PDA

View Full Version : Muse song used for 8th grade graduation?


jmusej
08-05-2010, 12:02 AM
Okay, me and a couple of my Muser buddies are looking for a Muse song that isnt too slow that could be played when we go up and get our diplomas...my school is crap(k-8th) and there are only 25 people in my whole 8th grade, 8 of them like Muse :) so any ideas? I say Blackout but I was told that its too slow :(
If theres already a thread like this then feel free to lock it :)
Thanks! :awesome:

slycer
08-05-2010, 12:18 AM
My first thought would be Take a Bow. But it could also be considered too slow. And there's also that part about "...and burn, you will burn, you will burn in Hell..." That probably wouldn't go over too well at an 8th grade graduation. But I would still love to see it!!! :\mm/:

rainingradioheads
08-05-2010, 12:38 AM
Invincible or Butterflies & Hurricanes?

Discoprincess32
08-05-2010, 07:18 AM
Invincible or Butterflies & Hurricanes?

I was going to say Butterflies & Hurricanes or Blackout. Believe it or not, lots of classes graduate to slower songs. The graduation march is slow too :D

jmusej
08-05-2010, 10:06 AM
Thanks everybody! My favorite out of all of them was Blackout and all my friends said they didnt want to use it because it was too slow but i agree with you, Butterflies and Hurricanes would work too...and isnt Invincible a love song? I dont remember, i havnt listened to it in a long time...
thanks again! :awesome:

rainingradioheads
08-05-2010, 06:36 PM
Thanks everybody! My favorite out of all of them was Blackout and all my friends said they didnt want to use it because it was too slow but i agree with you, Butterflies and Hurricanes would work too...and isnt Invincible a love song? I dont remember, i havnt listened to it in a long time...
thanks again! :awesome:

Invincible doesn't have to be a love song. It is a bit, I'm just thinking "TOGETHER WE'RE INVINCIBLE." :rolleyes:

MattC13
08-05-2010, 06:40 PM
Dead Star
Micro Cuts
Uprising

rainingradioheads
08-05-2010, 06:42 PM
Dead Star
Micro Cuts
Uprising

Uprising would actually be kind of good.

:LOL: Micro Cuts.

jmusej
08-05-2010, 11:21 PM
Dead Star
Micro Cuts
Uprising
Micro Cuts? :LOL: That certainly would make a statement and scare the crap out of my friend's friends :LOL: and btw that made my day!

Nutmegs
08-05-2010, 11:24 PM
YFM? :LOL:

MattC13
08-05-2010, 11:25 PM
YFM? :LOL:

Yes that too. :P

syzygy
08-05-2010, 11:25 PM
Exogenesis! Time is Running Out! Starlight! Easily! Glorious! BandH! Bliss! Feeling Good!

I! Need! To! Stop!

MattC13
08-05-2010, 11:25 PM
Exogenesis! Time is Running Out! Starlight! Easily! Glorious! BandH! Bliss! Feeling Good!

I! Need! To! Stop!

How about this (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Muse_songs) song?

Jungle Fish
08-05-2010, 11:29 PM
^ your sig :chuckle:

MattC13
08-05-2010, 11:30 PM
^ your sig :chuckle:

Resistance is futile D: <

Just to the 10 minute thing in my sig for the Muse song. :3

Jungle Fish
08-05-2010, 11:33 PM
Resistance is futile D: <

Just to the 10 minute thing in my sig for the Muse song. :3

It's actually kinda creepy :chuckle: made my day.
/off topic

err The Groove or Plug In Baby? I think it's fast and "cheerful" enough. :chuckle:

rainingradioheads
08-05-2010, 11:38 PM
Just to the 10 minute thing in my sig for the Muse song. :3

+1

Mizutsu
08-05-2010, 11:42 PM
Megalomania, Yes Please

MattC13
08-05-2010, 11:42 PM
Megalomania, Yes Please

If it's a Christian school then I support this :P

rainingradioheads
09-05-2010, 12:50 AM
I support Fury for a Christian school. :LOL:

Jungle Fish
09-05-2010, 12:52 AM
I support Fury for a Christian school. :LOL:

or TOADA. :D

.BleedTheSame.
09-05-2010, 12:55 AM
I think Butterflies and Hurricanes would be perfect :awesome:

Tofu
09-05-2010, 01:20 AM
How about this (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Muse_songs) song?

Oh my God! :D

Originally_Symmetrical
09-05-2010, 01:37 AM
You could really scare people and use Execution Commentary. :D

Ziggy Valentine
09-05-2010, 02:12 AM
I would go with Invincible. :)

Originally_Symmetrical
09-05-2010, 02:17 AM
I would say Butterflies and Hurricanes. Its so inspirational in itself with its cheesy lyrics.
"You've got to change the world and use this chance to be heard. Your time is now."
I mean come on. How much more cheesy can you get? Aside from IBTY.

syzygy
09-05-2010, 03:28 AM
I would say Butterflies and Hurricanes. Its so inspirational in itself with its cheesy lyrics.
"You've got to change the world and use this chance to be heard. Your time is now."
I mean come on. How much more cheesy can you get? Aside from IBTY.

personally I don't find that cheesy...but whatever floats yo baot.

SkyWizardx317
09-05-2010, 03:31 AM
Gotta agree with the B&H one. ;)

rainingradioheads
09-05-2010, 03:44 AM
I SAID IT FIRST. :phu:

:p Only joking.

jmusej
09-05-2010, 06:36 PM
:facepalm: not a christian school though it is in a tiny Missouri town and 90% of the people here are christian...they would burn me on a stake :facepalm: and Yes Please? I would get in alot of trouble for that one...:LOL:

MattC13
09-05-2010, 06:53 PM
they would burn me on a stake :facepalm:

So it's unanimous for Fury and Megalomania? :B

jmusej
09-05-2010, 08:11 PM
So it's unanimous for Fury and Megalomania? :B
what does unanimous mean...? :facepalm: :facepalm: thats kinda sad seeing as how im graduating with a 96% in English...

Jungle Fish
09-05-2010, 08:18 PM
what does unanimous mean...? :facepalm: :facepalm: thats kinda sad seeing as how im graduating with a 96% in English...

O hai, this is Dictionary.com speaking

It means you're agreeing with something.

it rhymes!

rainingradioheads
09-05-2010, 08:19 PM
So it's unanimous for Fury and Megalomania? :B

:yesey:

In Ryanbows
09-05-2010, 08:24 PM
Added to the obviously fitting Fury and Megalomania, I think Hyper Music and YFMF would also work well. :yesey:

Jungle Fish
09-05-2010, 08:41 PM
Added to the obviously fitting Fury and Megalomania, I think Hyper Music and YFMF would also work well. :yesey:

You're graduating after all -- so leave the school with a BAM.

MattC13
09-05-2010, 08:43 PM
what does unanimous mean...? :facepalm: :facepalm: thats kinda sad seeing as how im graduating with a 96% in English...

Yeah, it means full agreement in something. :P

jmusej
09-05-2010, 10:54 PM
You guys want me dead :supersad:

In Ryanbows
09-05-2010, 10:55 PM
You guys want me dead :supersad:

No!

Hospitalized maybe, but not dead! :supersad:

Jungle Fish
09-05-2010, 11:01 PM
No!

Hospitalized maybe, but not dead! :supersad:

:chuckle:

jmusej
10-05-2010, 01:00 AM
No!

Hospitalized maybe, but not dead! :supersad:
Oh thanks thats so much better :(

Googoogee1
10-05-2010, 01:08 AM
Umm...Micro cuts unnatural selection or..Oh! Yes please! ;)

MattC13
10-05-2010, 01:54 AM
Oh thanks thats so much better :(

Fine.

Fractured bone at the most. :p

rainingradioheads
10-05-2010, 01:56 AM
I do hope you know they're joking.

Jungle Fish
10-05-2010, 02:01 AM
Sarcasm overload.

jmusej
10-05-2010, 02:11 AM
I do hope you know they're joking.Yeah :) i hope so :LOL:

MattC13
11-05-2010, 01:42 AM
Sarcasm overload.

I went to far?

BLASPHEMY.

But in seriousness, B&H, Invincible or Bliss are good options. Of course if you want to scare people Micro Cuts is the valid option. :p