PDA

View Full Version : Norske Musers Thread

Pages : 1 [2] 3 4

chica_chilena
25-10-2007, 09:19 PM
haha, og jeg er bestevennen hennes ^

Liten verden! Oslo Spektrum Konserten var helt fantastisk! Var så nærme også!

Jeg har bestemt meg. Jeg SKAL på i hvert fall 20 Muse konserter. ;)

Speedster
15-11-2007, 03:29 PM
Muse
konserten
var
jævli
bra.
det
er
det
beste
jeg
noensinne
har
vært
med
på!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!

unintended_
24-12-2007, 01:44 PM
*bump opp*

23. Oktober - beste dagen i mitt liv.

Speedster
29-12-2007, 05:05 PM
*bump opp*

23. Oktober - beste dagen i mitt liv.
Samme her

skulle ønske konserten varte lengre

Christer
30-12-2007, 03:43 AM
"Always leave them wanting more" - Det var vel en smarting som sa det en gang. Jeg må si at selv om dette var den minst fantastiske konseren jeg har sett av Muse, så var den fortsatt magisk. Det eneste som kunne oppfattes som litt negativt var at det ble mye rutine og litt lite ren spilleglede. Og jeg som en gammel Musefan skulle gjerne hørt litt flere av de litt eldre sangene. Men det er bare fordi jeg er gammel:happy:

Speedster
30-12-2007, 09:16 AM
"Always leave them wanting more" - Det var vel en smarting som sa det en gang. Jeg må si at selv om dette var den minst fantastiske konseren jeg har sett av Muse, så var den fortsatt magisk. Det eneste som kunne oppfattes som litt negativt var at det ble mye rutine og litt lite ren spilleglede. Og jeg som en gammel Musefan skulle gjerne hørt litt flere av de litt eldre sangene. Men det er bare fordi jeg er gammel:happy:
jeg tror ikke det er bare du som ville ha fler av de gamle sangene!
jeg savna Muscke Museum, Falling down og unintended..
når matt først hadde kassegitaren i nærheten så kunne de ha spilt unintended :p
jeg savna også Bliss
og Space dementia
og Citizen erased
og Micro cuts

:p

Eda
11-03-2008, 09:40 PM
Har dere hørt om dette eller?? http://www.rockefeller.no/jd120308.html
Var sånn tilfeldig innom rockefeller.no, også så jeg plutselig dette! :eek:

Håper det blir noe i Trondheim også da...

chica_chilena
12-03-2008, 10:10 AM
Kill me now.

Jeg kommer ikke inn... Det er vel ikke så veldig mye mening i å drikke hvis man skal på konsert/visning? Meninga er jo at man skal nyte det? *er bitter*

Bare to år til. To år. To år.

:(

Speedster
19-06-2008, 06:03 PM
savner muse i norge :(

cucciola19
19-06-2008, 06:17 PM
savner muse i norge :(

I miss them too!!!!
Hi, I'm married to a Norwegian, so do I 'nearly' qualify as a 'Norske fan'? :D

cucciola19
21-06-2008, 09:42 AM
Hvordan er vaeret i dag?
Det er darlig vaer i dag.
.........I'm bored!!!!......so I'm practicing my Norwegian!:D

Jeg vil ha femti brevkort, takk.
Hvor mye koster det?

Jeg er sulten.

How do you you say 'I'm bored', by the way?:stunned:

NCWP
24-09-2008, 08:34 PM
I'm bored = Jeg kjeder meg. Sikkert care, men jeg bare....kjeder meg.

Speedster
30-09-2008, 01:24 PM
I miss them too!!!!
well i dunno
if you know norwegian :D

Speedster
30-09-2008, 01:26 PM
I miss them too!!!!
noen som har peiling på neste Muse turne?
jeg har sett på Absolution, HAARP og Hullabaloo DVDene en million ganger hver kveld på rad nå
jeg savner dem i oslo!
så lenge de ikke spiller på Rockefeller når de kommer for der kommer ikke jeg inn -.-

eternallyida
10-11-2008, 08:59 PM
Heihei!

Jeg lurte på om dere kunne stemme på mitt spørsmål, det har over 100 stemmer nå, det ville betydd utrolig mye for meg:happy: det er en sjanse for at de faktisk svarer på det:) på forhånd takk, haha vet dette ble litt melodi grand prix, but hey det er ikke hver gang man har sjansen til å stille muse spørsmål:D

spørsmålet mitt er kanskje ikke så veldig musikk orientert men det er fordi jeg vet at vi får vite det snart uansett + at en million allerede har spurt om hvordan den nye cd-en kommer til å være osv.. tenkte at det kanskje ville blitt et morsomt svar;) spm er: What's the most awkwardest moment you have had with a fan?

For å stemme : http://board.muse.mu/questions.php?order=desc&sort=score

igjen tusen takk!:) -ida

Kitsune
29-11-2008, 02:08 AM
Yo!
Nytt medlem fra Norge, nærmere bestemt Sør-Trøndelag.
Ble fan for 3-4 måneder siden, men har likevell rukket å klikke helt.
Gjør omtrent ikke annet enn å høre på Muse, og helst de sære sangene alle andre synes er bråk... xD

KristianfromNorway
03-12-2008, 08:46 PM
Jeg har vært Muse fan i mange år, men ble med her først nå.
Jeg er 13 år og hører på Muse mens alle andre ungdommer hører på den forbanna rap'en og heavy metal.:LOL:

Speedster
03-12-2008, 09:43 PM
Yo!
Nytt medlem fra Norge, nærmere bestemt Sør-Trøndelag.
Ble fan for 3-4 måneder siden, men har likevell rukket å klikke helt.
Gjør omtrent ikke annet enn å høre på Muse, og helst de sære sangene alle andre synes er bråk... xD
awesome!

velkommen først og fremst,
som dere burde vite, denne "Threaden" blir aldri brukt :LOL:
bare når muse først kommer til norge

Muse er amazing, og det er moro å plage alle andre med de unormale sangene:p

Jeg har vært Muse fan i mange år, men ble med her først nå.
Jeg er 13 år og hører på Muse mens alle andre ungdommer hører på den forbanna rap'en og heavy metal.:LOL:

hvor lenge da?:D

kult :D
Rap = sucks hard

Heavy Metal= i like it

:LOL:

jeg er Metall fan også :p

Elle <3
06-01-2009, 08:39 PM
heei! yeey en norsk muse fan side! hohooo! jeg elsker Muse <3 høre på de hele tiden.. har vært muse fan i snart 2 år, men lissm det siste året at jeg virkelig har hørt på ALLE sangene lissm ;P jeg bare håper at jeg en vakker dag får se de live.. hadde vært driiit kult, selv om jeg sikkert måtte ha dratt alene, siden jeg omtrent er den eneste Muse fanen i hele byn føles det.. :rolleyes:

Speedster
09-01-2009, 08:33 AM
heei! yeey en norsk muse fan side! hohooo! jeg elsker Muse <3 høre på de hele tiden.. har vært muse fan i snart 2 år, men lissm det siste året at jeg virkelig har hørt på ALLE sangene lissm ;P jeg bare håper at jeg en vakker dag får se de live.. hadde vært driiit kult, selv om jeg sikkert måtte ha dratt alene, siden jeg omtrent er den eneste Muse fanen i hele byn føles det.. :rolleyes:
og hvor er du fra? :rolleyes:

Christine
29-01-2009, 02:45 PM
Heisann! Enda ett medlem fra Norge. Jeg heter Christine (:rolleyes:), og er 17 år. Jeg har likt dem siden første gang jeg hørte "Supermassive Black Hole", en eller annen gang i 2006. Jeg synes det er fryktelig irriterende at jeg ikke hørte på dem før det :p For tiden liker jeg "Origin of Symmetry" CDen best, men det varierer litt.
Jeg må også innrømme at jeg liker RHCP bedre enn Muse. Misforstå meg rett, jeg elsker Muse, men jeg liker RHCP enda litt bedre ^^; Nå blir jeg nok ikke serlig populær...

Speedster
30-01-2009, 10:37 AM
Heisann! Enda ett medlem fra Norge. Jeg heter Christine (:rolleyes:), og er 17 år. Jeg har likt dem siden første gang jeg hørte "Supermassive Black Hole", en eller annen gang i 2006. Jeg synes det er fryktelig irriterende at jeg ikke hørte på dem før det :p For tiden liker jeg "Origin of Symmetry" CDen best, men det varierer litt.
Jeg må også innrømme at jeg liker RHCP bedre enn Muse. Misforstå meg rett, jeg elsker Muse, men jeg liker RHCP enda litt bedre ^^; Nå blir jeg nok ikke serlig populær...
heisann!
Origin of symmetry er vel den beste plata :happy:

lol det er ikke noe gærent i det, det er mange på dette forumet som har andre favoritt nummer 1 band, men de elsker muse fordet

jeg for eksempel liker Bullet For My Valentine, Trivium og Avenged Sevenfold bedre enn muse, men jeg elsker muse fordet :)

ninja
30-01-2009, 10:58 AM
heisann!

lol det er ikke noe gærent i det, det er mange på dette forumet som har andre favoritt nummer 1 band, men de elsker muse fordet

jeg for eksempel liker Bullet For My Valentine, Trivium og Avenged Sevenfold bedre enn muse, men jeg elsker muse fordet :)

lol, I understood this bit

I'm totaly accelling at this :cool:

Speedster
30-01-2009, 10:59 AM
lol, I understood this bit

I'm totaly accelling at this :cool:
ylou probably understood the names :p

i still think you should take a norwegian course
'cause i cant learn you :LOL:

ninja
30-01-2009, 11:00 AM
ylou probably understood the names :p

i still think you should take a norwegian course
'cause i cant learn you :LOL:

no, i understood the OOS being the best album and you going

I for example like blahblahbansds better than muse, but i love muse

or something along those lines

I can't learn me either!
But I can teach me :p

I can't find ANYWHERE that actually teaches norsk, and I bet it's in the city!

Speedster
30-01-2009, 11:01 AM
no, i understood the OOS being the best album and you going

I for example like blahblahbansds better than muse, but i love muse

or something along those lines

I can't learn me either!
But I can teach me :p

I can't find ANYWHERE that actually teaches norsk, and I bet it's in the city!

ninja
30-01-2009, 11:05 AM
was i right though?

Speedster
30-01-2009, 11:07 AM
was i right though?
mhm

ninja
30-01-2009, 11:07 AM
JJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAA :LOL::LOL::LOL:

-smirks-

Speedster
30-01-2009, 11:09 AM
JJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAA :LOL::LOL::LOL:

-smirks-
lol it was easy sentences anyway:p

ninja
30-01-2009, 11:11 AM
lol it was easy sentences anyway:p
WELL TEACH ME DEN

caaaappss

Speedster
30-01-2009, 11:12 AM
WELL TEACH ME DEN

caaaappss
i cant, and you knwo EXACTLY why i cant teach you norwegian :LOL:

anyway, i can tell you sentences you wanna know if you got any:D

ninja
30-01-2009, 11:15 AM
i cant, and you knwo EXACTLY why i cant teach you norwegian :LOL:

anyway, i can tell you sentences you wanna know if you got any:D

how about
you say sentences and i try and decipher them?

Speedster
30-01-2009, 11:16 AM
how about
you say sentences and i try and decipher them?
uuhmmmmm no

ninja
30-01-2009, 11:16 AM
uuhmmmmm no

why not? :phu:

Christine
30-01-2009, 08:07 PM
heisann!

Ja n_n
Det er godt å høre ; )

Speedster
03-02-2009, 10:53 AM
Ja n_n
Det er godt å høre ; )
:)

LNM
03-02-2009, 10:59 AM
Jeg har aldri sett denne threaden før! Ante egentlig ikke at det var så mange norske fans her!

Speedster
03-02-2009, 11:01 AM
Jeg har aldri sett denne threaden før! Ante egentlig ikke at det var så mange norske fans her!
det er egentlig ikke så mange av oss,
men når du tenker over det, Muse fyllte Spektrum, så joda :D

LNM
03-02-2009, 11:04 AM
njaja, men ekte fans liksom!
Hvor er du fra?

