PDA

View Full Version : Norske Musers Thread

Pages : 1 2 [3] 4

Linn91
22-11-2009, 12:20 AM
Nå er jeg misundelig på dere som skal dra på Wembley,jeg vil også!!!!!

Faen dette plager meg så jævelig,men har ikke råd til dette ennå,pokker! :'(

Skjønner hva du mener:(meh

¨*Starlight*¨
22-11-2009, 12:22 AM
Følg med på musebay utover når du har penger igjen så dukkert det GARANTERT opp billetter der :)

MissM
29-11-2009, 09:23 PM
Jeg hadde egentlig ikke tenkt å dra, fordi ingen av vennene skulle (og jeg er litt paranoid når et gjelder å dra til utlandet alene), men tror dere ikke to av dem plutselig ombestemte seg i dag, da? Så nå skal jeg til Wembley den 10/09.

Seriøst, jeg har ledd som en gal, grått litt og nå skjelver jeg. Så en kan vel trygt si jeg er glad og gleder meg. Hihi...

¨*Starlight*¨
29-11-2009, 10:54 PM
Skjønner deg veldig godt jeg, gikk igjennom akkurat det samme selv da billettene ble lagt ut :D

MissM
29-11-2009, 11:45 PM
Jeg har to veldig snille besteforeldre som fortalte meg at de skulle kjøre meg til Gardermoen, hvorpå bestefar sier "nå er det jo ikke akkurat i morra, da, men..." og jeg begynte å le hysterisk, så det er tydelig at jeg er litt ubalansert for øyeblikket. Hehe... But it's all good.

Mariannej
02-12-2009, 08:19 AM
Jeg fikk ikke med meg muse på mtv,world stage og gikk inn på den norske mtv får å få sett konserten,gledet meg så enormt og så gikk det faen meg ikke?? Er det noen andre som fikk med seg konserten,den må vel være tilgjengelig på nett nå vel?

Ha en koz dag alle sammen!

Gothcydonia
02-12-2009, 11:01 PM
Heisan!
Jeg heter Jana.
Jeg er ikke helt norsk...jeg er fra Tyskland,men bor i Norge siden 2007

Er det egentlig noen som skal bli med i Paris og London neste år?:p

WerNOR
03-12-2009, 08:05 PM
Hei!
Veldig hyggelig å se så mange norske på forumet her. Godt å se at musikksmaken her til lands ikke nødvendigvis er så ille som statistikker tilsier :P

Jeg er en av en gjeng på 20 stykker fra Larviksområdet som har fått ståplasser 11/09/10 på Wembley, og jeg håper det er sjans for at vi ser/hører andre som hyler muse-sangtekster med litt norskaksent? :D Gleder meg noe helt sinnssykt. Fikk blod på tann etter Oslo Spektrum (hvor jeg hadde sitteplass), så blir en utfording å holde ut i 10 måneder....

Gothcydonia
03-12-2009, 08:36 PM
Hei!
Veldig hyggelig å se så mange norske på forumet her. Godt å se at musikksmaken her til lands ikke nødvendigvis er så ille som statistikker tilsier :P

Jeg er en av en gjeng på 20 stykker fra Larviksområdet som har fått ståplasser 11/09/10 på Wembley, og jeg håper det er sjans for at vi ser/hører andre som hyler muse-sangtekster med litt norskaksent? :D Gleder meg noe helt sinnssykt. Fikk blod på tann etter Oslo Spektrum (hvor jeg hadde sitteplass), så blir en utfording å holde ut i 10 måneder....

Hehe...da har du rett...mange Normenn jeg kjenner har en kjempedårlig musikksmak.(jævla hiphop)
Ja kanskje kan vi møtes før konserten og prate litt!
Jeg er osga den 11. på konserten og har en ståplass (men har ikke fått billetten ennå/her jeg bestillt siste uke)
Ja...Oslokonserten var allerede utsalgt...desverre.
Men så tar jeg Paris og London
Og en kan jo aldri vite...kanskje kommer Muse neste år tilbake til Norge.

Har du egentlig allerede n soveplass i London?
Nesten alle hoteller i nærheten av Wembley er opptatt.

hilsen fra Oslo!:)

selfdestruction
04-12-2009, 09:48 PM
ah dere er alle så ufattelig heldige. jeg hadde gjort så mye for å se Muse på Wembley.
Jeg har dessverre for lite penger og for strenge foreldre, så det blir mest sannsynlig ikke utenlands Muse-konsert på meg.
Kan ikke Muse spille en stadion-gig i skandinavia også :(

Gothcydonia
04-12-2009, 11:23 PM
Jeg håper også MUSE kommer tilbake neste år.
Danmark,Sverige og Finland er også okay!

WerNOR
05-12-2009, 02:32 PM
Hehe...da har du rett...mange Normenn jeg kjenner har en kjempedårlig musikksmak.(jævla hiphop)
Ja kanskje kan vi møtes før konserten og prate litt!
Jeg er osga den 11. på konserten og har en ståplass (men har ikke fått billetten ennå/her jeg bestillt siste uke)
Ja...Oslokonserten var allerede utsalgt...desverre.
Men så tar jeg Paris og London
Og en kan jo aldri vite...kanskje kommer Muse neste år tilbake til Norge.

Har du egentlig allerede n soveplass i London?
Nesten alle hoteller i nærheten av Wembley er opptatt.

hilsen fra Oslo!:)
Hei :)
Kult, hadde vært nice å møte noen andre norske musefans i England :) Skal du på Musekonsert både i Paris og London? Respekt.
10 av oss fikk plass på et hotell i nærheten av Wembley, men det var ikke plass til flere, så vi vet ikke helt hva vi gjør med resten :P Vi satser på at det ordner seg. Tross alt en stund til vi drar nedover (dessverre!) ;)

Gothcydonia
05-12-2009, 11:35 PM
Hei :)
Kult, hadde vært nice å møte noen andre norske musefans i England :) Skal du på Musekonsert både i Paris og London? Respekt.
10 av oss fikk plass på et hotell i nærheten av Wembley, men det var ikke plass til flere, så vi vet ikke helt hva vi gjør med resten :P Vi satser på at det ordner seg. Tross alt en stund til vi drar nedover (dessverre!) ;)

Ja jeg er både i Paris og i London
Har aldri vært der før.
Hadde flaks med et hotell i nærheten av Wembley,men må betale med en gang...det er litt sykt....og i Paris også.
Er dere flere...det er kult!
Jeg skal reise alene...men jeg kan prøve og finne noen folk.
Kanskje kan vi norske fans møtes!

Linn91
06-12-2009, 03:09 PM
Norske fans.. burde møtes på Roskilde 2010... MUSE :awesome:

Mariannej
07-12-2009, 01:03 PM
så kult at de kommer til roskilde! Har planer om å dra til danmark til sommeren,familien bor der:) Må prøve å få samkjørt det da. Men det aller beste er jo å få med seg en hel musekonsert!!!

Jeg vil på wembley!!!! For sent å få tak i biletter nå,ikke noe hypp på å reise alene heller,men om skjebnen vil det så kommer jeg:) Håper formuen min kommer snart....
Må bare satse på at de kommer tilbake til norge i løpa neste år. Så lenge å vente til sommeren da...

klemz

Gothcydonia
07-12-2009, 07:15 PM
Godt å vite!:)
en deilig MUSE helg i tilegg!

@Mariannej...ja de må komme tilbake til Norge neste år!
Hadde ingen billett til siste Oslokonserten.

MissM
08-12-2009, 12:52 AM
Jeg blir så glad av å høre at såpass mange av oss skal til Wembley. Det blir episk!

syzygy
15-12-2009, 10:38 PM
Er dette den norske tråden?

Gothcydonia
16-12-2009, 12:04 AM
Ja,det er det!:)

syzygy
16-12-2009, 12:11 AM
Fryktinngytende! Vel, jeg er ikke norsk, men jeg har en venn som er. Hun besøkte USA for et år og det er hennes bursdag i morgen. Hva folk fra Norge gjør nomally på bursdagen sin? :LOL:

Gothcydonia
16-12-2009, 12:16 AM
Fryktinngytende! Vel, jeg er ikke norsk, men jeg har en venn som er. Hun besøkte USA for et år og det er hennes bursdag i morgen. Hva folk fra Norge gjør nomally på bursdagen sin? :LOL:

Hehe..jeg er også ikke helt norsk...jeg er tysk..men er her siden 2007!
Men så vidt jeg vet...skal folk ut i byen,spise og drikke.
Eller feire hjemme med masse venner og alkohoool!:)

PS:Din norsk er veldig bra!;)

syzygy
16-12-2009, 12:23 AM
Hehe..jeg er også ikke helt norsk...jeg er tysk..men er her siden 2007!
Men så vidt jeg vet...skal folk ut i byen,spise og drikke.
Eller feire hjemme med masse venner og alkohoool!:)

PS:Din norsk er veldig bra!;)

:LOL: Jeg bruker Google Translator, så mesteparten av denne sannsynligvis ikke 'gi mening. Og ja, hun snakker om feste mye. Hennes vertsfamilie er svært strenge, så hun er lei iblant.

Linn91
19-12-2009, 04:21 PM
:awesome:

Vil bare ønske god jul til andre norske Muse fans!

Mariannej
20-12-2009, 10:10 PM
Ønsker dere alle en riktig god jul og et godt nyttår! Koz dere masse. Gleder meg til et nyee og kanskje bedre år,nye muligheter og flere konserter:)

Juleklemz

denisonfire
20-12-2009, 10:21 PM
God Jul alle sammen! :awesome:

Gothcydonia
22-12-2009, 10:13 AM
Takk!

God jul og et godt nytt år

Stooore MUSEklemmer!

http://i132.photobucket.com/albums/q39/sola_skinner/MC-norwegisch.jpg

FlowerPower88
25-12-2009, 08:35 PM
Gøy å se at det er så mange nordmenn her!! Jeg er relativt ny her på forumet, men gammel Muse-fan;) God jul til dere alle! :xmas::rudolph:

eternallyida
26-12-2009, 02:57 PM
Wembley ticketz- julegave til meg selv, fra meg selv:) God jul alle sammen!

kamillahr
27-12-2009, 01:48 PM
God jul!
Jeg skal også på konserten i Wembley, 11. september! : D Gleder meg!

Mariannej
28-12-2009, 02:04 PM
Det var en hyggelig overraskelse å få Mk ultra innpakket...helt herlig,made my day:D

Jula er snart vel overstått,takk og lov. Bare nyttårsaften igjen :party: Ser fram mot det nye året!! Klemz

¨*Starlight*¨
28-12-2009, 03:56 PM
God jul ja.. *sa hun med død stemme* hahaha :D

Ikke verdens største julefan her, MEN jeg fikk Muse- hoodie av vennene mine!!!! :D :D :D
Oh I do love my fwiends!!

Skal forresten på begge konsertene på Wembley (fikk heldigvis hotellrom på Ibis så den er sorted) og muligens i Milano.

Har sykt lyst til å dra på Roskilde men ikke fullt så lyst til å ligge i telt, så jeg ser an setlista litt tror jeg.. men dersom Mew spiller der igjen i år, så er jeg der på flekken! :P

Burde vi forresten fått noen til å endre tittelen på tråden vår? Er den vanskelig å finne?

kamillahr
29-12-2009, 11:52 PM
Jeg vurderer også å reise på Roskilde. Men tror ikke jeg får med meg noen :/
Så vet ikke helt om jeg kommer til å reise eller ikke, men det frister veldig! :)

Mariannej
31-12-2009, 09:44 AM
Er hypp på roskilde selv,men må sjekke mere ut av hvor mange låter muse kommer til å spille..er dumt å dra på en festival bare for å se muse spille noen få låter...det er nok verdt det,men mye stress da. Hm..må sjekke ut hvilken andre band som ska spille.

Har fått sansen får 30seconds from mars og kings of leon, jeg prøver å høre på noe annet innimellom,viktig å få med seg noe annet også,mye bra musikk der ute! Men få kan måle seg med muse,de er helt unike:)

Har dere noen tips på noen gode rocke band som jeg burde sjekke ut?

Ikveld er det nyttårsfeiring.ska bare være hos min kjære søs,blir koselig det,får fin utsikt fra 10 etasje,mot havet..så får vi se om det nye året bringer med seg alt jeg ønsker meg, I wish...

kos dere masse ikveld!!!

¨*Starlight*¨
31-12-2009, 11:15 AM
Er hypp på roskilde selv,men må sjekke mere ut av hvor mange låter muse kommer til å spille..er dumt å dra på en festival bare for å se muse spille noen få låter...det er nok verdt det,men mye stress da. Hm..må sjekke ut hvilken andre band som ska spille.

Har fått sansen får 30seconds from mars og kings of leon, jeg prøver å høre på noe annet innimellom,viktig å få med seg noe annet også,mye bra musikk der ute! Men få kan måle seg med muse,de er helt unike:)

Har dere noen tips på noen gode rocke band som jeg burde sjekke ut?

Ikveld er det nyttårsfeiring.ska bare være hos min kjære søs,blir koselig det,får fin utsikt fra 10 etasje,mot havet..så får vi se om det nye året bringer med seg alt jeg ønsker meg, I wish...

kos dere masse ikveld!!!

Hehe, jeg hadde nok skreket ut 30 Seconds to Mars hvis du ikke hadde nevnt dem selv (se sig'en min) :-p

Ellers.. det kommer jo helt an på hva slags rock du liker.. men anbefaler Biffy Clyro, Mew, Twin Atlantic, Kill Hannah, AFI, Alexisonfire, The Killers, Kasabian, The Mars Volta, Vampire Weekend.. *musikkblogger her skjønner du :-p *
Hvis du vil ha noe mer punk rock- rettet bør du sjekke ut Propagandhi, The Bronx, Enter Shikari, Gallows, Earth Crisis.. ja.. du kan jo sjekke ut disse så kan jeg pøse på med fler etterhvert :)

Howard
01-01-2010, 01:33 AM
Norsk Muse fan her! :) Heldige dere som skal på Wembley. Jeg må ha foreldre med om jeg skal, men jeg skal kanskje se dem på Roskilde.. kommer ann på aldersgrense og foreldre såklart.

Linn91
01-01-2010, 12:08 PM
Hei! ....Ah yes, sucks to be under 18! Har aldri vært på Roskilde, men det hadde vært fantastisk å se MUSE der!

God nytt år folkens! :awesome:

Gothcydonia
11-01-2010, 11:44 AM
Jeg vurderer også å reise på Roskilde. Men tror ikke jeg får med meg noen :/
Så vet ikke helt om jeg kommer til å reise eller ikke, men det frister veldig! :)

Ja,jeg er ikke helt sikkert om jeg skal dra.
Jeg har sååå mange konserter og festivaler i år og på Roskilde er MUSE den eneste banden jeg liker.
Men hvis jeg finner noen folk skal jeg kanskje ombestemme meg....så blir det ikke kjedelig.

AnneAside
25-01-2010, 04:19 PM
Yay! Kult med en egen tråd for oss norske :happy:

Jeg så MUSE 25. oktober i fjor, og det var den BESTE kvelden i mitt liv!!! Så langt :) :\mm/:
Vil på Roskilde i år, men det er nok litt langt unna til at det går. Litt dyrt også. :(

Minisnupp
26-01-2010, 10:34 PM
Hei! Er relativt ny her, men jeg håper det er greit at jeg slenger meg på denne tråden?
Kult å se at jeg ikke er den eneste i Norge som digger MUSE :D

¨*Starlight*¨
26-01-2010, 10:40 PM
Selvsagt er det greit! The more the merrier! :)

Har du vært fan lenge? sett dem live noen gang? :)

Minisnupp
26-01-2010, 10:50 PM
Selvsagt er det greit! The more the merrier! :)

Har du vært fan lenge? sett dem live noen gang? :)

Har vært fan i ca 1 og et halvt år snart :) Jeg elsker dem rett og slett!
Har dessverre ikke sett dem live nei :( Jeg hadde tenkt til å se dem da de var her i Oslo i Oktober. Men pappa som skulle bestille billetter tullet det til og slikt, og plutselig var det ikke billetter igjen :eek:

¨*Starlight*¨
26-01-2010, 10:59 PM
Ja de billettene gikk enormt fort, vet om fler som ikke fikk tak i.. nesten så det burde vært satt opp ekstrakonserter *hint hint muse* :D

Gothcydonia
26-01-2010, 11:20 PM
Ja de billettene gikk enormt fort, vet om fler som ikke fikk tak i.. nesten så det burde vært satt opp ekstrakonserter *hint hint muse* :D

Ja ekstrakonsterter...det ville være deilig!
Håper MUSE kommer tilbake til Norge/Oslo i år.
Og så må vi være kjemperaske for a få billetter med en gang!;)

¨*Starlight*¨
26-01-2010, 11:28 PM
Jeg har mine tvil på at de kommer tilbake i ÅR, og isåfall blir det nok Hove eller Quart'n, ikke Oslo.. Men uansett når de kommer så får vi nok forsalg så vi kan sikre oss billetter før det ordinære salget starter :)

Minisnupp
27-01-2010, 06:27 AM
Jeg har mine tvil på at de kommer tilbake i ÅR, og isåfall blir det nok Hove eller Quart'n, ikke Oslo.. Men uansett når de kommer så får vi nok forsalg så vi kan sikre oss billetter før det ordinære salget starter :)

Jeg håper virkelig på det ^^
:D

Minisnupp
28-01-2010, 10:26 PM
Er overlykkelig akkurat nå!

The Resistance t-skjorten jeg hadde bestilt kom i posten idag! :D
Og jeg elsker den. Gjett hva jeg kommer til å bruke på skolen imorgen :cool:

Gothcydonia
28-01-2010, 11:12 PM

Ja...vi får se.;)

Minisnupp
03-02-2010, 07:50 PM
Jeg er temmelig irritert på oldemor akkurat nå.. .
Var hos henne nå i helgen, også klarte jeg å glemme Absolution CD'n min (Jeg hadde den med meg i veska, og så må den ha falt ut).Når man er 92 år gammel er det ikke like lett å huske ting hele tiden. Det var innsamling til noe loppermarked eller noe, også hadde hun visst gitt bort Absolution CD'n min til dem :eek:
Så der forsvant Absolution :( Men jeg får penger av henne til å kjøpe en ny en da :)
Men det var egentlig litt dårlig timing ettersom jeg skal holde foredrag om MUSE nå på fredag på skolen, men min mega-kule lærer har utsatt det til neste fredag slik at jeg skal få sjansen til å få tak i Absolution igjen :p

laleh
05-02-2010, 01:13 PM
Noen andre her som har en god følelse for at det blir muse på hovefestivalen i år eller? De har jo flytta startdatoen til 29. juni for at de skulle få inn den ene headlineren. Muse skal jo spille 1 juli på Werchter så da kan jo det passe inn. Får krysse finga og håpe! :)

¨*Starlight*¨
05-02-2010, 01:18 PM
Må innrømme at jeg har vært inne på tanken! :D

laleh
05-02-2010, 07:31 PM
Hadde vært greit å slippe å vente helt til september med å få litt muse-show ja. Og fint å ha en god unnskyldning til å få fri fra jobbing :D

selfdestruction
06-02-2010, 11:39 PM
Hadde vært bra om de kom på hove! men enda bedre om de hadde annonsert en stadium-gig i/nær Norge :D

Gothcydonia
06-02-2010, 11:43 PM
Fæn...den 29. er jeg ikke i Norge!

Hadde vært bra om de kom på hove! men enda bedre om de hadde annonsert en stadium-gig i/nær Norge :D

Ja,stemmer...myyye bedre!

SupermassiveAndrey
07-02-2010, 02:59 PM
er plutselig usikker på om jeg vil komme fra Norge siden alle tenker på Rybak når de hører Norge =|

Gothcydonia
07-02-2010, 03:51 PM
er plutselig usikker på om jeg vil komme fra Norge siden alle tenker på Rybak når de hører Norge =|

Hehe...MUSE er jo enda flinkere!
Men når jeg hører Norge må jeg tenke på fin natur,fjord,midnattsol,kald vinter!
Jeg er jo egentlig tysk og bodde her i 2 år!

laleh
08-02-2010, 08:35 PM
Det helt ultimate ville vært en stadium-gig i norge samme dag som mgp finalen. Så kan vi få høre skikkelig musikk, samtidig som vi slipper å se noe til rybak-fjolset. Han vil vel forhåpenligvis holde seg i telenor arena :D

¨*Starlight*¨
08-02-2010, 08:40 PM
Hvis Green Day klarer å spille stadionkonsert i Norge så klarer da vel fader meg Muse det også!!

laleh
08-02-2010, 08:43 PM
Skulle tro det ja. Hadde iallefall vært helt knall! Håper på det istedet for Hove. De skal vel annonsere headliner og andre band denne uka så vi får vente å se.

kyosho
10-02-2010, 12:37 PM
Norske fans, yeahyeah,,
Burde fått 1 eller 2 konserter med de her i Norge neste år :LOL:

¨*Starlight*¨
12-02-2010, 10:58 AM
Herregud, nå begynner jeg å bli stressa.. 2 min igjen til vi får vite om det er Muse..

¨*Starlight*¨
12-02-2010, 11:01 AM
DET VAR MUSE!!!!! *dævver*

laleh
12-02-2010, 11:04 AM
Fare for at det blir en liten tur til Arendal den tirsdagen !

Mariannej
12-02-2010, 01:36 PM
:musesign:: wow!!!
JAAAAA muse kommer tilbake til Norge og jeg er like klar:D

Gleder meg sykt til å se dem igjen på hove,om jeg finner frem ditt da:) Jeg skulle ønsket de ville holdt en egen konsert,det er kun få låter fra hver arist som blir spilt på en festival...snufs..men det er vel verdt å reise til hove for kun å se muse. Har gitt beskjed til family at de kan gjerne gi meg bilett og reise i bursdagspresang,fyller 30 og fortjener full pakke!!!
Jeg er helt i skyene,dette blir nok engang stort og denne gangen er jeg forbredt på nedturen som kommer etter å sett dem live..tøfft å være så høydt opp og lander med et smell når konserten er over..

Er vel flere her inne som er stor fornøyde nå ???

klemz

Gothcydonia
12-02-2010, 01:43 PM
^^er ikke helt sikkert nå,for jeg skal reise sååå myyyye i år for å se MUSE og andre festivaler.
Hvor er Hovedfestivalen egentlig?
En egen MUSE konsert er mye bedre enn en festival!
Hmh...!?

kamillahr
12-02-2010, 08:51 PM
Gleder meg så til Hove :D

Linn91
13-02-2010, 03:33 PM
Hove var jo veldig dyrt! Jeg vil bare ha dagspass, men tviler på at jeg får mulighet til å dra uansett. :(.. Damn unfair. Muse må komme til Bergen! Mye nærmere og da kunne jeg definitely dratt.

Dagspassene er vell sånn... 1000 kr?

Gothcydonia
14-02-2010, 12:25 AM
Hove var jo veldig dyrt! Jeg vil bare ha dagspass, men tviler på at jeg får mulighet til å dra uansett. :(.. Damn unfair. Muse må komme til Bergen! Mye nærmere og da kunne jeg definitely dratt.

Dagspassene er vell sånn... 1000 kr?

Ja...jeg vet....dette er dyrt.
Men jeg har bestemmt meg å dra.
Jeg trenger også bare en dagspass....men de skrev dagspassene bli salgt i våren.
Så må vi vel vente litt.
Håper bare de har billetter igjen so seint.(tror det blir salgt mye i år)

Minisnupp
14-02-2010, 02:58 PM
Jeg vil på hove!
Håper virkelig jeg får dratt.. Dagspass blir det aktuelle :P
Men problemet er at jeg tror det er da vi er bortreist :(

Linn91
14-02-2010, 11:02 PM
Jeg vil på hove!
Håper virkelig jeg får dratt.. Dagspass blir det aktuelle :P
Men problemet er at jeg tror det er da vi er bortreist :(

Uff... Du er heldig som bor i Oslo da, når det kommer til sånne ting som dette. Hvis jeg skal på Hove må jeg vel fly til Oslo og ta buss til Arendal? Vet ikke hvor jeg skulle ha overnattet heller. Ikke har jeg telt eller noe.. og det blir vanskelig å dra med seg. En hytte ville vært fint. heh

Egeli
14-02-2010, 11:20 PM
Hallo folkens jeg innså nettop noe, jeg har bestilt billetter til Wembley konserten men har egentlig ingen idé om hvordan jeg får billetene mine. Noen som har erfaring og vet? Regner med de må hentes i London, eller? Må jeg kontakte seetickets eller kontakter de meg?

Linn91
14-02-2010, 11:42 PM
Hallo folkens jeg innså nettop noe, jeg har bestilt billetter til Wembley konserten men har egentlig ingen idé om hvordan jeg får billetene mine. Noen som har erfaring og vet? Regner med de må hentes i London, eller? Må jeg kontakte seetickets eller kontakter de meg?

Jeg tror det er noe sånn at du får hente dem 1 time før konserten eller noe? Eller det gjelder bare hvis du har bestilt fra et annet land.

Gothcydonia
14-02-2010, 11:43 PM
Uff... Du er heldig som bor i Oslo da, når det kommer til sånne ting som dette. Hvis jeg skal på Hove må jeg vel fly til Oslo og ta buss til Arendal? Vet ikke hvor jeg skulle ha overnattet heller. Ikke har jeg telt eller noe.. og det blir vanskelig å dra med seg. En hytte ville vært fint. heh

Det er best du bestiller Hostel eller Hotel i Arendal med en gang.Tror det er fort optatt.Kanskje finnes det noen billige.
Jeg bor også i Oslo.
Skal ta tog fram og tilbake samme dagen.

Jeg tror du får billettene noen uker før konserten.Hvis ikke må du kontakte dem.

Linn91
15-02-2010, 07:46 AM
Ja, burde det. Men føler ikke at jeg kan gjøre det før jeg har skaffet dagspass. Er skikkelig nervøs når det gjelder dagspass! Jeg var et nervevrak før jeg kjøpte billetter til Oslo konserten i oktober, haha. Sto opp kjempe tidlig og satt klar med alt. Må vite når de begynner å selge dem! Var ekstremt tidlig ute med hotell og flybilletter før Oslo konserten,og det er stress å ikke ha ting i boks. Men det ser ut som de selger ganske mange, i selv om de Har lyst å bo så nærme/billig som festivalen som mulig.

Buss/ferje til Stavanger, tog til Kristiansand... og videre til Arendal med buss (?) virker som det beste alternativet. Skulle ønske det var pre-sale! Det er en smule mindre stress.

Mariannej
15-02-2010, 11:33 AM
Og jeg som følte jeg har lang reisevei,he,he Jeg kan jo bare ta bussen nedover,tar vel ikke mer enn 2-3timer fra Larvik tror jeg...Men hvor langt fra arendal ligger hove?Håper det ikke er lang avstand.

Blir stressa selv,skal reise alene,skulle ønske jeg skulle dratt sammen med flere.. Faen så stusselig å reise på en festival alene:(
Så om det er noen her som vil ha selskap,så blir jeg overlykkelig,moro å bli kjent med mye mennesker:)
Vet ikke om jeg skal overnatte eller kun bli en dag,jeg reiser jo kun får å se muse! Surt å betale så masse penger får kun se muse spille få låter.... Vil se en hel konsert igjen!!
Skulle gjerne vist når på dagen de skal spille,blir det sent på kvelden,må jeg nok overnatte.
Jeg er redd det vil bli en stund til neste gang muse kommer til Norge nå etter Hove,nå har de vært lenge på turne og skal vel snart ha en lang pause og så kommer det nok en lang vente pause til neste album,tar vel et par år...Hater venting.

Linn91
15-02-2010, 11:39 AM
Og jeg som følte jeg har lang reisevei,he,he Jeg kan jo bare ta bussen nedover,tar vel ikke mer enn 2-3timer fra Larvik tror jeg...Men hvor langt fra arendal ligger hove?Håper det ikke er lang avstand.

Blir stressa selv,skal reise alene,skulle ønske jeg skulle dratt sammen med flere.. Faen så stusselig å reise på en festival alene:(
Så om det er noen her som vil ha selskap,så blir jeg overlykkelig,moro å bli kjent med mye mennesker:)
Vet ikke om jeg skal overnatte eller kun bli en dag,jeg reiser jo kun får å se muse! Surt å betale så masse penger får kun se muse spille få låter.... Vil se en hel konsert igjen!!
Skulle gjerne vist når på dagen de skal spille,blir det sent på kvelden,må jeg nok overnatte.
Jeg er redd det vil bli en stund til neste gang muse kommer til Norge nå etter Hove,nå har de vært lenge på turne og skal vel snart ha en lang pause og så kommer det nok en lang vente pause til neste album,tar vel et par år...Hater venting.

Lurer på hvor lenge Muse kommer til å spille? Ikke at de spilte så lenge i Oslo. Og ja, jeg har lang reisetid. Bare det toget tar flere timer. Æsj. Hater å reise, men elsker å besøke nye plasser!

Gothcydonia
15-02-2010, 07:55 PM
Lurer på hvor lenge Muse kommer til å spille? Ikke at de spilte så lenge i Oslo. Og ja, jeg har lang reisetid. Bare det toget tar flere timer. Æsj. Hater å reise, men elsker å besøke nye plasser!

Kanskje en time.

Ja å reise kan bli kjedelig...men bare hvis tog,fly,eller bussen har forsinkelse.
Norge har jo et fint landskap...se ut av vinduet og nyte naturen og sååå MUUUUSE!;)

Linn91
15-02-2010, 10:54 PM
Kanskje en time.

Ja å reise kan bli kjedelig...men bare hvis tog,fly,eller bussen har forsinkelse.
Norge har jo et fint landskap...se ut av vinduet og nyte naturen og sååå MUUUUSE!;)

Synes det burde vare en time! Hehe.. for evig kanskje? Har utrolig lyst å bo i hytte på Hove Camping sånn 10 min unna, virker perfekt. Men sikkert vanskelig å få til. Lurer på om lyden på Hove er noe bra. Utendørsfestivaler og sånn. .

Trodde det var 18 års grense på Hove jeg, men 16 og nedover kan jo slippe inn? Uff. Sikkert fult av fulle
fjortiser.

Gothcydonia
15-02-2010, 11:32 PM
Synes det burde vare en time! Hehe.. for evig kanskje? Har utrolig lyst å bo i hytte på Hove Camping sånn 10 min unna, virker perfekt. Men sikkert vanskelig å få til. Lurer på om lyden på Hove er noe bra. Utendørsfestivaler og sånn. .

Trodde det var 18 års grense på Hove jeg, men 16 og nedover kan jo slippe inn? Uff. Sikkert fult av fulle
fjortiser.

16? Det er jo såmange hysteriske teeniebarn...eller?.:LOL:
Så finnes det "Hysteria" når MUSE kommer.
Ja håper også lyden er greit og teknikken funker bra hele tida!;)

Har aldri vært på hytta før.
Og har ikke peiling med det.

plasmascreenspider
24-02-2010, 07:07 PM
Woho! Tenkte jeg måtte si hei til de norske folka her^^

Ser at det er flere som har tenkt seg til Hove :D

Etter det jeg husker så er det 14 års aldersgrense på festivalen (men yngre barn kan være med hvis de er sammen med noen som er over 18), mens på campen er det 16 års aldersgrense.

Maritje
28-02-2010, 10:02 AM
Åh, så morro med norske fans!
Jeg har også tenkt meg til Hove, som mange andre her skal, ser det ut til :D

laleh
11-03-2010, 11:15 PM
Jubel og glede, nå har paramore blitt annonsert til hove og skal spille rett før muse. :eek: dvs hauger og lass med fjortis-twilight-vampyrfolk. Kan ikke si jeg ser frem til det akkurat, men hva er man ikke villig til å utsette seg for når man får se verdens beste band etterpå :)

plasmascreenspider
12-03-2010, 09:32 AM
Jubel og glede, nå har paramore blitt annonsert til hove og skal spille rett før muse. :eek: dvs hauger og lass med fjortis-twilight-vampyrfolk. Kan ikke si jeg ser frem til det akkurat, men hva er man ikke villig til å utsette seg for når man får se verdens beste band etterpå :)

This. Det var akkurat det jeg tenkte og, men hva gjør man ikke for å få se Muse :D

Paramore passer ikke inn på hovescenen imo :X

laleh
18-03-2010, 10:09 AM
Muse skal visst spille i Bergen, Koengen 23 juli! Minst 4 konserter på meg i år da, jævli bra :D

Mariannej
18-03-2010, 06:09 PM
Jeg trodde ikke mine egne øyner,det hadde jeg ikke venta at muse også skal spille i Bergen:D
Greit nok langt for meg å reise ditt,men kaster meg på flyet jeg!!!
Vil dette si at det blir en hel konsert? Da vil jeg heller dra til bergen enn Hove om jeg må velge,håper jeg har råd og mulighet til å få med meg begge kosertene!! Jeg er bare så utrolig glad nå!!! ;)

Linn91
18-03-2010, 06:12 PM
Muse skal visst spille i Bergen, Koengen 23 juli! Minst 4 konserter på meg i år da, jævli bra :D

Herreminn hatt så heldig! :D

Hva er golden circle?

kamillahr
19-03-2010, 10:45 AM
Jeg skal på Hove og nå har jeg bestilt billett til Bergen! :D Gleder meg!

kamillahr
19-03-2010, 10:47 AM
Kopiert fra nettsiden:)

Ved enkelte konserter på Bergenhus - Koengen tilbyr vi adgang til GOLDEN CIRCLE. Dette er:

* Eget område på venstre side av scenen (sett fra nord – mot scene)
* Begrenset antall publikum – bedre plass
* Du slipper å være tidlig ute for å få god plass
* Bedre toalettfasiliteter
* Egen bar
* Mindre køer
* Sluse ut/inn foran scene

Inngang er gjennom hovedingang eller fra Bradbenken ved Thon Hotel Bryggen. NB! ta vare på billettgjenparten, denne må fremvises ved inngang til Golden Circle.

Linn91
19-03-2010, 04:39 PM
Da har jeg kjøpt golden circle. 20 minutter før de stenger! Yey. Må være god plass det.
Ikke noe jeg ikke egentlig har råd til, men men. :awesome:

Mariannej
21-03-2010, 06:27 PM
Jepp,da blir det to muse konserter for meg i sommer:D Gleder meg sykt alt. Først en forrett på Hove og deretter hovedretten tar vi i Bergen. Håper det blir en anderledels spilleliste enn den som ble spilt på spektrum,ønsker mer gammelt materiale. Men blir nok bra uansett tenker jeg!

¨*Starlight*¨
22-03-2010, 01:42 AM
Ble golden circle billett på meg også! Betyr det at vi kommer til å møtes alle sammen? :D

plasmascreenspider
22-03-2010, 02:17 PM
Da blir det Bergen på meg også :D Muse ganger to i sommer. Digg :D Ble ikke Golden Circle da.

Linn91
22-03-2010, 04:35 PM
Ble golden circle billett på meg også! Betyr det at vi kommer til å møtes alle sammen? :D

Yey, golden circle :awesome: Kommer såfall til å være på samme plass, heh.

¨*Starlight*¨
23-03-2010, 12:40 AM
Ser sånn ut! :D

Gothcydonia
23-03-2010, 12:48 AM
Jeg skal til Stockholm for å se MUSE.
For den 23. skal jeg dra på ferje!

Skal det noen av dere til Stockholm?

¨*Starlight*¨
23-03-2010, 12:55 AM
Nei, får nok nøye med med 2x Wembley og Bergen :)

Mariannej
23-03-2010, 12:25 PM
så kult å se at det er flere her som skal til Bergen!! Denne gangen reiser jeg på konserten alene:( Kan vi ikke alle sammen møtes da og kanskje stå sammen? Hadde jo bare vært gøy det å blitt bedre kjent. Jeg fikk ordnet meg en golden circle bilett igår,var litt treig,med ordna seg da.
Jeg har heldigvis ei vennide som bor i bergen,skal overnatte hos henne,så da blir jeg noen dager.Første gang jeg besøker Bergen,så blir nok helt supert.

Ha en flott dag videre!

¨*Starlight*¨
23-03-2010, 01:15 PM
Lucky, jeg må nok overnatte på togstasjonen tror jeg haha :D
Men jeg er absolutt med på å treffes, konserter er alltid bedre når man er fler sammen om dem!

Mariannej
23-03-2010, 05:53 PM
Til starlight:
Helt seriøst,har du ikke noe sted å overnatte?

Kult om vi kan møtes,håper flere har lyst til å samle seg,kanskje møtes et sted for å ta en prat og en halvliter før konserten starter? En liten vors he,he (Ikke det at jeg da trenger å giras mere opp)
På spektrum skulle jeg egentlig dra alene,men fikk med meg min søs i siste lita.Men denne gangen blir det kun meg. Det er stusselig å reise på konsert alene,så derfor håper jeg å få til å møte flere musefans,som ikke er typisk som normenn flest,altså til tider reserverte og lite åpne av seg.
Det er så digg å dele og nyte muse sammen med flere, å være en del av den elektriske stemningen:musesign:
Det er helt utrolig,men jeg blir som en fjortis igjen,skremmende med alt det medfører he,he.

¨*Starlight*¨
23-03-2010, 06:12 PM
Til starlight:
Helt seriøst,har du ikke noe sted å overnatte?

Kult om vi kan møtes,håper flere har lyst til å samle seg,kanskje møtes et sted for å ta en prat og en halvliter før konserten starter? En liten vors he,he (Ikke det at jeg da trenger å giras mere opp)
På spektrum skulle jeg egentlig dra alene,men fikk med meg min søs i siste lita.Men denne gangen blir det kun meg. Det er stusselig å reise på konsert alene,så derfor håper jeg å få til å møte flere musefans,som ikke er typisk som normenn flest,altså til tider reserverte og lite åpne av seg.
Det er så digg å dele og nyte muse sammen med flere, å være en del av den elektriske stemningen:musesign:
Det er helt utrolig,men jeg blir som en fjortis igjen,skremmende med alt det medfører he,he.

Hehe jeg har seriøst ikke noe sted å overnatte nei. Har som sagt aldri vært i Bergen og kjenner heller ingen som bor hverken i eller rundt byen. Så da blir det togstasjonen da.
Jeg er med på å møtes før konsert så lenge jeg slipper halvliteren haha! Don't worry, jeg er hverken kjedelig eller reservert eller lukket selv om jeg ikke drikker ;D

Mariannej
23-03-2010, 06:35 PM
Om du vil så kan jeg sjekke ut muligheter for at du evt. kan overnatte hos venninda mi? Sikkert noe bedre enn å ligge på togstasjonen..Men jeg hadde nok gjort det selv om jeg ikke hadde hatt noen andre muligheter:)
Sant det,trenger ikke å drikke for å ha det moro og ta helt av på konsert:D Er ikke noe stort poeng i å drekke så mye før en konsert,om man ønsker å få utbytte av en konsert og ikke minst huske opplevlesen.
Og heledigivs er ikke alle nordmenn kjedelige og tilbaketrukne heller,var satt litt på kanten. Selv om det kan ligge noe i det,skal ikke dra lengere enn til Danmark der det er så mye lettere å bli kjent med folk,da de generelt virker mer åpne og inkluderende. Men musikken fører alle slags type mennesker sammen og det er så fasinerende!!

¨*Starlight*¨
23-03-2010, 06:42 PM
Hihi, jeg tok det ikke som kritikk, don't worry ;D og jeg har hatt samme problem med det selv. Jeg er av typen som skravler med alle rundt meg på konserter og events og elsker å bli kjent med nye mennesker overalt, men det blir generelt tatt bedre imot i utlandet :p

Hadde jo vært genialt med et sted å overnatte, så det takker jeg gjerne ja til hvis det er plass :D

Mariannej
24-03-2010, 11:24 AM
ok,da ska jeg sjekke det ut:)

Linn91
24-03-2010, 08:31 PM
Håper det ordner seg!

kamillahr
01-04-2010, 02:09 AM
Jeg reiser også på konerten alene.

Mariannej
01-04-2010, 02:24 PM
Jøss så vi er flere som reiser alene. Hvor kommer du fra kamillahr? Vi får slå oss sammen alle vi som reiser alene,bare koselig å bli kjent med flere:)

Skal du også på Hove? Kult at vi kan være med på å stemme over hvilke låter som skal bli spilt! Men synd jeg bare kunne velge 3 favoritter,jeg ville velge som mange flere. Men jeg er mest hypp på å høre andre låter som ikke ble spilt i spektrum ifjor, som city of delusin,endlessly,shine,sunburn,cave,hyper music og det hadde vært kult å fått høre spiral static og deadstar live! En rolig favoritt er helt klart ruled by secrecy.
Ikke lett å velge,når alle låtene betyr noe spes for meg,derfor er jeg for at de kan spille litt mer av de gamle låter og mer bsider:D

Ønsker alle en goood påske,jeg driter igrunn i hele påska,men så digg med fri!!!

Linn91
01-04-2010, 03:13 PM
Viktig beskjed til alle norske.

Herregud, ikke vote for Knights of Cydonia etc. Sanger de VIL spille. Nå har du sjansen til å velge sanger de ikke har spilt på lenge som for eksempel assassin eller hyper music etc.Velger du Guiding Light så bitchslapper jeg deg. Use your brain!

laleh
01-04-2010, 11:43 PM
Jeg veit, så at flere hadde stemt knights of cydonia. Det er jo helt på trynet, den kommer vel til å bli spilt uansett! Stemte på assassin, citizen erased og fury til koengen, og the small print, hyper music og micro cuts til hove (eller no slikt, husker ikke nøyaktig). Håper på 5 godbiter på toppen av lista :D

denisonfire
02-04-2010, 01:36 AM
Vote for Bliss! :D

Mariannej
02-04-2010, 01:36 PM
Helt enig! Er så på tryne å stemme på låter som alltid blir spilt og som kommer trolig med uansett.
Blir sprø,vil så gjerne høre de andre låtene live nå! Er det mulig?? :facepalm:

kamillahr
02-04-2010, 03:14 PM
Jøss så vi er flere som reiser alene. Hvor kommer du fra kamillahr? Vi får slå oss sammen alle vi som reiser alene,bare koselig å bli kjent med flere:)

Skal du også på Hove? Kult at vi kan være med på å stemme over hvilke låter som skal bli spilt! Men synd jeg bare kunne velge 3 favoritter,jeg ville velge som mange flere. Men jeg er mest hypp på å høre andre låter som ikke ble spilt i spektrum ifjor, som city of delusin,endlessly,shine,sunburn,cave,hyper music og det hadde vært kult å fått høre spiral static og deadstar live! En rolig favoritt er helt klart ruled by secrecy.
Ikke lett å velge,når alle låtene betyr noe spes for meg,derfor er jeg for at de kan spille litt mer av de gamle låter og mer bsider:D

Ønsker alle en goood påske,jeg driter igrunn i hele påska,men så digg med fri!!!

Jeg er fra Tvedestrand. Det hadde vært kjempe gøy å møte noen andre Musefans også. Så jeg er med på det :P hehe.
Jepp, jeg skal på Hove. Det er så irriterende med de som bare stemmer på alle standard låtene som de kommer til å spille uansett. Jeg stemte på Citizen erased, Bliss og the small print. Men det var veldig vanskelig å få bestemt seg for hvilkene jeg ville stemme på når det er så mange jeg vil de skal spille.

Gothcydonia
03-04-2010, 06:35 PM
Vote for Bliss! :D

ikke sant??!!
det har jeg gjort...jeg er ikke i bergen...men skal se dem i sverige og elsker bliss sinssykt!

MissM
09-04-2010, 12:18 PM
Jeg er glad. Jeg...skal...til...HOVE!! :awesome:

Time Is Running Out
09-04-2010, 02:09 PM
Hei alle norske Muse-fans!

Jeg har et dagspass til Hove jeg ikke får brukt fordi jeg har fått sommerjobb i utlandet på den tiden, noe jeg ikke visste da jeg bestilte billett...:D

Dagen er 29.06.10, og det spiller mange andre også den dagen, bla Paramore. Jeg selger billetten for kr 745 (50 kr billigere enn original billettpris) :)

Send mail til nadja_998@hotmail.com hvis du er interessert :)

Mariannej
14-04-2010, 06:21 PM
Hei!

Er det noen andre som skal på hove festivalen og jobbe som frivllig?

Ei venn av meg og jeg bestemmte oss for å jobbe for biletten,drar jo kun til hove får å se muse,gidder ikke å bruker så masse penger får å komme inn.(bør vel få med meg paramore også,helt ok musikk etter min smak. Jeg har tidligere jobbet som frivllig på andre festivaler,det er utrolig moro,så kult treffe alle slags type mennesker! Så det er verdt å jobbe noen timer får gratis dagspass,mat og overnatting.
Ha en fin fin kveld.

Agraba
21-04-2010, 09:34 AM
Jeg og vil til Hove. Men kan ikke.
Vil bare si at håper dere får det heeelt utrolig fantastisk.
Selv gleder jeg meg mest til Bergen og Wembly da..

Er det noen andre som skal til Bergen, Golden Circle? Jeg lurer litt på ting rundt det, hvor finner jeg info om Golden Circle?

Mariannej
22-04-2010, 09:43 AM
jepp,skal også til Bergen:D

Er det ingen her inne som er nervøs for at den askeskyen kan ødelegge for at muse faktisk kommer seg til norge i juni og juli? Jeg tenker mye på det,bare håper alle flyene er i lufta innen den tid. Men det ser jo ikke så veldig lyst ut,da den vulkanen kan være aktiv i flere månder og i værste fall år... men håper på det beste.. Tvilsomt at de tar båt og buss for å komme til lille norge he,he Pokker blir gæren om den jævla vulkanen skal ødelegge dette for oss! Gleder meg så sykt til Hove og Bergen. Tvi Tvi!!!!

¨*Starlight*¨
22-04-2010, 11:12 PM
Jeg skal også til Bergen :)

Fordelen med at de skal turnere hele europa er at kommer de seg først hit til vår verdensdel så busser de resten! Og fordelen med at det er så lenge til er at flyselskapene nå jobber på spreng med å finne alternative ruter for de forskjellige sky- "formasjonene". Så tror det kommer til å gå bra jeg!

Agraba
23-04-2010, 11:26 AM
Jeg tror heller ikke at vulkanen kommer til å ødelegge for turneen..
Det virker bare for urealistisk at de må avlyse hele greiene, for de skal jo til hele europa.

Mariannej
23-04-2010, 12:35 PM
Dere har nok rett,typisk meg å tenke det værste he,he Gutta svikter nok ikke oss nei:)
Det nærmmer seg, forsmak på hove og så kommer høydepunktet i Bergen.

Faen,nå angrer jeg på at jeg kjøpte golden circle bilett.siden de er så dyre trodde jeg at utsikten var den beste og at plassen er nær scenen.. Men så er det bare pga, egen inngang og drikkeområde?Er ikke hypp på å stå helt på siden heller:(
Vet ikke jeg åssen det blir,har jo alldri vært på konsert der før. nå ble jeg vist litt negativ igjen her ha ha Det blir nok bra utansett,håper det er storskjermer både på hove og i bergen.

Agraba
23-04-2010, 05:10 PM
Er ikke Golden Circle plassene nærmere scenen?
Jeg trodde de var rundt hele scenen jeg.
De reklamerer jo med at det er egen inngang, og at du ikke trenger å stå i lang kø for å få perfekte plasser..
HAR DE LURT OSS?!

¨*Starlight*¨
23-04-2010, 06:40 PM
Neida, ta det med ro! Golden circle er bra ;)

Agraba
23-04-2010, 10:54 PM
Hehe.. Det var godt å høre!
Ble litt smålig stressa der.

Mariannej
24-04-2010, 08:16 AM
Nå skal jeg virkelig slutte å høre på andre som ikke vet hva de snakker om he,he

Jeg suger til meg alt som kan virke negativt..vil at alt skal bli perfekt!
Men da blir det helt supert og vi skal kose oss med alle fordelene med denne dyre biletten:D og vi skal lage en knall stemning,så scenen rister,at Matt bare må ta helt av med sin råe gitar..Vi burdet faen meg klare å lage enda mer trøkk enn det var på spektrum :D

¨*Starlight*¨
24-04-2010, 08:38 AM
Hehe trust me 20 000 utendørs klarer nok å skape en del mer trykk enn 8000 innendørs ;)

Agraba
25-04-2010, 11:56 AM
Oh yeah.. Trøkk skal det bli!
Jeg gleder meg noe skikkelig.. :happy:

plasmascreenspider
25-04-2010, 08:31 PM
Kjøpte "vanlig" billett til Koengen... Skulle ønske jeg hadde Golden Circle....

Mariannej
05-05-2010, 04:55 PM
:rolleyes:Ja da stemmene blitt stemt og jeg er rimilig skuffa over valga! Pokker,bare standard låtene som har fått høyset stemmer,de fleste ble også spilt i spektrum og ofte ellers! Jeg som gleda meg sykt til å få mulighet til å høre andre låter som sjeldent blir spilt.Er jo så mange bra låter å velge mellom,digger alle single låtene,men nei..føler at den pollen da ble unødvendig..men fansen øsnker vist kun standard og ikke no ekstra ordinært.
Konserten blir knallbra uansett,men er nok en smule skuffa over låtvalga..

MUSEirik
05-05-2010, 09:17 PM
Har nettop kjøpt billetter til Golden Circle :D Gleder meg som en liten unge!
Jeg er forsåvidt fornøyd med resultatene av pollen. Jeg vil høre alle de sangene som de pleier å spille, og Bliss og Citizen Erased var jo på topp :D Men jeg kunne tenkt meg å høre Muscle Museum også :stunned: Den er jo helt rå på Hullabaloo!

Linn91
06-05-2010, 03:05 PM
Har nettop kjøpt billetter til Golden Circle :D Gleder meg som en liten unge!
Jeg er forsåvidt fornøyd med resultatene av pollen. Jeg vil høre alle de sangene som de pleier å spille, og Bliss og Citizen Erased var jo på topp :D Men jeg kunne tenkt meg å høre Muscle Museum også :stunned: Den er jo helt rå på Hullabaloo!

Jeg ble irritert, men hadde ikke forventet noe annet. Bare en gjeng med casual fans som har votet. :rolleyes: Knights of Cydonia? Den spiller de uansett. Herregud, dette var en "golden chance" ...de kommer ikke til å spille KOC to ganger liksom. Håper de ignorerer idiotene og velger noe annet. Det hadde vært for det beste.

MUSEirik
06-05-2010, 07:23 PM
Jeg ble irritert, men hadde ikke forventet noe annet. Bare en gjeng med casual fans som har votet. :rolleyes: Knights of Cydonia? Den spiller de uansett. Herregud, dette var en "golden chance" ...de kommer ikke til å spille KOC to ganger liksom. Håper de ignorerer idiotene og velger noe annet. Det hadde vært for det beste.

Ja, jeg er enig med KoC. Men de kommer nok ikke til å spille alle de med flest stemmer heller. Var det ikke minst en av de topp 5 eller noe sånt? Viss de spiller Bliss og CE, så er jeg fornøyd :happy:

Linn91
08-05-2010, 12:42 AM
Ja, jeg er enig med KoC. Men de kommer nok ikke til å spille alle de med flest stemmer heller. Var det ikke minst en av de topp 5 eller noe sånt? Viss de spiller Bliss og CE, så er jeg fornøyd :happy:

Likewise! :awesome:

Mariannej
18-05-2010, 08:46 AM
Nå hva synes dere om den nye muse låta da?

Den låta hadde passet godt til the resistance albumet,har noe av det samma soundet i seg.. synes låta er noe spes,kan jeg kalle den en styggkul låt? Det er noe kult over den 80talls electronica soundet i låta. Jeg liker forandringer og musikken utvikler seg ettersom de vokser og blir mer modne,det er tydelig på det siste albumet,som er mer kontrollert,men muse har heldigvis beholdt sin sjarm og lekenhet i musikken.Men jeg savner alikavel den mer uslipte og progresiv musikken fra deres første perioden.

At det er en låt til twillight som folk krangler om på andre steder i forumet driter jeg i,hva har vel det å si? Synes det er latterlig de diskusjonene som går om hvem som er ekte fans og de som er twillight fan er liksom fy fy? Ha HA Det er tydelig mange unge folk her inne på forumet.

Ha en strålende dag folkens!

selfdestruction
19-05-2010, 04:41 PM
Synes den er bra, men den er ikke så bra som Muse bruker å være. Pianodelen på slutten er nydelig, selv om den gjerne skulle gått litt saktere sånn som de har spilt den live før. (http://www.youtube.com/watch?v=s8zrjfeEvHs)
Btw, selges NME i Norge for tiden? Spurte etter det på narvesen i Trondheim og i Molde, de sa begge at de hadde sluttet å selge det i hele landet /:

Mariannej
24-05-2010, 11:23 AM
Takk for at du la ut linken:) Nydelig avsluning,skulle ønske den var mye lengere.Hadde vært fint å hatt en egen piano versjon på singlen.Å nå nærmmer seg til hove og bergen:D

Linn91
26-05-2010, 12:11 AM
Håper ikke at Stockholm ble kanselert kommer til å ha noen innvirkning på Bergen to dager etter?? :eek:

Jeg hørte de solgte 15000 biletter ganske raskt? Så salget går vel ikke dårlig?

¨*Starlight*¨
26-05-2010, 12:40 AM
Synes den er bra, men den er ikke så bra som Muse bruker å være. Pianodelen på slutten er nydelig, selv om den gjerne skulle gått litt saktere sånn som de har spilt den live før. (http://www.youtube.com/watch?v=s8zrjfeEvHs)
Btw, selges NME i Norge for tiden? Spurte etter det på narvesen i Trondheim og i Molde, de sa begge at de hadde sluttet å selge det i hele landet /:

Hmmm.. Det må jeg sjekke her i Oslo imorgen.. Ellers blir det abbonnement på meg tror jeg!

¨*Starlight*¨
26-05-2010, 12:43 AM
Håper ikke at Stockholm ble kanselert kommer til å ha noen innvirkning på Bergen to dager etter?? :eek:

Jeg hørte de solgte 15000 biletter ganske raskt? Så salget går vel ikke dårlig?

Nei jeg har en følelse av at det er Live Nation som har et par tre fingre med i spillet her.. Og det er meget mulig at det har med mangelfullt billettsalg å gjøre, Muse har aldri vært like store i Sverige som i Norge.. Og som du sier, billettsalget i Norge går jo strykende.. Så ingeb grunn til å ta noen sorger på forskudd :)

Linn91
26-05-2010, 03:10 PM
Nei jeg har en følelse av at det er Live Nation som har et par tre fingre med i spillet her.. Og det er meget mulig at det har med mangelfullt billettsalg å gjøre, Muse har aldri vært like store i Sverige som i Norge.. Og som du sier, billettsalget i Norge går jo strykende.. Så ingeb grunn til å ta noen sorger på forskudd :)

Godt å høre :) haha.. uff. Glad Muse er store i Norge :awesome: ... Lurer på om de har solgt ut alle nå..

selfdestruction
27-05-2010, 04:20 PM
Godt å høre :) haha.. uff. Glad Muse er store i Norge :awesome: ... Lurer på om de har solgt ut alle nå..
jeg og :awesome: Tror ikke det er utsolgt enda, ser ut som om det går an å kjøpe billetter enda på billettservice. :)

Linn91
28-05-2010, 02:40 AM
jeg og :awesome: Tror ikke det er utsolgt enda, ser ut som om det går an å kjøpe billetter enda på billettservice. :)

Leste de hadde solgt ut 15000 i mars... så det kan ikke være så mangen igjen :awesome:

Mariannej
28-05-2010, 03:42 PM
Jeg troddet det var plass til enda flere enn 15.000,det er da mange nok det altså..alfor var mange etter min mening,men stemmningen bør da blir bra:D

Jeg personlig hadde foretrukket en liten intim konsert med muse,men den tida er nok forbi:( Liker ikke at de har blitt så store.. Får ikke den nærheten og kontakten med publikum som man gjør med mindre konserter.

En annen ting, er virkelig Lily allen og Matt blitt sammen nå? Merkelig dame,snedig musikk da.Han liker brunetter tydeligvis..

Linn91
28-05-2010, 07:27 PM
Jeg troddet det var plass til enda flere enn 15.000,det er da mange nok det altså..alfor var mange etter min mening,men stemmningen bør da blir bra:D

Jeg personlig hadde foretrukket en liten intim konsert med muse,men den tida er nok forbi:( Liker ikke at de har blitt så store.. Får ikke den nærheten og kontakten med publikum som man gjør med mindre konserter.

En annen ting, er virkelig Lily allen og Matt blitt sammen nå? Merkelig dame,snedig musikk da.Han liker brunetter tydeligvis..

Intim ville vært nice! enig. Lily Allen? Ikke vet jeg, har ikke hørt noe. Uten om de bildene for evigheter siden der de lå på den båten og solet seg. Jeg er brunette, so goody! haha.

Mariannej
28-05-2010, 08:39 PM
Ja er vel noen gamle rykter,neste blir vel Lady ga ga he he..

he,he skjønner ikke hvorfor jeg bryr meg om det,spiller jo ingen rolle.akkuratt som det er noe håp om at jeg skal kunne få han ha,ha men liker tanken:p Fatter ikke hvorfor jeg synes at matt er så tiltrekkende,tynn og lav som han er,men sjarm til tusen! Dom er skjønn også.
Er blitt single,så nå ser jeg kun etter noen gode kopier..:)

selfdestruction
29-05-2010, 05:47 PM
Vet noen av dere norske fans hvor lenge vi må vente før Q kommer i Norge? Lurer på når jeg kan forvente å se det nyeste med bladet med "Cash for Questions" i hyllene her :D

Gothsidonia
29-05-2010, 10:49 PM
Vet noen av dere norske fans hvor lenge vi må vente før Q kommer i Norge? Lurer på når jeg kan forvente å se det nyeste med bladet med "Cash for Questions" i hyllene her :D

Du jeg hat det samme spørsmålet.
Jeg venter og vemter og venter...dette tar jævla lang tid.
Håper den kommer ENDELIG neste uke.
Jeg vil jo også kjøpe NME og Guitar Player!

Gothsidonia
29-05-2010, 10:57 PM
Ja er vel noen gamle rykter,neste blir vel Lady ga ga he he..

he,he skjønner ikke hvorfor jeg bryr meg om det,spiller jo ingen rolle.akkuratt som det er noe håp om at jeg skal kunne få han ha,ha men liker tanken:p Fatter ikke hvorfor jeg synes at matt er så tiltrekkende,tynn og lav som han er,men sjarm til tusen! Dom er skjønn også.
Er blitt single,så nå ser jeg kun etter noen gode kopier..:)

Om Lily vet jeg ingenting...tror også dem er bare gode venner!
Hehe..Lady Gaga...er henne ikke litt for gal for han?Og hun er ikke særlig pent...og bildene henne er til 90% photoshop!:LOL:
Forrsten er henne fisken og han twilling...dette går ikke bra.
Jeg er leo...det passer fint!:D

Linn91
30-05-2010, 12:30 AM
De pleier å selge Q for sånn 100 kr på kiosker. Kommer aldri til å finne NME i Norge:( Jeg vil bestille det,men hører at posten streiker? Slutt å streik! :mad:

Gothsidonia
30-05-2010, 02:45 PM
De pleier å selge Q for sånn 100 kr på kiosker. Kommer aldri til å finne NME i Norge:( Jeg vil bestille det,men hører at posten streiker? Slutt å streik! :mad:

å neiiiii...er det sant?posten streiker?
akkuat,når det kommer magasiner med muse!:rolleyes:
Fæææn!!!:mad:
jeg kjøper meg nesten aldri en musikkmagasin.
hvis du er interessert...i oslo finnes det nme...jeg kan sende deg en eksemplar!;)
bare si fra!

MUSEirik
30-05-2010, 07:58 PM

Jeg reiser til England imorgen :awesome: Satser på å få kjøpt begge deler der :happy:

Mariannej
31-05-2010, 07:58 AM

En liten trøst er at Q magasinet er lett å tak i gratis på biblioteket:D

selfdestruction
31-05-2010, 05:41 PM
Jeg reiser til England imorgen :awesome: Satser på å få kjøpt begge deler der :happy:
Misunnelig!
En liten trøst er at Q magasinet er lett å tak i gratis på biblioteket :D
Virkelig? Det må jeg sjekke! O:

Linn91
31-05-2010, 06:02 PM
å neiiiii...er det sant?posten streiker?
akkuat,når det kommer magasiner med muse!:rolleyes:
Fæææn!!!:mad:
jeg kjøper meg nesten aldri en musikkmagasin.
hvis du er interessert...i oslo finnes det nme...jeg kan sende deg en eksemplar!;)
bare si fra!

Er ikke helt sikker, men sånn ca 50 % av Norge er jo i streike modus at the moment. *sigh*
Hvis du hadde funnet NME icons med 100 sider Muse hadde jeg selvfølgelig elsket å få det! Betalt for det og sånn.. Men jeg trodde ikke de solgte det i Norge? Og jeg er ikke sikker på om det går ann å bestille eller sende noe.. etc.. På grunn av posten.

selfdestruction
31-05-2010, 07:20 PM
Ah, perfekt tidspunkt for posten å streike...

Tror dere Muse kommer til å sette opp pyramide-senen i Bergen?

Mariannej
01-06-2010, 08:41 AM
Det forundrer meg ikke om den blir satt opp,men jeg ble ikke veldig imponert ut ifra bildene,men så lenge det er masse lysshow,god lyd og storskjermer skal jeg være veldig fornøyd:)
Synes det blir for mye,for mye scenegrafi tar vekk fokuset fra dem selv,virker som om det er deres mål også he,he Det synes jeg er synd. Og så håper jeg at de snart vil begynne å kommunisere mer med publikum,mer nærkontakt..lov å håpe..
Men jeg digga oppsettet som var på spektrum,akkuratt passe.

Gothsidonia
01-06-2010, 09:20 AM
Er ikke helt sikker, men sånn ca 50 % av Norge er jo i streike modus at the moment. *sigh*
Hvis du hadde funnet NME icons med 100 sider Muse hadde jeg selvfølgelig elsket å få det! Betalt for det og sånn.. Men jeg trodde ikke de solgte det i Norge? Og jeg er ikke sikker på om det går ann å bestille eller sende noe.. etc.. På grunn av posten.

jeg skal gi beskjed med en gang hvis jeg finner nme.
jeg vet narvesen ved saga i oslo har nesten alt!;)
men posten skal ro seg ned...fæn!!!:mad:

Gothsidonia
01-06-2010, 09:22 AM
Det forundrer meg ikke om den blir satt opp,men jeg ble ikke veldig imponert ut ifra bildene,men så lenge det er masse lysshow,god lyd og storskjermer skal jeg være veldig fornøyd:)
Synes det blir for mye,for mye scenegrafi tar vekk fokuset fra dem selv,virker som om det er deres mål også he,he Det synes jeg er synd. Og så håper jeg at de snart vil begynne å kommunisere mer med publikum,mer nærkontakt..lov å håpe..
Men jeg digga oppsettet som var på spektrum,akkuratt passe.

det hadde vært deilig,hvis jeg også kunne se muse i bergen.
men akkurat denne dagen skal jeg reise!
bergen er en kjempefin by...og så skal muse spille ved festningen...det er bare en drøm.

og jeg tror de skal bygge opp pyramiden...de har jo nok plass der,eller?

Linn91
01-06-2010, 12:51 PM
Er vell ganske lyst ute når Muse spiller. Lysshow fungerer vel best i mørke? haha

selfdestruction
01-06-2010, 01:36 PM
^ sant det, men det blir vel lysshow uansett hvor lyst det er eller hvilken scene det er, kjenner vi muse rett :happy:

¨*Starlight*¨
02-06-2010, 11:29 PM
Nesten rart de ikke arrangerer konserten så langt sør de kan, for å få det så mørkt som mulig :LOL:

Gothsidonia
02-06-2010, 11:32 PM
Nesten rart de ikke arrangerer konserten så langt sør de kan, for å få det så mørkt som mulig :LOL:

hehe....sant!:LOL:

¨*Starlight*¨
03-06-2010, 10:35 PM
Så.. hvor mange av oss er det som skal til Bergen? Og hvem har Golden Circle og hvem har ikke? Skulle vi prøvd å organisere oss litt?

Mariannej
05-06-2010, 02:18 PM
Jeg er med på det vettu!
Trenger du fortsatt en natt å sove over etter konserten?
Har ikke bestmt meg om det blir buss,fly eller tog til bergen,har hørt flybiletter er billige nå,så mulige jeg bestiller nå så fort jeg har mulighet..

Det hadde vært kjempemoro å treffe og bli kjent med flere fans!! Siden jeg ska på konserten alene,det er litt små trist...
Håper mange vil slenge seg må,så kan vi avtale å møtes før vi går inn og dele denne herlige opplevelsen sammen.Og kanskje deler bilder og filmer i etterkant,smisk smisk:D

Mariannej
05-06-2010, 02:19 PM
He,he ser det var noen tulle skrivefeil der,jada:)

pernell
05-06-2010, 09:43 PM
Heisann alle sammen! :)
Har hatt bruker på muse.mu en stund, men har aldri vært aktiv her på forumet. Noe jeg da håper jeg blir nå da:p
Ser forresten at det er en del som skal på Hove og se Muse, og dere er ikke de eneste :D Gleder meg sykt!!
Er veldig sjalu på ei venninne av meg da som har fått backstagepass den dagen Muse spiller :( Hun lovte heldigvis å skaffe meg autografen deres og hvis Dominic har en trommestikke i nærheten skulle hun prøve å få den signert og gi den til meg :D (Spiller nemlig litt trommer)
Har også nettopp kjøpt det NME-magasinet som inneholder 100 sider med bare Muse på eBay. Gleder meg til å lese!

Linn91
05-06-2010, 09:52 PM
Heisann alle sammen! :)
Har hatt bruker på muse.mu en stund, men har aldri vært aktiv her på forumet. Noe jeg da håper jeg blir nå da:p
Ser forresten at det er en del som skal på Hove og se Muse, og dere er ikke de eneste :D Gleder meg sykt!!
Er veldig sjalu på ei venninne av meg da som har fått backstagepass den dagen Muse spiller :( Hun lovte heldigvis å skaffe meg autografen deres og hvis Dominic har en trommestikke i nærheten skulle hun prøve å få den signert og gi den til meg :D (Spiller nemlig litt trommer)
Har også nettopp kjøpt det NME-magasinet som inneholder 100 sider med bare Muse på eBay. Gleder meg til å lese!

Hvordan i huleste får de backstage? :( Nettverk?

pernell
05-06-2010, 10:39 PM
Hvordan i huleste får de backstage? :( Nettverk?
Var en konkurranse på Rockman der du kunne vinne backstagepass til en valgfri dag på Hove. Det du skulle gjøre var å invitere vennene dine til Facebook-siden deres og skrive hvor mange venner du inviterte.
Er så j**lig misunnelig, men får heldigvis en liten trøst med autograf og muligens trommestikke. Hun hadde ikke så veldig lyst til å skaffe autografer til alle venna hennes, men siden jeg er den største Muse-fanen hun kjente skjønte hun hvor viktig det var for meg :p

¨*Starlight*¨
06-06-2010, 01:51 AM
Jeg er med på det vettu!
Trenger du fortsatt en natt å sove over etter konserten?
Har ikke bestmt meg om det blir buss,fly eller tog til bergen,har hørt flybiletter er billige nå,så mulige jeg bestiller nå så fort jeg har mulighet..

Det hadde vært kjempemoro å treffe og bli kjent med flere fans!! Siden jeg ska på konserten alene,det er litt små trist...
Håper mange vil slenge seg må,så kan vi avtale å møtes før vi går inn og dele denne herlige opplevelsen sammen.Og kanskje deler bilder og filmer i etterkant,smisk smisk:D

Jepp, det gjør jeg, så dersom tilbudet fortsatt står ved lag så hadde det vært kjempefint! :D

Jeg er også usikker, har litt lyst til å ta Bergensbanen en vei bare for å ha gjort det.. men tar jeg den DIT så kommer jeg til å stresse så fælt hele veien fordi jeg er spent på konserten, og tar jeg den hjem kommer jeg vel til å sove hele veien :LOL:

Jeg skal også dra dit alene, men da er vi ikke alene likevel ;)

selfdestruction
06-06-2010, 10:41 PM
Skal til Bergen og på Hove med noen venner av meg så jeg slipper å bli helt alene, men hadde vært kjempegøy å si hei til noen board-fans :happy:

Jeg var med på den Rockman-konkurransen, var det ikke bare to stk som vant eller noe?

laleh
07-06-2010, 06:13 PM
Skal også til Hove og Bergen. Skal bo på Thon hotell vegg i vegg med koengen så det blir helt knall! Hadde vært toppers å møte noen andre fans fra forumet så vi får prøve å avtale noe :)

Gothsidonia
07-06-2010, 07:48 PM
Skal også til Hove og Bergen. Skal bo på Thon hotell vegg i vegg med koengen så det blir helt knall! Hadde vært toppers å møte noen andre fans fra forumet så vi får prøve å avtale noe :)

på hvilket thon hotel?
i bergen eller på hove?
jeg jobber på thon hotel i oslo-så få jeg kanskje rabatt,hvis jeg skulle ombestemme meg til å dra på hove!:D

pernell
08-06-2010, 10:57 PM
Skal til Bergen og på Hove med noen venner av meg så jeg slipper å bli helt alene, men hadde vært kjempegøy å si hei til noen board-fans :happy:

Jeg var med på den Rockman-konkurransen, var det ikke bare to stk som vant eller noe?
Jo og den ene blei venninna mi:)
Noe som både er en positiv og en negativ ting:p

laleh
08-06-2010, 11:42 PM
på hvilket thon hotel?
i bergen eller på hove?
jeg jobber på thon hotel i oslo-så få jeg kanskje rabatt,hvis jeg skulle ombestemme meg til å dra på hove!:D

I Bergen. Thon hotel bergen brygge eller no sånt, husker ikke nøyaktig. Men det ligger ihvertfall helt inntil Bergenhus festning. Hove kombinerer jeg med 1 ukes hyttetur på ei hytte som ligger nesten inntil festivalen. Kjøre båt i 200 meter så er jeg der, kan jo ikke bli bedre det :)

Gothsidonia
09-06-2010, 10:18 AM
I Bergen. Thon hotel bergen brygge eller no sånt, husker ikke nøyaktig. Men det ligger ihvertfall helt inntil Bergenhus festning. Hove kombinerer jeg med 1 ukes hyttetur på ei hytte som ligger nesten inntil festivalen. Kjøre båt i 200 meter så er jeg der, kan jo ikke bli bedre det :)

dette er jo kjempepraktisk!

MUSEirik
10-06-2010, 11:02 PM
Fikk nettopp vite at turen til Roskilde ikke blir noe av :( Men til gjengjeld skal jeg kanskje til Hove :awesome: Bare visse personer som må overtales :D

Mariannej
11-06-2010, 05:17 PM
Til starlight: Da er du hjertelig velkommen til overnatte hos min venninde sammen med meg:) Blir koselig,så lsipper du å stresse mere med deg.klems

¨*Starlight*¨
11-06-2010, 08:16 PM
Til starlight: Da er du hjertelig velkommen til overnatte hos min venninde sammen med meg:) Blir koselig,så lsipper du å stresse mere med deg.klems

Niiiiiiice :D :D :D :D :D åååååå dette blir så gøy!!! :D :D :D

laleh
11-06-2010, 10:19 PM
dette er jo kjempepraktisk!

Jeps, alt har ordna seg helt perfekt i år :)

Mariannej
12-06-2010, 06:46 PM
Niiiiiiice :D :D :D :D :D åååååå dette blir så gøy!!! :D :D :D

Ja det blir kjempebra,gleder meg til å bli bedre kjent med deg,vi kommer til å få det sykt gøy!! Og håper vi møter mange fra forumet her:)

Og så til hove: ble bare så glad for at vi kan ha med vanlig kamera inn nå,de er ikke så strenge lengere,så da ska jeg kjøpe meg et nytt kamera,noen som har peiling på gode kamera som ikke er grisedyrt?

¨*Starlight*¨
13-06-2010, 04:30 PM
Eeeep det blir så braaaa :D :D Gleder meg til å treffe deg (og dere andre) også, og masse Musere på ett sted MÅ jo bli bra :D :D

Gothsidonia
17-06-2010, 05:32 PM
har bestemmt meg å dra til hove.
men bare den 29e.
og hvis dere har lyst kan vi treffes der.
men hvordan?:stunned:
kanskje skal vi snakke om det via pm...kanskje ringe eller finne et sted hvor vi skal treffes.;)

laleh
17-06-2010, 06:57 PM
Hadde vært morro å møte noen flere "musers" på hove ja :)

Gothsidonia
22-06-2010, 09:29 AM
Hadde vært morro å møte noen flere "musers" på hove ja :)

vi kan jo møtes et sted.
jeg kommer helt alene,så er det kjempebra å prate og rocke litt med noen.:D

jeg ankommer den 29. med første bussen fra oslo,men har ingenting å overnatte.alle hoteller er optatt.
det blir ingen sovn og så tar jeg den 30. første bussen tilbake til oslo.
men det skal gå bra.
håper bare det blir varmt denne natta og været er pent.

Mariannej
25-06-2010, 06:00 PM
Heisan:)
Den er jeg med på,vil gjerne møte flere musefans og veldig koselig å møte noen fra forumet.
Ei venn av meg jeg kjører nedover den 28 og overnatter,skal jobbe som frivillig 10.00 til 20.00 lang dag,men da får jeg ved meg muse konsertem som er hovedårsaken til jeg drar på hove:)
vi har 4manns telt,blir det for kaldt,er du hjertelig velkommen til å sove over:)

Blir bare så rå bra dette her:D Og snart Bergen,wowww!!

laleh
25-06-2010, 08:33 PM
Reiser til Tromøya i morra for å lade opp til 4 dagers morro :) Og jommen er det ikke meldt fint vær også, kan ikke bli bedre :D

Linn91
25-06-2010, 09:26 PM
Alle Muse fans som skal til Hove.. God tur!:) Håper dere får det kjempe fint :awesome:

¨*Starlight*¨
25-06-2010, 09:48 PM
Vil også på Hove :(

Mariannej
27-06-2010, 07:16 PM
Så synd du ikke får med deg hove festivalen,blir jo bare helt knall!! Gleder meg såå mye.
Angrer litt på at jeg må jobbe som frivllig (vakt)i 2 dager,kun får se muse..mye jobb får en konsert,men sparer peng da. Drar imorra,blir så vanvittig moro med masse folk,musikk og good stemning:D

Vi ses i Bergen,vi får snakkas nærmmere om du vil reise sammen med meg ellr om vi avtales å møtes før konserten. kose deg så lenge,det skal jg:D

Gothsidonia
28-06-2010, 03:23 PM
Alle Muse fans som skal til Hove.. God tur!:) Håper dere for det kjempe fint :awesome:

takktakk!;)

Linn91
29-06-2010, 02:49 AM
Artikkel fra Afteposten om Muse og Hove... ikke så veldig interesann, utenom at de klarte å kalle Chris for Dom på det øverste bildet, hehe.

http://www.aftenposten.no/kul_und/article3710607.ece

Mariannej
30-06-2010, 08:07 PM
Da er jeg hjemme igjen fra Hove festivalen,kosa meg i 2 dager. Etter å sett muse var det helt greit å reise hjem.Det var så digg å se muse igjen,helt herlig:D Knall bra stemning og liv..Og muse leverer som alltid:) Vi stod ganske langt fremme,men dessverre på motsatt sidet av der Matt stod:( Men er super duber fornøyd,ble bare så få låter som ble spilt og få overraskelser.Ble mye standard,men gledelig at MK ultra og neutron star collision ble spilt,men skull vel bare mangle!

Så derfor forventer jeg at Bergen konserten blir enda bedre,savner det lille ekstra..

Var det noen her inne som fikk møtt hverandre da?

Og er så fornøyd med masse bilder og film.Dette ble en flott Hove opplevelse,takk være MUSE:D

MissM
01-07-2010, 12:23 AM
Jeg hadde det supert, jeg! En virkelig perfekt dag.

Jeg er så lei av klaging på setlistene, sånn generelt. Vi reiste i seks timer for å se ett band vi er glade i musikken til, (som jeg har utviklet ett nærmest religiøst forhold til, den hedningen som jeg er) og vi ville ikke gjort det for hvem som helst i en sneidrei. Det er en grunn til at vi gidder.

plasmascreenspider
09-07-2010, 03:57 PM
Hadde det kjempefint på Hove (utenom at jeg trodde jeg skulle dø siden jeg ble pressa så hardt mot barrieren).

Har ikke noe å klage på når det gjelder setlisten. De hadde jo tross alt bare en time og ett kvarters spilletid til rådighet.

Det kjipeste med konserten var vel egentlig pressinga og at det virka som om lillesøstra til venninna mi skulle besvime av det (venninna mi var pressa langt bak for lenge siden da). Når konserten begynte stod jeg nesten rett forran Matt, men sto langt utenfor scenekanten når den var ferdig, men gutta var fantastiske. Hadde skikkelig headbang-vondt-i-nakken dagen etterpå og det er alltid et godt tegn på at konserten var bra :D Fikk ikke hoppa noe da siden jeg sto så skeivt... Greide ikke bevege meg xD

Og jeg vil bare si unskyld hvis jeg kom til å påføre noen skade under konserten (eller om noen fikk dreadsene mine i øynene).

laleh
11-07-2010, 08:27 AM
Regner vel med at det blir litt annen setlist i Bergen. Det er vel naturlig at det blir mest "greatest hits" på en festival hvor det kanskje ikke er så mange ihuga fans. Men moro at vi fikk øre MK Ultra hvertfall! Håper inderlig på CE eller Bliss som jo var høyt på avstemminga. Og stort sett alt annet :D

Mariannej
12-07-2010, 08:28 AM
Jeg er ikke ikke i tvil om at bergen konserten kommer til å ta helt av!! Spent på det nye sceneoppsettet,blir herlig! og da kommer nok flere grom låter:D

Er det noen som fikk tatt gode nærbilder? Vil gjerne kjøpe:) Jeg fikk tatt masse bilder,og filmet litt,men var ikke langt nok fremme til å få klare bilder. Har fine bilder av chris da,men vil gjerne ha et fint og tydelig bildet av Matt,det haddet jeg satt pris på:)

anjjurrd
12-07-2010, 11:59 PM
JEG HAR 3 EKSTRA BILETTER TIL MUSE I BERGEN. Ta kontakt om du er interessert: Anja_892@hotmail.com

¨*Starlight*¨
15-07-2010, 11:17 PM
Uff, jeg er ikke sikker på om jeg kommer meg til Bergen jeg :(
Formen er helt på bunnen om dagen og hvis jeg ikke kommer meg fra sengeliggende til noenlunde oppegående iløpet av helgen så vet jeg ikke hvordan det her kommer til å gå :(

Mariannej
17-07-2010, 09:36 AM
å Så kijpt å høre,og jeg som gleda meg til å ha noen å gå sammen med på muse konserten.Håper formen din blir bedre,fordi det blir en fantastisk konsert.Krysser fingra for deg:)
Jeg tar flyet fra torp-Bergen en vei,reiser den 21 juli og så finner jeg ut av hvilken transport det blir hjem igjen. Gleder meg sykt mye nå,kribler nok en gang i magen!

Er det noen andre som har lyst til å treffes rett før konserten og som har golden biletter?
Vil så gjerne møte på flere,er jo stusselig å være "alene" på en konsert.
gi lyd da,hadde vært koselig å møte forum folk:)

kamillahr
22-07-2010, 11:13 PM
å Så kijpt å høre,og jeg som gleda meg til å ha noen å gå sammen med på muse konserten.Håper formen din blir bedre,fordi det blir en fantastisk konsert.Krysser fingra for deg:)
Jeg tar flyet fra torp-Bergen en vei,reiser den 21 juli og så finner jeg ut av hvilken transport det blir hjem igjen. Gleder meg sykt mye nå,kribler nok en gang i magen!

Er det noen andre som har lyst til å treffes rett før konserten og som har golden biletter?
Vil så gjerne møte på flere,er jo stusselig å være "alene" på en konsert.
gi lyd da,hadde vært koselig å møte forum folk:)

Kanskje litt sent å si i fra nå ? :O
Men jeg reiser jo også alene, jeg vil gjerne møte noen. Har golden circle billett :D
Hvis det fortsatt er folk som skal på konserten i Bergen her:
Når har folk (med golden circlebillett)planer om å møte opp i mårra?

¨*Starlight*¨
22-07-2010, 11:19 PM
Haf jo totalt glemt å oppdatere om at j drar likevel :D Satse på at d finnes steder j enten kan sette meg el at adrenalinet holder meg igang dersom d skulle trenges :-p

Flyet mitt lander litt over 17 så j tar bussen direkte inn t Koengen tenker jeg..

kamillahr
23-07-2010, 08:52 AM
Haf jo totalt glemt å oppdatere om at j drar likevel :D Satse på at d finnes steder j enten kan sette meg el at adrenalinet holder meg igang dersom d skulle trenges :-p

Flyet mitt lander litt over 17 så j tar bussen direkte inn t Koengen tenker jeg..

Så moro!
Flyet mitt lander også ca kl 17 tror jeg. Så det går direktebuss til Koegen? :) Kunne ikke reise tidligere pga jobb. Håper jeg rekker å komme frem i tide. Har jo aldri vært i Bergen før.

¨*Starlight*¨
23-07-2010, 09:38 AM
Jeg kan jo vente på deg på flyplassen så kan vi busse inn sammen? Aldri vært der før jeg heller, men ei jeg skal bo hos der sa at bussen stopper like ved, så tenkte jeg skulle finne en info-ting og høre.. hvis du skal rett til konserten da..

Ketchup
25-07-2010, 11:43 PM
Da feiret jeg mitt 5-gangsjubileum på Koengen -- lurer faktisk på om det er den beste jeg har vært på, hvertfall den med best stemning! Kul nok setliste, spesielt positivt overrasket over at de spilte både Bliss OG Feeling Good <3

Linn91
26-07-2010, 04:24 PM
Noen som hørte hva Dom sa i slutten? Jeg hørte bare "Bergen".

Noe som husker not annet av det Matt sa? Uten om "tusen takk" og "hvordan går det?" og.."This is a song from our second album.. " noe sånn når de spilte Bliss.

AdrianR
27-07-2010, 05:55 PM
Var rimelig vanskelig å få med seg det de sa, men det var en utrolig bra konsert, stemningen var god, eneste jeg var litt misfornøyd med var at de ikke spilte MK Ultra : (

Linn91
27-07-2010, 07:49 PM
Var rimelig vanskelig å få med seg det de sa, men det var en utrolig bra konsert, stemningen var god, eneste jeg var litt misfornøyd med var at de ikke spilte MK Ultra : (

Ja , skulle likt å hørt hva Dom sa i slutten. Men det var så mye skriking og greier. Bra konsert ja, mye bedre enn den i Oslo. Men jeg ble litt skuffet av at de spilte "Feeling Good" ... Waste of Space. Burde heller vært MK Ultra :awesome:

AdrianR
27-07-2010, 08:49 PM
Enig, men selv om mange er lei av at de spiller Feeling Good så er det en av sangene som river med publikumet mest, sammen med PiB & KoC!

PS: Likte outfittet til Dom :LOL:
PSS: Oppvarmings bandene var mye bedre enn i Oslo.. uff, i Oslo var det bare skrål.

¨*Starlight*¨
28-07-2010, 10:12 AM
Ja , skulle likt å hørt hva Dom sa i slutten. Men det var så mye skriking og greier. Bra konsert ja, mye bedre enn den i Oslo. Men jeg ble litt skuffet av at de spilte "Feeling Good" ... Waste of Space. Burde heller vært MK Ultra :awesome:

Han snakket basically om at det var godt å være tilbake i vakre Bergen, at det var altfor lenge siden sist, og lovet at det ikke skulle bli så lenge til de kom tilbake neste gang (suuuure :LOL: )

AdrianR
28-07-2010, 11:21 AM
Han snakket basically om at det var godt å være tilbake i vakre Bergen, at det var altfor lenge siden sist, og lovet at det ikke skulle bli så lenge til de kom tilbake neste gang (suuuure :LOL: )
Krysse fingrene for at det blir neste år da :rolleyes:

Ketchup
28-07-2010, 02:35 PM
Jeg hoppet jo på lasset like etter at OoS kom ut, så jeg blir helt i ekstase når Matt tar fram roperten :D Feeling Good = bedre enn mye annet de kunne funnet på å spilt ;)

Bergen var første gangen jeg ønsket å høre Hysteria, og jeg fikk den! Ønsket til neste gang tror jeg kanskje er at de drar fram noe annet fra Absolution. Synes generelt de spiller lite fra den plata, og med god grunn egentlig -- men noen av de sangene funket bra live, så de hadde kunnet prøvd seg på "Blackout" eller noe sånt. Men de har jo ganske mye "low tempo" på de siste platene, så de plukker vel de mest aggro låtene fra de første skivene med god grunn.

Jeg har bare hørt dem spille Bliss på én konsert før (Rockefeller 2003) så jeg elsket elsket elsket virkelig at de spilte den sangen. Det var virkelig en av mine absolutte højdare fra konsertene jeg har vært på. (Andre som kan nevnes er Blackout samme konserten, STHLM Syndrome samme konserten, Citizen Erased Quart 2006 (AAAHH!!) og Feeling Good Spektrum i fjor.)

Lyden var også veldig bra. Nei, absolutt en konge Muse-konsert. Av en eller annen grunn er det utendørskonsertene jeg liker best, kanskje det er lydbildet?

Og ja... outfit'en til Dom var helt FANTASTISK :D Vi jentene stod og fniste av det mer eller mindre hele konserten. Og Chris var kjekk som alltid!

Linn91
28-07-2010, 11:40 PM
Jeg hoppet jo på lasset like etter at OoS kom ut, så jeg blir helt i ekstase når Matt tar fram roperten :D Feeling Good = bedre enn mye annet de kunne funnet på å spilt ;)

Bergen var første gangen jeg ønsket å høre Hysteria, og jeg fikk den! Ønsket til neste gang tror jeg kanskje er at de drar fram noe annet fra Absolution. Synes generelt de spiller lite fra den plata, og med god grunn egentlig -- men noen av de sangene funket bra live, så de hadde kunnet prøvd seg på "Blackout" eller noe sånt. Men de har jo ganske mye "low tempo" på de siste platene, så de plukker vel de mest aggro låtene fra de første skivene med god grunn.

Jeg har bare hørt dem spille Bliss på én konsert før (Rockefeller 2003) så jeg elsket elsket elsket virkelig at de spilte den sangen. Det var virkelig en av mine absolutte højdare fra konsertene jeg har vært på. (Andre som kan nevnes er Blackout samme konserten, STHLM Syndrome samme konserten, Citizen Erased Quart 2006 (AAAHH!!) og Feeling Good Spektrum i fjor.)

Lyden var også veldig bra. Nei, absolutt en konge Muse-konsert. Av en eller annen grunn er det utendørskonsertene jeg liker best, kanskje det er lydbildet?

Og ja... outfit'en til Dom var helt FANTASTISK :D Vi jentene stod og fniste av det mer eller mindre hele konserten. Og Chris var kjekk som alltid!

Så kult at du fikk se dem på Rockfeller og tidligere i karrieren :awesome:.. Jeg tror jeg hørte om Muse "skikkelig" rundt 2006 da "Black Holes and Revelations" kom ut. Men da hørte jeg mer på de radio vennelige sangene som "Starlight" etc. Ble ikke skikkelig fan før i 2007 da jeg var 15-16 år. Men tidlig i karrieren deres var jeg for ung.

Utendørskonserter er mye bedre. Frisk luft og alt! Var bare min andre Muse konsert, men den var definitely den beste! Ble skikkelig glad da de spilte Bliss. Haha, Wetsuit Dom! Fikk et "bra" bilde av outfiten. Fniste og lo da jeg så hva han hadde på seg. Chris så veldig bra ut! Han har jo nettopp flyttet til Ireland og grønn fargen passet han, heh.

Ketchup
29-07-2010, 12:27 AM
Ja, de var relativt ukjente i Norge da jeg fattet interesse, for å si det sånn. Husket at MTV hadde begynt å "hype" dem litt festivalprogrammene sine (de var vel godt kjent på Werchter og Glastonbury osv), men ellers var det ikke noe som gikk på verken MTV eller radio til vanlig. Det var først da Black Holes and Revelations kom ut at jeg følte at de ble noe særlig spilt på radio. Men ta tok det ganske greit av også da :) De var forsåvidt begynt å bli "store nok" på konsertscenene da jeg så dem i 2003. De spilte jo på den nest største scenen på Roskilde i 2004. Jeg var ikke der, men fikk en venninne til å ringe :P

Det var videoen til Bliss som fanget interessen min først, fulgt av alle sceneopptakene MTV viste. Skikkelig bra live-opptak som gjorde at jeg skjønte at her er det virkelig noe bra. OoS kommer alltid til å være "favorittbarnet" fordi det albumet kom på en tid jeg virkelig ville høre litt progressiv rock, og harde riff blandet med falsettovokal smeltet meg fullstendig ;) Så videoen til Hyper Music her om dagen, og det er liksom "min" Muse. Har hatt veldig mange fine opplevelser til Starlight et al også, og det er flott at de stadig utvikler seg. Men det er liksom noe med når de spiller de "gamle" sangene... nostalgi osv :D

Linn91
30-07-2010, 03:01 AM
Ja, de var relativt ukjente i Norge da jeg fattet interesse, for å si det sånn. Husket at MTV hadde begynt å "hype" dem litt festivalprogrammene sine (de var vel godt kjent på Werchter og Glastonbury osv), men ellers var det ikke noe som gikk på verken MTV eller radio til vanlig. Det var først da Black Holes and Revelations kom ut at jeg følte at de ble noe særlig spilt på radio. Men ta tok det ganske greit av også da :) De var forsåvidt begynt å bli "store nok" på konsertscenene da jeg så dem i 2003. De spilte jo på den nest største scenen på Roskilde i 2004. Jeg var ikke der, men fikk en venninne til å ringe :P

Det var videoen til Bliss som fanget interessen min først, fulgt av alle sceneopptakene MTV viste. Skikkelig bra live-opptak som gjorde at jeg skjønte at her er det virkelig noe bra. OoS kommer alltid til å være "favorittbarnet" fordi det albumet kom på en tid jeg virkelig ville høre litt progressiv rock, og harde riff blandet med falsettovokal smeltet meg fullstendig ;) Så videoen til Hyper Music her om dagen, og det er liksom "min" Muse. Har hatt veldig mange fine opplevelser til Starlight et al også, og det er flott at de stadig utvikler seg. Men det er liksom noe med når de spiller de "gamle" sangene... nostalgi osv :D

Kult! Jeg elsker Hyper Music og OoS.. Velger heller Hyper Music enn Starlight for å si det sånn. Har en eldre bror som har hørt på dem siden tidlig 2000-tallet, så bra at noen i Norge viste om dem! heh.

Mariannej
30-07-2010, 06:29 PM
Jeg storkosa meg på konserten,vært i bergen en uke og kom hjem igår! Det var fin utsikt mot scenen..valgte å stå lengere bak ved gjerdet,var god plass,lettere å ta bilder derfra:D Og endelig fikk jeg stå på "Matt sin venstre "sidet,he,he
Ble veldig glad for at de spilte bliss! Men hadda håpet på CE,haddet vært gøy å hørt mer gammelt,men stemmningen var jo på topp,så da er det ikke sort å klage på.Mulig det bare er meg,men jeg synes lydkvaliteten var noe dårligere enn den var på spektrum.Men gutta våres var i stor form:D
He,he allsang låta house of rising sun,var det få som kunne..litt morsomt,ble bedre på feeling god da...

Og jeg synes det var såå digg å se white lies live,knall bra musikk det også:) Jeg fikk brukt opp all energien min det er helt sikkert! DEt var gøy å dra alene,møtte på mange hyggelige mennesker..og mye flotte gutter å se på he,he;)

Gleder meg til neste konsert,jeg er klar!!!!!!

Mariannej
27-08-2010, 11:16 AM
Jøss så liten aktivitet det er her inne nå da...

Jeg driver med å planlegge neste muse konsert..men håper stort på at det ikke blir altfor lenge til de kommer tilbake til norge,men er nok redd de kommer til å ta en lang pause nå etter en lang turne verden rundt.Kanskje jobbe på en nytt album? Men reiser gjerne ut av norge får å se dem igjen:D

Ellers så skal jeg på Roger waters konserten "the wall" i april,blir vanvittig stort. Trolig siste sjangsen for å se "the wall" live,andre her som skal?

Er sugen på å se white lies live igjen også,si ifra om noen vet om de dukker opp i Norge igjen da!!
Ha en fortsatt fin dag:)

Linn91
28-08-2010, 03:31 PM
Ikke lenge til Wembley nå.. *sighs* :( Kunne ønske jeg kunne dra! Har vært irirtert siden 2007 at jeg ikke var der da heller! Tror det blir en stund til Muse kommer til Norge igjen.. Men jeg er lei av å se de i Norge... Lite, små konserter, kjedlig og idiotisk publikum. Heller London!

The Final Track
28-08-2010, 09:30 PM
Har de vært i Norge alt? Huske ikke....

Mariannej
29-08-2010, 11:53 AM
Jeg foretrekker mindre konserter med muse,enn det store, som eks wembley,skulle gjerne vært der.. Men jeg savner det nære og intime konsertene,der man føler nær kontakt med artistene.Nå har muse blitt så store,og de gjømmer seg nesten bak flotte show,som tar vekk fokuset fra dem selv,flott å se på,men samtidig trist på en måte. Men slik er det,de har blitt store og større vil de bli på godt og på vondt:)
Jeg drømmer om muse på rokcefeller igjen:)

Er ikke tvil om at de kommer tilbake til norgen,men det blir en god stund til.. Om de tar en lang pause nå,tror jeg de vil holde små konserter en gang i blant rundt omkring.

Bør da være fornøyd med 3 muse konserter her i Norge i løpa et 2009/10:D

Linn91
30-08-2010, 02:00 AM
Jeg foretrekker mindre konserter med muse,enn det store, som eks wembley,skulle gjerne vært der.. Men jeg savner det nære og intime konsertene,der man føler nær kontakt med artistene.Nå har muse blitt så store,og de gjømmer seg nesten bak flotte show,som tar vekk fokuset fra dem selv,flott å se på,men samtidig trist på en måte. Men slik er det,de har blitt store og større vil de bli på godt og på vondt:)
Jeg drømmer om muse på rokcefeller igjen:)

Er ikke tvil om at de kommer tilbake til norgen,men det blir en god stund til.. Om de tar en lang pause nå,tror jeg de vil holde små konserter en gang i blant rundt omkring.

Bør da være fornøyd med 3 muse konserter her i Norge i løpa et 2009/10:D

Ja det er bra! :) Jeg så de ikke på Hove.. men er veldig fornøyd. Har brukt mye penger på å se dem, men det var verdt det. I selv om kanskje ikke prisen på billeten var verdt det * host golden circle host*

Gothsidonia
30-08-2010, 06:01 AM
Heisan!:)

Er det noen av dere interessert i:

MUSE Absolution Life DVD
MUSE Artwork Plectrums
og Exogenesis T-Shirt (size M)???

bare send meg en pm!;)

Mariannej
30-08-2010, 01:43 PM
enig, at golden circle var utrolig dyrt,men fin utsikt da! Men det var altfor mange grise fulle folk der,husker de noe særlig fra konserten? Jeg hoppet,danset hele tiden, og storkoset meg,Men synes nok dette publikumet var litt slappt,ihvertfall der jeg stod da,bak ved gjerdet.
Det forskjell fra sted til sted! Hove var faktisk len smule bedre da,når det gjelder liv og stemning:)

Jetro
03-09-2010, 01:06 AM
Hei dere. Jeg ser at Unintended lå 6 uker i 2008 og 2009 (http://lista.vg.no/artist_info.php?ArtistOp=show&artistId=1949) på VG-lista topp 20, med 5. plass som beste plassering. Hvorfor i all verden gjorde den det? Låta er selvsagt episk, men hvorfor en så gammel låt populær først i 2008-2009? Var det noen som promoterte den veldig? Andre sanger som ble populære ble jo det først og fremst i det tidsrommet de kom ut.

Jeg undres... :rolleyes:

Mariannej
03-09-2010, 07:53 AM
Hei:) Jeg husker at unintended var ofte å se i 2002 -2004 også,det vil si hele den sommeren ble den spilt på jukeboxs på tv på morran,vet ikke hvorfor akkuratt den låta ble populær så sent.. Andre som vet?
Og så jeg savner muse perioden fra 1999-2006!!! Sukk!

Og så drømmer jeg om å se muse holde en unplugged konsert...med få inviterte,meg på første rad selvsagt:p

Speedster
08-09-2010, 08:45 AM
Noen som skal på Wembley?:D

eternallyida
08-09-2010, 01:13 PM
jeg skal :D men har ikke fått billettene enda og skal dra imorgen så da må jeg hente de der, som er litt irriterende da jeg ikke er såå glad i kø, men men! gleder meg utrolig mye ;D

¨*Starlight*¨
08-09-2010, 01:21 PM
Jeg fikk siste billetten i forigårs så nå er jeg all set for konserter!! :D

Drar til London imorgen!!:D

Mariannej
09-09-2010, 04:52 PM
Jeg er såå misundelig på alle dere som skal få oppleve muse på wembley,det må være en helt fantastisk opplevelse,nyt det og kos dere masse.

Og fortell masse om deres opplevelse her inne på forumet:)

laleh
14-09-2010, 04:34 PM
Wembley var kanon!!! Var nesten glad jeg hadde sitteplass på lørdag, da jeg ble slått gul og blå i moshpiten på fredag (havnet der noe ufrivillig men joggu var det moro :D). Kom ganske seint til stadionen (rundt 7) på fredag men fikk sneket meg inn fra kanten på Chris sin side, et godt stykke bak. Da Uprising begynte føltes det som om det var en enorm folkemengde som kom løpende inn i ryggen min, og ble pressa fremover så jeg endte tilslutt opp bare 10 meter fra gjerdet foran og 5 meter fra gjerdet som gikk langs "UFO-catwalken" (eller hva man nå skal kalle det!). Helt genialt :D Storkoste meg, og skal definitivt reise til utlandet på konsert igjen ved en annen anledning. Litt av en stemning! Fikk høre B&H, Take A Bow, Soldier's Poem, IBTY, CE og Ruled By Secracy live for første gang, og det var ikke noen nedtur akkurat :).

Mariannej
15-09-2010, 08:21 AM
så heldig du har vært! Det må ha vært enormt. Ruled by secrecy er så vakker,min yndlings låt blant de rolige:) Men soldiers poem synes jeg er gørr kjedelig. Jeg tripper etter å se dem live igjen...

MuseNorway95
15-09-2010, 03:12 PM
Hei dere. Jeg ser at Unintended lå 6 uker i 2008 og 2009 (http://lista.vg.no/artist_info.php?ArtistOp=show&artistId=1949) på VG-lista topp 20, med 5. plass som beste plassering. Hvorfor i all verden gjorde den det? Låta er selvsagt episk, men hvorfor en så gammel låt populær først i 2008-2009? Var det noen som promoterte den veldig? Andre sanger som ble populære ble jo det først og fremst i det tidsrommet de kom ut.

Jeg undres... :rolleyes:

Litt usikker selv, men etter at Unintended ble framført på X Faktor 2008/09 lå den på topp 5 på Itunes. Så det kan jo kanksje være årsaken:)

laleh
15-09-2010, 04:29 PM
Jeg tripper etter å se dem live igjen...

Samme her! Har sett de 5 ganger på litt under et år nå, men kan nesten ikke vente til neste gig, når enn det blir :)

MUSEirik
15-09-2010, 05:27 PM
Jeg håper de skal ha en ny konsert i Stockholm for å gjøre opp for at de avlyste konserten i sommer!

MissM
16-09-2010, 07:27 PM
Jeg er noget misunnelig på de som fikk oppleve lørdagen på Wembley, for den setlista var rett og slett bedre enn fredag, og fredag var ikke dårlig, for å si det sånn. Jeg hadde sitteplass i seksjon 5, så jeg så nå noe sølvfarga og stripete der foran en plass. XD neida, det var en fin kveld.

Er selvfølgelig gira på å se dem igjen, igjen, men det blir vel en stund til kan jeg tenke meg. Oh, well...

Speedster
17-09-2010, 10:49 AM
Jeg er noget misunnelig på de som fikk oppleve lørdagen på Wembley, for den setlista var rett og slett bedre enn fredag, og fredag var ikke dårlig, for å si det sånn. Jeg hadde sitteplass i seksjon 5, så jeg så nå noe sølvfarga og stripete der foran en plass. XD neida, det var en fin kveld.

Er selvfølgelig gira på å se dem igjen, igjen, men det blir vel en stund til kan jeg tenke meg. Oh, well...
det var episk. kan'ke si noe annet *=D

MissM
19-09-2010, 05:08 PM
Jeg er slett ikke misunnelig, neeei. XD Men jeg er en såpass ny fan at jeg fortsatt synes enhver gig er utrolig fantastisk. Høhø... Nå er jeg egentig gira på å se dem igjen, men herregud, de har jo turnert i halvannet år eller deromkring, så det er absolutt forståelig at de tar en pause snart.

Jetro
25-09-2010, 07:17 PM
jeg tror Wembley på den 11te enkelt og greit kan være den beste muse konserten noensinne =D selvom det var noen tekniske problemer her og der. som effekten på gitaren til matt under MOTP var offtime :LOL:
Hvordan får man effektene til å bli synkronisert med musikken uansett? De lager jo sin egen rytme, som varierer noe fra studioversjonene. Er det noen som sitter og følger med på effektene og timer dem?

Edit: Forpulte drittforum. Krever at jeg skal logge meg inn hvert jævla femte sekund. Forpulte faen.

laleh
27-09-2010, 08:45 AM
Hvordan får man effektene til å bli synkronisert med musikken uansett? De lager jo sin egen rytme, som varierer noe fra studioversjonene. Er det noen som sitter og følger med på effektene og timer dem?

Edit: Forpulte drittforum. Krever at jeg skal logge meg inn hvert jævla femte sekund. Forpulte faen.

Hmm, har aldri hatt problemer med pålogginga. Kanskje noe forbigående. Serveren sliter jo litt iblant har jeg merka.

Nå er jeg fullstendig inkompetent når det gjelder musikktekniske greier, men vet at de har en click-track i in-ear. Den viser kanskje rytmen på effektene? Men har ingen aning ;)

Linn91
09-10-2010, 06:02 PM
Noen som vet om konserten i Bergen ble filmet ? Var en blid fyr med kamera som stod rett ovenfor Golden Circle og filmet.

MUSEirik
09-10-2010, 06:36 PM
Noen som vet om konserten i Bergen ble filmet ? Var en blid fyr med kamera som stod rett ovenfor Golden Circle og filmet.

La merke til han jeg også, han blokkerte hele utsikten min :indiff: Men jeg endte opp på storskjermen en del ganger!
Jeg har hørt at Muse filmer alle konsertene sine, men jeg vet ikke hva de gjør med opptakene.

MicroCydonia
19-10-2010, 06:40 PM
Noen som skal på Biffy Clyro imorgen? Blir fett å oppleve dem igjen, bestemte meg å bestille billetter med en gang jeg kom hjem fra Wembley, gleder meg heftig :D

¨*Starlight*¨
19-10-2010, 06:50 PM
La merke til han jeg også, han blokkerte hele utsikten min :indiff: Men jeg endte opp på storskjermen en del ganger!
Jeg har hørt at Muse filmer alle konsertene sine, men jeg vet ikke hva de gjør med opptakene.

De filmer alle konsertene FOR å bruke det på skjermene.

¨*Starlight*¨
19-10-2010, 06:51 PM
Noen som skal på Biffy Clyro imorgen? Blir fett å oppleve dem igjen, bestemte meg å bestille billetter med en gang jeg kom hjem fra Wembley, gleder meg heftig :D

Seff! Må jobbe de 3 første sangene (fotografere) men etter det skal jeg bare nyte! ^_^

MicroCydonia
19-10-2010, 07:38 PM
Seff! Må jobbe de 3 første sangene (fotografere) men etter det skal jeg bare nyte! ^_^

Haha, nice. Var litt redd for at konserten kom til å bli avlyst for noen dager siden, de avlyste konserten i Gøteborg. Men ser ut til at de er friske og raske nå :D

The Final Track
01-11-2010, 09:56 PM
Bømp.

Noen som fått med sæ Susanne Sundfør i høst?

sevirama
12-11-2010, 11:07 PM
Var på Wembley på fredagen :D
Most epic day of my life..

..og likevel klarer jeg ikke å la være å ønske at jeg var der på lørdagen i stedet.

MuseNorway95
15-11-2010, 05:27 PM
Woohoo, norske fans!:)

Jeg så dem den første natten på Wembley, og jeg tror ikke lørdagen kan være så mye bedre som folk vil ha det til. De spilte riktignok sanger som mange av en eller annen grunn hater som Neutron Star Collision og I Belong to You, men det kan jeg ærlig talt ikke forstå.
NSC var et av høydepunktene! The Resistance er farlig undervurdert av de mer "ivrige" tilhengerene. Og de spilte Unnatural Selection... herregud for en sang:eek:

Men uannsett... Muse er sjef!

MuseNorway95
15-11-2010, 05:31 PM
Jeg hadde det supert, jeg! En virkelig perfekt dag.

Jeg er så lei av klaging på setlistene, sånn generelt. Vi reiste i seks timer for å se ett band vi er glade i musikken til, (som jeg har utviklet ett nærmest religiøst forhold til, den hedningen som jeg er) og vi ville ikke gjort det for hvem som helst i en sneidrei. Det er en grunn til at vi gidder.

Jeg er også lei av all klagingen... Når du drar på konsert er det for å se bandet, ikke å få oppleve de mest sjeldne sangene

Linn91
17-11-2010, 01:40 PM

Ja, men mye av det han filmet ble ikke vist på skjermen. Rart. Og jeg hørte de ville kanskje lage en DVD av konsertene sine.. Hmm. Jaja.

Mariannej
22-11-2010, 11:17 AM
Så moro at muse vant american music award,det var vel fortjent. Stemmte en del ganger får å si det sån. Men at de ikke vant noe på EMTV music award,var skuffende...:( Liker riktignok 30sconds from mars,men så gode er de bare ikke...Alltid spennende å følge med på slike prisutdelinger og oppdage ny musikk også. Synes Plan B var helt genial:)

MUSEirik
06-12-2010, 10:10 PM
Jeg prøver igjen. Jeg er ganske sikker på at jeg har hørt at de har opptak av alle konsertene, og Matt har snakket om at de har filmet en del konserter for å bruke på en eventuell live-DVD. :p
Ja, men mye av det han filmet ble ikke vist på skjermen. Rart. Og jeg hørte de ville kanskje lage en DVD av konsertene sine.. Hmm. Jaja.
De har snakt om å slippe ut en "The Resistance Tour"-DVD rundt jul. Tenk om de hadde tatt med en sang fra Bergen! Det er lov å håpe :LOL:

Agraba
10-12-2010, 08:05 AM
Jeg prøver igjen. Jeg er ganske sikker på at jeg har hørt at de har opptak av alle konsertene, og Matt har snakket om at de har filmet en del konserter for å bruke på en eventuell live-DVD. :p

De har snakt om å slippe ut en "The Resistance Tour"-DVD rundt jul. Tenk om de hadde tatt med en sang fra Bergen! Det er lov å håpe :LOL:

Jeg og håper de tar med en sang fra Bergen!
Det var en helt sinsyk konsert! :D