View Full Version : SWITZERLAND - Chochichäschtli :D
[DT|_Me]DEADSTAR
03-03-2006, 06:06 PM
Hey Ho, Let's go...
Ech hoffe, dass sech do enne doch no es paar Schwiizer wärded oute, denn ech dänke ned, dass ech ond d'Butterfly die einzige Schwiizer vo dene momentan 26,966 Members send.
Wer weiss velleicht werd mer sech jo scho bald emol amene Konzärt gse oder ofemene Open Air gländ gägesiitig zomene Bierli iilade! --> Wenn er amene Muse Konzärt send chönder einisch "CHAUF" rüefe ond ech be an Ort ond Stell :LOL:
...i dem Senn jetzt e Fröhlechi Onterhaltig do ofem Schwiizerbrätt!
Blackbutterfly
03-03-2006, 06:39 PM
Juhu, isch ja geniau, dass dus gschafft hesch:)
Blackbutterfly
03-03-2006, 06:48 PM
i ha mit mim pc-talent itz fang usegfunde,wieni cha biudli zum erschiine bringe:)
es sött scho no es paar schwizer meh ha hie,si müesse üs nur no finde...
und so baud dass muse ihri tourdate bekanntgäbe(und nid wieder absäge*räusper*) bini o die erschti wo sech es ticket chouft und die wo när ir erschte reihe steit und am heftigschte abrockt:)
Was machsch du eigentlech so näb nöie threads ufsteue ufem museboard?
[DT|_Me]DEADSTAR
05-03-2006, 04:06 PM
Tja so wies Usgseht send mer doch no die einzige do i üsem Thread, was haltisch devo, wenn mer echli Werbig för üse Thread i üsere Signatur mached?
Was haltisch vo dem (halt nor chorz of die Schnelli gmacht):
http://mypage.bluewin.ch/r.kauf/swissmuse.jpg (http://board.muse.mu/showthread.php?t=29191)
Tja was ech so mache osser Threads erstelle? --> das alles i eim Reply? wow... ech han en besseri Idee: MSN :p söscht müemer halt Steckbriefe iifüehre...
Blackbutterfly
06-03-2006, 07:39 AM
haha, das thread-werbeplakat isch nid schlächt... o wenni finde, dass z'schwizerchrütz immer so chli öppis patriotisches a sech het... irgendöppis mit ere chue und bärglis u so wär ono geil...I'll work on it!
ja msn isch easy, mir müesses nur mau no schaffe,glichzytig dinne z'si! Säge mr, hüt am Abe am achti?
So...itz muessi leider leider i mini Latinischstund. Ja, i ga i Gymer und ja, i bi so blöd gsi, das Fach z'nä....:stunned: So viu scho mau zu mir.....
have a musey day!;)
Blackbutterfly
06-03-2006, 07:41 AM
ja nei, du bisch ja o da....
[DT|_Me]DEADSTAR
06-03-2006, 07:41 AM
Das met de Flagge hani nor dänkt, do reagiert secher jede ond üs als Schoggi/Chue Schwiizer hani jetzt doch ned welle härestelle :D
Tja den chömmer jo grad geteilten Leides i Tag. Zo dene Gymaler ghöre nämli au no...
Have a burning bandit - like day :p
Blackbutterfly
06-03-2006, 07:43 AM
thanks! auso de bis hüt am abe, ok?
aaaaaaaaaaah, es lütet scho.....*dring*
El Zilcho
06-03-2006, 10:50 AM
hehe Schwiizerdütsch
Riiiicolaaa...
Riiiicolaaa...
Merci vilmal
[DT|_Me]DEADSTAR
06-03-2006, 11:36 AM
Merci vilmal
Jä logemol, do hemmer jo no öpper. Mr. Ricola werd wohl chum en Schwiizer sii...
Blackbutterfly
06-03-2006, 01:18 PM
fantastisch:) mau luege, öb dr ono chli meh aus ricola und merci vilmal chöit....aber nöii lütlis si immer härzlech willkomme!!
Grüezi mitenang;)
DEADSTAR']Jä logemol, do hemmer jo no öpper. Mr. Ricola werd wohl chum en Schwiizer sii...
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuund ich verstehe GAR nichts.
El Zilcho
06-03-2006, 09:34 PM
DEADSTAR']Mr. Ricola werd wohl chum en Schwiizer sii...
Ich seh schon, bin hier anscheinend nicht wirklich erwünscht ;)
aber nöii lütlis si immer härzlech willkomme!!
Grüezi mitenang;)
Oder vielleicht doch? :LOL:
Ich fürchte jedoch, ich kann eurem Geschriebenen nicht ganz folgen.
€ngel
07-03-2006, 07:38 AM
:eek: Hey, you're not Swiss! You don't see me hanging around in the Belgian thread either. :p
Blackbutterfly
07-03-2006, 09:01 AM
Oder vielleicht doch? :LOL:
Ich fürchte jedoch, ich kann eurem Geschriebenen nicht ganz folgen.
doch doch, du bist schon willkommen...wenn du nichts gegen ein paar Schweizer hast, die sich hier in ihrer eigenen-zugegeben bisweilen ein wenig seltsamen- Sprache unterhalten:) Von wo bist du denn? Deutschland?
El Zilcho
07-03-2006, 11:28 AM
:eek: Hey, you're not Swiss! You don't see me hanging around in the Belgian thread either. :p
Because the Belgians aren't cool, whereas the Swiss are ;)
doch doch, du bist schon willkommen...wenn du nichts gegen ein paar Schweizer hast, die sich hier in ihrer eigenen-zugegeben bisweilen ein wenig seltsamen- Sprache unterhalten:) Von wo bist du denn? Deutschland?
Genau von da :D Aber wir haben ja unseren eigenen Thread, lasst euch nicht stören hier. Dies ist schließlich euer Thread, da solltet ihr auf Leute, die eure Sprache nicht so ganz verstehen keine Rücksicht nehmen müssen :LOL:
€ngel
07-03-2006, 04:41 PM
Because the Belgians aren't cool, whereas the Swiss are ;)
:stunned: I think you've got a point there. :LOL:
[DT|_Me]DEADSTAR
07-03-2006, 09:50 PM
:stunned: I think you've got a point there. :LOL:
What's wrong with Belgian people? :$
And why do all of you sympatize with us Swiss? That's quite scary 'cos usually we're the outsiders... think of the EU as a.e. :p
dwydav
07-03-2006, 10:52 PM
wehheeeey from the french side of switzerland!!! switzerland rocks! even if its one of the few countries in europe to have 3 different dialects...
[DT|_Me]DEADSTAR
08-03-2006, 06:05 AM
wehheeeey from the french side of switzerland!!! switzerland rocks! even if its one of the few countries in europe to have 3 different dialects...
hey hey, we've got 4 different languages - Is it that what you mean? :D
Blackbutterfly
08-03-2006, 08:03 AM
Yeah, switzerland is great, although I'm fed up with all the snow at the moment...so I have to go to my rehearsals of the choir now *feeling a little tiny bit like a rockstar* ;)
wish you all a nice day
€ngel
08-03-2006, 09:41 AM
DEADSTAR']What's wrong with Belgian people? :$
And why do all of you sympatize with us Swiss? That's quite scary 'cos usually we're the outsiders... think of the EU as a.e. :p
WE just like to make fun of the Belgians. ;) But good to know everyone hates the French, so we have that in common. :D
El Zilcho
08-03-2006, 09:54 AM
DEADSTAR']hey hey, we've got 4 different languages - Is it that what you mean? :D
Ich hätte da mal eine Frage... ist das Französisch/Italienisch (in der Schweiz wird doch teilweise italienisch gesprochen, oder? :unsure: ), das einige Schweizer sprechen, für Franzosen/Italiener eigentlich genauso schwer verständlich, wie das Schwiizerdütsch (oder wie man das schreibt) für Deutsche?
@€ngel: :LOL:
Blackbutterfly
08-03-2006, 10:25 AM
Ich hätte da mal eine Frage... ist das Französisch/Italienisch (in der Schweiz wird doch teilweise italienisch gesprochen, oder? :unsure: ), das einige Schweizer sprechen, für Franzosen/Italiener eigentlich genauso schwer verständlich, wie das Schwiizerdütsch (oder wie man das schreibt) für Deutsche?
@€ngel: :LOL:
In der Schweiz spricht man deutsch, französisch, italienisch und rätoromanisch...aber abgesehen davon, dass es Leute gibt die einen etwas seltsamen tessiner Dialekt sprechen, ist alles ganz normal verständlich...sofern man die Sprachen beherrscht *räusper* ;)
Blackbutterfly
08-03-2006, 10:26 AM
Haben wir wieder was gelernt:D
El Zilcho
08-03-2006, 10:32 AM
In der Schweiz spricht man deutsch, französisch, italienisch und rätoromanisch...aber abgesehen davon, dass es Leute gibt die einen etwas seltsamen tessiner Dialekt sprechen, ist alles ganz normal verständlich...sofern man die Sprachen beherrscht *räusper* ;)
Äh, obwohl ich zweifelsohne Deutscher bin und noch viel zweifelsohnerer die Deutsche Sprache beherrsche, tu ich mich schwer, einige Schweizer zu verstehen :LOL: Frag mich jetzt nur nicht, ob das evtl. die Leute mit dem tessiner Dialekt sein könnten ;)
Blackbutterfly
08-03-2006, 01:07 PM
nee, das werden dann wohl die Deutschschweizer mit ihren c.a 1000 verschiedenen komischen Dialekten sein...da versteh manchmal auch ich nicht alles...der Deadstar aus Luzern zum Beispiel hat auch ne ziemlich seltsame Sprache :p nicht böse sein;)
die aus dem Tessin sprechen italienisch!
[DT|_Me]DEADSTAR
09-03-2006, 10:44 AM
nee, das werden dann wohl die Deutschschweizer mit ihren c.a 1000 verschiedenen komischen Dialekten sein...da versteh manchmal auch ich nicht alles...der Deadstar aus Luzern zum Beispiel hat auch ne ziemlich seltsame Sprache :p nicht böse sein;)
die aus dem Tessin sprechen italienisch!
...tja seid froh, dass ihr Butterfly schreiben seht und nicht sprechen hört, denn Berner sind schliesslich bekannt für ihre sehr langsame Sprache :P
... was fällt dir ein über den wunderschönen Luzerner Dialekt herzuziehen ...
Blackbutterfly
09-03-2006, 08:15 PM
DEADSTAR']...tja seid froh, dass ihr Butterfly schreiben seht und nicht sprechen hört, denn Berner sind schliesslich bekannt für ihre sehr langsame Sprache :P
... was fällt dir ein über den wunderschönen Luzerner Dialekt herzuziehen ...
sorry, aber es het müesse si:) mir Bärner si gar nid langsam!!! Nur die komische usem Ämmitau und de andere Kaffs!! D'Stadtbärner si aui ganz normau und rede o so! Luzernerisch isch schön zum lose aber nid zum läse, sorry, es het mir zviu o's und e's...bi eher für ä's!!;) aber du gsehsch, mir hei beidi defizit, vo däm här si mr ja itz wieder quit, oder?
übrigens: danke, dass dr gruess hesch usgrichtet!
[DT|_Me]DEADSTAR
13-03-2006, 10:46 AM
sorry, aber es het müesse si:) mir Bärner si gar nid langsam!!! Nur die komische usem Ämmitau und de andere Kaffs!! D'Stadtbärner si aui ganz normau und rede o so! Luzernerisch isch schön zum lose aber nid zum läse, sorry, es het mir zviu o's und e's...bi eher für ä's!!;) aber du gsehsch, mir hei beidi defizit, vo däm här si mr ja itz wieder quit, oder?
übrigens: danke, dass dr gruess hesch usgrichtet!
es gsed ganz deno us...
scho rächt, leider wössemer no emmer ned meh öber Swiss-Gigs oder Open-Air Uftrett ide Schwiiz :(
Blackbutterfly
13-03-2006, 07:11 PM
Ja mi schissts o langsam rächt a...was isch itz eigentlech so dr aktuell Stand? I ha letscht Wuche rächt viu um d'Ohre gha und gar nüme richtig mitbecho. Auso dass si d'Japaner go ga bsueche weiss i no, aber wie gsehts süsch so us, mit Amerika u so? Und dr Album-Release-Termin, gits nöii Grücht???
I ha mr zwar grad am Friti z'Placeboalbum kouft:D auso so die nächschte drü Wuche sötti mit däm no so knapp überstah...es isch rächt geil, aber auso nid ganz so rockig wie si akündet hei...aber easy, es tönt sexy!;)
helene
21-03-2006, 12:39 PM
german, german...yes but where are the "french" swiss ? lol
Blackbutterfly
22-03-2006, 12:32 PM
the french swiss are in their own thread...this thread here was founded for the swiss who aren't that talented in speaking french(it's a quite difficult language actually!):rolleyes:
joeravitz
27-03-2006, 01:36 PM
hy there!
ändlech ou no es paar schwitzerdütsch-sprächendi freakz gfunge... cool
joe
helene
27-03-2006, 05:06 PM
the french swiss are in their own thread...this thread here was founded for the swiss who aren't that talented in speaking french(it's a quite difficult language actually!):rolleyes:
ok ok ... enjoy your thread !!
bye !
Blackbutterfly
27-03-2006, 05:35 PM
hy there!
joe
woooohoooo, so geil!!! itz si mr scho zviert:D i ha geschter nämlech no öpper agworbe, gäu noe...:happy:
d'swisscommunity isch am wachse....sehr guet! itz muessi de würklech mau hinger mis siggy...öppis mit Muse, Chüe und villecht no Bärgli....:LOL:
[DT|_Me]DEADSTAR
28-03-2006, 10:12 AM
hy there!
joe
Wonderbar ond was ech grad gsehne: Besch du in Paington??? - Du glöckleche 2 Dörfli vo MUSE entfärnt! - Ech be scho 3 Woche en Paington gsi ond 17 Woche en Torquay ;)
Gsed mer euch eigentli am Southside? - Ech be am Start det obe! MUSE ;D
Blackbutterfly
28-03-2006, 02:52 PM
D'noe und i gö per outostopp uf Japan a die Festivals dert:p
I bi immer no drfür,dass si d'schwiz o beehre! *GURTEEEEEEEEE*:D
joeravitz
28-03-2006, 03:59 PM
DEADSTAR']Wonderbar ond was ech grad gsehne: Besch du in Paington??? - Du glöckleche 2 Dörfli vo MUSE entfärnt! - Ech be scho 3 Woche en Paington gsi ond 17 Woche en Torquay ;)
Gsed mer euch eigentli am Southside? - Ech be am Start det obe! MUSE ;D
jo i bi jetzt grad vo paignton zrügg cho, bi sit änds januar dert gsi. chli ide sprochschueu gsi und bire family gwohnt und so. aber south-west england rockt definitiv!!
bi leider nid am southside, drfür aber wahrschinlech vom 30.6. bis 2.7. z belfort (F) :D
[DT|_Me]DEADSTAR
29-03-2006, 10:19 AM
jo i bi jetzt grad vo paignton zrügg cho, bi sit änds januar dert gsi. chli ide sprochschueu gsi und bire family gwohnt und so. aber south-west england rockt definitiv!!
bi leider nid am southside, drfür aber wahrschinlech vom 30.6. bis 2.7. z belfort (F) :D
...eek Belfort ^^ det chammer sech jo ned mou met Frönde Lüüt onterhalte, emu ech ned met mim agschlagne Französisch! - Ech zieh mou s'Southside vor ond nochhär evt. no as Wretcher!
;)
[DT|_Me]DEADSTAR
04-04-2006, 10:08 AM
Send er alli gstorbe? Jetzt gohts doch erscht rechtig los, no öppe 87-88 Täg ond mer hend en wonderbari Special Edition Muse CD i üsne Händ... jetzt send jo scho mol 4 Tracks döregleaked ond die tööned geiler als alles womer chan erwarte! --> btw: De Link: http://muse-dmg.cjb.net/
Min jetztig Favorit esch: Debase Masons Grog (so hed no keis Lied vo Muse grockt osser vellech grad Dead Star oder gwössi Teili vo In Your World)
...ech freue mech wie es chliises Chend ofs Southside und jetzt neu eventuell au as Frequency Festival.
Ech hoffe ech gsäch euch irgendwo dete!
Blackbutterfly
05-04-2006, 10:38 AM
warum special edition? hets da irgendöppis gä, woni nid ha mitbecho???
Aber d'lieder uf dere site si würk dr HAMMER!!!!!!:D I wott mr aber itz trotzdäm müeh gä, nid aues scho vorhär zlose,damit dä moment vom i plattelade stürme nid verderbe...i wirde die erschti si, wo dert dinne z'album chouft!!! Aber es isch scho sicher,dass es o bi üs am 3.Juli usechunt,oder? Wüu läger mani würklech nüm warte...
i überlege mrs grad so schwär,öbi i nid glich as greenfield wett.Auerdinngs müessti das mit mire Gaschtfamilie vo mim Stage abmache-uf franz,und das schisst mi scho grausam a!!:indiff:
[DT|_Me]DEADSTAR
06-04-2006, 10:10 AM
warum special edition? hets da irgendöppis gä, woni nid ha mitbecho???
Aber d'lieder uf dere site si würk dr HAMMER!!!!!!:D I wott mr aber itz trotzdäm müeh gä, nid aues scho vorhär zlose,damit dä moment vom i plattelade stürme nid verderbe...i wirde die erschti si, wo dert dinne z'album chouft!!! Aber es isch scho sicher,dass es o bi üs am 3.Juli usechunt,oder? Wüu läger mani würklech nüm warte...
i überlege mrs grad so schwär,öbi i nid glich as greenfield wett.Auerdinngs müessti das mit mire Gaschtfamilie vo mim Stage abmache-uf franz,und das schisst mi scho grausam a!!:indiff:
Also s'Greenfield Tick hani scho sedem 5.1. ;) ond es lohnt sech emmer meh: Placebo, Tool, Maximo Park, Hard-Fi, Billy Talent ond ech hoffe es chömed no es paar gueti dezue. Mini Hoffnig, dass Queens of the Stone Age no chömed esch emmer noni erlosche. Es wär zu schön: DO am NovaRock, FR oder SO am Greenfield ond SA en London...
...zom neue Albom: Ech werd ned chönne warte. Wenns döreleaked werd echs ha aber trotzdem am erschte Tag grad gos Albom pöschtle. Vellech geds jo weder sone limited Edition wie be Hullabaloo met 2 CD's...
So long...
Deadstar % Lukas
mr.gabriel
10-04-2006, 06:53 PM
hey hey ihär sind doch nid e lei ^^
ich bi doch au no da.
ich hoffe MUSE chund wieder mal i d'schwyz. bi erst sit meh als es jahr fan. besser gseid has voher nid kennt.
und jetzt bini de absoluti fan.
naja. aber ich wot scho mal live go gucke. isch jo diä best live band wos gid.
de wotis au mal live gucke ^^
aber naja. wenn sie niä zu üs chömed denn chanis au nie gseh :-(
jojo ich hoffes mal sich chömed gli. das jahr chanis glaub vergesse.
isi
ich wer also en member meh *g*
greez gabriel
[DT|_Me]DEADSTAR
10-04-2006, 08:28 PM
hey hey ihär sind doch nid e lei ^^
ich bi doch au no da.
ich hoffe MUSE chund wieder mal i d'schwyz. bi erst sit meh als es jahr fan. besser gseid has voher nid kennt.
und jetzt bini de absoluti fan.
naja. aber ich wot scho mal live go gucke. isch jo diä best live band wos gid.
de wotis au mal live gucke ^^
aber naja. wenn sie niä zu üs chömed denn chanis au nie gseh :-(
jojo ich hoffes mal sich chömed gli. das jahr chanis glaub vergesse.
isi
ich wer also en member meh *g*
greez gabriel
Tja Gabriel
HÖTT ESCH DIN VERDAMMTI GLÖCKSTAG MUSE CHÖMED AS OPEN AIR GAMPEL - ECH STERBE, ÄNDLECH WEDER DARF ECH DIE GÖTTER WEDER LIVE IN AKTION GSE. - SOBALD D'TICKETS IN VERCHAUF CHÖMED SECHERECH MER ES PAAR OND WERD MET EUCH OFEM CAMPING PLATZ OF MUSE AASTOSSE ;)
mr.gabriel
11-04-2006, 05:58 PM
heeey jo , das isch verdammt en überraschig ^^
ha nur no schiss. das ich mis ticket zspat chaufe und den keis be bechum :-s
ich hoffe so wit chunds nid. muess zerst ebe no es paar kollege überzüge *g*
naja. ich hoff das gad nid zlang.
http://2006.openairgampel.ch/img/news/plakat.jpg
greez gabriel
Blackbutterfly
11-04-2006, 06:07 PM
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I liebe se eifach!!! Das isch perfekt,chrützt sech nid mit irgendwelchne Ferieplän&isch im Ouguscht auso sicher schöns Wätter!
Auso we dini Kollege nid wei,geisch eifach allei,Muse muess me gseh,öb mit oder ohni kollege! U süsch si ämu mir da! Fröi mi scho druf, öich und Muse mau live zgseh!:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
So,hüpfe itz no e rundi desume und lose...MUSE natürlech!!!!!
mr.gabriel
11-04-2006, 06:16 PM
yeah ;-)
so isch es. ich has hüt fast nid glaubt. vorallem will ich mich gester weider mal gfragt han wennd diä mmal wieder i üsi schöni schwiz chömed ^^
*freu* *freu* *freu* *freu* *freu*
:yesey: lets rock with MUSE
[DT|_Me]DEADSTAR
11-04-2006, 07:27 PM
yeah ;-)
so isch es. ich has hüt fast nid glaubt. vorallem will ich mich gester weider mal gfragt han wennd diä mmal wieder i üsi schöni schwiz chömed ^^
*freu* *freu* *freu* *freu* *freu*
:yesey: lets rock with MUSE
Tja wärsch chli regelmässiger do enne gsi hätsch es vo mer scho geschter gwösst gha :D
mr.gabriel
11-04-2006, 07:29 PM
jo ha mi erst sit gester agmäldet. ha üch zwar gfunde. aber ha nid bis zlest gläse. und schribe jani jo no nid chöne. willi no keis rächt gha han :-)
isch lustig dasi mi nid schö früäner hiä agmäldet han.
Blackbutterfly
12-04-2006, 11:33 AM
na,itz hesch ämu die lücke gschlosse& de isch ja aues guet:)
[DT|_Me]DEADSTAR
12-04-2006, 08:48 PM
also ech ond mini Kollege send jetzt scho mou gäge die 10 Lüüt wo as Gampel gönd, das werd es riiiese Fäscht. Ech mage fascht weniger druf warte als of d'CD
Blackbutterfly
13-04-2006, 08:49 AM
DEADSTAR']also ech ond mini Kollege send jetzt scho mou gäge die 10 Lüüt wo as Gampel gönd, das werd es riiiese Fäscht. Ech mage fascht weniger druf warte als of d'CD
ja rächt hesch! vorauem louft bis zum cd-release no uuu viu bi mir und när si eifach ferie...zum glück gani furt,süsch würdi das nid dürestah...weiss me eigentlech scho öppis vo wäge single? wenn dass si usechunt und weles lied etc?
bis itz si mr gloub fang z'viert oder so...mi bescht kolleg bini no am überrede...
aber hey,i wott euch de uf jede fau dert gseh!
mr.gabriel
13-04-2006, 03:41 PM
logisch bini det^^
wiä viel das miär sind weiss ich no nid.
ich hoffe es wirdet no chli meh. naja. mal luege ha jo no zit.
ha mal öpert gfragt weg de tickets. ich heig gnueg zit. also mösst nid luege das alles usverchauft sig :-)
weg de neue singel weissi sowie so nix ^^. freu mi eifach immer uf alles.
[DT|_Me]DEADSTAR
13-04-2006, 07:02 PM
logisch bini det^^
wiä viel das miär sind weiss ich no nid.
ich hoffe es wirdet no chli meh. naja. mal luege ha jo no zit.
ha mal öpert gfragt weg de tickets. ich heig gnueg zit. also mösst nid luege das alles usverchauft sig :-)
weg de neue singel weissi sowie so nix ^^. freu mi eifach immer uf alles.
Jo die chond ergendeinisch ändi Juni heds gheisse, weiss jetzt s'gnaue Datom au ned osswändig. De Tom Kirk hed jo gseid gha es sigi ned Crying Shame bzw. Pee Candle oder wie de Song de halt heisst!
Megalili
13-04-2006, 09:14 PM
Hey ;)
Ich bin aus Schweiz aber ich spreche nicht schwiitzerütch, nur französich ;)
mr.gabriel
14-04-2006, 10:38 AM
yeah :)
willkommen.
verstehst du auch schriftdeutsch? oder nur französisch?
ich hoffe du kommst doch auch ans gampel oder?
Megalili
14-04-2006, 12:07 PM
Ist es sicher dass sie kommen nach Gampel ???? !!!!! :eek: Ich hatte nicht gesehen in die Kalendar ...
Wenn sie gehen, will ich auch gehen :p Ich wohne im Wallis ;)
Ja ich verstehe schriftdeutsch aber ich mache Fehler wenn ich schreibe :p
[DT|_Me]DEADSTAR
14-04-2006, 01:53 PM
Ist es sicher dass sie kommen nach Gampel ???? !!!!! :eek: Ich hatte nicht gesehen in die Kalendar ...
Wenn sie gehen, will ich auch gehen :p Ich wohne im Wallis ;)
Ja ich verstehe schriftdeutsch aber ich mache Fehler wenn ich schreibe :p
Lieber Deutsch mit Fehlern lesen als mein Französisch, welches nicht zu entziffern wäre...
mr.gabriel
14-04-2006, 04:24 PM
Ist es sicher dass sie kommen nach Gampel ????
jaa ganz sicher ^^
am 18. august 2006 am GAMPEL ^^
ist jo sau geil wenn du im wallis lebst.
du hast es sehr gut :)
[DT|_Me]DEADSTAR
14-04-2006, 05:38 PM
jaa ganz sicher ^^
am 18. august 2006 am GAMPEL ^^
ist jo sau geil wenn du im wallis lebst.
du hast es sehr gut :)
Vergiss nicht wir alle habens saugut, denn wenn du in Ägypten wohnen würdest wie einer den im MSN habe sähe das ganz anders aus. Die erste MUSE CD die er dort kaufen konnte war Absolution und Muse live zu sehen wäre für ihn ein grösseres Wunder als die Pyramiden auf den Kopf zu stellen!
mr.gabriel
14-04-2006, 09:19 PM
*g*
hehe, okey ich jamere nicht mehr :LOL:
danke für deine gedanken ;)
also Wallis ist einen katzensprung *g*
*sicherweiteraufmuselfreu*
:happy:
pellas
17-04-2006, 07:00 PM
so jetzt wollen wir da mal schauen was das grossmaul deadstar so zu sagen hat... :LOL:
dann wollen wir doch mal das wallis aufmischen;)
Blackbutterfly
18-04-2006, 02:06 PM
das ist wohl bloss was für insiders...ich wünschte, noe wäre eeeeendlich zurück aus ihren ferien,dann könnt ich hier auch frisch fröhlich insiders kultivieren...:p
sorry,hab mich noch nie gern ausgeschlossen gefühlt;)
Megalili
20-04-2006, 11:31 AM
Youhou ^^
Ich bin da ! :p
Ich habe "fiesta" gemacht (ist es richtig ??) :LOL: und ich bin noch ein bischen müde :p
Montag war ein guter Tag ! Hehe ^^ Das war die "Fiesta" im Wallis !
Mr.Gabriel, ich habe nicht verstehen -> "ist jo sau geil wenn du im wallis lebst."
*jo sau geil* ? Was ist denn das ? :$
mr.gabriel
20-04-2006, 03:25 PM
Mr.Gabriel, ich habe nicht verstehen -> "ist jo sau geil wenn du im wallis lebst."
*jo sau geil* ? Was ist denn das ? :$
naja ;)
ich sehe es so: es ist ein riesen vorteil, gegenüber mir.
du bist sehr nahe am ziel ort ^^
nicht falsch verstehen :happy:
Blackbutterfly
21-04-2006, 09:26 AM
aber hey, die sbb kombitickets sind jetzt zu haben: fr-so 159.- camping ist gratis...na das ist doch was! und es sollte noch genug haben... es gibt auch tix nur für einzelne tage, falls du nur Muse sehen willst... wir werden alle ins Wallis kommen, notfalls würd ich sogar per autostopp hin!!
noch 3 monate und 27 tage...eine halbe eeeeeewigkeit!!!!!
mr.gabriel
21-04-2006, 10:58 AM
aber hey, die sbb kombitickets sind jetzt zu haben: fr-so 159.- camping ist gratis...na das ist doch was! und es sollte noch genug haben... es gibt auch tix nur für einzelne tage, falls du nur Muse sehen willst... wir werden alle ins Wallis kommen, notfalls würd ich sogar per autostopp hin!!
noch 3 monate und 27 tage...eine halbe eeeeeewigkeit!!!!!
was ich komisch finde isch, dass diä nur 9 stutz türer sind. findi super. aber komisch.
und mis problem isch no. wenn ich würd gah. de nähmti au FR - SO also 158.60 SFr.
ABER
ich hett vo de post no rabbat. also det würdi glaub es 4 tages ticket für nur 100 stutz becho.
aber das isch sicher ohni zug und so. und das würd mi verdammt achotze *g*
naja. egal mal luege was sich ergid.
naja. mini problem und ich :rolleyes:
naja gad würkli no lang bis es isch. und wiä ich gseh hets bi railaway no mega gnueg tickets. vo dem her hani nid so stress. ussert das d'post nur 1000 tickets hed fuer 100 SFr. (sry, sind ja mini probelm :happy: )
............
Blackbutterfly
22-04-2006, 01:55 PM
kes problem;)
ja, vo de poschttix hani o ghört, aber für lüt ohni halbtaxabo(wie mi) choschtet Gampel hi und zrügg 98 stutz...vo däm här lohnt sech das überhoupt gar nid! Und dr donnschtigsheadliner isch o no nid dusse, auso wenn das nid öpper würk tolls isch, de gani scho ersch am friti. D'posttickets chönnt me am nächschte donnschti(27.4.) becho, gäu? auso, weme schnäu gnue isch...
und i hami itz derzue entschlosse, dass i sogar würd hiloufe. jawohl. da müessti zwar äuä scho itz starte...;)
mr.gabriel
22-04-2006, 05:10 PM
D'posttickets chönnt me am nächschte donnschti(27.4.) becho, gäu? auso, weme schnäu gnue isch...
und i hami itz derzue entschlosse, dass i sogar würd hiloufe. jawohl. da müessti zwar äuä scho itz starte...;)
jo genau so. aber ich chauf mer gschieder eis bi railaway.
sogar laufe würsch, hilfe :eek:
ja isi. de würd ich diär de viel spass wünsche :p
aber ich hoffe de zug gits no bis denn.
meh weiss jo niä, was no alles passiert bis det hi.
:happy:
[DT|_Me]DEADSTAR
24-04-2006, 12:43 PM
so jetzt wollen wir da mal schauen was das grossmaul deadstar so zu sagen hat... :LOL:
dann wollen wir doch mal das wallis aufmischen;)
Rockli du wandelndi Schnapps-Kanüle jetzt werd weder grockt!
So ond ech ben jetzt nochere Woche Usziit weder zrogg ond han mösse feschtstelle, dass eigentli gar ned vell gloffe esch ir Zwöscheziit, es paar Tracknäme send zwar bekannt gä worde aber meh wössemer jo gliich noni:
1. Take A Bow *
2. Starlight *
3. Supermassive Black Hole*
4. Untittled**
5. A Soldier’s poem*
6. Invincible*
7. Untittled**
8. Exo Politics*
9. City of Desilusion*
10. Untittled**
11. Knights of Cydonia*
* tittles that may change
** Undefined tittles until now.
... wien er gsänd esch d'Azahl vode Tracks noni definitiv ond velli Tettle au noni...
Megalili
24-04-2006, 08:20 PM
Cool ich kann schwitzerdütch lernen :p (wenn ich verstehe :p)
Wann kann man die Ticketen für Gampel kaufen ?
[DT|_Me]DEADSTAR
24-04-2006, 09:51 PM
Cool ich kann schwitzerdütch lernen :p (wenn ich verstehe :p)
Wann kann man die Ticketen für Gampel kaufen ?
Sind schon lange im Verkauf! - Man sieht sich hoffentlich auf ein Bierchen ;)
Megalili
25-04-2006, 12:32 PM
niah :eek: schon ? huhu ich muss schnell kaufen also :eek: sind es noch ticket für Muse ?:$ :(
mr.gabriel
25-04-2006, 05:41 PM
niah :eek: schon ? huhu ich muss schnell kaufen also :eek: sind es noch ticket für Muse ?:$ :(
kein stress kein stress :-) es hat noch genug für alle.
ich hab mir das ticket auch noch nicht geholt.
aber ich stress mich auch nicht ;)
so schnell geht das nicht:)
Megalili
25-04-2006, 06:30 PM
ok ^^ ouf ! :D
So ich werde mein Ticket haben :D
Aber, wo kann ich das Ticket kaufen ? nur beim internet oder auch bei Ticketcorner ?
[DT|_Me]DEADSTAR
26-04-2006, 05:52 AM
ok ^^ ouf ! :D
So ich werde mein Ticket haben :D
Aber, wo kann ich das Ticket kaufen ? nur beim internet oder auch bei Ticketcorner ?
Du kannst dir dein Ticket überall kaufen sogar bei der SBB mit oder ohne kombiniertem Bahnbillet.
--> So liebe Leute, nun ist es so gut wie offiziell: Dom von Muse selbst hat durchsickern lassen, dass Muse im November durch Deutschland rauschen wird, das würde dann für uns wohl heissen, dass wir sie im gleichen Zeitraum ebenfalls sehen würden!
mr.gabriel
26-04-2006, 05:46 PM
DEADSTAR']Du kannst dir dein Ticket überall kaufen sogar bei der SBB mit oder ohne kombiniertem Bahnbillet.
--> So liebe Leute, nun ist es so gut wie offiziell: Dom von Muse selbst hat durchsickern lassen, dass Muse im November durch Deutschland rauschen wird, das würde dann für uns wohl heissen, dass wir sie im gleichen Zeitraum ebenfalls sehen würden!
geiiiiil. das heisst ich muess im herbst no nach st. galle oder so ^^
jo isi ich freu mi. det wirdi ganz sicher de bii siii. (so ganz sicher wiä ich am gampel bi) aber e konzert isch halt scho geiler.
@Megalili:
ich würde es direct bei www.openairgampel.ch bestellen. ist am besten.
ausser du willst ZUG in der schweiz auch dazu. dann bei www.railaway.ch
greeez gabriel
[DT|_Me]DEADSTAR
27-04-2006, 09:19 AM
kauft euer Ticket morgen bei hellowyellow, es soll eine spezielle Aktion sein hab ich gelesen. Wenn sie wirklich überzeugt die Aktion kauf ich ein paar auf Reserve!
Gruss
Deadi
Blackbutterfly
28-04-2006, 02:26 PM
welche aktion meinst du?
naja however...ich kauf mir mein ticket in einer stunde...JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUU
:D :D :D :D
bei railways,weil ich nun doch nicht zu fuss hin will;)
übrigens deadstar: danke noch für deine trackliste,ich wär wieder mal zu faul gewesen dazu... du hast deine hausaufgaben gemacht!:happy:
ciao zäme,
min name isch alex, bin 18ni und, öb ers glaubed odr nöd, MUSE-fan.. find kuhl, dass es ez ma es swiss board git!
leider leider chani z gampel nöd debi sii (matur :( ), aber wie mer ghört rockeds im november ja wieder da (oder ide nöchi..)
stay muse
axi
€dit: uund ich lebe ide hauptstadt vo de schwiiz, züüri.. ;-) nöd bööös werde, liebi berner, nu gspass..
[DT|_Me]DEADSTAR
30-04-2006, 08:03 PM
ciao zäme,
min name isch alex, bin 18ni und, öb ers glaubed odr nöd, MUSE-fan.. find kuhl, dass es ez ma es swiss board git!
leider leider chani z gampel nöd debi sii (matur :( ), aber wie mer ghört rockeds im november ja wieder da (oder ide nöchi..)
stay muse
axi
€dit: uund ich lebe ide hauptstadt vo de schwiiz, züüri.. ;-) nöd bööös werde, liebi berner, nu gspass..
Salü axi
Matura am Ändi vo de Sommerferie??? - I don't get it...
Ech hoffe mer gsed sech de mou amene Gig!
dwydav
30-04-2006, 08:07 PM
LONG LIVE SWITZERLAND!!! although swiss germany sucks
DEADSTAR']
Matura am Ändi vo de Sommerferie??? - I don't get it...
vorbereite fü die mündlich matur, sprich büecher lese, gschicht lerne..
so wien ich mich kenne, mach ich das ebe eh uf de letschti drücker.. aber ma luege, vilich klappts ja ziitlich trotzdem mit gampel
[DT|_Me]DEADSTAR
01-05-2006, 04:44 PM
LONG LIVE SWITZERLAND!!! although swiss germany sucks
... that's your opinion so stay away from here and keep it for yourself please ...
vorbereite fü die mündlich matur, sprich büecher lese, gschicht lerne..
so wien ich mich kenne, mach ich das ebe eh uf de letschti drücker.. aber ma luege, vilich klappts ja ziitlich trotzdem mit gampel
Hend er mödlech Matur noch de Sommerferie? - strange
Jo wär geil wenns gliich wörsch schaffe.
yep, gad afang september.. ja, was meinsch, bis wenn chamer no tix chaufe?
dwydav
01-05-2006, 06:01 PM
DEADSTAR']... that's your opinion so stay away from here and keep it for yourself please ...
Hend er mödlech Matur noch de Sommerferie? - strange
Jo wär geil wenns gliich wörsch schaffe.
t'was a joke.. I wouldn't have put it in that tiny font if I actually meant it
Blackbutterfly
01-05-2006, 07:24 PM
es sött gloubs no gnue tix ha! du chunnsch scho no a eis!
auso i ha itz mis*yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaah*
aber z'railways-agebot stimmt so wies im internet steit hinger und vore nid!!! dä priis beinhautet nur ds festivalticket und dr shuttlebus für dert hi aber nid ono z'zugticket. für das muess me no äxtra bläche...was heisst,dass es ganz schön tüür chunt när...aber egau,es ischs mr wärt und i wirde sicher nid enttüscht!
Megalili
02-05-2006, 08:38 AM
t'was a joke.. I wouldn't have put it in that tiny font if I actually meant it
;) si tu veux parler français y a le topic "francophones reveillez vous" ou je sais plus quel titre j'ai mis... y'a quelques romands ;)
Mr Gabriel -> Danke für die Addressen. Ich werde meine Ticket kaufen. Aber ich hörte dass dieser vierte Album war nicht als gut als die anderen :$
So ich will ein bischen warten...:) Ich habe nicth viel Geld. Ich bin Student. So will ich mein Geld sparen :p
[DT|_Me]DEADSTAR
02-05-2006, 04:46 PM
Ich habe bis jetzt zwar nur 4 Songs gehört aber alle 4 sind meiner Meinung nach TOP-Songs. Also gehören zu den Besten, die man von MUSE kennt, ich denke das neue Album wird ein Mega-Knüller!
mr.gabriel
02-05-2006, 05:52 PM
DEADSTAR']Ich habe bis jetzt zwar nur 4 Songs gehört aber alle 4 sind meiner Meinung nach TOP-Songs. Also gehören zu den Besten, die man von MUSE kennt, ich denke das neue Album wird ein Mega-Knüller!
logisch wirds das ^^
man meh muess nur dra glaube. de wird das oberhammer *freu*
ich ha mis ticked no nid. aber wenn diä blöd rückreis würkli nid de biii isch. de lueg ich glaub öb ich no vo de post es billet überchum.
was ich zwar weniger glaube. aber meh weiss jo nie *g*.
muess mal luege wiä viel das is wallis chostet.
greez gabriel
[DT|_Me]DEADSTAR
03-05-2006, 10:21 AM
logisch wirds das ^^
man meh muess nur dra glaube. de wird das oberhammer *freu*
ich ha mis ticked no nid. aber wenn diä blöd rückreis würkli nid de biii isch. de lueg ich glaub öb ich no vo de post es billet überchum.
was ich zwar weniger glaube. aber meh weiss jo nie *g*.
muess mal luege wiä viel das is wallis chostet.
greez gabriel
d'Poschtbillet sind scho wäg! Send aber nor FR-SO gsi! --> do ech jo s'Halbtax han chauf ech mer s'Gleis 7 ond fahre dementsprächend! Werd sech secher lohne die Investition, do ech em Monet min. 1 noch Zöri fahre ond so jedes Mol chan 11.- spare!
EDIT: Enzwösche könnemer jo de Albumtetel!
BLACK HOLES AND REVELATIONS
DEADSTAR']Ich habe bis jetzt zwar nur 4 Songs gehört aber alle 4 sind meiner Meinung nach TOP-Songs. Also gehören zu den Besten, die man von MUSE kennt, ich denke das neue Album wird ein Mega-Knüller!
:eek: woher hast du dann diese? kriegt man die auch als normalsterblicher zu hören, oder gehörst du zu einer geheimoperierenden muse-sekte? bin trotz langem stöbern nur auf die hörprobe von "knights of cydonia" gekommen...
mr.gabriel
04-05-2006, 05:40 PM
DEADSTAR']BOOTLEGS ROCKEN !!!
Leut freut euch auf dieses Album die 4 Bootlegs rocken ja wie die Sau... So kennt ihr Muse noch gar nicht! Black Holes and Revelations wird der Titel des Albums sein. P.S. Die Single Supermassive Black hole ist schon am 12. Juni auf muse.mu zu holen vor dem Release am 17. Juni in den Läden. In dem Sinne: Debase Masons Grog, Crying Shame, Burning Bandits, DES
ausgezeichnet / Deadstar / 03.05.2006
so so da hed eine scho mal vorgschribe ^^
[DT|_Me]DEADSTAR
08-05-2006, 10:10 AM
@axi: Dies sollte deine Fragen wohl beantworten:
DEADSTAR']Send er alli gstorbe? Jetzt gohts doch erscht rechtig los, no öppe 87-88 Täg ond mer hend en wonderbari Special Edition Muse CD i üsne Händ... jetzt send jo scho mol 4 Tracks döregleaked ond die tööned geiler als alles womer chan erwarte! --> btw: De Link: http://muse-dmg.cjb.net/
Min jetztig Favorit esch: Debase Masons Grog (so hed no keis Lied vo Muse grockt osser vellech grad Dead Star oder gwössi Teili vo In Your World)
...ech freue mech wie es chliises Chend ofs Southside und jetzt neu eventuell au as Frequency Festival.
Ech hoffe ech gsäch euch irgendwo dete!
DEADSTAR']Rockli du wandelndi Schnapps-Kanüle jetzt werd weder grockt!
So ond ech ben jetzt nochere Woche Usziit weder zrogg ond han mösse feschtstelle, dass eigentli gar ned vell gloffe esch ir Zwöscheziit, es paar Tracknäme send zwar bekannt gä worde aber meh wössemer jo gliich noni:
1. Take A Bow *
2. Starlight *
3. Supermassive Black Hole*
4. Untittled**
5. A Soldier’s poem*
6. Invincible*
7. Untittled**
8. Exo Politics*
9. City of Desilusion*
10. Untittled**
11. Knights of Cydonia*
* tittles that may change
** Undefined tittles until now.
... wien er gsänd esch d'Azahl vode Tracks noni definitiv ond velli Tettle au noni...
Hött lauft öbrigens Supermassiv Black Hole zom erschte Mol em Radio ond morn esch si als Download erhältlech! + en B-Side ond s'Artwork...
bitte posted, wenn ehr ergendwo en Radioufzeichnig vo SMBH fendet!
Blackbutterfly
08-05-2006, 07:03 PM
das mitem radio weiss i, bi grad am usefinde,öb ig das ev. o mit üsere sateliteschüssle chönnt empfange...weisch du villecht o no grad,wo dass me d'b-side und ds artwork cha abelade? si wei se ja ersch am 12. juni hie uf dr site zum download freigä,oder nid?!?
[DT|_Me]DEADSTAR
08-05-2006, 08:19 PM
Liebe Leut, checkt eure PM, es wird sich lohnen ;)
[DT|_Me]DEADSTAR
08-05-2006, 08:28 PM
das mitem radio weiss i, bi grad am usefinde,öb ig das ev. o mit üsere sateliteschüssle chönnt empfange...weisch du villecht o no grad,wo dass me d'b-side und ds artwork cha abelade? si wei se ja ersch am 12. juni hie uf dr site zum download freigä,oder nid?!?
Muesch dini Sat-Schössle ned usrechte nor mini Private Message läse!
--> MORN am 9.5.06 chasch d'SMBH Single inkl. B-Side ond Artwork choschteverbonde Abelade, ned ersch am 12. Juni...
Ech geb no kei Komentar zo dem Song ab, losedne eifach mou!
[DT|_Me]DEADSTAR
09-05-2006, 07:21 AM
BAD NEWS :(
Just a reminder that the new Muse single, aired today for the first time on the BBC's Radio 1, will be available to download from Muse.mu and other reputable sites tomorrow morning (12:00 AM).
The new single will NOT include artwork or a b-side as previously reported - these will be available on the 12th June.
Blackbutterfly
09-05-2006, 08:05 AM
Heeeeyyyy!!! Danke viu mau für dini pm!!! hane itz grad glost...haha,geit ab! isch zum teil zimli Prince-mässig...:LOL: aber irgendwie het er auso scho rächt öppis! i gloube,je meh is wirde lose,umso besser gfauts mr när. Mau es Lied, wo me sogar drzue chönnt tanze...;) Es isch nid umbedingt typisch Muse,ersch so ab dr Bridge när. Und i finde, es geit scho so chli richtig Mainstream...vo däm hauti auerdings nid au zu viu,auso z'ganze Aubum söu de bitte nid so si! Naja, das isch mini Meinig...was hautet dir drvo?
Mischt,de geits ja no eeeeewigs bis zur B-Side&Artwork!:indiff:
[DT|_Me]DEADSTAR
09-05-2006, 10:04 AM
Heeeeyyyy!!! Danke viu mau für dini pm!!! hane itz grad glost...haha,geit ab! isch zum teil zimli Prince-mässig...:LOL: aber irgendwie het er auso scho rächt öppis! i gloube,je meh is wirde lose,umso besser gfauts mr när. Mau es Lied, wo me sogar drzue chönnt tanze...;) Es isch nid umbedingt typisch Muse,ersch so ab dr Bridge när. Und i finde, es geit scho so chli richtig Mainstream...vo däm hauti auerdings nid au zu viu,auso z'ganze Aubum söu de bitte nid so si! Naja, das isch mini Meinig...was hautet dir drvo?
Mischt,de geits ja no eeeeewigs bis zur B-Side&Artwork!:indiff:
Also zo minnere Meinig:
1. Ech liebe de Song!
2. Ech hasse de Song wells eifach ned Muse esch...
3. Knights werd wohl ned vell besser si (könne zwar noni s'ganze Lied) tönt allerdengs au so verwäge...
4. Debase Masons Grog werd alles rette!
... Britney Bellamy please find your way back to powerfull tracks ...
Blackbutterfly
09-05-2006, 07:21 PM
[QUOTE='[DT|_Me]DEADSTAR']Also zo minnere Meinig:
1. Ech liebe de Song!
2. Ech hasse de Song wells eifach ned Muse esch...
QUOTE]
huchhuchhuch...mir hei ä schizophrenie persönlechkeit i üsere Mitti...;)
nei,i gloubs i weiss was de meinsch! es isch nid Muse, aber es geit ab...und es isch sone Ohrwurm,dä bringt me itz ächt nüm use...in chürzeschter Zyt wird di ganzi Schwiz Prince-mässig druflos summe! Hm, naja,i hane wiudi Fantasie:happy:
However, es ganzes Aubum mit söttigem Zügs wär würk too much! Aber i gloubes nid, das experimentelle Zügs mit dr Trumpete tönt ämu scho mau zimli viuversprächend,auso ja,d'beschribige drvo... Es isch Muse, MUSE CHA EIFACH NID SCHLÄCHT SI!!!!!! Süsch isch mini Wäut i de Grundfeschte erschütteret!
ach no öppis, am Afang vo dire Version flüsteret ä Frou(gloubes ämu,villecht ischs o dr Bellamy:)) "like this". Ghört das drzue oder isch das vom Radio oder was???
[DT|_Me]DEADSTAR
09-05-2006, 08:25 PM
ach no öppis, am Afang vo dire Version flüsteret ä Frou(gloubes ämu,villecht ischs o dr Bellamy:)) "like this". Ghört das drzue oder isch das vom Radio oder was???
Supermassive black hole which I think is a great title it's the new Single from muse and it SOUNDS LIKE THIS ;D
genau das esch d'Moderatorin... Do ech kei gueti Iirechtig zom Ufnäh han han ech mösse Micaschloss ond Audio-out öberbröcke ond han be de Ufnahm nüt ghört... Ech han mech müesse of d'Sekondeazeig verloh, das esch heavy ond för das esches mer doch no zemmli guet glonge ;)
Blackbutterfly
09-05-2006, 08:42 PM
aber sicher doch! :) es isch es wahrs Meischterwärk,i häts nid z'stang bracht!
und es louft itz andurend uf mim i-pod und i mim chopf...sicher o no i mine tröim;)
wollte auch mal hallo sagen.
muse-fan seit der ersten stunde.
schon 4 konzerte miterlebt, 5. steht unmittelbar bevor.
neues lied geht ab wie sau!
:)
[DT|_Me]DEADSTAR
11-05-2006, 09:55 AM
Wunderbar, ein neues Gesicht unter uns, das sieht man immer gerne! Woher kommst du denn?
winterthur.
hier habe ich auch muse zum ersten mal live gesehen!
ja hallo zäme und messi für d pm..
um ehrli zsi, hani d single scho es biz länger, da sie bereits am siebte mai "gleaked" isch, das heisst für churzi ziit uf http://invictus.softmeg.com gsi isch, bevor s d band selber wieder glöscht het! allerdings isch zu dem ziitpunkt noni 100pro klar gsi, öb das wükki vo muse isch oder nöd. ich hans glück gha genau i dere churze ziitspanne de track abezlade.. (kei angscht, ich chauf 100 % denne s album.. :D ) die version won ich han, isch au ohni radiomoderatorin vornedrah unzo.. allerdings würd ich mich wahrschinli strafbar mache, wenn ich die ez da wür veröffentliche..
aber ez zum song: en echte "grower", wie mer so schön seit, das heisst bi jedem mal lose, wird er geiler... :D finz im moment echt genial
greez axy
mr.gabriel
12-05-2006, 05:28 PM
hey ich find "supermassive black hole" mega hammer.
es rockt total. boa. ich liäbs.
isch eifach suuper glunge.
merciii http://www.8ung.at/gabriel/images/animuse.gif
[DT|_Me]DEADSTAR
13-05-2006, 03:37 PM
ja hallo zäme und messi für d pm..
um ehrli zsi, hani d single scho es biz länger, da sie bereits am siebte mai "gleaked" isch, das heisst für churzi ziit uf http://invictus.softmeg.com gsi isch, bevor s d band selber wieder glöscht het! allerdings isch zu dem ziitpunkt noni 100pro klar gsi, öb das wükki vo muse isch oder nöd. ich hans glück gha genau i dere churze ziitspanne de track abezlade.. (kei angscht, ich chauf 100 % denne s album.. :D ) die version won ich han, isch au ohni radiomoderatorin vornedrah unzo.. allerdings würd ich mich wahrschinli strafbar mache, wenn ich die ez da wür veröffentliche..
aber ez zum song: en echte "grower", wie mer so schön seit, das heisst bi jedem mal lose, wird er geiler... :D finz im moment echt genial
greez axy
De Wetz esch jo gsi, das woner am 7. gleaked esch hedmer dä Song nor online gstellt well mer secher gsi esch, dass das en Wetz esch on ned de rechtig... ;)
btw. ziehnd euch das ieh ond losed genau! http://media.muselive.com/datas/downloads/SYS/a99ec528f6221aa0147188a59f1299c6/[U-8235][T-13251][P-356433]muse%20soundchecking.mp3
[DT|_Me]DEADSTAR
15-05-2006, 03:04 PM
Also liebi Lüüt, es goht jo em Momänt grad so einiges ab be Muse, es paar hends vellech scho ghört aber mettlerwiile semmer ide Lag 7 vo de neue Songs z'lose, also ech be optimestisch, dass s'neue Album scho bald döreleaked.
För die wo ned wössed wo mer die schöne Songs bechond:
entweder be mer: MSN oder DO (http://invictus.softmeg.com/)
Die vier ältere Songs fendet er emene Post vo mer es paar Siite wiiter hende. Ech möcht au grad d'Chance packe ond mech öffentlech bem Song KoC entscholdige: Das Deng esch hammergeil ond ned so schwach wie agno woni de Schnippsel druus ghört han! Das esch mettlerwiile öppe s'2.geilschte Lied womer könnt minnere Meinig noche!
Blackbutterfly
16-05-2006, 08:17 AM
Was i scho lang mau ha wöue säge aber immer versifft ha: Muse si o im aktuelle Rockstar Mag! Bechunntme gratis i jedem Citydisc und i angerne Läde! Es isch ä einzigi Lobeshymne aber i stimmene natürlech scho i jedem Punkt zue;) Sie si und blibe eifach geniau,und die nöie songs...HAMMER!!!
wirde mini detaillierti Meinig hie no kundtue,wenn i se aui öppe 10000 mau glost ha:D
weiss öpper vo euch,öb ds Video vo SMBH,wo ja nmorn premiere het o uf irgendemne ir Schwiz empfangbare Sänder chunt? Oder muessi glich wieder d'Sateliteschüssle usrichte?;)
Blackbutterfly
16-05-2006, 11:38 AM
*ganzverzückt* was hautet dr vo starlight? das lied isch sooo härzig!!! o wenni itz wiene typischi Frou töne,aber es isch eifach so! das isch so eis wie Bliss,es macht glücklech...hach wuuunderschööön!!! okee,sorry,het müesse si!;)
all our hopes and expectations...black holes and revelations!
Hey Lukas,ds Knights of Cidonia hani nid gfunde uf muselive! Bini zblöd oder isch es nid druf???
[DT|_Me]DEADSTAR
16-05-2006, 12:31 PM
*ganzverzückt* was hautet dr vo starlight? das lied isch sooo härzig!!! o wenni itz wiene typischi Frou töne,aber es isch eifach so! das isch so eis wie Bliss,es macht glücklech...hach wuuunderschööön!!! okee,sorry,het müesse si!;)
all our hopes and expectations...black holes and revelations!
Hey Lukas,ds Knights of Cidonia hani nid gfunde uf muselive! Bini zblöd oder isch es nid druf???
Zom Video weissi no nüt gnäuers, doch du wersch scho morn Obig wohl ide Lag sii das Video ergendwo z'suuge. Ech dänke aber, dass mer das Vid of MTV scho sehr bald wärded gse, wenn ned scho morn.
Naja Starlight wetti ned grad met Bliss gliichsetze aber es gfallt. Es esch minnere Meinig ned grad es Hammer lied aber momentan sowieso no gwönigsbedörftig.
--> Ech hans jetzt grad gse, si hend de Link usegno, frog mi ned wieso aber ech suechne chorz öber öberhaupt no z'ha esch, ech hätt sösch en Version ofem PC. Ech han si sogar scho vo Time Is Running Out trennt om es eigets Stöck z'ha!
--> http://invictus.softmeg.com/forums.php?m=posts&q=13288 / http://invictus.softmeg.com/forums.php?m=posts&q=13268 <-- Hans noni uscheckt send zemmli neui Links ond Tracks, vellech esches debii.
mr.gabriel
16-05-2006, 04:54 PM
zur not gats au da:
http://teawithtufty.blogspot.com/
Blackbutterfly
16-05-2006, 07:45 PM
I ha d'knights itz glich no gfunde! Es huere geils lied!!! Und i blibe drbi, Starlight macht glücklech,ämu wenigschtens mi:happy:
Ja i hoffes doch,das MTV das guete stück o baud zeigt,es wird wou aus erschts im "brandneu" cho...
Übrigens: Couleur3 spiut SMBH jetzt aus erschte Radiosänder exklusiv ir Schwiz. D'Dütschschwizer si eifach wieder mau viiiu z'lahm! :rolleyes:
Übrigens: Couleur3 spiut SMBH jetzt aus erschte Radiosänder exklusiv ir Schwiz. D'Dütschschwizer si eifach wieder mau viiiu z'lahm! :rolleyes:
hehe, wer hettis denkt? ich lah mi jede morge vo couleur3 wecke, has bis ez leider noni chöne lose.. :( find sowieso scho sit jahre, dass das de einzig bruchbar schwiizer radiosender isch, wos git.. efach e scheiss sprach...
[DT|_Me]DEADSTAR
16-05-2006, 08:46 PM
wer chratzts... Ech han jo sowieso scho d'Promo-CD-Version ;) ganz ohni doofi Live-Grüüsch. De Song werd no früeh gnueg ufe ond abe gspellt!
[DT|_Me]DEADSTAR
16-05-2006, 08:51 PM
hehe, wer hettis denkt? ich lah mi jede morge vo couleur3 wecke, has bis ez leider noni chöne lose.. :( find sowieso scho sit jahre, dass das de einzig bruchbar schwiizer radiosender isch, wos git.. efach e scheiss sprach...
Radio 3fach en Lozärn esch doch no einigermasse guet, esch halt sone ganz eigete ond spelt geili Sache! - Met dem betzli HipHop wo det lauft esch mer das au no gliich...
Blackbutterfly
17-05-2006, 06:06 AM
you name it! d'sprach isch würk schlimm,aber ja...me muess da ja nid au zu genau hilose...immerhin versteit me so au dä stuss wo d'moderatore die ganz zit uselö nid würk!
[DT|_Me]DEADSTAR
17-05-2006, 03:38 PM
'Take A Bow'
Muse aren't starting things with a bang, or even a steady march. Instead they've plugged into an old Spectrum ZX and have gone retro computer-pop. Things all go a bit Queen, the entire universe seems to explode, and the lyrics get broody. "You'll burn in hell for your sins", apparently. Bloody hell!
'Starlight'
Funked up with handclaps, you'd be forgiven for choking on your digestive when we tell you that 'Starlight's hook line reminds us a bit of Coldplay. It's certainly not MOR, however; guitars come in, the wiggly beeps of 'Origin Of Symmetry' make a welcome return. It's bleedin' massive.
'Supermassive Black Hole'
Is this Millionaire? Muse turn space funk in their lead single. Already tearing up the airwaves, it sounds even more like the pure pop genius it undoubtedly is within the confines of the album. Hardcore fans scared off by the single take note: it'll all make sense when you hear it in context.
'Map Of The Problematique'
DIY is at war. Half of us think 'Map Of The Problematique' should be the new theme music to The Bill, the other half thinks it's The Clothes Show. Electro bass mixes with piano, layered harmonies and something close to Eurotrance to make something that, on first listen, is either madness or genius. The last ten seconds, however, could well be the best thing Muse have ever done. Honestly.
'Soldier's Poem'
The first quiet one proper, Matt goes crooner. Stripped down to some Twenties/Thirties style vibe, complete with ultrasonic, unnerving backing vocals, 'Soldier's Poem' probably wears a smoking jacket and scares small children at night. Genuinely haunting.
'Invincible'
If we said Bellamy had written a song based upon the last ten minutes of Robin Hood, Prince Of Thieves, you'd tell us we've gone mad. Our first thought? Will there be bagpipes. Seriously. There aren't, but we wouldn't have been surprised. An ethereal march and the odd floaty harmony sound like the myst clearing at the end of the battle that ends the world. We're talking epic here. There's chunky bits, lyrics that could be a paranoid Westlife if we didn't know better ("Together we're invincible"), and a bass line that sounds like 'Time Is Running Out' on a sugar rush at times. The fact it actually works is more remarkable than the lot.
'Assassin'
Knight Rider. It sounds like bloody Knight Rider, or at least for the first ten seconds. Then it all goes metal; massive riffs, harmonies that sound like Queen and a whole chorus of vocals combine to sound like Metallica going to the opera.
'Exo-Politics'
Remember the Franz Ferdinand comments? We'd assume this is what they're on about. Funked up, fuzzed out guitars pull out one of those arch art-rock riffs that have Kapranos all over them, albeit if he was covering 'On A Rope'. If it wasn't for the rubbish title, we'd say this was a nailed on single, but then it's not like that will stop Muse.
'City Of Delusion'
Spanish guitars make their first appearence, turn electric, are joined by an orchestra of strings and go post apocalyptic. The last flamenco at the end of time? Quite possibly.
'Hoodoo'
Certainly this album's 'Unintended', genetically spliced into a Mexican western, it's Zorro without any of the doughnuts. Crashing down by the end, it's understated, but really bloody good.
'Knights Of Cydonia'
At one point, Knights Of Cydonia reminds DIY of Erasure. Not for long mind, as monk like chanting and a falsetto that could deafen a dog at the other end of the earth kick in. Backed by a brass section and what sounds like a whole choir of battery opperated Clangers, it's the first ever space western. A shootout at high noon between R2D2 and the Milkybar Kid, before the end it all cuts out and Muse go more Queen than ever before. An AC/DC sized riff arrives and the world promptly ends. Blimey!
'Black Holes And Revelations' is certainly an album, rather than a collection of songs. On the first listen it sounds impressive, but it'll take more than one to work out exactly how good it is. The biggest thing Muse have done to date, they're hiding from nobody. The signs look more than promising.
Blackbutterfly
17-05-2006, 07:52 PM
Ja hani o gläse!Het mi no ungeduldiger gmacht! I wett o a so Pre-Listening-Parties iglade wärde...vo wo hesch du die Promo-cd becho, wod eis mau erwähnt hesch?
Z'nöie Video tönt o sehr viuversprächend und very musey...owl people and a waterfall man...villecht si glich wieder mau mushrooms zum zug cho;) naja, spätischtens morn am morge wüsse mr meh!
[DT|_Me]DEADSTAR
17-05-2006, 08:16 PM
Ja hani o gläse!Het mi no ungeduldiger gmacht! I wett o a so Pre-Listening-Parties iglade wärde...vo wo hesch du die Promo-cd becho, wod eis mau erwähnt hesch?
Z'nöie Video tönt o sehr viuversprächend und very musey...owl people and a waterfall man...villecht si glich wieder mau mushrooms zum zug cho;) naja, spätischtens morn am morge wüsse mr meh!
Ech han d'Datei vomene Ami becho woni im MSN ha, är hed sech för £55 sone Promo-Single of eBay iikauft. SICK!!! - Guet är hed si glaub grad weder chönne öber eBay för öppe gliichvell verchaufe.
...zom Video, ech weiss ned öbi sell wach bliibe...
Blackbutterfly
17-05-2006, 08:29 PM
I würd, aber da i i de nächschte zwöi täg vier riiiese probe ha, längts gloub o no, wenn i das guete stück ersch morn gseh...i wott Juni! De isch dä ganz stress ändlech verbi! Und ds release date wär o chli nöcher!
auso i würd ja die jacke ersteigere, wo dr matt am radio one weekend het anegha, aber agäblech sig si vo Dior, das würd äuä meh aus 55$ choschte...
[DT|_Me]DEADSTAR
18-05-2006, 06:10 AM
http://invictus.softmeg.com/plug.php?e=media&m=sysdownload&f=1247
Strange Video
Blackbutterfly
19-05-2006, 08:45 AM
oh yes indeed! auso wieni dänkt ha...me chönts scho so uf mushrooms zrügfüehre! Die ganzi anäherig a mainstream mit däm lied wird dür z'video uf jede fau wieder vernichtet;) findi auerdings nid au zu schlächt!
i weiss nid, öbs ä botschaft drhinger het oder öbs nume irr isch...aber i hät eher öppis richtig star wars oder so erwartet,auso eifach meh richtig outer space!
aber auso mattie-boy mit makeup isch not too bad! gfaut mr no so...aber i ha da eh ä komische gschmack und da dr räscht vo däm thread männlech isch, findet dir wou eh nüt gross drzue...
auso z'video isch MUSE!
[DT|_Me]DEADSTAR
22-05-2006, 05:49 PM
send mer werkli scho weder die einzige Öberläbende? :(
[DT|_Me]DEADSTAR
23-05-2006, 05:52 PM
The Razz at RADIO 1's BIG WEEKEND: Matt Bellamy
MUSE singer Matt Bellamy had an unusual way of preparing for his set - he carried a banana as he wandered to and from the artists' tent. Matt said: "This banana gives me energy. I brought it out of the backstage area with me, meaning to eat it, but I never got round to it. I guess I'll take it back with me. Tennis players use it to help their game."
shice, das Albom chan jo nor hammergeil wärde, hed üse Matt es neus Pelzli-PROBLEM?
Blackbutterfly
24-05-2006, 10:08 AM
haha,jaaa...v.a das biud isch so härzig! hihi,Mattie-Boy wie er leibt und lebt...obwou,i isse ja o regumässig banane und hät no nie öppis gmerkt...(leider)
und a aui nid awäsende: SCHÄMET NECH!!!!! bringts itz zwar o nid, wenn sis nid läse, aber gseit hets glich müesse si!
hey,was hautisch vore Gampel-wunsch-setlist?
da wäre mau sicher fury, knights of cydonia, starlight, stockholm syndrome, new born etc...muess mr no meh gedanke drüber mache,hüt am nami während mire längwilige franzstund zum bispiu;)
[DT|_Me]DEADSTAR
24-05-2006, 01:31 PM
haha,jaaa...v.a das biud isch so härzig! hihi,Mattie-Boy wie er leibt und lebt...obwou,i isse ja o regumässig banane und hät no nie öppis gmerkt...(leider)
und a aui nid awäsende: SCHÄMET NECH!!!!! bringts itz zwar o nid, wenn sis nid läse, aber gseit hets glich müesse si!
hey,was hautisch vore Gampel-wunsch-setlist?
da wäre mau sicher fury, knights of cydonia, starlight, stockholm syndrome, new born etc...muess mr no meh gedanke drüber mache,hüt am nami während mire längwilige franzstund zum bispiu;)
Ond ech wär em Hemmel...
01) Hysteria
02) Starlight
03) Knights of Cydona
04) Debase Masons Grog
05) Burning Bandits
06) Cave
07) Bliss
08) In Your World
09) Stockholm Syndrome
10) Dead Star
11) Muscle Museum
12) Citizen Erased
Z 01) New Born
Z 02) Time Is Running Out
Z 03) Plug In Baby
Blackbutterfly
27-05-2006, 04:50 PM
die lischte cha so zimli aues!
Mir fähle no Butterflies&Hurricanes, Sing for Absolution(my personal soundtrack zu sore certain night in Paris*seufzseufz*müesst nid si,wär aber schön) und Fury, das muess eifach si,das lied isch so verdammt geil! (und sexy;))
ah ja,natürlech o no ä begrüessig uf schwizerdütsch....naja,das passiert wou nie, aber wunder gits immer wieder:happy: steu dr mau das vor: dr Matthew murmlet irgendöppis wo sött "Grüezi mitenand" heisse( so öppe "gorutzi meitönan") und dr Dom hinger sine drums ganz euphorisch: "Grutzi,Grutzi!!!!":LOL: :LOL: :LOL:
"CHEEEEEERSSSS"(das ghöre mr sicher öppe 1000 mau)
sorry,cha dr im msn grad nid schribe,bi am pc vo mim vater und dert si au die böse sache wie chat und msn u so blocket...:rolleyes:
[DT|_Me]DEADSTAR
27-05-2006, 09:08 PM
http://youtube.com/watch?v=TSKCoE9FcCc&search=muse%20magic
http://www.youtube.com/watch?v=i94eWGYNyYk
http://www.youtube.com/watch?v=Sr-OePlN75U
http://youtube.com/watch?v=Dpzgr1FLyDw&search=muse%20drunk
http://www.youtube.com/watch?v=eDy_bouSAog
so vell zo uesem Matt. Ech bliibe chli wortkarg, do ech zwösche jedem Buechstabe won ech schriibe muess 200 lösche... [Edited] ech han die Sauerei met minne ö jetzt glöscht, das hed mer jo ned mou chönne läse...
[Edited]Ech han no es wiiters Video dezuegsetzt...
Blackbutterfly
29-05-2006, 06:38 PM
auso i ha das mit de öööös ganz amüsant gfunde...aber ja,mi humor und i, mir si beidi chli komisch;)
die videos...i liebe se! ächt, da stirbsch jedes mau fasch vor lache, auso bis uf das mitem balloon hani aui scho kennt. aber äbe,si si evergreens:D
dä typ isch eifach ächt nid normau und o die andere zwöi nid, und genau wäg däm findi die band so dr hammer! Si si ufem bode blibe und genau so schräg und wiud wie ihri fans! SIT THE FUCK DOWN!!!!!!!:LOL: :LOL: :LOL: i weiss aube gar nid,öb i dört meh abem dom unger dr maske söu lache oder abem matt sim gegackere,das isch ja schlimmer aus jedes huehn!!!!
jaja,die liebe piuzli-uswürkige....das merkt me schwääääär!!!
hesch du eigentlech o mau erfahrige mit dene pflänzli gmacht(sone ganz indiskreti frag,i know,i know) i nid, i hätt scho luscht aber rächt respekt drvor,ufemne schlächte trip zlande und nüme usezfinde. Usserdäm hani "die dunkle seite des mondes" gläse. wed zbuech kennsch,weisch was i meine....(u wenn nid,sofort ga läse!!)
[DT|_Me]DEADSTAR
02-06-2006, 05:16 AM
Pure Style:
http://muse.mu/img/artwork/muse_lp_digi_pshot_bhr.jpg
ech sett jo vellech no schriibe was das esch! - s'Cover vo BHAR. Erde im Himmel erkennbar, Pferd auf dem Tisch usw. Bild wurde auf dem Mars "geschossen".
...ond för die wos noni metöbercho hend: Map of Problematique (http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=9BFDB96B30B9A16A)
Blackbutterfly
05-06-2006, 07:36 PM
yeeeeaaaah! Muse as we love them! Very very stylish indeed!!!
das cha auso würk aues!
sötte die vier herre Muse+ Tom Kirk i es paar Jähli darsteue?!;)
ds map het es paar problematiques...es geit nid so,i probieres de morn nomau.
gäu du bisch nid am Rock am Ring gsi? I ha drum nur no im chopf,dass du a irgendsones dütsches festival geisch,weiss aber nüm a weles. Aber ds RaR isch dr Hammer gsi,leider leider bini nid dert gsi:( aber für die arme daheimblibnige hets ja zum glück no mtv gä...aber i hoffe scho schwär,dass mr mi kolleg, wo ds glück het gha,dörfe drbi zsi, mir öppis het mitbracht(mit vorliebi dr dave gahan oder dr brian molko;)) i bi so gflashet gsi vorem fernseh...zersch d'franzis, när placebo UND um däm ganze no z'sahnehäubchen ufsetze: Depeche...eifach dr himu! warum bini nid dert gsi...:noey::'( ...
aber ja, no 76 täg und i bi im paradies!!!
Blackbutterfly
06-06-2006, 08:51 AM
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn.. .
wo chani ds Map of Problematique becho??? i bi grad muselive am dürforschte, aber irgendwie hei sis nid:(
I wots itz. SOFORT! *meeeeeeh*
ok,sorry,chline afau gha...
By the way...i ha grad am Matthew sini Adrässe gfunde....är wohnt itz in Italie am Lago di Como...und eine vo mire Klass geit i zwöi wuche dert hi(mir hei drum denn aui Parktika im französisch oder italienisch sprächende teil vor schwiz) i wirdene aus Spion asteue...hehehe...i wirde no ä stalker:rolleyes:
[DT|_Me]DEADSTAR
06-06-2006, 08:50 PM
Nei am RAR beni ned gsi, as Southside hätti welle go, do aber en riise Party astoht ond ech Muse au am Gampel chan gse gang ech ned... Tja Map esch hammer!
[DT|_Me]DEADSTAR
07-06-2006, 09:54 PM
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn.. .
wo chani ds Map of Problematique becho??? i bi grad muselive am dürforschte, aber irgendwie hei sis nid:(
I wots itz. SOFORT! *meeeeeeh*
ok,sorry,chline afau gha...
By the way...i ha grad am Matthew sini Adrässe gfunde....är wohnt itz in Italie am Lago di Como...und eine vo mire Klass geit i zwöi wuche dert hi(mir hei drum denn aui Parktika im französisch oder italienisch sprächende teil vor schwiz) i wirdene aus Spion asteue...hehehe...i wirde no ä stalker:rolleyes:
Boah, scheck mer die Adrässi ond scheck din Kolleg zonem hei, är sell mer es Autogramm vom Mädde hole - de chan ech das de schön näbe minnere igrahmete 7inch DEADSTAR Single ufhänke ;D - Ech be bereit sini Bemühige z'belohne...
Ech sälber ben Muse echli ontreu worde in letschter Ziit, ech be momentan grad weder total ofem Stoner-Trip: Kyuss, Fu Manchu, Hermano, Nebula, QOTSA, MOR, COC, Clutch usw... Muse esch halt scho ganz en anderi rechtig als mini sog. NR.1 Bands... Allerdengs send Muse halt doch mini NR.1 au wenns ned is Schema passed... Ech be weder gange, morn... öhn scho fasch hött mini letscht PS Pröffig...
CYA Guys :mad: ... ehrm... Butterfly
Blackbutterfly
08-06-2006, 09:06 AM
heisst das, du bisch itz fertig mitem gymer? oder was si das für prüefige?
i bi no ä wuche da und när zwöi im land der schrecklichen sprache(romandie),
eini daheim u när drü im land der wunderbaren sprache(kanada) Juhuuuu:D
und ds Muse album(wo zwar itz scho düregleaket isch) wird grad nach mire Rückkehr id zivilisation kouft! Itz chani zwar leider nid-wie planet-aus erschts im recordshop stah, aber ja,am abe am sächsi isch besser aus gar nie! Und ine welsche lade wotti sicher id!(obwou...si verehre Muse dert äne...hm..trotzdem nid!!!)
I bi Muse nur ganz ganz weni untreu worde...nach dem rock am ring weekend losi eifach wieder vermehrt depeche und placebo u Muse si chli uf di hingere Plätz grückt. Aber ja,mitem neue Album wird sech de das wieder ändere!
(und i warte itz die 26 täg no!I lades nid abe, neineinei...mann das wird schwär!:rolleyes: )
I ha mi kolleg druf agsetzt! är planet, fotis vo sim huus zmache u so.:LOL: Itz muess i eifach no usrächne,wenn dass d'wahrschinlechkeit am gröschte isch,dass dr Mattie näbscht Tour und Promo überhoupt mau daheim isch. Vo sire Fründin wetti ja nid uuumbedingt es outogramm...
I schicke dr d'adresse per pm. I wott nid, dass er mi när aklagt, vo wäge dateschutz oder so!;)
[DT|_Me]DEADSTAR
08-06-2006, 09:58 AM
heisst das, du bisch itz fertig mitem gymer? oder was si das für prüefige?
i bi no ä wuche da und när zwöi im land der schrecklichen sprache(romandie),
eini daheim u när drü im land der wunderbaren sprache(kanada) Juhuuuu:D
und ds Muse album(wo zwar itz scho düregleaket isch) wird grad nach mire Rückkehr id zivilisation kouft! Itz chani zwar leider nid-wie planet-aus erschts im recordshop stah, aber ja,am abe am sächsi isch besser aus gar nie! Und ine welsche lade wotti sicher id!(obwou...si verehre Muse dert äne...hm..trotzdem nid!!!)
I bi Muse nur ganz ganz weni untreu worde...nach dem rock am ring weekend losi eifach wieder vermehrt depeche und placebo u Muse si chli uf di hingere Plätz grückt. Aber ja,mitem neue Album wird sech de das wieder ändere!
(und i warte itz die 26 täg no!I lades nid abe, neineinei...mann das wird schwär!:rolleyes: )
I ha mi kolleg druf agsetzt! är planet, fotis vo sim huus zmache u so.:LOL: Itz muess i eifach no usrächne,wenn dass d'wahrschinlechkeit am gröschte isch,dass dr Mattie näbscht Tour und Promo überhoupt mau daheim isch. Vo sire Fründin wetti ja nid uuumbedingt es outogramm...
I schicke dr d'adresse per pm. I wott nid, dass er mi när aklagt, vo wäge dateschutz oder so!;)
Tanke Tuuusig...
Jo, das hesch du rechtig metöbercho, s'Albom esch döregleaket... Ech arme Tüüfel setze do aber ede Schuel ond chamers ned bsorge zom vorablose... jetzt muessi no 2h Änglisch ond 2h Franz ushalte ond denn heissts let's Rock Black Holes and Revelations...
[DT|_Me]DEADSTAR
08-06-2006, 03:51 PM
:( ...
Blackbutterfly
09-06-2006, 08:37 AM
was whatever?
ischs nid guet? heschs nid chönne abelade oder isch es so guet dassd nur no whatever hesch chönne säge?
aber du weisch scho,dassd ganz ä böse bisch;) eifach aues ga abelade...tsstsstss! Aber ja,i weiss ja,dass drs när glich no choufsch.
Blackbutterfly
09-06-2006, 09:06 AM
Fiiiinally managed to find and download map of the Problematique...
BOOOOAHAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mann isch das geil!!! Huere depeche style aber chli härter! I'm completely blown away! Und ja,villecht ladi mr z'album glich scho abe...;)
Hey,mitem jedem nöie Lied woni vo dere cd ghöre wirds besser...das muess ja eifach es Meischterwärk si!
so i ha itz no ganz lang ganz fescht freud da dran!
und übrigens: Dr Mattie Boy isch itz 28i! Happy Birthday!:D
[DT|_Me]DEADSTAR
09-06-2006, 10:51 AM
tja, bes of vellech 1 Lied hemmer vo dem Albom scho alli guete ghört ond glaub mer d'Live Versione send exponentiell besser als die Schiibe... Ech glaub die Schiibe chönt no fasch als Elektro-Pop dörego. Met dem ganze elektro-Omegebaschtel hend die ergendwie alles ab-gmesst aber s'esch halt au weder es dra gwöne... Gfallt mer scho weder chli besser aber bspw. Debase Masons Grog alias Assasin esch so erbärmlech ofem Selberling emu zomindescht de Afang... Exo Politics aka. Burning Bandits ond Starlight send wohl die 2 bescht glongne Lieder of dere Platte.
Ech weiss, es tönt absolut schwarz gse vo mer aber ech chan noni sehr vell demet afo! ...Muse esch halt en Live Band...
Grats a Mädde hoffentli chonder mer morn zo mim au go gratuliere die Ratte :D ...emmerhin han ech en Ronde...
Blackbutterfly
10-06-2006, 08:10 PM
Heeeeeeeeeeeyyyy!!!
I wünsche dr de no aues guete zum geburi! àr duret zwar nur no zwöi stund aber i bi sicher,du fiirisch no länger;)
Ä Gruess vom Matthew chani dr leider nid biete, aber villecht länge mini bescheidene Glückwünsch ja o.
auso, nomau HAPPY BIRTHDAY!!!
[DT|_Me]DEADSTAR
14-06-2006, 10:11 PM
Heeeeeeeeeeeyyyy!!!
I wünsche dr de no aues guete zum geburi! àr duret zwar nur no zwöi stund aber i bi sicher,du fiirisch no länger;)
Ä Gruess vom Matthew chani dr leider nid biete, aber villecht länge mini bescheidene Glückwünsch ja o.
auso, nomau HAPPY BIRTHDAY!!!
Saletti, ganz härzleche Dank för dini Beglöckwönschig!
Tja gfiiret hani bes am Sonntig Obig am 10:30 deno hani MÜESSE schlofe...
Mer stossed de später Mol druf a! Tja du üse Thread hed en neue Tüüfponkt erreicht: 2ti Siite... Es setted sech die Schwiizer weder mou zämetue...
Blackbutterfly
15-06-2006, 12:56 PM
aber sicher wird druf agstosse! I fiire immer wes öppis zfiire git! Auso, trägs i dini agända i: Am Gampel wird Muse ghuldiget und uf dini zwöi jahrzehnt agstosse!!!!(ai,das git viiiiu alk...:D)
Ja, d'schwizer Musefans(Faus es überhoupt no es paar git ussert üs) si scho rächt schlächt! I meine,i wo de z'aubum usechunt, sötte si sech scho meh zeige!
Villecht het se supermassive black hole vertribe wüus so anders isch gsi aus aues bishärige vo Muse?!
Ha itz grad d'albumversion vo de knights im ohr...es überzügt scho nid so,wie du gseit hesch. D'trumpete isch nid so prägnant wienis erwartet hät.
ah mann,die nächschte zwöi wuche bini wou vom web trennt. :mad: Das heisst,i ha när absolut nuuuull ahnig was so louft. Mann. Und du wirsch dr einzig hie ufem board si. Scheiss Romandie! Am mänti morge am zähni faht der horror a..............:eek: :eek: :eek:
also ich bin noch immer hier und verfolge eure gespräche.
leider habe ich nicht so viel dazu zu sagen.
bin unheimlich aufs neue album gespannt und verkneiffe mir schon
seit wochen den illegalen download der songs.
nächste woche sehe ich muse aber zum 5. mal live (southside-festival)!
ich werde sowas von abgehen.
[DT|_Me]DEADSTAR
16-06-2006, 10:51 AM
das heisst für dich natürliche: Bootlegen, Pics, ...interviews ??? :D Ich beneide dich und werd an dich denken wenn ich an diesem Wochenende im Entlebuch abstürze... :(
nee, mit solchen dingen kann ich euch leider nicht dienen.
bin da nicht so der sammler!
[DT|_Me]DEADSTAR
25-06-2006, 10:43 PM
nee, mit solchen dingen kann ich euch leider nicht dienen.
bin da nicht so der sammler!
... Es tuet mer mega leid för di... Ech glaub ech muess jetzt ned no erwähne was passiert esch, oder?
Ech be jetzt en Woche wäg, Swiss-Musers, mer gsed sech bald!
der absolute wahnsinn!
einmal mehr.
freut euch aufs gampel.
Map Of The Problematique
Bliss
Butterflies & Hurricanes
Starlight
Assassin
Plug In Baby
Citizen Erased
A soldier's poem
Feeling Good
Apocalypse Please
Stockholm Syndrome
Invincible
Supermassive Black Hole
Hysteria
New born
----------
Time Is Running Out
Knights Of Cydonia
Blackbutterfly
27-06-2006, 12:34 PM
nid schlächt die setlist! Abgseh vo Fury and Sing for absolution si aui da woni gärn würd ghöre.
de het bi dir ke hurricane z'konzert gstört?
I lose itz grad zneue aubum uf myspace...langsam mani nämlech nüm warte und wirdes o uf mi nä, in Lausanne z'aubum zchoufe. Nach mittlerwile 8 Täg non-stopp französisch tue o i mi langsam dere sprach anähere...
ben, à la proche les mecs;)
wenn ich 'nen wunsch frei gehabt hätte, hätte ich mir noch ein oder zwei songs von der showbiz gewünscht (showbiz und muscle museum z.B.).
sonst war es aber einfach mal wieder grandios.
der sturm hat nur das konzert am hurricane vorzeitig beendet (oder eher, dass konzert dort konnte nicht einmal beginnen).
am southside spielten sie am samstag. ach, diese bühnenshow.
man merkt extrem, wieviel mehr geld sie im vergleich zur absolution-tour da reingesteckt haben.
Blackbutterfly
28-06-2006, 12:13 PM
Grosse bildschirme, so dass auch der hinterletzte noch was sieht????
das wär toll! Und Matt gibt sich auch immer sehr viel Mühe mit der Zusammenstellung der "hintergrundvideoclips". Hab gerade wieder einmal die absolution tor dvd geguckt. Gross was zu meckern gibts da meiner meinung nach nich! Aber wenn sies noch verbessert haben, tant mieux!
Sorry,das französisch schleicht sich immer mehr ein:)
Gibts irgendwas spezielles beim Bühnenbild? Was ist eigentlich das symbol dieser tour? Bei absolution warens ja diese fliegenden Menschen.
Gehst du eigentlich auch ans gampel, foe?
Grosse bildschirme, so dass auch der hinterletzte noch was sieht????
das wär toll! Und Matt gibt sich auch immer sehr viel Mühe mit der Zusammenstellung der "hintergrundvideoclips". Hab gerade wieder einmal die absolution tor dvd geguckt. Gross was zu meckern gibts da meiner meinung nach nich! Aber wenn sies noch verbessert haben, tant mieux!
Sorry,das französisch schleicht sich immer mehr ein:)
Gibts irgendwas spezielles beim Bühnenbild? Was ist eigentlich das symbol dieser tour? Bei absolution warens ja diese fliegenden Menschen.
Gehst du eigentlich auch ans gampel, foe?
also die grossen bildschirme waren - meist ja schon standardmässig - an den seiten der bühne angebracht. dies aber nicht von muse sondern vom festival her.
diese dvd habe ich leider noch nicht gesehen, war aber während ihrer absolution-tour am konzert in wettingen. dort waren die clips etc. ziemlich arm. könnte aber auch an der location gelegen haben, da diese turnhalle ja nicht für viel mehr platz bot.
das bühnenbild ist echt geil. sie haben so vier quadratische wände hinter sich (sieht aus wie aus 'nem badezimmer) und darauf projezieren sie die geilsten lichteffekte, textzeilen (knights of cydonia) und 3d-animationen etc. hinter diesen 4 wänden ziehen sie bis fast an die bühnendecke transparente röhren mit "lichtschlangen" hoch, die dann wie verrückt leuchten etc. (check: http://85.25.16.246/rayden/phpkit/include.php?path=content/download.php&contentid=101)
auch sonst war die ausrüstung von muse nicht ohne: unter anderem das transparente drumset oder das strahlendweisse klavier.
ein traum. leider werde ich wahrscheinlich nicht ans gampel reisen. war wie schon erwähnt aufm southside und gehe morgen ans st.galler. so gerne ich muse noch einmal sehen möchte, ich denke 2 festivals sind genug für mich. dann warte ich eben auf eine hallentour. lange kanns ja nicht mehr gehen.
Blackbutterfly
30-06-2006, 09:01 AM
aha,wirklich nicht übel das bühnenbild! die intergalaktischen scotty beam me up lichtröhren sind lustig:LOL:
Ich warte auch auf die daten für switzerland und germany...
Ganz lustig find ich ja, dass sie genau an diesem tag in toronto spielen, an dem ich abreise. wuuuuhuuu...super timing!
jetzt wird alles gut:
5.12.06 muse in genf
6.12.06 muse in winterthur (jihaa, in meiner stadt)
[DT|_Me]DEADSTAR
02-07-2006, 02:24 PM
jetzt wird alles gut:
5.12.06 muse in genf
6.12.06 muse in winterthur (jihaa, in meiner stadt)
Wunderbar, wisst ihr wann der Vorverkauf startet?
--> Falls es paar s'Albom noni hend: http://www.mtv.tv/mtv.tv/dynamo/shells/other_music.jhtml?article=80134281
DEADSTAR']Wunderbar, wisst ihr wann der Vorverkauf startet?
--> Falls es paar s'Albom noni hend: http://www.mtv.tv/mtv.tv/dynamo/shells/other_music.jhtml?article=80134281
"tickets available from the begin of july."
sollte also in den nächsten tagen soweit sein.
finde noch nichts im netz.
[DT|_Me]DEADSTAR
03-07-2006, 10:02 AM
"tickets available from the begin of july."
sollte also in den nächsten tagen soweit sein.
finde noch nichts im netz.
Ich werd mir wohl gleich ein paar zu viel kaufen und dann wieder eines dieser gratis-Muse Konzerte geniessen :D
Ich werd heute gleich mal nach dem Vorverkaufsstart bei tictec ticketcorner und LZ nachfragen gehn.
DEADSTAR']Ich werd mir wohl gleich ein paar zu viel kaufen und dann wieder eines dieser gratis-Muse Konzerte geniessen :D
Ich werd heute gleich mal nach dem Vorverkaufsstart bei tictec ticketcorner und LZ nachfragen gehn.
ganz schnell posten wenn du genaueres weisst.
Blackbutterfly
04-07-2006, 08:01 AM
heeeeeeeeeeeeerrlich!!! Der Nikolaus hat da was ganz anständiges im Säckchen;)
Nur...winterthur oder genf? das ist jetzt die frage...winterthur is glaub ein bisschen näher für mich.(ich=geografie- und orientierungsniete) Zudem wären dort natürlich auch die werten herrschaften dieses boards hier.
aber genf wäre eher....hmm...nach betrachtung meines stundenplans bin ich ganz klar für den mittwoch! Donnerstag werd ich dann sowieso krank sein...
wo spielen sie denn genau?
heeeeeeeeeeeeerrlich!!! Der Nikolaus hat da was ganz anständiges im Säckchen;)
Nur...winterthur oder genf? das ist jetzt die frage...winterthur is glaub ein bisschen näher für mich.(ich=geografie- und orientierungsniete) Zudem wären dort natürlich auch die werten herrschaften dieses boards hier.
aber genf wäre eher....hmm...nach betrachtung meines stundenplans bin ich ganz klar für den mittwoch! Donnerstag werd ich dann sowieso krank sein...
wo spielen sie denn genau?
also in winterthur spielen sie in der eishalle deutweg. das foo fighters-konzert (wo ich zwar nicht war) hat auch schon dort stattgefunden. war noch nie an einem konzert dort, jedoch schlittschuhlaufen und die location verspricht gutes. in genf weiss ich nicht wo sie spielen werden.
Blackbutterfly
04-07-2006, 02:03 PM
aha,aha. Meinst du, die ist auch für ne landkartenniete wie mich auffindbar?
ich will ja nicht, dass es daran scheitert!
Aber wo hast du das überhaupt rausgekriegt? Ich hab jetzt auf allen fansites nachgeguckt und dort steht noch nichts von den swiss-dates.
aha,aha. Meinst du, die ist auch für ne landkartenniete wie mich auffindbar?
ich will ja nicht, dass es daran scheitert!
Aber wo hast du das überhaupt rausgekriegt? Ich hab jetzt auf allen fansites nachgeguckt und dort steht noch nichts von den swiss-dates.
ja, die ist ganz einfach zu finden. wie reist du an? mit dem auto oder den öffentlichen verkehrsmitteln? würde dir letzteres anraten. vom bahnhof winterthur weg, nimmst du einfach entweder den 2er-bus richtung seen, den 6er-bus richtung oberseen oder den 14er-bus richtung grüzemärkte/hegi. es gibt sogar 'ne bushaltestelle, die heisst eishalle und befindet sich logischerweise auch gleich daneben.
wo ich die daten gefunden habe fragen viele. ich weiss, auf den verschiedenen homepages steht noch nichts. hab aber nach dem openair st.gallen 'nen slayer-flyer in die hand gedrückt bekommen und hintendrauf hats ganz viele verschiedene konzertanzeigen. war gestern auch noch am ticketcorner und für genf gibts sogar schon tickets. von dem her sollten diese daten richtig sein. für die deutschlandtermine gehen die karten am 8.7.06 in den verkauf.
[DT|_Me]DEADSTAR
04-07-2006, 02:46 PM
För mech geds nor ei Lösig: BEIDI DATE :D
Ech han nor verdammt Angscht, dass ech kei Tickets bechome, do ech jetzt de 2ehalb Woche im Pfadilager. Settis auso ned schaffe chönt mer öpper je mind. 1 Ticket chaufe? Ech nemm si au garantiert ab!
DEADSTAR']För mech geds nor ei Lösig: BEIDI DATE :D
Ech han nor verdammt Angscht, dass ech kei Tickets bechome, do ech jetzt de 2ehalb Woche im Pfadilager. Settis auso ned schaffe chönt mer öpper je mind. 1 Ticket chaufe? Ech nemm si au garantiert ab!
na klar würde ich dir ein ticket besorgen.
musst es nur rechtzeitig sagen.
bin auch den ganzen tag zwischen den ticketverkauf-sites und der muse-page am hin und herswitchen, dass ich den verkaufsstart ja nicht verpasse. bin da aber immer ein wenig hypochondrisch und nachher gehts wochen bis die konzerte ausverkauft sind.
Blackbutterfly
04-07-2006, 03:52 PM
kenn ich, das gefühl!
ich leide sowieso unter allen möglichen paranoias etc...Muse zu verpassen gehört da auch dazu:) Muse überall zu sehen übrigens auch...von da her: ich bin seltsam! (hätten wir das geklärt)
ich werd garantiert mit dem ÖV anreisen da ich für den führerschein weder zeit noch geld hab(geht alles für musik drauf) aber mit GA lebts sich auch ganz gut! Da es gleich drei linien gibt, die mich dorthin bringen können, hab auch ich die hoffnung, die eishalle zu finden! WUUUHUUUUU!!! und ausserdem sind die winterthurer bestimmt alle ganz lieb und hilfsbereit,gell? (auch wenn man aus bern kommt...aber langsam bini de imfau nid!;))
ähm noch was, ich würd ja sehr viel zahlen um muse zu sehen, aber wie viel kostet mein nikolausgeschenk denn?
kenn ich, das gefühl!
ich leide sowieso unter allen möglichen paranoias etc...Muse zu verpassen gehört da auch dazu:) Muse überall zu sehen übrigens auch...von da her: ich bin seltsam! (hätten wir das geklärt)
ich werd garantiert mit dem ÖV anreisen da ich für den führerschein weder zeit noch geld hab(geht alles für musik drauf) aber mit GA lebts sich auch ganz gut! Da es gleich drei linien gibt, die mich dorthin bringen können, hab auch ich die hoffnung, die eishalle zu finden! WUUUHUUUUU!!! und ausserdem sind die winterthurer bestimmt alle ganz lieb und hilfsbereit,gell? (auch wenn man aus bern kommt...aber langsam bini de imfau nid!;))
ähm noch was, ich würd ja sehr viel zahlen um muse zu sehen, aber wie viel kostet mein nikolausgeschenk denn?
puuuh, dann bin ich also doch nicht der einzige mit so komischen ängsten.
ja, die winterthurerInnen sind alle ganz lieb und praktisch jede(r) weiss wie man zur eishalle kommt.
weiss noch nicht wie teuer das konzert sein wird. in deutschland kosten die konzerte so um die 30 euro. ich schätze so zwischen 50 und 60 franken dürfen wir in der schweiz schon dafür hinblättern.
war übrigens schon wieder am ticketcorner. noch immer nichts. die halten mich bestimmt langsam für verrückt dort.
[DT|_Me]DEADSTAR
04-07-2006, 05:36 PM
Ich war heute wieder einmal am SBB-Ticketcorner Schalter und da bediente mich eine ca. gleichaltrige hübsche Frau. Als ich da fragte ob sie schon etwas von Muse wisse meinte sie: ...ech be scho de ganz Tag am luege aber si heigi sälber no nüt gfonde...
...ond au bem LZ Corner (tictec und Starticket) wösseds no nüt. Vo Ticketcorner und TicTec sälber hani no es Mail becho, beid wössed au no nüt.
Ech dänke emou, dass das Konzärt so 55-59.- sii werd. Alles anderi wör mi extrem öberrasche. das länget schliessli muess mer jo weder en öbertüürte Pulli ond es Tourshirt zuetue :( Mis Absolution-Shirt esch bereits scho grau gwäsche. Do wörded es paar Zuesatztickets zom verkaufe gar ned weh tue.
DEADSTAR']Ich war heute wieder einmal am SBB-Ticketcorner Schalter und da bediente mich eine ca. gleichaltrige hübsche Frau. Als ich da fragte ob sie schon etwas von Muse wisse meinte sie: ...ech be scho de ganz Tag am luege aber si heigi sälber no nüt gfonde...
...ond au bem LZ Corner (tictec und Starticket) wösseds no nüt. Vo Ticketcorner und TicTec sälber hani no es Mail becho, beid wössed au no nüt.
Ech dänke emou, dass das Konzärt so 55-59.- sii werd. Alles anderi wör mi extrem öberrasche. das länget schliessli muess mer jo weder en öbertüürte Pulli ond es Tourshirt zuetue :( Mis Absolution-Shirt esch bereits scho grau gwäsche. Do wörded es paar Zuesatztickets zom verkaufe gar ned weh tue.
ach ja, ein neues shirt wär auch mal was. mein absolution-shirt sieht inzwischen ganz schön kacke aus (kann es sein, dass die qualität nicht so der brüller war?).
[DT|_Me]DEADSTAR
05-07-2006, 07:26 AM
ach ja, ein neues shirt wär auch mal was. mein absolution-shirt sieht inzwischen ganz schön kacke aus (kann es sein, dass die qualität nicht so der brüller war?).
Das kann sehr gut sein, denn meins wird immer mehr zu nem Betonüberzug, der mittlerweile 2 Nummern grösser gewaschen ist und wie schon gesagt hellgrau geworden ist.
Hast du meine Privatnachricht erhalten foe? Ich gehe warscheinlich so gegen 1 Uhr heute Nachmittag ...und lasse euch alle im Stich.
DEADSTAR']Das kann sehr gut sein, denn meins wird immer mehr zu nem Betonüberzug, der mittlerweile 2 Nummern grösser gewaschen ist und wie schon gesagt hellgrau geworden ist.
Hast du meine Privatnachricht erhalten foe? Ich gehe warscheinlich so gegen 1 Uhr heute Nachmittag ...und lasse euch alle im Stich.
ja, die habe ich erhalten. kann dir aber momentan noch nichts genaueres sagen, da ich auch mein arbeitsplan zuerst studieren muss. vielleicht musst du dann plötzlich für mich tickets besorgen.
Blackbutterfly
05-07-2006, 08:16 AM
HIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEER!!! Ich hab ferien, also wenns ums ticket besorgen geht, fragt einfach mich. Werd dafür wohl das Konto plündern müssen,aber ja...
das problem is bloss,dass ich andauernd in der stadt unterwegs sein werde, also nahe bei ticketverkaufsstellen aber fern dem internet. Wenn ihr mich also kontaktieren wollt,müsst ihr das per sms tun. aber natelnummern werden nur über pm ausgetauscht!
von wegen t-shirt: ich werd morgen oder so mal meine kreativität ausleben und mein eigenes Muse-shirt bekleckern. ihre designs bei den girlie shirts sind nicht immer so der hammer. und naja,als mann kann man so ein XXXL tshirt ja tragen,aber ich kann das nur als pijama anziehen. aber ein Pulli muss ich mir schon noch zulegen!
[DT|_Me]DEADSTAR
05-07-2006, 08:44 AM
HIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEER!!! Ich hab ferien, also wenns ums ticket besorgen geht, fragt einfach mich. Werd dafür wohl das Konto plündern müssen,aber ja...
das problem is bloss,dass ich andauernd in der stadt unterwegs sein werde, also nahe bei ticketverkaufsstellen aber fern dem internet. Wenn ihr mich also kontaktieren wollt,müsst ihr das per sms tun. aber natelnummern werden nur über pm ausgetauscht!
von wegen t-shirt: ich werd morgen oder so mal meine kreativität ausleben und mein eigenes Muse-shirt bekleckern. ihre designs bei den girlie shirts sind nicht immer so der hammer. und naja,als mann kann man so ein XXXL tshirt ja tragen,aber ich kann das nur als pijama anziehen. aber ein Pulli muss ich mir schon noch zulegen!
hehe, emmer die Merchs... Ech laufe jede Tag meteme andere Muse button ome :D ersch noch 25 Täg chond weder de gliich...
... Ajo vo minnere Muse-Flagge ede Signatur geds jetzt au es Orginal, so wärded er mech au spielend am Gampel fende :D
Blackbutterfly
05-07-2006, 08:57 AM
:D :D :D ouaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Isch ja stylish, we dr das obe ufs Zäut stecksch! U när natürlech am konzert schwänksch!
Hesch d'buttons vo de konzert oder hesch die süsch nöime ergatteret? Leider leider het mi rockerschuppen des Vertrauens zwar aui Muse-cds aber eifach jede nume erdänkleche Merch-artiku vo aune andere bands ussert Muse. Nid dr klitzekleinscht button findsch dert!
Ha dr de ä pm zrüggschribe
[DT|_Me]DEADSTAR
05-07-2006, 09:10 AM
:D :D :D ouaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Isch ja stylish, we dr das obe ufs Zäut stecksch! U när natürlech am konzert schwänksch!
Hesch d'buttons vo de konzert oder hesch die süsch nöime ergatteret? Leider leider het mi rockerschuppen des Vertrauens zwar aui Muse-cds aber eifach jede nume erdänkleche Merch-artiku vo aune andere bands ussert Muse. Nid dr klitzekleinscht button findsch dert!
Ha dr de ä pm zrüggschribe
Exakt so muesses si!
Em grond gno müesst mer jo scho fasch sone Muse-HC-Groppe grönde so wie die ganze Turbonegro-Fans met erne Turbojugend Jäggli :D
Ajo min Rockerschuppen des Vertrauens esch halt e-Bay :D
DEADSTAR']Exakt so muesses si!
Em grond gno müesst mer jo scho fasch sone Muse-HC-Groppe grönde so wie die ganze Turbonegro-Fans met erne Turbojugend Jäggli :D
Ajo min Rockerschuppen des Vertrauens esch halt e-Bay :D
so es grüppli wär gar nid mal so schlecht. es eignigs streetteam i dem fall. weiss nid wies bi de girlieshirts isch, aber ich find vielne bands ihri shirts nid so de knaller. befürchte sglich au bi de black holes and revelations-tour. s'cover vom album find ich nämlich recht schlecht. und meischtens sind die shirts eifach z'überlade mit mischt (riesigi bilder etc.). mach mir amigs dshirts sälber. vo muse sötti au emal. han scho e idee (check my signature).
Blackbutterfly
05-07-2006, 09:33 AM
so es grüppli wär gar nid mal so schlecht. es eignigs streetteam i dem fall. weiss nid wies bi de girlieshirts isch, aber ich find vielne bands ihri shirts nid so de knaller. befürchte sglich au bi de black holes and revelations-tour. s'cover vom album find ich nämlich recht schlecht. und meischtens sind die shirts eifach z'überlade mit mischt (riesigi bilder etc.). mach mir amigs dshirts sälber. vo muse sötti au emal. han scho e idee (check my signature).
dis siggy isch cool! u sones shirt wär o mau öppis aständigs...hättsch öppis drgäge,wenn i das pic ev. o würd druftue?
www.muse.ch.vu isch de übrigens no frei;) aber umne website zgründe hani gloubs eifach zweni zyt(vom talent rede mr gar nid ersch)
dis siggy isch cool! u sones shirt wär o mau öppis aständigs...hättsch öppis drgäge,wenn i das pic ev. o würd druftue?
www.muse.ch.vu isch de übrigens no frei;) aber umne website zgründe hani gloubs eifach zweni zyt(vom talent rede mr gar nid ersch)
nei, degäge hani natürlich nüt. bechunnsch aber sicher problem mit de uflösig will das bild isch munzig chli (ca. 7 uf 7 cm und nur 72dpi uflösig). ich wür denn wahrschinlich einewäg s'negative devo drucke.
Blackbutterfly
05-07-2006, 11:56 AM
hmmm...schade schade schade. I weiss no nid, öb igs drucke. villecht malis o mit so stoff-fiuzstifte uf, de ischs nid so schlimm, wes chli isch. Denn chani när eifach ungfähr de ufpixlete ränder nachefahre. de würdsch du wiss uf schwarzem grund?
heschs no chli grösser aus i dire signatur?
hmmm...schade schade schade. I weiss no nid, öb igs drucke. villecht malis o mit so stoff-fiuzstifte uf, de ischs nid so schlimm, wes chli isch. Denn chani när eifach ungfähr de ufpixlete ränder nachefahre. de würdsch du wiss uf schwarzem grund?
heschs no chli grösser aus i dire signatur?
aha, handwerklich/kreativ begabt also? also wenn ich s'negative nimm, denn nimm ich schwarz uf wiisem grund.
ja, irgendwo han ich das au na grösser.
nimmt mich schampar wunder wer ihr eigentlich so sind.
Blackbutterfly
05-07-2006, 12:26 PM
ja du, mi imfau o! spätischtens am winterthurer konzert gits es meeting!
handwärklech bini nid würklech begabt, auso so au das zügs wo mit holz und sage u so ztüe het... aber was stoff, male, nadle und fade ageit, ja, da bini gar nid mau so übu.
im übrige hesch du am wenigschte agabe gmacht bi dim profil hie!:)
i bi 18i, wiblech und äbe so chli, dass jedes männert-shirt wienes pijama usgseht:LOL: das het me ja bis itz scho chönne useläse.
wed no meh wosch wüsse, frag eifach, ha sowieso grad nüd gschiids ztüe und tue gärn chli frage beantworte.
chöntsch mr ächt ds grössere biud schicke wes findsch? wär u nätt!
ocean5
05-07-2006, 12:58 PM
Can someone here please help me and translate what this means? thanx :)
"Du musst amboss oder hammer sien" (hope the spelling is correct)
Can someone here please help me and translate what this means? thanx :)
"Du musst amboss oder hammer sien" (hope the spelling is correct)
it means something like "you have to be a hammer!"
does this make sense?
ja du, mi imfau o! spätischtens am winterthurer konzert gits es meeting!
handwärklech bini nid würklech begabt, auso so au das zügs wo mit holz und sage u so ztüe het... aber was stoff, male, nadle und fade ageit, ja, da bini gar nid mau so übu.
im übrige hesch du am wenigschte agabe gmacht bi dim profil hie!:)
i bi 18i, wiblech und äbe so chli, dass jedes männert-shirt wienes pijama usgseht:LOL: das het me ja bis itz scho chönne useläse.
wed no meh wosch wüsse, frag eifach, ha sowieso grad nüd gschiids ztüe und tue gärn chli frage beantworte.
chöntsch mr ächt ds grössere biud schicke wes findsch? wär u nätt!
das wärs na. so es treffe mein ich.
chlii tönt guet. bins selber au.
ich weiss, ich weiss. sött endlich mal mis profil vervollständige.
wie söll ichs dir schicke?
e-mail-adresse?
ocean5
05-07-2006, 01:19 PM
it means something like "you have to be a hammer!"
does this make sense?
Thank you very much...I understand now...I think the underlying message is you have to persevere...your help has been much appreciated :)
Thank you very much...I understand now...I think the underlying message is you have to persevere...your help has been much appreciated :)
you're welcome.
Blackbutterfly
05-07-2006, 01:40 PM
ja email zum bispiu. shanthini@gmx.ch
hui,hoffentlech wirdi itz nid mit spam überschüttet:)
chlini lüt rocke! gseht me am Matthew Bellamy!
ja email zum bispiu. shanthini@gmx.ch
hui,hoffentlech wirdi itz nid mit spam überschüttet:)
chlini lüt rocke! gseht me am Matthew Bellamy!
so, habs dir geschickt.
Blackbutterfly
06-07-2006, 08:31 AM
merci fürs mail!
Die dütsche tourdate si itz mau offiziell dusse...aber we d'schwizer date nid bis zum 10.juli usechöme,hani es problem! Wüu am 11. gani seeeehr früeh am morge a flughafe...und wär weiss,villecht si ja nach drü wuche aui tickets usverchouft............
:eek: :eek: :eek: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh, Horrorvorstellig!!!!!!!!:ohmy: :ohmy: :ohmy:
i würd gloubs stärbe. ämu so chli!
nun denn, wünsch mr glück. ga mi itz de grad für sone kasse-job im coop ga bewärbe...ich bin jung und brauche das geld!
Hoffe, i ha aues richtig gmacht im bewärbigsschribe:unsure:
merci fürs mail!
Die dütsche tourdate si itz mau offiziell dusse...aber we d'schwizer date nid bis zum 10.juli usechöme,hani es problem! Wüu am 11. gani seeeehr früeh am morge a flughafe...und wär weiss,villecht si ja nach drü wuche aui tickets usverchouft............
:eek: :eek: :eek: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh, Horrorvorstellig!!!!!!!!:ohmy: :ohmy: :ohmy:
i würd gloubs stärbe. ämu so chli!
nun denn, wünsch mr glück. ga mi itz de grad für sone kasse-job im coop ga bewärbe...ich bin jung und brauche das geld!
Hoffe, i ha aues richtig gmacht im bewärbigsschribe:unsure:
das mit de dütsche date hani au scho gseh. gang glaubs namal an ticketcorner hütt abig. will genf isch ja au nanig offiziell, aber tickets scho erhältlich. viellicht gitts hütt au scho für winterthur? mal luege.
denn viel glück.
Blackbutterfly
06-07-2006, 07:29 PM
auso i bi hüt am nami nomau ga frage. dä am schauter het zwar usgseh wie dr matt zu showbiz-zyte aber är het nimau gwüsst wie me muse richtig schribt.:rolleyes: de het er wou o nid würk ä ahnig gha, weli band dass i meine.
weisch du, unger welem verastauter dass das stattfinet? und wär dass d'tickets verchouft?(starticket, ticketcorner)
mis t-shirt isch itz de nächstens mau gebore. i ha ds shirt(schwarz) u d'farb(silber). itz muess nume no beides zäme finde.:happy:
auso i bi hüt am nami nomau ga frage. dä am schauter het zwar usgseh wie dr matt zu showbiz-zyte aber är het nimau gwüsst wie me muse richtig schribt.:rolleyes: de het er wou o nid würk ä ahnig gha, weli band dass i meine.
weisch du, unger welem verastauter dass das stattfinet? und wär dass d'tickets verchouft?(starticket, ticketcorner)
mis t-shirt isch itz de nächstens mau gebore. i ha ds shirt(schwarz) u d'farb(silber). itz muess nume no beides zäme finde.:happy:
kei ahnig under wellem verastalter, aber das isch ja eigentlich egal. fürs placebo-konzert chasch ja au bi starticket und bi ticketcorner tickets chaufe.
hütt chunnt doch na d'cd vom thom yorke use. kennt die scho öpper?
interpol
12-07-2006, 09:07 PM
...bin schon zwar schon etwas länger member von muse.mu... aber wird mal zeit auch was zu posten...
mich nimmt nun folgendes wunder:
1. Konzert(e) in der Schweiz (keine Openairs!), nur ein Gerücht?
2. Falls kein Gerücht, wo finde ich die nötigen Infos oder eine Bestätigung?
"6. Dezember, Winterthur!" Diese Aussage hatte ich schon oft genug gehört... aber immer noch nichts offizielles...
grüsse
dan
...bin schon zwar schon etwas länger member von muse.mu... aber wird mal zeit auch was zu posten...
mich nimmt nun folgendes wunder:
1. Konzert(e) in der Schweiz (keine Openairs!), nur ein Gerücht?
2. Falls kein Gerücht, wo finde ich die nötigen Infos oder eine Bestätigung?
"6. Dezember, Winterthur!" Diese Aussage hatte ich schon oft genug gehört... aber immer noch nichts offizielles...
grüsse
dan
obwohl ich diese gerüchte hier rein gepostet hab, werd ich auch langsam aber sicher ungeduldig. fakt ist, dass ich stolzer besitzer eines flyers bin, auf dem diese daten aufgelistet sind. zusätzlich spricht dafür, dass muse genau an diesen zwei daten noch keine konzerte in ihrem tourkalender aufgelistet haben. zu dieser zeit sind sind in deutschland, frankreich und italien unterwegs. schweiz passt also ganz gut. zudem kann man schon tickets fürs konzert in genf kaufen, obwohl noch nicht offiziell.
denke es könnte jede stunde soweit sein und die konzerte werden bestätigt. wer die news auf http://www.muse.mu mitverfolgt merkt, dass sich zur zeit ziemlich was tut.
interpol
13-07-2006, 10:25 AM
Natürlich würde ein Konzert in der Schweiz zum besagten Zeitpunkt gut reinpassen...
Doch ein interessanter Punkt ist der mit dem Vorverkauf:
Früher gab es Organisatoren welche, um den Verkauf zu steigern, Bands aufgelistet hatten, die nie zum Konzert erschienen sind (die Band wusste ja nichts von ihrem Glück).
Dies wurde verboten. Wenn keine vertragliche Bindung zwischen Organisator und Band besteht und solch ein Sachverhalt dem Organisator nachgewiesen werden, hat der Käufer das Recht den Preis des Tickets zurückfordern (sofern es kein Konzert gab).
Wenn eine vertragliche Bindung zwischen Organisator und Band besteht, dann kann der Organisator nichts dafür und er ist auch nicht haftbar. In solch einem Fall führt dies meistens zu eine Klage gegen die Band.
Nun stelle ich mir folgende Fragen:
1. Wer ist der Organisator des angeblichen Konzertes in Winterthur? Tickets sind ja laut der letzten Aussage erhältlich.
2. Hat der Organisator einen Vertrag mit der Band?
Gruss Dan
Natürlich würde ein Konzert in der Schweiz zum besagten Zeitpunkt gut reinpassen...
Doch ein interessanter Punkt ist der mit dem Vorverkauf:
Früher gab es Organisatoren welche, um den Verkauf zu steigern, Bands aufgelistet hatten, die nie zum Konzert erschienen sind (die Band wusste ja nichts von ihrem Glück).
Dies wurde verboten. Wenn keine vertragliche Bindung zwischen Organisator und Band besteht und solch ein Sachverhalt dem Organisator nachgewiesen werden, hat der Käufer das Recht den Preis des Tickets zurückfordern (sofern es kein Konzert gab).
Wenn eine vertragliche Bindung zwischen Organisator und Band besteht, dann kann der Organisator nichts dafür und er ist auch nicht haftbar. In solch einem Fall führt dies meistens zu eine Klage gegen die Band.
Nun stelle ich mir folgende Fragen:
1. Wer ist der Organisator des angeblichen Konzertes in Winterthur? Tickets sind ja laut der letzten Aussage erhältlich.
2. Hat der Organisator einen Vertrag mit der Band?
Gruss Dan
1. nein, wie oben bereits erwähnt sind tickets für das konzert in genf bereits erhältlich. nicht aber für das konzert in winterthur.
2. auf dem flyer steht unten www.freeandvirgin.com. das wird wohl der veranstalter sein. zusätzlich steht unter der muse-ankündigung "tickets available from begin of july".
denke schon, dass das ganze stattfinden wird. the roots zum beispiel stehen da auch schon drauf (flyer am openair st.gallen erhalten) und sind erst heute offiziell bestätigt worden.
noch fragen?
wollte nun einmal definitiv klar schiff machen und hab den freeandvirgin-typen 'ne mail geschrieben:
-------------------------------------------------------------------------------------
guten tag,
habe nach dem openair st.gallen euren slayer-flyer in die hand gedrückt
bekommen und mein herz frohlockte, als ich auf der rückseite die ankündigung von
einem muse-konzert in winterthur (und genf) las.
bis jetzt ist noch nichts offiziell bestätigt worden. tickets sind aber zumindest für genf
schon erhältlich. auf'm flyer steht "tickets available from begin of july".
was ist da dran?
mfg
ps:
natürlich habe ich auch gesehen, dass erst heute
das the roots-konzert offiziell bestätigt worden ist, obschon
dies auch schon auf demselben flyer angekündigt
wurde.
-------------------------------------------------------------------------------------
und das kam soeben zurück:
muse tickets aus rücksicht auf das open air gampel erst ab dem 17.8. verfügbar.
from the desk of :
Stefan Matthey
COO
Free + Virgin Group GmbH
Birmensdorferstrasse 400
CH-8055 Zürich - Switzerland
www.freeandvirgin.com
PH : +41 44 463 69 40 / 55
FX : + 41 44 463 69 80
CELL PH : +41 79 445 34 04
** please visit **
www.spiritofmusic.ch
www.earshakerdays.com
so etwas in der art dachte ich mir schon, da der muse-auftritt am gampel ja als exklusiv betitelt wird (was auf die ch-festivalsaison ja auch zutrifft).
nun haben wir endlich gewissheit!
interpol
13-07-2006, 12:47 PM
Ja, stimmt... die Rede war von Genf und nicht Winterthur... aber das hat sich nun ja zum guten Glück geklärt dank Deines Einsatzes :D
Muse - 6. Dezember 2006 in Winterthur... Tickets ab den 17. August verfügbar...
Vielen Dank für die gute Nachricht!
schoggimuse
14-07-2006, 05:37 AM
woooohoooooooooooooo *freu*
endlich mol es paar infos, han jo gnueg lang bruucht zum da forum zfinde... hoi zämä überhaupt ;)
woooohoooooooooooooo *freu*
endlich mol es paar infos, han jo gnueg lang bruucht zum da forum zfinde... hoi zämä überhaupt ;)
endlich wieder einmal ein neues gesicht unter uns.
Blackbutterfly
14-07-2006, 02:52 PM
auch a very warm welcome von mir!
ich weile z.z. gerade aennet em teich in toronto...und bin deshalb eeeeextreeeemscht beruhigt,dass der pre-sale erst im august beginnt!!*puuh* danke fuers info sammeln, foe!
ich wuensch euch allen noch ne gute zeit,hoert schoen Muse! ich werd versuchen, hier drueben eins der digipacks zu ergattern, die gibts naemlich meines wissens nach ganz exklusiv hier in nem laden zu kaufen...judihui!;)
cheers
schoggimuse
14-07-2006, 08:18 PM
dankeschööön :D
mues mi jez denn mol dur de rest vom forum kämpfe... (schwiizer)düütsch liit mer irgendwiä scho chli besser als englisch :rolleyes: naja, zum muse-texte verstoh langets denn scho no einigermasse :)
@blackbutterfly: wünschä vill spass det änne. han mi ztoronto au mol es paar wuche umetribä, tolli stadt, gelle?
was für ein spektakel:
http://www.youtube.com/watch?v=YygyHCRrKho
schoggimuse
17-07-2006, 07:32 PM
das isch toll, gell :LOL: hends scho süsch irgendwo do im forum postet gha, aber i luegs gern no spaarmol aa :happy:
kailua
19-07-2006, 03:53 PM
sali zäme zerscht mal. nomol äs schwizer gsicht :)
ha gad mega freud gha woni da mit winti do ine gläse ha. isch jo dä hammer! also do wird i denn uf jedefall döte si. ha mi zerscht scho mitem gedanke wele abfinde, uf münche z goh wili jo nöd as gampel cha wäg dä arbet.
news des tages für mi jedefalls *freu*
na dann, herzlich willkommen.
[DT|_Me]DEADSTAR
24-07-2006, 08:46 PM
So liebi Lüt ech be halb lebändig osem Lager zrogg ond glöcklecherwiis hed de Vorverkauf noni agfange. Inzwösche esch au s'Gampel einiges nöchergröckt ond ech ben mer secher, dasses no es Swiss-Muse Träffe a dem besagte Ort werd gä... Das jedoch müemmer no aluege wenn gnau. Wer mech suecht sell Usschau noch de grosse Swiss-Muse Flagge (siehe Signatur) halte.
...wonderbar, Nochwuchs am start do enne.
schoggimuse
25-07-2006, 07:56 AM
aber i wird doch gar nid as Gampel cho :( *ganzfesttraurigbin*
defür e Tag vorher de Ticketcorner stürmä :D Winti passt mer scho biz besser... :happy:
chan leider au nid gah.
scheiss arbeit.
aber ich hans das jahr ja scho am southside gseh.
:D
[DT|_Me]DEADSTAR
27-07-2006, 12:47 PM
Ech werde zwar dete sii, doch er send ned die einzige wo ned chönd go, dass chönd er mer glaube. D'Kollegin stoht fasch chopf wäge dem. Jedoch wärded mer grad Gänf ond Winti nochenand bsueche.
Chond sösch öpper grad no of d'Tour met vo eu (sprech beidi Konzärt)? Notürli nor sofärn mer gnue Tickets bechömed. Ech dänke das Johr dörftis rächt schnell go bes alli Tickets wäg send, do jo Muse scho die 3. Woche d'Albomcharts ide Schwiiz afüehred. http://www.hitparade.ch/weekchart.asp?cat=a - Wie lang dänked er werd das no so bliibe?
schoggimuse
27-07-2006, 02:11 PM
i find das jo scho guet, dass di liäbä jungs so vill albene verchaufed (und d'schwiiz e so en super musig-gschmach het :D) aber wi du gseit hesch: wird defür alleg zimli schnell go bis diä tickets weg sind (und da macht mir angscht!). hauptsach i chum eis über! genf isch mer irgendswiä grad biz zwiit weg, wird vo mir wohl eher nid bsuecht... :rolleyes: (wenn isch das überhaupt? i han mi bes jez nur über winti informiert)
tja und vo wege wi lang si no #1 werded sii: bis öppis bessers chunt, nid wohr? ;)
und foe: das isch gemein, i han au wele as southside aber mini kollege sind so schwer entschlosse gsi, dasses natürli schlussendli denn mol usverchauft gsi isch! und si hend sich no gwunderet drüber :rolleyes: (okay, i hett ehrlich gseit au nid würkli de zyt gha, aber i hett si mer gno!)
kailua
27-07-2006, 08:23 PM
also da konzert z winti wird jo nöd vo goodnews organisiert oder? döt wäri nämli no member....also wirdi demfall au am morge bezite ufstoh zum ä ticket z organisiere,wenn da so isch dass hitparade "leader" sind momentan.
aber dick und root hani dä 6. dez. schomol agstriche i minere agenda :)
[DT|_Me]DEADSTAR
27-07-2006, 08:38 PM
loschtigerwiis muess ech am 17. mini Arbet fertigstelle demet ech am 18. chan go muse lose ond somet am 17. de ganz Tag wie en Adler of d'Tickets warte...
Blackbutterfly
28-07-2006, 06:41 PM
wow,da geit ja einiges ab bi euch dert aene:)
hie freue sech sicher o einigi torontoer ufe muse gig vom suntig..aber da i ja morn ga:mad:
naja,ha grad d tage bis zum gampel zeut:21...das geit ja gar nuem lang!
deadstar,i cha scho nach dire flagge usschou haute, aber villecht mache mr de glich no oeppis gnauers ab, ok?
und anschinend gits doch no einigi schwizer mit guetem musiggschmack, ha mi scho gfreut,wo d'cd im citydisc z'bern usverchouft isch gsi,aber dass si itz scho sit drue wuche ufem eis si...nid schlaecht!:happy:
schoggimuse
03-08-2006, 07:10 PM
und die vierti wuche ufem 1 ;)
(werded echtsch jez grad eifach sooo wenig cds verchauft, oder gitts tatsächlich sooo vill lüüt wo muse chaufed? :unsure: )
han eigentli nur denkt, i tuen mol wider öppis postä, demit üsen schöne thread (hoffe snimmt mers niämer vo de ältere members übel wenni mi do au scho mit iirechne :LOL: ) nid zwiit hindere rütscht ;)
aber wenn i scho mol dra bin: hett denn do nid scho öpper es ticket für genf kauft? wi vill hett denn das kostet, wenn i fröge dörf? i fang süsch denn mol langsam aa spare bis uf de 17.i august... :rolleyes:
[DT|_Me]DEADSTAR
04-08-2006, 02:43 PM
(werded echtsch jez grad eifach sooo wenig cds verchauft, oder gitts tatsächlich sooo vill lüüt wo muse chaufed? :unsure: )
han eigentli nur denkt, i tuen mol wider öppis postä, demit üsen schöne thread (hoffe snimmt mers niämer vo de ältere members übel wenni mi do au scho mit iirechne :LOL: ) nid zwiit hindere rütscht ;)
aber wenn i scho mol dra bin: hett denn do nid scho öpper es ticket für genf kauft? wi vill hett denn das kostet, wenn i fröge dörf? i fang süsch denn mol langsam aa spare bis uf de 17.i august... :rolleyes:
Schock, jedes Mol, wenn öpper verzellt oder frogt öb de öpper s'Ticket scho heig gönd be mer grad 4 Browserfenschter uf ond checket alli Ticket-Sale Pages ab... Erscht denn beni weder 100 Härzschläg er Minute langsamer. Also bes jetzt weiss niemmer "OFFIZIELLS" öppis vo dene Konzärt. De LZ Corner weiss jedoch mettlerwile, dass Muse of Gänf wärded cho aber ned gnau wo. Ech dänke es werd demfall scho de 17. si, womer meh wärded wösse. Chorz voräne wärded dänk no es paar Infos cho. Also wie gseid, ech werd mer das Johr alli 3 CH-Konzärt z'Gmüet füehre loh...
Blackbutterfly
04-08-2006, 03:52 PM
aaaah, ändlech wieder zrügg imne land wo immer meh lüt öppis vo muse ghöre, kanada isch viu zriesig aus dass o nume 1% vor bevöukerig öppis vo ihne weiss. Aber si hei z'toronto ä Bellamy road...das het natürlech scho stiu:yesey:
aber i muess ehrlech säge,dass mi die super aubum-verchöif o langsam erstuhne..i weiss o nid was los isch aber i findes guet!:D
wäg de ticketsprise: mis sehr gschide dütsche musikmagazin namens visions(soutüür, aber dr muse-bricht erstreckt sech über 6 sehr informativi site) schätzt d'priise für ihri hauekonzert uf c.a 30 euro. das würd när öppis zwüsche 45-50 sfr mache. villecht muess me no chli öppis druftue, wüu mir ja im augemeine tüürer si aus üsi nachbere, auso i schätze mau so 60.-
no 14 täg, 5h und c.a 40 minute bis es bombastischs soundgwitter uf üs niedergeit...heeeeerrlech!!!:D :D :D
[DT|_Me]DEADSTAR
04-08-2006, 04:30 PM
no 14 täg, 5h und c.a 40 minute bis es bombastischs soundgwitter uf üs niedergeit...heeeeerrlech!!!:D :D :D
erwähn das jo nie meh i minnere Gägewart, das esch s'Schlemmschte, innerhalb derere Ziit muess ech mini Dräcks-Maturaarbet beände, schliessli weli jo Muse gse... :eek:
Es esch so hert... Ech glaube fasch ned, dasi das no werd schaffe.
Mis liebe Visions hed das gseid, das stemmt aber das hemmer jo au alli sälber so erwartet... :D Zodem esch dä Artekel werkli sehr speziell, ned wenig hani müesse lache.
Blackbutterfly
04-08-2006, 06:03 PM
DEADSTAR']erwähn das jo nie meh i minnere Gägewart, das esch s'Schlemmschte, innerhalb derere Ziit muess ech mini Dräcks-Maturaarbet beände, schliessli weli jo Muse gse... :eek:
Es esch so hert... Ech glaube fasch ned, dasi das no werd schaffe.
Mis liebe Visions hed das gseid, das stemmt aber das hemmer jo au alli sälber so erwartet... :D Zodem esch dä Artekel werkli sehr speziell, ned wenig hani müesse lache.
oh je oh je...das isch natürlech nid so guet! aber du schaffsch das scho, losisch eifach ds aubum. es isch ja aus kampfunterstützig gschribe worde!
dä artiku ish würk sehr...einzigartig gsi! är wird muse voukomme grächt, findi!
mau nid z'üebleche gesülze, wome scho 10000 mau het gläse!
auso, viu erfoug bi dire maturarbeit!(über was isch si?)
und mir müesse de mau no abmache, wenn und wo mir es meeting am gampel mache!
[DT|_Me]DEADSTAR
04-08-2006, 10:32 PM
oh je oh je...das isch natürlech nid so guet! aber du schaffsch das scho, losisch eifach ds aubum. es isch ja aus kampfunterstützig gschribe worde!
dä artiku ish würk sehr...einzigartig gsi! är wird muse voukomme grächt, findi!
mau nid z'üebleche gesülze, wome scho 10000 mau het gläse!
auso, viu erfoug bi dire maturarbeit!(über was isch si?)
und mir müesse de mau no abmache, wenn und wo mir es meeting am gampel mache!
Merci, das chani bruuche, be jetzt no dra ond ech han emmer no s'Gfühl, dassi ned döre mag. S'geilschte esch jo, dassisi muess am Mäntig 21.08 am 8i abgä... Naja de machi de das meteme Höllekater, das esch mer jo eigentli gliich was die vo mer dänked weni de so chome. Naja s'Thema :D Anglizismen (Englische Ausdrücke) in der luzerner Jugendsprache...
Wägem Gampel dänki mer chönted dete scho bem ufbou luege womer send ond es chlises Musefans and Friends Camp chönd mache. Mou luege, sösch chömmer jo mou phone. Sett jo ergendwo no dini Nommere ha.
Guete Morge
Lukas
also, zu eue gedanke, öb denn die konzert jetzt scho offiziell de öffentlichkeit bekanntgäh worde sind:
han grad geschter im 20min-week es offiziells freeandvirgin-inserat gseh (sglich wie hinne uf miim slayer-flyer) wo under anderem au die 2 muse-konzert akündiget. jetzt staht aber offiziell "tickets ab dem 17.8.06".
au viel glück bi dinre maturarbeit. han de scheiss zum glück scho 1 jahr hinder mir. das schaffsch du scho.
[DT|_Me]DEADSTAR
06-08-2006, 12:19 PM
Üsi Jungs hend weder mou chli gschaffet: Mer gfallts, chli lang beses Nacht werd aber jo...
http://www.youtube.com/watch?v=q-c94VVU7zc
Blackbutterfly
06-08-2006, 03:08 PM
DEADSTAR']
Wägem Gampel dänki mer chönted dete scho bem ufbou luege womer send ond es chlises Musefans and Friends Camp chönd mache. Mou luege, sösch chömmer jo mou phone. Sett jo ergendwo no dini Nommere ha.
ja das findi ä geili idee! de chöi mr o no grad ä aftershow party abhaute:D
mini fründin und i hei üs geschter z'zäut bsorgt...mir söttes allei chönne ufsteue, es isch sones simpus iglu-ding(u süsh vertroui uf dis pfadiwüsse!)
ha grad nachegluegt,du bisch bi mir unger deadstar gspicheret,auso phone wär easy!
geisch du scho am donschti hi? mir chöme so am friti am nami mau a(muess no grad luege wäg de zugverbindige) es duret ja es ganzes wili bis me mau dert hinger im wallis isch acho...
cu soon(<- ha, anglizismus:))
Blackbutterfly
06-08-2006, 03:25 PM
es wunderschöns video zumne wunderschöne song!
sehr guet gmacht! es hät liecht chönne kitschig wärde, aber si heis gschafft, dass es eifach, gradlinig und nid überlade isch worde!
das lied wird zäme mit däm video vili nöii fans rekrutiere! v.a. froue...:rolleyes:
aber ds video zu KoC isch eifach dr oberhammer!! i ha ächt träne glacet woni das zerschtmau ha gseh
http://www.youtube.com/watch?v=YygyHCRrKho
es git no es angers u luschtigs video uf youtube, es interview mit dr band voremne festival uftritt, isch scho zimli lang här. uf jede fau verzeut dr matt wieder mau luschtigs züg...probieres z'finde!
schoggimuse
06-08-2006, 04:40 PM
DEADSTAR']Üsi Jungs hend weder mou chli gschaffet: Mer gfallts, chli lang beses Nacht werd aber jo...
http://www.youtube.com/watch?v=q-c94VVU7zc
chan dir und blackbutterfly nur zuestimme: sehr schön :yesey: und vorher hanis grad no am radio ghört :happy:
Blackbutterfly
06-08-2006, 05:27 PM
grins...ig o! bi ganz erstuuhnt gsi, süsch boikottieri drs3 eigentlech, wüu i finde, dass si nid würk gueti musig bringe. aber da hie hei si mau öppis aständigs i ihri playlist ufgnoh!
no ä ganz anderi frag: het irgendöpper vo euch scho mau öppis vomne muse-song namens "sick" ghört? mi cousin het bhouptet,är heig so öppis abeglade. aber är het nid würk ä ahnig vo muse, auso chas o irgendöppis ganz anders si!
ha nur mau wöue frage..
[DT|_Me]DEADSTAR
06-08-2006, 09:11 PM
Sick? öhm nei. Also das werd so öppis sie, wie en Kolleg vo mer, könnsch du de Song I can't get no satisfaction vo the hives? :rolleyes: öhmm do benötzt glaub öpper KaZaA ond hed kei Ahnig vo Musig :D ...wobie's jo chönt sii, do the hives sogar scho Back in Black covered hend...
@Blackbutterfly: Ech werd au versueche am Friitig so früeh wie mögli z'go ech dänke ned dasi met de Arbet vorhär fertig be. Ech lueg mou wieni vorah chome...
chan zwar leider nid as gampel gah, aber trotzdem e frag wo sich i mir ufdrängt, wenn ich eui biiträg durelueg.
wieso erscht am friitig as gampel? the prodigy spieled doch au und zwar scho am dunnschtig!
[DT|_Me]DEADSTAR
07-08-2006, 07:47 PM
chan zwar leider nid as gampel gah, aber trotzdem e frag wo sich i mir ufdrängt, wenn ich eui biiträg durelueg.
wieso erscht am friitig as gampel? the prodigy spieled doch au und zwar scho am dunnschtig!
Wie wärs met Matura-Arbet :D
Blackbutterfly
10-08-2006, 05:50 PM
wie wärs mit nöii schueu und sech nid grad scho am afang mit 2 freitäg völlig unbeliebt mache?;) tjaja,üsi tragische schicksau*seufz*
naja,drü täg si o guet!
schoggimuse
13-08-2006, 08:52 PM
hauptsach ihr sind für muse det ;) bin jo scho biz niidisch...
übrigens chunt jez grad wider starlight uf drs3. in letschter zyt lohnt sichs richtig zum radio lose :LOL:
[DT|_Me]DEADSTAR
14-08-2006, 06:44 AM
hauptsach ihr sind für muse det ;) bin jo scho biz niidisch...
übrigens chunt jez grad wider starlight uf drs3. in letschter zyt lohnt sichs richtig zum radio lose :LOL:
Weisch ech lose lieber abeme chliine scharz-metallige chäschtli. Dete chond vellech mou Kyuss, denn weder Clutch, denn Muse, denn Slo Burn, denn Arctic Monkeys, denn Kaiser Chiefs ...aber eis hani no nie ghört: Schlächtig Musig :p
Blackbutterfly
14-08-2006, 08:53 PM
Kyuss?? kenni absolut nid, aber wed musig so guet isch wie dr name tönt...
het öpper vo euch easily scho ghört/abeglade?
i wetts äbe umebedingt mau lose! ds artwork vo starlight gfaut mr ämu scho mau sehr guet!
Kyuss?? kenni absolut nid, aber wed musig so guet isch wie dr name tönt...
het öpper vo euch easily scho ghört/abeglade?
i wetts äbe umebedingt mau lose! ds artwork vo starlight gfaut mr ämu scho mau sehr guet!
kyuss gibts aber schon lange nicht mehr. unvergessen bleiben sie trotzdem.
easily? was ist das denn? noch eine b-seite von muse?
glorious kenne ich inzwischen und finde es verdammt schade, dass dieses lied nur den weg auf die japanische version geschafft hat. meiner meinung nach hätten sie glorious lieber an stelle von invincible draufgetan. kann mich mit diesem song einfach nicht anfreuden. der langewiligste muse-song ever.
[DT|_Me]DEADSTAR
15-08-2006, 04:43 PM
jap, die gibts schon ne Zeit nicht mehr, genauso wie Nachfolger Slo Burn mit ihrem 4 Track Album, das mich 54.- gekostet hat.
Ja ich hab easily (demoversion). Den Code habe ich nicht alleine knacken können aber mit Hilfe eines finnischen Muse-Fans gings dann. Dieser Mr.X ist krank im Kopf mit seinen Anagrammen, Rätseln und Geheimnistuereien...
http://invictus.softmeg.com/ dman ond ech han mer müeh gä das usezfende ond die schriibeds paar Stonde nochhär of d'Page, das esch jo lausig... :mad: Sälber herne macht gschiid
langsam krieg ich schiss.
war heute morgen mit ca. 15 anderen leuten am ticketcorner um endlich die muse-tickets für das konzert in winterthur kaufen zu können.
Für genf gibt es nun wieder tickets, von winterthur weiss niemand was. weder goodnews noch ticketcorner selber. sie wissen aber, dass die konzertansagen publiziert wurden.
hab gerade noch einmal ein mail an freeandvirgin verfasst.
mal gucken, was die antworten.
[DT|_Me]DEADSTAR
17-08-2006, 09:18 AM
war heute morgen mit ca. 15 anderen leuten am ticketcorner um endlich die muse-tickets für das konzert in winterthur kaufen zu können.
Für genf gibt es nun wieder tickets, von winterthur weiss niemand was. weder goodnews noch ticketcorner selber. sie wissen aber, dass die konzertansagen publiziert wurden.
keine Antwort, schon gestern geschrieben
[DT|_Me]DEADSTAR
17-08-2006, 09:18 AM
Wo gibts tix für Genf????
DEADSTAR']Wo gibts tix für Genf????
anscheinend am ticketcorner.
hat das fräulein mir jedenfalls so mitgeteilt.
juhuu (hoffentlich stimmt es dieses mal)!
–––
antwortmail von freeandvirgin:
ja, vorverkauf startet ab dem kommenden mittwoch.
–––
[DT|_Me]DEADSTAR
17-08-2006, 09:36 AM
juhuu (hoffentlich stimmt es dieses mal)!
–––
antwortmail von freeandvirgin:
ja, vorverkauf startet ab dem kommenden mittwoch.
–––
Das heisst wohl noch länger warten?
DEADSTAR']Das heisst wohl noch länger warten?
das heisst es wohl!
[DT|_Me]DEADSTAR
17-08-2006, 10:51 AM
das heisst es wohl!
Wieso fahr ich dann extra nach Luzern, geh Geld abheben und vertrau mich auf Infos :mad: ?
... Ich werd wohl mit Matt, Dom und Chris ein paar Worte wechseln müssen morgen!
schoggimuse
17-08-2006, 11:07 AM
tu das :LOL: und mach fotos! :D
ich dachte ja eigentlich auch, dass heute der vv startet, aber eigentlich haben sie ja im letzen mail an foe nur geschrieben, dass es ab heute offiziell sei (wobei ich das bis jetzt auch noch nirgends gefunden habe). und normalerweise wird ja ein konzert erst angekündigt, bevor der vv startet, oder nicht? egal, bin jedenfalls froh, dass ichs noch nicht verhängt habe :rolleyes:
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.