LOL:), anto oikeestaan syyn jatkaa näitä ekoja rundejakin ihan loppuun asti. :awesome:

Suvi
02-11-2010, 01:11 PM
huahh elämä on taas kerran perseestä :noey:

Nadenken
02-11-2010, 01:13 PM
huahh elämä on taas kerran perseestä :noey:

no niin on, mutta kerrohan mikä tilanne? :supersad:

Suvi
02-11-2010, 01:14 PM
no niin on, mutta kerrohan mikä tilanne? :supersad:
noku perussuomalainen ku oon ni en mä haluu kenenkää opettajankaa jutella siitä et lopetan/lopetin työharjottelun kesken. ku mulla alkaa kumminki kunnolla kouluvuosi vasta tammikuussa ja loppuu ens jouluna, ni jotain väliä? mut ei ku juttelemaan! en minä halua :chuckle:

Heli
02-11-2010, 01:34 PM
Mä olin just tekemässä kirkypostia kinkkulaan mut sit tajusin että sehän ei oo ollenkaan äänestyksessä :'(:'(

Suvi
02-11-2010, 01:34 PM
Mä olin just tekemässä kirkypostia kinkkulaan mut sit tajusin että sehän ei oo ollenkaan äänestyksessä :'(:'(
olihan se siellä :wtf: ainaki siinnä listassa mikä täällä seikkaili :erm:

Heli
02-11-2010, 01:38 PM
olihan se siellä :wtf: ainaki siinnä listassa mikä täällä seikkaili :erm:

Ei se kinkkulan listassa ainakaan oo :'( ah ja kävin kattomassa niin oli se listalla mut kukaan ei ollu laittanu kuvaa sille niin ei sitä sit oo otettu mukaan :'( hitsi kun en oo tajunnu :'(

museisti
02-11-2010, 01:39 PM
kirkille ei kai kukaan ollu kerenny sit laittaa kuvaa? :erm::supersad:

/kah just en kerenny :chuckle:

Suvi
02-11-2010, 01:46 PM
Ei se kinkkulan listassa ainakaan oo :'( ah ja kävin kattomassa niin oli se listalla mut kukaan ei ollu laittanu kuvaa sille niin ei sitä sit oo otettu mukaan :'( hitsi kun en oo tajunnu :'(
kirkille ei kai kukaan ollu kerenny sit laittaa kuvaa? :erm::supersad:

/kah just en kerenny :chuckle:
ai oliks siin semmone sääntö :LOL: kuinkakoha moni hyvännäköne sitte tippu :supersad:

edit: mä laitoin yhelle videon, laskettiinha se? :erm:

museisti
02-11-2010, 01:47 PM
mun kauppaanlähtö ei oikeen edisty. :facepalm: jos sulen nyt netin niin jos se siitä.

Suvi
02-11-2010, 01:50 PM
http://27.media.tumblr.com/tumblr_lb8b9wFQOV1qzi80do1_500.gif

:stunned:

Suvi
02-11-2010, 02:11 PM
omgomgomgomg! OON LUULLU KOKOAJA ET NIKO OLI JOSKUS KAUA SITTE ENNENKU ALOIN KATTOO BIG BROTHERII MUT PERKELE NIKO ON TÄÄ NIKO!
http://www.sub.fi/bigbrother2007/mn_kuvat/kilpailijoiden_profiilit/462247.jpghttp://www.sub.fi/bigbrother2007/mn_kuvat/kilpailijoiden_profiilit/462247.jpghttp://www.sub.fi/bigbrother2007/mn_kuvat/kilpailijoiden_profiilit/462247.jpg

MITÄ HELVETTIÄ!

maaria
02-11-2010, 02:14 PM
ai oliks siin semmone sääntö :LOL: kuinkakoha moni hyvännäköne sitte tippu :supersad:

edit: mä laitoin yhelle videon, laskettiinha se? :erm:

Nii-in, kyllä sieltä aika kivasti porukkaa karsiutu het poies. Mut jos ei viittiny kuvaa suosikeilleen tähän mennes lisätä niin... noh, kuinka innokkaasti niitä sit olis edes äänestäny, etenkään loppuvaihees. :chuckle:

Laskettiin juu. Kunhan joku linkki siihen nimeen oli liitetty ni alles gut. :yesey:

Suvi
02-11-2010, 02:15 PM
Nii-in, kyllä sieltä aika kivasti porukkaa karsiutu het poies. Mut jos ei viittiny kuvaa suosikeilleen tähän mennes lisätä niin... noh, kuinka innokkaasti niitä sit olis edes äänestäny, etenkään loppuvaihees. :chuckle:

Laskettiin juu. Kunhan joku linkki siihen nimeen oli liitetty ni alles gut. :yesey:
nokylläniinvarmaa. ihan hyvä vaa :yesey:

ja yayayay :chuckle:

Nadenken
02-11-2010, 02:27 PM
omgomgomgomg! OON LUULLU KOKOAJA ET NIKO OLI JOSKUS KAUA SITTE ENNENKU ALOIN KATTOO BIG BROTHERII MUT PERKELE NIKO ON TÄÄ NIKO!
http://www.sub.fi/bigbrother2007/mn_kuvat/kilpailijoiden_profiilit/462247.jpghttp://www.sub.fi/bigbrother2007/mn_kuvat/kilpailijoiden_profiilit/462247.jpghttp://www.sub.fi/bigbrother2007/mn_kuvat/kilpailijoiden_profiilit/462247.jpg

MITÄ HELVETTIÄ!

mä tykkäsin -07 Nikosta enempi :supersad:

ja buu toi sun työharjottelujuttu. Tosin ei kyllä kuulostanu kauhean innostavalta työltä että en ihmettele

Suvi
02-11-2010, 02:32 PM

mä tykkäsin -07 Nikosta enempi :supersad:

ja buu toi sun työharjottelujuttu. Tosin ei kyllä kuulostanu kauhean innostavalta työltä että en ihmettele
ei tässä oo menny ku kaks kuukautta tajuta tää :facepalm:
mä taas en tykänny tosta o7-nikosta, inhosin sitä ja nyt 1o-niko on petrin ja ninon ohella mun lemppari :wtf::chuckle:

njooo, mieluummi nyt täs syksyn aikan teen noit muit kurssei mitä en oo viel saannu läpi ku oon tuolla ku voin tehä ton harjottelun ens vuon samaan aikaan jossain toisessa paikassa. toivottavasti se maikka ny älyy sen eikä ala pitää jotai iha kaameit kysymyksii mihkä en osaa vastailla ja sit se on silleen että "kyllä sun nyt kannattaa olla tuolla plaaplaaplaa" huuuuaaaaah.

obsession
02-11-2010, 03:04 PM
jeejeejee levyt tuli :dance: ja tietty mun tuurilla yks tulee jälkilähetyksenä :facepalm:

HETKINEN täällähän on uus kolo :awesome:

Suvi
02-11-2010, 03:28 PM
perkele jos pique putoo stna :phu::'(

insidemindmap
02-11-2010, 03:31 PM
Olenko sokea vai miksen näe kinkkulistan eliminaaaaaattorissa Matthew Gray Gubleria? :erm:

Suvi
02-11-2010, 03:36 PM
Olenko sokea vai miksen näe kinkkulistan eliminaaaaaattorissa Matthew Gray Gubleria? :erm:
on hän siellä, mutta ei noissa kolmessa vielä :yesey:

insidemindmap
02-11-2010, 03:44 PM
on hän siellä, mutta ei noissa kolmessa vielä :yesey:

ahaa, roundeja tulee siis enemmän :awesome:

Suvi
02-11-2010, 03:51 PM
ahaa, roundeja tulee siis enemmän :awesome:
kyllä :yesey:

ja PLÖÖÖ! jotenki hauskaa että BB:ssä on toi että keksitää suomesta kaikkee ei-oikeeta, jne. mut silti ku se uskoo ni tulee vähä semmone ÄÄ! huijataan viatonta ulkomaista :supersad:

bambi
02-11-2010, 04:34 PM
Zomg paidoista tuli mieleen kun tos kävin YouTubes ja yhen videon nimenä on FREE SHIPPING on Toby Shirts! Ja videota kattomatta päättelen edellisistä toimitustarjouksista, että se on tän viikon. Voi FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU- eikä mulla oo rahaa.

Mut koska aattelin muutenkin pyytää Tobuscus-paitaa joululahjaksi ja koska nyt on jo marraskuu, joten joululahjojen ostaminen voisi olla jo jokseenkin sosiaalisesti hyväksyttävää, niin hömm hömm... :shifty: NIIN ja jos pistän isoveljen tilaamaan niin en edes VOI saada sitä paitaa ennen joulua.

Nerokasta. Vois kattoo sen videon ja varmistaa että mulla todella on koko viikko aikaa suostutella taas ihmisiä tilaamaan mulle kaikkee turhaa.

Paitsi T-paidat ei oo koskaan turhia. :phu:

ETENKIN jos niissä lukee jotain ownificationally awesome. :awesome:
Määki haluun olololol :LOL:

Mut en kyl oikeesti oo hankkimassa. Jos mulla olis vaikka paita jossa lukis vaa TOBUSCUS ni kaikki luulis että se on TAAS JOKU HÄMYNE BÄNDI :phu:

Vaptastic
02-11-2010, 04:46 PM
JEEEEE!!!
Tänään tapahtui aikamoinen break thru ton puhelimen kaa :dance: Ei se oo ollenkaan pöllömpi, nyt kun sain widgetit paikoilleen ja sen synkronointi-jutun vörkkimään. Toi jälkimmäinen oli kyllä aika :noey: Mutta kiva, ettei menny päivä ihan hukkaan :happy:

Hauskaa iltaa vaan kaikille, tämä lähtee grillille :LOL:

maaria
02-11-2010, 05:10 PM
Määki haluun olololol :LOL:

Mut en kyl oikeesti oo hankkimassa. Jos mulla olis vaikka paita jossa lukis vaa TOBUSCUS ni kaikki luulis että se on TAAS JOKU HÄMYNE BÄNDI :phu:

Mut MIETI! Jos joku sattuis kysymään siitä niin sit voisit vaan vastata sillä eeppisellä introäänellä "TOBUSCUS!" ja olla niinku et oliskaan. Aaaaa vähänkö mä ootan sitä. :awesome:

Mä haluun KAIKKI Toby-paidat mitä on! Kun ilmeisesti joissakin nois "Bless your face" -paidois lukee "Peace off!" selässä. Siis niinQ oikeesti DO WANT. :eek: Ja F**K! Shut up! kans ja blood violence ja floppy disk ninja star ja kill 'em with your awesome ja äääää kaikki!

Mut ehkä mä vaan tyydyn turkoosiin Tobuscus-paitaan. Se on hyvä että Toby toimii mallina sen omille paidoilleen, niin pystyy vähä sanoo, että mitkä on oikeesti kivan värisiä. :awesome: Koska toi turkoosi näyttää aika tyhmältä tuolla nettikaupassa. Mut Tobyn päällä... :eyebrows:

Nadenken
02-11-2010, 05:42 PM
Whoop whoop, sain vihdoin (veljen ikivanhat) stereot tänne, verhot ikkunoihin ja tv-tason kuntoon :awesome: on se kiva kun on ihania veljiä auttamassa :happy:

edit: ainii ja nyt mulla on myös tuo puhallettava patja+ylimääräiset tyyny ja peitto jos joku haluaa majoittua tänne :awesome:

Suvi
02-11-2010, 05:56 PM
mua vähäc pelottaa toi mun tuleva blondaus.

A. mitä jos siin tulee taas se tyhmä komplikaatio et siel on oranssii raitoi sivuilla, ei siin muuten mitään jos ne olis niinku ympäri päätä, jne. mut vaan nois sivuil ni :noey:
ja B. entä jos ne sopii mulle yhtä hyvin ku simonille?

yäääh! mut kyl luulis et sopii ku oon luonnostaan valkopää eikö :unsure:

Liin
02-11-2010, 06:02 PM
B. entä jos ne sopii mulle yhtä hyvin ku simonille?

Kyllä niistä varmasti hyvät tulee :happy:

Suvi
02-11-2010, 06:11 PM

http://28.media.tumblr.com/tumblr_lb9t15q0Q21qzikxvo1_500.png

maaria
02-11-2010, 06:17 PM

http://28.media.tumblr.com/tumblr_lb9t15q0Q21qzikxvo1_500.png

Fiddy be trollin' dem bitches. :LOL: Oikeesti toi, että se käytännössä ALLEKIRJOITTAA sen tweetit sanalla "Lol" on jotain niin älyttömän huvittavaa.

hanski
02-11-2010, 06:17 PM

[IMG]http://28.media.tumblr.com/tumblr_lb9t15q0Q21qzikxvo1_500.png/IMG]

ja hyvää iltaa!

Suvi
02-11-2010, 06:20 PM

ja hyvää iltaa!
iltaa :yesey:

onks toi niinku putoomassa tosta ja sit tää tv-juontaja vaan taustalla nauraa? :erm:

http://www.youtube.com/watch?v=W-CXwgifA4U&feature=player_embedded

hanski
02-11-2010, 06:21 PM
huom! WASin keikalle tulijat lukekaa tämä! :awesome:

eli siis aikooko kukaan olla to-pe yötä ompussa? mulle oli tullu joku s-posti et jos varaa huoneen johonki tiettyyn päivään mennessä ni se huone maksaa 59 €... kiinnostuneita? anyone?

bambi
02-11-2010, 06:23 PM

eli siis aikooko kukaan olla to-pe yötä ompussa? mulle oli tullu joku s-posti et jos varaa huoneen johonki tiettyyn päivään mennessä ni se huone maksaa 59 €... kiinnostuneita? anyone?
.....UUUUUU toimisko tää munki varailuihi tää? :LOL: Miksei mulle tuu epic tarjouksia sähköpostiin :fear:

hanski
02-11-2010, 06:25 PM
.....UUUUUU toimisko tää munki varailuihi tää? :LOL: Miksei mulle tuu epic tarjouksia sähköpostiin :fear:

mulle tulee kyllä ihan liikaa kaikenmaailman tarjouksia ku innostuin joskus vähä liittymään kaikille s-postilistoille :LOL:

edit/ ja kyllä säki pystyt varaan huoneen tolla hinnalla ku ei siihen tarvii vissiin mitään alennuskoodia :awesome:

bambi
02-11-2010, 06:30 PM
mulle tulee kyllä ihan liikaa kaikenmaailman tarjouksia ku innostuin joskus vähä liittymään kaikille s-postilistoille :LOL:

edit/ ja kyllä säki pystyt varaan huoneen tolla hinnalla ku ei siihen tarvii vissiin mitään alennuskoodia :awesome:
JES hyvä sit ei tarvii miettii mihin hotellii mennää hinnan perusteella vaan kävelymatkan :awesome:!! Perfect! Eikä oo ees paha hinta jos neljälle jaetaa :yesey:

hanski
02-11-2010, 06:31 PM
JES hyvä sit ei tarvii miettii mihin hotellii mennää hinnan perusteella vaan kävelymatkan :awesome:!! Perfect! Eikä oo ees paha hinta jos neljälle jaetaa :yesey:

:awesome:!!

bambi
02-11-2010, 06:32 PM
Päivä parani taas kivasti :yesey:

Ei kannata kipeenä muute mennä bodypumpii, piti seki tänää kokeilla :yesey: :facepalm:

...Joo. Oitäskö jottai läksyjä alkaa tekee.. Mm. espanjan sanakoe huomenna NOOOO!

hanski
02-11-2010, 06:35 PM
Päivä parani taas kivasti :yesey:

Ei kannata kipeenä muute mennä bodypumpii, piti seki tänää kokeilla :yesey: :facepalm:

...Joo. Oitäskö jottai läksyjä alkaa tekee.. Mm. espanjan sanakoe huomenna NOOOO!

mullaki on vähä viä läksyt tekemättä mut en nyt kyllä jaksais mitenkään tehä niitä :noey:

Heli
02-11-2010, 06:35 PM
http://static.movember.com/uploads/posts/6/65/655444.jpg

:dance:

bambi
02-11-2010, 06:37 PM
Lollasin tänää koulussa ko joku teki sen biisiesittelynsä Billy Talentin Surrenderista :LOL: Ei muute mut sit se oli sillee joo ziiz tää on ny niiq tämne bändi jota ei kovin moni ees tiedä ja ahhh nii omaperäne ja erilaine <3<33<4<34<33<3 :facepalm:

Yksin tyrskähtelin, olin rude :facepalm:

Suvi
02-11-2010, 06:42 PM
chrisillä on suuri naama.

maaria
02-11-2010, 06:46 PM

Öööööö, HELL YES. :awesome:

Lollasin tänää koulussa ko joku teki sen biisiesittelynsä Billy Talentin Surrenderista :LOL: Ei muute mut sit se oli sillee joo ziiz tää on ny niiq tämne bändi jota ei kovin moni ees tiedä ja ahhh nii omaperäne ja erilaine <3<33<4<34<33<3 :facepalm:

Yksin tyrskähtelin, olin rude :facepalm:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_l8cq07oY8U1qbbn7zo1_500.png
Bitch plz.

hanski
02-11-2010, 06:55 PM
Öööööö, HELL YES. :awesome:

:awesome: se tarjous on voimas 15. päivään asti et tarvii muistaa varata se ennen sitä :yesey: ja meijän koulusta vissiin mennään sinne studia messuille keskiviikkona (en kyllä ees tiiä et oonko mä menos sinne) mut aattelin vaan et voisin mennä silloin keskiviikkona tädin luo yöks (se asuu vihdis) koska ei oo mitään järkee tulla takas tänne kankaanpäähän ja lähtee seuraavana päivänä uudestaan helsinkiin ja siis tän mun jutun pointti oli se et mulla ei ois sillä viikolla ku vaan kaks normi koulupäivää :dance: ja seuraavana maanantainaki on itsenäisyyspäivä eli lomaa :dance:

maaria
02-11-2010, 07:11 PM
:awesome: se tarjous on voimas 15. päivään asti et tarvii muistaa varata se ennen sitä :yesey: ja meijän koulusta vissiin mennään sinne studia messuille keskiviikkona (en kyllä ees tiiä et oonko mä menos sinne) mut aattelin vaan et voisin mennä silloin keskiviikkona tädin luo yöks (se asuu vihdis) koska ei oo mitään järkee tulla takas tänne kankaanpäähän ja lähtee seuraavana päivänä uudestaan helsinkiin ja siis tän mun jutun pointti oli se et mulla ei ois sillä viikolla ku vaan kaks normi koulupäivää :dance: ja seuraavana maanantainaki on itsenäisyyspäivä eli lomaa :dance:

Kätevää! Me oltais lähetty sinne messuille torstaina, mut mä en jaksanu ilmoittautua, kun lähtö olis ollu KUUDELTA aamulla, enkä olis ees säästäny sillä kun euron pari matkakuluista. Plus viis tuntia täyteen ahdetus bussis ei kuulostanu kovin houkuttelevalta. Niin päätin sit et otan suosista poissaolon torstailtakin ja matkustan mukavasti junassa ja ihan ihmisten aikaan.

hanski
02-11-2010, 07:26 PM
Kätevää! Me oltais lähetty sinne messuille torstaina, mut mä en jaksanu ilmoittautua, kun lähtö olis ollu KUUDELTA aamulla, enkä olis ees säästäny sillä kun euron pari matkakuluista. Plus viis tuntia täyteen ahdetus bussis ei kuulostanu kovin houkuttelevalta. Niin päätin sit et otan suosista poissaolon torstailtakin ja matkustan mukavasti junassa ja ihan ihmisten aikaan.

Kuudelta! :pope: :noey: joo emmäkään kyllä viä oo kovin varma et jaksanko sinne messuille lähtee... varsinki jos tarvii kovin aikasin herätä :chuckle:

sMindy
02-11-2010, 08:08 PM
Nukuttaaaa mut aivot kaipaa nollausta.

Liin
02-11-2010, 08:19 PM
Nukuttaaaa mut aivot kaipaa nollausta.

:supersad: :happy:

Niin muakin mut niin munkin. Oon tänään ollut jotenkin hirveen reipas, tai pitkästä aikaa on sellanen olo et tekis mieli tehdä jotain muutakin kun vaan istua koneella. Mutta en keksimitään ja siks istun tässä :yesey:

sMindy
02-11-2010, 08:37 PM
:supersad: :happy:

Niin muakin mut niin munkin. Oon tänään ollut jotenkin hirveen reipas, tai pitkästä aikaa on sellanen olo et tekis mieli tehdä jotain muutakin kun vaan istua koneella. Mutta en keksimitään ja siks istun tässä :yesey:
awwww! noh mut ei enää tähän aikaan tartte tehdä mitään?
ja mä oon ollut 8-22.30 töissä joten :awesome: noh mut siin se men eikä ollut kaameeta mut nyt nukuttaa ja pää kaipaa nollausta..noh millooin ei kaipaisi.

mä myös kaipaisin itseni kloonausta et sais vähän asioita silleen tehtyä, vaikke ny ahdistakaan mut silti...

pitää myös sanoa et must oli niin LOL ku mua oli tänään seuraamassa illalla sellainen vikan vuoden opiskelijapoika (joka itekin tulee tekee tonne vuoroja) ja ku lol vaan olla jonkun seurattava/ohjaaja...ja laittaa nimeään jonnekin.
ja se myös vihelteli / hyräili jotain niin lol ihmevanhaa suomi tms sellaista imelää sellaista jotain -biisiä, et oli niin pidättämistä kikatuksessa, mut olin korrekti

/hienotarina osa miljoona!

museisti
02-11-2010, 08:39 PM
sdfdf

sMindy
02-11-2010, 08:41 PM
sdfdf
jkoikjljmkokp

Liin
02-11-2010, 08:44 PM
awwww! noh mut ei enää tähän aikaan tartte tehdä mitään?
ja mä oon ollut 8-22.30 töissä joten :awesome: noh mut siin se men eikä ollut kaameeta mut nyt nukuttaa ja pää kaipaa nollausta..noh millooin ei kaipaisi.

mä myös kaipaisin itseni kloonausta et sais vähän asioita silleen tehtyä, vaikke ny ahdistakaan mut silti...

pitää myös sanoa et must oli niin LOL ku mua oli tänään seuraamassa illalla sellainen vikan vuoden opiskelijapoika (joka itekin tulee tekee tonne vuoroja) ja ku lol vaan olla jonkun seurattava/ohjaaja...ja laittaa nimeään jonnekin.
ja se myös vihelteli / hyräili jotain niin lol ihmevanhaa suomi tms sellaista imelää sellaista jotain -biisiä, et oli niin pidättämistä kikatuksessa, mut olin korrekti

/hienotarina osa miljoona!

Aww hyvä tarina se oli :happy:

Ja voi noita työaikoja :eek: N mutta hyvä kuitenkin että meni koska jos joutus tollasia päiviä olemaan jossain sellasesssa erilaisessa olotilassa ni se olis kauheeta. Tosin pakko sen on olla noin, koska onhan tuo ihan hullua :noey: mutta saa ainakin rahaa :awesome:

Ja eikai tässä tarviiskaan mutta jotenkin on sellanen olo et aikaa menee turhaan jos vaan istuu tässä ja vois tehdä jotain järkevämpääkin, ja se on harvinainen olotila, koska yleensä istun tässä hyvällä omallatunnolla :chuckle: Mutta oon saanut siivottua tänään ja siitä oon erityisen ylpee!

JA! Mulla alkaa palautua sellanen kunnon museolotila! Se on samalla käsittämättömän :awesome: ja :supersad: koska mullon vaan sellanen et tekis mieli huutaa kun muse on vaan niin mieletön pändi ja niiiiin maailman parasta musiikkia! :dance: Mut samalla se on niin :supersad: kun en tuu pääsemään niitten keikalle varmaan moneen vuoteen :supersad: Mutta siis AAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!11!

Heli
02-11-2010, 08:47 PM
Olol ton pelin jälkeen soi joku biisi jossa oli semmonen tits-rytmi ja olin ihan et NÖÖÖYYYYY starlight mut sit se olikin joku muu biisi :LOL:

Edit: olipa taas illan tärkein postaus vissiin :facepalm:

museisti
02-11-2010, 08:47 PM
WUUUUUT :LOL:
'
http://i178.photobucket.com/albums/w257/odd_rikkku/x_7409ef85.jpg

:awesome::awesome:

Heli
02-11-2010, 08:50 PM
'

Aa joo näin tän olikohan se nyt eilen :LOL: Kirk :happy:

sMindy
02-11-2010, 08:50 PM
Aww hyvä tarina se oli :happy:

Ja voi noita työaikoja :eek: N mutta hyvä kuitenkin että meni koska jos joutus tollasia päiviä olemaan jossain sellasesssa erilaisessa olotilassa ni se olis kauheeta. Tosin pakko sen on olla noin, koska onhan tuo ihan hullua :noey: mutta saa ainakin rahaa :awesome:

Ja eikai tässä tarviiskaan mutta jotenkin on sellanen olo et aikaa menee turhaan jos vaan istuu tässä ja vois tehdä jotain järkevämpääkin, ja se on harvinainen olotila, koska yleensä istun tässä hyvällä omallatunnolla :chuckle: Mutta oon saanut siivottua tänään ja siitä oon erityisen ylpee!