LNM
03-02-2009, 11:13 AM
Ja :p
Jeg husker deg! Husket bare ikke hvor du kom fra. Kommer du til å reise noe sted hvis de spiller, men ikke i Norge?
De er avkreftet fra Hove fordi de ikke er på turné da..... :(

shsleen
03-02-2009, 02:19 PM
Enda en norsk MUSE fan :D

Speedster
04-02-2009, 10:56 AM
Ja :p
Jeg husker deg! Husket bare ikke hvor du kom fra. Kommer du til å reise noe sted hvis de spiller, men ikke i Norge?
De er avkreftet fra Hove fordi de ikke er på turné da..... :(
kanskje sverige...

jeg får ikke lov til å dra på hove anyway:(
jeg skulle egentlig dit og se Bullet For My Valentine ifjor men jeg fikk ikke lov-.-
Enda en norsk MUSE fan :D
:D:D

Dr.Mowinckel
02-03-2009, 11:58 AM
Vel, det er en måned siden sist post, men.. hallo n__n
Godt å se det finnes en så stor mengde norske fans ._.

Speedster
03-03-2009, 08:20 PM
Vel, det er en måned siden sist post, men.. hallo n__n
Godt å se det finnes en så stor mengde norske fans ._.
mhm, STOR MENGDE XD

justMelissa
03-03-2009, 08:28 PM
Jeg er halvt norsk! :)
telles det?

Agraba
06-03-2009, 04:56 PM
Jeg er fra Norge. Jeg er Muse fan. så hei!

og jeg er også helt norsk. Selv om jeg av og til skulle ønske jeg kom fra England. :P

Speedster
06-03-2009, 06:41 PM
Jeg er fra Norge. Jeg er Muse fan. så hei!

og jeg er også helt norsk. Selv om jeg av og til skulle ønske jeg kom fra England. :P
jeg skulle ønske jeg kom fra england in all cases:LOL:

Agraba
07-03-2009, 04:08 PM
jeg skulle ønske jeg kom fra england in all cases:LOL:
Jo, ja. Kan godt være enig. In all cases! :happy:

Speedster
07-03-2009, 09:53 PM
Jo, ja. Kan godt være enig. In all cases! :happy:
:happy:

england er liksom litt bedre enn norge:(

Agraba
29-03-2009, 09:50 AM
:happy:

england er liksom litt bedre enn norge:(
Litt? Jeg vil da si mye! :LOL:

ylvahv
10-04-2009, 04:12 PM
Hei, jeg ble endelig medlem her i dag, tenkte bare jeg skulle informere om det :)
Håper Muse kommer til Norge snart...:musesign:
(Jeg har forresten hørt på Muse i ca et år)

Agraba
15-04-2009, 12:48 PM
Hei, jeg ble endelig medlem her i dag, tenkte bare jeg skulle informere om det :)
Håper Muse kommer til Norge snart...:musesign:
(Jeg har forresten hørt på Muse i ca et år)

Velkommen :) Hva var den første sangen du hørte?

Agraba
21-04-2009, 09:36 AM
Nordmenn? Er det noen her? Noen som er aktive!

Speedster
22-04-2009, 10:45 AM
Litt? Jeg vil da si mye! :LOL:
Australia ftw:D

ninja
22-04-2009, 11:58 AM
hei! :awesome:

eternallyida
27-04-2009, 10:34 AM
Halois ;)

jeg er utvekslingsstudent i england naa og det stor forskjell bare kultur sett, saann i norge feks saa er det veldig mye hiphop og rnb og lignende mens her spiller de nine inch nails og mars volta paa radioen saa jeg vil si at det er mye bedre!:happy:

anyways gleder meg til de kommer til norge, ellers blir det vel reising til danmark eller sverige? haaper uansett oslo siden det er der jeg bor ^^ 2007 i spektrum er saa lenge siden, gleder meg til nytt album!:D cheers xx

Agraba
27-04-2009, 01:05 PM
Halois ;)

jeg er utvekslingsstudent i england naa og det stor forskjell bare kultur sett, saann i norge feks saa er det veldig mye hiphop og rnb og lignende mens her spiller de nine inch nails og mars volta paa radioen saa jeg vil si at det er mye bedre!:happy:

anyways gleder meg til de kommer til norge, ellers blir det vel reising til danmark eller sverige? haaper uansett oslo siden det er der jeg bor ^^ 2007 i spektrum er saa lenge siden, gleder meg til nytt album!:D cheers xx

Jeg og vil være utvekslingstudent. Er det gøy?

Jer er nødt til å reise til Dannmark eller Sverige om de ikke kommer til Norge. :LOL:

eternallyida
27-04-2009, 03:20 PM
det er det beste året jeg har hatt så det er definitivt noe å tenke på å gjøre :) bor ca en time fra london så det er deilig iforhold til konserter og slikt:happy:

Agraba
27-04-2009, 04:04 PM
Du er heldig! :happy:

toffus
04-05-2009, 12:14 PM
Jeg er norsk,ja! Muse spilte her i Trondheim for litt siden; ANGRER meg for at jeg ikke tok turen :eek::mad:

Agraba
15-05-2009, 08:02 AM
Jeg håper jeg får muligheten til å se dem når de kommer til Norge neste gang.

eternallyida
17-05-2009, 07:22 PM
åh ja jeg må jeg og, forhåpentligvis får vi snart høre noe mer om tour dates..

Trudyy
18-05-2009, 08:34 AM
woho! Norske fans! Where have you been hiding?

Linn91
02-06-2009, 02:17 AM
Muse! Norge! Yay... :)

Kristin
02-06-2009, 04:16 PM
Jeg må skaffe meg ståplasser til konserten i Oslo Spektrum!

Kristin
02-06-2009, 04:18 PM
Hei, forresten, i og med at jeg er ny her :)

Elle <3
03-06-2009, 09:43 AM
oslo spektrum 25 oktober !! :musesign::dance:

ylvahv
03-06-2009, 05:26 PM
Eh, noen som vet om det kommer til å være 18års aldersgrense på den konserten??
Jeg er helt desperat etter å dra dit..!

eternallyida
03-06-2009, 11:10 PM
ææ muse i okober blir så bra det :D tviler på at det er 18 års aldersgrense i spektrum..

Mariannej
04-06-2009, 01:06 PM
:)Faen jeg gleder meg helt enormt!!! jeg får ikke bestemt meg om jeg ska ha sitteplass eller stå plass,vil jo gjerne komme nærmme scene som mulig,men orker jeg å bli pressa og dytta på? jeg vil kose meg med musikken og ikke stresse med å dytte folk unna meg,he he.
Dette blir stooort!! Søren,noe drit å dra alene,hvor gjømmer alle muse fansa seg? Jeg kjenne ikke mange som liker muse,ufattelig spør du meg. Lenge til okt ennå,men det blir digg!! Vil gjeene bli kjent med flere fans,noen fra Larvik da??

Linn91
04-06-2009, 02:37 PM
Jeg har bestilt ståplasser på "før-salget".. Burde kanskje tatt sitteplasser,men men. Jeg overlever nok! Har hørt at folk ikke oppfører seg i Oslo Spektrum. Unødvendig dytting og vold gjør meg pissed off:mad:

Jeg må reise fra Haugesund og ta en dag fri fra skolen,så det er irriterrende. Men det er Muse! Lurer på når man bør møte opp, og om det er noe vits i å stå i kø? hmm..

kreatin123
05-06-2009, 11:02 PM
Hei=) Tenkte jeg bare skulle si at jeg akkurat ble medlem, og digger Muse!

apatisk
06-06-2009, 07:25 AM
Heisann folkens :)

Har ordnet meg sitteplasser jeg.
De befinner seg bak og over alle andre, slik at man kan nyte showet og ikke minst musikken.

Så var det bare hvordan man skal komme seg 100mil hver vei, hehe.

Linn91
06-06-2009, 09:05 PM
Jeg har unummerert ståplass billetter Du kunne velge "beste tilgjengelige" eller
"UNU" ( Unummerert?) jeg valgte bare UNU.. fordi det er vell ikke noe beste tilgjengelige når det gjelder ståplasser?

eternallyida
06-06-2009, 11:25 PM
Jeg tror at best tilgjengelige er enten sitteplasser eller ståplasser men jeg ville valgt ståplasser.
Forrige gang satt jeg og det angret jeg sterkt på, det er vel mer hva man vil, om man takler å bli dyttet rundt så synes jeg ståplasser er bedre for man er mye nærmere bandet.
Mens om man sitter får man se og høre bra så det er vel mest hva du vil egentlig.:)

Linn91
07-06-2009, 12:21 AM
Jeg tror at best tilgjengelige er enten sitteplasser eller ståplasser men jeg ville valgt ståplasser.
Forrige gang satt jeg og det angret jeg sterkt på, det er vel mer hva man vil, om man takler å bli dyttet rundt så synes jeg ståplasser er bedre for man er mye nærmere bandet.
Mens om man sitter får man se og høre bra så det er vel mest hva du vil egentlig.:)

Ja... men alle ståplassene er unummerert? Hvem som helst med ståplass billett kan stå helt framme etc? Dumt spørsmål, men jeg er litt forvirret. lol

shineonmuse
07-06-2009, 10:55 AM
Jeg har bestilt ståplassser jeg :D men jeg ambefaler ikke å stå/ sitte på sidene for da blir lyden veldig dårlig... er det foresten noen som vet om man bør stå i kø lenge for å få bra plasser?

Linn91
07-06-2009, 09:00 PM
Jeg har bestilt ståplassser jeg :D men jeg ambefaler ikke å stå/ sitte på sidene for da blir lyden veldig dårlig... er det foresten noen som vet om man bør stå i kø lenge for å få bra plasser?

Lurer på det selv. Må man møte opp skikkelig tidlig? Det er jo nesten i November, kommer til å være kaldt. Kan vell ikke dra med jakker, skjerf etc inn i Oslo spektrum?

eternallyida
07-06-2009, 11:23 PM
Ja... men alle ståplassene er unummerert? Hvem som helst med ståplass billett kan stå helt framme etc? Dumt spørsmål, men jeg er litt forvirret. lol

jess alle ståplasser er unummererte, det er første mann til mølla så jeg skal være der en-to timer før for å være helt sikker :happy:

ilenia
08-06-2009, 08:11 AM
hey,
excuse me if i write in english,
i'm from italy and i'm moving to oslo this summer.

I haven't found a thread about the oslo tour date at spektrum,
so I am asking here:
is it sold out yet?

I tried on billetservice.no from 8.50 this morning and it passed from "not aviable yet" to "we are at the maximu number of users for this event"
great.
anywhere else I could find a spare ticket for me?
If you know somewhere, or someone who has a spare ticket, please write me.
I'm kind of desperate. :|

Speedster
08-06-2009, 09:10 AM
er alle ståplassene solgt ut allerede??

Elle <3
08-06-2009, 10:47 AM
jaa alle ståplassene er utsolgt :( d gikk syykt fort.. satt klar her kl 9, i håp om å få to ståplasser, hadde reservert to plasser, men så fucka heile billettservice seg opp.. så nå ble d sitteplasser på oss :|
MEN MEN! blir Muse konsert i jalfal :D johoo!
:musesign:

eternallyida
08-06-2009, 01:15 PM
shitshitshit! det hadde jeg ikke forventet, forrige gang var det jo ikke engang fullsatt! jaja best å sikre seg sitteplass i allefall :)

eternallyida
08-06-2009, 01:34 PM
* hvis noen vil bytte 2 ståplasser mot 2 sitteplasser så er det bare å si ifra:)

Linn91
08-06-2009, 02:47 PM
Ble de virkelig solgt ut? Wow, det hadde jeg ikke forventet. :stunned: Lurer på om alle billettene kommer til å bli solgt ut.

Linn91
08-06-2009, 03:01 PM
hey,
excuse me if i write in english,
i'm from italy and i'm moving to oslo this summer.

I haven't found a thread about the oslo tour date at spektrum,
so I am asking here:
is it sold out yet?

I tried on billetservice.no from 8.50 this morning and it passed from "not aviable yet" to "we are at the maximu number of users for this event"
great.
anywhere else I could find a spare ticket for me?
If you know somewhere, or someone who has a spare ticket, please write me.
I'm kind of desperate. :|

http://www.billettservice.no/html/evinfo.htmI?CNTX=1882745&l=EN&C=

There aren't any standing tickets left, but there may be seated tickets left (though I'm not so sure)

apatisk
08-06-2009, 03:29 PM
* hvis noen vil bytte 2 ståplasser mot 2 sitteplasser så er det bare å si ifra:)

du har to ståplassser, og vil heller ha to sitteplasser? eller motsatt?

Speedster
08-06-2009, 04:06 PM
kan du holde av de for meg? kanskje jeg bytter :)
må bare snakke med kompisen min først

eternallyida
08-06-2009, 04:38 PM
jævlig typisk, nå er jo alt utsolgt.:( men spektrum har sagt at de skal legge ut flere billetter så vi får se. typisk at billetservice fukket opp så nå har jeg ingen biletter:(

apatisk
08-06-2009, 04:47 PM
som nevnt over har jeg et par billetter som jeg ikke skal ha, da jeg fikk reservert flere i forkant.

det er sitteplasser på:
seksjon FELT 212-213-214, rad 10, plass 201 - 1/FELT 213
seksjon FELT 212-213-214, rad 10, plass 202 - 1/FELT 213

eternallyida
08-06-2009, 04:54 PM
hei, jeg kjøper de gjerne av deg. hvor mye vil du ha for de?:)

apatisk
08-06-2009, 05:06 PM
hei, jeg kjøper de gjerne av deg. hvor mye vil du ha for de?:)

originalpris. ble vel 1045 for begge ink. gebyrer osv.
må vente til i morgen til jeg får hentet mine andre billetter, bare for å være helt sikker.

kan nås på martin@fotura.no eller MSN: memoxyde@monet.no

eternallyida
08-06-2009, 05:08 PM
originalpris. ble vel 1045 for begge ink. gebyrer osv.
må vente til i morgen til jeg får hentet mine andre billetter, bare for å være helt sikker.

kan nås på martin@fotura.no eller MSN: memoxyde@monet.no

okei flotters!

Speedster
08-06-2009, 05:09 PM
jævlig typisk, nå er jo alt utsolgt.:( men spektrum har sagt at de skal legge ut flere billetter så vi får se. typisk at billetservice fukket opp så nå har jeg ingen biletter:(
når da?

eternallyida
08-06-2009, 05:10 PM
har ikke peiling men sannsynligvis i løpet av de neste dagene..

Speedster
08-06-2009, 05:19 PM
har ikke peiling men sannsynligvis i løpet av de neste dagene..
oh no :stunned:
jeg kommer til å stresse som ett helvette:stunned:

¨*Starlight*¨
08-06-2009, 11:26 PM
Lurer på det selv. Må man møte opp skikkelig tidlig? Det er jo nesten i November, kommer til å være kaldt. Kan vell ikke dra med jakker, skjerf etc inn i Oslo spektrum?

Ta vare på jakker, gensere, skjerf etc du vanligvis ville kastet i mellomtiden og kle på deg alt sammen før du skal stå i kø, så kan du bare kaste det fra deg når du går inn. er det ikke der når du kommer ut igjen har du ikke tapt noe på det uansett ;)

Herregud, MUSE utsolgt i Oslo på én dag.. nå står ikke verden til påske, damn jeg skalv da jeg satt med bekreftelsen på at jeg hadde fått ståplass!

Linn91
08-06-2009, 11:47 PM
Ta vare på jakker, gensere, skjerf etc du vanligvis ville kastet i mellomtiden og kle på deg alt sammen før du skal stå i kø, så kan du bare kaste det fra deg når du går inn. er det ikke der når du kommer ut igjen har du ikke tapt noe på det uansett ;)

Herregud, MUSE utsolgt i Oslo på én dag.. nå står ikke verden til påske, damn jeg skalv da jeg satt med bekreftelsen på at jeg hadde fått ståplass!

Haha,ja det var en ide.. Får se hva som skjer. Var du på konserten i 2007?
Jeg er overrasket over at Muse ble utsolgt så fort, sist gang var det ikke det... tror jeg?

jakbim
09-06-2009, 12:33 AM
HJELP! Nå har det seg sånn at jeg har bestilt helt feil billetter (les: sitteplasser). Nå kommer jeg nok til å virke litt naiv, men det er vel ikke noen som er interresert i å bytte mot ståplasser? Jeg har 4 billetter. Her er detaljene:

Plassering:
seksjon FELT 205-206-207, rad 8, plass 90 - 3/FELT 207

seksjon FELT 205-206-207, rad 8, plass 89 - 3/FELT 207

seksjon FELT 205-206-207, rad 8, plass 88 - 3/FELT 207

seksjon FELT 205-206-207, rad 8, plass 87 - 3/FELT 207

Hjelp meg!

jakbim
09-06-2009, 12:35 AM
kan du holde av de for meg? kanskje jeg bytter :)
må bare snakke med kompisen min først
Jeg bytter gjerne! Du skal få et tillegg på 50 kr for hver billett! Jeg har så lyst til å stå på denne konserten !

eternallyida
09-06-2009, 12:47 PM
Jeg er overrasket over at Muse ble utsolgt så fort, sist gang var det ikke det... tror jeg?

nei det var ikke fullt i det hele tatt:( bare ståplassene var utsolgt men det var mange sitteplasser ledige..hva skjer med verden..gees.

¨*Starlight*¨
09-06-2009, 01:07 PM

Var på 2007 konserten ja :) kjøpte billettene en dag eller to etter at de kom ut tror jeg, så kan ikke ha blitt like fort utsolgt.

¨*Starlight*¨
09-06-2009, 01:08 PM
nei det var ikke fullt i det hele tatt:( bare ståplassene var utsolgt men det var mange sitteplasser ledige..hva skjer med verden..gees.

Går jo tydeligvis i riktig retning da :D
Men det som imponerte meg med sitteplassfolka i 2007 var at selv om de hadde sitteplasser så var de så enormt med!! Er skjelden man ser på konserter i Norge at sitteplassfolka danser og hopper og synger med og tar helt av, det gjorde de da :D

Linn91
09-06-2009, 01:16 PM
Var på 2007 konserten ja :) kjøpte billettene en dag eller to etter at de kom ut tror jeg, så kan ikke ha blitt like fort utsolgt.

Kult :).. Sto du i kø? Hvordan ordnet du det? Når møtte du opp?
*mase*

eternallyida
09-06-2009, 01:36 PM
Går jo tydeligvis i riktig retning da :D
Men det som imponerte meg med sitteplassfolka i 2007 var at selv om de hadde sitteplasser så var de så enormt med!! Er skjelden man ser på konserter i Norge at sitteplassfolka danser og hopper og synger med og tar helt av, det gjorde de da :D

ikkesant:) jeg bare skjønner ikke hvor alle er hen xD, bare noen få jeg kjenner vet om muse i det hele tatt eller kanskje fler etter guitar hero men uansett haha..

¨*Starlight*¨
09-06-2009, 01:49 PM
Kult :).. Sto du i kø? Hvordan ordnet du det? Når møtte du opp?
*mase*

Tror vi dro ned i 17-18 tiden og havna sånn ca bakerst i "mosh-piten" så har planer om å dukke opp mye tidligere i år! Har jeg ikke et blåmerke eller to når jeg drar hjem etter konserten er jeg ikke fornøyd!:LOL:

¨*Starlight*¨
09-06-2009, 01:49 PM
ikkesant:) jeg bare skjønner ikke hvor alle er hen xD, bare noen få jeg kjenner vet om muse i det hele tatt eller kanskje fler etter guitar hero men uansett haha..

Tror det er mange sofa-Musere der ute som liker dem men som ikke nødvendigvis er like... øøøh.. fanatiske som visse andre..:$

eternallyida
09-06-2009, 02:22 PM
Tror det er mange sofa-Musere der ute som liker dem men som ikke nødvendigvis er like... øøøh.. fanatiske som visse andre..:$

hehehe. :LOL:

faksvaag
10-06-2009, 12:17 AM

Heisann. Jeg bare lurte på om du fortsatt hadde de billettene. Vis du har, så vil jeg gjerne bytte de. Jeg er også villig til å betale for billettene i tillegg.
Jeg har fire stk billetter:

eternallyida
10-06-2009, 10:43 AM
Heisann. Jeg bare lurte på om du fortsatt hadde de billettene. Vis du har, så vil jeg gjerne bytte de. Jeg er også villig til å betale for billettene i tillegg.
Jeg har fire stk billetter:

heisveis! sorry men har de ikke nei, billettservice linken fukket opp så jeg har ingen atm:(

apatisk
10-06-2009, 12:32 PM
jeg kan vel gni det litt inn? merk plassene :happy:

http://www.fotura.no/diverse/muse.jpg

faksvaag
10-06-2009, 01:25 PM
heisveis! sorry men har de ikke nei, billettservice linken fukket opp så jeg har ingen atm:(

Okei. Men du må si ifra vis du har ståplasser, og det gjellder dere andre også ;) Jeg er helt desperat etter å få ståplasser :D

NCWP
10-06-2009, 02:26 PM
Jeg elsker Live Nation. Forhåndssalget sikra meg to ståplasser! :D

ocvmelbye
12-06-2009, 12:25 AM
viss noen ikke orker å stå som er veldig slitsomt, så har jeg 2 sitteplasser seksjon 111 som jeg er villig til å bytte vekk til noen som har 2 ståplasser :) email ocvmelbye_90@hotmail.com om du er interessert!

eternallyida
12-06-2009, 10:19 PM

takk a :indiff: :p

Linn91
13-06-2009, 12:08 AM
Lurer på hvorfor ståplassene er billigere. I noen land er det omvendt.

Speedster
13-06-2009, 01:03 AM
Jeg bytter gjerne! Du skal få et tillegg på 50 kr for hver billett! Jeg har så lyst til å stå på denne konserten !
ahah jeg misfortsto den tidligere posten
trodde dem var villige til å bytte ståplasser mot sitteplasser :P

ocvmelbye
13-06-2009, 05:29 PM
som det ser ut nå, så ser det ut som et problem å få byttet fra sitte- til ståplasser. etter mine erfaringer så er det ikke noe stort problem utenfor konserten. Jeg har ikke gjort det, men har fått tilbudet.
Er det en stor fare for at disse billettene er falske? Burde man droppe et slikt tilbud eller er det lett å se om en billett er falsk?

Eda
13-06-2009, 07:14 PM

jeg er har billetter på felt 109, rad 2 :D
kjøpte dem på forsalg-linken fra muse.mu ^^

Eda
13-06-2009, 07:29 PM
Tror vi dro ned i 17-18 tiden og havna sånn ca bakerst i "mosh-piten" så har planer om å dukke opp mye tidligere i år! Har jeg ikke et blåmerke eller to når jeg drar hjem etter konserten er jeg ikke fornøyd!:LOL:

jeg dukket opp circa kl. 14 :$ hehe
endte opp med å stå foran, og gikk "hjem" med mange blåmerker :D
skikkelig utrolig for å være første Muse-konserten min ^^

kimaronsen
14-06-2009, 01:47 PM
Hei!

Jeg bytter mine billetter mot ståbilletter.

Felt 210
Rad 16
Sete 61 og 62

+ 100kr for hver ståbillett;)

kim.aronsen@live.no

¨*Starlight*¨
23-06-2009, 10:48 PM
jeg dukket opp circa kl. 14 :$ hehe
endte opp med å stå foran, og gikk "hjem" med mange blåmerker :D
skikkelig utrolig for å være første Muse-konserten min ^^

Tror jeg skal følge ditt eksempel i år. Hadde med en søster med 40 i feber ifjor, så hadde ikke vært en god idé akkurat da tror jeg :P

jakbim
01-07-2009, 09:58 PM
Heisann!
Jeg har 4 sitteplasser som jeg gjerne vil bytte i ståplasser. Du skjønner at når jeg bestilte fra billettservice fikk jeg sitteplasser... Og jeg HATER å sitte på en konsert. Derfor vil jeg gjerne bytte disse. Betaler gjerne litt ekstra hvis det er det som må til!
På forhånd, TAKK, fra en desperat Muse fan! :D

PS: jeg og faksvaag selger akkurat de samme billettene, så det går for det samme hvem du kontakter, dog er det kanskje lurest å sende til meg, siden jeg er litt mer aktiv på forumet ;]

Petter
10-07-2009, 12:42 PM
Jeg fikk ikke tak i billetter pga. billettservice da de ble lagt ut.:$ Ikke ligger det billetter på finn.no heller, jeg hadde trodd det skulle bli lagt ut mer til salg. Er det noen mulighet for å skaffe seg billetter i det hele tatt?

Edit: Hei, forresten! Jeg har vært litt inne på dette forumet det siste året, men har fulgt med på Muse siden jeg oppdaget dem i 2007. De er helt klart yndlingsbandet mitt, og som trommeslager er det helt fantastisk å høre Dom! Jeg har Origin of Symmetry, Showbiz, Black Holes, og H.A.A.R.P, + en Muse drums bok, og det skal bli mer; gleder meg som en unge til The Resistance kommer! Forresten er jeg 15 år, og kommer fra Årnes i Akershus! =)

jakbim
15-07-2009, 10:13 AM
Jeg fikk ikke tak i billetter pga. billettservice da de ble lagt ut.:$ Ikke ligger det billetter på finn.no heller, jeg hadde trodd det skulle bli lagt ut mer til salg. Er det noen mulighet for å skaffe seg billetter i det hele tatt?

Edit: Hei, forresten! Jeg har vært litt inne på dette forumet det siste året, men har fulgt med på Muse siden jeg oppdaget dem i 2007. De er helt klart yndlingsbandet mitt, og som trommeslager er det helt fantastisk å høre Dom! Jeg har Origin of Symmetry, Showbiz, Black Holes, og H.A.A.R.P, + en Muse drums bok, og det skal bli mer; gleder meg som en unge til The Resistance kommer! Forresten er jeg 15 år, og kommer fra Årnes i Akershus! =)

Cheers! Jeg spiller gitar forresten, hvor har du fått tak i den trommisboka da? Er vel sikkert en eller annen versjon for gitar også, eller hur? ; ]

Petter
01-08-2009, 11:03 AM
Cheers! Jeg spiller gitar forresten, hvor har du fått tak i den trommisboka da? Er vel sikkert en eller annen versjon for gitar også, eller hur? ; ]
Norsk Noteservice, Alnabru!... Kan bestilles på nett:http://www.notebutikken.no Satser du på musikk, eller spiller du bare for morro?

Ketchup
03-08-2009, 12:58 PM
Blæ, fan siden 2001 og ingen billett. Betaler gjerne om noen har 1 eller 2 å avse.

Edguy
03-08-2009, 08:06 PM
Norsk fan. Første musekonsert blir i oslo på resistance turneen:awesome:

Ketchup
05-08-2009, 04:07 PM
Sitter og hører på Megalomania live fra Le Zenith, Hullabaloo-cden. Herregud det var tider... da Muse var uslepne diamanter som hylte og skreik på scenen... høres jo ut som om de er på siste sangen allerede på sang 4 ;)

Når jeg tenker meg om er det ikke krise om jeg ikke får dratt på konserten, for jeg har hatt mine højdare de 3 konsertene jeg allerede har vært på... (men har noen billetter kjøper jeg dem selvsagt :p)

Supermassive Butterfly
09-08-2009, 08:38 PM
Stakk egentlig bare innom her for å si hei til alle de andre norskingene her ^_- Registrerte meg nettopp på forumet...so I figured this was a good idea!
Hei!

hauntetmuse
09-08-2009, 09:24 PM
ny norsk fan eg har vært fn siden jeg hørte litt av starlight på harrp reklame siden vært fan :)

KineIselilja
15-08-2009, 08:41 PM
Hei, jeg trodde jeg hadde en eller annen gammel bruker her men kan ikke huske brukernavn og passord. Laget meg liksågodt ny bruker :)
Jeg har vært Musefan siden 2002, og er like glad i musikken deres fortsatt.
Til deg som etterlyste billetter til Muse, er noen sitte-plasser som selges på finn.no for tiden.
Jeg skal selv se Muse i Oslo,Køben og London si i fra hvis noen vil geeke litt før konsertene da!

Ketchup
20-08-2009, 09:08 AM
-

Blisster
21-08-2009, 04:21 PM
Blæ, fan siden 2001 og ingen billett. Betaler gjerne om noen har 1 eller 2 å avse.
Jeg skal si fra hvis jeg hører noe. Synd om du ikke skulle få billett.

Ketchup
26-08-2009, 02:00 PM
Det ligger noen ute, men får ikke svar...
Der fikk jeg svar, men vedkommede skal ha 1200 kroner per billett. Det er den annonsen med 4 sitteplasser til 510 kroner.

SÅ mye gidder jeg faktisk ikke betale, da lever jeg heller på gamle minner ;)

Ketchup
26-08-2009, 02:05 PM
Der var de visst solgt også. Var vel litt fisking på gang kan jeg tenkte meg - høyeste bud vant ;)

Petter
29-08-2009, 11:24 PM
Hei, jeg trodde jeg hadde en eller annen gammel bruker her men kan ikke huske brukernavn og passord. Laget meg liksågodt ny bruker :)
Til deg som etterlyste billetter til Muse, er noen sitte-plasser som selges på finn.no for tiden.
Jeg skal selv se Muse i Oslo,Køben og London si i fra hvis noen vil geeke litt før konsertene da!
Har sjekket nesten daglig for Muse billetter, men finner ikke på finn.no, eller andre steder for den saks skyld, og nå begynner nervene å komme, og tankene på å få med meg en konsert ett annet sted begynner å bli skummelt virkelighetsnært... Nå er jeg 15 da, og det blir vel neppe noe av at jeg får dra på konsert i utlandet...

Vedadh10
30-08-2009, 12:23 AM
Hei!
Muse konserten i Oslo 25. oktober nærmer seg med stormskritt, og jeg er desperat etter å kjøpe 1-2 billetter til konserten. Betaler gjerne dobbel pris om det må til! Helst ståplasser, men det er vel kanskje litt for mye å be om. :\ Ville vært utrolig hyggelig om noen som solgte sine billetter kunne kontakte meg, selv om jeg veit jeg ikke er den eneste som ser etter billetter hver dag på omtrent alle Muse-relaterte forums/nettsider. :<

¨*Starlight*¨
31-08-2009, 01:20 PM

Jeg vil gjerne geeke utenfor spektrum, men noe annet sted har jeg ikke tenkt å oppholde meg mesteparten av den dagen :D

Blisster
11-09-2009, 11:13 AM
Der var de visst solgt også. Var vel litt fisking på gang kan jeg tenkte meg - høyeste bud vant ;)

De har lagt ut flere billetter på billettservice nå, visstnok. Og det kommer flere framover.
Ståplasser også.

Ketchup
11-09-2009, 01:11 PM
De har lagt ut flere billetter på billettservice nå, visstnok. Og det kommer flere framover.
Ståplasser også.
Hmm jasså? Hvorfor det? Trodde alt var utsolgt jeg?

Ketchup
11-09-2009, 01:47 PM
JEG HAR BILLETTER

WOOOHOOOOOO

Takk for tipset!!! :D

Blisster
11-09-2009, 02:49 PM
JEG HAR BILLETTER

WOOOHOOOOOO

Takk for tipset!!! :D

Det er vel for å bekjempe svartebørsjævler. Men jippi, da er alt godt. "Sees!"

Linn91
12-09-2009, 01:22 PM
Det var jo veldig bra! :D .. Hvor stor plass har Oslo Spektrum egentlig? Kommer det ikke over 10000 folk nå?

Ketchup
12-09-2009, 05:47 PM
De fleste plassene er vel sitteplasser - vet ikke hvor mange de kan trøkke inn på ståplassarealet, men jeg har hatt ståplass på Oslo Spektrum før og har aldri opplevd det som spesielt trangt (bortsett fra langt framme, såklart.)

Jeg har valgt sitteplasser denne gangen fordi jeg har stått på tre andre Muse-konsertene jeg har vært på, og har fått skreket fra meg. Sist gang var under UKA i 07, og der var det rett og slett for mange mennesker (gutter!) at lille meg på 168 cm druknet litt nede i crowden, og hørte eller så ikke noe særlig (verste var det med lyden). Denne gangen sitter jeg på første rad ganske høyt oppe, så jeg kommer til å både se og høre greit - sikten er visst litt begrenset, but I don't care - ingen vil blokkere for lyden for meg, og det er det viktigste!

¨*Starlight*¨
12-09-2009, 11:58 PM
Vanligvis vet ikke konsert-arenaer nøyaktig hvor stor scenen er før like før turneer settes igang, og tar bestandig forbehold om dette når de først legger ut billetter.
Dermed kan ofte scenen ta opp mindre plass enn de tok forbehold om, og de får plass til fler mennesker enn de først tok høyde for.

Linn91
17-09-2009, 02:34 PM
Hmm, håper det ikke blir kjempe trangt og sånt da.:LOL: . Det ville vært irriterende. Har aldri vært på en så stor konsert før..

Ketchup
29-09-2009, 12:09 AM
Flere som DIGGER det nye albumet eller?? Muse er tilbake i god, gammal form - totalt gærne. Åh gud som jeg digger plata!!!

Mariannej
01-10-2009, 02:50 PM
Nå er jeg så utåldmodig,har venta så lenge,men nå er det bare 25 dager igjen til konserten! Gleder meg sån. Håper jeg får god utsikt fra min sitteplass da,heldigivs på første rad i det minste.
Jeg er veldig spent på hvilke låter de kommer til å spille,klart det blir mest fra det nye albumet,men håper de kommer mange låter fra de gode gamle også!
Er det noen som vet hvilke låter som blir spilt under denne konserten?
Jeg tror alikavel alle mine forventinger vil bli innfridd:)

shineonmuse
07-10-2009, 12:39 AM
Noen som vet hvem som skal varme opp for Muse i spektrum?

¨*Starlight*¨
11-10-2009, 12:08 PM
Man vet nok ikke setlista før første konserten i turneen har vært, og etter det kan det jo også være små forandringer.. support-act har ikke blitt avslørt for Skandinavia enda såvidt jeg vet. Er så skuffa over at vi ikke får Biffy Clyro :(

Blisster
15-10-2009, 09:48 AM
Flere som DIGGER det nye albumet eller?? Muse er tilbake i god, gammal form - totalt gærne. Åh gud som jeg digger plata!!!

Jeg hører fortsatt på den minst en gang om dagen. OTT is more!

Blisster
15-10-2009, 09:49 AM
Noen som vet hvem som skal varme opp for Muse i spektrum?

The Horrors. Jeg synes aldri de har noen bra oppvarmingsband...

Ketchup
19-10-2009, 11:29 AM
Tydeligvis The Horrors.

http://muse.mu/news/article/528/the-horrors-to-support-muse-in-europe/

Edit: Hahaha, når du skrev "The Horrors", Blisster, trodde jeg du faktisk mente "oh, the horrors" :LOL: Tenkte ikke over det da jeg faktisk fant ut bandet.

mons1
19-10-2009, 01:52 PM
Har 4 stk billetter - ståplasser - som byttes mot sitteplasser. Interessert?

mons

justMelissa
19-10-2009, 05:22 PM
Bare 6 dager igjen! :p
Jeg har vært fan siden 2006 eller noe. Har aldri sett dem før så det blir veldig moro. :D

Mariannej
20-10-2009, 11:48 AM
Jeg har en ekstra bilett, sitteplass,felt 110,rad 1,plass 14,ved siden av meg:D
Da min venninde har meldt pass pga sykdom,må jeg dra alene og har en bilett jeg vil få solgt. Tar 500kr for biletten,det er vel bra.
Hm,angrer litt på at jeg ikke valgte ståbilett... men får krysse fingra om at jeg får god utsikt alikavel. Er så jævla stusselig å reise på konserten alene!!! Vil jo så gjerne dele denne opplevelsen med noen da! om jeg får tak i kjent folk som vil dra med meg,da går biletten,men i mellom tida må jeg sjekke ut muligheten for å få solgt den.
Bare ta kontakt!

Å bare 5dager igjen.....:D

Mariannej
21-10-2009, 10:23 AM
ok,siden ingen har meldt interesse..gidder ikke å stresse etter å få solgt den,så da ga jeg den til min kjære søster,som ikke har noe forhold til muse,men som ble positiv overraska da hun fikk høre the resistance cden, så nå håper jeg å få omvendt henne;)
klart er gøyere å dra på konsert sammen med noen enn alene.

Å, gleeder meg sån..jeg oppfører meg som en tenåring igjen he he

Da ses vi på konserten;)

frozenpoetry
21-10-2009, 10:43 AM
en musekonsert er et perfekt sted å omvende folk :D
nice move ;)
håper dere som skal dit får det utrolig moro :)
om bliss blir spilt -syng med litt for meg? :supersad:

Lambo_
23-10-2009, 11:34 AM
Uprising
Resistance
New Born
Map of the Problematique
Supermassive Black Hole
Guiding Light
Interlude (intro til Hysteria, rockn roll;))
Hysteria
United States Of Eurasia
Cave
Unintended
Undisclosed Desires
Starlight
Plug In Baby
Time Is Running Out
Unnatural Selection

Ekstra:
Exogenesis: Symphony, Part 1:
Stockholm Syndrome
Knights of Cydonia Man With A Harmonica intro

Basert på youtube og tidligrere show som de har hatt før denne turneen, er jeg rimelig sikker på disse, og spesiellt overaskelsen cave. Men også cover låta "popcorn" kan komme. Håper på bliss i stedet for guiding light, som de spilte for aller første gang i finland i går.blis har blitt utelatt litt for mye:(

Noen enige?

Noen som har noe inside informasjon om når gutta kommer til spektrum? kunne gjerne tenkt meg et bilde sammen med gutta! ramme inn i gullramme!

¨*Starlight*¨
23-10-2009, 01:05 PM
De kommer vel sikkert inn i 2-3 tida for lydsjekk? Kan ikke garantere men er vanlig med den tiden.
Jeg er ganske fornøyd med setlista, veldig fornøyd med at Feeling Good ikke er der, men kunne godt bytta ut Unintended og Cave med Dead Star og Showbiz for min del.. Eller utvida setlista med Bliss.. eller Megalomania.. men jeg er bare überglad for at de faktisk er på turné igjen så I'm good! :D

Ketchup
23-10-2009, 01:26 PM
Kult med Exogenisis pt 1. Men de kunne gjerne bytta ut Hysteria med Citizen Erased :(

¨*Starlight*¨
23-10-2009, 01:29 PM
jeg tror Hysteria aldri noensinne vil bli tatt av setlista.. den er for klassisk og for populær live til det.. er en del andre de kunne byttet ut da. *host*unintended*host*

justMelissa
23-10-2009, 03:53 PM
Noen som har noe inside informasjon om når gutta kommer til spektrum? kunne gjerne tenkt meg et bilde sammen med gutta! ramme inn i gullramme!

Det hadde vært sjekt å vite. Jeg gidder ikke å vente på 7.07 toget bare fordi jeg ville møte dem :LOL:

Men jeg skjønner ikke hvorfor folk her ikke liker Guiding Light.. synes den er fin jeg :p

Sku' ønske de spilte Exogenesis 1, 2 og 3, Microcuts, Thoughts of a Dying Atheist, Dead Star, MK Ultra, Hyper Music, Exo-politics, Crying Shame, Escape, og Fillip... I belong to you ville vært fint óg :p

Det ble kanskje litt for mye (har egentlig flere ønsker haha) men jeg er fornøyd uansett! :happy:

shineonmuse
23-10-2009, 04:14 PM
WOH, to dager nå! The Horrors er jo ikke de verste, altså. jeg mener... det kunne vært værre. Er litt usikker på når man skal møte opp (har ståplasser). Tror du det er sjans for å møte på gutta om man er der i 2 tida? :rolleyes:

¨*Starlight*¨
23-10-2009, 05:06 PM
Spør på det finske og (imorgen kveld) det svenske forumet når de dukket opp der, så får dere sikkert vite mer nøyaktig når de dukker opp sånn generelt, men regner med at de ikke kommer FØR 2 iallfall. Though you never know.

Er spent på om de forandrer setlista noe til imorgen i Sverige, gjør de ikke det så blir det nok den samme i norge også.

Uff, jeg er fortsatt skuffet over at vi ikke fikk Biffy Clyro :(

Mariannej
23-10-2009, 05:23 PM
Om dette er setlista skal jeg være ganske fornøyd! Men klart det er noen låter jeg savner :( som: bliss, exo-politics,citizen erased og er veldig glad i ruled by secrecy.
Supert om cave blir spilt:)
Av en eller annen grunn så er jeg ikke noe særlig begeistert for united states of eurasia,prøver å like den,eneste sangen jeg ikke har behov for å høre så mye på.

Dette blir en vanvittig opplevelse! Jeg har jo likt muse siden showbiz,men først nå jeg endelig er istand til å få oppleve dem LIVE, wow!
Jeg kommer alldri til å klare å sitte i ro på min sitteplass...vil jo foran,der alt skjer!!!:mad:
Drar tidlig innover med søs,spise og ta en halvliter først,så er vi klare til riste fra oss:D

¨*Starlight*¨
23-10-2009, 06:44 PM
Hvilke innganger har dere alle sammen?

justMelissa
24-10-2009, 10:53 AM
Jeg har inngang 10 :)

Lambo_
24-10-2009, 12:09 PM
morro å se at det er flere som vil a med citizen erased, mn live favoritt gjennom alle tider. var så heldig å være på wembley stadion på lørdagen 16 juni, (de spilte jo også 17 juni), og det var kun den dagen de spilte dn, og den ble også som kjent utelatt fra DVD'en HAARP. men minnene sitter:) den er forøvrig utrolig bra på hubalooo dvd'en da hvis noen ikke sett den der!

sing for absolution ville gjerne hatt med og. og showbiz, som de brukte på forrige turnee. det blir nok bare piano versjon av cave i stedet fra showbiz plata, i siden av unitended. muscle museum er d ikke mange som savner lengre? egentli ikke jeg heller, selv om hørt veldi mye på denne før.

men noen som nen vet noe konkret om når muse kan ventes i spektrum? noen andre som vil prøve å få et bilde med de? 2-3 tiden blir d skrivd her.

Mariannej
24-10-2009, 01:15 PM
:musesign:
Selvfølgelig vært en drøm å få møtt dem,men jeg må vel bare være en realist å innse at det er små sjangser for det:( Men er lov å håpe og prøve:D

Jeg skal på inngang 1 på felt 110, er nysgjerrg på hvem jeg blir sitte/stående ved,noen her som har plass 12 på rad 1 ?? Kanskje en kjekkas???;)

Dette blir så bra,håper det er opphold imorgen,siden jeg skal trave gatelangs,men får ikke bestemmt meg hvor tidlig jeg ska ta toget innover... må jo ikke være sliten før konserten begynner. Blir deilig å ikke måtte stresse og løpe inn får å få best plass,sån sett er det allright med en sitteplass da. men angrer da litt fortsatt at jeg ikke kjøpte ståbilett..men forsent,trøster meg med at jeg ikke trenger å stresse. Forresten er noen fra Larvik som skal innover med toget? Er alltid moro å treffe nye folk som i tillegg elsker den samma musikken. Kommer jeg noengang til å lande etter denne opplevelsen?:dance:

¨*Starlight*¨
24-10-2009, 03:03 PM
Noen fler med inngang 5 her?

Ketchup
25-10-2009, 03:00 AM
Dette blir så bra,håper det er opphold imorgen,siden jeg skal trave gatelangs,men får ikke bestemmt meg hvor tidlig jeg ska ta toget innover... må jo ikke være sliten før konserten begynner. Blir deilig å ikke måtte stresse og løpe inn får å få best plass,sån sett er det allright med en sitteplass da. men angrer da litt fortsatt at jeg ikke kjøpte ståbilett..men forsent,trøster meg med at jeg ikke trenger å stresse. Forresten er noen fra Larvik som skal innover med toget? Er alltid moro å treffe nye folk som i tillegg elsker den samma musikken. Kommer jeg noengang til å lande etter denne opplevelsen?:dance:
Jeg, samboern og to kompiser har "små-vors" på Majorstua fra fem i morgen - send meg en PM så kanskje vi kan hooke up? Hadde vært kult :D Jeg skal ta med Hullabaloo-dvd'en for den har ikke han (kameraten min), det blir garantert masse Muse-spilling og vin, vi er alle ufarlige ;)

Mariannej
25-10-2009, 10:57 AM
Er setlista endelig ?

¨*Starlight*¨
25-10-2009, 11:00 AM
Ser sånn ut, den har ikke blitt forandret på de foregående konsertene, så da er det lite sansynlig at det blir noen forandringer her.

Mariannej
25-10-2009, 01:06 PM
:D Jeg øsnker alle en fantastisk konsert opplevelse!! Nå reiser vi snart med toget innover,vi gler oss stort!!! håper på å møte masse koselige mennesker.

klemz:dance:

Mariannej
26-10-2009, 09:53 PM
Jeg er så sykt fornøyd med muse konserten,helt vilt!

Vanvittig dårlig lyd mens oppvarmerene spilte,var nervøs at lyden skulle være like elendig med muse,men ingen fare! Det var perfekt lyd,alt stemte. Men neste gang ska jeg ha ståplass,faen jeg hadde sitteplass,men hvordan er det mulig å klare å sitte stille hele tiden??? fAen,jeg fikk klager bak meg som sa: sett deg ned,jada satte meg noen sek,men så ga jeg faen,hvor ofte får jeg se muse live? Jeg tokk helt av hylte,dansa og sang med og jeg var ikke den enste:D
Men det var tragisk akkuratt på min seksjon,de fleste bak meg bare satt hele tiden?? Er det mulig på en rocke konsert? Er rysta. Men på de andre seksjonene ved siden av hva helt ville,lik meg:p
Helt herlig dette her,nei det er ikke mulig å landet etter denne opplevelsen!!
Men etter å gledet meg så lenge,føler jeg meg helt tom innvendig,hva har jeg som er så stort å gledet til meg nå?
Jeg får trøste meg med Dom sine ord,ser dere neste år! Jeg tar han på ordet:)
Men avslutninga synes jeg blei ganske brå,(selv om det var siste ekstranr)bare meg som synes det? Når siste låt var ferdig spilt,var alle helt klare til å gå hjem:) Jeg ville faen ikke gå,trodde vi liksom skulle mane dem inn igjen...men neida..bare følte det var brått. Men de hadde spilt alle låtene de skulle,med noen forandringer fra setlista,bare en positiv overraskelse det da.
Jeg fikk smugla inn mitt film kamera,de sjekka jo bare veska..men hadde ikke nerver til å filme..vakta stod rett i nærheten,ville ikke bli kasta ut. men satser på andre fikk filma masse og legger det ut. Og jeg har minnene for alltid!
Neste år er jeg like klar! I am feeling gooooood

MissM
28-10-2009, 12:51 AM
Hei, jeg er da åpenbart også norsk. :) Har vært småfan av Muse i ett par år, men det tok av for en stund siden. Er så sykt glad for at jeg fikk muligheten til å se dem live nå, for det gjorde meg egentlig bare helt besatt. Jeg har ikke klart å tenke på annet de siste døgnene. ^__^ Den konserten var bare fantastisk! Alle favorittene mine ble spilt, og jeg var der med en haug venner, så det er definitivt minner for livet.

Ei god venninne klarte forresten å smugle inn speilrefleksen sin, og har lagt ut en del bilder her: http://irene-portfolio.weebly.com/konsertfotografering.html

Jeg hadde det så gøy og gleder meg til å en dag få se dem live igjen. :)

Eda
28-10-2009, 01:47 PM
Hei, jeg er da åpenbart også norsk. :) Har vært småfan av Muse i ett par år, men det tok av for en stund siden. Er så sykt glad for at jeg fikk muligheten til å se dem live nå, for det gjorde meg egentlig bare helt besatt. Jeg har ikke klart å tenke på annet de siste døgnene. ^__^ Den konserten var bare fantastisk! Alle favorittene mine ble spilt, og jeg var der med en haug venner, så det er definitivt minner for livet.

Ei god venninne klarte forresten å smugle inn speilrefleksen sin, og har lagt ut en del bilder her: http://irene-portfolio.weebly.com/konsertfotografering.html

Jeg hadde det så gøy og gleder meg til å en dag få se dem live igjen. :)

Utrolig fine bilder! Er helt enig med deg - har tenkt masse på konserten og sett mye på bildene/videoene fra konserten. Føler at de bare blir bedre og bedre med årene! Gleder meg sinnsykt til neste gang! :D :D

¨*Starlight*¨
28-10-2009, 01:59 PM
Det ligger en del Oslo-bilder her også for de som ikke har sett dem :)

Muse- Oslo Spektrum. (http://www.flickr.com/photos/stjernoye/sets/72157622663060224/)

¨*Starlight*¨
28-10-2009, 02:02 PM
Må bare si at jeg håper inderlig at det ikke går 2 år til neste konsert. da drar jeg isåfall utenlands! og det er det forsåvidt stor sjans for at jeg må :p

Mariannej
28-10-2009, 11:06 PM
Jeg satser på at Dom holder sitt ord,om at de kommer neste år! og da er jeg like klar!

Men så lenge å vente til,mulig jeg må prøve å dra på en konsert i utlandet på nyåret/våren engang... Har nok engang blitt hekta,men dette er i det minste bra for meg:D

¨*Starlight*¨
28-10-2009, 11:10 PM
Si ifra hvis du vil ha selskap på turen! :D

Mariannej
29-10-2009, 09:46 AM
Det blir garantert en tur,når jeg har muligheten på nyåret engang,jeg gidder ikke å reise alene;) Må sjekke ut hvor og når muse skal holde konserter. Er nok trolig de har litt fri etter så lang turne,men noen små konserter ska de nok holde!

Er det noen her inne som faktisk var så heldige som fikk møtt gutta?
Rett etter konserten så jeg det var noen som løp til bakdøra,men de ble vist jaga he he.
Jeg prøvde å se helt rolig og avslappet ut med røyka i hånda,men kan love jeg tittet rundt meg... Ville helst ikke gå derfra. Men måtte si til megselv at jeg ikke er en fanatisk fan:p

Jeg vil se flere bilder og film snutter fra konserten!!!

klemz

Ketchup
29-10-2009, 12:11 PM
Vi så band-bussen! :D Eller, vi er ganske sikre på at det var det. Enorm, mørkeblå buss med engelske skilter og sotete ruter på ALLE vinduene som kom ut fra Spektrum sånn ca 20-30 min etter at de hadde gått av scenen. Så ut som en typisk "spesialinnredet" buss. Så vi stod der bare og gliset og bare... "hahaha nå har vi vært 3 meter fra Muse"

(Vi stod ikke å ventet på å få se noe, men vi skulle møte 2 kamerater av meg på hjørnet av parken mellom Spektrum og Grønland. Moro med sånne "bonuser" :))

¨*Starlight*¨
29-10-2009, 01:02 PM
Jeg har overraskende lite lyst til å møte gutta så jeg hang ved merchen en time før jeg lusket mot bussen :$

Lambo_
29-10-2009, 04:04 PM
Var morro på konsert ja. Sto og heia hele konserten, visste at d skulle bli slitsomt i jævelig trengsel men etter hard trening med løpring og styrketrening holdt jeg ut. Sto nesten helt fremme, utrolig når de starta med uprising, til tross visste den kom!

Fikk tak i en hel ballong som noen andre smalt, så jeg satt med hele ballongen i handa.Dette har jeg aldri klart før på tidligere 4 muse konsertene vært på, så tenkte fader meg må ta med meg den ballongen hjem (de har vell 5000 stykker av de, ser helt like ut fra forige turne, men dog samleobjekt;)), men var kjedelig å holde på den så venta til avgjørende øyeblikk da kasta den bakover i publikum, helt på slutten av unnatural selection , siste låt før ekstra nummer. Noen som så dette? Begynte å lure fælt baki der i alle fall. Litt show.

Kunne kasta den opp på bellamy, nei da, kunne tatt en slik som denne filmen: http://www.youtube.com/watch?v=fzE7zQp4yzo&feature=related

var idiot og tok ut øreproppa og har fra før av sensitive ører, lærer aldri dette når ser Muse. De har gitt meg utrolig opplevelser, og tenker dette er drømmeøyebliket aldri må gå klipp av så utrolig kult med høy lyd, og neste dag er helt i bøtta, tom av energi og piper noe jæveli i øra. Kronisk skada av Muse nå, og vet faktisk ikke helt om d er vært d, alt i alt. øreskader fader meg kjipe! Men utrolige er de forde!

Mariannej
30-10-2009, 10:25 AM
Så heldig du var som var helt foran! Den ballongen var jeg hypp på også! jeg kaste meg etter en ballong som kom mot meg,morro! Holdt nesten på å falle ut fra rekkverket,men jeg ville jo ned på gulvet så hadde passa fint det:D
Så bra det klippet,ha ha,Matt er så rolig og avbalansert,dukker og synger fornøyd videre...

Men dere som var helt foran,måtte dere vente lenge for å få de plassen der?
Jeg kom sent inn,gadd ikke å høre på oppvarmerne,kom inn 19.25,så viste det seg det var blitt noe utsatt. På det tidspunktet muse skulle spille var det fortsatt lange køer ute!
Jeg fikk til slutt tak i ørepropper selv,orka ikke å høre på den fæle,grumsette lyden til the horrors...ikke var det liv i salen heller he he.( Det må være det den fjærne Aftenposten jornalisten snakke om,fy faen for en dust! Han slakta jo muse helt!!
Men jeg ser at det faktisk er flere muse fan her inne som ble skuffa..viser til en tråd som handler om høst/vinter turnen. Jeg forstår ikke kritkken. Klart det vil alltid være låter vil høre,men grenser hvor lenge en konsert kan vare også! kunne holdt på lengere for min del da..Er enig at jeg savner låter fra showbitz,men det var en resistance tour da)

Men vekk med proppene da Muse satte igang! Faen at jeg ikke hadde nerver til å filme med mitt kule filmkamera,pokker! Nesten gang ska jeg være klar,men med et mindre og enda bedre filmkamera og jeg skal på fremste rekke!! Takk og lov at jeg er høy og er sterkt,skal klare å løtfte vekk småjentene!!
Klarer ikke å vente,tripper etter å oppleve muse engang til!
Må bare følge med når det er konserter igjen,håper det blir noe i England. Lettere for meg å reise ditt. Er så spent på neste album allerede,er klar for noe mere nytt jeg! Jeg kunne også tenkt meg at de samlet alle b sidene på et album,mange kule låter å hente!

Jeg vil gjerne høre mere om andres opplevlser av denne herlige konserten! :)

¨*Starlight*¨
30-10-2009, 12:48 PM
Jeg var helt foran, rett foran Chris faktisk. Hvilket jo var litt gøy, spesielt under USOE :D
Men ja, sto i kø fra 15-tiden så ble jo et par timer, men ikke så lenge som jeg var redd for.
Egentlig hadde jeg planer om å stå lenger bak, og "angrer" litt på at jeg ikke gjorde det, for vi som sto forrerst gikk glipp av nesten hele scene-showet. Vi så jo det som foregikk, men alt av laser og lyseffekter og sånt fikk vi ikke med oss så det har jeg måttet se på YT når jeg kom hjem.

Var egentlig klar over det før konserten iom at jeg har stått lenger bak på Muse før og det var perfekt.. men når jeg nå engang endte opp på første rad så ble jeg liksågodt der, må jo oppleve det en gang også :D
Eneste som trakk ned den erfaringen var to Franske drittunger som sto ved siden av meg og sutret gjennom HELE konserten. De var halvparten så høye som meg, dobbelt så brede som meg, og klagde på at JEG breiet meg?? For det første, jeg var der før dem. De prøvde gjennom HELE konserten å skvise MEG ut av linja ved barrieren, og slutta ikke før jeg pekte dem ut til vakta som sto foran oss og de skjønte hva jeg sa til han. Jeg hadde faen meg kloremerker på arma etter hu ene. Som furte-straff dytta hun til kameraet mitt hver gang jeg prøvde å ta bilder, og når jeg og ei finsk og ei svensk jente (kjempekoselige) som sto på andre siden av meg, delte på USOE-flagget mitt under USOE og veivet det i takt med musikken så prøvde de faen meg å rive ned det også!

Men etter det ga de opp og gadd ikke en gang å være med å hoppe og klappe og danse til musikken, sto bare å furtet. Er veldig glad for at jeg tidlig bestemte meg for å gi blanke faen i dem og bare nyte konserten, skal mer til enn et par franske unger for å ødelegge MUSE for meg as :D
Og bildene ble bra uansett, Chris nikket og smilte til flagget vårt, og vi hoppet og danset og raste og rocka og hadde det helt supert :D
Hadde blåmerker på ribbeina etterpå, haha!

Eda
30-10-2009, 02:11 PM
noen som har oversikt over setlisten til konserten? :)

¨*Starlight*¨
30-10-2009, 02:20 PM
We Are the Universe (intro music)

Uprising
Resistance
New Born
Map of the Problematique
Supermassive Black Hole
Guiding Light
Interlude + Hysteria
United States of Eurasia
Feeling Good
Helsinki Jam + Undisclosed Desires
Starlight
Plug in Baby
Time is Running Out
Unnatural Selection

Exogenesis: Symphony Pt. 1 Overture
Stockholm Syndrome
Man with a Harmonica intro + Knights of Cydonia

Linn91
30-10-2009, 10:48 PM
Ja. Sto veldig langt framme jeg å. Gikk nok glipp meste av lys showet. Snudde meg et par ganger for å se.

Var noen som hadde flagg ja. Awesome

:awesome:

Var de franske ungene de franske jentene som snek noe utrolig i køen?

Eda
30-10-2009, 11:00 PM
We Are the Universe (intro music)

Uprising
Resistance
New Born
Map of the Problematique
Supermassive Black Hole
Guiding Light
Interlude + Hysteria
United States of Eurasia
Feeling Good
Helsinki Jam + Undisclosed Desires
Starlight
Plug in Baby
Time is Running Out
Unnatural Selection

Exogenesis: Symphony Pt. 1 Overture
Stockholm Syndrome
Man with a Harmonica intro + Knights of Cydonia

Takker! :D

MissM
30-10-2009, 11:18 PM
Jeg har gått inn i ett sånt rart humør etter gig'en. Det ligner sannsynligvs på kjærlighetssorg. Jeg vil ha mer Muse! *miff*

¨*Starlight*¨
31-10-2009, 12:55 AM
Ja. Sto veldig langt framme jeg å. Gikk nok glipp meste av lys showet. Snudde meg et par ganger for å se.

Var noen som hadde flagg ja. Awesome

Var de franske ungene de franske jentene som snek noe utrolig i køen?

Det er meget mulig, de var veldig.. Franske (er det lov å si sånt? :$ )

Hvor var det du så flagg?

¨*Starlight*¨
31-10-2009, 12:56 AM
Jeg har gått inn i ett sånt rart humør etter gig'en. Det ligner sannsynligvs på kjærlighetssorg. Jeg vil ha mer Muse! *miff*

What comes up must come down vettu..

Jeg krasja et par dager etter jeg, man får liksom en high som varer en god stund, og så krasjer man etterpå og er skikkelig nede.

Lambo_
31-10-2009, 11:44 AM
Marianne er du klart for nytt album allerede? du må nok desverre vente 2 år, kasnkje til og med 3. Muse har gitt ut ca 2,5 år mellom platene før og blir nok muligens samme igjen hvis stemmer de ryktene jeg har hørt.

Men vi får nok kose oss med live konserter og mye live musikk av de på nettet!, du savner b- side cd marianne? du kan sjekke ut denne linken, laste ned uoffisiell og bra b-side cd, med 25 låter!, noen har vært på plate, ekstra spor på spesial cder osv, huballoo live cden osv, men veldig fin samling dette.

http://www.torrentreactor.net/torrents/1415942/MUSE-Do-we-Need-This%3F-B-Sides-amp%3B-Rarities
lastes ned med torrent hvis vet hvordan d brukes.

kjenner igjen d dere skriver med litt tomhets følelse etter konserten i spektrum, tatt noen dager før jeg har kommi meg. klart mange tenker på låter de skulle ha ønsket at kommi, og dette har jeg tenkt mye på tidligere konseerter. Men denne gangen hadde jeg sjekka setlista nøye fra stocholm og helsinki dagene før for å unngå dette, og heller vite hva som kommer. Gleda meg veldig til jazzversjonen av cave. men den hadde de bytta ut med feeling good, litt skuffa da, hehe. men mmen

MissM
31-10-2009, 10:53 PM
Jeg er veldig fornøyd med setlista jeg, men jeg er jo en relativt ny fan, så jeg vet ikke helt om det teller. Hehe...

Nå er jeg bare veldig glad for at jeg fikk sjansen til å se dem live. :) Som jeg skrev på twitteren min: "Muse are so amazing, I feel like I've been re-born into some beautiful new world."

¨*Starlight*¨
31-10-2009, 11:10 PM
Er ærlig talt drittlei av all klaginga på setlista. Hvis Muse bare skulle spilt gode gamle låter hadde de aldri gått fremover som band, og selv om en del av fansen sitter fast i Showbiz eraen til bandet så er det søren meg bra bandet ikke gjør det selv.

Klart, jeg hadde ikke sagt nei til lenger konsert heller, men damn jeg er glad de faktisk er på turné i det hele tatt, jeg hadde glatt dratt på en konsert med 3 låter også jeg, så lenge jeg hadde fått sett dem live igjen!

justMelissa
01-11-2009, 04:13 PM
Jeg klager ikke! :D
Men de skulle ikke ha byttet ut Cave og Unintended. 2 Showbiz sanger byttet mot en ikke-Muse sang!? :p
Jaja, som jeg sa, jeg klager ikke. Jeg er ganske fornøyd med setlista og er glad for at jeg fikk sett dem! Beste dagen i hele mitt liv. :D

Jeg har noen bilder hvis dere vil se :)

Er bildene for store så må dere si ifra :$

*sukk* Men.. hva skal jeg glede meg til nå? Jeg føler meg så tom. :(

¨*Starlight*¨
01-11-2009, 04:20 PM
Jeg klager ikke! :D
Men de skulle ikke ha byttet ut Cave og Unintended. 2 Showbiz sanger byttet mot en ikke-Muse sang!? :p
Jaja, som jeg sa, jeg klager ikke. Jeg er ganske fornøyd med setlista og er glad for at jeg fikk sett dem! Beste dagen i hele mitt liv. :D

*sukk* Men.. hva skal jeg glede meg til nå? Jeg føler meg så tom. :(

Kaller'u Dom ei gammal kjerring?? :LOL:
Spørs om vi burde starte et lite Muse-korstog til våren da, reise en hel gjeng og se dem ett eller annet sted.

justMelissa
01-11-2009, 04:48 PM
haha han ser jo sånn ut da :LOL:
uheldig bilde :P

men ja, det er en god idé, bare jeg slipper å betale så :p

¨*Starlight*¨
01-11-2009, 05:03 PM
haha han ser jo sånn ut da :LOL:
uheldig bilde :P

men ja, det er en god idé, bare jeg slipper å betale så :p

Deeeet kan jeg ikke love :LOL:

Ketchup
02-11-2009, 12:42 PM
Er ærlig talt drittlei av all klaginga på setlista. Hvis Muse bare skulle spilt gode gamle låter hadde de aldri gått fremover som band, og selv om en del av fansen sitter fast i Showbiz eraen til bandet så er det søren meg bra bandet ikke gjør det selv.
"Gode gamle låter" - nja. Det var jo liksom det de gjorde da. Jeg syntes de spilte for mye fra Absolution og Black Holes and Revelations som strengt tatt bare er "gamle hits". Istedenfor Time is Running Out kunne de kjørt Butterflies and Hurricanes og lignende. Materialet på den nye plata er såpass "hit-basert", mye av det, så det kunne passet med litt rockenråll innimellom istedenfor alle de "obligatoriske hitsene". Supermassive Black Hole, Time is Running out, og til dels Plug in Baby var egentlig bare unødvendige. Men folk jubler jo og liker de tydeligvis, så da skjønner jeg jo at låtene er der. Men siden dette er et diskusjonsforum så kommer jeg bare med min mening ;)

¨*Starlight*¨
02-11-2009, 01:20 PM
"Gode gamle låter" - nja. Det var jo liksom det de gjorde da. Jeg syntes de spilte for mye fra Absolution og Black Holes and Revelations som strengt tatt bare er "gamle hits". Istedenfor Time is Running Out kunne de kjørt Butterflies and Hurricanes og lignende. Materialet på den nye plata er såpass "hit-basert", mye av det, så det kunne passet med litt rockenråll innimellom istedenfor alle de "obligatoriske hitsene". Supermassive Black Hole, Time is Running out, og til dels Plug in Baby var egentlig bare unødvendige. Men folk jubler jo og liker de tydeligvis, så da skjønner jeg jo at låtene er der. Men siden dette er et diskusjonsforum så kommer jeg bare med min mening ;)

Er det forumet er til for ;)
Og det har så enormt mye med smak og behag å gjøre, at noen kommer alltid til å være storfornøyde og noen kommer til å bli skuffa. det er det ikke noe å gjøre noe med. for meg var PIB høydepunktet, og de obligatoriske hitsene er nødt til å være der når de spiller et sted så skjelden. Da må folk sitte igjen med følelsen av å ha sett Muse, uansett hvor inbitt fan man er eller ikke, og uansett NÅR man ble fan.. De må møte alle uansett hvor de er på skalaen og det er søren meg ikke lett.

Mariannej
02-11-2009, 03:37 PM
Tusen takk for linken! ska laste ned alt jeg finner:)

ja,jeg er vel tidlig med å gledet meg til neste album,er bare alltid klar for noe nytt,vil ha mere,bare må ha det:D Hedligvis har jeg alle albumene da,som jeg kan kose meg med i mellomtiden.Og jeg følger med på nettet,prøver å få med meg mest mulig!
Derfor er det helt supert med dette forumet,sån at jeg kan holde meg oppdatert!

Sprøtt det dere skriver om tomhetsfølesen etter konserten,trodde jeg hadde en unormal reaksjon,jeg har det sån ennda,drit kijpt! Tror det handler om at jeg hadde gledet meg så lenge,hadde store forventinger,helt ærlig,det eneste jeg hadde å se fram mot...Så nå er det bare å finne noe nytt å strekke seg mot og gledet seg til! Det var en ekstase,et kick,endelig funnet enn naturlig rus..som kan sidestillet..tror jeg:stunned:
Forresten flotte bilder her inne! Så bra at dere legger det ut,slik at alle kan få gledet av det:)

¨*Starlight*¨
02-11-2009, 06:30 PM
Tusen takk for linken! ska laste ned alt jeg finner:)

ja,jeg er vel tidlig med å gledet meg til neste album,er bare alltid klar for noe nytt,vil ha mere,bare må ha det:D Hedligvis har jeg alle albumene da,som jeg kan kose meg med i mellomtiden.Og jeg følger med på nettet,prøver å få med meg mest mulig!
Derfor er det helt supert med dette forumet,sån at jeg kan holde meg oppdatert!

Sprøtt det dere skriver om tomhetsfølesen etter konserten,trodde jeg hadde en unormal reaksjon,jeg har det sån ennda,drit kijpt! Tror det handler om at jeg hadde gledet meg så lenge,hadde store forventinger,helt ærlig,det eneste jeg hadde å se fram mot...Så nå er det bare å finne noe nytt å strekke seg mot og gledet seg til! Det var en ekstase,et kick,endelig funnet enn naturlig rus..som kan sidestillet..tror jeg:stunned:
Forresten flotte bilder her inne! Så bra at dere legger det ut,slik at alle kan få gledet av det:)

Vel, da får vi håpe på fler Europadatoer etter nyttår slik at det blir mer å glede seg til ;)
Og dersom de ikke legger ut på full turné igjen så blir det garantert festivalopptredener. Og hvem vet, kanskje de "pull a Green Day" og tar to stadiumkonserter på Wembley i sommer. Forsåvidt er det vel strengt talt Green Day som "pull a Muse" siden Muse gjorde akkurat det samme for et par år siden.. :happy:

¨*Starlight*¨
02-11-2009, 06:31 PM
Oooooh, fikk nettopp melding fra Muse.mu:

Undisclosed Desires, the second single to be taken from The Resistance will be released as a digital download on Monday 16th November. The tracklisting is as follows:

1. Undisclosed Desires
2. Undisclosed Desires (Thin White Duke Remix)
3. Undisclosed Desires (Thin White Duke Remix Edit)
4. Undisclosed Desires (The Big Pink Remix)

You can listen to 30 second clips of the remixes now in the muse.mu media player, by clicking on the link below. The brand new video for Undisclosed Desires will premiere on Myspace around the world tomorrow. Then on Wednesday you'll be able to watch it right here at muse.mu.

MissM
02-11-2009, 07:47 PM
Okay, så jeg hadde lyst til å poste gårsdagens drøm i Muse dreams-tråden, me fant ut at den ikke er morsom med mindre man er norsk. Jeg drømte - av alle ting - at Matt var en halv meter høy og kjefta på alt og alle på pipesvensk. Det var helt sykt, men jeg antar det er sånt som kjer når en nesten bare tenker på én ting døgnet rundt.

[/random post of the day]

¨*Starlight*¨
02-11-2009, 08:53 PM
*flirer*

åh herregud, mental images!!! :facepalm:

MissM
02-11-2009, 09:02 PM
Jeg måtte bare dele det, det var litt for sykt til å bare eksistere i mitt hode. XP

Mariannej
03-11-2009, 06:21 PM
Er det bare meg eller,som synes musikk videoen til undisclosed desires er en smule fjern? Matt fullt av ledninger rundt seg og ei kjærring som vrikker på seg med en kjole lagd av ledninger:eek: Ble en smule skuffa,da synes jeg til å med videoen til uprising er super i forhold!!! Den ble jo også noe kritisert av enkelte folk,selv synes jeg den var helt ok.
Men denne her ble helt på tryne:rolleyes:
Jeg hadde ventet meg en smakfull og sensuell video til akkuratt denne lekkre og små frekke låta:D

Men hver sin smak,synes bare den ble så teit,så jeg får nyte låte og lage min egen film i hodet når den herlige låta spilles,da snakker vi he he
Er kanskje en av de bedre låtene som muse har som er med på å skape den rette stemningen;)

justMelissa
03-11-2009, 07:57 PM
Jeg visste ikke at de lagde en musikkvideo til Undisclosed Desires? (velkommen etter :LOL:).

Men jeg likte den! Jeg synes sånne slags musikkvideoer er ganske ålreite. Den var ikke altfor fancy, bare morsom og underholdende. Jeg likte at de brukte mer "attitude" (syntes Matt var litt tøff :p). Det er nok derfor jeg syntes videoen passet til UD...

Hu dama var litt for mye da. :facepalm: Men videoen var så teit at jeg likte den. :p

¨*Starlight*¨
03-11-2009, 08:00 PM
Jeg elsker videoen, end of :)

Og nei, jeg er ikke blind for alt når det kommer til Muse, jeg likte fks ikke Uprising videoen i det hele tatt. :D

Men den her var så full av humor, finesse, detaljer, teknikk og "puns" at den fascinerer vettet av meg. Uansett hvor mange ganger jeg ser den så oppdager jeg nye detaljer.. Love it :D

Mariannej
04-11-2009, 10:20 AM
Jeg bare iriterte meg vette av hu kjærringa,hva er sexsy med masse ledninger..he he.

Men er det ikke ofte slikt da,at man får et forhold til en låt og har forventinger? For meg er den låta litt kinky,sensuell,ja en fin sexlåt:D Jeg er litt rett på sak her da,men vi er forskjellige,men fatter bare ikke hva den videoen ville formidle.. Men ser det humoristiske i det da..digg da Matt plugga inn da...kunne gjerne plugga meg inn:p
Ellers så ble den for teit for meg.
Nå har heldigivs muse mange gode musikkvideoer å velge mellom og noen litt små fjærne..

Det er gøy å høre deres meninger,men synes dere at denne videoen reflektere denne låta og teksten godt?

¨*Starlight*¨
04-11-2009, 10:30 AM
huh, weird.. for meg handler ikke låta om sex i det hele tatt :LOL:
Der ser man hvor forskjellig man oppfatter stemninger og tekster og.. ja i det hele tatt :D

For meg handler låta om.. innsikt i eget og andres liv, en kjærlighetserklæring og en forsikring om at selv om et menneske er forma av livet så stopper ikke det et annet menneske fra å elske en, om at tidligere handlinger ikke skal diktere hvem man vil være nå og at (OOOOOH MUSE PÅ MTV2!) man må gi slipp noe noe for å slippe noe annet inn..

Og sånn sett har ikke videoen noe med teksten å gjøre, men IMO så har ikke det NOE å si. Hva har videoen til Uprising å gjøre med sangen liksom? Eller 90 av de andre videoene til Muse? :LOL:
De bruker mer videoene sine til å formidle et visuelt inntrykk og opplevelse, uavhengig av hva teksten handler om, mer da hva soundet til låta er, og DET synes jeg de har gjort på UD. Soundet er litt 80-talls cheesy med keytar, litt pimpy liksom, og det har da virkelig Matt fått fram. Jeg tror rett og slett et visuelt inntrykk har vært målet deres i denne videoen, og det funka på meg iallfall, er totalt fascinert av alt som skjer :D

Elsker måten de har visualisert lydeffektene på!! <3

Lambo_
07-11-2009, 12:25 PM
forsatt mimring fra konserten, forran i spektrum;)

¨*Starlight*¨
07-11-2009, 03:32 PM
Et av mine favorittbilder av Muse (gee, I wonder why?) :

http://i204.photobucket.com/albums/bb137/Lyss26/MUSE/AndreMuse/251916-3-1248371350152-n400.jpg

Linn91
08-11-2009, 12:11 AM
Et av mine favorittbilder av Muse (gee, I wonder why?) :

http://i204.photobucket.com/albums/bb137/Lyss26/MUSE/AndreMuse/251916-3-1248371350152-n400.jpg

Mariannej
08-11-2009, 11:29 AM
He,he flott bilde! De ser så andektige ut:)

¨*Starlight*¨
08-11-2009, 11:33 AM
They should be!! De var jo i O store NORGE FFS! :LOL:

selfdestruction
14-11-2009, 11:09 PM
Før konserten var det eneste jeg tenkte på Muse, eller å se dem live. Etter konserten nå i høst har ingen ting forandret seg. Etter skolen; Har Muse twittra? Etter middag; Muse til Norge? På kvelden; Muse-ikk . Om natta: vel.. Muse. Muse er blitt førsteprioriteringen min, over alt.
Har på følelsen at dette ikke er en veldig sunn livsstil.
Noen ideer om hvordan man kan slappe av og ikke å tenke på Muse hele tiden? Jeg trenger virkelig å slappe litt av.

:facepalm:

¨*Starlight*¨
14-11-2009, 11:25 PM
Før konserten var det eneste jeg tenkte på Muse, eller å se dem live. Etter konserten nå i høst har ingen ting forandret seg. Etter skolen; Har Muse twittra? Etter middag; Muse til Norge? På kvelden; Muse-ikk . Om natta: vel.. Muse. Muse er blitt førsteprioriteringen min, over alt.
Har på følelsen at dette ikke er en veldig sunn livsstil.
Noen ideer om hvordan man kan slappe av og ikke å tenke på Muse hele tiden? Jeg trenger virkelig å slappe litt av.

:facepalm:

Det skulle jeg gjerne likt å vite selv, haha :D

Linn91
15-11-2009, 03:53 PM
MUSE :awesome:.. åh nå vil jeg til Wembley i 2010!

¨*Starlight*¨
15-11-2009, 06:46 PM
Må jo det! :awesome:

Agraba
18-11-2009, 06:20 AM
Jeg håper inderlig at jeg får billett.

¨*Starlight*¨
18-11-2009, 10:05 AM
Det gjorde ikke jeg.

Agraba
18-11-2009, 10:11 AM
ah. Så kjedelig. :( Kan du ikke prøve igjen i morgen? Eller på fredag?
Jeg sitter å venter på mail. Men er litt sånn små stresset, for jeg var så oppspillt at jeg ikke vet om jeg skrev rett mail.

¨*Starlight*¨
18-11-2009, 10:13 AM
ah. Så kjedelig. :( Kan du ikke prøve igjen i morgen? Eller på fredag?
Jeg sitter å venter på mail. Men er litt sånn små stresset, for jeg var så oppspillt at jeg ikke vet om jeg skrev rett mail.

Er jo nødt til det da.

Agraba
18-11-2009, 10:33 AM
Håper ting går bra. Jo flere nordmenn det bedre! :)

DelPaca
18-11-2009, 10:45 AM
Jaggu faen... Tre billetter til Wembley. Håper bare alt går bra, førte opp adressa til ei venninne i Newcastle. Dette bør gå smooth, nå har jeg jo begynt å glede meg allerede.

MissM
18-11-2009, 08:38 PM
Fuuu... Jeg vil også til Wembley! ^___^ Akkurat som om jeg klarer det. Det tar liksom fire uker å forberede folka mine på at jeg drar til Oslo uten dem, men med noen venner. Veeeel, da skulle vel ti måneder i teorien være tid nok til å få dra til England. Og ja, jeg vet jeg er 20 og gammel nok til å bestemme selv. ;P [/ramble]

Lambo_
18-11-2009, 11:01 PM
Skaffa meg tre billetter i kveld. Salget begynte i morges for medlemmer, og fikk taki biletter i kveld jeg! 3 stykker. Bare å sette inn norsk adresse, man får ike billettene i posten, men henter de på Wembley før konserten. Slik var det i alle fall før HAARP, og det var utrolig ryddig og raskt. bare å bestille folkens!

¨*Starlight*¨
18-11-2009, 11:02 PM
Skaffa meg tre billetter i kveld. Salget begynte i morges for medlemmer, og fikk taki biletter i kveld jeg! 3 stykker. Bare å sette inn norsk adresse, man får ike billettene i posten, men henter de på Wembley før konserten. Slik var det i alle fall før HAARP, og det var utrolig ryddig og raskt. bare å bestille folkens!

Oh rly? :chuckle:

Lambo_
19-11-2009, 09:21 AM
Kom igjen miss og starlight. Tenkte det var mye mas å finne fram i london og til hotell wembley osv forrige gang jeg også. Men er faktisk utrolig greit, og alle engelskmenn er hyggelig til å hjelpe hvis lurer på hvor man skal. Tar undergrunden fra sentrum til Wembley området som er litt utenfor, Jeg forbedra meg på internet og fikk tak i tider med undergrund og det hele. Det merkelige var at alt gikk på skinner (bokstavelig talt:LOL:) når kom dit og fulgte planen.

DelPaca
19-11-2009, 09:47 AM
Fuuu... Jeg vil også til Wembley! ^___^ Akkurat som om jeg klarer det. Det tar liksom fire uker å forberede folka mine på at jeg drar til Oslo uten dem, men med noen venner. Veeeel, da skulle vel ti måneder i teorien være tid nok til å få dra til England. Og ja, jeg vet jeg er 20 og gammel nok til å bestemme selv. ;P [/ramble]

Skaff deg billett, og så drar du. Om foreldrene dine blir nervøse (fordi de er glade i deg og redd for deg og ingenting annet og all that jazz) setter du opp ei random nazipunktliste med tidsskjema for hele turen. Eksempelvis kan du ikke holde deg for lenge i Portobello Road, fordi du må ha tid til å besøke Westminster Abbey (og køen er statistisk sett kortest mellom 14.00 og 15.30), pluss at konserten i Covent Garden må vike plass for en guidet tur i Jack the Rippers forspor. Mye kultur, du kommer tilbake som et rikere menneske, og alle foreldre fryder seg.

At du ble observert heller tynnkledd på et bord på 17-18 nattklubber tre dager på rad mens du prøvde å fortelle ei taklampe at du "elschket henne" er bare detaljer.

¨*Starlight*¨
19-11-2009, 10:12 AM
Kom igjen miss og starlight. Tenkte det var mye mas å finne fram i london og til hotell wembley osv forrige gang jeg også. Men er faktisk utrolig greit, og alle engelskmenn er hyggelig til å hjelpe hvis lurer på hvor man skal. Tar undergrunden fra sentrum til Wembley området som er litt utenfor, Jeg forbedra meg på internet og fikk tak i tider med undergrund og det hele. Det merkelige var at alt gikk på skinner (bokstavelig talt:LOL:) når kom dit og fulgte planen.

Ironien var lost skjønner jeg... *sukk*

Det er klart jeg skal på Wembley, det er det da ikke noe spørsmål om engang ;)

Agraba
19-11-2009, 12:57 PM
Jeg gleder vettet av meg jeg nå. Probleme er bare at jeg har to til venner som vil være med. Og en billett igjen.. Valgets kvaler.. Ikke bra.

Men sånn helt seriøst. Jeg skrev norsk adresse, må jeg hente billettene når jeg kommer der da? Og når kan jeg gjør det? Må jeg si i fra at jeg henter dem?
Sorry, om jeg maser. Jeg har aldri gjort dette før. (utenom Spektrum i år)

¨*Starlight*¨
19-11-2009, 05:01 PM
Jeg gleder vettet av meg jeg nå. Probleme er bare at jeg har to til venner som vil være med. Og en billett igjen.. Valgets kvaler.. Ikke bra.

Men sånn helt seriøst. Jeg skrev norsk adresse, må jeg hente billettene når jeg kommer der da? Og når kan jeg gjør det? Må jeg si i fra at jeg henter dem?
Sorry, om jeg maser. Jeg har aldri gjort dette før. (utenom Spektrum i år)

Bare å mase ;)

Du må hente dem på Wembley 1 time før dørene åpner og ha med kortet du betalte dem med. Du trenger ikke si ifra at du henter dem, du er allerede satt som box-office av seetickets og kommer til å få mail om det nærmere konserten.

Agraba
19-11-2009, 05:10 PM
Bare å mase ;)

Du må hente dem på Wembley 1 time før dørene åpner og ha med kortet du betalte dem med. Du trenger ikke si ifra at du henter dem, du er allerede satt som box-office av seetickets og kommer til å få mail om det nærmere konserten.

Okai.. Tusen takk :)
Det kommer nok ikke til å være mine eneste spørsmål.. Kommer nok flere i løpet av året.. :happy:

¨*Starlight*¨
19-11-2009, 05:44 PM
Okai.. Tusen takk :)
Det kommer nok ikke til å være mine eneste spørsmål.. Kommer nok flere i løpet av året.. :happy:

Spør i vei, er alltids noen som har svar :)

Ble ikke billetter idag heller gitt, ble utsolgt før venninna mi kom seg hjem fra jobb, og siden jeg akter å stå/ligge/dø i kø så nekter jeg å hente ut billetten på Wembley samme dag.. så da må man prøve igjen imorgen fra en bedre billettside enn seetickets *sukk*

Ellers får jeg sette min lit til musebay!

superpua
19-11-2009, 05:46 PM
What? Hvorfor ikke?
Jeg skulle gjerne dratt selv, men selvfølgelig - ikke lett for en unge på 15.
Men Muse i Oslo var awesome, håper de kommer neste år ooog!

¨*Starlight*¨
19-11-2009, 06:05 PM
What? Hvorfor ikke?
Jeg skulle gjerne dratt selv, men selvfølgelig - ikke lett for en unge på 15.
Men Muse i Oslo var awesome, håper de kommer neste år ooog!

Hvorfor ikke hva?

Agraba
19-11-2009, 06:13 PM
Spør i vei, er alltids noen som har svar :)

Ble ikke billetter idag heller gitt, ble utsolgt før venninna mi kom seg hjem fra jobb, og siden jeg akter å stå/ligge/dø i kø så nekter jeg å hente ut billetten på Wembley samme dag.. så da må man prøve igjen imorgen fra en bedre billettside enn seetickets *sukk*

Ellers får jeg sette min lit til musebay!

Jeg krysser i alle fall fingrene for deg..

¨*Starlight*¨
19-11-2009, 06:16 PM
Jeg krysser i alle fall fingrene for deg..

Takk :)

superpua
20-11-2009, 09:52 AM
Hvorfor ikke hva?

Nvm, det var visst bare noe feil i det jeg så der og da :LOL:

¨*Starlight*¨
20-11-2009, 10:43 AM
Da var billetter til Fredag og Lørdag sikra!!! *puster letta ut*

Faen så skjelven jeg var den halvtimen der idagtidlig.. Litt kortslutning oppi huet nå ja.

Agraba
21-11-2009, 04:21 PM
Så bra :)

Gratulerer! :happy:

Ikke det med kortsluttningen.. Men det at du har billetter.

Mariannej
21-11-2009, 06:14 PM
Nå er jeg misundelig på dere som skal dra på Wembley,jeg vil også!!!!!

Faen dette plager meg så jævelig,men har ikke råd til dette ennå,pokker! :'(