PDA

View Full Version : Hallo (NL versie)

Pages : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41

incubism
18-05-2004, 03:55 PM
jep.. OH NEE IK GA HET NIET ZIEN WANT IK ZIT IN NEDERLAND :eek: :'( dat realiseer ik me net :( daaaamn :confused:

en dat víndt ze erg :LOL:

dutchmusefan
18-05-2004, 04:48 PM
heej!

iemand die hier ook as zondag voor de ahoy staat :D

Elouan
18-05-2004, 05:10 PM
heej!

iemand die hier ook as zondag voor de ahoy staat :D

?????????????????????????????????????

dutchmusefan
18-05-2004, 05:11 PM
incubus, zondag 8 uur ahoy...

Elouan
18-05-2004, 05:14 PM
incubus, zondag 8 uur ahoy...

oh, k d8 al, heeft dat iets met muse te maken :p

Uhm, ja erik (mysterious_washing_machine) gaat geloof ik wel en miss leo (incubism) maar die heeft ook examens dus weet niet zeker of ze gaat.

ok_computer
18-05-2004, 06:47 PM
incubus, zondag 8 uur ahoy... ik sta er iig niet! veredelde boyband :p

Luxemburger Queen
19-05-2004, 04:08 PM
foei henk! je kwetst leonie!

*lisa*
19-05-2004, 04:37 PM

Uhm, ja erik (mysterious_washing_machine) gaat geloof ik wel en miss leo (incubism) maar die heeft ook examens dus weet niet zeker of ze gaat.
en ik en ik! :D

ok_computer
19-05-2004, 04:45 PM
foei henk! je kwetst leonie! leonie, bij deze mijn excusses! :p

incubism
19-05-2004, 06:05 PM

nee, :'( aargh volgens mij zijn er nog kaartjes, zal ik niet alsnog gaan..

en ik ben gewetst ja Henk! Dank Dore! :D

Elouan
19-05-2004, 07:11 PM
nee, :'( aargh volgens mij zijn er nog kaartjes, zal ik niet alsnog gaan..

en ik ben gewetst ja Henk! Dank Dore! :D

ja anders krijg je vast spijt!

moments_of_happiness_elude
21-05-2004, 04:14 PM
MUSE
Ter gelegenheid van het headline-optreden van de band op Pinkpop 2004 verschijnt deze single in een speciale,

3-delige Pinkpop-editie met 3 live tracks van het uitverkochte optreden in Ahoy' op 6 november 2003 (op CD1), de clips van de 3 singles van "Absolution" (op CD/DVD2) en, meest bijzonder van alles, 4 live tracks van het komende Pinkpop-optreden (op CD3)! Uiteraard is de definitieve tracklisting van dit laatste deel in deze serie onder voorbehoud want volledig afhankelijk van de kwaliteit van de opnames op 31 mei a.s. In elk geval zal deze CD3 vier tracks bevatten van het ongetwijfeld gedenkwaardige Pinkpop-optreden en daarmee een verplichte aanschaf voor ruim 40.000 Muse-fans in Nederland! Alle CD's van deze speciale Pinkpop-single passen in de luxe digipack waarin CD1 geleverd wordt.

- Officieel Muse-weekend op 3FM in het weekend vóór Pinkpop (22 & 23 mei).

looky looky :D

Kijk, dat is nog eens leuke info om te lezen!!!! :cool: Thanks!
Oh, btw: Hellloooooo Belgische en Nederlandse Muse fans!!!!

ok_computer
21-05-2004, 10:19 PM
Lol, in het Pinkpopmagazine staat dat die Pinkpopbox op 24mei uitmkomt.. toch knap om een live singel uit te brengen voor het concert is geweest.. :LOL:

BabyBliss
21-05-2004, 10:46 PM
OMG...mag ik heel even door de grond zakken...Zoals de meesten onder jullie die met mij naar een concert zijn geweest wel zullen weten, klap en blèr ik altijd iets langer door als de rest tussen twee nummers door...
Nou had ik vandaag de single van Sing for Absolution gekocht...stop hem thuis meteen in mijn CD speler, en ik luister hem nog ff goed na op mijn gigantische koptelefoon...valt mij ineens iets op. Vlak voor Feeling Good staat daar een of andere doos op verschillende (valse) tonen te blèren, als net de hele zaal verstomt....wat een schaap zeg, lijkt net een huilende hond....

.....

Ow KUT!!!!!!!!!

Nou ja, ik weet het natuurlijk niet zeker...maar ik geloof....oh nee....

DAT BEN IK!!!!!! :eek: :eek: :eek:

incubism
22-05-2004, 08:35 AM
ja anders krijg je vast spijt!

bah..vast ook spijt als ik mn NL examen verknal de volgende ochtend :(

Kijk, dat is nog eens leuke info om te lezen!!!! :cool: Thanks!
Oh, btw: Hellloooooo Belgische en Nederlandse Muse fans!!!!

graag gedaan! :D hallo Nederlandse/Vlaamse musefan..vanwaar bent u? :)

DAT BEN IK!!!!!! :eek: :eek: :eek:

aah ik ga eens luisteren..je moet trots zijn op je oh zo originele bijdrage aan de cd dan, niet? :rolleyes:

22-05-2004, 05:47 PM
graag gedaan! :D hallo Nederlandse/Vlaamse musefan..vanwaar bent u? :)

aah ik ga eens luisteren..je moet trots zijn op je oh zo originele bijdrage aan de cd dan, niet? :rolleyes:

U?! :eek: Whoa, wat voel ik mij oud nu!!! Echt een oude Nederlandse Musefan, met af en toe een Vlaamse tongval (snap ook nie waar dat vandaan komt :confused: :confused: )...straks gaan jullie me nog oma noemen.. :LOL: :D ;) No I'm in my twenties :)

Zo BabyBliss goes famous!!!! :D

ok_computer
22-05-2004, 06:06 PM
Er zijn hier meerdere muse fans 'op leeftijd' hoor ;) :p

pluk
22-05-2004, 08:53 PM
psies, alweer 24 en nog steeds geen rollator nodig... ja, ik ben nog heel viriel voor mijn respectabele opa leeftijd hoor!

oh en hallo allemaal, ik vertoon me weer eens buiten kit & tab :D

Luxemburger Queen
23-05-2004, 08:31 AM
psies, alweer 24 en nog steeds geen rollator nodig... ja, ik ben nog heel viriel voor mijn respectabele opa leeftijd hoor!

nog niet :eek: kvind het altijd zo leuk staan, muse fans op leeftijd met rolator tijdens een optreden. geeft iets speciaals :p

special_k
23-05-2004, 11:48 AM
en dat víndt ze erg :LOL:
jaaah dat vond ik heeeeeeel erg!!! :'(

Luxemburger Queen
23-05-2004, 11:49 AM
aww

vanavond de ontknoping..
khoop dat de belgen winnen :D

special_k
23-05-2004, 11:57 AM
ja tschijnt van wel! :p

ik hoop het iig, die reinier had er van int begin af gemoeten!! :rolleyes:

dore, kheb je niet gezien opt veerse meer :p

incubism
23-05-2004, 12:20 PM
jaaah dat vond ik heeeeeeel erg!!! :'(

aaaaaaaaw *knuffel!*

ok_computer
23-05-2004, 04:17 PM
Zondag 23 mei, de dag dat een jongen in een slipknot shirt een muse meet won... hopelijk maakt Dom hem af! :D

Luxemburger Queen
23-05-2004, 04:44 PM

dore, kheb je niet gezien opt veerse meer :p

:eek: LIJN STINKERD! was je daar? had ff gebeld..kwoon in de veersemeerstraat :eek:

incubism
23-05-2004, 04:45 PM
Zondag 23 mei, de dag dat een jongen in een slipknot shirt een muse meet won... hopelijk maakt Dom hem af! :D

SIT THE FUCK DOWN! :LOL:

Luxemburger Queen
23-05-2004, 04:45 PM

SIT THE FUCK DOWN :mad:

incubism
23-05-2004, 04:46 PM
:LOL: telepathie

Luxemburger Queen
23-05-2004, 05:11 PM
:LOL: telepathie

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Eve
23-05-2004, 06:55 PM

over wie heb je het nou henk? toch niet over jezelf he.... slipknot.... maar jij bent wel degene die altijd van alles wint.... :eek:

ok_computer
23-05-2004, 07:25 PM
over wie heb je het nou henk? toch niet over jezelf he.... slipknot.... maar jij bent wel degene die altijd van alles wint.... :eek: Ik luisterde niksvermoedend naar 3fm en toen hoorde ik dat de gelukkige winnaar (nu nog wel, gna gna!) een slipknot shirt droeg.. maar ja je moest in de studio zijn anders had ik vast wel gewonnen!! ;)

Jeeeeeeet!! hoe was het in Berlijn!!!

Elouan
23-05-2004, 10:43 PM
k mag lije dat ie dat shirt dan aan heeft :LOL:

en wat nou nietsvermoedend, had je 2 x gesmst!

special_k
24-05-2004, 04:10 PM
:eek: LIJN STINKERD! was je daar? had ff gebeld..kwoon in de veersemeerstraat :eek:
als ik toch een stinkerd ben had je me toch kunnen ruiken?! :rolleyes:
en trouwens ik heb je nummer niet! :p
en daarbij, jij woont aan de andere kant!! (denk ik) ik zat aan de kant van veere, arnemuiden... en de kant van middelburg.. :rolleyes:

Luxemburger Queen
24-05-2004, 07:43 PM
als ik toch een stinkerd ben had je me toch kunnen ruiken?! :rolleyes:
en trouwens ik heb je nummer niet! :p
en daarbij, jij woont aan de andere kant!! (denk ik) ik zat aan de kant van veere, arnemuiden... en de kant van middelburg.. :rolleyes:

door de grasdrogerij werd de lucht een beetje verdreven waarschijnlijk :rolleyes:
umm idd andere kant ja, maar goed.. kan je zwemmen :D

snake
25-05-2004, 06:26 AM

:LOL: Gisteren ook de ontknoping gezien (had het opgenomen). Wees blij dat Reinier er nog bij zat, had je iemand om te haten, alleen jammer dat Elias uiteindelijk Reiniers kant koos, maar dat kwam nog goed... :LOL:

€ngel
25-05-2004, 02:32 PM
:LOL: Gisteren ook de ontknoping gezien (had het opgenomen). Wees blij dat Reinier er nog bij zat, had je iemand om te haten, alleen jammer dat Elias uiteindelijk Reiniers kant koos, maar dat kwam nog goed... :LOL:

Hehe, eindelijk mensen die ook Peking Express kijken (keken)!!! :D
Tja, jammer van die laatste uitzending. Ik kon echt geen kant kiezen. Jetske en Elias hadden moeten winnen! :mad:

Luxemburger Queen
25-05-2004, 04:11 PM
kvond het wel jammer dat de zusjes en de tweeling dr uit moesten!

zullen we meedoen met de volgende opnames :LOL:

€ngel
26-05-2004, 07:16 AM

:LOL: Ja! Dan gaan we als grote groep, en neemt Henk de kaasfondue mee de woestijn in. Als dat niet gezellig wordt... :D

ok_computer
26-05-2004, 08:58 AM
Oww Yammie!! Kaasfondue van Mongoolse Geitenkaas!! :LOL:

special_k
26-05-2004, 11:02 AM

jaaah dore gaan we samen meedoen?! wij een team :LOL:

wie is er nu gewonnen?! weet het nog steeds niet :rolleyes:
wou ook dat jeske & elias wonnen!!! maarja...

BabyBliss
26-05-2004, 01:37 PM
Pffft....scheitprogramma....Mogen de grote finale van Buffy! Das pas boeiend! Ik hebbum alleen al gezien...

Luxemburger Queen
26-05-2004, 03:48 PM
jaaah dore gaan we samen meedoen?! wij een team :LOL:

wie is er nu gewonnen?! weet het nog steeds niet :rolleyes:
wou ook dat jeske & elias wonnen!!! maarja...

is goooed! dan winnen en belgie en nederland! (want winnen gaan we toch wel uiteraard :cool: )

lilia--> mond houwe ander mag je niet mee :p
wodka!

special_k
26-05-2004, 09:05 PM
jaaah maar is dat niet pas vanaf 18? :rolleyes: pff mn ouders zijn écht te laat begonnen hoor :(

lilia: das onder mijn niveau :rolleyes: :p

BabyBliss
26-05-2004, 09:58 PM
Niet mee? Niet mee naar wat?
En neej, Peking Express is intelligent. En Buffy is de meest geniale serie die ooit door Amerikanen is gemaakt vind ik!

special_k
27-05-2004, 04:17 PM
heb het nog nooit volledig uitgekeken, vind het té irritant :rolleyes: broer kijkt er ook vaak naar, maar ik heb het niet zo voor van die paranormale wezens, geef mij maar de harde realiteit! :p

ok_computer
27-05-2004, 04:41 PM
de vloek van vlimovost? :p

special_k
27-05-2004, 06:06 PM
:LOL: geef toe das toch humor dat programma :LOL: alleen begrepen jullie hem gewoon niet :rolleyes:

weet je dat wij nu ook vlaamse kopspijkers hebben?! wist het zelf niet eens :rolleyes: sofie vroeg of ik naar kopspijkers had gekeken, dus schrok me al een ongeluk dat ze dat kende hihi :p maar tis op de vtm, das onder ons niveau :LOL:

ok_computer
27-05-2004, 10:34 PM
:LOL: geef toe das toch humor dat programma :LOL: alleen begrepen jullie hem gewoon niet :rolleyes:

weet je dat wij nu ook vlaamse kopspijkers hebben?! wist het zelf niet eens :rolleyes: sofie vroeg of ik naar kopspijkers had gekeken, dus schrok me al een ongeluk dat ze dat kende hihi :p maar tis op de vtm, das onder ons niveau :LOL: Dat zeker!! Aparte belgische humor denk ik! :D

special_k
28-05-2004, 04:17 PM
wij zijn tenminste grappig :p

Luxemburger Queen
28-05-2004, 06:42 PM
:eek: :eek: :eek:

special_k
29-05-2004, 02:23 PM
hehe zie je wel :D

dore, kmag niet mee doen met peking express van mn mama :( ze zegt dat ik geen 2maand afwezig kan zijn op school :'(

:p

Luxemburger Queen
29-05-2004, 07:06 PM
damn die van mij zei het zelfde!

misschien van expeditie robbinson wel in de vakantie :rolleyes:

special_k
30-05-2004, 09:21 AM
nee die opnamens zijn nu bezig denk ik.. roos van acker is iig 3maand niet op stubru :)

Luxemburger Queen
30-05-2004, 02:48 PM
shade :'(

LittleMUSEalieN
01-06-2004, 12:32 PM
Hey mensen :D ik kom haast nooit in deze thread maar omdat ik een paar van jullie gezien heb gister moest ik ff langskomen :) Pinkpop was echt SUPER geweldig :D echt helemaal mwa. Maar zeker jammer dat ze niet opkwamen dagen met dat signeren :( achja boeiend.. komt wel en keer :) en stonden jullie een beetje vooraan? hehe ik en jasper zaten in de pit :p maar kvond het echt SUUUUUUUUUUPER :D ruled by secrecy live!!! en het einde was geweldig :LOL:

ok_computer
02-06-2004, 01:45 PM
ik zag jullie staan idd.. :D Erik Lenny en ik kwamen na Mr Kravitz naar voren en konden de 2e/3e rij nog halen!! :D

a320
02-06-2004, 01:50 PM
ik zag jullie staan idd.. :D Erik Lenny en ik kwamen na Mr Kravitz naar voren en konden de 2e/3e rij nog halen!! :D

ow je hoe was lenny kravitz?
mocht niet op tv en radio..

heb wel 2 nummers op 3 fm en stubru gehoord maar verder niks

ok_computer
02-06-2004, 03:01 PM
ow je hoe was lenny kravitz?
mocht niet op tv en radio..

heb wel 2 nummers op 3 fm en stubru gehoord maar verder niks Lenny Kravitz: zoutloos 1e uur, vervolgens probeerde hij iedereen wakker te maken met een verschrikkelijke drumsolo en toen hij eenmaal zag dat het geen effect had gooide hij maar 3 klassiekers (american women, fly away & een te lange versie van Let Love Rule) achterelkaar.. heel matig optreden..

€ngel
02-06-2004, 03:06 PM
Ja, dat instrumentale gebeuren duurde veeeeeeel te lang. Maar verder vond ik het best aardig. :)

LittleMUSEalieN
02-06-2004, 03:21 PM

WOW echt waar?? beter dan :D wij niet we zaten in de pit :( jammer.. maar best ver vooraan :D hey engel was jij der ook toen we op Muse zaten te w8en bij de free record shop tent? was jij diegene met blond haar? vraag ik me af :)

Luxemburger Queen
02-06-2004, 03:26 PM
khad lilia naar voren geduwd tijdens het springen tijdens lenny
zo kwamen we op 2e rij en lilia had de mazzel 1e te komen staan.
eerst zak achter zo'n grote vader en daarna toen die EINDELIJK wegging stond dat franse meisje dr.
grrrr

ah well

ok_computer
02-06-2004, 03:41 PM
WOW echt waar?? beter dan :D wij niet we zaten in de pit :( jammer.. maar best ver vooraan :D hey engel was jij der ook toen we op Muse zaten te w8en bij de free record shop tent? was jij diegene met blond haar? vraag ik me af :) met het wachten voor muse kwamen we nog langs jullie! ik vertelde jasper dat de fotos gelukt waren :D

LittleMUSEalieN
02-06-2004, 03:49 PM
met het wachten voor muse kwamen we nog langs jullie! ik vertelde jasper dat de fotos gelukt waren :D

haha ja jij en lenny he? ja ik zag jullie.. lol we zatenecht jaloers te doen toen je zei dat je met ze op de photo stond hahah :LOL: achja beter!!! :D hoe was het om ze in het echt te zien??

special_k
02-06-2004, 03:57 PM
*zucht* jaja tis al goed iedereen heeft zich geamuseerd dit weekend, ik heb lekker veel geleerd! :rolleyes: :p MAAR IK GA TOCH WEL LEKKER NAAR WERCHTER!!!!!!! :LOL:

ok_computer
02-06-2004, 04:03 PM
haha ja jij en lenny he? ja ik zag jullie.. lol we zatenecht jaloers te doen toen je zei dat je met ze op de photo stond hahah :LOL: achja beter!!! :D hoe was het om ze in het echt te zien?? Ja klopt!! Wel apart om ze in het echt te zien!! Veel kleiner ook dan mijn verwachtingen!

special_k
02-06-2004, 04:15 PM
arme matt, met zo'n meter 93 naast zich op de foto :LOL: krijgt ie wel complexen van hoor henk :D

ok_computer
02-06-2004, 05:12 PM
arme matt, met zo'n meter 93 naast zich op de foto :LOL: krijgt ie wel complexen van hoor henk :D Hij liet zijn lip nog even zien, een heel klein litteken!! maar het viel niet op in zijn witte gezichtje!

Elouan
02-06-2004, 09:15 PM
Het was ook heel raar ja om ze daarna weer te zien optreden. en om ze daarna weer te zien :D dom is echt klein! heb matt gevraagd hoe t met z'n lip was (wist echt nix beters te zeggen) en hij zei, oh, its quit good healed now, look, look! :D en hij kon r zelf ok wel om lachen nu. ze waren echt heel aardig! alleen pias was niet zo blij met ons :p

ok_computer
02-06-2004, 09:19 PM
dom is echt klein! Hij had het vast koud!

Elouan
02-06-2004, 10:02 PM
Hij had het vast koud!

Hoe kan dat nou met mij naast m :p

ok_computer
03-06-2004, 12:06 PM
Hoe kan dat nou met mij naast m :p mischien stond zijn gulp open... :p

special_k
03-06-2004, 06:57 PM
Hij liet zijn lip nog even zien, een heel klein litteken!! maar het viel niet op in zijn witte gezichtje!
ja als je heel goed keek als ze inzoomden op zn bekje zag je het nog wel! maar als je het niet weet valt het zeker niet op! marco was em wel aant uitlachen toen hij het interview inleidde :rolleyes: "hij schoof uit en viel met zn bakkes tegen zn gitaar" :mad: beetje respect voor mn god!!

tschijnt dat je in afrika in IETS moet geloven, als het God niet is, moet het iets anders zijn, maar ze kunnen niet aannemen dat je in nix gelooft... wel, ik geloof in MATT :LOL:

Elouan
03-06-2004, 07:10 PM
ja het was echt een ministreepje, ik vroeg erna en hij zei: oh, it healed quit good, look, look! en toen kwam ie naar voren en wees ie m aan :D

Black Velvet
03-06-2004, 07:13 PM
:'(
:mad: GELUKZAKKEN
:mad:
:'(

SjanDark
03-06-2004, 07:51 PM
hoi hoi allemaal.. :) *zwaait*
hm ben nieuw... moet k me nou ook nog voorstellen?? tsssssk.

Elouan
03-06-2004, 07:51 PM
:D

10 characters

incubism
03-06-2004, 11:38 PM
ja het was echt een ministreepje, ik vroeg erna en hij zei: oh, it healed quit good, look, look! en toen kwam ie naar voren en wees ie m aan :D

aaaw..das wel heel close bij mattje :LOL:

Anouk zegt dat Henk zei dat je sjans had met de zanger van the Rasmus..details please! :LOL:

Elouan
04-06-2004, 08:12 AM
:LOL: ik had sjans van heel de grasmus :p toen we 's middags koffie zaten te drinken zaten ze aan de tafel naast ons en ze BLEVEN maar omkijken en fluisteren, ik werd er echt gek van! ach misschien ging het wel over henks pekkige haar :p 's avonds nog bier met ze gedronken en toen viel het wel mee. Behalve dan dat lauri (de zanger) mijn stift had gejat en m'n naam op de deur had geschreven :mad:

Elouan
04-06-2004, 08:13 AM

Hoi! Welkom! Stel je maar ns voor ja :p Newbie :p

Luxemburger Queen
04-06-2004, 04:54 PM
Behalve dan dat lauri (de zanger) mijn stift had gejat en m'n naam op de deur had geschreven :mad:

je vond het wel leuk lenny!!!! :LOL:

ok_computer
04-06-2004, 05:04 PM
je vond het wel leuk lenny!!!! :LOL: Volgens mij ook!! Ze kon het over niks anders hebben iig.. :p

Black Velvet
04-06-2004, 05:15 PM

Welkom hier ;)
Ze maken je hier alleen maar jaoers hoor maar toch ...

Elouan
04-06-2004, 05:22 PM
je vond het wel leuk lenny!!!! :LOL:

tuurlijk :p sjans is altijd leuk :p

pluk
04-06-2004, 06:27 PM
aardige foto's zijn dat Henk!

special_k
04-06-2004, 08:18 PM

je hebt geluk, er zijn net fantastische dingen gebeurd, iedereen is nog overenthousiast, dus daarom zijn ze vriendelijk, anders worden newbies meteen buitengepest :p

WELKOM :LOL:

ok_computer
04-06-2004, 08:25 PM
aardige foto's zijn dat Henk! Ik ben er ook goed tevreden mee!! :D

Belgian Chocolate
04-06-2004, 11:10 PM
Ik ben er ook goed tevreden mee!! :D
Je zou er eens niet tevreden mee moeten durven zijn :p

Elouan
05-06-2004, 12:38 PM
volgens mij heeft chris z'n gulp echt wagenwijd openstaan op 1 van mijn foto's! Echt ontzettend genant! :LOL:

ok_computer
05-06-2004, 02:56 PM
Je zou er eens niet tevreden mee moeten durven zijn :p hmm daar heb je gelijk in!!!

:'( mijn foto met de pixies is mislukt.. :'(

LittleMUSEalieN
05-06-2004, 03:12 PM
volgens mij heeft chris z'n gulp echt wagenwijd openstaan op 1 van mijn foto's! Echt ontzettend genant! :LOL:

hahahaha ja dat zou echt iets voor Chris zijn :D die moet ik zien!!! :LOL:

hello SjanDark :D

SjanDark
05-06-2004, 03:14 PM
hm voorstellen dan maar...
ben 17, gek van muse (duuuuhw) en net klaar met examens :D en voor de tweede keer in mn leven een string aan en dat ding zit te schuren als de pest :mad:

a320
05-06-2004, 03:43 PM
ben 17, gek van muse (duuuuhw) en net klaar met examens :D en voor de tweede keer in mn leven een string aan en dat ding zit te schuren als de pest :mad:

omg :LOL: :LOL:

ok_computer
05-06-2004, 04:14 PM
ben 17, gek van muse (duuuuhw) en net klaar met examens :D en voor de tweede keer in mn leven een string aan en dat ding zit te schuren als de pest :mad: dan moet je die ook niet aandoen ;)

Belgian Chocolate
05-06-2004, 05:13 PM
Das wel klote :( Probeer er dan een nieuwe te maken op Werchter!!!

special_k
05-06-2004, 06:39 PM
lekker :rolleyes:

SjanDark
05-06-2004, 06:45 PM
dan moet je die ook niet aandoen ;)

nee duh... ik denk ook mn vriendje n keer n plezier te doen.. NOOIT MEER!!!! :'(

special_k
05-06-2004, 06:57 PM
euhm van mijn part mag je je seksleven wel voor jezelf houden hoor.. :rolleyes: :p

a320
05-06-2004, 07:15 PM
hey lijn :D
weet je iets leuks , ik verveel me dood :rolleyes:

ok_computer
05-06-2004, 11:48 PM
nee duh... ik denk ook mn vriendje n keer n plezier te doen.. NOOIT MEER!!!! :'( man technisch gezien vinden ze het denk ik niet eens mooi hoor!! :p

Elouan
06-06-2004, 10:08 AM
hmm daar heb je gelijk in!!!

:o :o :o sorry henk... :o :o :o

:LOL: @ de string

Mijn foto's: http://groups.msn.com/elouan/shoebox.msnw :D

a320
06-06-2004, 10:36 AM
:o :o :o sorry henk... :o :o :o

:LOL: @ de string

Mijn foto's: http://groups.msn.com/elouan/shoebox.msnw :D
cool! zonde van de pixies

special_k
06-06-2004, 11:58 AM
wow len zalige foto's!!!! :D

pluk
06-06-2004, 12:17 PM
nog meer fraaie fotoos! :D

a320
06-06-2004, 12:44 PM
nog meer fraaie fotoos! :D
ja en zo snel mogelijk!

incubism
06-06-2004, 06:05 PM
ah superfoto's Lenny!! :D:D

a320
07-06-2004, 04:57 PM
hallo.. is daar iemand?

special_k
09-06-2004, 06:09 PM
wow anneke, tis de eerste keer dat ik op msn ben zonder dat jij online bent!!! :D 't is al saai :rolleyes: zal nog maar wat oorlogje gaan leren hehe :)
leo, tegen volgende keer leg ik je de hele 1e en 2e wereldoorlog uit :LOL:

a320
09-06-2004, 07:35 PM
wow anneke, tis de eerste keer dat ik op msn ben zonder dat jij online bent!!! :D 't is al saai :rolleyes: zal nog maar wat oorlogje gaan leren hehe :)
leo, tegen volgende keer leg ik je de hele 1e en 2e wereldoorlog uit :LOL:
ik was aan t softballen :p :rolleyes:
va woensdag tot zaterdag/zondag ebn ik zowizo nooit online, want dan ben ik bij mijn moeder en die heeft geen internet :p
beried je maar voor! nog meer dagen zonder mij!

wat erg :rolleyes: ;)

incubism
10-06-2004, 10:53 AM
waar blijft die uitleg?? :D

special_k
11-06-2004, 07:22 PM
ik was aan t softballen :p :rolleyes:
va woensdag tot zaterdag/zondag ebn ik zowizo nooit online, want dan ben ik bij mijn moeder en die heeft geen internet :p
beried je maar voor! nog meer dagen zonder mij!

wat erg :rolleyes: ;)
aww kmis je al!! ;)

leo, ik bedoelde als ik je nog eens zag, ben beter mondeling dan schriftelijk :p kan ik nog wat discussiëren met je pa :LOL:

incubism
11-06-2004, 07:46 PM
aww kmis je al!! ;)

leo, ik bedoelde als ik je nog eens zag, ben beter mondeling dan schriftelijk :p kan ik nog wat discussiëren met je pa :LOL:
help! :LOL:

mn pa vindt het een goed idee :D

Elouan
12-06-2004, 12:12 AM
:LOL: jullie raden nooit waar ik net vandaag kom! ...SNOLLYWOOD!!! Jaja, Hollywood dus, de hollywood music hall, geweldige *blegh* discotheek in rotterdam, en het was... VERSCHRIKKELIJK!!! gelukkig hoefde ik alleen maar mee omdat n vriendin van me jarig was geweest en gratis toegang had, we hebben gratis fles champagne gehaald, de glazen teruggeschonken in de fles en toen zijn we weer gegaan :D jezus ze houden daar gwoon orgies op de dansvloer!

special_k
12-06-2004, 05:29 PM
help! :LOL:

mn pa vindt het een goed idee :D
nee je pa weet veel meer dan mij :LOL:

lenny, lekker :rolleyes:

Matthijs
12-06-2004, 05:31 PM
ooit gehoord van msn? privelevens zijn wel leuk om te lezen enzo, maar't vertraagd het topic zo...

incubism
12-06-2004, 07:32 PM
ooit gehoord van msn? privelevens zijn wel leuk om te lezen enzo, maar't vertraagd het topic zo...

eeerm nee je hebt gelijk, want in een onzintopic als dit mag je natuurlijk alleen maar niet-privé-onzin schrijven :rolleyes:

Lenny dat valt me van je tegen! :D

special_k
13-06-2004, 12:08 PM
ja ik heb ooit gehoord van msn.. jij ooit gehoord van newbies die die-hards niet moeten commanderen????

Luxemburger Queen
13-06-2004, 01:19 PM
:LOL: lijn in aanval :LOL:

je vond het maar wat leuk lenny :rolleyes: al meeltje terug gehad van grasmus? :LOL:

a320
13-06-2004, 03:17 PM
halowa :rolleyes:
iemand nog wat leuks gedaan van t weekend?

Elouan
13-06-2004, 03:19 PM
Is goed musematt, We zullen dit topic voortaan alleen nog gebruiken om elkaar goedendag te wensen (zoals de naam van de topic luidt :rolleyes:)

Ja sorry jongens... maar de champagne was zo lekker.... en ik was er echt niet langer dan 1,5 uur hoor! :p

en nee nog nix van de grasmus :'(

a320
13-06-2004, 04:22 PM
Is goed musematt, We zullen dit topic voortaan alleen nog gebruiken om elkaar goedendag te wensen (zoals de naam van de topic luidt :rolleyes:)

Ja sorry jongens... maar de champagne was zo lekker.... en ik was er echt niet langer dan 1,5 uur hoor! :p

en nee nog nix van de grasmus :'(
hmm toch klinkt dat hollywood gedoe nogal eng

ik ahd gister een feejtje heb iets heeeel lekkers gedronken . batida de coco ofzo met jus d'orange. kan je allen niet in nl kopen :rolleyes:

maarja, boring

ok_computer
13-06-2004, 04:45 PM
en nee nog nix van de grasmus :'( oww ja dat vind Lenny zo'n verschrikkelijk bandje :LOL:

Elouan
13-06-2004, 04:47 PM
oww ja dat vind Lenny zo'n verschrikkelijk bandje :LOL:

Vind ik ook. Alleen tsja, die aantrekkelijke zanger en die drummer met z'n ontzettend coole bril he... :rolleyes: :p

ok_computer
13-06-2004, 04:48 PM
Vind ik ook. Alleen tsja, die aantrekkelijke zanger en die drummer met z'n ontzettend coole bril he... :rolleyes: :p het blijft een eng mannetje!! ;)

Elouan
13-06-2004, 04:50 PM
Ja ik vraag me nu ook af waarom ik destijds de drummer niet heb proberen te versieren :p

ok_computer
13-06-2004, 05:08 PM
Of de bassist :rolleyes:

Elouan
13-06-2004, 05:11 PM
Nee die had niet zo'n gave bril. De rest van de grasmus heeft een oud hoofd.

Ik ga toch maar voor Lauri dan. Een drummer heb ik al gehad :p

a320
14-06-2004, 06:21 PM
Nee die had niet zo'n gave bril. De rest van de grasmus heeft een oud hoofd.

Ik ga toch maar voor Lauri dan. Een drummer heb ik al gehad :pik vind ze beide niks , maar de drummer is toch leuker :rolleyes:

Luxemburger Queen
14-06-2004, 06:55 PM
Ja ik vraag me nu ook af waarom ik destijds de drummer niet heb proberen te versieren :p

ach lenny..als ze weer in nederland komen gaan we gewoon naar het concert! en na afloop gewoon je truitje omhoog (al die 12 jarige kunnen daar toch niet tegen op :p ) en dan gezellig backstage..
kan je dan de drummer versieren

Matthijs
14-06-2004, 07:00 PM
Wanneer herkent een die-hard dan niet een sacrastische opmerking als ie um leest :D btw...ik ben een newbie omdat mijn oude naam op 2 andere fora is gebant (vanwege persoonlijke ruzies met de eigenaren.....) en ik wil die namen gelijk houden...(mijn vorige naam was iets actiever...maar dat was nog voordat dit board werd opgeschoond...)

Elouan
14-06-2004, 10:31 PM
Wanneer herkent een die-hard dan niet een sacrastische opmerking als ie um leest :D btw...ik ben een newbie omdat mijn oude naam op 2 andere fora is gebant (vanwege persoonlijke ruzies met de eigenaren.....) en ik wil die namen gelijk houden...(mijn vorige naam was iets actiever...maar dat was nog voordat dit board werd opgeschoond...)

Hmm. En welke fora waren dat dan? En wat was dan je vorige naam? Of wil je met n schone lei beginnen? :p

Zeg volgens mij wil dorie wel erg graag backstage bij de grasmus... jij lauri, ik de drummer? :p

Als jullie m tegenkomen op werchter, vragen jullie m dan of ie van bril wil ruilen? :p

Luxemburger Queen
15-06-2004, 01:38 PM
:LOL: jaa dore is grasmus fan! echt waar! :LOL:

kunnen we geen onderlinge ruil uitvoeren? jij mag dan al een drummer gehad hebben, ik nog niet :p

special_k
15-06-2004, 06:22 PM
Vind ik ook. Alleen tsja, die aantrekkelijke zanger en die drummer met z'n ontzettend coole bril he... :rolleyes: :p
len, daniel was toch al laag genoeg?! lager moet je echt niet gaan hoor!!! :p *grapje* :rolleyes:

die kerel is echt zo vet niet sexy!!! :p MAURO dies pas sexy!!!

special_k
15-06-2004, 06:25 PM
sorry ik vind het nogal opvallend dat na pinkpop het mb terug vol hollanders zit :rolleyes: en voor het geval je een belg bent, dan ist vlak voor werchter, dus dat komt op hetzelfde neer...
ik kan gewoon niet tegen mensen die zich moeien met mijn zaken, en zeker niet als ze voor de rest nog nooit een woord hebben gezegd tegen me, en ook niet tijdens de examens!!
discussie gesloten danku.

Elouan
15-06-2004, 10:15 PM
:LOL: jaa dore is grasmus fan! echt waar! :LOL:

kunnen we geen onderlinge ruil uitvoeren? jij mag dan al een drummer gehad hebben, ik nog niet :p

voor deze drummer maak ik erg graag een uitzondering! maar als je zo graag een drummer wil mag je erk wel hebben hoor :p

en hij's echt vet wel sexy :p

ok_computer
16-06-2004, 10:19 AM
len, daniel was toch al laag genoeg?! lager moet je echt niet gaan hoor!!! :p *grapje* :rolleyes:
:LOL: lekker geslapen lijn?? :LOL:

Luxemburger Queen
16-06-2004, 02:19 PM
voor deze drummer maak ik erg graag een uitzondering! maar als je zo graag een drummer wil mag je erk wel hebben hoor :p

en hij's echt vet wel sexy :p

aww..erks bierbuikje :D

op pinkpop hebben we nog liggen rollebollen met lilia :LOL:

ok_computer
16-06-2004, 02:58 PM
trio?? :rolleyes:

Luxemburger Queen
16-06-2004, 03:03 PM
idd ja!

foto's op aanvraag :o

ok_computer
16-06-2004, 03:54 PM
rrrrrrrrrrrrr...

Luxemburger Queen
16-06-2004, 03:57 PM
:LOL:

poseren voor de tong foto van tussen mij en lilia was heel eng :LOL:

erik word aangevallen:
http://home.ripway.com/2004-1/57273/pinkpop/IMG_0002.JPG

special_k
16-06-2004, 07:03 PM
:LOL: lekker geslapen lijn?? :LOL:
nee eigenlijk niet.. altijd tot half12 geleerd en om 6u weer opgestaan :rolleyes: maar nu kan ik lang slapen!! :LOL:

trouwens, iemand nog de humo-dvd?! zalig interview met muse :D matt & dom zijn zooo lief :LOL: chris zit er gewoon een beetje bij te lachen en te knikken.. ik denk dat hij hooguit 3woorden zegt!!

Elouan
16-06-2004, 08:44 PM
nee eigenlijk niet.. altijd tot half12 geleerd en om 6u weer opgestaan :rolleyes: maar nu kan ik lang slapen!! :LOL:

trouwens, iemand nog de humo-dvd?! zalig interview met muse :D matt & dom zijn zooo lief :LOL: chris zit er gewoon een beetje bij te lachen en te knikken.. ik denk dat hij hooguit 3woorden zegt!!

Tegen ons zei ie meer :p

special_k
19-06-2004, 07:45 AM
Tegen ons zei ie meer :p
4woorden?! :p

incubism
19-06-2004, 08:34 AM
KHEB EEN OOS-PROMO GEWONNEN!!!!!! MET HANDTEKENINGEN!!! :D:D:D

pluk
19-06-2004, 10:19 AM
wow, gewonnen als in een wedstrijd gewonnen of een veiling gewonnnen?

incubism
19-06-2004, 12:14 PM
wedstrijd..bij PIAS :D

Elouan
19-06-2004, 02:59 PM
Kewl! Hij blijft toch leuker als je m zelf hebt gehaald (die handtekingen) :p

maar gaaf joh!

ok_computer
19-06-2004, 06:15 PM
KHEB EEN OOS-PROMO GEWONNEN!!!!!! MET HANDTEKENINGEN!!! :D:D:D Wil je voor mij de inloting voor Journalistiek volgend jaar winnen?? :rolleyes:

Elouan
19-06-2004, 06:19 PM
Wil je voor mij de inloting voor Journalistiek volgend jaar winnen?? :rolleyes:

Had je maar allemaal achten moeten halen :p in tilburg word je toch zo toegelaten? vriendin van me hoefde alleen toets te doen omdat ze niet de goede kwalificaties had en nu mag ze gwoon daarheen. En als je die wel hebt word je zo toegelaten.

incubism
19-06-2004, 06:26 PM
Wil je voor mij de inloting voor Journalistiek volgend jaar winnen?? :rolleyes:

tuuuuuuuurlijk! :D *doet mee*

jij wint meer over het algemeen hoor :D

a320
19-06-2004, 06:44 PM
1-nuhuuuuuuuuuuuuuuuull

Elouan
19-06-2004, 06:58 PM
2 - Nuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul

:D

Elouan
19-06-2004, 06:59 PM
ow... 2-1...

ok_computer
19-06-2004, 07:28 PM
Had je maar allemaal achten moeten halen :p in tilburg word je toch zo toegelaten? vriendin van me hoefde alleen toets te doen omdat ze niet de goede kwalificaties had en nu mag ze gwoon daarheen. En als je die wel hebt word je zo toegelaten. Dat ga ik ook doen als ik in Zwolle niet word toegelaten, dus wie weet volgend jaar reserve brabo.. *kucht*

pluk
19-06-2004, 09:39 PM
2-3 :'( :'( :'(

a320
19-06-2004, 09:40 PM
ik hou niet eens van voetbal, maar ik dacht misschien moet ik nl maar een supporten, doe ik dus ook inet meer :rolleyes:
heb ondertussen ruzie met mn broertje en vader omdat ze hebben verloren, ga maar bij mn moeder wonen denk ik :( :'(

Elouan
20-06-2004, 11:39 AM
ooooh ik heb een kater...

ok_computer
20-06-2004, 01:22 PM
2-3 :'( :'( :'( Hoe is het ook mogelijk!! Advocaat er zo snel mogelijk uit!! Scheids verbannen naar Alaska!!

20-06-2004, 02:01 PM
Hoe is het ook mogelijk!! Advocaat er zo snel mogelijk uit!! Scheids verbannen naar Alaska!!
Nou, nou, Advocaat eruit...is dat niet iets te drastisch?? :)
Maar wat betreft die scheidsrechter...tjonge jonge, die had echt stront in zijn ogen!!! :mad: Enkeltje naar Pluto... :LOL:

pluk
20-06-2004, 02:07 PM
die scheids zal wel de finale krijgen... bij italië-denemarken liep ie ook al zo lekker te blunderen (geel voor doodschop van Totti)

blijkbaar moet je een compleet incompetente idioot zijn om belangrijke wedstrijden te mogen fluiten

edit for Lenny: Muse!! heb van de week de engelse Sing for absolution singles gekocht... als ik de pinkpop single dr bij heb, heb ik 5 SFA singletjes, LOL... maar wel Fury en de making of the video etc

Elouan
20-06-2004, 03:30 PM
Zeg dit is een museboard :mad:

ok_computer
20-06-2004, 03:31 PM
Nou, nou, Advocaat eruit...is dat niet iets te drastisch?? :)
Maar wat betreft die scheidsrechter...tjonge jonge, die had echt stront in zijn ogen!!! :mad: Enkeltje naar Pluto... :LOL: Uhmm drastisch, nee, die kerel is een drama, klagen dat van Nistelrooy op een eiland staat, ondertussen gooit hij zijn complete vleugels eruit :confused: .. scheids is ook een groot drama, tijdens dit soort wedstrijden bessef ik altijd weer dat Atletiek een goede sport voor me is omdat ik anders allang rood had wegens een ovetreding op de scheids! (ik kan niet tegen mijn verlies idd)

a320
20-06-2004, 04:25 PM
Uhmm drastisch, nee, die kerel is een drama, klagen dat van Nistelrooy op een eiland staat, ondertussen gooit hij zijn complete vleugels eruit :confused: .. scheids is ook een groot drama, tijdens dit soort wedstrijden bessef ik altijd weer dat Atletiek een goede sport voor me is omdat ik anders allang rood had wegens een ovetreding op de scheids! (ik kan niet tegen mijn verlies idd)
ja das tenmisnte niet zo afhankelijk van een scheidsrechter, softball wel, soms heb ik echt zin om er een zn nek om te draaien, bijvoorbeeld bij koedijk (<stom klein dorp bij alkmaar) :rolleyes:

pluk
20-06-2004, 08:22 PM
sorry lenny, k heb m wat vermjoest!

Elouan
20-06-2004, 08:47 PM
Ha, dank je! Stom voetbal :mad:

special_k
21-06-2004, 10:47 AM
*supportert voor nedved* :p :LOL:

ok_computer
21-06-2004, 12:03 PM
wel een goede voetballer die nedved!!!

ok_computer
23-06-2004, 11:50 AM
Mijn Pinkpop verslag is ook klaar, het staat op de hoofdpagina van Graz.nl (http://www.graz.nl) !!!! Incl een aantal fotos!!! :)

a320
23-06-2004, 12:14 PM
Mijn Pinkpop verslag is ook klaar, het staat op de hoofdpagina van Graz.nl (http://www.graz.nl) !!!! Incl een aantal fotos!!! :)

ik ga meteeeen lezen

ik moet de laatste 2,5 uur van mn stage doorkomen

ik heb enorrrrme spierpijn, lang leve softbal

Elouan
23-06-2004, 12:45 PM
je bent trouwens die met jan vergeten! of stond ik daar te lelijk op? :p

a320
23-06-2004, 02:20 PM
wieeeeeeh nog 20 minuten en dan vakantie!!!!!!\
ik heb een cd bon gehad, ik ga zometeen de cd van de von bondies of bauer kopen, help ff kiezen :p :confused:

ok_computer
23-06-2004, 02:23 PM
Lenny: Welke met Jan?? :rolleyes:

Anneke: Ik zou voor Fucking A van the Thermals gaan!! :D

a320
23-06-2004, 02:26 PM

is t hard? ik ken allen de naam
nog verdere opties?

ok_computer
23-06-2004, 02:55 PM
Hij is niet heel hard, rock'n roll maar wel harder dan the Strokes, mooie subpop plaat!! verdere opties, Kopna Kopna is net uit, de nieuwe Morrisey ook al weer een tijdje, John Frusciante heeft weer eens een soloplaat uit, (zijn vierde geloof ik) Verder ga ik altijd veel luisteren in de Plato en vind zo wel een paar plaatjes!

a320
23-06-2004, 03:48 PM
Hij is niet heel hard, rock'n roll maar wel harder dan the Strokes, mooie subpop plaat!! verdere opties, Kopna Kopna is net uit, de nieuwe Morrisey ook al weer een tijdje, John Frusciante heeft weer eens een soloplaat uit, (zijn vierde geloof ik) Verder ga ik altijd veel luisteren in de Plato en vind zo wel een paar plaatjes!
kopna kopna vind ik niet zo

oh ja die van john wilde ik ook graag hebben :) was t alweer vergessen, maar na t peppers concert ben ik weer helemaal john fan :p hij's zo koel :D

ik luister trouwens nooit cd's voor ik ze koop, ik koop gewoon de goede

Elouan
23-06-2004, 04:08 PM

Jan van kaizers orchestra! :p

ok_computer
23-06-2004, 05:35 PM
Speelt er een Jan in KO dan? :LOL:

Elouan
23-06-2004, 10:10 PM
jan nogiets :p de zanger heet jan!

ok_computer
24-06-2004, 09:28 AM
Ik vroeg me het al af!! :)

a320
27-06-2004, 01:20 PM
nou mensen, groot nieuws, ik heb de von bondies, ennn donnie darko op dvd :D

ok_computer
28-06-2004, 08:55 AM
nu pas :p

a320
28-06-2004, 03:05 PM
nu pas :pheb je t tegen mij?
zo ja , sinds donderdag pas, woensdag moest ik op tijd thuis zijn voor t eten :p

Black Mamba
28-06-2004, 03:44 PM
understood nothing but go holland :D

ok_computer
28-06-2004, 04:13 PM
heb je t tegen mij?
zo ja , sinds donderdag pas, woensdag moest ik op tijd thuis zijn voor t eten :p ik bedoel meer, hij is al maanden uit :p

incubism
28-06-2004, 04:26 PM
understood nothing but go holland :D

wow yeeey! :D *cheers along*

ok_computer
28-06-2004, 04:45 PM
Bye bye Sweden!! (and hopefully Portugal also!!)

snake
29-06-2004, 06:49 AM
Tjechie wordt europees kampioen!!!!

*duikt weg voor woedende oranjefans*

€ngel
29-06-2004, 07:32 AM
Tjechie wordt europees kampioen!!!!

*duikt weg voor woedende oranjefans*

Je speelt met je leven! Maar van mij mag je het zeggen hoor. :D Van mij mag Griekenland wel kampioen worden. Leuk toch? :)

ok_computer
29-06-2004, 09:12 AM
Jaaah!! En dan een jaar lang gratis Ouzo!!!

snake
29-06-2004, 10:26 AM
Ze zijn europees kampioen voor 4 jaar hoor... :p

ok_computer
29-06-2004, 02:46 PM
Woei!!! 4 jaar gratis Ouzo en Gyros van de zaak!! ;)

Eve
29-06-2004, 03:15 PM
wat is het nationale gerecht van tsjechie??? en drank natuurlijk :p

pluk
29-06-2004, 07:13 PM
drank? becherovka? wel lekker kruidenbittertje :p

a320
29-06-2004, 07:39 PM
ik bedoel meer, hij is al maanden uit :pik weet t

ik wilde m meteen al maar er waren ook andere cd's die ik wilde :rolleyes:

ok_computer
29-06-2004, 08:29 PM
wat is het nationale gerecht van tsjechie??? en drank natuurlijk :p Pils (uitgevonden in Pilzen) en half gare snoekbaars (vakantie 93.. nog chronische buikkrampen)

incubism
01-07-2004, 04:42 AM
Je speelt met je leven! Maar van mij mag je het zeggen hoor. :D Van mij mag Griekenland wel kampioen worden. Leuk toch? :)

ben ik ermee eens! laat hun de Portugezen er maar uitkegelen in de finale..deja vu van de eerste wedstrijd :D

Eve
01-07-2004, 08:14 AM
ben ik ermee eens! laat hun de Portugezen er maar uitkegelen in de finale..deja vu van de eerste wedstrijd :D

Ik hoop op Griekenland idd! Maar ik vrees met grote vrezen..... dat de Tsjechen het gaan halen. Vreemd trouwens dat er in de Euro 2004-poll maar zo weinig mensen dachten dat de Tsjechen zouden winnen, terwijl ze toch een mega-sterk team hebben... nou ja die votes zullen wel gebaseerd zijn op wishful thinking :p

incubism
01-07-2004, 10:14 AM
Ik hoop op Griekenland idd! Maar ik vrees met grote vrezen..... dat de Tsjechen het gaan halen. Vreemd trouwens dat er in de Euro 2004-poll maar zo weinig mensen dachten dat de Tsjechen zouden winnen, terwijl ze toch een mega-sterk team hebben... nou ja die votes zullen wel gebaseerd zijn op wishful thinking :p

nou Tjlechen vind ik ook niet erg, is een leuk en sportief team..als de Portugesen maar niet winnen..de manier waarop ze gister aan het tijdrekken waren..beláchelijk! Die keeper had wat mij betreft rood mogen hebben..rugpijn..tuuuuuuurlijk! weer 5 minuten om..

Maar ja, ben ook teleurgesteld in ons Pi-air-ke! die had ons moeten redden..ik verwachte een fameuze vrije trap..helaas..

ja precies..al die stemmen voor Engeland :LOL: was ik ook voor trouwens hoor maar omdat Engeland al zoveel stemmen had, werd het maar Holland :D

Belgian Chocolate
01-07-2004, 10:53 AM
GRIEKENLAAAAAAND

snake
01-07-2004, 10:58 AM
:LOL: :LOL: :LOL:

Da's duidelijk Lieselotte :LOL:

Weet jij trouwen hoe het komt dat er zoveel mensen met portugese vlaggen rondlopen in Luxemburg? :?

Apocalypse
01-07-2004, 11:47 AM
Maar ja, ben ook teleurgesteld in ons Pi-air-ke! die had ons moeten redden..ik verwachte een fameuze vrije trap..helaas..

ja dat dacht ik dus ook: "hier komt de gelijkmaker".............mooi nie dus! ramt em finaal de muur in :mad:

Belgian Chocolate
01-07-2004, 09:04 PM
:LOL: :LOL: :LOL:

Da's duidelijk Lieselotte :LOL:

Weet jij trouwen hoe het komt dat er zoveel mensen met portugese vlaggen rondlopen in Luxemburg? :?
Omdat er 90.000 Portugezen in Luxemburg wonen ( = 1/4 van de inwoners van Luxemburg, echt waar!)... En die kunnen lawaai maken, lieve help das echt niet normaal!

EN GRIEKENLAND HEEFT GEWONNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een geweldige goal in de laatste seconden van de eerste verlenging!!!

snake
02-07-2004, 06:30 AM
Ja, ik had het echt niet verwacht!!!

Eve
02-07-2004, 10:56 AM
rustig hier. iedereen zit zeker op werchter :mad:

snake
02-07-2004, 11:05 AM
Jep, ben ik ook bang voor :(

Belgian Chocolate
02-07-2004, 01:01 PM
Awwwww... Ik ben er nu ook nog... Maar morgen niet meer :p

pluk
03-07-2004, 12:20 PM
rustig hier. iedereen zit zeker op werchter :mad:
nee, ik zit al tijden zonder internet op m'n werk :mad: (alleen voor behouden voor leidinggevenden)

en als ik thuis ben is t hier zo druk dat ik telkens het "too many users"-schermpje krijg :(

maarrr, de oplossing is in zicht: dinsdag sollicitatie in Mijdrecht (of all places)

ok_computer
05-07-2004, 12:46 PM
rustig hier. iedereen zit zeker op werchter :mad: zat op werchter ;)

Cyari
05-07-2004, 03:22 PM
Heeft iemand al gezien in wat voor blad Muse nu staat? Nu weet heel nederland wie Muse zijn!!!

Maar wat een prut stuk by the way. Ik wil over de muziek lezen :) , niet over "onze aller" Matt again.

ok_computer
05-07-2004, 04:01 PM
Heeft iemand al gezien in wat voor blad Muse nu staat? Nu weet heel nederland wie Muse zijn!!!

Maar wat een prut stuk by the way. Ik wil over de muziek lezen :) , niet over "onze aller" Matt again. De Grasduinen?? :p

pluk
05-07-2004, 07:01 PM
de libelle?

incubism
06-07-2004, 09:28 AM
ja dat dacht ik dus ook: "hier komt de gelijkmaker".............mooi nie dus! ramt em finaal de muur in :mad:

precies! hij heeft ons allemaal telurgesteld :p

hmm ben toch wel blij dat de Grieken het toernooi gewonnen hebben uiteindelijk!! die arrogante Portugezen! was wel ff een verassing toen ik de stand zag staan op ene briefje bij de voedselbonnenkraan :D

a320
07-07-2004, 10:51 AM
precies! hij heeft ons allemaal telurgesteld :p

hmm ben toch wel blij dat de Grieken het toernooi gewonnen hebben uiteindelijk!! die arrogante Portugezen! was wel ff een verassing toen ik de stand zag staan op ene briefje bij de voedselbonnenkraan :Dwij hoorden t pas toen ze t omriepen :)
maar ja mn oma had toch gelijk, die zei vanaf t begin al griekenland portugal in de finale :confused:

*wirdowoezzie*
07-07-2004, 12:06 PM
Je oma heeft mss een verborgen talent in waarzeggen, alleen weten jullie het nog niet :)

a320
07-07-2004, 12:48 PM
Je oma heeft mss een verborgen talent in waarzeggen, alleen weten jullie het nog niet :)
handig voor t volgende ek! dan ga ik al mn geld erop zetten :D

Cyari
07-07-2004, 02:29 PM
De Grasduinen?? :p
Jammer genoeg niet. De Break-out! ....

Met de Grasduinen was er misschien nog een kwalitatief goed interview uitgekomen.

Luxemburger Queen
07-07-2004, 03:36 PM
2 jaar geleden stonden ze ook in de break out :LOL:

incubism
07-07-2004, 04:35 PM
ik heeeeeeeeeeelemaal lopen naar de c1000 voor de Break Out, hebben ze em niet!!! :mad:

ok_computer
07-07-2004, 09:52 PM
Jammer genoeg niet. De Break-out! ....

Met de Grasduinen was er misschien nog een kwalitatief goed interview uitgekomen. En Matt, klopt het dat de begin riff van Time is Running Out gebasseert is op het paringsgeluid van de Grutto... :rolleyes:

snake
08-07-2004, 05:56 AM
ik heeeeeeeeeeelemaal lopen naar de c1000 voor de Break Out, hebben ze em niet!!! :mad:
Ga je schamen, hoor je wel wat je zegt? :eek: :eek: :eek:

incubism
08-07-2004, 08:19 AM
Ga je schamen, hoor je wel wat je zegt? :eek: :eek: :eek:

maar Muse staat erin :rolleyes: :D

ik heb em wel nu..gezegd dat het voor mn zusje was :p

diepteartikel!!

MATT IS BANG VOOR SPINNEN :rolleyes:

ok_computer
08-07-2004, 08:52 AM
Ga je schamen, hoor je wel wat je zegt? :eek: :eek: :eek: Ja idd, je moet de fiets nemen!!! ;)

a320
08-07-2004, 10:39 AM
wow, misschien ga ik m ook maar halen, verveel me dood en t is jeugdsentiment :p

ok_computer
08-07-2004, 11:06 AM
wow, misschien ga ik m ook maar halen, verveel me dood en t is jeugdsentiment :p de breakout of muse :p

a320
08-07-2004, 11:07 AM
de breakout of muse :p

breakout voor muse

ok_computer
08-07-2004, 11:21 AM
breakout voor muse goed excuus ;)

a320
08-07-2004, 11:41 AM
goed excuus ;)
aah ok ik geef t toe ik ben lid van de break out :p

ok_computer
08-07-2004, 01:09 PM
aah ok ik geef t toe ik ben lid van de break out :p En eindelijk komt ze er voor uit ;) :p

a320
08-07-2004, 01:11 PM
En eindelijk komt ze er voor uit ;) :p
nee ff serieus, de hitkrant was veeeeel leuker :cool:

ok_computer
08-07-2004, 09:06 PM
nee ff serieus, de hitkrant was veeeeel leuker :cool: Daar heb ik geen verstand van.. ben een Oor lezer sinds '95 idd toen was ik 13..

a320
09-07-2004, 11:48 AM
Daar heb ik geen verstand van.. ben een Oor lezer sinds '95 idd toen was ik 13..
ja sommige mensen zijn meteen goed begonnen :rolleyes:
maarja als backstreetboysfan moet je natuurlijk de hitkrant enzo lezen

ok_computer
09-07-2004, 12:01 PM
ja sommige mensen zijn meteen goed begonnen :rolleyes:
maarja als backstreetboysfan moet je natuurlijk de hitkrant enzo lezen Ach wat is goed, het is maar net wat je gewend bent, de Oor is ook niet meer de rock 'n roll handleiding van alles wat goed is ;)

a320
09-07-2004, 12:15 PM
Ach wat is goed, het is maar net wat je gewend bent, de Oor is ook niet meer de rock 'n roll handleiding van alles wat goed is ;)
i know maar er staat over t algemeen wel iets betere muziek in :p
ik heb de foute break out gekocht, was ff vergeten dat er een nieuwe was. nu maar hopen dat mn broertje m wil hebben, maar die zit nu lekker met zn honkbal team in italie.

Elouan
13-07-2004, 11:45 AM
ik heb net m'n zusje ff overgehaald m voor me te halen. Was bang voor m'n reputatie. niet dat de breakout die nog kan schaden.

ok_computer
13-07-2004, 12:20 PM
ik heb net m'n zusje ff overgehaald m voor me te halen. Was bang voor m'n reputatie. niet dat de breakout die nog kan schaden. *kuch* the Rasmus *kuch*

Elouan
13-07-2004, 12:27 PM
Tsssssssssk. Gelukkig staan the rasmus fans nog achter me...

ok_computer
13-07-2004, 12:30 PM
ik ook nog wel hoor maar ik attendeer je er alleen maar op :p

Elouan
13-07-2004, 12:31 PM
ik word er graag aan herinnerd henk :p

ok_computer
13-07-2004, 12:38 PM
Dat kan ik me goed voorstellen :D Kan ik de fotos eigenlijk ook nog bijbestellen? Kan ik mijn muur volhangen!! :)

Elouan
13-07-2004, 07:35 PM
http://img24.photobucket.com/albums/v73/Elouan/breakout.jpg :rolleyes:

pluk
13-07-2004, 09:17 PM
hmm... diepte interview!!

Elouan
13-07-2004, 10:38 PM
voor zover je dat nog een interview kan noemen :LOL:

a320
13-07-2004, 11:11 PM
http://img24.photobucket.com/albums/v73/Elouan/breakout.jpg :rolleyes:ik vind t toch niet zo erg dat ik m niet heb :rolleyes:

Eve
15-07-2004, 05:56 AM
ik vind t toch niet zo erg dat ik m niet heb :rolleyes:

:LOL: ik kan 'm met een gerust hart kopen hoor, ze denken in de winkel dan dat ik 'm voor mijn kinderen koop of zo (of kleinkinderen, ik zeg het maar vast, want het is wel een inkoppertje :p ) :LOL::LOL::LOL:

snake
15-07-2004, 06:34 AM
:LOL: :LOL: Ik had er nog niet aan gedacht hoor Jet.

Eve
15-07-2004, 08:10 AM
:LOL: :LOL: Ik had er nog niet aan gedacht hoor Jet.

nee kan ik me voorstellen, bij jou denken ze hetzelfde he ;) :p

ook een inkoppertje martin ;)

snake
15-07-2004, 11:16 AM
noot aan mezelf: *niks meer op het board plaatsen 's ochtends vroeg als ik nog niet helemaal wakker ben*

ok_computer
15-07-2004, 11:16 AM
GEZOCHT: HAAR!

Voor het laatst gezien woensdagmiddag 14 juli jongstleden. Lopend richting Jacques B.. in de volksmond ook wel 'de man met de schaar genoemd' Vanaf dit punt ontbreekt elke aanwijzing..

Denkt u mijn haar ergens te zijn tegengekomen of heeft u verdachte dingen gezien rondom woensdagmiddag 14 juli, stuur me dan een PM.

Groeten hENK
(tegenwoordig eigenaar van een te luchtig zomerkapsel)

snake
15-07-2004, 11:18 AM
FOTO!!!!!!!!!

(ik bedoel we willen een signalement)

Eve
15-07-2004, 11:20 AM
volgens mij heb ik het gevonden henk. is het roze en zit het op mijn hoofd?