View Full Version : Hallo (NL versie)
BabyBliss
01-11-2009, 10:18 PM
Hahaha idd! Dat krijg ik ook continue. Nu kun je het natuurlijk ook overdrijven... zoals de vorige keer dat ze in Ahoy stonden... maar ja ach. Tot morgen!
Luxemburger Queen
02-11-2009, 08:43 AM
veel plezier!! :musesign:
€ngel
02-11-2009, 10:19 AM
Inderdaad, viel spaß! :D :dance:
isa0059
02-11-2009, 12:47 PM
Hi fans in Netherlands !!!
A french fan who went to Lievin le 31/10 and had a fantastic gig.
But I don't understand why all people are desagree on the setlist
A lot of critics : too old, too new, not too long ....
So could you answer to this "The setlist ideal" :
http://www.123votez.com/sondages/son...1833_72980.php
20 answers max, and for Hullabaloo in "autre"
Thanks too Hollanders fans and goods gigs !!!
janine
02-11-2009, 05:08 PM
^ :facepalm:
België is blijkbaar Holland :facepalm:
:LOL:
isa0059
02-11-2009, 07:27 PM
^ :facepalm:
België is blijkbaar Holland :facepalm:
I know of course. But I think that there would be a lot of hollanders fans and you don't speak french... And it's call "Hallo NL versie", so...
The others "belgian", who speak french, (I'm not sure in english) came in the french forum
:kiss: neighbours
Luxemburger Queen
02-11-2009, 09:12 PM
lieve lilia! ik verwacht een zeer gedetailleerd rapport zodra je weer in eindhoven bent én dat je eerste rij stond! ;)
Luxemburger Queen
03-11-2009, 12:53 PM
oh nee die nieuwe clip :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
janine
03-11-2009, 01:24 PM
Ik begin nu al slapeloosheid te krijgen door Muse en het is nog 11 dagen :facepalm:
Welke nieuwe clip :awesome:?
j3nnn
03-11-2009, 01:27 PM
Ik begin nu al slapeloosheid te krijgen door Muse en het is nog 11 dagen :facepalm:
Welke nieuwe clip :awesome:?
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=100379364
Undisclosed desires
ik vind t n best n leuke clip, omdat ie zo anders is (:
ooh coole clip
mn favoriet liedje van the resistance
en een van de hoogtepunten van het optreden gisteren <3
BabyBliss
03-11-2009, 01:54 PM
lieve lilia! ik verwacht een zeer gedetailleerd rapport zodra je weer in eindhoven bent én dat je eerste rij stond! ;)
Heyyy!! T was fantastisch en ik stond, uiteraard, op de eerste rij recht voor Matt! Ze hebben 3 soort van... flatgebouwen op het podium maar als t begint valt het doek omlaag en dan zitten ze der midden in en Matt maar spelen met zijn laserlampje tijdens Uprising en Dom's podium draait rond! :LOL: Geweldig, nog een keer! Nog een keer! En nu heeft Lilia een godsgruwelijke kater van het kasteelbiertjes drinken in Jazzcafe de Muze....
Luxemburger Queen
03-11-2009, 03:01 PM
Heyyy!! T was fantastisch en ik stond, uiteraard, op de eerste rij recht voor Matt! Ze hebben 3 soort van... flatgebouwen op het podium maar als t begint valt het doek omlaag en dan zitten ze der midden in en Matt maar spelen met zijn laserlampje tijdens Uprising en Dom's podium draait rond! :LOL: Geweldig, nog een keer! Nog een keer! En nu heeft Lilia een godsgruwelijke kater van het kasteelbiertjes drinken in Jazzcafe de Muze....
ahh mooi je weet dus naar welke kant van het podium we moeten rennen volgende week! :D heb er kei veel zin in :D:D
Oh de Muze, dat doet me herinneren:
Muse
35-41 Queen Street
Glasgow
category:
Food_and_Drink > Pubs_and_Bars
BabyBliss
03-11-2009, 03:17 PM
ahh mooi je weet dus naar welke kant van het podium we moeten rennen volgende week! :D heb er kei veel zin in :D:D
Oh de Muze, dat doet me herinneren:
Muse
35-41 Queen Street
Glasgow
category:
Food_and_Drink > Pubs_and_Bars
Ja hoor! En is dat de spot waar wij onze afterparty gaan houden?
BabyBliss
03-11-2009, 03:30 PM
Oh neeee..... Ik zie net een of andere reclame voor een of andere kazige net 5 serie, hebben ze I Belong To You als achtergrond muziekje eronder gezet! Neeeeee!!:(
j3nnn
03-11-2009, 03:41 PM
Oh neeee..... Ik zie net een of andere reclame voor een of andere kazige net 5 serie, hebben ze I Belong To You als achtergrond muziekje eronder gezet! Neeeeee!!:(
:eek::eek:
Luxemburger Queen
03-11-2009, 03:42 PM
nou dubbele portie kaas dan :P
de tent zal waarschijnlijk wel dicht gaan om 12 uur..
BabyBliss
03-11-2009, 06:51 PM
nou dubbele portie kaas dan :P
de tent zal waarschijnlijk wel dicht gaan om 12 uur..
Ja maar ze passen niet bij elkaar... dit is net...erm... hele lekkere kaas en hele goedkope, hele vieze kaas... een beetje zoals in dat verhaal van Mc Donalds dat dat geen echte kaas is, maar plantaardig vet? Dat. Met schimmel.
En dan nemen we Mattie toch mee naar jou huis?
janine
03-11-2009, 07:45 PM
Was me ook al opgevallen :facepalm:...
janine
03-11-2009, 07:46 PM
Ja hoor! En is dat de spot waar wij onze afterparty gaan houden?
Ik hou de afterparty in de auto :shifty:
Luxemburger Queen
03-11-2009, 10:24 PM
Ja maar ze passen niet bij elkaar... dit is net...erm... hele lekkere kaas en hele goedkope, hele vieze kaas... een beetje zoals in dat verhaal van Mc Donalds dat dat geen echte kaas is, maar plantaardig vet? Dat. Met schimmel.
En dan nemen we Mattie toch mee naar jou huis?
oh is ook goed!!:LOL:
BabyBliss
04-11-2009, 11:25 AM
oh is ook goed!!:LOL:
Yes! Dat wordt een leuk slaapfeestje:LOL:
Luxemburger Queen
04-11-2009, 02:31 PM
Yes! Dat wordt een leuk slaapfeestje:LOL:
pyjama party!
Hmpf, als we maandag het zelfde weer hebben als vandaag word het een super sexy poncho party! Neem iets waterproof mee..
janine
04-11-2009, 04:31 PM
Mijn nederlands wordt steeds slechter volgens mij.
Had gewoon een 4 voor CKV Filmtoets omdat ik de vragen niet begreep :S
j3nnn
04-11-2009, 04:35 PM
Mijn nederlands wordt steeds slechter volgens mij.
+1
Ik praat gewoon half engels af en toe.
lang leve tweetalig atheneum :rolleyes:
janine
04-11-2009, 04:46 PM
+1
Ik praat gewoon half engels af en toe.
lang leve tweetalig atheneum :rolleyes:
ik wil ook tweetalig :'( poep HAVO, ik voel me ook nog zo dom als je m'n punten ziet :mad: :rolleyes:
Maar ik had dus ook een onvoldoende voor duits :'( Omdat ik niet kan begrijpend lezen, in alle talen niet :shifty:
BabyBliss
04-11-2009, 08:36 PM
pyjama party!
Hmpf, als we maandag het zelfde weer hebben als vandaag word het een super sexy poncho party! Neem iets waterproof mee..
Oh hell... Hebben ze bij de SECC geen afdakje? Maar als Muse in t land is schijnt altijd de zon! Weet je waar ik aan dacht? Aan zo'n halve windtent...die dingen kosten geen drol dus we kennen m gewoon buiten laten staan... alleen t probleem is dat t niet echt tenten seizoen is...
Ik vraag me af of Matt een zilveren glitter pyama heeft...
€ngel
05-11-2009, 07:03 AM
Shit, nu zit dat beeld in mijn hoofd. :eek:
Luxemburger Queen
05-11-2009, 08:29 AM
hmm ben nog nooit in de buurt geweest van de SECC dus heb geen flauw idee :LOL:
BabyBliss
05-11-2009, 08:44 PM
Ik zal maar niet zeggen waar ik het afgelopen dinsdagochtend in Antwerpen de hele tijd over had... nu vooruit dan... de Muse swimsuit calender 2010! :LOL:
Oh en Dore, volgens mij is mijn logistieke probleem opgelost...Ik kom gewoon zondagmiddag... wat is de website van de britse spoorwegen?
Luxemburger Queen
05-11-2009, 09:47 PM
www.scotrail.co.uk
de trein naar glasgow gaat om het kwartier geloof ik. in elk geval om het half. De snelste is de trein naar Glasgow Centraal maar er gaat er ook eentje naar Glasgow Queen Street. sms maar in welke je zit, anders sta ik bij het verkeerde station :LOL:
Vanaf Edi airport is het eerst nog een half uurtje met de bus en die stopt als laatste bij het Edinburgh Waverley (=CS)
janine
06-11-2009, 04:01 PM
Die nieuwe windows live is zo lelijk :noey:
Luxemburger Queen
06-11-2009, 04:11 PM
Zit tegenover een oude man in de trein die heel luidruchtig aan het slapen is.. Kei irritant!
janine
06-11-2009, 04:13 PM
Zit tegenover een oude man in de trein die heel luidruchtig aan het slapen is.. Kei irritant!
En dan te bedenken dat ik morgen lekker 5 uur trein reis in totaal >_<
BabyBliss
06-11-2009, 05:19 PM
www.scotrail.co.uk
de trein naar glasgow gaat om het kwartier geloof ik. in elk geval om het half. De snelste is de trein naar Glasgow Centraal maar er gaat er ook eentje naar Glasgow Queen Street. sms maar in welke je zit, anders sta ik bij het verkeerde station :LOL:
Vanaf Edi airport is het eerst nog een half uurtje met de bus en die stopt als laatste bij het Edinburgh Waverley (=CS)
OK dus ik moet eerst naar Edinburgh met de bus en dan met de trein naar Glasgow? Hoe lang is dat ongeveer?
Luxemburger Queen
06-11-2009, 06:05 PM
OK dus ik moet eerst naar Edinburgh met de bus en dan met de trein naar Glasgow? Hoe lang is dat ongeveer?
Jup want ja land op edi airport toch? 30 min met de bus en 50 met de trein.
Nincy Face
06-11-2009, 06:10 PM
Of een gouden douche?
BabyBliss
06-11-2009, 06:45 PM
Of een gouden douche?
:eek:
Ook een opmerking die ik dinsdag hoorde: Matt in een "Borat-pak" jeweetwel, voor de kalender...
BabyBliss
06-11-2009, 06:47 PM
Jup want ja land op edi airport toch? 30 min met de bus en 50 met de trein.
OK... ik dacht dat t langer was.. maar das alleen maar goed! Ik besef me net dat jullie daar met ponden betalen... heb ik weer... kan ik weer ergens euri gaan inwisselen...
Luxemburger Queen
06-11-2009, 08:01 PM
OK... ik dacht dat t langer was.. maar das alleen maar goed! Ik besef me net dat jullie daar met ponden betalen... heb ik weer... kan ik weer ergens euri gaan inwisselen...
Misschien dat de bus wat langer duurt op edi airort is er ook n geldautomaat waar je britse ponden uit kunt tappen.
Nincy Face
06-11-2009, 08:07 PM
Misschien dat de bus wat langer duurt op edi airort is er ook n geldautomaat waar je britse ponden uit kunt tappen.
Kan wel een probleem vormen als je bijvoorbeeld je treinkaartje naar Schiphol met dezelfde pas hebt betaald. Bij mij weigerde die automaten dus een keer te betalen voor het eerste half uur ofzo dat ik er was..
Het is een soort beveiliging om skimmen tegen te gaan blijkbaar.
BabyBliss
06-11-2009, 08:46 PM
Kan wel een probleem vormen als je bijvoorbeeld je treinkaartje naar Schiphol met dezelfde pas hebt betaald. Bij mij weigerde die automaten dus een keer te betalen voor het eerste half uur ofzo dat ik er was..
Het is een soort beveiliging om skimmen tegen te gaan blijkbaar.
heeeh.. echt waar? ach ik pin in Eindhoven wel bij de rabo en dan duurt het toch nog een paar uur voor ik er ben dus dat komt goed... jullie moeten me niet zo gek maken! Ik wordt heel gestresst van reizen met het openbaar vervoer en als ik al die verhalen moet geloven over dat da slecht voor je is enzo dan wordt ik al niet oud...
Nincy Face
06-11-2009, 08:55 PM
Ach, ik heb slechts een enkele keer problemen gehad toen ik naar Schotland ging. En ik ben al vrij vaak geweest nu. Het komt allemaal wel goed. ;)
€ngel
07-11-2009, 05:34 PM
:eek:
Ook een opmerking die ik dinsdag hoorde: Matt in een "Borat-pak" jeweetwel, voor de kalender...
Oooooh, de man-kini! Nu weet ik dat ik helemaal niet meer durf te slapen vannacht... :'(
janine
08-11-2009, 08:25 AM
Oooooh, de man-kini! Nu weet ik dat ik helemaal niet meer durf te slapen vannacht... :'(
Zou hij ook van die behaarde benen hebben :LOL:?
Silver Lizzy
08-11-2009, 02:42 PM
Hallo allemaal !! Ik heb toch nog een ticket voor Ahoy weten te bemachtigen , vak Ai rij 22 , lijkt me een goeie plek toch ? Ik weet jammer genoeg niet hoe jullie eruit zien want het lijkt me heel leuk om mede forummers te ontmoeten !!
Ik ben nu al super zenuwachtig , dat wordt wat op het werk deze week !!
Luxemburger Queen
08-11-2009, 06:15 PM
muwah, Lilia en gaan morgen lekker naar Da Myoozee! (en lilia zegt: hallo :D)
Nincy Face
08-11-2009, 06:20 PM
muwah, Lilia en gaan morgen lekker naar Da Myoozee! (en lilia zegt: hallo :D)
Ik hoop dat je meer dan 16 nummers krijgt. ;)
Luxemburger Queen
08-11-2009, 06:53 PM
wij krijgen een speciale toegift want lilia heeft een hele mooie tekening gemaakt!
Nincy Face
08-11-2009, 06:57 PM
Daar wordt ik bang van!
Luxemburger Queen
09-11-2009, 11:20 AM
Daar wordt ik bang van!
Muwhahaha! Oeh we zitten binnen voor een VERWARMING!!
€ngel
09-11-2009, 01:49 PM
Mooie tekening? Vertel! :D
Ik ben er zaterdag waarschijnlijk toch pas rond 17.00 uur. Hoop ik! :stunned:
janine
09-11-2009, 02:53 PM
Nederlands op havo 4:
Verbeter dit, verbeter dat. Ja, doe 't lekker zelluf, of zet het goed in 't boek scheelt ons ook weer een hoop :mad:
Bovendien vind ik alle zinnen toch goed klinken in mijn ogen.
Stomme kut taal....
laat limburgs een gezamenlijke taal worden, en schaf nederlands af voor ons :mad:
Luxemburger Queen
09-11-2009, 04:49 PM
Mk ultra is net gespeeld tydens soundcheck!!
j3nnn
09-11-2009, 05:15 PM
:eek::eek:
:D
Falling Endlessly
09-11-2009, 05:17 PM
Hopelijk blijft het niet bij een soundcheck en dat ze het nu ook echt gaan spelen, wordt onderhand wel tijd vind ik. Eén van de beste nummers op het album! (imo)
En veel plezier vanavond!
janine
09-11-2009, 05:27 PM
Hopelijk blijft het niet bij een soundcheck en dat ze het nu ook echt gaan spelen, wordt onderhand wel tijd vind ik. Eén van de beste nummers op het album! (imo)
En veel plezier vanavond!
Eeuw, spelen ze die niet live >_<?
is ook idd een van de beste
Faal :facepalm:
Falling Endlessly
09-11-2009, 05:49 PM
MK Ultra is nog niet één keer gespeeld, terwijl bijvoorbeeld Guiding Shite Light er elke keer bij is. :rolleyes:
Falling Endlessly
09-11-2009, 09:31 PM
En het is dus bij een soundcheck gebleven...
Luxemburger Queen
09-11-2009, 10:17 PM
Gutted :( en niet eens cave od unintended. wankers!
nog een paar nachtjes slapen...
is iedereen van kaartjes voorzien? :eek:
isa0059
10-11-2009, 08:03 AM
Hi, the results of votes...
269 votes
70 answers "autre" for 25 songs
the setlist :
1.Knights of Cydonia (229 votes)
2.New born (224 votes)
3.Unatural selection (204 votes)
4.Plug in baby (198 votes)
5.Bliss (197 votes)
6.Stockholm syndrome (197 votes)
7.Hysteria (187 votes)
8.Citizen erased (182 votes)
9.Uprising (173 votes)
10.Muscle museum (169 votes)
11.Showbiz (161 votes)
12.Time is running out (155 votes)
13.Butterlies and Hurricanes (148 votes)
14.MK Ultra (148 votes)
15.Resistance (146 votes)
16.Sunburn (132 votes)
17.I belong to you (130 votes)
18.Supermassive black hole (123 votes)
19.United states of Eurasia (123 votes)
20.Map of the problematique (117 votes) & Space dementia (117 votes)
played during gigs but not in the 20 :
21.Exogenesis part 1 (92 votes)
22.Cave (87 votes)
23.Unintended (82 votes)
29. Starlight (69 votes)
31. Feeling good (68 votes)
35. Udisclosed desires (59 votes) :lol:
Guiding lights (14 votes) 55ème place :beleb:
thanks for your vote
€ngel
10-11-2009, 12:35 PM
MK Ultra is nog niet één keer gespeeld, terwijl bijvoorbeeld Guiding Shite Light er elke keer bij is. :rolleyes:
:LOL: Echt wel een zwak nummer idd. Ik moet ook steeds bij het begin denken aan 'Sailing Home' van Piet Veerman. :LOL: :pirate:
Silver Lizzy
10-11-2009, 01:54 PM
Oh nee , jakkes , Piet Veerman !!!!! Mijn collega van het werk is daar fan van en draait die cd's van die eikel onder het afwassen in de spoelkeuken , echt vreselijk !!!!!!
Falling Endlessly
10-11-2009, 05:28 PM
:LOL: Echt wel een zwak nummer idd. Ik moet ook steeds bij het begin denken aan 'Sailing Home' van Piet Veerman. :LOL: :pirate:
:LOL: Heeft er inderdaad wel wat van weg ja.
:LOL: Heeft er inderdaad wel wat van weg ja.
Ik moet zelf steeds aan Freddy Mercury's Made in Heaven denken....
kan de album verise met de gitaren niet zo snel on line vinden, maar luister eens:
http://www.youtube.com/watch?v=UJCIbgi1M5k&feature=related
Don't forget to enlist :p
http://board.muse.mu/group.php?groupid=317
Luxemburger Queen
10-11-2009, 11:15 PM
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: :mad::mad::mad:
Falling Endlessly
10-11-2009, 11:29 PM
Ik moet zelf steeds aan Freddy Mercury's Made in Heaven denken....
kan de album verise met de gitaren niet zo snel on line vinden, maar luister eens:
http://www.youtube.com/watch?v=UJCIbgi1M5k&feature=related
Dan kan deze er ook wel bij: Vienna van Ultravox http://www.youtube.com/watch?v=xJeWySiuq1I
Maar ach, ik ben daar nooit zo mee bezig eerlijk gezegd. Muziek lijkt altijd wel ergens op in bepaalde mate, daar ontkom je toch niet aan.
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: :mad::mad::mad:
Geweldig dat ze nu eindelijk MK Ultra hebben gespeeld (nu maar hopen dat het ook blijft), maar best wel kut voor iedereen die naar voorgaande optredens is geweest. :(
Ga je nog naar een andere datum?
Luxemburger Queen
10-11-2009, 11:35 PM
Geweldig dat ze nu eindelijk MK Ultra hebben gespeeld (nu maar hopen dat het ook blijft), maar best wel kut voor iedereen die naar voorgaande optredens is geweest. :(
Ga je nog naar een andere datum?
nee helaas niet. en had het ook niet zo erg gevonden als ze wel gewoon unintended hadden gespeeld :(
nee helaas niet. en had het ook niet zo erg gevonden als ze wel gewoon unintended hadden gespeeld :(
misschien in Rotterdam ... :D
maar ze hebben m al vaak genoeg (http://www.youtube.com/watch?v=HPxHWCjJ_P0) gespeeld. USoE 4 Me :-)
Luxemburger Queen
11-11-2009, 11:29 AM
dat zou best kunnen maar ik hem 'm nog niet gehoord :p
janine
11-11-2009, 03:48 PM
11e van de 11e! :party:
BabyBliss
11-11-2009, 04:08 PM
dat zou best kunnen maar ik hem 'm nog niet gehoord :p
Arme Dorie! Dorie komt niet naar Rotterdam want ze woont in Glasgow... Ik vind het kut voor je. Maaarrrr vergeet niet dat we wel MK tijdens de soundcheck hebben gehoord, met zang en alles, en da vin ik toch ook best cool...
Luxemburger Queen
11-11-2009, 04:11 PM
oja zeker! Weet ook niet precies waarom ik zo zo sjaggo was, want het concert zelf was wel kei gaaf (dommieee!)
En die nieuwe lay out van mijn ribbenkast bevalt best goed :LOL:
BabyBliss
11-11-2009, 07:17 PM
Precies, lekker compact, plat, blauw, wat wil je nog meer?! Ahhh ik heb de hele middag geslapen en nu eindelijk mijn Muse shirt in de was gegooit. Gadverdamme! :p
lekker rustig hier? :eek:
alvast wat Bosche Bollen als Smaakmakertje...
http://farm1.static.flickr.com/121/309034164_1a63f2c64d.jpg
... rata tadadada ta tada...
€ngel
12-11-2009, 10:23 AM
Oh nee , jakkes , Piet Veerman !!!!! Mijn collega van het werk is daar fan van en draait die cd's van die eikel onder het afwassen in de spoelkeuken , echt vreselijk !!!!!!
Fan van Piet Veerman..? :eek: Bestaan die nog? *ril, bibber en beef*
Ik heb gelukkig de boxen op mijn computer op 't werk. I'm in control! :LOL: Vanochtend Christmas Station gedaan, nu even op Kink, tijdens Coen en Sander op 3 FM. Mijn collega's zijn blij met me. :LOL:
BabyBliss
12-11-2009, 10:47 AM
Bleergghhh!! Hahaha maar 3fm draaide laatst het nieuwe album van Kane integraal...:vomit:
En nice pic! Is die van de brabanthallen?
janine
12-11-2009, 01:58 PM
Zo, vraag ik me af of ik nog iets te horen krijg over zaterdag. :LOL:
Elouan
12-11-2009, 05:17 PM
Precies, lekker compact, plat, blauw, wat wil je nog meer?! Ahhh ik heb de hele middag geslapen en nu eindelijk mijn Muse shirt in de was gegooit. Gadverdamme! :p
Dat shirt dat je vijf jaar geleden ook al op Lowlands aanhad??
BabyBliss
12-11-2009, 05:39 PM
Dat shirt dat je vijf jaar geleden ook al op Lowlands aanhad??
Neee dit is een nieuwe... maar hij is doorweekt geraakt bij het optreden in Glasgow... mijn hele rug was bezweet EN ZO VEEL ZWEET IK NIET! Ik heb dat ouwe shirt nog wel overigens...
Is t nog gelukt met je interview?
janine
12-11-2009, 05:40 PM
Neee dit is een nieuwe... maar hij is doorweekt geraakt bij het optreden in Glasgow... mijn hele rug was bezweet EN ZO VEEL ZWEET IK NIET! Ik heb dat ouwe shirt nog wel overigens...
Ga ik ook eens doen, slapen in bandshirts... draag de helft toch niet meer.
Nincy Face
12-11-2009, 05:43 PM
Inderdaad. Gatver. :LOL: :p
Is er nog een beetje met bier gegooit in Glasgow?
janine
12-11-2009, 05:50 PM
Dat gebeurt alleen maar bij Rowwen Hèze :phu: :LOL:
Nincy Face
12-11-2009, 06:02 PM
Dat gebeurt alleen maar bij Rowwen Hèze :phu: :LOL:
Fout dus..
janine
12-11-2009, 06:10 PM
Fout dus..
Jep.
Smijtbier. Deden ze gelukkig niet op Pinkpop, daar ga je bier van 2,50 niet vergooien :LOL:
Luxemburger Queen
12-11-2009, 08:11 PM
wel gebeurd geloof ik maar ons lekker niet geraakt :p
BabyBliss
12-11-2009, 08:56 PM
Ga ik ook eens doen, slapen in bandshirts... draag de helft toch niet meer.
Erm... dat bedoelde ik niet... hehehe :LOL: Het is het zweet van de zweterige mannelijke fans die achter mij stonden bij het concert. Maar ja ik heb wel een heeeel speciaal bandshirt om in te slapen...
En dat weet ik nog niet zo net over dat bier hoor...
€ngel
13-11-2009, 07:00 AM
Erm... dat bedoelde ik niet... hehehe :LOL: Het is het zweet van de zweterige mannelijke fans die achter mij stonden bij het concert.
He, dat is altijd zo ranzig! :eek: Er is ook altijd iemand die meerdere keren een hele vieze scheet laat als je geen kant meer op kan. BAH! :(
BabyBliss
13-11-2009, 10:03 AM
He, dat is altijd zo ranzig! :eek: Er is ook altijd iemand die meerdere keren een hele vieze scheet laat als je geen kant meer op kan. BAH! :(
Ja idd! En dan had ik ook maar 1 set kleren bij dus ik moest er de volgende dag ook nog in rond lopen...en toen we bij de backstage stonden...zeiknat! Koud! BAH
Oh ja scheten... Ik weet nog dak een keer bij de Foo Fighters stond op Lowlands en dat iedereen op elkaar gedrukt stond, en die kerel voor mij liep DE HELE TIJD te bouten! Gadver... ik kreeg serieus iedere keer een WARME rotte lucht die opsteeg naar mijn neus...:vomit:
€ngel
13-11-2009, 12:07 PM
Ja idd! En dan had ik ook maar 1 set kleren bij dus ik moest er de volgende dag ook nog in rond lopen...en toen we bij de backstage stonden...zeiknat! Koud! BAH
Oh ja scheten... Ik weet nog dak een keer bij de Foo Fighters stond op Lowlands en dat iedereen op elkaar gedrukt stond, en die kerel voor mij liep DE HELE TIJD te bouten! Gadver... ik kreeg serieus iedere keer een WARME rotte lucht die opsteeg naar mijn neus...:vomit:
:LOL: Echt zoooooo goor. En vreemd ook, er is er altijd wel één in de buurt tijdens een concert. :stunned:
Luxemburger Queen
13-11-2009, 12:22 PM
stadium tour! Wie gaat er mee? :LOL:
Silver Lizzy
13-11-2009, 01:07 PM
Hi , ik wil alvast iedereen die morgen ook naar Ahoy gaat , een super avond wensen !!!!!
Liefs en groetjes van Ellen xxxx
Hi , ik wil alvast iedereen die morgen ook naar Ahoy gaat , een super avond wensen !!!!!
Liefs en groetjes van Ellen xxxx
van hetzelfde, voor allen :eyebrows:
janine
13-11-2009, 04:37 PM
Erm... dat bedoelde ik niet... hehehe :LOL: Het is het zweet van de zweterige mannelijke fans die achter mij stonden bij het concert. Maar ja ik heb wel een heeeel speciaal bandshirt om in te slapen...
En dat weet ik nog niet zo net over dat bier hoor...
Beh... nu denk ik aan zwetende stikkende dikke mannen :LOL:
janine
13-11-2009, 04:39 PM
stadium tour! Wie gaat er mee? :LOL:
IK!
In Parijs toch volgend jaar?
Ik ga zo lief naar mama en papa kijken :happy:
janine
13-11-2009, 04:40 PM
Ik ga nooit naar atheneum kunnen met dit raport :noey:
Mijn hoogste punt is een 7,5 voor Engels
:mad:
Luxemburger Queen
13-11-2009, 05:03 PM
IK!
In Parijs toch volgend jaar?
Ik ga zo lief naar mama en papa kijken :happy:
uh nee london en manchester in september!
janine
13-11-2009, 06:06 PM
DOMINO DAY tudum. :')
Luxemburger Queen
13-11-2009, 07:00 PM
ik kan het woord dominoes niet meer aanhoren :noey:
j3nnn
13-11-2009, 07:42 PM
ik kan het woord dominoes niet meer aanhoren :noey:
meteen als ik het woord dominoes zie krijg ik dat liedje van The Big Pink in mn hoofd :rolleyes:
snake
13-11-2009, 08:15 PM
ik kan het woord dominoes niet meer aanhoren :noey:Dominee d-day lijkt me daarentegen wel weer grappig
Luxemburger Queen
13-11-2009, 08:19 PM
Dominee d-day lijkt me daarentegen wel weer grappig
martiiiiin! als jij dat organiseerd kom ik kijken!
snake
13-11-2009, 08:21 PM
martiiiiin! als jij dat organiseerd kom ik kijken!
okay, nu alleen nog even 4 miljoen dominees regelen die we om kunnen gooien:)
http://muse.mu/gig/962/2010-09-11/wembley-stadium-london-uk/
Moeten we wat voor organiseren, wie gaan er (mee)? :D
serieus, ik zou mee komen
janine
13-11-2009, 09:20 PM
http://muse.mu/gig/962/2010-09-11/wembley-stadium-london-uk/
Moeten we wat voor organiseren, wie gaan er (mee)? :D
I'M IN.
Kijken of ik wat met Kirsty kan regelen :dance:
Nu alleen m'n ouders nog overtuigen :D
BabyBliss
14-11-2009, 12:08 AM
K lieve mensen, tot morgen... ik zit vanaf t begin van de middag voor de ahoy! tot dan!
Fadeaway
14-11-2009, 05:36 AM
K lieve mensen, tot morgen... ik zit vanaf t begin van de middag voor de ahoy! tot dan!
Ben er ook vroeg! Tot straks!
BabyBliss
14-11-2009, 07:48 AM
Ben er ook vroeg! Tot straks!
Gezellig! Hebben wij elkaar al ontmoet eerder? Anders: heb scheef rood haar (zie avatar) en n geruite broek... en een lange jas. Tot zo!
€ngel
14-11-2009, 11:10 AM
Ik ben er rond 17.00 uur. Veel plezier allemaal!!! :D
Luxemburger Queen
14-11-2009, 11:36 AM
veel plezier guys! Ik zal vanavond op the sexy plane zitten om jullie te volgen!!
Luxemburger Queen
14-11-2009, 11:37 AM
okay, nu alleen nog even 4 miljoen dominees regelen die we om kunnen gooien:)
ben ook tevreden met 4 hoor!
Luxemburger Queen
14-11-2009, 07:41 PM
Lilia, ik kan alleen maar zeggen: OMG OMG OMG OMG OMG :LOL:
janine
15-11-2009, 08:59 AM
GISTEREN <3
Ik heb echt geen woorden om het te omschrijven, het was zoooooooo geweldig <3
Hopelijk kan ik nog een kaartje voor Keulen bietsen :rolleyes:
En anders ga ik heel lief naar mijn moeder kijken om te vragen of ik naar hun stadion tour mag :yesey:
Oja en Bells zei See you next summer, daar bedoelt ie zeker geen Pinkpop mee :(?
Falling Endlessly
15-11-2009, 12:38 PM
Oja en Bells zei See you next summer, daar bedoelt ie zeker geen Pinkpop mee :(?
Ik heb toevallig gisteren of eergisteren wat gelezen daarover, weet al niet meer waar, maar blijkbaar zijn er sterke geruchten dat ze Pinkpop gaan doen. Misschien doen ze Lowlands dan ook, dat is alweer drie jaar geleden, Pinkpop nog maar twee, toch? Maar dat ze festivals zouden gaan doen volgend jaar zomer was natuurlijk wel te verwachten.
Is Pinkpop niet leuk dan? (Ik kan er zelf niet over meepraten, ben nog nooit naar een festival, optreden of iets dergelijks heen geweest.:$)
janine
15-11-2009, 01:19 PM
Ik heb toevallig gisteren of eergisteren wat gelezen daarover, weet al niet meer waar, maar blijkbaar zijn er sterke geruchten dat ze Pinkpop gaan doen. Misschien doen ze Lowlands dan ook, dat is alweer drie jaar geleden, Pinkpop nog maar twee, toch? Maar dat ze festivals zouden gaan doen volgend jaar zomer was natuurlijk wel te verwachten.
Is Pinkpop niet leuk dan? (Ik kan er zelf niet over meepraten, ben nog nooit naar een festival, optreden of iets dergelijks heen geweest.:$)
Jawel! Ben er dit jaar voor de 1e keer geweest. Maar de :( sloeg eerder op dat Lowlands helemaal in Flevoland is (ben geen campeertypje) en dat ze daar geen dagkaarten voor verkopen :indiff:
Ben jij niet naar Muse gegaan gister :( Zal wel tot een beetje emotionele gedachtes hebben geleid :(?
BabyBliss
15-11-2009, 01:26 PM
Lilia, ik kan alleen maar zeggen: OMG OMG OMG OMG OMG :LOL:
Whahahahahaha!!! Ja t was jammer dat ge der nie bij was... Matt had zijn roze broek weer aan, die geweldig matchte bij Chris zijn glimmende rooie bloes... erm... hehehehe:rolleyes: Ik ben overigens niet geplet dit keer... wat zijn die hollanders toch braaf...
janine
15-11-2009, 01:32 PM
Whahahahahaha!!! Ja t was jammer dat ge der nie bij was... Matt had zijn roze broek weer aan, die geweldig matchte bij Chris zijn glimmende rooie bloes... erm... hehehehe:rolleyes: Ik ben overigens niet geplet dit keer... wat zijn die hollanders toch braaf...
Afschuwelijk die roze broek echt :facepalm: En had Chris een rooie blouse aan, leek echt zwart van bij mij uit :LOL:
En 't publiek leek me een beetje stijfjes :(
Silver Lizzy
15-11-2009, 02:13 PM
Hallo allemaal , heb echt een geweldige avond gehad gisteren !! Het was mijn eerste Muse concert en ik vond het echt helemaal te gek !!!!! Ik had een super mooie zitplaats , rij 22 vak Ai en dat voor 50 euro !! We hebben na afloop nog anderhalf uur gewacht of ze nog naar buiten kwamen , maar helaas . Een paar jongens zagen wel Matt heel snel de tourbus induiken . Het zou geweldig zijn als ze op de festivals komen in 2010 , dan ben ik zeker weten van de partij !!!!
Belgian Chocolate
15-11-2009, 02:16 PM
Afschuwelijk die roze broek echt :facepalm: En had Chris een rooie blouse aan, leek echt zwart van bij mij uit :LOL:
En 't publiek leek me een beetje stijfjes :(
In het begin had hij die rooie blouse aan, na een nummer of twee had hij m uitgedaan en had hij alleen nog een zwart tshirt aan..
En dat van dat publiek viel nog wel mee hoor als je er in stond :rolleyes: Ik was best wel plat op het einde. Al viel het in het begin nog wel heel erg mee, toen had ik zelfs nog genoeg ruimte om te dansen en te klappen! Al denk ik dat er over het algemeen wel meer sfeer was in Antwerpen...
Biffy Clyro was sleeeeeecht :LOL:
janine
15-11-2009, 03:04 PM
In het begin had hij die rooie blouse aan, na een nummer of twee had hij m uitgedaan en had hij alleen nog een zwart tshirt aan..
En dat van dat publiek viel nog wel mee hoor als je er in stond :rolleyes: Ik was best wel plat op het einde. Al viel het in het begin nog wel heel erg mee, toen had ik zelfs nog genoeg ruimte om te dansen en te klappen! Al denk ik dat er over het algemeen wel meer sfeer was in Antwerpen...
Biffy Clyro was sleeeeeecht :LOL:
Ja de sfeer, dat is 't 'm! Jammer :(
Vond ook geen reet aan Biffy Clyro. Hilarisch toen 't geluid faalde..
€ngel
15-11-2009, 03:11 PM
Ik vond Biffy Clyro niet eens zo heel erg slecht. Voor een Muse voorprogramma dan. :LOL:
De show was super. Een vriend van me had ze nog nooit live gezien en stond de hele show met open mond te kijken. :LOL: Verder leuk dat Jetje mee kon, ik had plots nog een veldkaartje over! :D
janine
15-11-2009, 03:19 PM
Ik vond Biffy Clyro niet eens zo heel erg slecht. Voor een Muse voorprogramma dan. :LOL:
De show was super. Een vriend van me had ze nog nooit live gezien en stond de hele show met open mond te kijken. :LOL: Verder leuk dat Jetje mee kon, ik had plots nog een veldkaartje over! :D
Stond je ver vooraan :D?
Wil een van jullie trouwens naar een van die stadium concerten gaan?
Kan een moord plegen voor Wembley, maar als ik zo het systeem lees geef ik nu al op :LOL:
€ngel
15-11-2009, 03:51 PM
Stond je ver vooraan :D?
Wil een van jullie trouwens naar een van die stadium concerten gaan?
Kan een moord plegen voor Wembley, maar als ik zo het systeem lees geef ik nu al op :LOL:
Redelijk, ik denk dat er 20 mensen voor me stonden ofzo. Prima zicht op het hele podium. :D Een paar 'mooie' mobiel foto's:
http://img.photobucket.com/albums/v65/Engel/Mooze/Afb200.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v65/Engel/Mooze/Afb201.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v65/Engel/Mooze/Afb203.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v65/Engel/Mooze/Afb229-1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v65/Engel/Mooze/Afb232.jpg
Op zich zou ik wel weer naar een concert willen, maar heel flauw, Wembley heb ik al eens gezien. Ik wacht maar tot Lowlands volgend jaar denk ik. :)
janine
15-11-2009, 03:56 PM
Redelijk, ik denk dat er 20 mensen voor me stonden ofzo. Prima zicht op het hele podium. :D Een paar 'mooie' mobiel foto's:
http://img.photobucket.com/albums/v65/Engel/Mooze/Afb200.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v65/Engel/Mooze/Afb229-1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v65/Engel/Mooze/Afb232.jpg
Op zich zou ik wel weer naar een concert willen, maar heel flauw, Wembley heb ik al eens gezien. Ik wacht maar tot Lowlands volgend jaar denk ik. :)
Mooi zicht :yesey:
Ja bij mij is 't het mogen meer >_<. En hij zei gister See you next summer, dus ik hoop ook dat ze op Pinkpop komen, Lowlands verkoopt geen dagkaarten :facepalm: en kga daar echt nie met 'n tentje zitte eh :')
€ngel
15-11-2009, 03:59 PM
Mooi zicht :yesey:
Ja bij mij is 't het mogen meer >_<. En hij zei gister See you next summer, dus ik hoop ook dat ze op Pinkpop komen, Lowlands verkoopt geen dagkaarten :facepalm: en kga daar echt nie met 'n tentje zitte eh :')
Dan zet je je tentje maar lekker bij ons neer. Lowlands is veeeeeeeeel leuker. :D
Hoe was jouw concert trouwens? Goed zicht en geluid? :D
janine
15-11-2009, 04:02 PM
Dan zet je je tentje maar lekker bij ons neer. Lowlands is veeeeeeeeel leuker. :D
Hoe was jouw concert trouwens? Goed zicht en geluid? :D
:LOL: Kga wel zien.. als ze op Pinkpop komen ga ik natuurlijk niet moeilijk doen.
Ik ben niet naar vak DM gegaan :awesome: Ben gewoon bij m'n nicht gebleven, die hadden 1e rangs staanplaatsen, hadden geweldig zicht, alleen mijn foto's zijn nogal mislukt :(
€ngel
15-11-2009, 04:12 PM
:LOL: Kga wel zien.. als ze op Pinkpop komen ga ik natuurlijk niet moeilijk doen.
Ik ben niet naar vak DM gegaan :awesome: Ben gewoon bij m'n nicht gebleven, die hadden 1e rangs staanplaatsen, hadden geweldig zicht, alleen mijn foto's zijn nogal mislukt :(
Het is altijd lastig om goede foto's te maken in het donker... :( Maar ach, zolang je maar een geweldig concert hebt gehad. :awesome:
Falling Endlessly
15-11-2009, 05:18 PM
Jawel! Ben er dit jaar voor de 1e keer geweest. Maar de :( sloeg eerder op dat Lowlands helemaal in Flevoland is (ben geen campeertypje) en dat ze daar geen dagkaarten voor verkopen :indiff:
Ben jij niet naar Muse gegaan gister :( Zal wel tot een beetje emotionele gedachtes hebben geleid :(?
Oh zo bedoelde je dat, ja ik zie nu ook dat ik het sowieso al verkeerd had gelezen. :facepalm: Kamperen zou voor mij ook niks zijn. Heb ik ooit één keer gedaan, lang geleden met school, liever nooit meer.
Dat valt wel mee hoor, als ik er wel heen was gegaan had dat bij mij bijzonder veel stress opgeleverd, zodat ik er dan waarschijnlijk niet eens echt van had kunnen genieten. Misschien dat ik ooit nog wel eens naar een optreden ga, maar dat zal nog wel een tijd duren. Laten we het er maar op houden dat ik gewoon... moeilijk ben.:LOL: Vind het altijd wel leuk om de optredens te volgen via de draadjes in gigs&tours en er zijn genoeg video's te bekijken, next best thing.
EDIT Oh, ik zie net dat de heren een paar foto's hebben getwitterd, ze zijn/waren in Amsterdam!
bizar, maar volgens mij is dat mijn telefoon aka camera onder in beeld :LOL:
sorry for any possible misbehaviour :D
DjDark
15-11-2009, 06:26 PM
Wie ging er morgen nou nog meer naar Keulen? :D
Voor mij word het een ritje met de duitse trein van om en nabij anderhalf tot 2 uur.
janine
15-11-2009, 08:51 PM
Oh zo bedoelde je dat, ja ik zie nu ook dat ik het sowieso al verkeerd had gelezen. :facepalm: Kamperen zou voor mij ook niks zijn. Heb ik ooit één keer gedaan, lang geleden met school, liever nooit meer.
Dat valt wel mee hoor, als ik er wel heen was gegaan had dat bij mij bijzonder veel stress opgeleverd, zodat ik er dan waarschijnlijk niet eens echt van had kunnen genieten. Misschien dat ik ooit nog wel eens naar een optreden ga, maar dat zal nog wel een tijd duren. Laten we het er maar op houden dat ik gewoon... moeilijk ben.:LOL: Vind het altijd wel leuk om de optredens te volgen via de draadjes in gigs&tours en er zijn genoeg video's te bekijken, next best thing.
EDIT Oh, ik zie net dat de heren een paar foto's hebben getwitterd, ze zijn/waren in Amsterdam!
Ja :( Waarom kwamen ze gewoon niet naar 't Zuiden.. ze moeten toch morgen in Keulen zijn.. is toch veel korter bij als je in Zuid-Limburg bent :rolleyes:
janine
15-11-2009, 08:52 PM
Wie ging er morgen nou nog meer naar Keulen? :D
Voor mij word het een ritje met de duitse trein van om en nabij anderhalf tot 2 uur.
Ik hoop eigenlijk nog dat zo'n vriend van mijn vriend (die het niet verdient om naar Muse te gaan) ziek wordt.
En anders als dat niet zo is hoop ik dat ze nog steeds geen vervoer hebben :rolleyes:
DjDark
15-11-2009, 09:03 PM
Haha.. neid.. :P
BabyBliss
15-11-2009, 10:09 PM
Ik ben de draad een beetje kwijtgeraakt geloof ik...
Belgian Chocolate
15-11-2009, 10:10 PM
Leuke foto's!
Martin en ik stonden links naast die kerel die zijn handen het hoogst in de lucht heeft op deze foto (denk ik) :) Martin heeft ook een hoop leuke foto's kunnen maken, ze staan op z'n facebook. En we zagen je na afloop in de hal voorbij lopen maar je liep te snel de verkeerde richting uit dus konden we niet hallo komen zeggen...
Elenor.
15-11-2009, 10:20 PM
Over het stadium concert; ik ga vrijdag proberen voor wat kaarten!
dus dat wordt een mini-meet in Londen?
€ngel
16-11-2009, 08:19 AM
Leuke foto's!
Martin en ik stonden links naast die kerel die zijn handen het hoogst in de lucht heeft op deze foto (denk ik) :) Martin heeft ook een hoop leuke foto's kunnen maken, ze staan op z'n facebook. En we zagen je na afloop in de hal voorbij lopen maar je liep te snel de verkeerde richting uit dus konden we niet hallo komen zeggen...
Oh, wat jammer! Wel een leuk concert gehad? :D
Luxemburger Queen
16-11-2009, 11:37 AM
alwéér?? Voor een tourbus hebben ze een geweldige snelle was-service..
Ik zat in de bieb toen je belde en werd helemaal hyper haha. OMG OMG OMG:LOL:
DjDark
16-11-2009, 01:28 PM
http://www.youtube.com/watch?v=oXXIizgqaDE
Heeft iemand deze al eens ooit gehoord :P
eLPee1982
16-11-2009, 02:38 PM
Hallo! Ik ben best nieuw hier. Ik had me nog niet geregistreerd, maar ik volg het forum al een tijdje.
Lees dat jullie druk aan het praten zijn over hun gig in Ahoy.
Helaas kon ik daar niet bij zijn, omdat ik zelf op de planken stond die avond (toneel, laatste voorstelling). Maar ik heb de heren wel live mogen bewonderen in Antwerpen.
We stonden vooraan bij aan de kant van Chris (Matthew kwam ons regelmatig opzoeken bij het zijpodiumpje) en ik heb de avond van mijn leven gehad!
eLPee1982
16-11-2009, 03:31 PM
oh daar stond ik ook ;)
Misschien hebben we elkaar wel gezien. :happy:
janine
16-11-2009, 04:12 PM
Mijn oor jeukt.
/random.
snake
16-11-2009, 06:18 PM
Oh, wat jammer! Wel een leuk concert gehad? :DZeker weten. Beter dan in A'pen (maar dat had vooral met de plaatsen daar te maken, niets met het concert).
Mijn oor jeukt.
/random.
eeehhh.... :chuckle:
€ngel
16-11-2009, 08:24 PM
Zeker weten. Beter dan in A'pen (maar dat had vooral met de plaatsen daar te maken, niets met het concert).
Volgende keer wil ik ook wel naar Antwerpen. Of ergens in Duitsland. Vandaag in Keulen was ook niet verkeerd geweest... :D
janine
16-11-2009, 08:25 PM
Volgende keer wil ik ook wel naar Antwerpen. Of ergens in Duitsland. Vandaag in Keulen was ook niet verkeerd geweest... :D
Ik ook. Denk dat ik Wembo toch wel kan vergeten :( Degene met wie ik zou gaan heeft op 't moment ook niet zoveel geld.. :( Hpelijk proberen we nog eens later :yesey:
janine
16-11-2009, 08:26 PM
Even iets anders: Ik ben mijn eetlust echt compleet kwijt geraakt sinds zaterdag, heeft iemand anders dat ook?
€ngel
16-11-2009, 08:35 PM
Ik heb eerder m'n gezicht volgepropt vandaag. :unsure: heb ik jouw eetlust misshien mee genomen zaterdag..?
BabyBliss
16-11-2009, 08:37 PM
alwéér?? Voor een tourbus hebben ze een geweldige snelle was-service..
Ik zat in de bieb toen je belde en werd helemaal hyper haha. OMG OMG OMG:LOL:
HAhahahaha... Wat leuk! in positieve zin hyper mag ik hopen?
Hmmm ik las laatst ook ergens dat ze de was tot een minimum proberen te reduceren maar dat ze daarom wel noodgedwongen outfits meerdere dagen moeten dragen... Bah!:eek:
BabyBliss
16-11-2009, 08:39 PM
Even iets anders: Ik ben mijn eetlust echt compleet kwijt geraakt sinds zaterdag, heeft iemand anders dat ook?
Heb je soms een crush op Mattie? het is een veelvoorkomend symptoom daarvan weet je...
janine
16-11-2009, 08:40 PM
Ik heb eerder m'n gezicht volgepropt vandaag. :unsure: heb ik jouw eetlust misshien mee genomen zaterdag..?
Misschien wel :LOL:
Heb je soms een crush op Mattie? het is een veelvoorkomend symptoom daarvan weet je...
Die heb ik al 2 jaar geleden gehad :) Maar ja, dat weet ik donders goed..
Zal wel zijn omdat 't m'n 1e keer was omdat ik 't zo fucking geweldig vond :D <3
€ngel
16-11-2009, 08:43 PM
Geen muse maagd meer, dan krijg je dat...
janine
16-11-2009, 08:44 PM
Geen muse maagd meer, dan krijg je dat...
Jaaaaaaaaa! :LOL:
Ik dacht ook idd al een paar weken van te voren.. dan ben ik geen Muse maagd meer :rolleyes:
Grafmat
16-11-2009, 08:52 PM
Ik heb gezien dat het al eens eerder redelijk kansloos is geprobeerd hier in 2007, maar na de euforie over het beste concert dat ik ooit heb gezien - uiteraard gaat het over Ahoy... - was mijn ergernis groot om te zien dat Muse nu zelfs uit de uitgebreide keuzelijst van de top2000 van Radio2 is verdwenen...
Ok, Radio2 is k**, ik luister er nooit naar, behalve tijdens de top2000, want dat vind ik dan toch wel weer een leuk evenement. En ondanks het best verdedigbare argument dat ik eerder las dat we ons wellicht niet naar het niveau van Radio2 moeten verlagen...
Ga ik het tóch doen: een oproep plaatsen aan alle Nederlandse gebruikers van dit forum om via www.radio2.nl (http://www.radio2.nl) massaal te gaan stemmen op Musenummers in de vrije keuzelijst die je dan weer wél kunt toevoegen aan je stemformulier.... Je kunt 5 vrije keuzes invullen, dus daarmee kan iederen wel vooruit dacht ik zo... Ik zet in op Bliss en Knights of Cydonia...
janine
16-11-2009, 08:57 PM
^ Ik weet 't niet..
Idd dat verlagen naar Radio2. Vond 't vanmorgen al niet leuk toen UD op de tv was, naja voor mezelf wel natuurlijk, maar al die andere mensen eh...
Kzal eens gaan kijken wat ik ga doen:)
eLPee1982
16-11-2009, 09:03 PM
Dacht ik ook net aan; had best naar Keulen gewild/gekund.
Maarja...te laat! :stunned:
Volgende keer als ze weer in Antwerpen spelen ga ik zeker weer, is me goed bevallen dat Sportpaleis. Na 2 weken ben ik nog in extase. :happy:
Zal morgen eens stemmen bij radio2.
Luister er nooit na eigenlijk, luister altijd 3FM.
janine
16-11-2009, 09:05 PM
Als ik met die speciale persoon naar 't sportpaleis kan, heb ik 2x geen eetlust meer :eyebrows: :$
eigenlijk zijn antwerpen en keulen nog dichterbij dan rotterdam...
Goeie tip, ook maar even gedaan dan. Bliss +1. Toch ook maar Sing For Absolution erbij gestopt.
[...] Ga ik het tóch doen: een oproep plaatsen aan alle Nederlandse gebruikers van dit forum om via www.radio2.nl (http://www.radio2.nl) massaal te gaan stemmen op Musenummers in de vrije keuzelijst die je dan weer wél kunt toevoegen aan je stemformulier.... Je kunt 5 vrije keuzes invullen, dus daarmee kan iederen wel vooruit dacht ik zo... Ik zet in op Bliss en Knights of Cydonia...
BabyBliss
16-11-2009, 09:41 PM
Jaaaaaaaaa! :LOL:
Ik dacht ook idd al een paar weken van te voren.. dan ben ik geen Muse maagd meer :rolleyes:
Ohhhh... en hoe voelt dat nou? eindelijk een echte vrouw? SCHRAAL?!!! HAHAHA sorry... Ik vond mijn Muse ontmaagding zo geweldig dat ik maar aan het Muse-sexen blijf...hahaha! :LOL:
Luxemburger Queen
16-11-2009, 09:50 PM
HAhahahaha... Wat leuk! in positieve zin hyper mag ik hopen?
Hmmm ik las laatst ook ergens dat ze de was tot een minimum proberen te reduceren maar dat ze daarom wel noodgedwongen outfits meerdere dagen moeten dragen... Bah!:eek:
baaah, zat je dus in het zelfde schuitje met je muse shirt :D
Ja uiteraaard is positieve zin! Net alsof ik er zelf bij was :LOL: (ik deed zelfs een klein omg'tje in de bieb:chuckle:)
control
16-11-2009, 10:06 PM
Wat een heerlijk Muse-circus was dat de afgelopen dagen! Mijn keel is helemaal kapot maar het was het waard!
Nu weeral moeten boeken voor Wembley in September....Muse-junkies worden op hun wenken bediend door de dealers :LOL:
Mooie recensie van Rotterdam op de OOR site:
http://www.oor.nl/deruit_concertverslagen_details.asp?id=1211
BabyBliss
16-11-2009, 10:44 PM
baaah, zat je dus in het zelfde schuitje met je muse shirt :D
Ja uiteraaard is positieve zin! Net alsof ik er zelf bij was :LOL: (ik deed zelfs een klein omg'tje in de bieb:chuckle:)
HAHAHAHA ik zie het voor me... *stilte* OMGOMGOMG!!! Hahahaha:LOL:
Fijn! Ja ik dacht als ze die spelen dan moet ik jou wel bellen, als goedmakertje...en het heeft dus geholpen...
En ja idd! Het shirt is inmiddels gewassen hoor! Ik wil niet weten hoe Matt's broek inmiddels moet ruiken...
janine
17-11-2009, 06:32 AM
Ohhhh... en hoe voelt dat nou? eindelijk een echte vrouw? SCHRAAL?!!! HAHAHA sorry... Ik vond mijn Muse ontmaagding zo geweldig dat ik maar aan het Muse-sexen blijf...hahaha! :LOL:
Jaaaaaaaaaaaaaaa! :happy: <33
kga gewoon weer mijn hele slaapkamer muur omgooien, alles van muse weer daaraan, de rest op de kast :ninja:
en nu ga ik naar school :sleepy:
€ngel
17-11-2009, 08:09 AM
Wat een heerlijk Muse-circus was dat de afgelopen dagen! Mijn keel is helemaal kapot maar het was het waard!
Nu weeral moeten boeken voor Wembley in September....Muse-junkies worden op hun wenken bediend door de dealers :LOL:
Mooie recensie van Rotterdam op de OOR site:
http://www.oor.nl/deruit_concertverslagen_details.asp?id=1211
Leuke recensie. :D Wel jammer dat ze 'de vierde man' niet noemen. :LOL:
Luxemburger Queen
17-11-2009, 09:17 AM
ohhhh... En hoe voelt dat nou? Eindelijk een echte vrouw? Schraal?!!! Hahaha sorry... Ik vond mijn muse ontmaagding zo geweldig dat ik maar aan het muse-sexen blijf...hahaha! :lol:
ga doooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrr rrrr
Luxemburger Queen
17-11-2009, 09:19 AM
HAHAHAHA ik zie het voor me... *stilte* OMGOMGOMG!!! Hahahaha:LOL:
Fijn! Ja ik dacht als ze die spelen dan moet ik jou wel bellen, als goedmakertje...en het heeft dus geholpen...
En ja idd! Het shirt is inmiddels gewassen hoor! Ik wil niet weten hoe Matt's broek inmiddels moet ruiken...
misschien moeten we hem eens een twitteren:chuckle:
BabyBliss
17-11-2009, 11:10 AM
misschien moeten we hem eens een twitteren:chuckle:
Hehehhe en wat ga je dan zeggen?
Luxemburger Queen
17-11-2009, 11:21 AM
Hehehhe en wat ga je dan zeggen?
'mijn oplettend oog heeft opgemerkt dat een zekere roze broek wel erg vaak word gedragen, maar hoevaak word hij eigenlijk gewassen'
(en dan onder 140 characters natuurlijk.. :p)
Falling Endlessly
17-11-2009, 12:32 PM
Ja sorry, kom ik aan met een nuchtere reactie...
Hij heeft zo'n zelfde broek in het blauw ook vaak aan. Shirts zijn ook vaak hetzelfde. Dom draagt ook (bijna) elke keer dezelfde outfit (met dat ietwat glimmende grijze shirt en zwarte broek). Chris heeft meestal een zwarte spijkerbroek met zwart shirt aan. Iets nieuws is het trouwens niet. Een paar maanden geleden werden er grappen gemaakt dat Matt maar 2 of 3 verschillende shirts had omdat hij in interviews, persfoto's, twitter foto's e.d. telkens dezelfde aan had. Tijdens de vorige tour had hij elke keer dat rode pak aan. Misschien is het wel 'gelukskleding'. :LOL: Kleding delen doen ze blijkbaar ook, tijdens taratata had Dom het shirt van Matt aan, tenzij ze allebei zo'n shirt hebben natuurlijk.
Laatst heeft iemand hier op het forum ergens foto's gepost van dat programmaboekje en daar stond in dat ze iemand hebben voor hun 'wardrobe', dus diegene zal wel elke dag bezig zijn om de boel weer te wassen, maar misschien hebben ze ook wel overal vijf dezelfde van ofzo. :LOL:
Vooral veel tijd doorbrengen in Main Muse , dan beginnen die dingen op te vallen. :facepalm:
DjDark
17-11-2009, 12:44 PM
Muse was tof... maar ik had die verdomde staanplaatsen verdiend!!!
KloteTicketonline...
€ngel
17-11-2009, 01:05 PM
Wel grappig dat ze onder de recensie van het OOR het hebben over een 'mat' publiek. :LOL:
janine
17-11-2009, 01:28 PM
Wel grappig dat ze onder de recensie van het OOR het hebben over een 'mat' publiek. :LOL:
wat bedoelen ze daar mee :(?
€ngel
17-11-2009, 01:30 PM
wat bedoelen ze daar mee :(?
Een spellingsfout natuurlijk, het kan alleen maar een Matt publiek zijn geweest.
janine
17-11-2009, 01:31 PM
Een spellingsfout natuurlijk, het kan alleen maar een Matt publiek zijn geweest.
Nigel Zweverink
17-11-2009, 02:01 PM
zijn er hier mensen, die volgend jaar naar wembley willen gaan :D?
Silver Lizzy
17-11-2009, 02:12 PM
Jaaaa , ik zou heel graag willen gaan !!!! Zit alleen een beetje krap bij kas en ik zou niet weten wie er mee zou willen !!
DjDark
17-11-2009, 03:25 PM
En dan is er nog het probleem dat je in engelenland moet wonen om de ticks te kunnen bestellen. ;)
Luxemburger Queen
17-11-2009, 03:32 PM
nee je kunt ze wel bestellen en betalen maar ze kunnen alleen niet opgestuurd worden :p
DjDark
17-11-2009, 03:34 PM
Iets zegt me dat er iemand in engeland heel veel aanbiedingen en mailtjes gaat krijgen van Muse-fans :D
Luxemburger Queen
17-11-2009, 03:53 PM
Ik gelukkig niet want ik woon in Schotland :LOL: :p
DjDark
17-11-2009, 03:54 PM
Ja Glasgow ligt inderdaad in Schotland.. :P
wel hip wonen daar lijkt me.
eLPee1982
17-11-2009, 04:40 PM
:LOL::p
eLPee1982
17-11-2009, 04:41 PM
zijn er hier mensen, die volgend jaar naar wembley willen gaan :D?
Zou wel willen, maar ik zit ook behoorlijk krap bij kas. Plus het ticketprobleem.
Zal wel niet dus.:(
Luxemburger Queen
17-11-2009, 04:47 PM
Ja Glasgow ligt inderdaad in Schotland.. :P
wel hip wonen daar lijkt me.
Tres hip! Al heb net weer mogen lezen in de Uni krant dat je in Glasgow de meeste kans hebt op slachtoffer te worden van geweld :LOL: score! :LOL:
Nincy Face
17-11-2009, 04:52 PM
Tres hip! Al heb net weer mogen lezen in de Uni krant dat je in Glasgow de meeste kans hebt op slachtoffer te worden van geweld :LOL: score! :LOL:
Is dat nieuws? :LOL: Ik dacht dat we dat al jaren wisten! :LOL: :p
Luxemburger Queen
17-11-2009, 04:54 PM
Is dat nieuws? :LOL: Ik dacht dat we dat al jaren wisten! :LOL: :p
Ze wilden het nog maar eens extra benadrukken denk ik :LOL:
janine
17-11-2009, 08:54 PM
Net mijn eerste body pump les gehad, voel 't nu al in mn benen :facepalm:
Luxemburger Queen
17-11-2009, 09:28 PM
oneeee een liedje van girls aloud zit in mijn hoofd :LOL:
oneeee een liedje van girls aloud zit in mijn hoofd :LOL:
"Baby we give it up
Its just a matter of time
Throw all the heavy stuff
Comes back to bite your behind
"
Grrr... er licht hier ergens zo'n Happy Meal toy, waar dat vervelende deuntje steeds uitkomt. Over and over again... :mad:
BabyBliss
17-11-2009, 11:13 PM
Ja sorry, kom ik aan met een nuchtere reactie...
Hij heeft zo'n zelfde broek in het blauw ook vaak aan. Shirts zijn ook vaak hetzelfde. Dom draagt ook (bijna) elke keer dezelfde outfit (met dat ietwat glimmende grijze shirt en zwarte broek). Chris heeft meestal een zwarte spijkerbroek met zwart shirt aan. Iets nieuws is het trouwens niet. Een paar maanden geleden werden er grappen gemaakt dat Matt maar 2 of 3 verschillende shirts had omdat hij in interviews, persfoto's, twitter foto's e.d. telkens dezelfde aan had. Tijdens de vorige tour had hij elke keer dat rode pak aan. Misschien is het wel 'gelukskleding'. :LOL: Kleding delen doen ze blijkbaar ook, tijdens taratata had Dom het shirt van Matt aan, tenzij ze allebei zo'n shirt hebben natuurlijk.
Laatst heeft iemand hier op het forum ergens foto's gepost van dat programmaboekje en daar stond in dat ze iemand hebben voor hun 'wardrobe', dus diegene zal wel elke dag bezig zijn om de boel weer te wassen, maar misschien hebben ze ook wel overal vijf dezelfde van ofzo. :LOL:
Vooral veel tijd doorbrengen in Main Muse , dan beginnen die dingen op te vallen. :facepalm:
I know...
Maar waar is dat fantastische jasje wat Matt in Antwerpen aan had? Dat mag hij van mij ook wat vaker dragen!
En Dore! Ik zou het doen! twitteren..
Falling Endlessly
17-11-2009, 11:39 PM
I know...
Maar waar is dat fantastische jasje wat Matt in Antwerpen aan had? Dat mag hij van mij ook wat vaker dragen!
Ik heb geen idee wat hij daar aan heeft gehad, maar hij heeft meerdere jasjes aangehad deze tour. Zo even uit mijn hoofd... 'black chicken' (zwarte slierten), 'white chicken' (witte slierten), 'people jacket' (zwart/wit, van dat pak dat hij bij een of andere awardshow heeft aangehad geloof ik, van die twitpic met dat boek), een jasje met soort van grote schoudervullingen?. Verder weet ik het niet.
Waarom weet ik dit überhaupt :facepalm:
Overigens hoeft voor mij al die show niet, het moet toch vooral om de muziek gaan vind ik.
DjDark
17-11-2009, 11:46 PM
De manier waarop j de muziek brengt, maakt deel uit van de show. ;)
Ik vond zijn groene broek echt episch! Go Matt!
Luxemburger Queen
18-11-2009, 07:01 AM
I know...
jup, is al gebeurd :LOL:
Luxemburger Queen
18-11-2009, 07:04 AM
"Baby we give it up
Its just a matter of time
Throw all the heavy stuff
Comes back to bite your behind
"
Grrr... er licht hier ergens zo'n Happy Meal toy, waar dat vervelende deuntje steeds uitkomt. Over and over again... :mad:
nee nee
We are the best, so screw the rest
We do as we damn well please
Until the end
St Trinian’s
Defenders of anarchy
ST TRINIAN’S!
:chuckle:
nee nee
We are the best, so screw the rest
Until the end
St Trinian’s
Defenders of anarchy
ST TRINIAN’S!
:chuckle:
ahhh... dus:
Victorious, rebellious
Until the end
St Trinian’s
Defenders of anarchy
ST TRINIAN’S?
Nil illegitimus carborundum
Luxemburger Queen
18-11-2009, 07:20 AM
ahhh... dus:
?
Nil illegitimus carborundum
kan nu al niet wachten dat de nieuwe film uit komt :LOL:
kan nu al niet wachten dat de nieuwe film uit komt :LOL:
ik heb alleen de plaatjes gezien, maar de pakjes zien er goed uit :)
(anything to keep this thread on top :D )
Luxemburger Queen
18-11-2009, 08:15 AM
HEBBES! :D
BabyBliss
18-11-2009, 08:28 AM
Jeeejjjj!! Raad is waar ik naar toe ga? (zie signature....)
Barbaratems
18-11-2009, 09:13 AM
Yeaaaah, en wij gaan naar Manchester in september
hihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Luxemburger Queen
18-11-2009, 10:19 AM
Yeaaaah, en wij gaan naar Manchester in september
hihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nee, wissenkerke als in noord-beveland?
Falling Endlessly
18-11-2009, 11:38 AM
De manier waarop j de muziek brengt, maakt deel uit van de show. ;)
Ik vond zijn groene broek echt episch! Go Matt!
Ja, zo kun je het ook zien. Maar voor mij hoeft al dat gedoe (en dan heb ik het niet over de kleur van zijn broek) echt niet, dat zal wel komen omdat ik niet zo visueel gericht ben denk ik. Ook die drie torens die ze hebben, het ziet er allemaal wel leuk uit, maar meer dan dat is het niet. Het komt ook allemaal wat te geregisseerd over. Videoclips interesseren mij ook geen moer bijvoorbeeld.
Maar ach, ik ben nog nooit naar een optreden geweest, dus eigenlijk mag ik er ook niks over zeggen.
janine
18-11-2009, 04:24 PM
Ik haat jullie allemaal.
direstraits
18-11-2009, 04:47 PM
http://nrc.tv/video/rocks/article1363665.ece/Muse
Nigel Zweverink
18-11-2009, 05:24 PM
shit, ik heb geen creditcard
Luxemburger Queen
18-11-2009, 05:30 PM
oneee, ik heb net dat stukje uit De Lift gekeken dat me getraumatiseerd heeft als kind :'(
Werderom zal ik jaren lang niet meer met de lift durven :supersad:
Damn you youtube :LOL:
janine
18-11-2009, 05:43 PM
Kilometerheffing. Echt dikke onzin.
En waar zijn de tijden dat de burgers in opstand kwamen? Of bestaat dat niet meer?
DjDark
18-11-2009, 05:49 PM
http://nrc.tv/video/rocks/article1363665.ece/Muse
Ik ben je eeuwig dankbaar voor die link!!
Wauw... hij zegt wat ik zou zeggen als Ik muse moest omschrijven (dat is onmogelijk).
janine
18-11-2009, 05:56 PM
Ik ben je eeuwig dankbaar voor die link!!
Wauw... hij zegt wat ik zou zeggen als Ik muse moest omschrijven (dat is onmogelijk).
Idd!
En holy shit die kast :LOL: hij kan showbiz niet vinden haha
DjDark
18-11-2009, 05:58 PM
Dat einde word mijn nieuwe signature en MSN spreuk...
Tot de dood ons scheidt.. Muse.
janine
18-11-2009, 06:04 PM
Jeeejjjj!! Raad is waar ik naar toe ga? (zie signature....)
Heb jij geld teveel, vraag ik me wel eens af :LOL:?
janine
18-11-2009, 06:06 PM
Muse tongzoen Queen :LOL:!
BabyBliss
18-11-2009, 06:51 PM
Heb jij geld teveel, vraag ik me wel eens af :LOL:?
Absoluut niet! Maar ik spaar voor dit soort aangelegenheden, en ik teer op jullie belastingcenten, ha!
janine
18-11-2009, 06:54 PM
Absoluut niet! Maar ik spaar voor dit soort aangelegenheden, en ik teer op jullie belastingcenten, ha!
Tssssssss! :phu: :p
Ik ga gewoon heel veel vriendjes en vriendinnetjes uitnodigen op mn verjaardag en dan zeggen dat ik geld wil als cadeau :ninja:
BabyBliss
18-11-2009, 07:10 PM
http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/large/40507008.jpg?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1258575914&Signature=YCnAuQ5%2B3fXUE25Uv6VmhrnJ9s4%3D
DIT jasje bedoelde ik! Ik bedoel, daar wil je toch mee naar bed, of niet dan??!! Je ziet het niet helemaal goed, maar aan de onderkant zit ook zilver...
En geld geven weigeren mijn vrienden pertinent...
janine
18-11-2009, 07:12 PM
http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/large/40507008.jpg?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1258575914&Signature=YCnAuQ5%2B3fXUE25Uv6VmhrnJ9s4%3D
DIT jasje bedoelde ik! Ik bedoel, daar wil je toch mee naar bed, of niet dan??!! Je ziet het niet helemaal goed, maar aan de onderkant zit ook zilver...
En geld geven weigeren mijn vrienden pertinent...
Met het jasje of de persoon die erin zit :eyebrows:
en why:(?
tis dat ik al mijn vrienden ook altijd geld geef op hun verjaardag..
BabyBliss
18-11-2009, 07:31 PM
Met het jasje of de persoon die erin zit :eyebrows:
en why:(?
tis dat ik al mijn vrienden ook altijd geld geef op hun verjaardag..
Erm... goeie vraag. Maar ik ben geen groupie he? Dus laten we maar voor het jasje gaan! GE-WEL-DIG!
En vinden ze niet orgineel genoeg...
janine
18-11-2009, 07:34 PM
Erm... goeie vraag. Maar ik ben geen groupie he? Dus laten we maar voor het jasje gaan! GE-WEL-DIG!
En vinden ze niet orgineel genoeg...
Vind ik altijd zo hilarisch 'bah groupies' maar ik weet toch wel zeker dat elke fan wel eens stiekem denkt/droomt als hij/zij sex zou hebben met een van de bandleden.. :rolleyes: EDIT: niet perse Muse.
En naja dat interesseert me niet, ik koop liever zelf nuttige dingen dan de dingen die zij soms kopen..
Silver Lizzy
18-11-2009, 07:39 PM
Ik dagdroom/denk best vaak dat ik sex heb met Matt en niet stiekem , mag iedereen weten dat ik daarover fantaseer . Schaam me er totaal niet voor want het is gewoon een super sexy lekker ding !!!!!
BabyBliss
18-11-2009, 07:44 PM
Wat een lekker enthousiaste recentie is dat trouwens....Ik krijg bij dat Queen op de bek pakken wel een heel raar beeld in mijn hoofd van Matt die uitgebreid staat te tongen met de geest van Freddy Mercury... waarom ben ik nou weer zo'n aars in photoshop? Ach misschien is het ook maar beter...:rolleyes:
janine
18-11-2009, 07:45 PM
Ik dagdroom/denk best vaak dat ik sex heb met Matt en niet stiekem , mag iedereen weten dat ik daarover fantaseer . Schaam me er totaal niet voor want het is gewoon een super sexy lekker ding !!!!!
Hihi, ik droom eigenlijk nog wel over ergere dingen, niet Muse related, maar toch wel weer en dan met die sex hebben :rolleyes:
Wat een lekker enthousiaste recentie is dat trouwens....Ik krijg bij dat Queen op de bek pakken wel een heel raar beeld in mijn hoofd van Matt die uitgebreid staat te tongen met de geest van Freddy Mercury... waarom ben ik nou weer zo'n aars in photoshop? Ach misschien is het ook maar beter...:rolleyes:
BabyBliss
18-11-2009, 07:47 PM
Vind ik altijd zo hilarisch 'bah groupies' maar ik weet toch wel zeker dat elke fan wel eens stiekem denkt/droomt als hij/zij sex zou hebben met een van de bandleden.. :rolleyes: EDIT: niet perse Muse.
En naja dat interesseert me niet, ik koop liever zelf nuttige dingen dan de dingen die zij soms kopen..
Hahaha ik houd ontzettend van dit soort gesprekken! Nou ja, ik geloof dat ik zaterdag zei dat ik er niet per se over fantaseerde maar dat als de onwaarschijnlijke gelegenheid zich voor zou doen dat ik dan best zou batsen met een zekere... band. Airlock!!!! :p
Fadeaway
18-11-2009, 07:47 PM
Wahhhh!!! Ben blij met kaartje :D
Dank aan mijn lieve mede Musers, want ik mocht fijn niet betalen op mijn werk. Access Denied. Geblokt, hell!!! 3x was ik uit die ellendige wachtrij en dan is de site geblokt. Eerst niet geloven, dan nog niet geloven en vervolgens de ICT getackeld. Ook daar kon het niet *zucht* wat een vertrouwen in de mensheid, nu kostte het nog meer tijd *grijns*
janine
18-11-2009, 07:50 PM
Hahaha ik houd ontzettend van dit soort gesprekken! Nou ja, ik geloof dat ik zaterdag zei dat ik er niet per se over fantaseerde maar dat als de onwaarschijnlijke gelegenheid zich voor zou doen dat ik dan best zou batsen met een zekere... band. Airlock!!!! :p
Dan ben ik maar 15.. binnenkort toch 16.
Whatever, gewoon los gaan.. :LOL: Zou best ontmaagd willen worden door Matt hoor :rolleyes:
BabyBliss
18-11-2009, 07:56 PM
Dan ben ik maar 15.. binnenkort toch 16.
Whatever, gewoon los gaan.. :LOL: Zou best ontmaagd willen worden door Matt hoor :rolleyes:
... dan laat die Airlock met Chris en Dom erbij nog maar ff zitten voor jou... mag ik hopen, haha! Serieus?! Pikant!! Haha
hoeveel fanfiction zou daar al over geschreven zijn? En waar is Dore??!! DORE! Het gaat over SEX!!!
janine
18-11-2009, 08:05 PM
... dan laat die Airlock met Chris en Dom erbij nog maar ff zitten voor jou... mag ik hopen, haha! Serieus?! Pikant!! Haha
hoeveel fanfiction zou daar al over geschreven zijn? En waar is Dore??!! DORE! Het gaat over SEX!!!
Ik schrijf geen fanfiction :)
Heb alleen mezelf 2x bij de sims met een beroemdheid, nope geen Matt D:
BabyBliss
18-11-2009, 08:15 PM
Ik schrijf geen fanfiction :)
Heb alleen mezelf 2x bij de sims met een beroemdheid, nope geen Matt D:
Oh zo bedoelde ik dat niet... ik bedoelde, dat daar al veel fanfiction over geschreven is..
Dat laatste snap ik niet helemaal... Sims is een spelletje he? Je hebt jezelf 2x met een beroemdheid laten copuleren als geanimeerd character? Dus je eigen porno gemaakt, zonder ervoor te hoeven batsen, zegmaar? :$
Luxemburger Queen
18-11-2009, 08:24 PM
jaaaa hier ben ik! sorry! ik was kontjes aan het kijken bij trampoline! :LOL:rrr
janine
18-11-2009, 08:25 PM
Oh zo bedoelde ik dat niet... ik bedoelde, dat daar al veel fanfiction over geschreven is..
Dat laatste snap ik niet helemaal... Sims is een spelletje he? Je hebt jezelf 2x met een beroemdheid laten copuleren als geanimeerd character? Dus je eigen porno gemaakt, zonder ervoor te hoeven batsen, zegmaar? :$
Oh zo :LOL:
Nouja, het probleem bij mij echter is dat ik niet langer leef dan 5 dagen, dan ben ik weer verveeld. Huizen bouwen ftw! :happy:
Luxemburger Queen
18-11-2009, 08:27 PM
hmm als we het toch over sexdromen hebben... ik heb er regelmatig eentje over Dinand van Kane. Rrrrr
BabyBliss
18-11-2009, 08:29 PM
jaaaa hier ben ik! sorry! ik was kontjes aan het kijken bij trampoline! :LOL:rrr
kontjes, kontjes, kontjes en klimop! rrrrr *kwijl*
BabyBliss
18-11-2009, 08:31 PM
hmm als we het toch over sexdromen hebben... Ik heb er regelmatig eentje over dinand van kane. Rrrrr
ohhhhhhhhhh ohhhhh ohhhhh diiinnnaannndddddd!!!!! Aarrgghhhh
Luxemburger Queen
18-11-2009, 08:33 PM
oja, klimop was ook vollop aanwezig!
BabyBliss
18-11-2009, 08:33 PM
Oh zo :LOL:
Nouja, het probleem bij mij echter is dat ik niet langer leef dan 5 dagen, dan ben ik weer verveeld. Huizen bouwen ftw! :happy:
Neeneenee, mijn vraag was of jij dat doet. zo klinkt het namelijk, en het enige wat ik van de Sims weet is dat het een spelletje is...
janine
18-11-2009, 08:35 PM
Neeneenee, mijn vraag was of jij dat doet. zo klinkt het namelijk, en het enige wat ik van de Sims weet is dat het een spelletje is...
tis natuurlijk daar he, dus why not :LOL:
Luxemburger Queen
18-11-2009, 08:36 PM
een 'spelletje' :eyebrows:
janine
18-11-2009, 08:41 PM
laat me toch lekker ja! :phu:
:p
BabyBliss
18-11-2009, 08:47 PM
En ik zal maar niet aanvullen wat voor een spelletje, ik geloof dat we dat allemaal door hebben...
Maar dat kan dus?
janine
18-11-2009, 08:48 PM
En ik zal maar niet aanvullen wat voor een spelletje, ik geloof dat we dat allemaal door hebben...
Maar dat kan dus?
Jep. Je ziet het bed zelfs rammelen als ze bezig zijn :LOL:
Luxemburger Queen
18-11-2009, 08:51 PM
ik heb geen flauw idee, speel geen sims. :LOL: Maar begint een beetje te klinken als 2nd life, daar konden dat soort fratsen toch ook?
Maar goed! kontjes en klimop :D
janine
18-11-2009, 08:51 PM
ik heb geen flauw idee, speel geen sims. :LOL: Maar begint een beetje te klinken als 2nd life, daar konden dat soort fratsen toch ook?
Maar goed! kontjes en klimop :D
tis 'n superspel. maar elke dag is weer :noey:
janine
18-11-2009, 08:52 PM
Trouwens, over fanfiction gesproken :LOL:!
Die afl met David Tennant bij Friday Night Project toen die 2 presentatoren fanfiction over Doctor Who gingen lezen. Je moest David's gezicht zien :LOL:
Tijd om hier eens gedag te zeggen. Ik ben fan sinds 2001, maar ben nooit echt actief geweest op de fora. Daar moest volgens BabyBliss maar eens verandering in komen, dus hier ben ik dan.
Goedenavond.
janine
18-11-2009, 09:05 PM
Welkom, en daar heeft Lilia gelijk in! :awesome:
BabyBliss
18-11-2009, 10:37 PM
Tijd om hier eens gedag te zeggen. Ik ben fan sinds 2001, maar ben nooit echt actief geweest op de fora. Daar moest volgens BabyBliss maar eens verandering in komen, dus hier ben ik dan.
Goedenavond.
Pim! Jij bent het toch? Welkom, welkom. we hebben het over sex, dus dat treft :)
Ik ken Pim van werchter en we zijn samen naar Antwerpen gegaan
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.