JA! Mulla alkaa palautua sellanen kunnon museolotila! Se on samalla käsittämättömän :awesome: ja :supersad: koska mullon vaan sellanen et tekis mieli huutaa kun muse on vaan niin mieletön pändi ja niiiiin maailman parasta musiikkia! :dance: Mut samalla se on niin :supersad: kun en tuu pääsemään niitten keikalle varmaan moneen vuoteen :supersad: Mutta siis AAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!11!
Noh joo saa kyllä rahaa et on rahaa suunnitella kaikkea sellaista KIVAA. ja joo oli se silloin pari viikko sit vähän lähtöönsä aika tuskaa ku itketti koko päivän, ja itkinkin, mut silti se ilta menee aina siinä omal painollansa..

toisaalt joo tollaiset olotilat pitää kyllä käyttää hyväksi :yesey:
me ei ikinä SILLEEN siivota ja haluasin järjestellä ja kaikkea mut ei oo mitään mihinjärkkäis ja se on tylsää..koska musiikki soimaan ja sit saa järjestää ja uppoutua sinne jonnekin ja laittaa järjestykseen asioita, ja sit jotain semmoista kaikkea. tehdä ruokaa ja leipoa ja ololol en ole näin 50-lukuinen kotiäiti, enkä ookaan mut siis jotenkin mun mieli tykkää kaikest tollaisestaki ainaki joskus. muttei tääl

awwwwwwww Muse-olo :happy: mul ei oo sellaisia selviä mitään oloja hetkeen, mul on sellaisia biisi-oloja ja toki oli sellainen joku keikka-biffy-on jee olo, ja on vielki..mut nii
MIEMIEMIE!

sMindy
02-11-2010, 08:51 PM
'

mä en oo tollaista nähnytkään!!! :awesome: :awesome: :LOL:

Liin
02-11-2010, 09:01 PM
Noh joo saa kyllä rahaa et on rahaa suunnitella kaikkea sellaista KIVAA. ja joo oli se silloin pari viikko sit vähän lähtöönsä aika tuskaa ku itketti koko päivän, ja itkinkin, mut silti se ilta menee aina siinä omal painollansa..

toisaalt joo tollaiset olotilat pitää kyllä käyttää hyväksi :yesey:
me ei ikinä SILLEEN siivota ja haluasin järjestellä ja kaikkea mut ei oo mitään mihinjärkkäis ja se on tylsää..koska musiikki soimaan ja sit saa järjestää ja uppoutua sinne jonnekin ja laittaa järjestykseen asioita, ja sit jotain semmoista kaikkea. tehdä ruokaa ja leipoa ja ololol en ole näin 50-lukuinen kotiäiti, enkä ookaan mut siis jotenkin mun mieli tykkää kaikest tollaisestaki ainaki joskus. muttei tääl

awwwwwwww Muse-olo :happy: mul ei oo sellaisia selviä mitään oloja hetkeen, mul on sellaisia biisi-oloja ja toki oli sellainen joku keikka-biffy-on jee olo, ja on vielki..mut nii
MIEMIEMIE!

Joo, mähän oon maailman laiskoin siivoomaan ja tekemään ylipäänsä koskaan mitään kotitöitä ja siks oon niin ihmeissäni et miten mullon tällanen olo, mutta toisaalta ei kai se haittaa. Soitin viuluakin :awesome: Mutta ehkä nyt vaan dataan ja kuuntelen musaa koska tää on ihanaa, paitsi et sain järkättyä koneella musekansioita tai siis musiikkeja muselle soittolistaksi mikä on mun pitänyt tehdä sata vuotta ja sinne kaikki musen biisit ettei tarvi winamppiin kirjottaa niitä neljää kirjainta aina kun haluaa kuunnella musea lol joo kiinnosti kaikkia.

Mut aww 50-lukuinen kotiäitiys vois olla kivaa :chuckle:

Ja Biffy-olo mullakin on ollut mutta se on jotenkin laantunut! Ja se on harmi! Mutta kyllä mua silti aina hymyilyttää simppataustakuva ja kaikki mutta eioo enää sellasta hihiiiiihhhiihi -oloa mikä on harmi :supersad: Eikä was-olojakaan voi oikeen olla vielä koska en jotenkaan käsitä sitä, vaikka tiedän että TASAN KUUKAUSI! ja lippu on ja kaikki ja jotain, muta en silti voi käsittäää että aivan pian!!! Mutta nautin nyt tästä biffyn ja wasin välisestä muse-olotilasta koska tää on hyvä olo ja muse on vaan niin käsittämättömän hyvää musaa.

sMindy
02-11-2010, 09:07 PM
Joo, mähän oon maailman laiskoin siivoomaan ja tekemään ylipäänsä koskaan mitään kotitöitä ja siks oon niin ihmeissäni et miten mullon tällanen olo, mutta toisaalta ei kai se haittaa. Soitin viuluakin :awesome: Mutta ehkä nyt vaan dataan ja kuuntelen musaa koska tää on ihanaa, paitsi et sain järkättyä koneella musekansioita tai siis musiikkeja muselle soittolistaksi mikä on mun pitänyt tehdä sata vuotta ja sinne kaikki musen biisit ettei tarvi winamppiin kirjottaa niitä neljää kirjainta aina kun haluaa kuunnella musea lol joo kiinnosti kaikkia.

Mut aww 50-lukuinen kotiäitiys vois olla kivaa :chuckle:

Ja Biffy-olo mullakin on ollut mutta se on jotenkin laantunut! Ja se on harmi! Mutta kyllä mua silti aina hymyilyttää simppataustakuva ja kaikki mutta eioo enää sellasta hihiiiiihhhiihi -oloa mikä on harmi :supersad: Eikä was-olojakaan voi oikeen olla vielä koska en jotenkaan käsitä sitä, vaikka tiedän että TASAN KUUKAUSI! ja lippu on ja kaikki ja jotain, muta en silti voi käsittäää että aivan pian!!! Mutta nautin nyt tästä biffyn ja wasin välisestä muse-olotilasta koska tää on hyvä olo ja muse on vaan niin käsittämättömän hyvää musaa.
:happy: kiva et on ollu puhtia tehdä kaikenmoista koska ainaki ittel on sama et aika menee yleensä vaan möllöttämiseen.
ja awwww viulu ja muse-listat! :happy:

ja nauti ihmeessä olotilasta kaikesta
mä en voi tajuta et WAS LONTOO ULPU :awesome: on kohta 2viikon päästä HÄH?!?

mut ei mul oo täs koneel ees spotifya eikä musiikkia joten ollaan ilman

Liin
02-11-2010, 09:09 PM
:happy: kiva et on ollu puhtia tehdä kaikenmoista koska ainaki ittel on sama et aika menee yleensä vaan möllöttämiseen.
ja awwww viulu ja muse-listat! :happy:

ja nauti ihmeessä olotilasta kaikesta
mä en voi tajuta et WAS LONTOO ULPU :awesome: on kohta 2viikon päästä HÄH?!?

mut ei mul oo täs koneel ees spotifya eikä musiikkia joten ollaan ilman

Niin nautin! :happy:

MUTTA TÄMÄ http://www.last.fm/event/1721425+We+Are+Scientists+at+Kuudes+Linja+on+2+Dec ember+2010 :supersad: Pitäiskö meidän vaihtaa tonne koska ei tuosta mun eventistä oikeen ollut mihinkään :chuckle:

museisti
02-11-2010, 09:11 PM
mua masentaa ja surettaa muse kun oon jotenki Tajunnu tässä että ei ne oo oikeestaan apson jälkeen tehny muuta Oikeesti Eeppistä ku knights of cydonian. :'( ok exo on ihan kiva kanssa mut siis äääh!!!! ku mietti mitä the resistancella on semmosia PÄÄ IRTI!!!1-rokkauskappaleita niinku esim new born tai stockholm syndrome ni.. ei mitään!! :supersad: ok US on ihan kiva joskus mut äää ei sekään silleen Kunnolla.
ja sit mua masentaa seuraava kiertue niin pitkän ajan päässä kun se onkin koska se tulee olemaan sitä että setlisti on sen 17 kappaletta ja niist 7 on uudelta levyltä, loput 10 on uprising, ud, resistance, smbh, starlight, knights, tiro, hysteria, ss, ja mahtollisesti plug in baby ja johonki väliin ehkä välillä feeling good. :facepalm: ja sit jos se uus levy menee yhtään tähän suuntaan mihin ollaan nyt menossa. :stunned: no eipähän tartte käydä sit keikoilla. :chuckle: paitsi et yks on kuitenki pakko mennä kattomaan tai kakskin tai kolme EN TIIÄ mut sit oon siellä iha elitistinä hohhoijjaa.

anteeksi en tiedä miksi piti nyt jakaa tää, tuntu vaan et piti. toivottavasti en pilannu kenenkään muse-oloja. :unsure:

sMindy
02-11-2010, 09:12 PM
Niin nautin! :happy:

MUTTA TÄMÄ http://www.last.fm/event/1721425+We+Are+Scientists+at+Kuudes+Linja+on+2+Dec ember+2010 :supersad: Pitäiskö meidän vaihtaa tonne koska ei tuosta mun eventistä oikeen ollut mihinkään :chuckle:
ei :phu: koska sun on parempi ja ensin..vaikkakin vähän väärässä paikassa...mut silti :chuckle:

sMindy
02-11-2010, 09:15 PM
mua masentaa ja surettaa muse kun oon jotenki Tajunnu tässä että ei ne oo oikeestaan apson jälkeen tehny muuta Oikeesti Eeppistä ku knights of cydonian. :'( ok exo on ihan kiva kanssa mut siis äääh!!!! ku mietti mitä the resistancella on semmosia PÄÄ IRTI!!!1-rokkauskappaleita niinku esim new born tai stockholm syndrome ni.. ei mitään!! :supersad: ok US on ihan kiva joskus mut äää ei sekään silleen Kunnolla.
ja sit mua masentaa seuraava kiertue niin pitkän ajan päässä kun se onkin koska se tulee olemaan sitä että setlisti on sen 17 kappaletta ja niist 7 on uudelta levyltä, loput 10 on uprising, ud, resistance, smbh, starlight, knights, tiro, hysteria, ss, ja mahtollisesti plug in baby ja johonki väliin ehkä välillä feeling good. :facepalm: ja sit jos se uus levy menee yhtään tähän suuntaan mihin ollaan nyt menossa. :stunned: no eipähän tartte käydä sit keikoilla. :chuckle: paitsi et yks on kuitenki pakko mennä kattomaan tai kakskin tai kolme EN TIIÄ mut sit oon siellä iha elitistinä hohhoijjaa.

anteeksi en tiedä miksi piti nyt jakaa tää, tuntu vaan et piti. toivottavasti en pilannu kenenkään muse-oloja. :unsure:
n'awww niin ja ymmärrän.
ja mä aluksi olin ihan et resistance jee, mut näin vuoden päästä nohjaaa. exo on aikas eeppinen sellaisena mikä se on ja onhan siel kivoja biisuja mut sit kuitenkin just toi jonkin puuttuminen. KOC on kyl jotain aaaaaaaaaaaaaaa ja biisi jonka ekan kuuntelun jälkeen musesta tuli minulle HETI oikein kunnolla pakkomielle.
mut siiis joo ja uusi kiertue..ja hyi yök...siis se tiputtaminen mikä on väistämätöntä mut silti.

ja ei mul oo oik. m,itäään sanottavaa tai on, mutten osaa nytt sanoa.

pittäis nukkuaki

museisti
02-11-2010, 09:16 PM
xfm winter wonderlandissa ois lontoossa manicsit ja white lies ja two door cinema club miksei mulla ole kavereita en haluu mennä yksin keikoille nyhjäilee :'(
ni menisin tonne jos oisi.

Liin
02-11-2010, 09:20 PM

Et pilannut, koska tuo on totta. Mutta mullon sellanen nostalgiamuseolo jolle en voi mitään koska oon ollut noob enkä oo tajunnut musen mielettömyyttä aikasemmin esim joskus 2000-luvun alussa jollon oon ollut 13 :chuckle: Eikä siihen olotilaan vaikuta musen nykyinen olotila, vaikka paskaahan se on jos se on menossa siihen juustosuushöttöön, mutta jotenkin silti odotan uutta levyä koska kaikesta huolimatta se on kuitenkin uutta musea ja toivottavasti ainakin vähän ossumia. Tekis milei pitää jokuilta sellanen kunnon musetusilta ja kattoo järkässä hultsa, abso ja haarp, ja siihen loppuun vaikka tän vuoden glasto :awesome: Tai sit toisinpäin, koska se vois olla vielä eeppisempää! Mutta kyllä mullon sellanen olo et vaikka sit joskus kun tulee uus kiertue ja se on mitä on ni kyl mä haluan nauttia ja joku pieni musekiertue vois olla silti aww vaikka soittaskin pelkkää juustoa. :awesome:

ei :phu: koska sun on parempi ja ensin..vaikkakin vähän väärässä paikassa...mut silti :chuckle:

Haha joo niimpä! Mut toisaalta siinä on myös sellanen olo et tuo event on tehty paljon ennen kun ees liput tuli myyntiin eli jee! Vaikka onhan tuo silti vähän nolo :chuckle: :phu:

museisti
02-11-2010, 09:20 PM
n'awww niin ja ymmärrän.
ja mä aluksi olin ihan et resistance jee, mut näin vuoden päästä nohjaaa. exo on aikas eeppinen sellaisena mikä se on ja onhan siel kivoja biisuja mut sit kuitenkin just toi jonkin puuttuminen. KOC on kyl jotain aaaaaaaaaaaaaaa ja biisi jonka ekan kuuntelun jälkeen musesta tuli minulle HETI oikein kunnolla pakkomielle.
mut siiis joo ja uusi kiertue..ja hyi yök...siis se tiputtaminen mikä on väistämätöntä mut silti.

ja ei mul oo oik. m,itäään sanottavaa tai on, mutten osaa nytt sanoa.

pittäis nukkuaki

joo mää kanssa tykkäsin aikapaljon vuos sitten ja no tykkään vieläki mut ei siin oo semmost Samaa mitä esmes on apso ja oos. en tiiä. toisaalt kriiseilen ihan kaiken kans nykyään.

tai ehkä liikaa keikkoja MUTTA sitte mietin tänään myös et jos tykkää jostain elokuvasta/näytelmästä/musikaalista tms niin kyllä sitä käy moneenkin kertaan kattomassa ja se on aina se täsmälleen ihan sama, kai se sitte pätee musenkeikkoihinki, taide-esitys mikä taide-esitys. :erm:
en nyt tiiä miten tämä liittyi mihinkään eikä se kuulosta järkevältä mu mietin vaan tänään.

sMindy
02-11-2010, 09:23 PM
xfm winter wonderlandissa ois lontoossa manicsit ja white lies ja two door cinema club miksei mulla ole kavereita en haluu mennä yksin keikoille nyhjäilee :'(
ni menisin tonne jos oisi.
noh mut on keikol aina sitä jotain tapahtumaa, ettei siel silleen oo yksin nyhjäämäs. mut ymmärrän kyl, koska on sit kuitenki helpool vähän orpo olo.

taas on sellainen threadless shoppaus olo, vaikkenhä mä muuta ostelkaan ja ei mul pal muita t-paitoja ookaan ku niitä ja bändipaitoja mut tahtoo
tahtoo myös uudet farkut mut FAIL

jos menis nukkuu, öitä :kiss:

Liin
02-11-2010, 09:25 PM
Öitä Minna :kiss:

Jos oot Seinäjoelle päin tulossa joku päivä ni käydään kahvilla :happy:

museisti
02-11-2010, 09:28 PM
Et pilannut, koska tuo on totta. Mutta mullon sellanen nostalgiamuseolo jolle en voi mitään koska oon ollut noob enkä oo tajunnut musen mielettömyyttä aikasemmin esim joskus 2000-luvun alussa jollon oon ollut 13 :chuckle: Eikä siihen olotilaan vaikuta musen nykyinen olotila, vaikka paskaahan se on jos se on menossa siihen juustosuushöttöön, mutta jotenkin silti odotan uutta levyä koska kaikesta huolimatta se on kuitenkin uutta musea ja toivottavasti ainakin vähän ossumia. Tekis milei pitää jokuilta sellanen kunnon musetusilta ja kattoo järkässä hultsa, abso ja haarp, ja siihen loppuun vaikka tän vuoden glasto :awesome: Tai sit toisinpäin, koska se vois olla vielä eeppisempää! Mutta kyllä mullon sellanen olo et vaikka sit joskus kun tulee uus kiertue ja se on mitä on ni kyl mä haluan nauttia ja joku pieni musekiertue vois olla silti aww vaikka soittaskin pelkkää juustoa. :awesome:

Haha joo niimpä! Mut toisaalta siinä on myös sellanen olo et tuo event on tehty paljon ennen kun ees liput tuli myyntiin eli jee! Vaikka onhan tuo silti vähän nolo :chuckle: :phu:

no ei sille voikkaan mitään ja hyvä vaan jos on! :awesome: ja kyllä mullakin välillä aina noit oloja on ja varsinkikö jos kuuntelee jotai vanhaa niin tulee vaan semmonen AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!! :awesome::awesome::awesome:-olo ja kyllähän nyt vieläki vaikka ihan uusiaki keikkoja kattoo esim glastoa kun katoin niin herrajjumala kun miten ne siis vaan on Niin Hyvä Livepändi! :eek: ettei mahollistakaan. ja semmonen äääää!!!!<333 mut sit kun surettaa tulevien keikkojen kannalta ku tietää vaan että sinne setlistiin jää kaikki paska vaan. :'( et parempi olla sen uuden levyn sit vaikka mitä!! :fear: ne rumpukoneet huithelevettiin ja juustot kanssa ja dom ja chris vähä jammailis vaa ja matt heittäs siihen päälle parit rage-henkiset riffit ja ulisis jotain mistä ei saa mitään selvää ja äää semmone! :supersad:
mut niin. nyt katos ajatus.
aaa hultsa. <33 :supersad:
mut nii oon ehkä liikaa soitellu nyt tossa kun oon soitellu ni vanhaa musee, ehkä siksi on nyt tämmönen olo. (pitäs muuten olla soittamassa eikä koneella!) plus joo nii, enpähän oo itekkään ollu hereillä sillon 2000-luvun alussa että joo.
mut jotenki tuntuu nyt et oli kivempaa sillon vaan kattoa livevideoita ja haaveilla keikasta ja kuunnella puutlekkejä tms verrattuna nykyseen kun on jo nähny musen ja öö ja en tiiä. vaikka niin on kyl ollu ihan kivat keikatki ei senpuoleen. =) mut en nyt vaan osannu ilmaista asiaani.

lolzorz, tärkeä avautuminen on tärkeä. :facepalm:

ja last.fmsssä ei jostain syystä pysty editoimaan sen eventsin paikkaa (tai en oo ainakaa koskaan löytäny), ihan tyhmää on se!

museisti
02-11-2010, 09:29 PM
noh mut on keikol aina sitä jotain tapahtumaa, ettei siel silleen oo yksin nyhjäämäs. mut ymmärrän kyl, koska on sit kuitenki helpool vähän orpo olo.

taas on sellainen threadless shoppaus olo, vaikkenhä mä muuta ostelkaan ja ei mul pal muita t-paitoja ookaan ku niitä ja bändipaitoja mut tahtoo
tahtoo myös uudet farkut mut FAIL

jos menis nukkuu, öitä :kiss:

no on joo mut jos on tämmönen ihmiskammoinen niin ei tule kuuloonkaan et menisin. :erm::facepalm:

mut öitä! :kiss:

Liin
02-11-2010, 09:37 PM
no ei sille voikkaan mitään ja hyvä vaan jos on! :awesome: ja kyllä mullakin välillä aina noit oloja on ja varsinkikö jos kuuntelee jotai vanhaa niin tulee vaan semmonen AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!! :awesome::awesome::awesome:-olo ja kyllähän nyt vieläki vaikka ihan uusiaki keikkoja kattoo esim glastoa kun katoin niin herrajjumala kun miten ne siis vaan on Niin Hyvä Livepändi! :eek: ettei mahollistakaan. ja semmonen äääää!!!!<333 mut sit kun surettaa tulevien keikkojen kannalta ku tietää vaan että sinne setlistiin jää kaikki paska vaan. :'( et parempi olla sen uuden levyn sit vaikka mitä!! :fear: ne rumpukoneet huithelevettiin ja juustot kanssa ja dom ja chris vähä jammailis vaa ja matt heittäs siihen päälle parit rage-henkiset riffit ja ulisis jotain mistä ei saa mitään selvää ja äää semmone! :supersad:
mut niin. nyt katos ajatus.
aaa hultsa. <33 :supersad:
mut nii oon ehkä liikaa soitellu nyt tossa kun oon soitellu ni vanhaa musee, ehkä siksi on nyt tämmönen olo. (pitäs muuten olla soittamassa eikä koneella!) plus joo nii, enpähän oo itekkään ollu hereillä sillon 2000-luvun alussa että joo.
mut jotenki tuntuu nyt et oli kivempaa sillon vaan kattoa livevideoita ja haaveilla keikasta ja kuunnella puutlekkejä tms verrattuna nykyseen kun on jo nähny musen ja öö ja en tiiä. vaikka niin on kyl ollu ihan kivat keikatki ei senpuoleen. =) mut en nyt vaan osannu ilmaista asiaani.

lolzorz, tärkeä avautuminen on tärkeä. :facepalm:

ja last.fmsssä ei jostain syystä pysty editoimaan sen eventsin paikkaa (tai en oo ainakaa koskaan löytäny), ihan tyhmää on se!

Onhan siis Muse nykyäänkin aivan käsittämättömän mieletön, ja se mikä on oikeesti surullista ni on se että jos nykyisin haluaa mennä musen keikalle ni ne on nyt tollasia mitä ne on. Siis siistiä ja eeppisiä mutta jotenkin niin erilaisia verrattuna vanhoihin, just sellanen raaka angsti puuttuu siitä, sellanen Micro Cutsit ja Agitatedit ja Dead starit ja sellanen just sellanen ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää. Että sellasta lisää koska se on sellasta aitoo ja raakaa, ja kitarat ilmaan ja rumpusetit palasiksi ja kaikkea sellasta. Mutta ehkä muse on vaan nykyisin niin iso pändi että pitää yrittää miellyttää mahdollisimman monia vaikkei se sellanen perseennuolemispändi oo koskaan ollut. Mutta ihana siis kaikesta huolimatta, ja vaikka mä oon ollut kolmella keikalla ja kaikki the resistancen jälkeen ni onhan ne ollut aivan käsittämättömän mielettömiä ja eeppisiä ja sellasia! Tottakai siinä on se ettei mullaoo henkkoht kokemusta esim bharinjälkeisistä keikoista saati sitten vanhemmista ni ei oo mitä verrata, mutta kuitenkin. Ja mutta vanha muse kuulostaa vaan niin ihanalta. Mutta se piti sanoo että kyl munmielestä MK Ultrassa on sellasta tiettyä raakuutta ja siisteyttä ja tykkään siitä jotenkin koko ajan enemmän. Niinku jos aatellaan TR:n biisejä, mutta siis muutenkin. Ja Bharilta kyl en mä mapista luopuis mutta niin. Mulla oli jotain sata ajatusta vielä aiheeseen mutta en osaa kuitenkaan sanoa sitä ääneen ni ihan sama :chuckle:

Mutjoo, en mäkään osaa muuttaa eventin paikkaa ja se on noloa koska mulle huomautettiin siitä et mun pitäis muokata sitä mutta en osaa!!!! Mutta eise haittaa.

museisti
02-11-2010, 10:28 PM
Onhan siis Muse nykyäänkin aivan käsittämättömän mieletön, ja se mikä on oikeesti surullista ni on se että jos nykyisin haluaa mennä musen keikalle ni ne on nyt tollasia mitä ne on. Siis siistiä ja eeppisiä mutta jotenkin niin erilaisia verrattuna vanhoihin, just sellanen raaka angsti puuttuu siitä, sellanen Micro Cutsit ja Agitatedit ja Dead starit ja sellanen just sellanen ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää. Että sellasta lisää koska se on sellasta aitoo ja raakaa, ja kitarat ilmaan ja rumpusetit palasiksi ja kaikkea sellasta. Mutta ehkä muse on vaan nykyisin niin iso pändi että pitää yrittää miellyttää mahdollisimman monia vaikkei se sellanen perseennuolemispändi oo koskaan ollut. Mutta ihana siis kaikesta huolimatta, ja vaikka mä oon ollut kolmella keikalla ja kaikki the resistancen jälkeen ni onhan ne ollut aivan käsittämättömän mielettömiä ja eeppisiä ja sellasia! Tottakai siinä on se ettei mullaoo henkkoht kokemusta esim bharinjälkeisistä keikoista saati sitten vanhemmista ni ei oo mitä verrata, mutta kuitenkin. Ja mutta vanha muse kuulostaa vaan niin ihanalta. Mutta se piti sanoo että kyl munmielestä MK Ultrassa on sellasta tiettyä raakuutta ja siisteyttä ja tykkään siitä jotenkin koko ajan enemmän. Niinku jos aatellaan TR:n biisejä, mutta siis muutenkin. Ja Bharilta kyl en mä mapista luopuis mutta niin. Mulla oli jotain sata ajatusta vielä aiheeseen mutta en osaa kuitenkaan sanoa sitä ääneen ni ihan sama :chuckle:

Mutjoo, en mäkään osaa muuttaa eventin paikkaa ja se on noloa koska mulle huomautettiin siitä et mun pitäis muokata sitä mutta en osaa!!!! Mutta eise haittaa.

no niin niinpä!!! :supersad: raaka angsti!!! vaikka ok muset on nyt 10 vuotta vanhempia kun sillon että ehkä niillä ei ole semmosta nuoruuden angstia enää hehheh.. mut sit kun just pitää miellyttää stadionillisia ihmisiä niin täytyy soittaa välttämättä smbh! :fear::'( ja sit kun on just toi ja ud ja kaikkii tommosii kappaleita jossa matt vähän ketkuttaa lannetta ja yhyy ei oo semmost hyppimistä enää. :'(
ja ei mullakaan ole ensimmäinen keikka kun vasta 2007 mut jotenki nytku kattoo ni tuntuu et SILLONKIN oli niin paljo kaikki paremmin! setlist-wise esmes. (no mut esim se riikan keikka mikä oli mun eka, ehkä paras setlisti ikinä kuitenki koska ihan normi areenakeikka, 19 kappaletta ja kaks encoree ja blissit ja assassinit ja kaikki!!!)
mut ääääääggdgd :supersad: ja unohin mitä piti sanoa, viivästy tämä replyäminenki ku ajauiduin toho soittimen ääreen.

museisti
02-11-2010, 10:33 PM
mun kortinlukija toimii!!! :dance::dance:

ja onks se vaa mää vai onko fb:n newsfeedin noi kaikki tekstit muuttunu fonttikokoa pienemmäks? :erm:

Liin
02-11-2010, 10:42 PM
no niin niinpä!!! :supersad: raaka angsti!!! vaikka ok muset on nyt 10 vuotta vanhempia kun sillon että ehkä niillä ei ole semmosta nuoruuden angstia enää hehheh.. mut sit kun just pitää miellyttää stadionillisia ihmisiä niin täytyy soittaa välttämättä smbh! :fear::'( ja sit kun on just toi ja ud ja kaikkii tommosii kappaleita jossa matt vähän ketkuttaa lannetta ja yhyy ei oo semmost hyppimistä enää. :'(
ja ei mullakaan ole ensimmäinen keikka kun vasta 2007 mut jotenki nytku kattoo ni tuntuu et SILLONKIN oli niin paljo kaikki paremmin! setlist-wise esmes. (no mut esim se riikan keikka mikä oli mun eka, ehkä paras setlisti ikinä kuitenki koska ihan normi areenakeikka, 19 kappaletta ja kaks encoree ja blissit ja assassinit ja kaikki!!!)
mut ääääääggdgd :supersad: ja unohin mitä piti sanoa, viivästy tämä replyäminenki ku ajauiduin toho soittimen ääreen.

Soittimen ääreen on aina hyvä jumittua :yesey: Voi että olis joskus siisti jamitella yhdessä! Tehdä jotain eeppisiä piano-viulu-kitara-versioita kappaleista ja jotain ja sellasta, sun pitää tulla käymään joskus ni saat soittaa mun pianolla! :awesome:

Ja siis niimpä, kylhän ne kasvaa ja aikustuu ja vanhenee ja viisastuu ja kaikkea tollasta ärsyä, eikä mun puolesta tarvis :chuckle: Sais aina pysyä angstisina kakskymppisinä jotka soittaa raakaa musiikkia kovaa ja sellasta. vaikka kyllä jossain tilanteissa matin lanteet uudeessä on aika eyebrows :ninja: :chuckle:

Man with a harmonica on niiiiin kaunis ja surullinen :'(

museisti
02-11-2010, 10:47 PM
Soittimen ääreen on aina hyvä jumittua :yesey: Voi että olis joskus siisti jamitella yhdessä! Tehdä jotain eeppisiä piano-viulu-kitara-versioita kappaleista ja jotain ja sellasta, sun pitää tulla käymään joskus ni saat soittaa mun pianolla! :awesome:

Ja siis niimpä, kylhän ne kasvaa ja aikustuu ja vanhenee ja viisastuu ja kaikkea tollasta ärsyä, eikä mun puolesta tarvis :chuckle: Sais aina pysyä angstisina kakskymppisinä jotka soittaa raakaa musiikkia kovaa ja sellasta. vaikka kyllä jossain tilanteissa matin lanteet uudeessä on aika eyebrows :ninja: :chuckle:

Man with a harmonica on niiiiin kaunis ja surullinen :'(
se ois kyl siistii!! :awesome: paitsi oisin vuosituhannen alemmuuskomplekseissa sen jälkeen heh. :awesome: plus ois se aika noloo mää oon kuitenki sua valovuoden jäljessä, menis yhtä hyvin kun mun ensimmäinen ja viimenen pänditunti kauhajoella, minä sekä oikeat muusikot, lähin 5min jälkeen sieltä itkien pois kun en osannu sointuja tarpeeks nopeesti. :LOL::facepalm: mut ois silti! :awesome: voisin hakata tahtia!

mut musen pitäisi näyttää esimerkkiä et aikuisenakin voi rokata, tää ei tee hyvää mun jo romuttuneille muusiccohaaveille! :'(

Liin
02-11-2010, 10:55 PM
se ois kyl siistii!! :awesome: paitsi oisin vuosituhannen alemmuuskomplekseissa sen jälkeen heh. :awesome: plus ois se aika noloo mää oon kuitenki sua valovuoden jäljessä, menis yhtä hyvin kun mun ensimmäinen ja viimenen pänditunti kauhajoella, minä sekä oikeat muusikot, lähin 5min jälkeen sieltä itkien pois kun en osannu sointuja tarpeeks nopeesti. :LOL::facepalm: mut ois silti! :awesome: voisin hakata tahtia!

mut musen pitäisi näyttää esimerkkiä et aikuisenakin voi rokata, tää ei tee hyvää mun jo romuttuneille muusiccohaaveille! :'(

No älä nyt tollasia puhu, mä oon käynyt kyl pianotunneila sata vuotta mutta siitäkin on jo aikaa ja klasaria vaan soittanut, plus että esim musen kappaleista en osaa soittaa ku muutamaia ja niistäkin suurimmasta osasta vaan alun ja nekin korvakuulolta vähän sinnepäin :chuckle: Mut se olis kyl oikeesti siistiä ja eeppistä! :awesome: Ei kyl kuulosta yhtään hyvältä tuo pänditunti :noey: Tollaset on niin inhoja!

Kylhän tottakai aikusena pitää ja voikin osata rokata! Eise oo mikään syy et alkaa hengaa hollywoodkermaperseseurapiireissä ni sen jälkeen voi soittaa vaan et lööv is förevör!1 Ja älä romuta muusikkohaaveita! Susta voi ja tuleekin vielä vaikka mitä! :happy:

museisti
02-11-2010, 11:04 PM
No älä nyt tollasia puhu, mä oon käynyt kyl pianotunneila sata vuotta mutta siitäkin on jo aikaa ja klasaria vaan soittanut, plus että esim musen kappaleista en osaa soittaa ku muutamaia ja niistäkin suurimmasta osasta vaan alun ja nekin korvakuulolta vähän sinnepäin :chuckle: Mut se olis kyl oikeesti siistiä ja eeppistä! :awesome: Ei kyl kuulosta yhtään hyvältä tuo pänditunti :noey: Tollaset on niin inhoja!

Kylhän tottakai aikusena pitää ja voikin osata rokata! Eise oo mikään syy et alkaa hengaa hollywoodkermaperseseurapiireissä ni sen jälkeen voi soittaa vaan et lööv is förevör!1 Ja älä romuta muusikkohaaveita! Susta voi ja tuleekin vielä vaikka mitä! :happy:

no mut sää osaat improvisoida ja korvakuulolta ja kaikkee! ja emmääkään nyt osaa ku pätkän sieltätäältä.
mut silti joskus täytyy jamit tapahtua! :awesome:

niinpä! :phu: niinkun jossain mesekeskustelussa kauniisti sanottiin, ihan sama ketä matt hässii, MUTTA! mua peloittaa et toi sen säätäminen vaikuttaa sen ajatuksenjuoksuun ja musiikintekokykyyn, jos sitten tulee vaan jotain kakkahöttöä. mut ehkä ei. toivotaan. tai chris ja dom ottakooon vastuun kaikesta ja matt sitten niitä kivoja riffejä siihen päälle vaan. :yesey:
mut nii mun haaveet on jo romuttunu, halusin soittaa jossai rancassa roccipändissä kun oon reilu kakskymppinen ja en enää oo. :'( ja eikä mistään enää mitään tule, oon jo luovuttanu ja elän sen asian kanssa ja sillä sipuli.

Liin
02-11-2010, 11:17 PM
no mut sää osaat improvisoida ja korvakuulolta ja kaikkee! ja emmääkään nyt osaa ku pätkän sieltätäältä.
mut silti joskus täytyy jamit tapahtua! :awesome:

niinpä! :phu: niinkun jossain mesekeskustelussa kauniisti sanottiin, ihan sama ketä matt hässii, MUTTA! mua peloittaa et toi sen säätäminen vaikuttaa sen ajatuksenjuoksuun ja musiikintekokykyyn, jos sitten tulee vaan jotain kakkahöttöä. mut ehkä ei. toivotaan. tai chris ja dom ottakooon vastuun kaikesta ja matt sitten niitä kivoja riffejä siihen päälle vaan. :yesey:
mut nii mun haaveet on jo romuttunu, halusin soittaa jossai rancassa roccipändissä kun oon reilu kakskymppinen ja en enää oo. :'( ja eikä mistään enää mitään tule, oon jo luovuttanu ja elän sen asian kanssa ja sillä sipuli.

Joo, ja siis ei mua tuo hutsonjuttu haittaa suhtautumista museen joka on edelleen maailman paras pändi, mutta oikeesti tää on niin ärsyttävää mutta mua vaikuttaa se suhtautumisessani matthew bellamyyn. Se ei sais vaikuttaa mutta se vaikuttaa silti. Ja mä vaan nin toivon ettei matthewista tuu hutsonin kans selasta ällöä keski-ikäistä perheenisää joka kasvattaa masuansa ja välillä käy vähän soittelemassa rallatuksia huutaville teini-ikäisille. :noey: Vaan toivotaan parasta! Matthew on kuitenkin lahjakkain ja siistein ja parasäänisin ja siis kaikin puolin niin käsittämätön mies, että jos se alkas juustosuuksia säveltämään tästä eteenpäin ikuisuuksiin asti ni se olis lahjojen hukkaanheittämistä eikä selasta saa tapahtua. :yesey:

Mutta toisaalta tuohon rokkipändiin että pessimisti ei pety, mut sit toisaalta kyllä sitä on hyvä ihmisellä olla jotain haaveita mistä pitää kii ettei aivan lötkisty ja tyydy osaansa koska maailmassa on niin paljon siistejä juttuja ja ihmisellä pitää olla haaveita! Mä voisin kyl perustaa pändin sun kans mutta tässä on noin 5000km välimatkaa et vois joskus reenata :chuckle: Eikä musta oo soittamaan rankassa rokkipändissä kun vaan jotain tekotaiteellista paskaa. :yesey: Mutta ehkä joskus löydät jotain siistejä ihmisiä kenen kans soitella! Käy pistämässä tescon seinään lappu et "etsitään pändiä jossa soittaa" ni eiköhän sieltä jotain söpöjä rokkarinretkuja sit soittele ja perustatte pändin. :awesome:

museisti
02-11-2010, 11:24 PM
Joo, ja siis ei mua tuo hutsonjuttu haittaa suhtautumista museen joka on edelleen maailman paras pändi, mutta oikeesti tää on niin ärsyttävää mutta mua vaikuttaa se suhtautumisessani matthew bellamyyn. Se ei sais vaikuttaa mutta se vaikuttaa silti. Ja mä vaan nin toivon ettei matthewista tuu hutsonin kans selasta ällöä keski-ikäistä perheenisää joka kasvattaa masuansa ja välillä käy vähän soittelemassa rallatuksia huutaville teini-ikäisille. :noey: Vaan toivotaan parasta! Matthew on kuitenkin lahjakkain ja siistein ja parasäänisin ja siis kaikin puolin niin käsittämätön mies, että jos se alkas juustosuuksia säveltämään tästä eteenpäin ikuisuuksiin asti ni se olis lahjojen hukkaanheittämistä eikä selasta saa tapahtua. :yesey:

Mutta toisaalta tuohon rokkipändiin että pessimisti ei pety, mut sit toisaalta kyllä sitä on hyvä ihmisellä olla jotain haaveita mistä pitää kii ettei aivan lötkisty ja tyydy osaansa koska maailmassa on niin paljon siistejä juttuja ja ihmisellä pitää olla haaveita! Mä voisin kyl perustaa pändin sun kans mutta tässä on noin 5000km välimatkaa et vois joskus reenata :chuckle: Eikä musta oo soittamaan rankassa rokkipändissä kun vaan jotain tekotaiteellista paskaa. :yesey: Mutta ehkä joskus löydät jotain siistejä ihmisiä kenen kans soitella! Käy pistämässä tescon seinään lappu et "etsitään pändiä jossa soittaa" ni eiköhän sieltä jotain söpöjä rokkarinretkuja sit soittele ja perustatte pändin. :awesome:

no niin siis niin niinpä!!! tohon eka kappaleeseen, matt mua on jotenki kaikist eniten ärsyttäny nyt kaikessa, vähän setlistitkin, mut matt. :noey: okei kiva et sillon kivaa uusioperheen isänä mut jos se sit lässäyttää kaiken niin hmmhmhmhjjgh? :erm: sen voi potkia ulos pändistä ja chris hoitaa laulamiset. :yesey:

hm ja tohon toiseen asiaan, kun se miksi olen luovuttanu on pari hyvin suurta ongelmaa 1)en osaa Oikeestioikeesti soittaa, ja b)en mä löydä ihmisiä, kaikist vähiten niitä siistejä. ja jos löytäsinkin niin ei ne haluu mun kanssa hengata, mut siis niin, en löydä. en tiedä yleensäkkään miten ihmiset löytää toisiaan. just virheellisesti ajattelin joskus että sitten jos koskaan pääsen lontooseen niin sitten siellä hengaan ines skenes kaikis musiikkijutuissa. :):) mut heh dataan vaan täälläki niinku tein suomessaki! ja kahta kauheemmin ku nyt ei kukaan valita että lopeta jo. enkä käy ees keikoilla. :'(

mut joo nyt meen nukkumaan ennenkö lähtee taas minäminävalitus ihan kunnolla käyntiin. :facepalm:

Liin
02-11-2010, 11:35 PM
no niin siis niin niinpä!!! tohon eka kappaleeseen, matt mua on jotenki kaikist eniten ärsyttäny nyt kaikessa, vähän setlistitkin, mut matt. :noey: okei kiva et sillon kivaa uusioperheen isänä mut jos se sit lässäyttää kaiken niin hmmhmhmhjjgh? :erm: sen voi potkia ulos pändistä ja chris hoitaa laulamiset. :yesey:

hm ja tohon toiseen asiaan, kun se miksi olen luovuttanu on pari hyvin suurta ongelmaa 1)en osaa Oikeestioikeesti soittaa, ja b)en mä löydä ihmisiä, kaikist vähiten niitä siistejä. ja jos löytäsinkin niin ei ne haluu mun kanssa hengata, mut siis niin, en löydä. en tiedä yleensäkkään miten ihmiset löytää toisiaan. just virheellisesti ajattelin joskus että sitten jos koskaan pääsen lontooseen niin sitten siellä hengaan ines skenes kaikis musiikkijutuissa. :):) mut heh dataan vaan täälläki niinku tein suomessaki! ja kahta kauheemmin ku nyt ei kukaan valita että lopeta jo. enkä käy ees keikoilla. :'(

mut joo nyt meen nukkumaan ennenkö lähtee taas minäminävalitus ihan kunnolla käyntiin. :facepalm:

Öitä :kiss: Ja kaikkea hyvää ja sellasta ja kivoja asioita ja toivottavasti elämässäs tulee vielä kaikkia sellasia kivoja asioita! :happy:

edit, lol mikä lause :LOL: Ei kyl väsytä yhtään mut pakkokai sitä on nukkumista yrittää siltikin.

Nadenken
03-11-2010, 06:11 AM
Ololololololllll, kuinka voikin olla ihminen näin fail :LOL::facepalm:

unohdin pukee rintsikat :$:facepalm::chuckle:

Hyvä huomata vasta kun on ollu tunnin koulussa

Heli
03-11-2010, 08:26 AM
Ololololololllll, kuinka voikin olla ihminen näin fail :LOL::facepalm:

unohdin pukee rintsikat :$:facepalm::chuckle:

Hyvä huomata vasta kun on ollu tunnin koulussa

:LOL::chuckle:

Mun sydän itkee koska mulle oli tullu yöllä mailiin sen Fookeikan presalelinkit :'(:'(:'( ja se alko justiinsa vissin puol tuntia sitten :'(:'(:'(:'(

Heli
03-11-2010, 08:28 AM
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010110212629721_ul.shtml

Jestas :eek:

Edit: ja onko mun näkö huonontunu vai onks Facebook jotenkin pienentyny???

nyf
03-11-2010, 08:55 AM
millonkoha oon viimeks ees käyny tääl? on pitäny, mut siskon iiiihanan hitaalla netillä ei nyt oikeen inspaa selailla kunnolla oikee missään :noey: no jos yrittäis kuitenkin niin heiluis tääl ees vähän :happy:

hui toi iltalehden juttu :stunned: 10-vuotias vaan... :noey:

täytyys kai mennä vilkasee vanhaa threadia kans tässä (jos mä sen jostain löydän).

maaria
03-11-2010, 09:28 AM
"--I'd love you. So hard.
WHAT."

Aaa mua naurattaa vieläkin. Neljän tunnin jälkeen. Oon LAMEZOR.

Suvi
03-11-2010, 11:32 AM
bruno marssin just the way you are on ihanananana! onko täällä ketään bruno-faneja? haluan lissää kuunnella, mutta mitä biisejä :happy:

ja ÄÄ nykky HP7part1 on tulos ni on kauhee HP-fiilis ja suru ja semmone ihana olo et on ollu jonku tän tapasen aikana elossa ja nähny tavallaan "livenä" kaiken tän suuruuden :chuckle: hui kamala. tääkin: http://ilyketurtles.tumblr.com/post/1470288709/pinkiepromises-chemicalparade-younopoo#notes ! miksei HP-maailma voi oikeesti olla olemassa? :supersad::'( olisko elämä sillon paljon helpompaa ja ihanampaa ja suurempaa ja upeempaa? NO OLIS.

Nadenken
03-11-2010, 12:55 PM
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010110212629721_ul.shtml

Jestas :eek:

Edit: ja onko mun näkö huonontunu vai onks Facebook jotenkin pienentyny???

herramunjee :eek: sitte ku se täyttää 20 niin muksu on 10 :stunned:

on se pienentyny! ainaki noi statuspäivitykset :shifty:

Farelial
03-11-2010, 12:57 PM
Arvatkaa kuka kirjottaa vahingossa: "I love digs" kun piti kirjottaa "I love dogs".......
:facepalm:

Suvi
03-11-2010, 01:03 PM
Arvatkaa kuka kirjottaa vahingossa: "I love dogs" kun piti kirjottaa "I love dogs".......
öö :erm: ei ymmärrä :wtf:

Farelial
03-11-2010, 01:03 PM
öö :erm: ei ymmärrä :wtf:

:facepalm: Tänään on mun suuri failipäivä :yesey: editoin

Nadenken
03-11-2010, 01:10 PM
Arvatkaa kuka kirjottaa vahingossa: "I love digs" kun piti kirjottaa "I love dogs".......

no et sentään laittanu siihen dicks :LOL: