View Full Version : Norske Musers Thread
Mariannej
22-11-2010, 10:17 AM
Så moro at muse vant american music award,det var vel fortjent. Stemmte en del ganger får å si det sån. Men at de ikke vant noe på EMTV music award,var skuffende...:( Liker riktignok 30sconds from mars,men så gode er de bare ikke...Alltid spennende å følge med på slike prisutdelinger og oppdage ny musikk også. Synes Plan B var helt genial:)
MUSEirik
06-12-2010, 09:10 PM
De filmer alle konsertene FOR å bruke det på skjermene.
Jeg prøver igjen. Jeg er ganske sikker på at jeg har hørt at de har opptak av alle konsertene, og Matt har snakket om at de har filmet en del konserter for å bruke på en eventuell live-DVD. :p
Ja, men mye av det han filmet ble ikke vist på skjermen. Rart. Og jeg hørte de ville kanskje lage en DVD av konsertene sine.. Hmm. Jaja.
De har snakt om å slippe ut en "The Resistance Tour"-DVD rundt jul. Tenk om de hadde tatt med en sang fra Bergen! Det er lov å håpe :LOL:
Agraba
10-12-2010, 07:05 AM
Jeg prøver igjen. Jeg er ganske sikker på at jeg har hørt at de har opptak av alle konsertene, og Matt har snakket om at de har filmet en del konserter for å bruke på en eventuell live-DVD. :p
De har snakt om å slippe ut en "The Resistance Tour"-DVD rundt jul. Tenk om de hadde tatt med en sang fra Bergen! Det er lov å håpe :LOL:
Jeg og håper de tar med en sang fra Bergen!
Det var en helt sinsyk konsert! :D
Mariannej
23-12-2010, 10:50 AM
Ønsker alle sammen en riktig god jul!
Skal kose meg med late dager,god mat, godt drikke,pakker og snop:)
Juleklem:xmas:
The Final Track
08-03-2011, 10:08 AM
De må da finnes liv her.
The Final Track
18-03-2011, 01:42 PM
Prøver igjen...
MUSEirik
19-03-2011, 08:30 AM
Enig, vi må da kunne skape litt liv i denne tråden!
Mariannej
19-03-2011, 09:16 PM
Helt enig,synes det har vært dødt her lenge nå!
Ikke vært ordentlig aktivitet her siden etter muse konsertene i sommer.. Rart det der.
Nå har jo muse vunnet grammy også:D og Matt skal bli pappa,kjæreste med selveste Kate hudson ( skulle så gjerne vært i hennes sko nå) så det skjer da saker og ting rundt dem. Håper på at de slipper ut et i live cd/dvd nå som de trolig tar en lang pause og så etterhvert setter i gang med et nytt album. Så spennende ting i vente:) Det er nesten flaut,men jeg er fortsatt en fjortisfan og betatt av muse ennå,jeg har liksom ikke vokst fra det stadie..Nå er det først og fremst musikk her som er det viktigste,men det er en bonus at de i tilegg til talent,er så forbanna søte og sjarmerende også he,he
Noen her som spiller gitar ? Anser meg fortsatt som en fersking på det område,men digger det! Jobber med noen muse låter nå,må få kjøpt resten av notesamlinga snart..
Ønsker "alle" en god kveld!
The Final Track
29-03-2011, 08:35 PM
Jepp, spiller en del gitar, men ikke mye.
Mariannej
05-04-2011, 04:17 PM
Kult,åssen gitar spiller du?
Jeg har en kasse gitar og en el gitar,spiller mest på el gitaren da det er helt klart best;) Jeg spiller hver eneste dag,spilt snart i 1år,så det kommer seg,men har så mye å lære ennå. Jeg skal kjøpe med en Gibson les paul trad. snart,det skal bli digg,den har en sån varm,fet tone. Drømmer selvsagt om en Manson Mb1 ,men forblir nok kun en drøm.Så mange lekkere gitarer Matt har hatt opp igjennom åra!!
laleh
09-04-2011, 05:35 AM
Noen som har tenkt seg til Reading/Leeds?
Fantaserer om å kjøpe fredagspass til Leeds og søndagspass til Reading for å få med meg 2x Origin of Symmetry. Blir mye reising og ganske dyrt men vil si det er verdt det:D Må bare finne ut om det krasjer med studier/forelesninger.
MUSEirik
09-04-2011, 09:01 AM
Noen som har tenkt seg til Reading/Leeds?
Fantaserer om å kjøpe fredagspass til Leeds og søndagspass til Reading for å få med meg 2x Origin of Symmetry. Blir mye reising og ganske dyrt men vil si det er verdt det:D Må bare finne ut om det krasjer med studier/forelesninger.
Jeg skal på Reading :dance::dance::dance:
Det kommer til å bli så utrolig bra!!
laleh
11-04-2011, 03:23 PM
Jeg skal på Reading :dance::dance::dance:
Det kommer til å bli så utrolig bra!!
Trur det blir for fristende til å la være å dra. Får bare jobbe rævva av meg i sommer, og spare penger =)
The Final Track
11-04-2011, 09:16 PM
Jeg har en kasse gitar og en el gitar,spiller mest på el gitaren da det er helt klart best;) Jeg spiller hver eneste dag,spilt snart i 1år,så det kommer seg,men har så mye å lære ennå. Jeg skal kjøpe med en Gibson les paul trad. snart,det skal bli digg,den har en sån varm,fet tone. Drømmer selvsagt om en Manson Mb1 ,men forblir nok kun en drøm.Så mange lekkere gitarer Matt har hatt opp igjennom åra!!
Sånn med strenger :p Nei, det e ikke så viktig. En veldig fin akkustisk og en elektrisk som ser ut som den blitt knust og satt sammen igjen.
MUSEirik
11-04-2011, 09:27 PM
Jeg spiller også litt gitar. Har spilt i ca. 4 år, men spiller ikke så ofte. Jeg foretrekker piano :p Men jeg har lært meg noen enkle Muse-sanger, som Unintended og riffet på Plug In baby. På piano kan jeg vel det meste som er å kunne, sliter bare litt med å få inn in/outroen på Cross-Pollination :p
The Final Track
13-04-2011, 08:37 PM
Kult. Spille piano mest æ og, definitivt det æ like best.
Mariannej
14-04-2011, 07:59 AM
Heldige dere som skal på Reading!! Det blir nok stort,masse låter fra origin of symmetry:D
Hvor dyre er de bilettene? Og så er da flybilett,hotellrom og barnevakt for guttungen,åå vil så gjerne dra på den konserten!!!!
Jeg spiller piano også,begynnte å spille når jeg var 11år,noen år siden.. Men elsker virkelig gitar,mer variasjon av lyd,muligheter..få begrensinger ihvertfall:)
laleh
16-04-2011, 12:57 AM
Heldige dere som skal på Reading!! Det blir nok stort,masse låter fra origin of symmetry:D
Hvor dyre er de bilettene? Og så er da flybilett,hotellrom og barnevakt for guttungen,åå vil så gjerne dra på den konserten!!!!
Jeg spiller piano også,begynnte å spille når jeg var 11år,noen år siden.. Men elsker virkelig gitar,mer variasjon av lyd,muligheter..få begrensinger ihvertfall:)
Er vel 800-900 kr for dagspass. Satser på fly til manchester torsdag, buss til leeds, tog til reading på lørdag og hjemreise fra london mandag. (hvis jeg får skrapt sammen gryna :D)
Ryoma-kun
21-04-2011, 05:29 PM
Jeg skal til Reading. Drar til London på torsdag og blir der til lørdag, så tar jeg toget til Reading på kvelden og bor der til søndag morning. Så overnatter jeg vel i Reading til mandag morgen og tar toget til London og flyplassen.
MicroCydonia
29-04-2011, 03:46 PM
noen som er russ her eller? :p
Mariannej
18-07-2011, 11:18 AM
Heisan:) Siden det er så stille her,så vil jeg bare ønske alle en god sommer!
Jeg venter i spenning om det kommer ny singel i forbindelse med den siste twillight filmen eller om det blir valgt en låt fra en av albumene. Gleder meg til filmen,men nå er musikken i grunn det viktigste for meg. Håper at de er smått igang med å jobbe med nytt materiale til sitt nye album.Det var rart å ikke få vært på muse konsert i år :( Da jeg i fjor fikk med meg 3konserter på 1år:D Savner det.. Men har vært på mange andre bra konserter i år da,men er liksom ikke helt samma he,he.
MuseNorway95
19-07-2011, 11:44 AM
Hei!:D
Er det noen her som skal se Muse på Reading, som har fått beskjed om å plukke opp billettene? Er litt usikker på hvordan dette fungerer...
MuseNorway95
19-07-2011, 11:48 AM
Er nok VELDIG sent ute, men les paul trad er en fantastisk gitar!
Jeg har en selv, og jeg anbefaler den! ;)
Ryoma-kun
21-08-2011, 07:46 PM
Har flybillett til London på fredag med retur på mandag og Reading ticket til søndagen for salg. Ca 2400 for begge deler. (samme som jeg betalte for det)
Mariannej
14-09-2011, 11:42 AM
Dere som har vært på reading og leeds fortell alt om hvordan det var!! Venter i så spent på å høre!!!! Del litt opplevelsene som vi stakkars andre ikke fikk...
Ryoma-kun
16-09-2011, 02:13 PM
Ok, kan skrive litt om det senere. Forresten, Muse - A Seaside Rendevouz sender på Nrk 1 i kveld kl. 00:35. Var faktisk min mor som så det haha :D
MUSEirik
18-09-2011, 12:30 PM
Ok, kan skrive litt om det senere. Forresten, Muse - A Seaside Rendevouz sender på Nrk 1 i kveld kl. 00:35. Var faktisk min mor som så det haha :D
Jeg begynte å skrive om turen, men ble lei før jeg i det hele tatt kom til Muse :LOL: Kanskje jeg fortsetter en annen gang...
Jeg gikk glipp av det :stunned: Jeg visste at det gikk, men hadde ikke sjansen til å se det :(
Mariannej
21-09-2011, 06:31 AM
overraskende å ikke se store avhandlinger fra konsert opplevelsen fra mange...he,he Husker spektrum konserten 09,da var det sinnsykt hype før konserten og folk hadde ikke landet etterpå heller,bare stor kontrast!
Hva sjedde museerik,hvorfor gikk du glipp av det? veeeldig nysgjerrig...
Og håper andre vil fortelle bittelitt om opplevelsen,stemninga,var lyden bra..skjedde det noe eller var det rein rutine fra muse sin sidet,som jeg dessverre har følt det har vært i de siste konsertene..altså stortsett topplyd,topp lasershow,spiller og synger støkent uten feil eller surr.. dette er bra altså,men jeg synes det er sjarmerende med små tabber,mer spontanitet,mer kontakt med publikum ect..
Mariannej
06-12-2011, 08:47 PM
Hei:)
Vil bare ønske alle her inne på forumet en god adventstid og god jul:xmas:
Og jeg har kjøpt alt julegave til megselv! Endelig har jeg fått drømmegitaren min, gibson Les paul trad:D Den er så vakker,fantastisk lyd og spillbarhet,helt perfekt!
Så hva mer jeg trenger jeg til jul he,he
God jul folkens;)
The Final Track
28-12-2011, 12:49 PM
^:awesome:
Håper alle har hatt det fint i Jula. Ha et flott nyår!
Ketchup
28-12-2011, 11:54 PM
Oi dæven, det var lenge siden!! Ikke mye skjedd på denne fronten. Jeg var på konserten i Bergen i fjor sommer, og det var fett. Så var jeg faktisk i London da det var konsert i september også, men det var en jobbtur og jeg følte liksom ikke jeg kunne begynne å bestille billetter da. Men så viste det seg at det var et stooort fellesarrangement på lørdag og jeg kunne stukket likevel. Meh.
Men, vil bare god jul og godt nyttår og sånn til alle :)
The Final Track
01-01-2012, 09:41 AM
Noen som skal på Øya i år? :)
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.