PDA

View Full Version : Sverige Musers Thread

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17

Krasnojarsk
18-09-2006, 12:02 PM
yeah, I've noticed that. Why don't you move aside and let REAL Swedes answer my question? :rolleyes:

meh, it's just odd that they might actually replace a government that basically pays them for living in that country, without them having to work and earn money etc.

Excuse me, but that just might be the most inane comment I've heard all year. (And then I've heard the new prime minister speak, which says a lot.) Noone in Sweden is payed for living there, if they are it's just the emergency actions of a welfare state working, based on previously payed taxes. The social democrats had a very good system for guaranteeing a salary for unemployed, money that was taken from a fund that every working person in Sweden contributes to. So no, you can hardly say that people don't have to work in Sweden. A 19 year old sitting at home with no work experience whatsoever won't have any money at all, except if he has to go on a social welfare programme. Now, this system will be blown to pieces by the new government, who wants to deal with the unemployment in an absolutely terrible way; people will be punished for being unemployed, ill or old. I can't for the life of me see how this will create more jobs for unemployed Swedes/recent graduates/students. It makes no sense at all. Argh. Sieg heil indeed.

Cogo
18-09-2006, 06:14 PM
Men snälla nån, hålla på och tjöta politik här. Trodde det var svenska vi skrev här också. Nu tar vi tag i Muse-snacket igen.

Nån annan än jag som kollar hemsidan x antal gånger varje dag efter nya turnédatum? Börjar bli lite deprimerad snart, de måste ju komma nångång hoppas jag.

Jazzlady
18-09-2006, 06:47 PM
Men snälla nån, hålla på och tjöta politik här. Trodde det var svenska vi skrev här också. Nu tar vi tag i Muse-snacket igen.

Nån annan än jag som kollar hemsidan x antal gånger varje dag efter nya turnédatum? Börjar bli lite deprimerad snart, de måste ju komma nångång hoppas jag.

Jag älskar muse. Matt är min pojkvän. Och Dom. Inte Chris. Han är too fat, som fan. Den första gången jag såg på Muse, och kände hur Muse såg på mig då föll allting jag trott var sant. Jag vet Muse kände likadant. Muse var så vacker då som nåt jag aldrig kunnat nå och hjärtat slog ett slag för var förlorad dag. ÅH MUSE. Öppna din dörr och säg att ni vill ha mig här.

Yeah you're right. Politics is for gays.

Jazzlady
18-09-2006, 08:15 PM
Åh Muse, vi alla förstår, Åh Muse, när stillheten rår. Åh Muse jag finner din hand, när vägarna möts förstår vi varann.
Vi bär på en längtan och vandrar omkring vandrar men utan att se vad som än händer, jag kommer till dig. Stannar fast timmen är sen.

Krasnojarsk
18-09-2006, 08:58 PM

Där trodde du fel. :D Den här tråden har alltid varit ganska främmande för Muse. They're a bit done innit. Och tänk så blir det så att Muse inte vill komma till Sverige när vi har en naziregering.

Åh Muse, vi alla förstår, Åh Muse, när stillheten rår. Åh Muse jag finner din hand, när vägarna möts förstår vi varann.
Vi bär på en längtan och vandrar omkring vandrar men utan att se vad som än händer, jag kommer till dig. Stannar fast timmen är sen.

Jag älskar muse. Matt är min pojkvän. Och Dom. Inte Chris. Han är too fat, som fan. Den första gången jag såg på Muse, och kände hur Muse såg på mig då föll allting jag trott var sant. Jag vet Muse kände likadant. Muse var så vacker då som nåt jag aldrig kunnat nå och hjärtat slog ett slag för var förlorad dag. ÅH MUSE. Öppna din dörr och säg att ni vill ha mig här.

Yeah you're right. Politics is for gays.

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Jazzlady
18-09-2006, 10:16 PM
Där trodde du fel. :D Den här tråden har alltid varit ganska främmande för Muse. They're a bit done innit. Och tänk så blir det så att Muse inte vill komma till Sverige när vi har en naziregering.

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Don't laugh at the prophet Nilsson. Walla. Som fan. Fucking naziregering. They've changed you.

Krasnojarsk
18-09-2006, 10:18 PM
I was laughing with him. Walla. The world's all blue.

Jazzlady
18-09-2006, 10:31 PM
I was laughing with him. Walla. The world's all blue.

:rolleyes: Sure.

Yoooo listen up here's a story about a little Nazi that lives in a blue woooorld...

SHIT I keep forgetting to tell you, and now I've remembered... but there's a botanical gardens here. :D :D :D

Krasnojarsk
18-09-2006, 10:37 PM
:LOL:

What!? HAMAZING! I'm so there! :D

Jazzlady
18-09-2006, 10:45 PM
:D I was going to check it out after Registration today, but hangover and uphill walking say NOOOOOOO. Looks reet pretty though.

Ninoslav
19-09-2006, 04:30 PM

Hahaha jag kollar också några ggr varje dag ... Hehe jag kollade på gammla datum också och ett år var dem i sverige ca 5 ggr :D XD... Är det någon som vet ca hur mycket folk det avr på senaste konserten i sverige? ^^

Jazzlady
19-09-2006, 07:13 PM
Hahaha jag kollar också några ggr varje dag ... Hehe jag kollade på gammla datum också och ett år var dem i sverige ca 5 ggr :D XD... Är det någon som vet ca hur mycket folk det avr på senaste konserten i sverige? ^^

Muse kommer aldrig till Sverige, cause it's a bögland.

Ninoslav
20-09-2006, 08:11 AM
Muse kommer aldrig till Sverige, cause it's a bögland.

Jodå .. Eller a det hoppas jag .. Dem var ju i Sthlm iår :D .. Kommer dem inte till sverige åker jag till ett annat land ..

Jazzlady
20-09-2006, 10:13 AM
Jodå .. Eller a det hoppas jag .. Dem var ju i Sthlm iår :D .. Kommer dem inte till sverige åker jag till ett annat land ..

I doubt your mum would let you go to a gig anyway.

Krasnojarsk
20-09-2006, 11:32 AM

Det heter 'kommer de inte till Sverige' när 'de' står som subjekt, 'dem' är objektsform.

Ninoslav
20-09-2006, 11:33 AM
I doubt your mum would let you go to a gig anyway.

Hahaha .. Varför tror du det? XD...

Ninoslav
20-09-2006, 11:34 AM
Det heter 'kommer de inte till Sverige' när 'de' står som subjekt, 'dem' är objektsform.

Yeah yeah .. i know i suck at swedish ...

Jazzlady
20-09-2006, 12:29 PM
Hahaha .. Varför tror du det? XD...

Because you should be in school. Walla.

Jazzlady
20-09-2006, 12:30 PM

Jag kommer att springa i morgon. Som fan.

Ninoslav
20-09-2006, 01:20 PM
Because you should be in school. Walla.

Hahha .. Konserten aknske är på en helg.. Men om den inte är det tar jag ledigt från skolan.

Jazzlady
20-09-2006, 01:25 PM
Hahha .. Konserten aknske är på en helg.. Men om den inte är det tar jag ledigt från skolan.

No wonder all you Swedish people are so stupid... too much time at concerts, not enough time at school.

Ninoslav
20-09-2006, 02:09 PM
No wonder all you Swedish people are so stupid... too much time at concerts, not enough time at school.
HAHAHHA !!! oooook.. Where are you from?

Jazzlady
20-09-2006, 02:32 PM
HAHAHHA !!! oooook.. Where are you from?

Sheffield, innit.

Ninoslav
20-09-2006, 02:41 PM
Sheffield, innit.

Hur kommer det sig att du kan svenska ^^?

Jazzlady
20-09-2006, 02:46 PM
Hur kommer det sig att du kan svenska ^^?

Because I am mycket, mycket, mycket jäääääääääääääääääääääääävla clever.

Ninoslav
20-09-2006, 02:53 PM

Hahah ... Nej men ärligt.Har du bott i Sverige eller nåt sådant?

Jazzlady
20-09-2006, 06:38 PM
Hahah ... Nej men ärligt.Har du bott i Sverige eller nåt sådant?

Have I bort in Sweden? Nope. Never even been to Sweden.No relation to it either. I'm just really, really clever.

Ninoslav
20-09-2006, 07:21 PM
Have I bort in Sweden? Nope. Never even been to Sweden.No relation to it either. I'm just really, really clever.

Sounds ......................... ;) Weird .. XD j/k

Jazzlady
21-09-2006, 09:40 AM
Sounds ......................... ;) Weird .. XD j/k

Javisst.

Mona
21-09-2006, 07:54 PM
1. Den här tråden må vara för svenskar, men om ni läser alla tidigare inlägg, så ser ni att allt är politik under alkoholpåverkan (inte från min del).

2. Muse? Vilka fan är Muse?

Mona
21-09-2006, 07:58 PM

Yes, we all know yo are dear. Now put on your clothes and get back to your cell. If you do it calmly, we might even let you play with the medicine!

Jazzlady
25-09-2006, 08:55 PM
:( but I am. I can dress myself and everything.

Sugarcoma
26-09-2006, 11:24 AM
Hey guys !
Quite cool with this international thing..
To everyone in Sweden:

Hörni, hur är det med er?
Det måste finnas NÅGON mer i Sverige som avgudar Muse lika mycket som jag..

(Hey, how are you? There must be SOMEONE in Sweden who worship Muse as much as I do.. :D)

Ahh detta är min första post i forumet ^^... !
många svenska muse fans här?

Mona
29-09-2006, 10:45 PM
Ahh detta är min första post i forumet ^^... !
många svenska muse fans här?

Aktiva svenska musefans: 2-3 skulle jag tro.
Folk som blivit medlemmar efter konserten eller senaste skivsläppet: Tvinga mig inte räkna.

Sugarcoma
30-09-2006, 10:10 AM
Aktiva svenska musefans: 2-3 skulle jag tro.
Folk som blivit medlemmar efter konserten eller senaste skivsläppet: Tvinga mig inte räkna.

:LOL: haha nä det brukar bli så va ? haha..

Mona
01-10-2006, 11:53 AM
:LOL: haha nä det brukar bli så va ? haha..

Exakt.

Cogo
07-10-2006, 09:08 AM
kan säga att jag varit musefan i flera år men inte joinat forumet förrän i somras när senaste albumet kom. man behöver inte hetsa i forumet för att bevisa hur mycket man tycker om muse. kan bli mer aktivitet i denna tråd om de kunde släppa datum för spelning i sverige om det nu blir nån. jag kollar forumet varje dag men orkar inte skriva varje gång, är nog fler som är likadana.

Mona
08-10-2006, 12:37 PM
kan säga att jag varit musefan i flera år men inte joinat forumet förrän i somras när senaste albumet kom. man behöver inte hetsa i forumet för att bevisa hur mycket man tycker om muse. kan bli mer aktivitet i denna tråd om de kunde släppa datum för spelning i sverige om det nu blir nån. jag kollar forumet varje dag men orkar inte skriva varje gång, är nog fler som är likadana.

Who the fuck are Muse?

Krasnojarsk
08-10-2006, 07:03 PM
Who the fuck are Muse?

Good girl. :D

Jazzlady
09-10-2006, 01:37 AM
Who the fuck are Muse?

They're my boyfriends. And one of them's my cousin. T'other one's my sister and the small one's my uncle.

ʘ
09-10-2006, 02:21 AM
Mercis B.V. and Dick Bruna have established that the picture shown at the internet site <http://board.muse.mu/member.php?u=2449> can be seen as inappropriate and even offensive. This is an infringement of Dick Bruna's work. Consequently damage is been brought to the honour and the good name of Dick Bruna. In this way, there also constitutes an infringement of the moral rights of Dick Bruna.

oh, no! :eek:
Can you translate for me what the writing on that offensive and totally inappropriate picture was? I managed to work out the first 2 lines, though. * Is duktig * :cool:

Jazzlady
09-10-2006, 10:15 AM
oh, no! :eek:
Can you translate for me what the writing on that offensive and totally inappropriate picture was? I managed to work out the first 2 lines, though. * Is duktig * :cool:

It was basically, Hassan is a stuntman, he works for al quaeda, he really wants to be famous, hassan does a dangerous stunt. He is dead, but famous. Now Rachid wants to be famous too.

ʘ
09-10-2006, 10:21 AM
:LOL: Gotcha... Dick <3

Mona
09-10-2006, 11:31 PM
Good girl. :D

Aye.;)

They're my boyfriends. And one of them's my cousin. T'other one's my sister and the small one's my uncle.

I can see their relation to Radiohead now, mother of Greenwood.

Mona
20-10-2006, 08:12 PM
.. wow. This place died.

depraw
31-10-2006, 01:04 PM
hej hej på alla här! Finns det någon här? hmm..

well, in case there's anyone here wondering if there's a nice small Muse site out there with a crazy group of friendly people ready to welcome any newcomers there, then I have come to tell you that YES, there is!:D The place is called Uno and we would LOVE to have more Scandinavian members!:) So please come and check out the loving atmosphere and enjoy our quality media and share a few laughs with us! :happy:

http://www.uselesslug.net/uno/forums/

Krasnojarsk
05-11-2006, 10:18 PM
Walla.

Jazzlady
06-11-2006, 12:40 PM
Bosse Palmgren är 48 år och kör taxi. Han har tre barn men han är skild och bor ensam.

Klara träffar Bosse.

K: Hej, vad heter du?
B: Hej. Jag heter Bosse.
K: Bor du här?
B: Ja. Vad heter du då?
K: Klara. Har du barn?
B: Ja.
K: Hur många?
B: Tre. De bor inte här, men de kommer på lördag. Hur gammal är du?
K: JAG ÄR FEM ÅR.
B: Är du bara fem år? Bor du här tillsammans med mamma och pappa?
K: Ja, och Emil min bror. Han är sjutton och han går i skolan. Och han selar gitarr.
B: Jag förstår. Han gillar musik. Jag gillar barn. Vad heter ni i efternamn
K: Åberg.

The plot unfolds...

Krasnojarsk
06-11-2006, 02:18 PM
B: Åberg? Jag blir sjukt tänd av det namnet.
K: Vill du komma in på lite "kaffe"?
B: Jag vill inte åka fast igen.
K: Kom igen! Jag säger inte något till någon!
B: Egentligen gillar jag mina barn när de är lite över fem.
K: Men jag har ju haft barn och allt, även om jag är fem!
B: Okej, en kort stund då. Men om Interpol ringer är jag inte här.
K: Bra! Jag går och drogar Emil.
B: Bra!

/Nya Mål slash

Mona
06-11-2006, 08:10 PM
Bosse Palmgren är 48 år och kör taxi. Han har tre barn men han är skild och bor ensam.

Klara träffar Bosse.

K: Hej, vad heter du?
B: Hej. Jag heter Bosse.
K: Bor du här?
B: Ja. Vad heter du då?
K: Klara. Har du barn?
B: Ja.
K: Hur många?
B: Tre. De bor inte här, men de kommer på lördag. Hur gammal är du?
K: JAG ÄR FEM ÅR.
B: Är du bara fem år? Bor du här tillsammans med mamma och pappa?
K: Ja, och Emil min bror. Han är sjutton och han går i skolan. Och han spelar gitarr.
B: Jag förstår. Han gillar musik. Jag gillar barn. Vad heter ni i efternamn?
K: Åberg.

The plot unfolds...

B: Åberg? Jag blir sjukt tänd av det namnet.
K: Vill du komma in på lite "kaffe"?
B: Jag vill inte åka fast igen.
K: Kom igen! Jag säger inte något till någon!
B: Egentligen gillar jag mina barn när de är lite över fem.
K: Men jag har ju haft barn och allt, även om jag är fem!
B: Okej, en kort stund då. Men om Interpol ringer är jag inte här.
K: Bra! Jag går och drogar Emil.
B: Bra!

/Nya Mål slash

Pelle - Tommy Nilsson, a biography of Stalin, and alcohol don't mix.

Krasnojarsk
06-11-2006, 10:52 PM
Do they not? That sounds like the rainy afternoon of my dreams.

Jazzlady
06-11-2006, 11:26 PM
Do they not? That sounds like the rainy afternoon of my dreams.

More like your average afternoon of rut-stickage :D Maybe not with Pappa Stalin though.

Krasnojarsk
06-11-2006, 11:36 PM
I'll have you know I don't drink alcohol, y'tart. I eat biscuits. On me, they work like crack. Ruts are for the weak. I go for habits. Like tea and cheap Guardians.

Jazzlady
06-11-2006, 11:49 PM
I'll have you know I don't drink alcohol, y'tart. I eat biscuits. On me, they work like crack. Ruts are for the weak. I go for habits. Like tea and cheap Guardians.

Sorry, yes. S'a bit bourgeois, is that alcohol. Biscuits - the worker's food. Mmm cheap Guardians. The well kept 25p in the union secret... Innit. Pasties are better though. Mmm. I'm soooo having a pasty for lunch tomorrow, since I discovered a pasty shop next to that nice coffee place in Hunter's Bar. Mmmm. Mmmm.

Krasnojarsk
06-11-2006, 11:56 PM
Reet well kept! Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh so jealous! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! :(

Jazzlady
07-11-2006, 12:48 AM
Reet well kept! Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh so jealous! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! I want a pasty! :(

http://www.cornish-links.co.uk/pasty.htm

Something for Lisa to do in her spare time.. Or you could make use of your tiiiiiiiiiny oven. Innit. Cause I bet that oven's not been used since like.. September. :D

Krasnojarsk
07-11-2006, 03:32 PM
Ooooh look at that, cheers, I'll have Lisa make it someday! Or maybe at Christmas. Mmmmmmmmmmmm. Perfect winter food innit. Not used since September? Pah. We made chips t'other day don't y'know. :D

Jazzlady
07-11-2006, 04:54 PM
Naaay problem lass. Ooh, next time you're over you'll have to go t'Interval. I should've so taken you there, but didn't. It's reet good like. I bet that was only the second time your oven's been used like.. :D

Krasnojarsk
08-11-2006, 11:26 AM
Oooh yeah, definately, I must do! Pah, at least the third time. I'm a wizard in 't kitchen don't you know. :D

Jazzlady
08-11-2006, 12:17 PM
They do well pretentious sandwiches there too. Like.. feta and hummous. Mmm. That you are dear, that you are. Since I'm still alive after your cooking and all. Only just mind. And I am mentally scarred...

Krasnojarsk
09-11-2006, 02:22 PM
Oooh pretentious sandwiches, that's right up my alley innit. :D Prepare to be more mentally scarred as I may try pasties...wait for it...:D

Jazzlady
10-11-2006, 01:14 AM
Oh aye! Well pretentious like. Good hot chocolate too. Oooh, do you reckon you will like?

Mona
11-11-2006, 11:42 PM
Deja vu.

Woo.

Krasnojarsk
12-11-2006, 02:26 AM
Vous avez déjā vu quoi? Err I'm drunk. Yeah. Innit.

Jazzlady
13-11-2006, 01:42 AM
Vous avez déjā vu quoi? Err I'm drunk. Yeah. Innit.

För att hon är le bög. Tönt.

Jazzlady
14-11-2006, 02:09 PM
It's getting good now. We've moved on from divorced paedophiles...

*adopts Göteborg accent*

Det är måndag morgon. Emil kommer för sent till skolan. Han träffar Hanna på skolgården. Hon kommer också för sent. Emil och Hanna går i samma klass. De gillar varandra. Hanna tycker att Emil är snygg och hon tänka ofta på honom.

Hanna ropar: Emil! Vänta på mig!
Emil svarar: Hej Hanna! Hur är det?
Hanna säger: Det är lungt. Väckarklockan är sönder. Och du?
Emil säger: Lite trött. Det är måndag.

De går tillsammans till klassrummet. Emil öppnar dörren och de går in.

Hanna säger: Ursäkta att jag kommer för sent. Väckarklockan är sönder.

Läraren frågar: Har ni samma väckarklocka?

Alla tittar på Emil och Hanna. Några skrattar. Emil rodnar. Hanna svara inte. Emil tittar inte på henne. Hon tittar inte på honom.

Krasnojarsk
14-11-2006, 09:03 PM
Hahahahaha it's getting reeeeeeeeet good! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Reet hot and heavy as well. Mmm. Yeah. Will Emil follow in his father's footsteps and torture her? :D

Jazzlady
15-11-2006, 12:24 AM
Hahahahaha it's getting reeeeeeeeet good! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Reet hot and heavy as well. Mmm. Yeah. Will Emil follow in his father's footsteps and torture her? :D

Jag vet inte! We'll only be chapter 5 by Jul! Noooooo!

ʘ
15-11-2006, 07:26 AM
Have you started writing soap opera scripts in Swedish, now? :confused:

Jazzlady
15-11-2006, 08:58 AM
Have you started writing soap opera scripts in Swedish, now? :confused:

Oh but no! I'm selecting the highlights of my Swedish book, Nya Mål 1 to share with the world!

You should get yourself a copy.

ʘ
15-11-2006, 09:05 AM
I should probably get myself a young, blonde, blue-eyed Swedish translator before buying it... I'd be quite content with you as my translator, though...

Mona
15-11-2006, 03:33 PM
It's getting good now. We've moved on from divorced paedophiles...

*adopts Göteborg accent*

Det är måndag morgon. Emil kommer för sent till skolan. Han träffar Hanna på skolgården. Hon kommer också för sent. Emil och Hanna går i samma klass. De gillar varandra. Hanna tycker att Emil är snygg och hon tänka ofta på honom.

Hanna ropar: Emil! Vänta på mig!
Emil svarar: Hej Hanna! Hur är det?
Hanna säger: Det är lungt. Väckarklockan är sönder. Och du?
Emil säger: Lite trött. Det är måndag.

De går tillsammans till klassrummet. Emil öppnar dörren och de går in.

Hanna säger: Ursäkta att jag kommer för sent. Väckarklockan är sönder.

Läraren frågar: Har ni samma väckarklocka?

Alla tittar på Emil och Hanna. Några skrattar. Emil rodnar. Hanna svara inte. Emil tittar inte på henne. Hon tittar inte på honom.

*wipes tear out of eye*

I'm so proud

Krasnojarsk
15-11-2006, 06:50 PM
They grow up so fast. *sniff*

Mona
15-11-2006, 07:13 PM
They grow up so fast. *sniff*

Now now. It was expected. Let's go home for some surströmming and Vodka.

Jazzlady
17-11-2006, 11:18 AM
I can touch my ear and everything!

We've got a lesson on "jag vill ha en egen måne" next week. Well good.

Mona
17-11-2006, 12:13 PM
I can touch my ear and everything!

We've got a lesson on "jag vill ha en egen måne" next week. Well good.

Jag vill ha en egen Mona.

Jazzlady
17-11-2006, 01:19 PM
som jag kan åka till

Krasnojarsk
17-11-2006, 02:10 PM

Som jag kan sitta på.

Jazzlady
17-11-2006, 04:18 PM
Som jag kan sitta på.

Don't squash her though. You're not Bosse!

Mona
17-11-2006, 06:07 PM
Som jag kan sitta på.

Don't squash her though. You're not Bosse!

True. Pelle, we've seen your love handles.

Jazzlady
17-11-2006, 08:05 PM
True. Pelle, we've seen your love handles.

It's all those pork pies and biscuits he eats. :rolleyes:

Mona
17-11-2006, 10:47 PM
It's all those pork pies and biscuits he eats. :rolleyes:

And alcohol. Innit.

Krasnojarsk
17-11-2006, 10:50 PM
And alcohol. Innit.

Bollinger goes right to my hips. Pork pies are brain food.

Mona
17-11-2006, 10:51 PM

Brains is all Hobnobs and tea.

Jazzlady
17-11-2006, 11:04 PM

I think yours is more a post pregnancy pound pile-on really. Especially with your reputation.

Krasnojarsk
17-11-2006, 11:13 PM
Brains is all Hobnobs and tea.

Nah, Hobnobs are better for clearing out the liver...now Bourbons, that's where it's at.

I think yours is more a post pregnancy pound pile-on really. Especially with your reputation.

It could be. However, I'm pregnant at the moment, so I can't really see where you're coming from. Oh yeah, and Tommy Nilsson's the father. His hair touched mine and he ovulated into my ear. Aaaallt som jag käääääääääääääääääääänner å allt jag förstååååååååååååååååååååååååååååår!

Jazzlady
17-11-2006, 11:30 PM
Nah, Hobnobs are better for clearing out the liver...now Bourbons, that's where it's at.

It could be. However, I'm pregnant at the moment, so I can't really see where you're coming from. Oh yeah, and Tommy Nilsson's the father. His hair touched mine and he ovulated into my ear. Aaaallt som jag käääääääääääääääääääänner å allt jag förstååååååååååååååååååååååååååååår!

You mean... Tommy cheated on me? With you?!

:(

Krasnojarsk
17-11-2006, 11:37 PM
He heard you when you were saying you thought his barnet was rank. He's got feelings too you know. He's not all shoulder pads and man. :( There there Tommy. We don't need Rhian. *steals Tommy all to self*

ʘ
18-11-2006, 10:14 AM

I can knock you up, if you'd like (just a as means to get back at him, of course).

Mona
18-11-2006, 01:56 PM

Chocolate though. Beats everything. Too bad everything goes to my hips. Don't understand how anything goes to my brain.

I told you to never trust a gay. At least not Pelle.

I can knock you up, if you'd like (just a as means to get back at him, of course).

Jazzlady
18-11-2006, 02:04 PM

Sounds a plan, but remember I am a lesbian...

ʘ
18-11-2006, 02:10 PM
I once read in a book that lesbians can get pregers, too... :unsure:

Jazzlady
18-11-2006, 02:21 PM
It's all lies.

ʘ
18-11-2006, 02:23 PM
nah, it was a very trustworthy book/magazine/nursery-rhyme - we really ought'a give it a try.

Wowee Zowee
18-11-2006, 09:40 PM
du er ikke svensk

Mona
19-11-2006, 04:32 PM
du er ikke svensk

Inte du heller. Men du kan bli svensk.

Jazzlady
23-11-2006, 12:13 AM
Mona är sjuk. Det är inte bra. Jag tycker om Mona. Hon är inte min flickvän, men... en daaaaaaaaaaaaaaaag. (doo doo do doo doooo) för att jag är mycket lesbisk.

Jag ger dig en fisk och ett ägg.

Mona måste sova. Inte söva. Nej.

Mona
23-11-2006, 12:28 AM
Mona är sjuk. Det är inte bra. Jag tycker om Mona. Hon är inte min flickvän, men... en daaaaaaaaaaaaaaaag. (doo doo do doo doooo) för att jag är mycket lesbisk.

Jag ger dig en fisk och ett ägg.

Mona måste sova. Inte söva. Nej.

Det är inte bra, nej, och Pelle är din flickvän.

Peller är väldigt feminin. Ingen fisk. Jag mår illa.

Mona måste sova, men för att sova måste hon bli sövd.

Jazzlady
23-11-2006, 10:41 AM
Det är inte bra, nej, och Pelle är din flickvän.

Peller är väldigt feminin. Ingen fisk. Jag mår illa.

Mona måste sova, men för att sova måste hon bli sövd.

:( Pelle är inte min flickvän. Hon är min mamma, och min syster.

Mona
24-11-2006, 12:51 PM
:( Pelle är inte min flickvän. Hon är min mamma, och min syster.

Okej. Men då är du min fru. Och han är min svärmor.

Krasnojarsk
24-11-2006, 04:49 PM
Okej. Men då är du min fru. Och han är min svärmor.

Svärmor och svägerska.

Mona
26-11-2006, 05:09 PM
Svärmor och svägerska.

Goddag, kära svägerska.

Krasnojarsk
26-11-2006, 08:20 PM
! مرجبا :D Hur är livet?

Mona
26-11-2006, 09:38 PM
! مرجبا :D Hur är livet?

Oh, you're such an arab.

Plågsamt, thank you.

Krasnojarsk
26-11-2006, 09:39 PM
Aren't I just! :D

Plågsamt? Varför? Du behöver iaf inte översätta en massa skittexter till ryska. :D

Mona
27-11-2006, 11:25 AM
Aren't I just! :D

Plågsamt? Varför? Du behöver iaf inte översätta en massa skittexter till ryska. :D

Du behöver iaf inte sitta och försöka vilken kemisk reaktion som ska i den nedre boxen i ett Hess's lag problem, för att sen bara räkna ut åt vilket åhll energin går. Inte behöver du heller lista ut hur man ska rita upp molekyler med hjälp av deras yttre elektronskal.

*sigh*

Krasnojarsk
27-11-2006, 02:46 PM
Du behöver iaf inte sitta och försöka vilken kemisk reaktion som ska i den nedre boxen i ett Hess's lag problem, för att sen bara räkna ut åt vilket åhll energin går. Inte behöver du heller lista ut hur man ska rita upp molekyler med hjälp av deras yttre elektronskal.

*sigh*

Usch vad surt det låter...kan inte säga att jag saknar natur riktigt...errrrr. Usch.

Mona
02-12-2006, 12:38 AM
Kulfördigdå. Själv fick man IG på senaste Kemiprovet.
Och nationella i Matte C på tisdag. :(

tvproQ
03-12-2006, 02:09 PM
Ny Museare här!

Såg dom i somras på Stadion. det var häftigt. lurkat här en hel del men nu är det alltså dags att regga sig:P

Mona
05-12-2006, 05:18 PM
Ny Museare här!

Såg dom i somras på Stadion. det var häftigt. lurkat här en hel del men nu är det alltså dags att regga sig:P

Soft.

Jazzlady
07-12-2006, 01:03 AM
You'd not believe how good Nya Mal's getting now. I would tell you all, but I haven't got the necessary letters.

Bonnski
12-12-2006, 09:09 AM
jag är från sSWE och tycker det suger, det händer ju ingenting här! jag är mer nationalistisk mot skottland än SWE och tillsist Jag hoppas det inte börjar snöa i år!!!!!!!!!!

Mona
12-12-2006, 04:59 PM
jag är från sSWE och tycker det suger, det händer ju ingenting här! jag är mer nationalistisk mot skottland än SWE och tillsist Jag hoppas det inte börjar snöa i år!!!!!!!!!!

... och medans du gnäller om det försvinner ozonskiktet. Idiot.

Ha så tråkigt i Sverige då!

Jazzlady
16-12-2006, 01:40 PM
Jonas: Granvägen fyra, tack!

Bosse: Bor du där?

J: Ja, det gör jag.

B: Det gör jag också.

J: Jaha. Är du ny här?

B: Ja, det är jag.

J: Bor du ensam?

B: Ja, jag är skild och jag har tre barn. De bor hos mig ibland. Har du barn?

J: ja, det har jag. Jag är gift med Ellen och vi har en stor kille på 17, och en liten tjej på fem. Emil och Klara.

B: Jaså, du är Klaras papa?

J: Ja, det är jag.

B: Jag träffar henne på gården ibland. Det är en trevlig tjej.

To be continued...

Mona
19-12-2006, 08:45 PM
Jonas: Granvägen fyra, tack!

Bosse: Bor du där?

J: Ja, det gör jag.

B: Det gör jag också.

J: Jaha. Är du ny här?

B: Ja, det är jag.

J: Bor du ensam?

B: Ja, jag är skild och jag har tre barn. De bor hos mig ibland. Har du barn?

J: ja, det har jag. Jag är gift med Ellen och vi har en stor kille på 17, och en liten tjej på fem. Emil och Klara.

B: Jaså, du är Klaras papa?

J: Ja, det är jag.

B: Jag träffar henne på gården ibland. Det är en trevlig tjej.

To be continued...

:eek: *well excited*

another_meepit
28-12-2006, 08:41 PM
Ny Museare här!

hm.. jag ville se dom då, missa det :indiff:

tja, förresten

whiee.. muse :musesign:

Mona
31-12-2006, 06:52 PM
hm.. jag ville se dom då, missa det :indiff:

tja, förresten

whiee.. muse :musesign:

Hej.

Cogo
13-01-2007, 08:57 PM
Vad tror ni? Kommer Muse annonseras i Rockpartys första bandsläpp 22 januari till hultan i sommar? Lördagen är det ju garanterat att de inte kan lira eftersom de lirar på wembley då. Jag tror de får lira på torsdag om de kommer till småland, skulle ju vara perfa för dem att värma upp lite inför deras 2 wembley gig.

Mona
14-01-2007, 10:42 PM
Vad tror ni? Kommer Muse annonseras i Rockpartys första bandsläpp 22 januari till hultan i sommar? Lördagen är det ju garanterat att de inte kan lira eftersom de lirar på wembley då. Jag tror de får lira på torsdag om de kommer till småland, skulle ju vara perfa för dem att värma upp lite inför deras 2 wembley gig.

Jag tror inte det, och hoppas inte det. Vill inte till Hultsfred. De ska ha en egen stor konsert här i Stockholm. Så är det bara.

Confusion
15-01-2007, 12:35 PM
Jag tror inte det, och hoppas inte det. Vill inte till Hultsfred. De ska ha en egen stor konsert här i Stockholm. Så är det bara.

Jag hoppas också att de inte kommer. Kan bero på att jag åker till London 15/6 och alltså kommer missa dem isf :p Men hellre Wembley än Hultsfred! :) Konserter i Stockholm och Köpenhamn hade förresten inte heller suttit fel.

Jazzlady
21-01-2007, 04:20 AM
'lol' at reading almost all of this thread in one go.

Mona
22-01-2007, 11:40 AM
Jag hoppas också att de inte kommer. Kan bero på att jag åker till London 15/6 och alltså kommer missa dem isf :p Men hellre Wembley än Hultsfred! :) Konserter i Stockholm och Köpenhamn hade förresten inte heller suttit fel.

Haha, jag gillar inte Hultsfred bara. Stockholm är bra.. inte Köpenhamn, för jag skulle inte få åka dit :rolleyes:
Fast Roskilde skulle kanske inte sitta fel.. Pappa kan hänga med.
Men Stockholm is where it's at.

Confusion
22-01-2007, 08:18 PM
Haha, jag gillar inte Hultsfred bara. Stockholm är bra.. inte Köpenhamn, för jag skulle inte få åka dit :rolleyes:
Fast Roskilde skulle kanske inte sitta fel.. Pappa kan hänga med.
Men Stockholm is where it's at.

Haha, okej :p Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Hultsfred.. har aldrig varit där och enda gången jag har velat åka dit var 2004, men det fick jag inte. Och för mig är Köpenhamn bättre än Sthlm för jag bor i Malmö så det är betydligt närmare och billigare ^^ Men kommer Muse till Sthlm så åker jag dit också. Ja, Roskilde hade varit trevligt, men jag kan ju bara drömma om att få med mig någon av mina vänner dit :(

Mona
24-01-2007, 10:42 PM
Haha, okej :p Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Hultsfred.. har aldrig varit där och enda gången jag har velat åka dit var 2004, men det fick jag inte. Och för mig är Köpenhamn bättre än Sthlm för jag bor i Malmö så det är betydligt närmare och billigare ^^ Men kommer Muse till Sthlm så åker jag dit också. Ja, Roskilde hade varit trevligt, men jag kan ju bara drömma om att få med mig någon av mina vänner dit :(

Ja. Önska går ju.

Krasnojarsk
25-01-2007, 12:18 AM
Kolla! Min kille! Han är mycket snygg. Jag är jättebög. Walla.

Jazzlady
25-01-2007, 12:20 AM
Din kille är sjuuuuuukt snygg! Om ändå jag inte vore en sån TÖNT!:(

Krasnojarsk
25-01-2007, 12:25 AM
Han heter Sven, som alla människor i Sverige. Men han kommer inte från Sverige, han är rysk. Och bög. Jag är mycketjätteglad.

Jazzlady
25-01-2007, 12:41 AM
Men älskar du verkligen Sven? Han är ju lite larvig! Och bög! Och ryss.

Förresten, jag heter Rhian, jag är en tönt fast jag tror ibland att jag är sjuuuuuuuuuuukt ball. Men nä. :( lol

Krasnojarsk
25-01-2007, 12:46 AM
Nej, jag har så, så många pojkvänner. Men idag är Sven min älskling.

Jag bor i Göteborg. I Göteborg är det toppen. Jag gillar min bamba. Jag tror att Rhian är ace. Ganska, ganska så... ace.

Jazzlady
25-01-2007, 12:56 AM
Jag vet! Men det är efter midnatt! Vem är det nu? Din stekare.

Tror du att Rhian är ace? Du tycker inte alltså? Men jag är heeeeelt puckad!

Krasnojarsk
25-01-2007, 01:01 AM
De vill inte ha sex med mig. Jag öppnar, som en vildros. Jag öppnar min dörr! Men, en dag. En dag...

chef tan.

Jazzlady
25-01-2007, 01:05 AM
Varför inte? Men Tommy kommer till dig naken! Som en öppen mussla!

Krasnojarsk
25-01-2007, 01:07 AM
För jag har borstar dem på nosen med den stora borsten.

Jazzlady
25-01-2007, 01:09 AM
Hal du bolstat dem på nosen? Nämen puttinutt lilla gullan nämen ojsådekanbli. :D

Mona
26-01-2007, 10:10 PM
You disgust me.

Jazzlady
28-01-2007, 10:16 PM
Varför? För Mona är en tönt? Jag tror det.

Mona
29-01-2007, 04:22 PM
Varför? För Mona är en tönt? Jag tror det.

You're using your new Swedish for shit purposes.

Just saying. Töntar <3

Jazzlady
30-01-2007, 04:55 PM
You're using your new Swedish for shit purposes.

Just saying. Töntar <3
Yep.

Now get off the internet Mona and do some work.

Mona
01-02-2007, 09:38 PM
Yep.

Now get off the internet Mona and do some work.

I can't be arsed.

Cogo
04-02-2007, 04:18 PM
Nån annan som funderat på att åka till England och kolla när de lirar på Wembley? Börjat leta efter hotell men är så dyrt om man vill bo hyfsat nära. Bara hoppas att de bestämmer sig för att lira i sverige så man slipper lägga ut en förmögenhet för att se dem.

Mona
07-02-2007, 10:26 PM
Nån annan som funderat på att åka till England och kolla när de lirar på Wembley? Börjat leta efter hotell men är så dyrt om man vill bo hyfsat nära. Bara hoppas att de bestämmer sig för att lira i sverige så man slipper lägga ut en förmögenhet för att se dem.

Det vore rätt så underbart. Om jag inte ska någon annanstans... varför inte?

Krasnojarsk
09-02-2007, 11:10 PM
Jag gillar pojkar. Såååååååååååååååååååååååååååå mycket.

Mona
09-02-2007, 11:52 PM
Jag gillar pojkar. Såååååååååååååååååååååååååååå mycket.

Förvånande.

Natlie
19-02-2007, 06:28 PM
SERIÖST:

På tal om det här med muse+sverige=underbart... RÖSTA PÅ MUSE, för fasen: http://www.snarthultsfredsfestival.net/onska.php
Har också funderat på alternativet Wembley... Men detta skulle ju vara det bästa.

Cogo
20-02-2007, 08:18 PM
Så var det andra bandsläppet här och inget Muse nu heller. Får nog sikta in mig på 17 juni på wembley. Jag började fundera på om de kommer släppa en dvd från nån av wembleykonserterna. Jag tror fan det.

Tolle
21-02-2007, 01:43 PM
Så var det andra bandsläppet här och inget Muse nu heller. Får nog sikta in mig på 17 juni på wembley. Jag började fundera på om de kommer släppa en dvd från nån av wembleykonserterna. Jag tror fan det.

Jag hörde att de skulle filma konserterna i HD och sedan förmodligen ge ut på dvd

Jazzlady
23-02-2007, 01:01 AM
Det finns många töntar i Sverige.

Krasnojarsk
05-03-2007, 02:00 AM
Det finns många töntar i Sverige.
Javisst! Jag är en tönt!

Jazzlady
05-03-2007, 02:02 AM
Javisst! Jag är en tönt!

Men för att vara ärlig så är jag också en tönt egentligen. LOL.

Krasnojarsk
05-03-2007, 02:03 AM
Men för att vara ärlig så är jag också en tönt egentligen. LOL.

Bra att du erkänner. Tack. Tönt.

Krasnojarsk
05-03-2007, 02:07 AM
Shit va nice asså, I'm so Stockholm! Gosh, dahlings, did I ever tell you about the time I got so drunk, dahling and then minced around Stockholm dahling, trying out the most divine perfumes, and so many perfumes, and all that Bollinger. A silly little Gothenburger tried to sell me Cava, but I said, no! Only Bollinger from 96! And I was so, so drunk.. that I decided I would speak to the garcon who served me my caviar in Polish, since his beautiful turquoise eyes, grey hair and skin clearly said "so Lodz '84 with a 12 string Rickenbacker and twin reverb.. with a Cm A chord progression".

Mona
06-03-2007, 09:34 PM
Shit va nice asså, I'm so Stockholm! Gosh, dahlings, did I ever tell you about the time I got so drunk, dahling and then minced around Stockholm dahling, trying out the most divine perfumes, and so many perfumes, and all that Bollinger. A silly little Gothenburger tried to sell me Cava, but I said, no! Only Bollinger from 96! And I was so, so drunk.. that I decided I would speak to the garcon who served me my caviar in Polish, since his beautiful turquoise eyes, grey hair and skin clearly said "so Lodz '84 with a 12 string Rickenbacker and twin reverb.. with a Cm A chord progression".

Wahey. Pelle on the bottle. God I've missed it.

Cogo
14-03-2007, 08:17 PM
Ser ut att bli danmark i år. hultan verkar ju inte försöka boka bra band.

Mona
15-03-2007, 08:49 PM
Ser ut att bli danmark i år. hultan verkar ju inte försöka boka bra band.

Nej, jag vet. Och jag är i Egypten när de lirar på Roskilde :( Nu blir jag ledsen. Då har jag missat Eagles of Death Metal, Nine Inch Nails, Metallica och Muse. :(

Disagreable
17-03-2007, 03:50 PM
Jag tror seriöst inte att någon tycker om Muse lika mycket som jag. Inte av dem från Sverige iaf. Hallå, Mona, vad hände backstage? Och avgudar du dem lika mycket som du säger?

Och är det någon annan som inte bor i Sverige längre, utan, säg... Franska Rivieran? N'hesitez pas ā me faire savoir, franchement.

Mona
18-03-2007, 11:42 AM
Jag tror seriöst inte att någon tycker om Muse lika mycket som jag. Inte av dem från Sverige iaf. Hallå, Mona, vad hände backstage? Och avgudar du dem lika mycket som du säger?

Och är det någon annan som inte bor i Sverige längre, utan, säg... Franska Rivieran? N'hesitez pas ā me faire savoir, franchement.

Inget hände backstage. Det var ett skämt mellan mig och en av admins här på forumet. Och jag avgudar dom mer än vad som framstår. Jag ä rbara fullt kapabel till att diskutera annat än dom, även om jag hade en period där folk faktiskt blev irriterade för att jag pratade så mycket om dom. Plus att jag avgudar typ 3 andra band extremt, så..

Franska rivieran? Fel tråd, kiddo.

ʘ
18-03-2007, 11:52 AM
Mona har licens! :eek:

Mona
18-03-2007, 05:56 PM
Mona har licens! :eek:

... för vad?

Gil, you're so lovely when you speak swedish.

ʘ
19-03-2007, 05:46 AM
Alltid!

Tak! Ratvis icke gor det fa nara jag!

BTW, I'm seeing EoDM tonight, which is another pr00f that you suck, while I rock.. :cool:

Jazzlady
21-03-2007, 08:11 PM
Jag Måste Gåååååååååååååååååååå Nu!

Jazzlady
21-03-2007, 09:50 PM
får jag prata med dig här, eller är det jättespamligt?

Krasnojarsk
Aaah. Asylum from Kim Jong Il's chosen ones.

Krasnojarsk
Akta! Att prata off-topic kan få dig dödad.

Jazzlady
21-03-2007, 09:53 PM
Akta! Att prata off-topic kan få dig dödad.
Jaså. Vet du, att Hanna är i kär med Emil? Men Emil tycker om Muse och tänker att Hanna är en mong.

Krasnojarsk
21-03-2007, 09:54 PM
Walla. Hassan är i kär med. Fatwa. :D Hanna kanske är kär i Emil? Och Emil kanske tycker att hon är ett mongo? Tönt. :D

Jazzlady
21-03-2007, 09:55 PM
Walla. Hassan är i kär med. Fatwa. :D Hanna kanske är kär i Emil? Och Emil kanske tycker att hon är ett mongo? Tönt. :D
I don't know. I can't speak swedish. We know this by now. fucking hell. I give up.

Krasnojarsk
21-03-2007, 09:56 PM
I don't know. I can't speak swedish. We know this by now. fucking hell. I give up.

Nej! Ge inte upp! Walla! Libanon behöver dig! Och mitt skägggggg!

Mona
21-03-2007, 09:58 PM
Nej! Ge inte upp! Walla! Libanon behöver dig! Och mitt skägggggg!

Alltså, hemska människa. Jag ska lära mig polska. Care to help? :p

Krasnojarsk
21-03-2007, 09:59 PM
Alltså, hemska människa. Jag ska lära mig polska. Care to help? :p

Polska? Fly innan det är försent! :D Varför polska?

Jazzlady
21-03-2007, 10:01 PM
TÖnt!

Krasnojarsk
21-03-2007, 10:02 PM
TÖnt!

FJant!

Jazzlady
21-03-2007, 10:02 PM
jag måste gå nu

Krasnojarsk
21-03-2007, 10:03 PM
Walla. Stanna. För Tommys skull. Jag väntar i hörnet vid Seeeeeeeeeeeeeeeven Eleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeven

Jazzlady
21-03-2007, 10:04 PM
Walla. Stanna. För Tommys skull. Jag väntar i hörnet vid Seeeeeeeeeeeeeeeven Eleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeven
Nej, jag måste gå nu, för jag är beredd att gå nu. Walla.

Krasnojarsk
21-03-2007, 10:06 PM
Nej, jag måste gå nu, för jag är beredd att gå nu. Walla.

Det tror jag inte. Jag tar dina ben och går. Walla. Nej! Spam! Tänk så rapporterar nån oss! Spring!

Jazzlady
21-03-2007, 10:11 PM
Det tror jag inte. Jag tar dina ben och går. Walla. Nej! Spam! Tänk så rapporterar nån oss! Spring!
Aldrig. Jag vill inte springa walla.

Krasnojarsk
21-03-2007, 10:13 PM
Aldrig. Jag vill inte springa walla.

Spring inte då. Men Kim Jong kommer att ta dig.

Jazzlady
21-03-2007, 10:14 PM
Spring inte då. Men Kim Jong kommer att ta dig.
Och titta på mig! JAG MÅSTE GÅ NU!

Krasnojarsk
21-03-2007, 10:15 PM
Och titta på mig! JAG MÅSTE GÅ NU!

Gå då. Tönt. Men inte till Andy. Han är min.

Jazzlady
21-03-2007, 10:18 PM
Gå då. Tönt. Men inte till Andy. Han är min.
Han var min först.

Krasnojarsk
21-03-2007, 10:19 PM
Han var min först.

Men han är min pappa. :(

Jazzlady
21-03-2007, 10:30 PM
Men han är min pappa. :(
Och din pojkvän?

Krasnojarsk
21-03-2007, 10:32 PM
Och din pojkvän?

Ja. Nåt konstigt med det?

Jazzlady
21-03-2007, 10:34 PM
Ja. Nåt konstigt med det?
We learnt what konstigt meant today. Then we learned about Älgen.

Krasnojarsk
21-03-2007, 10:36 PM
Haha yay! :D What did she say? Ooooh älg. I like älgar.

Jazzlady
21-03-2007, 10:57 PM
Haha yay! :D What did she say? Ooooh älg. I like älgar.
We asked her lots of inane questions... She asked me to ask you a word, begins with s and I think it means stoppit, but it's not sluta.. but she said it when I wasn't handing out the sheets but throwing them at people...

Krasnojarsk
21-03-2007, 11:02 PM
We asked her lots of inane questions... She asked me to ask you a word, begins with s and I think it means stoppit, but it's not sluta.. but she said it when I wasn't handing out the sheets but throwing them at people...

Erm...we say "lägg av", which is like stoppit...my old teacher when I was 10 said "stoppa" but that can't be used intransitively. Otherwise I have nooo idea.

Aneta
22-03-2007, 01:58 PM
Hej :happy:

:D

Krasnojarsk
22-03-2007, 03:57 PM
Cześć wszystkim! Привет всем! Jak się masz w Polsce?

Aneta
22-03-2007, 10:58 PM
Cześć wszystkim! Привет всем! Jak się masz w Polsce?

Cześć :)
Nudzę się:LOL:

Krasnojarsk
22-03-2007, 11:34 PM
A dlaczego? Przepraszam, ja nie mķwię po-polsku. Ja luche po-russki govoryu, mne legche govorit' po-russki, i ja davno uzhe ne govoril po-pol'ski. Nu w Polsce skuchno? :D

Jazzlady
23-03-2007, 12:53 AM
Poles?!

Krasnojarsk
23-03-2007, 12:54 AM
Poles?!

Can I at least pick some and keep them in my box? :(

Jazzlady
23-03-2007, 12:59 AM
Can I at least pick some and keep them in my box? :(
yup

Jag vill inte skriva min dumma uppsats.

Krasnojarsk
23-03-2007, 01:01 AM
yup

Jag vill inte skriva min dumma uppsats.

Tack!

Skriv inte då!

Jazzlady
23-03-2007, 01:02 AM
Tack!

Skriv inte då!
varsågooo

men jag MÅSTE.

Krasnojarsk
23-03-2007, 01:12 AM
varsågooo

men jag MÅSTE.

Man måste ingenting. Läs Sartre. :D Läs Lars Bergström sen för att förstå att det måste man visst. :D

Jazzlady
23-03-2007, 04:11 AM
Man måste ingenting. Läs Sartre. :D Läs Lars Bergström sen för att förstå att det måste man visst. :D

Men jag måste. Jävla Sartre.

Krasnojarsk
23-03-2007, 04:15 AM
Men jag måste. Jävla Sartre.

Skriv klart då, tönt.

Jazzlady
23-03-2007, 04:26 AM
Skriv klart då, tönt.

nääää. jag vill inte. jag är trött.

ʘ
23-03-2007, 04:40 AM
You need your beauty sleep, Ryan! Go!

Mona
23-03-2007, 03:39 PM
Pelle and Rhian back. Lovely, lovely.

Jazzlady
23-03-2007, 08:50 PM
Pelle and Rhian back. Lovely, lovely.

And our first cultivated child will be called Mona.

Krasnojarsk
24-03-2007, 11:05 AM

The Aryan Arab. Walla.

Aneta
26-03-2007, 09:45 AM
A dlaczego? Przepraszam, ja nie mķwię po-polsku. Ja luche po-russki govoryu, mne legche govorit' po-russki, i ja davno uzhe ne govoril po-pol'ski. Nu w Polsce skuchno? :D

I can't speak in russian.. but I understand it when somebody speaks to me in russian though.

I'm not bored anymore hahaha, the weather is lovely.

I wanna learn Swedish!

Mona
26-03-2007, 07:42 PM

Thank you. I actually took notes in Physics today.

I can't speak in russian.. but I understand it when somebody speaks to me in russian though.

I'm not bored anymore hahaha, the weather is lovely.

I wanna learn Swedish!

Haha, it's eaaasy. www.ielanguages.com

ʘ
28-03-2007, 05:39 AM
.

Mona har lukt andedrakt. Walla!

Jazzlady
28-03-2007, 06:12 PM
Mona har lukt andedrakt. Walla!
Walla! Ditt skägg.

Aneta
31-03-2007, 01:49 PM

Tack:happy:

Jazzlady
01-04-2007, 03:36 PM
Tack:happy:

And once you master Swedish you can move to Sweden like thousands of other Poles and work as a cleaner! :D

Mona
01-04-2007, 04:40 PM
And once you master Swedish you can move to Sweden like thousands of other Poles and work as a cleaner! :D

Err, kurds work as cleaners. Polish people work as annoying and incomprehensible Physics teachers.

Aneta
02-04-2007, 05:05 PM

Err, kurds work as cleaners. Polish people work as annoying and incomprehensible Physics teachers.

oh, how nice of you, but thank you.. cleaning is not for me (I only could make a bigger mess), but I could be a psychologist, psycho-therapist or graphic designer.. actually I could be a chemistry, biology or arts teacher, but I don't want people to use "annoying" when they talk about me

Mona
03-04-2007, 09:09 PM
oh, how nice of you, but thank you.. cleaning is not for me (I only could make a bigger mess), but I could be a psychologist, psycho-therapist or graphic designer.. actually I could be a chemistry, biology or arts teacher, but I don't want people to use "annoying" when they talk about me

Haha, we were kidding, and I was referring to my Physics teacher who happens to be polish. Hate the tosser.

Aneta
03-04-2007, 09:53 PM
Haha, we were kidding, and I was referring to my Physics teacher who happens to be polish. Hate the tosser.

No worries, I know:LOL:

I always hated my Physics teachers.. even though I quite liked physics.

Mona
05-04-2007, 06:06 PM
No worries, I know:LOL:

I always hated my Physics teachers.. even though I quite liked physics.

Same :( He's rubbish.

Benwithjamin!
07-04-2007, 04:24 PM
Jag forstår lite Svensk :D
That's probably wrong, but I tried...

Krasnojarsk
08-04-2007, 08:20 PM
Jag forstår lite Svensk :D
That's probably wrong, but I tried...

Förstår du BÖG? Jag är bög. Mona är bög. Nijntje är bög. ÄR DU?`Walla.

Mona
09-04-2007, 02:43 PM
Förstår du BÖG? Jag är bög. Mona är bög. Nijntje är bög. ÄR DU?`Walla.

How drunk are you, love?

Aneta
10-04-2007, 12:15 PM
lol

Jazzlady
10-04-2007, 07:53 PM
How drunk are you, love?
He's stopped drinking*, don't you know!

*after midnight

Mona
10-04-2007, 08:25 PM
He's stopped drinking*, don't you know!

*after midnight

But you haven't! ;)

Thomas Ostgard
11-04-2007, 01:15 PM
Hey guys !
Quite cool with this international thing..
To everyone in Sweden:

Hörni, hur är det med er?
Det måste finnas NÅGON mer i Sverige som avgudar Muse lika mycket som jag..

(Hey, how are you? There must be SOMEONE in Sweden who worship Muse as much as I do.. :D)

Det är ju klart att jag gör.. Men undrar när biljetter släpptes, Vet du när det händer?

Thomas Ostgard
11-04-2007, 01:20 PM
Undrar om det är någon som vet när dom släpper biljetterna?

Jazzlady
12-04-2007, 07:15 PM
But you haven't! ;)
Course not! I'm only one month and ten days away from SYSTEMET! :D :D

Mona
13-04-2007, 08:48 PM
Undrar om det är någon som vet när dom släpper biljetterna?

De har inte lagt någon spelning i Sverige för att det ens ska släppas några biljetter.

Course not! I'm only one month and ten days away from SYSTEMET! :D :D

:LOL: :LOL:

Jazzlady
15-04-2007, 11:38 PM
Och jag kan sova hela dagn! TACK FÖR IDAG!

Krasnojarsk
16-04-2007, 11:43 AM
Och jag kan sova hela dagn! TACK FÖR IDAG!

Men det är inte lördag!

Jazzlady
16-04-2007, 06:04 PM
Men det är inte lördag!

Jag är student! Varje dag är lördag, tack ska du ha.

Krasnojarsk
16-04-2007, 06:42 PM
Jag är student! Varje dag är lördag, tack ska du ha.

Det är sant. Men det kan inte riktigt vara lördag i England, för ni har ingen Plipps! :D

Jazzlady
16-04-2007, 07:00 PM
Det är sant. Men det kan inte riktigt vara lördag i England, för ni har ingen Plipps! :D
fjant

Krasnojarsk
16-04-2007, 07:40 PM
fjant

tönt

Jazzlady
17-04-2007, 10:13 PM
Oooooooooooooooooooooooooh dear Pelle, Mona blev till en hääääääääääst.

Mona
18-04-2007, 09:10 PM
Oooooooooooooooooooooooooh dear Pelle, Mona blev till en hääääääääääst.

Jazzlady
19-04-2007, 06:25 PM
Vill du ha sex med mig? Jag vill ha sex med dig...

Mona
19-04-2007, 07:00 PM
Vill du ha sex med mig? Jag vill ha sex med dig...

I know. :rolleyes:

issaidiot
13-06-2007, 12:28 AM

Jag ska gå den 16:e. :happy:

northern light
25-06-2007, 08:14 PM
Hej, kul med en Sverigetråd. Fast den här verkar ju inte vara alltför seriös :p

Mona
25-06-2007, 08:29 PM

Nope. Den här består av ryskälskande alkoholister, überfans, eventuellt lite annat. Välkommen :)

northern light
26-06-2007, 11:02 AM
Det verkar intressant ;) Tack så mycket!

Mona
27-06-2007, 02:56 PM
Det verkar intressant ;) Tack så mycket!

Oja. Extremt ;)

Cogo
16-07-2007, 10:01 PM

kan bli när/om Muse säger att de kommer till sverige för en konsert.

northern light
17-07-2007, 09:52 PM
kan bli när/om Muse säger att de kommer till sverige för en konsert.
Ja, förmodligen. När nu det händer?!
När de släpper nästa album kanske.

Cogo
20-07-2007, 06:37 PM
Ser på en av Wallpapers man kan ladda ner att Chris har ett J.Lindeberg bälte. Retar en ännu mer att de inte spelar i sverige.

Murtain
22-07-2007, 10:11 AM
Muse i Sverige schnälla D:

Cogo
12-08-2007, 07:36 PM
Fan va nice! Muse kommer den 22 oktober. Nu ser vi till att det blir livat här inne igen.

Cogo
13-08-2007, 10:43 AM
nu har de ändrat till 21 oktober, får se vad slutdatumet blir

Mona
13-08-2007, 06:33 PM
nu har de ändrat till 21 oktober, får se vad slutdatumet blir

det visste jag för länge sen. You are not worthy. :rolleyes:

northern light
16-08-2007, 08:02 AM
Kom precis hem från semestern och ser att Muse ska spela i Sverige!!!!! Fan vad glad jag blir :D

Chrisholi
16-08-2007, 06:47 PM
De spelar tidigare här in Finland :D
Jeej!
Tur att Muse kommer till Finland (och Sverige förstås ;))

Evissamrepus
19-08-2007, 01:33 PM
Haha tänk va glad man blev när man fick detta glädjebesked!
Muse i Stockholm! Och jag som trodde jag skulle få vara utan mitt favvoband i flera år när jag flyttade hit från Belgien (Ni har säkert märkt att dom gillar att spela i benelux).

Längtar till oktober!!! :D