PDA

View Full Version : Belgische Musers Thread

Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

LiSN
07-01-2005, 11:28 AM
Anyone from Belgium ? :stunned:
Van het Vlaamse deel ?

Elouan
07-01-2005, 01:35 PM
Nee, die hebben we verstoten :p

Funklord
07-01-2005, 03:01 PM
hier is volk uit het vlaamse deel ;)
uit welk vlaams deel kom jij?

musewax
07-01-2005, 03:42 PM
vlaamse deel aanwezig... om specifieker te zijn het oost vlaamse deel...

jullie?

Elouan
07-01-2005, 03:52 PM
Wauw, waar komen al die belgen ineens vandaan?

Tiikeri
07-01-2005, 04:05 PM
Dag!

Ik ben Belgische, maar geen Vlaamse... sorry! ;-)

* gaat naar het franstalige deel van Muse Forum ... *

Black Velvet
07-01-2005, 05:30 PM
Zie zie het zijn niet alleen die Hollanders die hier rulen.
Welkom allerliefste Belgen. Ben ik blij da tik eindelijk steun gevonden heb.
West-Vlaanderen hier trouwens.

Iemand zin in een meet?

musewax
07-01-2005, 08:40 PM
Wauw, waar komen al die belgen ineens vandaan?

enkele maanden terug heeft u mij de mond gesnoerd ivm een meet in belgie... :LOL:

ik zie wel eens een meet zitten Klaartje

Belgian Chocolate
07-01-2005, 08:59 PM
hier is volk uit het vlaamse deel ;)
uit welk vlaams deel kom jij?
Tom (tis toch Tom he?)! Das keilang geleden!!! Waar hebt ge gezeten jongen?

Ik ben (zoals menigeen onder jullie waarschijnlijk al wist of aan mijn nickname had gezien) ook Belgische, en dan wel Vlaamse! Of Antwaarpse...

Chaos Is Me!
07-01-2005, 09:37 PM
heh, this language is so cool "eik micheín stikél!" i wish i could speak your language :(

musewax
07-01-2005, 09:39 PM
he??? :confused:

ava
07-01-2005, 10:09 PM
belgjes fijn fijn :)
ik kom uit het antwerpse/vlaams brabantse deel, maar verblijf tegenwoordig meer in het oost-vlaamse, deel en eeuu klaartje wel wachten met meeten tot na mn exames hoor ;) :p

Elouan
08-01-2005, 05:44 AM
enkele maanden terug heeft u mij de mond gesnoerd ivm een meet in belgie... :LOL:

ik zie wel eens een meet zitten Klaartje

Dat was voor ik in Antwerpen woonde :p

musewax
08-01-2005, 04:41 PM
inderdaad liefst wachten tot na de examens...

heeft iemand al een voorstel waar we kunnen meeten?

Black Velvet
08-01-2005, 05:34 PM
Ik stel voor:
Gent of Antwerpen.
Ten tweede GEEN Hollanders of Nepbelgen zoals Lenny :p
En mss krokusvakantie (da's binnen 4 weken ofzo).
Ik weet wel maar 2 weken op voorhand wanneer ik een vrije dag heb. Mss een zaterdag (hopelijk moet ik niet werken).

musewax
08-01-2005, 05:38 PM
ik ga voor Gent ... ligt ietwat centraler in Vlaanderen dan Antwerpen e... en ik ken er ook beter mijn weg.

krokusvakantie zie ik iets minder zitten... verjaardag, carnaval en nadien 2weken stage ...

Black Velvet
08-01-2005, 05:42 PM
ik ga voor Gent ... ligt ietwat centraler in Vlaanderen dan Antwerpen e... en ik ken er ook beter mijn weg.

krokusvakantie zie ik iets minder zitten... verjaardag, carnaval en nadien 2weken stage ...

Ja maar ja
dan gaat het ook weer nooit passen, jullie zijn al net als die hollanders :p
Stellen ook maar uit.
Binnen een jaar hoeft het voor mij ook niet hoor

ok_computer
08-01-2005, 05:45 PM
Ten tweede GEEN Hollanders of Nepbelgen zoals Lenny :p
Wie zegt dat WIJ Hollanders willen komen :p

musewax
08-01-2005, 05:46 PM
laatste weekend van januari?

of eind februari, begin maart?

...

maar ja carnaval.... das 3dagen feest in aalst (ben afkomstig van aalst) en ik verjaar toevallig dan...

ofwel moeten we dan meeten natuurlijk!

Starálfur
08-01-2005, 08:53 PM
Hier nog een Belgje aanwezig :), meer zelfs nen Antwerpenaar

Wel niet altijd even vaak op het forum vertoevend, maar toch soms wel eens.

musewax
09-01-2005, 06:54 AM
niet te actief zijn in de week é... ik vertrek straks naar mijn kot en zie 't nie zitten om 9pgs posts te lezen volgend weekend.

noedelzzz

mensen die examens van de week zouden hebben (net als ik)... VEEL SUCCES
die die nog aan 't blokken zijn... VEEL SUCCES
die die moeten gaan werken.... VEEL SUCCES
die die gewoon naar school kunnen... GELUKZAKKEN!
:LOL: :LOL: :LOL:

Tiikeri
09-01-2005, 10:32 AM

Bedankt, jij ook! !! ;)

Elouan
09-01-2005, 12:07 PM

Pffft. Idd. Wij zijn trouwens NEDERLANDERS. En wagen jullie het niet in de buurt van de Groenplaats en Nationale straat te komen want daar zijn jullie verbannen! Mij niet uitnodigen, tsssk. En zichzelf wel opdringen voor de Nederlandse meets he! En ik ben goed genoeg als logeeradres, maar als t r op aankomt... :p

Drakijn
09-01-2005, 12:15 PM
Hier nog een Belgje aanwezig :), meer zelfs nen Antwerpenaar

Wel niet altijd even vaak op het forum vertoevend, maar toch soms wel eens.
jahoew! nog nen antwerpenaar :D :happy:

zoveel belgen ier diek nog nooit opt mb gezien heb! :stunned:

enneuh! gene meet tijdes de krokusvakantie eh! :( kmoet dubbel zoveel uren doen want mnn baas is me verlof :rolleyes:

de week voor de krokus benk wel thuis anders :D

Belgian Chocolate
09-01-2005, 03:15 PM
zoveel belgen ier diek nog nooit opt mb gezien heb! :stunned:
Echt he :eek: Das ier precies een invasie van Belgen ineens! :LOL: Ni dak het erg vind ze.... :)

Trouwens, Starálfur, heet gij nie Stijn? En zijt ge vorig jaar ni met mijn broer (Dries) gaan skien met Skikot?

Starálfur
09-01-2005, 03:23 PM
Ik heet ni Stijn, maar wel Lars, en ben idd vorig jaar met uw broer gaan snowboarden in Les Deux Alpes (met skikot) :)
Nu ge het zegt, hij heeft dat idd gezegd (nadat hij ontdekt had dat ik nogal redelijk harde freak van Muse zen ;) )van dat zijn zus nogal regelmatig op het forum van Muse zat.
Doet hem zeker de groeten! :)

Belgian Chocolate
09-01-2005, 03:25 PM
Ik heet ni Stijn, maar wel Lars, en ben idd vorig jaar met uw broer gaan snowboarden in Les Deux Alpes (met skikot) :)
Nu ge het zegt, hij heeft dat idd gezegd (nadat hij ontdekt had dat ik nogal redelijk harde freak van Muse zen ;) )van dat zijn zus nogal regelmatig op het forum van Muse zat.
Doet hem zeker de groeten! :)
Aaaahh ja just, Lars, da was het!! Ik weet ni waarom ik mij de naam Stijn herinnerde :LOL:
Maar ik ga hem de komende weken ni meer zien, aangezien hij in Leuven aant blokken is en ik thuis (=in Luxemburg) zit.. Dus de kans is groter da ge hem nog eerder gaat zien als ik! Maar ik zal het doen ;)

ava
09-01-2005, 06:29 PM
laatste weekend van januari?

of eind februari, begin maart?

voor mij liefst eind februari begin maart omdat als jullie al lekker krokusvakantie hebben, ik nog steeds mag examen doen :indiff:

niet te actief zijn in de week é... ik vertrek straks naar mijn kot en zie 't nie zitten om 9pgs posts te lezen volgend weekend.

noedelzzz

haha met da probleem heb ik elke week te maken ;) :p
en eeums zelf ook veel succes dan é

Black Velvet
09-01-2005, 08:07 PM

Had ik jou hier gevraagd? :p

Black Velvet
09-01-2005, 08:08 PM
Pffft. Idd. Wij zijn trouwens NEDERLANDERS. En wagen jullie het niet in de buurt van de Groenplaats en Nationale straat te komen want daar zijn jullie verbannen! Mij niet uitnodigen, tsssk. En zichzelf wel opdringen voor de Nederlandse meets he! En ik ben goed genoeg als logeeradres, maar als t r op aankomt... :p

:'( :'( :'( Dat was heel erg hard.
*verwijdert zich van het board*

Elouan
09-01-2005, 08:10 PM
Ja, dat was hard. De harde waarheid!

Nincy Face
09-01-2005, 08:17 PM
vreeeeeeede op aaaaaarde

meh, als ik tijd heb en er komen wat interresante mensen dan ben ik misschien wel geinterreseerd in een belgische meetup....

en kijk goed, ik zei misschien :p

Elouan
09-01-2005, 08:27 PM
Vince, je bent niet uitgenodigd!

Nincy Face
09-01-2005, 08:29 PM
Vince, je bent niet uitgenodigd!
amai, waarom dan nie he?

MysteriusWashMachine
09-01-2005, 08:32 PM
zijt ge nou helemaal zot...tis all1 voor de belgen

Elouan
09-01-2005, 08:39 PM
Ja, want zelfs als reservebelg gestationneerd in Antwerpen mag je niet komen. Alleen als je een slaapplek beschikbaar stelt :happy:

Nincy Face
09-01-2005, 08:45 PM
Ja, want zelfs als reservebelg gestationneerd in Antwerpen mag je niet komen. Alleen als je een slaapplek beschikbaar stelt :happy:
ik stel wel een slaapplek beschikbaar hoor, moeten ze alleen even naar leiden komen :p

Drakijn
10-01-2005, 01:56 PM
:LOL:

ja snel even naar Leiden na de meet :rolleyes: waarom niet :p
kdenk da veel mensen hier sneller thuis geraken ;)

ok_computer
10-01-2005, 02:59 PM
waarom een belgische meet in nederland als er toch geen nederlanders mogen komen :LOL:

Elouan
10-01-2005, 05:01 PM
Maar wij doen de coole Nederlandse musers meet op mijn kot in Antwerpen he henk!

Funklord
10-01-2005, 05:20 PM
Tom (tis toch Tom he?)! Das keilang geleden!!! Waar hebt ge gezeten jongen?

Ik ben (zoals menigeen onder jullie waarschijnlijk al wist of aan mijn nickname had gezien) ook Belgische, en dan wel Vlaamse! Of Antwaarpse...

Inderdaad amai da gij da nog weet da kik tom noem.Chapeau!
Kzit wel redelijk veel opt forum mo sinds absolution zitten ier veul zeveraars die ongelooflijk stomme en mottige topics beginne.En ik kom oek van Antwerpen,der zitte der ier wel veel é.
Mor na moetek uwe naam nog rade é,wirdowoezzie was charlotte,waarde gij dan lien?

special_k
10-01-2005, 05:43 PM
neje tommeke, ons chocolatteke is lotte :)

seg nederlanders, niks persoonlijks of zo hoor, maar jullie hebben al allerhande persoonlijke discussies in de hallo-thread! ik keiblij "eindelijk een belgenthread" (nationalistisch als ik ben) nu zit dat hier ook al vol hollanders :indiff:

ik ben dus ook belg, tis da niemand da hier al weet, en OOST-VLAANDEREN rocks :LOL: ok zo vet nu ook weer niet maar ja, tis omdat het ongeveer het midden is tussen haacht en assebroek dak hier woon :rolleyes:

ik wil ook wel meeten maar:
- in januari sta ik elke zaterdag in leiding op de scouts
- in krokus ben ik van 6-13feb gaan snowboarde
- in maart moet ik dringend beginne werke aan mn eindwerk
- eerste week van pasen zit ik in griekenland
- tweede week van pasen & verder moet ik stillekes aan wel es beginne blokke...
maar stel maar ne datum voor kzal dan wel zien of ik iets kan regele in mn drukke agenda *kuch*

ahja, mensen met exames: ik snap ulle stress zenne, ma kvin nu ni da ge moet zegge da wij gelukzakke zijn want zo goe heb kik het toch ook ni op school ze!! :rolleyes: maar toch heeeeeeeel veel succes!!!! :) volgend jaar heb ik het ook aan mn been...

Elouan
10-01-2005, 06:06 PM
Nee lijn, je mag nog ns komen logeren hoor! Jullie belgen zijn echt niet gastvrij, bah, ik verhuis weer naar Nederland! Ik voel me een buitenbeentje!

Funklord
10-01-2005, 06:24 PM
waarom een belgische meet in nederland als er toch geen nederlanders mogen komen :LOL:
eum henk ist zeker é, maggek ies vrage of da gij da zijt in die sig van u en waar da die foto is getrokke?

special_k
10-01-2005, 06:32 PM
nu heb je wel n rare locatie, len: netherlands/antwerp.. straks gaan die domme engelsen denken dat antwerpen in nederlands ligt :eek: :LOL:

ben ik niet gastvrij dan?! ik nodigde je uit met oudejaar maar je wou niet komen :(

Elouan
10-01-2005, 06:34 PM
Welnee, dat zouden alleen Belgen denken :p

Ja goed, dat telt niet hoor :p

Wat wel telt, is dat jullie belgen van ons verwachten dat we jullie het liefst nog persoonlijk uitnodigen voor een Nederlandse meet en nu worden we gewoon keihard buitengesloten! Nee nee, dat kan echt niet door de beugel hoor! ;)

special_k
10-01-2005, 06:43 PM
met alleen belgen moeten we tenminste geen moeite doen om elkaar te verstaan!! enkel klaartje dan mss maar ze kan er ook niet aan doen dat ze van dat boeregat komt.. :p

en als we in gent gaan afspreken, alsof veel nederlanders van plan zijn om naar gent te komen... :rolleyes:
nog een beter idee! laten we het in brugge doen!!! dan zijn er zeker geen nederlanders meer! :p

Elouan
10-01-2005, 06:44 PM
Oja, en wij moeten ons aanpassen en ons best doen om ons verstaanbaar te maken in ons eigen land hmmm? Lekker zijn jullie!

special_k
10-01-2005, 07:06 PM
mss denken jullie dat alles van jullie is maar belgie is van ons!! :p

Elouan
10-01-2005, 07:07 PM
En Nederland is van ons! Ga terug naar je eigen land! :p

ok_computer
10-01-2005, 09:06 PM
eum henk ist zeker é, maggek ies vrage of da gij da zijt in die sig van u en waar da die foto is getrokke? t is henk idd, foto is van pinkpop dit jaar, had via mijn mazzel baantje 3 dagen lang all area passen :)

Black Velvet
12-01-2005, 10:34 AM

Nou ja, leuk dat je zo'n gedacht van me hebt.

Maar kijk, ik heb al genoeg gevraagd voor een meet in belgenland en altijd draait het erop uit dat er niemand van nederland wilt komen.

Je doet maar wat je wil hoor. Het is jouw leven.

Black Velvet
12-01-2005, 10:42 AM
Excuseer, het zijn wij Belgen die in het AN moeten praten om dat je ons zou verstaan, gaan jullie daarvoor trager praten ofzo zodat wij eht beter zouden begrijpen? Ik dacht van niet.

En ik kan er ook niet aan doen dat ik in dit strontgat geboren ben, ik heb er niet om gevraagd.

Elouan
12-01-2005, 11:01 AM
Nou ja, leuk dat je zo'n gedacht van me hebt.

Maar kijk, ik heb al genoeg gevraagd voor een meet in belgenland en altijd draait het erop uit dat er niemand van nederland wilt komen.

Je doet maar wat je wil hoor. Het is jouw leven.

:rolleyes: Jezus, wint je niet zo op. De meet voor Amsterdam was in Antwerpen (dat ligt in Belgie) en volgens mij was toen bijna iedereen er.

Maar we zullen de meets voortaan helemaal gescheiden houden hoor :rolleyes: Anders krijgt Klaartje weer aanvallen.

Black Velvet
12-01-2005, 11:08 AM
Nu doet mn buik pijn van het lachen

Drakijn
12-01-2005, 11:21 AM
en zo gaat er natuurlijk nooit een meet komen...
of ie nu belgisch of nederlands is...de gemengde zijn nog steeds het leukste volgens mij.
laat ons ophouden met jullie mogen niet naar daar of wij mogen niet naar ginder, we leven in een vrije wereld, als ik naar een nederlandse meet wil of een nederlander naar een belgische dan doe je dat toch gewoon! het heeft weinig zin om daar zo over te discussieren.

Black Velvet
12-01-2005, 11:24 AM
Het was eigenlijk maar een grapje hoor.

Maar ja

Elouan
12-01-2005, 11:26 AM
En toch klinkt het niet overtuigend!

Black Velvet
12-01-2005, 11:28 AM
En toch klinkt het niet overtuigend!

Jij was anders overtuigend genoeg, ik heb de boodschap al lang begrepen

Drakijn
12-01-2005, 11:29 AM
ja kijk, dit bedoel ik dus...

wat heeft dit voor zin? :confused:

Elouan
12-01-2005, 11:31 AM
ja kijk, dit bedoel ik dus...

wat heeft dit voor zin? :confused:

Dat heeft het niet :D Maar dat maakt het niet minder grappig!

Maar jij bent altijd welkom hoor Lieve! :happy:

ok_computer
12-01-2005, 11:33 AM
omg... en dat allemaal voor een middag doelloos door een stad wandelen... lieve je hebt volkomen gelijk!

Black Velvet
12-01-2005, 11:33 AM
Ik zei ook dat het maar een GRAPJE was.
Jonges

Elouan
12-01-2005, 11:34 AM

Drakijn
12-01-2005, 11:35 AM
Dankje :D

Black Velvet
12-01-2005, 11:37 AM
:(

special_k
12-01-2005, 01:23 PM
Dat heeft het niet :D Maar dat maakt het niet minder grappig!

Maar jij bent altijd welkom hoor Lieve! :happy:
en ik niet?! :unsure:

dan moet jij ook niet in belgie komen hoor! :p

sjit jij woont in belgie :indiff:

Elouan
12-01-2005, 02:28 PM
Nee, jij wil mij niet in Belgie hebben, dus ik jou niet in Nederland :p

special_k
12-01-2005, 03:29 PM
ik wíl al niet meer naar nederland! weet je wel hoeveel geld dat dat kost?! :eek:

*wirdowoezzie*
12-01-2005, 03:40 PM
Heeeeeey, ik ben ook ene Belgische, Antwerpse meer dus :) Ik ben een nichtje van Lieve (Drakijn) en Lieselotte (Belgian Choccy).
En wa is da hier met die Noorderburen van ons, maar zeggen dat ze niet jaloers zijn op de Belgen maar toch altijd in ons Belgisch geboekt threadje zitten, shame on you Dutchies :p

Trouwens, Tom, leuk dat je me nog kent :) Ik hoorde van Lijn dat jullie al een aantal keer hadden afgesproken, vraag mij volgende keer ook es mee, ik ben ten slotte ook van Antwerpen! En ik nodig mezelf vooral niet uit :p

MysteriusWashMachine
12-01-2005, 05:27 PM
lenny, gedraag je niet als brabantse moeder die d'r gelijk wil krijgen enne klaartje heeft duidelijk spijt, we zijn nog steeds niet welkom? organiseren we op de zelfde dag een nederlandse meet in antwerpen...misschien komen we elkaar nog tegen en kunnen we een waterbalonnen gevecht houden!!!! :D (draaf ik door?)

Black Velvet
12-01-2005, 06:34 PM
Ik heb niet gezegd dat jullie nog steeds niet welkom waren. Het was allemaal maar een grapje. Maar goed.
Ik zou niet liever hebben dan dat ik jullie eens mag begroeten in ons Belgenlandje.

Maar voor alle duidelijkheid. Ik heb hier wel geen mensen zitten beledigen.

Elouan
13-01-2005, 08:18 AM
Ik voel me echt ZWAAAAAAAAAR beledigd hoor klaartje! :D

Heeeeeey, ik ben ook ene Belgische, Antwerpse meer dus Ik ben een nichtje van Lieve (Drakijn) en Lieselotte (Belgian Choccy).
En wa is da hier met die Noorderburen van ons, maar zeggen dat ze niet jaloers zijn op de Belgen maar toch altijd in ons Belgisch geboekt threadje zitten, shame on you Dutchies

Trouwens, Tom, leuk dat je me nog kent Ik hoorde van Lijn dat jullie al een aantal keer hadden afgesproken, vraag mij volgende keer ook es mee, ik ben ten slotte ook van Antwerpen! En ik nodig mezelf vooral niet uit

Ik woon ook in Antwerpen dus ik nodig mezelf ook uit :D

Nincy Face
13-01-2005, 08:33 AM
vreeeeeeeede op aaaaaaaarde :D

:rolleyes:

Elouan
13-01-2005, 08:41 AM
Ja, zie je, die Vince zit de hele tijd te stoken met z'n suggesties dat we ruzie zouden maken.

Nincy Face
13-01-2005, 09:16 AM
:D het is allemaal mijn schuld :p

special_k
13-01-2005, 06:34 PM
allé manne hou er nu over op, allemaal misverstande, iedereen trug vriendjes joepie!
*grensoverbruggendegroepsknuffel*

Elouan
13-01-2005, 06:44 PM
Nee het is nog steeds vince' schuld.

Nincy Face
13-01-2005, 06:59 PM
Als iedereen weer aardig doet tegen elkaar wil ik daar best de schuld voor op me nemen hoor :)

Drakijn
13-01-2005, 08:43 PM
cavaaa! da is dus opgeslost :happy:

iedereen ziet iedereen graag en vince krijgt de schuld :p :rolleyes:

*groepsknuffelt mee* :happy:

musewax
14-01-2005, 01:00 PM
jezus maria jozef! ik heb dringend nood aan internet op mijn kot! ik kan helemaal niet meer mee!

korte resumé voor de kotstudenten in hunnen blok misschien?

...

Elouan
14-01-2005, 05:08 PM
jezus maria jozef! ik heb dringend nood aan internet op mijn kot! ik kan helemaal niet meer mee!

korte resumé voor de kotstudenten in hunnen blok misschien?

...

Heb jij geen examens? Kun je niet op school? Ik mag het ook niet, maar ik doe het gewoon :p

Drakijn
14-01-2005, 06:18 PM

Lenny, blok is wat vooraf gaat op de examens ;) periode die ge krijgt om te studeren, dus kdenk da ze ook examens heeft :p

korte samenvatting voor musewax: der zitte veel antwerpenaren opt mb, ook mensen van oost-vlaanderen en wss west-vlaanderen en belgen in luxemburg en zo...

voor de rest is er nog ni te veel nuttigs gezegd (sorry manne maar tis waar!)
en tis net geëindigd in ne groepsknuf! DUS! ....

*GROEPSKNUUUUUUUUUF* :D

Elouan
14-01-2005, 06:27 PM
:stunned:

Hey, ik heb ook blokweek nu! Maar ik doe het lekker thuis! :p

musewax
14-01-2005, 07:12 PM
lenny, ik blok op mijn kot... ik heb dan ook nie echt blok, ik heb 2dagen en dan examen dan 2dagen en nog een examen en dan gewoon weer les.
dus ik ga naar mijn kot voor 't gemak. kan daar ook rustiger doorwerken dan thuis waar mijn broer en zus hun kindjes rond mijn kop komen zagen: "tante néné! kom spelen!"

dankje lieve voor de resumé :)

Drakijn
14-01-2005, 07:14 PM
graag gedaan :)

als we maar kunnen helpen ie ;)

musewax
14-01-2005, 07:18 PM
ik heb den indruk dat de meesten van antwerpen zijn... is 't dan nie fijn om is ergens anders heen te gaan? alle k bedoel is een andere stad opzoeken kan wijs zijn vin ik...

anyway 't was maar een idee

Elouan
14-01-2005, 08:40 PM
lenny, ik blok op mijn kot... ik heb dan ook nie echt blok, ik heb 2dagen en dan examen dan 2dagen en nog een examen en dan gewoon weer les.
dus ik ga naar mijn kot voor 't gemak. kan daar ook rustiger doorwerken dan thuis waar mijn broer en zus hun kindjes rond mijn kop komen zagen: "tante néné! kom spelen!"

dankje lieve voor de resumé :)

nene? Ooh, ben jij dat in mijn lijst! Ik vroeg t me al af.

Wat sneu, ik heb n week blokweek, 2 weken 4 examens, en dan weer 2 weken vakantie :p

musewax
14-01-2005, 08:47 PM
grrr... volgende week woensdag examen en dan een week en een half les om dan 4weken stage te mogen doen :confused: vandaar de moeite met het vastleggen van een dag voor een meet voor mij.

special_k
15-01-2005, 04:31 PM
meet zal er voor mij ni meer bij zijn vrees ik, toch ni dit schooljaar.. zit echt veel te druk met scouts, school, dwagulu en mundo loco.. :indiff:

maar veel plezier allemaal iig :)

Drakijn
17-01-2005, 05:18 PM
meet zal er voor mij ni meer bij zijn vrees ik, toch ni dit schooljaar.. zit echt veel te druk met scouts, school, dwagulu en mundo loco.. :indiff:

maar veel plezier allemaal iig :)
:eek: je moet mee als er ooit een meet van komt! :LOL:

musewax
19-01-2005, 09:30 AM
lijn moet mee! lijn moet mee! lijn moet mee!....

special_k
19-01-2005, 11:34 AM
als jullie een datum zeggen waarop ik kan ja, maar kan ook niet zeggen wanneer ik zal kunnen en wanneer niet want ik heb wel nog wat weekends vrij maar mss heb ik tegen dan al hopen schoolwerk.. 't is nu wel mn laatste kans om uit het middelbaar te grake dus kmoet wel mn best doen!!!

musewax
21-01-2005, 05:38 PM
dat klinkt al beter! :)

Black Velvet
21-01-2005, 05:42 PM
Post misschien dan eens wat datums dat je kan.

Voor mij liefst een zaterdag of zondag. Maar voor zaterdag moet ik het dus tijdig weten.
Wanneer hebben onze hollandertjes krokusvakantie?

Belgian Chocolate
21-01-2005, 07:29 PM
De (meeste) hollandertjes kennen geen krokusvakantie, voor (de meeste onder) hen is dat de carnavalsvakantie :)

ava
21-01-2005, 08:54 PM
de carnavalsvakantie van de hollandertjes valt ook in de week van 7 februari maar eeuum ik heb die week nog exames :indiff:

Drakijn
21-01-2005, 08:56 PM
en ik moet die week pokkehard werken want mn baas is gaan skieën :indiff:

musewax
22-01-2005, 08:48 AM
ook bij ons (aalst) is 't dan carnaval :)

carnavalsverlof lijkt mij ook geen goed idee, heb dan stage.

anders moeten we gewoon een weekend in maart onmiddellijk nemen? of de paasvakantie?...

Nincy Face
22-01-2005, 05:20 PM
ik heb de laatste week in februari vakantie. en kan verder zondagen, en misschien zaterdagen(hangt ervan af of mijn ontslagbrief word opgemerkt en of ik ander werk vind voor die tijd)

Elouan
22-01-2005, 08:49 PM
De (meeste) hollandertjes kennen geen krokusvakantie, voor (de meeste onder) hen is dat de carnavalsvakantie :)

Das ook gek. Mijn posts zijn ineens weg, weet zeker dat ik hierop gereageerd had 2 dagen geleden. En niet alleen deze post. Raar.

Maar wak dus wilde zeggen; das alleen in t zuiden, daarboven kennen ze geen carnaval en is het wel krokus/voorjaarsvakantie ;) voor het overgrote deel eigenlijk.

Queen of the Muse Board
23-01-2005, 09:17 AM
die hebben dan 1 of 2 weken later vakantie,

Black Velvet
23-01-2005, 01:19 PM
Lenny, Ik heb dat ook soms, dat mn posts zomaar verdwijnen. Ik ben blij dat ik niet de enige ben Pfew.

Ik kan de laatste week van februari niet, er is dan Greet-week. Greetje heeft gedaan met haar examens dan, en ik heb beloofd haar de hele week te verrassen met leuke dingen enzo. Sorry.
Dan ook komt Joeri in ons boerengat optreden, mag ik absoluut niet missen hebben ze me verteld.

In maart ga ik waarschijnlijk een paar dagen naar Londen en ik heb dus geld nodig voor mn reis en het concert dat ik ga bezoeken. Dus mja, ik weet niet of ik er zal bij zijn.

musewax
23-01-2005, 02:51 PM
uit wat ik hier opgemaakt heb uit verschillende posts wordt er voor de meesten geopteerd voor een zondag.
anders moeten we is nen poll openen?

cheers en tot volgend weekend wanneer ik weer internet heb

Nincy Face
23-01-2005, 02:55 PM
en wat valt er te doen op zondagen? zijn bij jullie dan de winkels open waar jullie het ook zouden afspreken?

Belgian Chocolate
23-01-2005, 06:17 PM
Das ook gek. Mijn posts zijn ineens weg, weet zeker dat ik hierop gereageerd had 2 dagen geleden. En niet alleen deze post. Raar.

Maar wak dus wilde zeggen; das alleen in t zuiden, daarboven kennen ze geen carnaval en is het wel krokus/voorjaarsvakantie ;) voor het overgrote deel eigenlijk.
Ohh, dat wist ik niet. Ik dacht dat de meeste nederlanders dat niet kenden aangezien ik eens 'krokusvakantie' zei tegen een aantal nederlanders een tijdje geleden en ze hadden echt geen idee over welke vakantie ik het had... :rolleyes:

Dat van die verdwenen posts zou wel eens kunnen liggen aan al dat geupdate heir met de software, er zijn onlangs nogal wat nieuwe dingen geinstalleerd hier geloof ik (maar wat er nu precies veranderd is weet ik ook niet).

Een zondag zou voor mij trouwens niet geweldig uitkomen, tenzij in de vakantie... Ik heb t liever op een zaterdag, dan moet ik ni zo vroeg naar huis..

ava
23-01-2005, 08:51 PM
Lenny, Ik heb dat ook soms, dat mn posts zomaar verdwijnen. Ik ben blij dat ik niet de enige ben Pfew.

Ik kan de laatste week van februari niet, er is dan Greet-week. Greetje heeft gedaan met haar examens dan, en ik heb beloofd haar de hele week te verrassen met leuke dingen enzo. Sorry.
Dan ook komt Joeri in ons boerengat optreden, mag ik absoluut niet missen hebben ze me verteld.

In maart ga ik waarschijnlijk een paar dagen naar Londen en ik heb dus geld nodig voor mn reis en het concert dat ik ga bezoeken. Dus mja, ik weet niet of ik er zal bij zijn.

ge zijt wel een schone, verdorie verdorie
gaan we meeten gaan we meeten? en dan zegge da ge er mss ni bij kunt zijn
schoon ze schoon :p

Black Velvet
24-01-2005, 04:59 PM
ge zijt wel een schone, verdorie verdorie
gaan we meeten gaan we meeten? en dan zegge da ge er mss ni bij kunt zijn
schoon ze schoon :p

maar maar ... :'(
Ik wil er bij zijn, ZUS, ik MOET je weer zien!!!
Maarruh, ja, ik heb het heel druk enzo.
Ennuh, Ik kan moeilijk elke zaterdag vrij vragen he.
Maar voor mij liefst een zaterdag en tijdig laten weten, kan ik eht wel arrangeren.

Neen Vincent, op zondag zijn er bijna geen winkels open.

Queen of the Muse Board
24-01-2005, 05:11 PM
de belgen hebben het al net zo moeilijk als de hollanders met een datum prikken :rolleyes: :LOL:

Black Velvet
24-01-2005, 05:14 PM
de belgen hebben het al net zo moeilijk als de hollanders met een datum prikken :rolleyes: :LOL:

Dat zei ik ook net tegen een meisje die absoluut ook moet komen.
Ik denk dat we dit van jullie geleerd hebben.

Maar goed aangezien, ik erover begonnen ben: plaats GENT of ANTWERPEN.
Op zaterdag en ik zal een pol openen met wat datums.
Goed?

Queen of the Muse Board
24-01-2005, 05:22 PM
Ik denk dat we dit van jullie geleerd hebben.

:ohmy: :ohmy:

belgen zijn ook zo makkelijk te beinvloeden :rolleyes:

Black Velvet
24-01-2005, 05:24 PM

Haha, mja ik weet niet hoe het komt hoor, ik zei zomaar het eerste wat in me opkwam :p

Queen of the Muse Board
24-01-2005, 05:28 PM
:p

Nincy Face
24-01-2005, 06:17 PM
ja, geef mij maar WEER de schuld :p

ik ben voor een zaterdag laat in februari, iemand tegen?

Elouan
24-01-2005, 07:35 PM

Welk concert? Niet nieuwsgierig hoor, weet graag alles.

special_k
24-01-2005, 08:11 PM

niet veralgemenen graag :rolleyes:

ik ben zonet trouwens nog tot de constatie gekomen dat ik echt niet meer kan.. deze week scouts, week daarna snowboarden, daarna ook, dan 19/2 is een heel druk weekend, het weekend erna zou eventueel nog kunnen, weekend daarna belangrijke vergadering, 2e weekend van maart zou ook mss nog kunnen, dan heb ik wsl een weekend met het scholierenparlement en vertrek ik meteen daarna naar griekenland, weekend nadat ik terug ben ben ik op weekend met mundo loco, dan is de paasvakantie al gedaan en moet ik beginnen blokken en maken dak mn laatste jaar heelhuids doorkom zonder herexamens enzo... bovendien moet ik in de vrije weekends nog rekening houden met opendeurdagen en werken aan mn eindwerken dussss mss kunnen we al een datum vastleggen voor in september? :)

ohja in gent dan!!! dan zit ik daar op kot... afterparty @ lijn's :LOL:

Black Velvet
24-01-2005, 08:13 PM
Welk concert? Niet nieuwsgierig hoor, weet graag alles.

Oversol!!! Duh :p

Elouan
24-01-2005, 08:34 PM
:LOL: Dat is vast niet duur! :p

ok_computer
24-01-2005, 09:19 PM
daar krijg je geld toe..

Elouan
24-01-2005, 09:22 PM
:lol:

Black Velvet
25-01-2005, 05:03 PM
Nou zeg hoe gemeen.
Ken je hen?

ok_computer
25-01-2005, 05:30 PM
Nou zeg hoe gemeen.
Ken je hen? nooit van gehoord ;)

Black Velvet
25-01-2005, 06:29 PM
Dan mag je er ook niet op voorhand over oordelen :indiff:

ok_computer
25-01-2005, 09:45 PM
Dan mag je er ook niet op voorhand over oordelen :indiff:
:p niet?? :p sorry mensen ik zal er een streep onderzetten zodat jullie verder kunnen met jullie meet!

--------------------------------------------------------------------------

Black Velvet
26-01-2005, 11:07 AM
niet?? :p sorry mensen ik zal er een streep onderzetten zodat jullie verder kunnen met jullie meet!

--------------------------------------------------------------------------

Hier gaat het niet meer over de meet hoor. Hier wordt over België enzo gepraat :p

ok_computer
26-01-2005, 03:33 PM
vandaar dat het hier zo stil is :p

;)

Black Velvet
26-01-2005, 03:35 PM
Ik kan daa rni aan doen e, als ze allemaal aant blokken zijn
En jullie willen vast niet dat ik de boel hier draaiende hou

ok_computer
26-01-2005, 03:37 PM
van mij mag je hoor!! iemand moet het doen ;)

Black Velvet
26-01-2005, 03:43 PM
van mij mag je hoor!! iemand moet het doen ;)

Ik heb alleen maar domme grappen om te vertellen.
Ik ben niet zo grappig weet je

Kobe
26-01-2005, 04:11 PM
hmm I thought they speak french in Belgium, well I think I was wrong :LOL:

Black Velvet
26-01-2005, 04:12 PM
hmm I thought they speak french in Belgium, well I think I was wrong :LOL:

Oh mais nous parlons français aussi. Mais je suis Flamande, donc je parle Néerlandais :)

Kobe
26-01-2005, 04:14 PM
oh I see, dutch in some parts and french in some, well I`m happy you speak dutch, I hated french in school, never was really good in it, now I have spanish, thats much better and easier to pronounce for me :)

Black Velvet
26-01-2005, 04:16 PM
oh I see, dutch in some parts and french in some, well I`m happy you speak dutch, I hated french in school, never was really good in it, now I have spanish, thats much better and easier to pronounce for me :)

Ooooooooh but I ahte French too, I totally suck at it.
I do know a bit german, a bit italian, a bit swedish too tho :p
But only just a bit the starting stuff of it. I want to learn Swedish more and more tho.

Kobe
26-01-2005, 04:18 PM
why does everyone learn swedish and like sweden nowadays, it`s even more expensive than England ;)

Black Velvet
26-01-2005, 04:18 PM
why does everyone learn swedish and like sweden nowadays, it`s even more expensive than England ;)

Because I started to learn from a Swedish friend, so I want to get on with it.

Kobe
26-01-2005, 04:19 PM
well ok ok I c, I`m good in dutch too btw ;)

Black Velvet
26-01-2005, 04:22 PM
well ok ok I c, I`m good in dutch too btw ;)

Dutch? oh hoe gaat ie dan? :p

Kobe
26-01-2005, 04:23 PM
Dutch? oh hoe gaat ie dan? :p

I`m fine thx :p

Black Velvet
26-01-2005, 04:32 PM
I`m fine thx :p

I want dutch answer tho :p

Kobe
26-01-2005, 04:34 PM
:p I said I`m good in dutch, I meant understanding it, not in writing/talking ;)

Black Velvet
26-01-2005, 04:40 PM
:p I said I`m good in dutch, I meant understanding it, not in writing/talking ;)

Oh that's damned then :p
Ah well fine by me.

Elouan
27-01-2005, 12:02 PM

Because Swedes are hotties :happy:

musewax
28-01-2005, 06:37 PM
indeed :)

maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel vrij fier ben op mijn vlaams en mijn gebrekkig aalsters desalnietemin da ik graag zweeds zou leren....

over die meet: lijn, ik ben akkoord Gent is the place to be. anders moeten we met zen allen naar stubru.uit gaan in de vooruit. soulwax komt... :)

http://intoilsjters.syn3.net/

Belgian Chocolate
28-01-2005, 07:26 PM
soulwax komt... :)
WAAR? WANNEER? HOE? WAT? :ohmy:

ava
28-01-2005, 09:08 PM
Because Swedes are hotties :happy:

not all of them :indiff:

musewax
28-01-2005, 09:10 PM
VRIJDAG 4 MAART

Op vrijdag zijn er concerten met DAAN, STIJN, ULTRASONIC 7, SWEET COFFEE, BOLCHI, DE LA VEGA en dj-sets van THE GLIMMERS en 2MANYDJ'S.

Drum'n'bass "all in your face" wordt je op een bedje van spijkers en veren geserveerd door BAD COMPANY en onze eigen drum'n'bass dj's MURDOCK, BREKBIT en LADY VORTEX.

Verder heel wat hiphop op vrijdag, met STONES THROW PACKAGE featuring Oh No, Wildchild & Percee P., OPGEZWOLLE featuring Kubus, Duvel en Jawat, en natuurlijk onze eigen hiphop dj's GUS, LEFTO, TLP en DORS.

Daan aan het werk !

ZATERDAG 5 MAART

Zaterdag blazen we je gewoon van je sokken met SOULWAX, A BRAND, SILVERENE, MONZA, SATTELITE CITY en THE KIDS.

SARAH BETTENS zakt die avond ook speciaal af naar België, en onze favoriete Belgische Puertoricaan GABRIEL RIOS hoeft zijn deur maar uit te stappen om er een dik feestje van te maken.

Verder ook nog STASH, TOM HELSEN en onze eigen Comabox-samensteller STYROFOAM, die zeker nog met Dieter Sermeus van THE GO FIND op het podium zal verzeild raken.

Heb je al tickets? Waarop wacht je dan???

STUBRUPUNTUIT op 4 en 5 maart, in de Vooruit in Gent.

Tickets :: 20 euro/dag (exclusief reservatie- en portkosten)
Te koop in :: Vooruit of Fnac

EN ER VOLGEN NOG NAMEN !!!

musewax
28-01-2005, 09:10 PM
not all of them :indiff:

maar wel velen

ava
28-01-2005, 09:13 PM
verdorie, dan ben ik weer op een apart geval gestoten :indiff: ;)

musewax
28-01-2005, 09:16 PM
ofwel zijt ge enorm kieskeurig....

en dan zeggen ze da ik enorm negatief denk. :D

ava
28-01-2005, 09:45 PM
haha ja ik ben kieskeurig :p

musewax
29-01-2005, 07:13 AM
of zijn we dat niet allemaal?

Elouan
29-01-2005, 07:38 AM
VRIJDAG 4 MAART

Op vrijdag zijn er concerten met DAAN, STIJN, ULTRASONIC 7, SWEET COFFEE, BOLCHI, DE LA VEGA en dj-sets van THE GLIMMERS en 2MANYDJ'S.

Drum'n'bass "all in your face" wordt je op een bedje van spijkers en veren geserveerd door BAD COMPANY en onze eigen drum'n'bass dj's MURDOCK, BREKBIT en LADY VORTEX.

Verder heel wat hiphop op vrijdag, met STONES THROW PACKAGE featuring Oh No, Wildchild & Percee P., OPGEZWOLLE featuring Kubus, Duvel en Jawat, en natuurlijk onze eigen hiphop dj's GUS, LEFTO, TLP en DORS.

Daan aan het werk !

ZATERDAG 5 MAART

Zaterdag blazen we je gewoon van je sokken met SOULWAX, A BRAND, SILVERENE, MONZA, SATTELITE CITY en THE KIDS.

SARAH BETTENS zakt die avond ook speciaal af naar België, en onze favoriete Belgische Puertoricaan GABRIEL RIOS hoeft zijn deur maar uit te stappen om er een dik feestje van te maken.

Verder ook nog STASH, TOM HELSEN en onze eigen Comabox-samensteller STYROFOAM, die zeker nog met Dieter Sermeus van THE GO FIND op het podium zal verzeild raken.

Heb je al tickets? Waarop wacht je dan???

STUBRUPUNTUIT op 4 en 5 maart, in de Vooruit in Gent.

Tickets :: 20 euro/dag (exclusief reservatie- en portkosten)
Te koop in :: Vooruit of Fnac

EN ER VOLGEN NOG NAMEN !!!

da weekend voor n meet komt me nie zo heel goed uit, 2 t/m 4 maart mando diao...

musewax
29-01-2005, 08:34 PM
da is mijn eerste weekend.

kunnen we anders geen paasmeet organiseren?

Belgian Chocolate
29-01-2005, 08:41 PM
Dan alvast NIET het weekend van 9-10 april want de 9e is mijn 18e verjaardag. Tenzij jullie allemaal naar mijn feestje willen komen als er een feestje is :D

Elouan
30-01-2005, 07:46 AM
Dan alvast NIET het weekend van 9-10 april want de 9e is mijn 18e verjaardag. Tenzij jullie allemaal naar mijn feestje willen komen als er een feestje is :D

Feestjes zijn altijd leuk :D Maar dan moeten we zeker naar Luxemburg komen :o Ik haat Luxemburg! Sorry :p

Black Velvet
30-01-2005, 11:20 AM

Ben jij ookd e negende april jarig? :s Wat een kostelijke dag zeg :p

Achttien, zeker goed vieren!!! ;)

Nincy Face
30-01-2005, 11:34 AM
dat is zeker wel ver fietsen? :unsure:

Black Velvet
30-01-2005, 11:34 AM

Zal ik je anders komen ophalen met mn auto? :p

Nincy Face
30-01-2005, 11:35 AM
Zal ik je anders komen ophalen met mn auto? :p
durf ik dat wel aan? ;)

Black Velvet
30-01-2005, 11:42 AM
Ja ik wou dat er eigenlijk nog aan toevoegen.
... Als je durft...

Queen of the Muse Board
30-01-2005, 11:46 AM
ben je gevaarlijker dan lenny?

Nincy Face
30-01-2005, 11:49 AM
Ja ik wou dat er eigenlijk nog aan toevoegen.
... Als je durft...
hehehehe :D

Nincy Face
30-01-2005, 11:52 AM
oh, dit gaat wel erg ver :eek:

ik kan niet echt oordelen maar toch :rolleyes:

Black Velvet
30-01-2005, 11:54 AM

Lenny rijdt toch goed? :unsure:

k rij wel nog vele beter hoor :D

Queen of the Muse Board
30-01-2005, 11:58 AM
ja nu wel denk ik, toch?

en die anekdote over de mc donalds heb ik vast al een keer verteld :LOL:

Black Velvet
30-01-2005, 12:02 PM
en die anekdote over de mc donalds heb ik vast al een keer verteld :LOL:

Ik weet niet waarover je het hebt hoor? :unsure:

Queen of the Muse Board
30-01-2005, 12:16 PM
http://board.muse.mu/showthread.php?p=432859&highlight=lenny+rijden#post432859

Black Velvet
30-01-2005, 12:20 PM
Ik heb enkel nog maar in de haag gereden eigenlijk :rolleyes:

Queen of the Muse Board
30-01-2005, 12:23 PM
:LOL: buurmeisje kreeg les van dr vader in het oefenen met de versnellingen op de zundap... tging niet helemaal goed en dat ding spurte onder dr vandaan

Black Velvet
30-01-2005, 12:25 PM
Haha, mja ik heb niet zo veel geks gedaan denk ik tijdens mn proefperiode, en mn parkeren lukt ook beter en beter.
Ik denkd at ik zelfs beter rijd dan sommige mannen.
Ik houd me netjes aan de regels, ben hoffelijk en laat knappe jongens over het zebrapad passeren ;)

Queen of the Muse Board
30-01-2005, 12:33 PM
.
Ik denkd at ik zelfs beter rijd dan sommige mannen.
Ik houd me netjes aan de regels, ben hoffelijk en laat knappe jongens over het zebrapad passeren ;)

zeg dat maar niet te hard :LOL:

dat is zeker hoffelijk van je :LOL:

Black Velvet
30-01-2005, 02:16 PM
Ik weet het ik ben de hoffelijkheid zelve :D :rolleyes:

musewax
30-01-2005, 03:02 PM
volgend weekend is er anders ook wel nog een fijn feestje... 3dagen lang feest voor mij :)

(ok ok, 't is gewoon carnaval maar ik verjaar dus is 't voor mij!)

Belgian Chocolate
30-01-2005, 03:23 PM
Feestjes zijn altijd leuk :D Maar dan moeten we zeker naar Luxemburg komen Ik haat Luxemburg! Sorry :p
Don't worry, je hoeft niet op een camping met gemene eigenaars te staan :) Als iedereen zijn eigen slaapzak en luchtmatras meeneemt is er wel plaats genoeg in ons huisje :D
En ik haat Luxemburg trouwens ook hoor, na 16 jaar hier gewoond te hebben ben ik het hier meer als kotsbeu :indiff:
Misschien dan toch maar beter feesje in Antwerpen of zo houden :rolleyes:
Ben jij ookd e negende april jarig? Wat een kostelijke dag zeg :p

Achttien, zeker goed vieren!!!
Jaaa 9 april is the day! Wie verjaart er dan nog misschien..?
En da vieren zal er ni aan tekort komen ;)
Hmm dat duurt toch wel even ja, neem maar een grote voorraad eten mee voor onderweg, en een slaapzak (tenzij je onderweg op hotel gaat) :p
Of ja kan gewoon met de trein komen :rolleyes:

incubism
30-01-2005, 03:40 PM
laat knappe jongens over het zebrapad passeren ;)

moet je niet ALLE voetvangers bij een zeebrapad laten passeren? ;)

Drakijn
30-01-2005, 03:51 PM
nee alleen knappe kerels :D

Queen of the Muse Board
30-01-2005, 05:02 PM
je doet het al jaren verkeerd leo :p

Nincy Face
30-01-2005, 06:38 PM
Hmm dat duurt toch wel even ja, neem maar een grote voorraad eten mee voor onderweg, en een slaapzak (tenzij je onderweg op hotel gaat) :p
Of ja kan gewoon met de trein komen :rolleyes:
hmmm...misschien gaat het met de step sneller.. :rolleyes:

Nincy Face
30-01-2005, 06:38 PM

Black Velvet
30-01-2005, 07:26 PM
Wel ja in feite dus wel ja, maar ik ben overbeleefd dus stop altijd :p

incubism
26-02-2005, 02:10 PM
je doet het al jaren verkeerd leo :p

jaren? pff ben pas 1 jaar bezig met lessen hoor.. over twee weken dan :rolleyes: de 30ste maart rijexamen :eek:

musewax
26-02-2005, 02:37 PM
is er nu al iets beslist over die meet?

Elouan
26-02-2005, 05:00 PM
Volgens mij niet.

Zeg, ik woon in Antwerpen en ik doe t met n belg, nu vind ik dat ik best als volbloed belg gewaardeerd mag worden! :p

incubism
26-02-2005, 05:17 PM
Volgens mij niet.

Zeg, ik woon in Antwerpen en ik doe t met n belg, nu vind ik dat ik best als volbloed belg gewaardeerd mag worden! :p

je doet het met een Belg? :LOL: eh je houdt ons ehct niet op de hoogte hiero.. wanneer was die date ook alweer? gisteren? :p

Elouan
26-02-2005, 05:21 PM
Nee, vorige week donderdag al :P

incubism
26-02-2005, 05:24 PM
Nee, vorige week donderdag al :P

ok :D kans op details en/of fotos? ;)

Nincy Face
26-02-2005, 05:26 PM
is er nu al iets beslist over die meet?
morgen?

Elouan
26-02-2005, 05:31 PM
ok :D kans op details en/of fotos? ;)

Zijn scanner is kapot :indiff: Maar hij houd niet van Kane! :D En hij is ECHT heel leuk! :D

incubism
26-02-2005, 05:34 PM
Zijn scanner is kapot :indiff: Maar hij houd niet van Kane! :D En hij is ECHT heel leuk! :D

jammer..

dat zit wel goes dus!! :D Zweeds haar? :D

Queen of the Muse Board
26-02-2005, 05:40 PM
jaren? pff ben pas 1 jaar bezig met lessen hoor.. over twee weken dan :rolleyes: de 30ste maart rijexamen :eek:

die regel geld ook voor op de fiets natuurlijk :p

Black Velvet
26-02-2005, 05:41 PM
Pffffffffft Ik heb al geen zin meer.

Ik heb wil zin om nog eens antwerpen onveilig te maken.

incubism
26-02-2005, 05:41 PM
die regel geld ook voor op de fiets natuurlijk :p
er liggen geen zebrapaden over fietspaden over het algemeen hoor :p

Queen of the Muse Board
26-02-2005, 05:42 PM
je doet het met een Belg? :LOL: eh je houdt ons ehct niet op de hoogte hiero.. wanneer was die date ook alweer? gisteren? :p

:LOL: als lenny iets doet, doet ze het goed :p

ohh maar hij houd niet van kane! :D

Queen of the Muse Board
26-02-2005, 05:43 PM
er liggen geen zebrapaden over fietspaden over het algemeen hoor :p

pfffff, dr liggen ook niet overal fietspaden hoor! (als je bijvoorbeeld langs de aldi rijd in goes is dr geen fietspad, dus fiets je op de zelfde weg met de auto's, dr ligt wel een zebra pad)

Black Velvet
26-02-2005, 05:44 PM
Belgie en Neverland wordt vast gauw weer een geheel. De Belgen doen het met de Hollandertjes en de Nederlandertjes met de Belgen.
Wat zien we elkaar toch zo graag.

incubism
26-02-2005, 05:51 PM
pfffff, dr liggen ook niet overal fietspaden hoor! (als je bijvoorbeeld langs de aldi rijd in goes is dr geen fietspad, dus fiets je op de zelfde weg met de auto's, dr ligt wel een zebra pad)

ja maar Goes.. :LOL:

Elouan
26-02-2005, 05:52 PM
jammer..

dat zit wel goes dus!! :D Zweeds haar? :D

Nee :indiff: Maar wel VEEL krullen/pluis haar! :D

als lenny iets doet, doet ze het goed

ohh maar hij houd niet van kane!

Ja anders durfde ik jullie niet onder ogen te komen hoor :p

Belgie en Neverland wordt vast gauw weer een geheel. De Belgen doen het met de Hollandertjes en de Nederlandertjes met de Belgen.

Ja, we kunnen wel ruilen, help ik jou aan een hollander, ik wil niet dat jullie iets tekort komen nu ik de leukste belg heb weggekaapt ;)

Black Velvet
26-02-2005, 05:54 PM
Hmmmmm Ik weet het niet hoor.
Ik denk dat ik even genoeg heb van buitenlanders. Daar kom je ook altijd iets mee tegen.

incubism
26-02-2005, 05:54 PM
Nee :indiff: Maar wel VEEL krullen/pluis haar! :D

:LOL: awwww

FOTO FOTO :D

Elouan
26-02-2005, 06:00 PM
Hmmmmm Ik weet het niet hoor.
Ik denk dat ik even genoeg heb van buitenlanders. Daar kom je ook altijd iets mee tegen.

Tsja, dan moet je t zelf weten :D Maar mijn belg krijgen jullie voorlopig niet terug :D

awwww

FOTO FOTO

Hij's aan t zoeken :D Maar ik ga m echt niet hier plaatsen :P

Black Velvet
26-02-2005, 06:01 PM
Om te bewijzen dat ik heel erg lief ben, mag je hem houden ;)
Maar laat hem heel he :p :LOL:

Elouan
26-02-2005, 06:03 PM
No way! :p

ok_computer
26-02-2005, 07:04 PM
Nee, vorige week donderdag al :P was je echt zo wanhopig lenny! :LOL:

Elouan
26-02-2005, 07:24 PM
Geen commentaar :p

ok_computer
26-02-2005, 08:28 PM
Doeltreffende vragen stellen is iets wat je volgend jaar op je nieuwe opleiding ook gaat leren :p

ava
27-02-2005, 11:29 AM

was dat hier een subtiele verwijzing naar mij klaartje? :p

Black Velvet
27-02-2005, 11:37 AM
Ik zou niet durven

ava
27-02-2005, 11:38 AM
hehe kzal u maar geloven ;)

Black Velvet
27-02-2005, 11:40 AM
hehe kzal u maar geloven ;)

Da klinkt alsof ge mij niet gelooft? :(

ava
27-02-2005, 11:42 AM
jawel meidie *knuf*

Black Velvet
27-02-2005, 11:44 AM
Is goed.
Klaar voor onze minimeet dinsdag? :D

ava
27-02-2005, 11:46 AM
jupsie,kmoet wel nog ne keer kijken naar mijn lessen, want dinsdag ist wa langer dan woensdag (amai wa nen uitleg :p)

Black Velvet
27-02-2005, 12:42 PM
jupsie,kmoet wel nog ne keer kijken naar mijn lessen, want dinsdag ist wa langer dan woensdag (amai wa nen uitleg :p)

oh we geraken er wel

Elouan
27-02-2005, 01:29 PM
was dat hier een subtiele verwijzing naar mij klaartje? :p

Doe jij het met een Nederlander? :D Das mooi, hoef ik me niet meer schuldig te voelen, staan we weer kiet, hebben we gewoon geruild! :happy:

Black Velvet
27-02-2005, 02:03 PM
Doe jij het met een Nederlander? :D Das mooi, hoef ik me niet meer schuldig te voelen, staan we weer kiet, hebben we gewoon geruild! :happy:

Dat heb ik toch gezegd?

Elouan
27-02-2005, 05:26 PM
Uuhm. Nee.

Black Velvet
27-02-2005, 07:52 PM
Uuhm. Nee.

U moet leren tussen de lijnen lezen

ava
04-03-2005, 02:34 PM

um ja ;)

MoneySign
22-03-2005, 03:57 AM
*bumpt de Belgische thread*

Hallo, iedereen. Ik ben dus ook van België. West-Vlaanderen, om wat specifieker te zijn. Beter nog: ik woon aan de kust. :happy:

Alles goed met iedereen, hoop ik?

Drakijn
23-03-2005, 11:52 AM
veel succes heeft het omhooghalen van deze thread precies niet :unsure: :rolleyes:

de belgjes zijn vast allemaal vergeten dat ie bestaat....

Belgian Chocolate
23-03-2005, 06:34 PM
de belgjes zijn vast allemaal vergeten dat ie bestaat....
Ma ba neet gij! (in mijn platste Hobokens)

Hmmm. Vakantie doe mij geen goe precies. Anyway, heeft er hier nog iemand Soulseek, dak die aan mij userlist kan toevoegen en goeie muziek van kan downloaden? :D

Elouan
23-03-2005, 06:40 PM
Ja, ik, gwoon op elouan ;)

Drakijn
23-03-2005, 06:43 PM
Ma ba neet gij! (in mijn platste Hobokens)

Hmmm. Vakantie doe mij geen goe precies. Anyway, heeft er hier nog iemand Soulseek, dak die aan mij userlist kan toevoegen en goeie muziek van kan downloaden? :D
:LOL: hahaha ok dan

*verstopt zich in een hoekje*

niet alle belgjes zijn em vergeten dan!

ik was em wel vergeten dus zon schande is het niet hoor :rolleyes:

Belgian Chocolate
23-03-2005, 06:45 PM
Ja, ik, gwoon op elouan ;)
Joehoe, een 3e user op mijn lijst :D

Ik = choccy!

Belgian Chocolate
23-03-2005, 06:51 PM
:LOL: hahaha ok dan

*verstopt zich in een hoekje*

niet alle belgjes zijn em vergeten dan!

ik was em wel vergeten dus zon schande is het niet hoor :rolleyes:
Ge moet u nie in een hoekje verstoppen hoor :) Hoekjes zijn minder makkelijk om u ne knuffel te geven dus komt er maar rap uit (en als da ni werkt blijf ik u gewoon stalken tot ge eruit kom!).

Sorry da ik zo raar ben vandaag mensen, ik kan er ook nie aan doen.

Elouan
23-03-2005, 06:53 PM
Joehoe, een 3e user op mijn lijst :D

Ik = choccy!

En ik heb er nu al 2! :D

Weeeheeee, mijn lief heeft vandaag Mauro op de groenplaats gezien en moest mij jaloers maken en n schuldgevoel geven dat ik naar huis ben gegaan voor 2 dagen :mad: De groenplaats, dies 500 m van mijn kot! :'(

Belgian Chocolate
23-03-2005, 06:55 PM
En ik heb er nu al 2! :D

Weeeheeee, mijn lief heeft vandaag Mauro op de groenplaats gezien en moest mij jaloers maken en n schuldgevoel geven dat ik naar huis ben gegaan voor 2 dagen :mad: De groenplaats, dies 500 m van mijn kot! :'(
:eek: Das gemeen van m!! Maar Mauro kom je er wel vaker tegen, ik kom niet zo heeel veel in Antwerpen en ik heb m er al 3 keer gezien :D 1 keer in de Fnac aan de Groenplaats! Dus je komt m er nog wel tegen :D

MoneySign
23-03-2005, 06:57 PM
Wie is Mauro?

Elouan
23-03-2005, 06:59 PM
:eek: Das gemeen van m!! Maar Mauro kom je er wel vaker tegen, ik kom niet zo heeel veel in Antwerpen en ik heb m er al 3 keer gezien :D 1 keer in de Fnac aan de Groenplaats! Dus je komt m er nog wel tegen :D

Ik zit er zowat elke dag en xie m nooit :'( Ach, morgen zit k weer in de muze, nieuwe ronde, nieuwe kansen :D

Hey, jij shared geen files, das ook nie eerlijk! :p

Belgian Chocolate
23-03-2005, 07:00 PM
Wie is Mauro?
http://www.razziphoto.com/archives/Mauro_0014-thumb.jpg
DIT is Mauro :happy:

Belgian Chocolate
23-03-2005, 07:01 PM
Hey, jij shared geen files, das ook nie eerlijk! :p
Huh? Ik share files met mensen op de Userlist... Dus normaal zou t moeten lukken? :confused:
Jij staat bij mij trouwens als offline... :unsure:

MoneySign
23-03-2005, 07:05 PM
En dit:
http://www.bigskycarversatchristmastreasures.com/BigSkyCarvings/Bearfoots/Plush/Images/51013.jpg
is een beerje met een knubbel in de hand... Maar zo weet ik nog steeds niet wie Mauro is... :)

Belgian Chocolate
23-03-2005, 07:07 PM
En dit:
http://www.bigskycarversatchristmastreasures.com/BigSkyCarvings/Bearfoots/Plush/Images/51013.jpg
is een beerje met een knubbel in de hand... Maar zo weet ik nog steeds niet wie Mauro is... :)

Mauro Pawlowski is de 'nieuwe' gitarist van dEUS.... Voormalig frontman van the Evil Superstars en weet ik veel hoeveel andere groepjes nog... :)

Elouan
23-03-2005, 07:12 PM
Huh? Ik share files met mensen op de Userlist... Dus normaal zou t moeten lukken? :confused:
Jij staat bij mij trouwens als offline... :unsure:

:confused: das raar, jij staat bij mij wel online. K zal m ns opnieuw starten.

MoneySign
23-03-2005, 07:13 PM
Dank u. :D

En Soulseek heb ik niet, trouwens.. Dacht dat het een dating-site was eigenlijk... :unsure:

Elouan
23-03-2005, 07:18 PM
Dank u. :D

En Soulseek heb ik niet, trouwens.. Dacht dat het een dating-site was eigenlijk... :unsure:

Je moest ns weten! ;)

Belgian Chocolate
23-03-2005, 07:18 PM
:confused: das raar, jij staat bij mij wel online. K zal m ns opnieuw starten.
Goed idee, doe k ook maar even, want de boel lijkt hier stilgevallen :unsure:

Een dating site :LOL: Een muser die zo laag valt is wel een HEEL erge muser :LOL: (no offence als er iemand is die het geprobeerd zou hebben)

Elouan
23-03-2005, 07:24 PM
Geen commentaar.

grapje

Drakijn
23-03-2005, 07:24 PM

Mauro Pawlowski is de 'nieuwe' gitarist van dEUS.... Voormalig frontman van the Evil Superstars en weet ik veel hoeveel andere groepjes nog... :)
en de meest sexy kerel uit het universum vergeet je not Lotte!!

ok_computer
23-03-2005, 10:08 PM
precies lieve :LOL:

Drakijn
24-03-2005, 12:27 PM
kijk! zelfs henk is het helemaal met mij eens :D

hmmm Maurooooo *drools* :happy:

Belgian Chocolate
24-03-2005, 05:54 PM
Er is in de Main Area ergens een thread over het mannelijk schoon en daarin staan een aantal hele mooie foto's van Mauro... Mmmmm :D

Eens kijken of ik de link vind...
Edit: hiero -> http://board.muse.mu/showthread.php?t=15559&page=25&pp=15 :D

Drakijn
24-03-2005, 06:28 PM
YAHOEWWWW :eek:

yummie! :D

Belgian Chocolate
24-03-2005, 06:31 PM
YAHOEWWWW :eek:

yummie! :D
Ain't it just ;)

Toen ik em in de Fnac heb gezien was hij helemaal ongeschoren, me een stoppelbaard da al bijna geen stoppelbaard maar een volle baard was, rawr!! :LOL: Toch liever geschoren voor mij ;)

Drakijn
24-03-2005, 06:46 PM
oh nee, mauro zonder baard is beter idd! :D

ava
25-03-2005, 04:56 PM
raawrr mauro
hij is supergrappig in de clip van magnus ;)

ok_computer
25-03-2005, 07:14 PM
kijk! zelfs henk is het helemaal met mij eens :D

hmmm Maurooooo *drools* :happy: ik herhaal enkel ff wat ik om me heen hoor als ik mauro live zie, niet dat dat vaak voorkomt maar goed :) binnenkort zie ik die andere belg van heeeeeeeel dichtbij ;)

Drakijn
25-03-2005, 08:30 PM
mn broer is naar Gabriel Rios en ik ben ziiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeek :'( :'( :'(

Elouan
25-03-2005, 09:07 PM
Ongelofelijk. Toen ik gister in Antwerpen een poging deed Tom Barman's nederige stulpje bij de bios te spotten, liep ik frontaal tegen een prullebak aan. M'n knie is er nog verbrijzeld van.

incubism
25-03-2005, 10:59 PM
mn broer is naar Gabriel Rios en ik ben ziiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeek :'( :'( :'(

agh :( Gabriel Rios is leeeuk! kom je weer naar parkpop dit jaar? staat ie ook! :D

aww Lenny.. ongelooflijk :p