PDA

View Full Version : Muse Ringtones - What's in your phone?


Arman
21-08-2008, 11:22 PM
?

astonmartin708
22-08-2008, 02:15 AM
let's see...Hysteria,Bliss,New Born, Plug in Baby, Muscle Museum,Time is Running Out, and two versions of Knights of Cydonia...I likes me some muse. haha!

Sarah.Plug.In.Baby
22-08-2008, 02:30 AM
well i has quite alot of memory on my phone so ihave over 200 songs in all and all the muse albums so i can use which ever song i want atm my ringtone is Hysteria used to map of the problematique and my message tone is Apocalypse please :happy: it scared the hell outta my dad when i got a message :LOL:

Sarah.Plug.In.Baby
22-08-2008, 03:40 AM
hahaha

lol seriously "Sarah WTF is your phone doing ? come in here and stop it now "
:LOL::LOL::LOL::LOL::LOL:

Black Absolution
22-08-2008, 05:53 AM
i have Bliss right now, will change when i come home from vacation

Earthquake
22-08-2008, 12:39 PM
i have Bliss right now, will change when i come home from vacation

:happy:
Bliss for me too for calls and City of Delusion for texts.

Time is running out in my vocal message when i miss the call.

nettynunu
22-08-2008, 01:07 PM
I have Plug in Baby for when people call me. This does however mean I get strange looks because of opening guitar death scream at the beginning:LOL:

Marvinoid
22-08-2008, 04:39 PM
I've used Fury, Dead Star and Plug in Baby from my phone's music library, and it's Futurism atm.


This does however mean I get strange looks because of opening guitar death scream at the beginning

Yeah, it indeed seems to startle people. Beats me. :D

nettynunu
22-08-2008, 05:49 PM
I've used Fury, Dead Star and Plug in Baby from my phone's music library, and it's Futurism atm.



Yeah, it indeed seems to startle people. Beats me. :D

I think people seem to think my phone is broken:LOL:

Manda
22-08-2008, 05:58 PM
I have sunburn as my ringtone at the moment but have probably had most of the back catalogue at some point :LOL:

Edit- might add Man with the Harmonica as a text alert

Marvinoid
22-08-2008, 06:27 PM
I think people seem to think my phone is broken:LOL:

:D

nettynunu
22-08-2008, 06:34 PM
:D

:LOL:

janine
22-08-2008, 06:36 PM
My phone sucks too much to download any ringtones and I don't use it and care either.

Bazza12
22-08-2008, 11:06 PM
Hysteria!:D

stefko_25
22-08-2008, 11:20 PM
I currently ring with feeling good, cuz I don't have enough memory..
gotta fing one of those reducing mp3 size thingys..

Mel64
22-08-2008, 11:33 PM
My ringtone is Supermassive Black Hole, but my phone is usually on silent:$ Once my mum heard it ringing and didn't even know it was music!:LOL: My phone must be really crap!

PocketRockets
23-08-2008, 12:47 AM
gotta fing one of those reducing mp3 size thingys..

you can do that on iTunes! :yesey:

stefko_25
23-08-2008, 12:57 AM
you can do that on iTunes! :yesey:

i don't really click together with itunes, there's always some error

The_Tourist
23-08-2008, 07:44 AM
I have SS as my text message tone. :happy:

astonmartin708
23-08-2008, 07:53 AM
lol my phone doesn't have a memory card so i have a grand total of 20mb of memory therefore i'm reduced to about 3 songs and a handful of ringtones. lol i was trying to get the instrumental hysteria and i tried to bluetooth it from a comp to my phone not enough memory. so suprisingly the haarp version -longer with singing and fans screaming takes up about 3mb's less than the instrumental version i was like WTF?

Carrotie
23-08-2008, 08:36 AM
My phone doesn't have ringtone downloading capacity (it's old)
But it does have a melody maker, into which I put starlight, sunburn, the Hyper Chondriac Music piano line, the the new born riff, and the new born piano line :happy:

Emaaa
23-08-2008, 12:58 PM
Used to be supermassive black hole all sped up

but now its just the joker quotes

alyssa_bellamy
24-08-2008, 01:36 AM
Sing for Absolution :) Wooo!

Maria Way
24-08-2008, 03:02 AM
oh fuck me :pope:

i've got Bliss :p

darksimo
25-06-2010, 03:29 PM
I've got Histerya, Supermassive Black Hole and Plug in Baby

lemons
25-06-2010, 04:07 PM
i've got starlight as a ringtone but i don't think i'm using it now (my phone's usually on vibrate). "hey you crazy kids" is used for texts :awesome:

on my old phone, i had tiro as a ringtone. i think. it's been a while. :LOL:

Aussie Muser
25-06-2010, 04:23 PM
I have Exogenesis but I don't use it because its shit! :LOL:

I have Ruled By Secrecy's piano solo for when people ring me and New Born's riff for when my wife calls me.

I will create more one day but I can't be arsed...

choco_chia83
25-06-2010, 04:27 PM
Popcorn lol.

TrebleRose689
25-06-2010, 04:30 PM
I had Hysteria as my ringtone for like 2 years :p

Now I have Bliss for text messages and CE when my family calls me :D (I have a different ringtone for each "category" of people I know :LOL:)

I'm waiting to see how long it takes for me to get sick of hearing the entire 1st verse of Bliss multiple times a day :LOL:

(The rest of my ringtones are Lady Gaga... Telephone, Bad Romance, and Speechless :happy:)

Mistress
25-06-2010, 04:31 PM
I have Bad Romance, YOU'LL NEVER TAKE ME ALIIIIIVE!11!!!

My mum has Plug In Baby, bless 'er

Izzy
25-06-2010, 05:02 PM
I've got all Muse songs in my phone :) and CE is my ringtone atm :D

Edit: forgot to mention that MK Ultra is set as my alarm clock :)

bee03
25-06-2010, 05:08 PM
Mine :D 3:03 onwards :awesome: :awesome:

http://www.youtube.com/watch?v=qoPS2mROK_s

(The rest of my ringtones are Lady Gaga... Telephone, Bad Romance, and Speechless :happy:)

Mine too :chuckle:

AviatorAsphyxiation
25-06-2010, 05:12 PM
i've got most of OoS on my phone, and Plug in baby as the ringtone. :p

collinhead
25-06-2010, 05:30 PM
my ringtone changes daily.. KoC, bliss, plug in baby, futurism, etc. but my text tone has been
HEY YOU CRAZY KIDS and it scares me every single time i get a text. :D

musse
25-06-2010, 05:57 PM
my ringtone changes daily.. KoC, bliss, plug in baby, futurism, etc. but my text tone has been
HEY YOU CRAZY KIDS and it scares me every single time i get a text. :D

:chuckle::chuckle:

I use to have New born, but I had to change it to regular Nokia tune because I never heard it :facepalm: :$

Nutmegs
25-06-2010, 06:10 PM
My ringtone's Sit The Fuck Down!

and my message tone is Hey You Crazy Kids :D

Horcrux
25-06-2010, 06:13 PM
my ringtone changes daily.. KoC, bliss, plug in baby, futurism, etc. but my text tone has been
HEY YOU CRAZY KIDS and it scares me every single time i get a text. :D

Same here! :awesome: Infact, the other day I forgot to put my phone on silent, so I just had to get a text in class... it did not go down too well with "HEY YOU CRAZY KIDSSSS" going off in an english exam.

For my ringtone, I've had MK Ultra for a while now. But I use to have PiB, Bliss, Hysteria solo and Citizen Erased.

InvincibleMicroStar
25-06-2010, 07:02 PM
Muse songs on my phone:
take a bow
starlight
supermassive blackhole
assassin
city of delusion
exo-politics
hoodoo
hysteria
invincible
knights of cydonia
map of the problematique
soldier's poem
time is running out
my ringtone:
supermassive blackhole
my text alert:
silence...... I kill you!!

Luthien
25-06-2010, 07:25 PM
My ringtone's Sit The Fuck Down!

I'd LOVE to have that when I get a text! how did you get it?

I have Unnatural Selection when I get a text, How can I get Plug in Baby? It's not available in my downloads on my phone (I'm through Bell in Canada)

the.unintended
25-06-2010, 09:07 PM
Right now I have the assassin riffery as my ringtone and bliss as my wake up alarm :happy: I only use muse for ringtones.

pianopimp
25-06-2010, 09:37 PM
The final chorus of Eura-SIA!'s are my text tone, and the "You are my Muuuuuuuuuuuuuuu~" of I Belong to You is my ringtone. :yesey: And I have a terrible quality HEY YOU CRAZY KIDSSSS! that I recorded with my phone from Youtube..

Clom
25-06-2010, 09:43 PM
my message alert WAS You Fucking Mother Fucker. :happy:
till it went off in class. :stunned:

it's the small print now. :happy:

MUSEirik
25-06-2010, 11:43 PM
my message alert WAS You Fucking Mother Fucker. :happy:
till it went off in class. :stunned:

it's the small print now. :happy:

:LOL::LOL:

I've got all the album songs plus some others on my phone :happy:
And MK Ultra is my ringtone :awesome:

musical
25-06-2010, 11:47 PM
Hysteria, Knights of Cydonia, Map of the Problematique, Neutron Star Collision, Plug In Baby, Stockholm Syndrome, and Undisclosed Desires. It's currently Map of the Problematique. (:

escapist
26-06-2010, 12:31 AM
PiB riff for calls, + HEY YOU CRAZY KIDS for texts. Exo 3 to wake up. (I am afraid of loud/sudden alarms. lol)

xbroken_ideals
26-06-2010, 02:20 AM
Citizen Erased is my ringtone and New Born is my message tone :happy:

collinhead
26-06-2010, 09:03 PM
Same here! :awesome: Infact, the other day I forgot to put my phone on silent, so I just had to get a text in class... it did not go down too well with "HEY YOU CRAZY KIDSSSS" going off in an english exam.

For my ringtone, I've had MK Ultra for a while now. But I use to have PiB, Bliss, Hysteria solo and Citizen Erased.

Haha! same thing happened to me at work this morning.. I was sitting in a serious meeting, and the room was nearly silent when HEY YOU CRAZY KIDS comes ringing out.. I'm all like wha? who is that? I couldn't help but laugh with everyone else. love that tone- gets me a lot of attention

einafets
26-06-2010, 09:12 PM
Citizen Erased is my ringtone and New Born is my message tone :happy:

ha, same here! Only the chorus though and for the text the NB intro! :dance:

CydonianCrystal
26-06-2010, 09:52 PM
Bliss, Map of the Problematique and Supermassive Blackhole. None of them are my fave song, but Bliss is a really nice one to wake up to as your alarm, and MotP just sounds cool as a ringtone ;)

collinhead
26-06-2010, 09:53 PM
Bliss is a really nice one to wake up to as your alarm

I'll have to try that- I've had KoC guitar solo as mine for a while and i've been ripped out of a peaceful sleep every morning. right before i rock out.

Kalyia
26-06-2010, 10:02 PM
Matts laugh is my message tone and SS is my ringtone :D

Mariska.
26-06-2010, 10:06 PM
Easily :happy:

Hold Your Stage
26-06-2010, 10:12 PM
I have Sunburn, MK Ultra, Resistance, Uprising, Citizen Erased, and Time is Running Out.

Parise
26-06-2010, 10:51 PM
I use Muscle Museum, Sing For Absolution and MoTP. The main ringtone is SFA :happy:

Kaimon
26-06-2010, 11:04 PM
I can't change the message tone on my phone, but I have SfA for my ringtone :)

Luthien
27-06-2010, 12:47 AM
Mine :D 3:03 onwards :awesome: :awesome:

http://www.youtube.com/watch?v=qoPS2mROK_s

Is it strange that I find Matt's "Robotic/Techno" voice EXTREMELY sexy?:$

Tellytots
27-06-2010, 11:54 AM
These are just a mere few of the many Muse ringtones I have used so far:
United States Of Eurasia
Uprising
Sunburn
Starlight
Showbiz
New Born
The Gallery
The Groove
Sing For Absolution

I change them every week:happy:

the small printcess
27-06-2010, 11:55 AM
A polyphonic Muscle Museum. Old phone = old ringtones :rolleyes:

bee03
27-06-2010, 03:04 PM
Is it strange that I find Matt's "Robotic/Techno" voice EXTREMELY sexy?:$

Absolutely not. :chuckle:

And those 'OHHHHHHHHHH' 'AHHHHHHHHH's' in the separated Undisclosed Desires track for my ringtone is orgasmic. Yeah I said it. :LOL: