PDA

View Full Version : Belgische Musers Thread

Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17

BabyBliss
27-06-2007, 06:09 PM
lillia, ben je ook op werchter? hoor gisteravond dat ik het hele festival moet verslaan en dit is natuurlijk een uitermate mooie kans om ff wat bier te drinken!!

ja zeker! en lijkt me leuk..

ok_computer
27-06-2007, 11:19 PM
nou gezellig!!! jeetje leuk zon boel oude bekenden daar!

Nampsie
09-07-2007, 11:44 AM
hoe vonden jullie het concert op Rock Werchter?
Ik heb er allesinds zwaar van genoten!
Vooral de oude nummers vond ik heerlijk om live nog eens te horen!
En vooral sunburn en Unintended!!!
Ik heb wel enkele foto's en filmpjes intresse: nampsiepamsie@hotmail.com

Funklord
09-07-2007, 04:36 PM
hoe vonden jullie het concert op Rock Werchter?
Ik heb er allesinds zwaar van genoten!
Vooral de oude nummers vond ik heerlijk om live nog eens te horen!
En vooral sunburn en Unintended!!!
Ik heb wel enkele foto's en filmpjes intresse: nampsiepamsie@hotmail.com
leuk optreden, al was het sportpaleis beter. Ik betrapte mezelf er ook op dat er enige gewenning was ontstaan wat zeer waarschijnlijk aan het feit te wijten valt dat de belgische musefans in de watten zijn gelegd met 3 concerts op een jaar tijd.

Rosalind
10-07-2007, 08:37 AM
ja lichte gewenning was er bij mij ook. Ook al heb ik de optredens telkens anders meegemaakt. Werchter 2006 op 10m , sportpaleis zittend ( een vriendin tijdelijk in rolstoel), en Wercher 2007 derde rij. Uit dit alles was de 10m het beste toen zag ik best, maar de sfeer was er niet (ja mensen kende Feeling Good niet eens), Sportpaleis en Werchter 2007 natuurlijk voor de sfeer, niets zo goed als omringd te zijn met fans die alle nummers kennen. Ja tuurlijk nog mensen die Man of Mystery niet kennen, maar dat is te begrijpen :)

I love Rock Werchter btw :)

ok_computer
10-07-2007, 02:20 PM
Genoten van de show op Werchter, goede editie van het festival. Net terug van Roskilde waar ik Muse op zondag zag waar het enige minpuntje was dat de zon vol scheen en de lichtshow niet echt overkwam...

..Kimbtjah.
10-07-2007, 04:05 PM
Werchter was echt zalig. En Muse ook. Maarja niks kan het Sportpaleis overtreffen hé. En je kan een zaal concert en festival niet met elkaar vergelijken... In een zaal is het sowieso altijd intiemer en je gaat echt speciaal voor die ene band. Buiten op een festival sta jij dan naar JOU favoriete band te kijken, terwijl een ander het dan maar niks vind. Maar Muse & werchter waren dit jaar ZALIG!!!!!!!!

Elouan
10-07-2007, 06:53 PM
He ja. Het Sportpaleis. Heerlijk intiem!

Nincy Face
10-07-2007, 06:54 PM
He ja. Het Sportpaleis. Heerlijk intiem!
:LOL: :LOL: Ja, lekker knus met z'n allen. ;)

Ach, het was wel een erg goed concert, toch. :p

..Kimbtjah.
20-07-2007, 05:51 PM
Inderdaad het Sportpaleis was echt zalig!

Wat is het hier stil, is iedereen hier doodgevallen, fwa!

ava
22-07-2007, 11:51 AM
neen op vakantie :p

special_k
29-07-2007, 09:04 PM
wow tijdje geleden, tis hier precies al wat veranderd..
iedereen lijkt hier naar werchter geweest te zijn ofzo??

Funklord
30-07-2007, 04:13 PM
Katelijne? wat een leuk weerzien :happy:

special_k
03-08-2007, 09:10 PM
man ja gij staat nog altijd op mijn msn maar ik zeg nooit iets tegen u hihi :p
tom he? of tim? nee tom! :D damn das lang geleden.. alles goed nog?

Funklord
03-08-2007, 10:32 PM
cava e :) wa doet gij nu op school?

special_k
04-08-2007, 10:22 AM
sociaal cultureel werk in gent, echt zalig! jij? iets met filosofie ofzo, ni? kmeende mij da te herinneren.. in antwerpen zeker?
en is dit u vakantie? muse messageboarden? of heb je toch ook een leven? :p

Funklord
04-08-2007, 12:50 PM
haha nee geen filosofie, journalistiek in antwerpen. en ik heb inderdaad geen leven als ik hier tijdes de zomer lig te posten...

special_k
05-08-2007, 07:47 PM
waarom hebt gij in godsnaam den albert in u sig?!

Funklord
06-08-2007, 01:01 PM
gebrek aan inspiratie en creativiteit...
maar anderzijds: www.myspace.com/angliru1

special_k
07-08-2007, 08:51 AM
hmm ik kan er niet naar luisteren, ligt vast aan onze internetverbinding.. zal nog keer probere als ik thuis ben :) nu in gent om te beginne blokke jiihaa.. was jij erdoor?

Funklord
07-08-2007, 10:59 AM
nee spijtig genoeg ni 3 herexaams op 21 vakken

special_k
07-08-2007, 11:55 AM
oooh da valt keigoe mee! dan wete toch wel al beetje da je er wel door zal zijn ie :)
man ik heb hier keilekker brood gekocht! puur genieten! maar dat geheel terzijde..
ga je nog naar festivals ofzo deze zomer? of op reis? of zit jij alleen maar online te wezen hele zomer lang? :p

Funklord
07-08-2007, 12:21 PM
We duimen opdat ik erdoor zal zijn, maar van die 3 tweedezits zijn er 2 enorme taken bij waar ik echt geen zin heb om aan te beginnen. En ik dacht om na den tweedezit op reis te trekken naar een of ander goeikope bestemming, maar er zouden enkel koppels meegaan, waar ik als vrijgezel toch wel vrij hard tegenop zie.maar we zien wel...

special_k
07-08-2007, 02:49 PM
tja met zo'n nicknames op msn zou ik me ook ni meteen late verleiden :p heb jij geen vrienden die zonder partner op reis kunne/wille ofwa?! das ook best wel zielig.. van di vrienden dan welteverstaan
pff misschien kunnen we er vandaag beter muse message bored van make :rolleyes:

Funklord
07-08-2007, 03:33 PM
ik zit dan ook me ne writer's block als het op nicknames aankomt...ge moet mij der ene helpe vinde. En ik heb inderdaad maar enkele vrienden die op reis willen en het dan ook nog eens kunnen betalen. En het zijn blijkbaar mensen die geen week zonder lief kunne, het betreft hier dan ook meestal meisjes.en den Belgium scene iss ook niemeer wattem gewist is, we hebben dringend nood aan nieuw bloed

special_k
08-08-2007, 07:14 AM
wa is da nu weer voor een dwaze opmerking?! "het zijn allemaal meisjes" ja want alleen meisjes kunne geen week zonder hun lief ofwa?! puh

en voor de rest; dit is niet bedoeld als openbare dialoog, neem gerust deel aan het gesprek..

Funklord
08-08-2007, 02:02 PM
kalm kalm ik bedoel dat het de meisjes zijn die dwars liggen, en de jongens in kwestie maakt het eigenlijk allemaal niet zoveel uit.snappie?

special_k
08-08-2007, 03:30 PM
dan ligt da eerder aan u vriende dan aan meisjes algemeen denk ik zo...

kijkt er nog iemand naar one tree hill trouwens? ik heb hier al hele zomer dvds zitte kijke, en man das echt zo goed! en ik schaam me er ni voor!

Funklord
08-08-2007, 04:18 PM
tja das dan verkeerd geinterpreteerd door u, maar ik moet inderdaad wa meer op mijn strepen staan int vervolg. en ik spauw mijn lijf uit van one three hill :p

MEESE
09-08-2007, 01:34 PM
hallo,
al een tijdje ben ik lid van dit forum, maar heb nog nie teveel gezegd door andere bezigheden....
ik ben wel een musefan( zeg gerust freak) en gisteren zei een vriendin van mij, dat ik best eens hier kwam zeveren over muse omdat ze het een beetje beu was... maarja
in mijn ogen is muse geen aanbidding, het is een levensstijl :LOL::rolleyes:

zijn er nog mensen met die ingesteldheid, of ben ik werkelijk de enige

special_k
09-08-2007, 06:47 PM
tommeke, tis one tree hill, ni tHree! :p en da is echt zoooo goed! man kga hier weer ne ganse avond naar mijn dvds zitte zien nem :p maar das echt zo ontroerend soms en erg en oooh echt de max :D

en MEESE, maak je geen zorge over die gefreaktheid, na verloop van tijd ga je wel zeggen 'ja muse is geen slechte groep'

Naelle
12-08-2007, 08:31 PM
Niemand geruchten opgevangen dat muse nog naar ons belgenlandje (of zelfs nederland) zou komen dit najaar? Wat hebben die oostbloklanden meer dan wij?? :mad::p

Shizugatake
12-08-2007, 08:38 PM
http://img530.imageshack.us/img530/4701/belgianmuseqe2.jpg

*zucht* was het maar waar...

Muse in het sportpaleis zoals vorig jaar zou de ideale afsluiter van het jaar zijn.

Funklord
12-08-2007, 11:14 PM
Niemand geruchten opgevangen dat muse nog naar ons belgenlandje (of zelfs nederland) zou komen dit najaar? Wat hebben die oostbloklanden meer dan wij?? :mad::p

zijde misschien vergete da Muse 3 keer op een jaar tijd naar Belgie is gekome?

_Cassy_
13-08-2007, 08:09 PM
http://img530.imageshack.us/img530/4701/belgianmuseqe2.jpg

*zucht* was het maar waar...

Muse in het sportpaleis zoals vorig jaar zou de ideale afsluiter van het jaar zijn.

Kheb ook direct gekeken of België er niet bij was, ge weet maar nooit e da ze nog eens zouden komen!:D Zou tof zijn maja, sportpaleis en werchter was super e!

Shizugatake
13-08-2007, 08:13 PM
Kheb ook direct gekeken of België er niet bij was, ge weet maar nooit e da ze nog eens zouden komen!:D Zou tof zijn maja, sportpaleis en werchter was super e!

Idd, we kunnen eigenlijk niet klagen voor zo'n klein landje :)

Maar toen ik die announcement zag op de main page kreeg ik toch bijna even een adrenaline stoot, mja, kruiske stond nie op Belgie dus was het maar van korte duur :LOL:

_Cassy_
13-08-2007, 08:18 PM
Idd, we kunnen eigenlijk niet klagen voor zo'n klein landje :)

Maar toen ik die announcement zag op de main page kreeg ik toch bijna even een adrenaline stoot, mja, kruiske stond nie op Belgie dus was het maar van korte duur :LOL:

Ja inderdaad!:D

Jaah ik ook :p En dan keek ek naar Nederland en dan naar de landen die dicht bij België liggen :p

ava
15-08-2007, 12:50 PM
kijkt er nog iemand naar one tree hill trouwens? ik heb hier al hele zomer dvds zitte kijke, en man das echt zo goed! en ik schaam me er ni voor!

ja ikke :$:LOL:
kwas vorige zomer met mne 2e zit beginnen kijke, maar toen hebbe ze alleen seizoen 1 uitgezonden, nu tijdens de exames van juni ofzo wast weer begonnen, op kanaal 2 elken dag en op vt4 alleen de zaterdag, weer zo'n rare regeling
maar kvind dat dus ook goe :happy: kzou wel graag hebbe da ze seizoen 4 hier ook rap beginne uitzenden :LOL:

special_k
15-08-2007, 04:47 PM
huh maar nu zo 2e semester hebben ze op kanaal 2 seizoen 2-4 uitgezonden he! want ik had stage dus ik woonde terug ff thuis en mijn broer was ook een paar weken thuis en die keek daar dus naar en zo ben ik beginne kijke aant einde van seizoen 2 en begin 3.. maar dan moest ik dus terug naar gent en heb ik de rest van seizoen 3 zo af en toe keer gezien, en seizoen 4 zo goed als ni, maar das wel al uitgezonden ze! behalve zo de laatste 2 afleveringen naar t schijnt, da zei mijne maat iig.. nu ben ik op dvd rond met seizoen 1 en 2 en als t nog even slecht weer blijft na mn examens zal ik keer aan seizoen 3 beginne :p maar das ook echt zo goeie muziek he!
en kijk je toevallig ook naar the oc? :D want ik heb dus geen kabel op kot en kan dus enkel kijken als ik nog keer thuis kom mja.. heb gelezen in den humo dat er iets met een schietpartij is en da ryan en marissa van school worde gestuurd?! hihi zo marginaaaaal :LOL:

ava
16-08-2007, 10:02 PM
ah oké :$ ik dacht da ze hier maar tot 3 hadde uitgezonde, ik kon er in elk geval ni aan uit toen het ineens stopte, op ne woensdag nog wel :LOL: kunne ze de week toch uit doen é :$
maar ik moet ook alles thuis zien want kheb ook geen tv op kot :rolleyes:
ik kijk maar heeeel heeeel soms naar the oc alsk mij echt verveel en nu kommek juist terug van een weekje nederland bij mn vriendje, dus kheb geen idee wat er allemaal gebeurd is :)

special_k
17-08-2007, 06:32 PM
oh heb jij hollands vriendje?
ik heb vandaag the oc gezien :D zo morantisch hihi maar one tree hill is wel echt massas beter ze, ik ben dan ook geen die hard the oc-fan..
zit gij in gent op kot?

ava
17-08-2007, 10:50 PM
hehe jaja, al de volle 2jaar en half :D (toch wel fier ;):LOL:)
en jaja ik zit op kot in gent, kga voor den 3e keer in 4 jaar naar een ander, tmag ondertusse ne keer goe komen :rolleyes:

special_k
18-08-2007, 12:57 PM
amai sjiek, zo lang al, en dan nog wel met nen hollander :p
maar wa is u gewone naam nu weer? ik ben da gans vergete! tis zo massas lang gelede da ik hier nog actief was..
en naar waar ga je nu verhuize toch? ik heb toch na 2 jaar al mijn ideaal kot gevonde, dus ik blijf hier nog wa zitte, hoewel in volgend jaar in principe wel al naar mn laatste jaar ga.. kmoet dringend keer nieuwe richting beginne zoeke :D wa studeer jij toch?

ava
18-08-2007, 09:59 PM
ik ben sofie en ik ga naar mn 1e master psychologie :happy: (tklinkt toch nog een beetje grappig met die bachelors en masters) ik verhuis nu naar een zijstraat van een zijstraat van de kortrijksesteenweg :) kheb dees jaar in de clementinalaan gezeten, een heel jaar gigantische werken voor mn deur en er is ingebroken in februari en kheb de kotbaas ondertussen nog ni gehoord :rolleyes: khad dus wel nood aan iets anders, khoop dat nu goe zit

tlijkt hier wel een of andere introductie :p

special_k
19-08-2007, 10:07 AM
ja juist sofie psychologie, ik herinner t mij weer! ik kende 'ava' nog, maar kon de persoon ni meer goe plaatsen :)
oehoe lekker dicht bij t citadelpark dus :p das zo vreemd, maar zelfs overdag vind ik dat al akelig om daar alleen door te lopen, gewoon van al die vieze verhaaltjes! gelukkig zijn er parken bij de vleet in gent :) ik zit hier echt graag! alles is zo dichtbij in tegenstelling tot da boeregat bij ons thuis :rolleyes:
was je erdoor nu? of ook aant blokke?

Funklord
19-08-2007, 10:29 AM
ik ben sofie en ik ga naar mn 1e master psychologie :happy: (tklinkt toch nog een beetje grappig met die bachelors en masters) ik verhuis nu naar een zijstraat van een zijstraat van de kortrijksesteenweg :) kheb dees jaar in de clementinalaan gezeten, een heel jaar gigantische werken voor mn deur en er is ingebroken in februari en kheb de kotbaas ondertussen nog ni gehoord :rolleyes: khad dus wel nood aan iets anders, khoop dat nu goe zit

tlijkt hier wel een of andere introductie :p

khad vraagje ben jij het meisje dat fotos van muse backstage op werchter op haar space heeft staan, haar nickname is ook ava.

ava
19-08-2007, 11:24 AM
hehe de nabijheid met citadelpark valt wel mee ze ;) en in mn eentje lopek daar ook ni door :p:LOL:
en voor den eerste keer wask er in eerste zit door :happy:

en ik ben niet het meisje met de musefoto's, want ik heb ni eens een space ;) maar er heeft dus iemand mne nick gepikt? :p

special_k
20-08-2007, 06:30 PM
amai proficiat :) ik verlang er ook wel naar om der nog keer door te zijn.. mja kmag ni klage nu, ma toch..
en wat is er nog in the oc gebeurd? :p

ava
21-08-2007, 11:22 PM
:LOL:
haha kheb 2 dagen gekeken dus euh korte samenvatting:

marissa maakt vrienden op haar nieuwe school, ryan is jaloers en omdat em ook van school gestuurd is wilt em op nen boot gaan werken zoda em ni meer naar school moet en alles kan ontvluchten. maar ja marissa ziet da ni zitten. ondertusse ontdekt summer da de decaan iets heeft met een studente en dan gaan ze de decaan chanteren: ryan mag terug op school en marissa ook blij want ryan ga ni weg :p:LOL:
jaja drama drama en happy endings alom :p:LOL:

en na al da gezever, hoeveel herexames hebde mischien?

special_k
22-08-2007, 10:08 AM
khad er maar 2, en ben er alweer vanaf :)
ohja die heeft iets me die taylor! da heb ik geleze in den humo :p maja tzal wel nog ff duren eer ik het nog keer ga zien vrees ik, want morge komt er nen australische vriend 3 weken naar belgie! keiraar dak die morgen voor t eerst ga ontmoeten, terwijl wij elkaar al 5 jaar kennen! maar soit, als je nog naar the oc kijkt mag je me altijd op de hoogte houde ;)

snake
23-08-2007, 03:58 PM
amai sjiek, zo lang al, en dan nog wel met nen hollander :p
ja, dat doe je toch niet? ;)

ava
24-08-2007, 10:45 AM
:p:LOL:

oh en eeuuh, kheb geen oc meer gezien :p

special_k
25-08-2007, 02:46 PM
ja, dat doe je toch niet? ;)
ja welke nationaliteit de jouwe nu exact heeft blijft mij ook een vraagteken :D

ava
07-09-2007, 01:06 PM
eerst op vakantie en dan terug naar school/werk
tis hier stilletjes

..Kimbtjah.
14-09-2007, 05:43 PM
Zo doods dat dat hier is zeg!

ils13
17-09-2007, 06:31 PM
Zo doods dat dat hier is zeg!

Wel, ondanks het feit dat dit forum bijna dood is, toch nog aan die enkele gasten het volgende meegeven: niet vergeten op www.tmf.be te stemmen voor Muse he ;)

Shizugatake
25-09-2007, 05:44 PM
Wel, ondanks het feit dat dit forum bijna dood is, toch nog aan die enkele gasten het volgende meegeven: niet vergeten op www.tmf.be te stemmen voor Muse he ;)

Ola, kwist zelfs niet dat ze genomineerd waren :eek: Bij deze dan maar ff gestemd, tis te hopen dat ze winnen, ze zouden het dubbel en dik verdienen, EN er komt dan eens wat degelijke muziek op tmf :p

ils13
25-09-2007, 06:02 PM
Ja, da's inderdaad triestig op TMF tegenwoordig... En da's dan waarschijnlijk nog ver de beste muziekzender die we nog hebben, ge moet ni vragen :erm:

Eerlijk gezegd zijn zelfs de TMF awards een ware klucht voor mij, maar kom, als Muse iets wint krijgen we misschien toch nog een klein dankwoordje van hen te zien dat god-weet-waar is opgenomen... Dat op zich is al een heuse meerwaarde voor de show :)

Shizugatake
25-09-2007, 06:52 PM
Ja, da's inderdaad triestig op TMF tegenwoordig... En da's dan waarschijnlijk nog ver de beste muziekzender die we nog hebben, ge moet ni vragen :erm:

Eerlijk gezegd zijn zelfs de TMF awards een ware klucht voor mij, maar kom, als Muse iets wint krijgen we misschien toch nog een klein dankwoordje van hen te zien dat god-weet-waar is opgenomen... Dat op zich is al een heuse meerwaarde voor de show :)

Hmm, je weet zeker niet op voorhand wie gewonnen heeft? Want zo een hele TMF awards uitkijken, das wat te veel van het goede ja:)

ils13
25-09-2007, 07:12 PM
Ik ben van plan de live show netjes aan mij voorbij te laten gaan, om dan op de site te gaan kijken of ze gewonnen hebben. En indien ja, dan zal ik wel naar één van de 638 herhalingen kijken die ze achteraf gewoonlijk uitzenden ;) (hoewel ik er ook weer geen half uur op ga zitten wachten...)

Shizugatake
27-09-2007, 06:40 PM
http://www.microcuts.net/gallery/data/media/242/hulla_chris_bud1.jpg
The beer in Belgium is better Chris, so come and visit us again :D

Pretty Please :(

ils13
27-09-2007, 06:48 PM
Ooooh but Matt knows about the Belgian beer, once saw this picture of him with a big DUVEL... GO MATT :)

ava
26-10-2007, 10:30 PM
en hoe is het met de tmf awards geweest of moeten die nog komen?

ils13
27-10-2007, 10:42 AM
Ah, ze hebben niks gewonnen hoor, zo las ik de dag erna in de krant :) Maar als ik dan kijk naar wie allemaal wél awards heeft gewonnen, is het wel lachen hoor :)

Als ik me niet vergis, is de award voor "best alternative rock international" naar Fall Out Boy gegaan, en "best live international" Tokio Hotel dacht ik. Ben niet zeker.
:D

Shizugatake
28-10-2007, 02:05 PM
Heel die heisa rond Tokio Hotel:rolleyes:...Ze hadden zelfs bodyguards bij zich, niemand kon een woord zeggen tegen ze. Koen Buyse himself is trouwens hardnekkig weggevoerd toen hij met de jongens een praatje wou gaan slaan :LOL:

ils13
28-10-2007, 02:49 PM
Koen Buyse :rolleyes: Nog zo'n triestig geval... Verbaast mij niks dat die gast koste wat kost met die freaks van Tokio Hotel wou praten :D

Shizugatake
28-10-2007, 03:58 PM
Hij noemde ze daarna "mietjes" :D

ils13
28-10-2007, 07:08 PM
Serieus???? HAHAHA mijn dag is goed nu :LOL: Hij moet wel echt ontgoocheld geweest zijn dan, oooooooh...

Vooral dat hij echt wel de persoon is om da te zeggen.... :rolleyes:

Shizugatake
28-10-2007, 07:28 PM
Kgeef hem geen ongelijk :p Maar zo jammer dat het nergens op youtube staat, twas wel op de rode loper geweest dacht ik, of stond het nu in de krant :erm:

ils13
29-10-2007, 05:33 PM
Neenee hij heeft zeker geen ongelijk, daar gade mij ni over horen zagen :D Maar als hij hen dan toch zo'n mietjes vindt, waarom moest hij ze dan per se ontmoeten? Ik zeg het, pure frustratie jong, eigenlijk is hij stiekem een MEGA fan ;)

Virtuoso
28-11-2007, 03:49 PM
Ik ben van den Liiiiiiiimmmbuuuuuuurg.
Noord-Limburg om precies te zijn.

ils13
29-11-2007, 02:16 PM
Ik ben van den Liiiiiiiimmmbuuuuuuurg.
Noord-Limburg om precies te zijn.

Proficiat.
:)

ok_computer
29-11-2007, 04:13 PM
Radiohead op Rock Werchter.

uka
29-11-2007, 04:34 PM
Radiohead op Rock Werchter.

yup, daarnet op stubru gehoord, super!

ik weet wel nog niet of ik ga gaan, mss een dagje ofzo

Shizugatake
29-11-2007, 05:54 PM
Ha, wat een aangename verassing dat het Radiohead nieuws zich al in de Belgium scene heeft verspreid :) Fantastisch gewoon, wordt de eerste keer voor mij zijn dat ik ze ga zien! Leuke opkikker voor de examens die voor de deur staan :(

ils13
29-11-2007, 06:12 PM
Ik ben niet echt een fan van Radiohead, maar ik wil ze best een kans geven op Werchter... Soms verander ik van gedacht over een band nadat ik ze live heb gezien. Hoewel ik nooit echt een "superfan" zal worden maar kom.

Nog een paar zulke namen en 't zal weer vechten worden voor tickets, 'k voel het al komen. Zucht :rolleyes:

Shizugatake
30-11-2007, 03:28 PM
Duurt toch altijd een poosje voordat Werchter uitverkocht is, vorig jaar ook een pak dikke headliners, en zelfs ik heb nog mijn combi-ticket kunnen bemachtigen:p

ils13
30-11-2007, 03:39 PM
Ja, de laatste twee jaar waren op da vlak echt relax, maar ik denk het jaar daarvoor, of twee jaar eerder was het een hel. Volgens mij kwamen Rammstein en Metallica ofzo. Ik weet dat ik wou wachten tot de affiche ongeveer compleet was alvorens te beslissen of ik een combi- of dagticket ging nemen, maar in april was quasi alles al uitverkocht. Ik was echt pissed toen.

ava
30-11-2007, 09:26 PM
2 jaar geleden waren de tickets ook nog de helft goedkoper :rolleyes: en dan kan je zeggen: och de prijs valt zelfs nu nog altijd goed mee, ik ken veel mensen die daarom niet meer gaan...

ils13
01-12-2007, 11:26 AM
Ja da's ook wel waar van die prijzen, en 't zal er ni op verbeteren hoor. Ik bekijk nu ook véél beter de affiche alvorens te beslissen om te gaan hoor. En als ze dan van die belachelijke dingen als Sean Paul op de affiche beginnen te zetten, kan ik ook ni garanderen dat ik nog elk jaar ga gaan... Maja anderzijds is het de enige manier om zoveel groepen live te gaan bekijken (ipv naar alle concerten apart te gaan), en da weten ze daar goe ze...

Nincy Face
01-12-2007, 11:53 AM
160 Euro? :stunned:

ava
01-12-2007, 01:17 PM
ja en met camping en verzendingskosten erbij maakt dant ongeveer 180 euro :rolleyes:
ik vond het trouwens veel fijner om mn ticketjes gewoon in de winkel te gaan halen, lekker gezellig met zn allen staan wachten om een ticket te bemachtigen en geen verzendingskosten, nah!

uka
01-12-2007, 03:00 PM
Ja da's ook wel waar van die prijzen, en 't zal er ni op verbeteren hoor. Ik bekijk nu ook véél beter de affiche alvorens te beslissen om te gaan hoor. En als ze dan van die belachelijke dingen als Sean Paul op de affiche beginnen te zetten, kan ik ook ni garanderen dat ik nog elk jaar ga gaan... Maja anderzijds is het de enige manier om zoveel groepen live te gaan bekijken (ipv naar alle concerten apart te gaan), en da weten ze daar goe ze...

ter is ook nog altijd Pukkelpop é, moest ik nie telkens herexamens hebben kzou zeker en vast naar Pukkelpop gaan ipv Werchter!

ils13
01-12-2007, 03:02 PM
Is dat dan niet meer mogelijk om ze in de Fnac ofzo te gaan kopen? Ik bestel eigenlijk altijd sowieso via internet, omdat het zo gemakkelijk is... Ik zou eigenlijk beter terug wat meer naar ticket shops of de fnac gaan, want als ik al die concerten die ik bezoek eens optel, dan kom ik toch al aan een heuse som verzendingskosten vrees ik... :rolleyes:

Maja wa wilde, van de zomer nog tickets besteld voor een concert in Duitsland, ok dat is al wat duurder, maar wat deed die organisatie: twee kleine shitty tickets in zo'n grote kartonnen envelop van DHL; ja lap 15 EUR verzendingskosten natuurlijk. DEUH.

Shizugatake
01-12-2007, 03:51 PM
Oei, dan ma zo snel mogelijk die tickets bestellen eens ze te koop gaan, maar dan wordt het twijfelen tussen dag (Voor Radiohead dan) en combi ticket...

Virtuoso
02-12-2007, 09:03 AM
Zou Muse weer naar Werchter komen?
Ze staan er nu al een paar jaar na mekaar op het podium (weet niet precies hoeveel) en ik heb ze telkens weer moeten missen.
Hetzelfde geldt voor andere Muse optredens (Sportpaleis o.a.).

ils13
02-12-2007, 11:22 AM
Ze staan er nu al een paar jaar na mekaar op het podium (weet niet precies hoeveel) en ik heb ze telkens weer moeten missen.

Ah dan zijt ge al even erg als ik! Ik ben erin geslaagd om vier optredens te missen: sportpaleis, werchter 07, luxemburg en pinkpop: vier optredens waar ik dacht te gaan maar om de één of andere reden ging het telkens ni. Ik heb ze dus enkel op Werchter 06 gezien tot nu toe, en ik denk ni dat ze van 't jaar terug op Werchter zullen staan. Ten eerste omdat ze nu al twee jaar op rij zijn gekomen en ik zie de Schuurmans hen ni voor een derde keer op rij boeken (er zijn nog altijd mensen die op den duur zouden zeggen, éééj weer gene Muse he). En vooral omdat ze stilaan aan hun nieuwe cd gaan beginnen werken denk ik, hun toernee loopt ver ten einde ze (we kunnen het hen ni kwalijk nemen zeker? :))

ils13
02-12-2007, 11:25 AM
ter is ook nog altijd Pukkelpop é, moest ik nie telkens herexamens hebben kzou zeker en vast naar Pukkelpop gaan ipv Werchter!

Dit jaar voor de eerste keer Pukkelpop gedaan (combi), en het is ZEKER een aanrader! Daarmee heb ik nu dus nog een bijkomend probleem: Werchter of Pukkelpop? Want twee keer met een combiticket zal ni gaan... Dilemma voor mij is: op Werchter staan meer topgroepen die "mijn ding" zijn, maar op Pukkelpop is de sfeer op de weide veel leuker, is er veel meer keuze aan bands en zijn er minder overlappingen in de programmatie vind ik.

Shizugatake
02-12-2007, 02:32 PM

Denk ook dat het een paar jaartjes wachten is op een volgend optreden van Muse in België.

Miss was Werchter 2007 wel het laatste optreden ooit van Muse in België...:erm:

ils13
02-12-2007, 02:33 PM
Miss was Werchter 2007 wel het laatste optreden ooit van Muse in België...:erm:

Alé jong, waarom zou da dan wel zijn? Ik ben er zeker van dat ze nog dikwijls komen hoor :happy:

Shizugatake
02-12-2007, 08:15 PM
Alé jong, waarom zou da dan wel zijn? Ik ben er zeker van dat ze nog dikwijls komen hoor :happy:

Als België straks zou splitsen :rolleyes: ( niet dat ik er op hoop )

ava
02-12-2007, 08:36 PM
nee ge kunt geen tickets ni meer in de fnac gaan halen, alleen online :rolleyes:
en hoewel dak ook denk da ze ni gaan komen dees jaar is het geen reden da ze er al zo dikwijls waren de voorbije jaren, kijk naar metallica :rolleyes:

ils13
03-12-2007, 08:29 PM
Als België straks zou splitsen :rolleyes: ( niet dat ik er op hoop )

ah ok op die manier bedoelt ge :) Och, met een beetje chance kunnen we dan elk concert twee keer gaan zien: nekeer in Vlaanderen en nekeer in Wallonië... Ge moet alles van de positieve kant bekijken :p

ils13
03-12-2007, 08:30 PM
nee ge kunt geen tickets ni meer in de fnac gaan halen, alleen online :rolleyes:
en hoewel dak ook denk da ze ni gaan komen dees jaar is het geen reden da ze er al zo dikwijls waren de voorbije jaren, kijk naar metallica :rolleyes:

Jama Metallica is toch nog nooit drie jaar op rij op Werchter geweest, of ben ik dat dan al vergeten? :unsure:

ava
05-12-2007, 12:25 PM
goh nee maar tscheelt ni veel :rolleyes: en tvoelt voor mij al bijna aan da ze elk jaar zijn gekome :rolleyes:

ils13
05-12-2007, 06:47 PM
Haha voor u dus vooral géén Metallica meer :LOL: Nu, voor mij hoeft het ook ni ze, pfft. Heb ze altijd al een overschatte groep gevonden. En Muse nog een keer op Werchter, grààg maar als't ni zo is (waarschijnlijk): ook goe. Ik wacht wel, daarmee hebben ze er nog meer nieuwe liedjes bij om live over ons te laten donderen :p (hoewel da dan ook betekent dat we nog minder van de oude liedjes gaan horen, snif)

ava
09-12-2007, 09:11 PM
kvind ze ni overrated ofzo, kvind metallica zelfs heel goed, maar ik ben geen supersuperfan om ze zo vaak terug te zien :p een beetje afwisseling mag wel ;)

ils13
09-12-2007, 09:17 PM
Idd, da kan geen kwaad. Zelfs groepen die ik supersupergoe vind, hoef ik ni per se elk jaar te zien. Dan is het leukste eraf. Nu heb ik bvb al een aantal keer Muse gemist (dom dom dom), maar de dag dat ze terugkomen en ik ze eindelijk nog is kan gaan zien, zal het zoveel leuker zijn na al da wachten :happy:
Van 't jaar heb ik ook ongelooflijk veel plezier gehad op een concert van Aerosmith (een andere favoriet van mij, jaja); da was gewoonweg 8 jaar geleden... PARTYYYYY :\mm/: :)

ava
10-12-2007, 08:44 PM
ja te veel tijd er tussen is nu ook weer ni alles

ils13
11-12-2007, 01:51 PM
Idd, acht jaar was er echt wel over :rolleyes: Maar ja ik heb ze dan uiteindelijk toch nog een keertje gezien, zal waarschijnlijk de laatste keer zijn ook, snif.

Trouwens hebben jullie het ook gelezen/gehoord: Rage Against The Machine in 2008 op Pinkpop... Met een beetje geluk ook op Werchter!?! :eyebrows:

Virtuoso
11-12-2007, 04:41 PM
Idd, acht jaar was er echt wel over :rolleyes: Maar ja ik heb ze dan uiteindelijk toch nog een keertje gezien, zal waarschijnlijk de laatste keer zijn ook, snif.

Trouwens hebben jullie het ook gelezen/gehoord: Rage Against The Machine in 2008 op Pinkpop... Met een beetje geluk ook op Werchter!?! :eyebrows:

Laten we hopen.

De combinatie RATM + Muse zou dodelijk zijn (op een positieve manier). ^^

ava
11-12-2007, 05:28 PM
haha ik denk dat het ook dodelijk kan zijn op een negatieve manier voor de kleine mensjes van voor bij het podium :rolleyes: (ja ik ben een dwerg) :p:LOL:

ok_computer
17-12-2007, 07:38 PM
Waarschijnlijk geen RATM op Werchter, de kans voor Pukkelpop is wel heel groot.

ils13
18-12-2007, 07:32 PM
Waarschijnlijk geen RATM op Werchter, de kans voor Pukkelpop is wel heel groot.

Waarom denkt ge da? Bepaalde geruchten gehoord of zit er een eigen logica achter? Ik zou juist omgekeerd zeggen: eerder Werchter, en in de tweede plaats Pukkelpop. Veel hangt ook wel af van de concurrentie van andere Europese festivals...

In ieder geval, 't zal sowieso wel weer een hartverscheurende keuze worden: Pukkelpop of Werchter! :rolleyes:

ils13
18-12-2007, 07:33 PM
haha ik denk dat het ook dodelijk kan zijn op een negatieve manier voor de kleine mensjes van voor bij het podium :rolleyes: (ja ik ben een dwerg) :p:LOL:

Tja, heb zelf nog nooit helemaal vooraan gestaan op Werchter of Pukkelpop, en al zeker ni bij groepen à la Muse... Ik ben ni moedig genoeg! :)

ava
19-12-2007, 11:32 AM
Tja, heb zelf nog nooit helemaal vooraan gestaan op Werchter of Pukkelpop, en al zeker ni bij groepen à la Muse... Ik ben ni moedig genoeg! :)

haha ik ben overmoeding op die dinge :rolleyes::p:LOL:

Virtuoso
19-12-2007, 02:26 PM
Ik ben zelfs nog nooit naar een festival geweest... ^^
Of toch geen groot zoals Werchter, Pukkelpop, Pinkpop...

ils13
19-12-2007, 03:23 PM
haha ik ben overmoeding op die dinge :rolleyes::p:LOL:

En, hoe zit het met uw algemeen lichamelijk welzijn intussen? :p
Hoe lang op voorhand moet ge trouwens op werchter bvb, voor een topgroep, al vanvoor gaan staan? Het lijkt mij een veel te grote opoffering voor wat het oplevert... Maar ik kan mij vergissen. Ik heb recent één keer gedaan voor da concert van Aerosmith in Duitsland, stond op een vijftal meter van het podium, was enerzijds de max maar anderzijds... Ik heb den helft van het concert ni eens kunnen zien, omdat het volk zo dicht opeen gepakt zat en ik tussen zo'n bende zatte duitsers toch maar een klein dopke ben :rolleyes:

ils13
19-12-2007, 03:23 PM
Ik ben zelfs nog nooit naar een festival geweest... ^^
Of toch geen groot zoals Werchter, Pukkelpop, Pinkpop...

Maar gij hebt daar nog tijd genoeg voor ze!!! ;):p
Ik mocht zelfs ni eens gaan toen ik 15 was...
:mad:

Belgian Chocolate
19-12-2007, 03:47 PM
Hoe lang op voorhand moet ge trouwens op werchter bvb, voor een topgroep, al vanvoor gaan staan? Het lijkt mij een veel te grote opoffering voor wat het oplevert... Maar ik kan mij vergissen. Ik heb recent één keer gedaan voor da concert van Aerosmith in Duitsland, stond op een vijftal meter van het podium, was enerzijds de max maar anderzijds... Ik heb den helft van het concert ni eens kunnen zien, omdat het volk zo dicht opeen gepakt zat en ik tussen zo'n bende zatte duitsers toch maar een klein dopke ben :rolleyes:
Awww :LOL:

Als ge écht wilt, kunt ge waarschijnlijk 10 minuten op voorhand op Werchter ook nog wel helemaal vanvoor geraken, maar krijgt ge wel iedereen op u weg ernaartoe op uw dak. Vreselijk vind ik da, van die mensen die zich overal tussen wurmen, en dan vooral als ze mij dan nog eens extra plat duwen (en ik ben al geen brede) of half omver gooien of recht voor mij gaan staan zoda ik nog eens extra weinig zie. Maar ik ben er sowieso gene fan van om helemaal vanvoor te gaan staan op festivals, want het podium is toch veel te hoog om nog serieus iets te kunnen zien... Tweede vak is véle beter :yesey: Veel minder geduw en getrek, ge kunt veel meer zien en er is nog genoeg plaats rond u om nog te ademen!

ava
19-12-2007, 08:45 PM

haha, ik ben nog redelijk goed inorde :p:LOL: ofja dat denk ik zelf dan toch
maar tis zoals Belgian chocolate zegt, ik sta ook liever in het 2e vak daar zie je beter en daar is er minder rumoer. Als ik voor het eerste vak ga, ga ik ook helemaal voor de eerste rij en daar word je niet zo snel verstoten :p dan sta je wel heel lang te wachten... van 's morgens voor de deuren open gaan tot het optreden begint... op werchter hebben we dat alleen gedaan voor placebo en ik vond het toen geweldig, in het sportpaleis lukt dat ongeveer altijd wel en ik vind het altijd de moeite waard... ik ben klein dus ik zie eindelijk iets en ik erger mij niet aan al wie voor mij staat
vanaf de 2e rij kan je je er gewoon tussen vechten, op festivals gaan er veel mensen weg tussen 2 groepen in, als je je er tussen komt vechten als het bezig is of heel bijna gaat beginnen dan zijn mensen daar inderdaad niet blij mee en ja ik heb al meermaals ruzie gemaakt met lange zwabbers die voor mij komen staan :$
maar jaja we doen het voor ons plezier ;):LOL:

uka
20-12-2007, 10:03 PM
mensen, ik zoek 2 tickets voor Editors op 10/03/08 in de Vooruit!

kan iemand mij helpen?

ils13
21-12-2007, 09:47 AM
mensen, ik zoek 2 tickets voor Editors op 10/03/08 in de Vooruit!

kan iemand mij helpen?

zo ni direct, maar ik zal het in't oog houden... Op mijn werk bvb verschijnen regelmatig advertenties op het intranet van mensen die last minute concert tickets verkopen ;)

ils13
21-12-2007, 09:52 AM
Awww :LOL:

Vreselijk vind ik da, van die mensen die zich overal tussen wurmen, en dan vooral als ze mij dan nog eens extra plat duwen (en ik ben al geen brede) of half omver gooien of recht voor mij gaan staan zoda ik nog eens extra weinig zie.

als je je er tussen komt vechten als het bezig is of heel bijna gaat beginnen dan zijn mensen daar inderdaad niet blij mee en ja ik heb al meermaals ruzie gemaakt met lange zwabbers die voor mij komen staan :$

Ja ik weet het, ik erger mij ook aan mensen die net als het optreden begint nog overal komen tussen wringen. Ik moet bekennen dat ik soms ook tijdens een optreden wat naar voor probeer te geraken, maar ik ben meer van het geniepige soort :$ Telkens ik een gat zie, glip ik er snel snel tussen, en zo geraak ik stap voor stap nog wel tot net aan de dichte massa. Daar stop ik wel met wroeten :p Van't jaar tijdens smashing pumpkins op pukkelpop ging mijn kameraad ook tijdens het optreden zo ver mogelijk naar voor, en hij trok mij natuurlijk mee... Ik vond da wel goed, maar anderzijds liet ik hem het werk doen, en liep ik mij erachter constant te excuseren, en te kijken waar ik voor ging staan... Zag ik een kleiner meisje achter mij staan, dan ging ik wat naar links of naar rechts, en toch weer een smileke... Maar zo vermijd ik boze blikken!

Awwwwww ik ben toch zo'n watje :LOL:

Shizugatake
24-12-2007, 11:50 AM
Vrolijk Pasen allemaal

Veel gezelligheid en lekker eten toegewenst!;)

ils13
24-12-2007, 02:19 PM
Vrolijk Pasen allemaal

Veel gezelligheid en lekker eten toegewenst!;)

Jaaa gij ook gefeliciteerd met uwe zilveren bruiloft he

Veel eten en lekkere gezelligheid enzo, en ook nog veel jeuk en ne korten arm toegewenst :p
(ok da laatste was ni gemeend ze)

ava
25-12-2007, 11:34 AM
http://www.hidrodoe.be/images/kerstman-en-rendier.jpg

prettig kerstfeest

Shizugatake
27-12-2007, 09:00 PM
Ik ben deze avond " I am Legend " gaan kijken, goeie film! Twas al ff geleden dat ik nog een goeie film in de bioscoop had gezien, maar deze was zéér aangenaam. ( alhoewel, kheb me toch vaak serieus verschoten :erm: ) Anyways, een aanrader, moest je niet weten wat doen voor het eind van dit jaar!

_Cassy_
28-12-2007, 10:23 AM
Oh ja kebbet gezien op de site van Kinepolis, ij sta op de eerste plaats bij de top 10 :p Maar ik wil Saw 4 zien! :p

Shizugatake
28-12-2007, 01:00 PM
Oh ja kebbet gezien op de site van Kinepolis, ij sta op de eerste plaats bij de top 10 :p Maar ik wil Saw 4 zien! :p

:stunned:

Geef mij dan maar liever The Golden Compass
:happy:Nicole Kidman :happy:

ils13
28-12-2007, 02:40 PM
Geef mij maar eerder BEE MOVIE :p

Ok, tot zover mijn intellectuele peil...
;)

Shizugatake
28-12-2007, 03:05 PM
Als je BEE movie gaat kijken

Krijg je

http://www.kelloggs.nl/upload/Image/producten_new/honey_pops.gif

in plaats van

http://www.nasa.gov/images/content/49105main_popcorn.jpg

( :$ )

uka
28-12-2007, 03:54 PM
:wtf: :LOL:

ils13
28-12-2007, 04:19 PM
O neeeeeeee, hoe komde derop :LOL::LOL::LOL:

Weet ge wa, "niveau nihil jong, niveau NIHIL!!!" :p

Shizugatake
28-12-2007, 09:20 PM
HELP US!!! VOTE MUSE FOR BEST SONG OF THE YEAR!

http://www.fmkabul.com/especialanonuevo/index.php

Hmm alé dan maar, khad liever op iets anders dan starlight gestemd, maar alles voor onze Muse he.

uka
29-12-2007, 10:26 AM
pfff Starlight, daar stem ik nie voor ze!

ava
29-12-2007, 11:02 AM
haha :LOL: mja er zijn er betere inderdaad :LOL:

saw 4 willek ook wel zien en de golden compass misschien ook wel,maar nog nen alien film van will smith kan er echt ni meer bij :rolleyes:

en tis al te laat, maar als ge echt nen hele lieve film wilde zien, dan had ge naar stardust moeten gaan kijken, awwww :happy:

Shizugatake
29-12-2007, 12:51 PM
Maar het is niet de zoveelste Alien film met Will Smith :(
Die jongen heeft da echt goed gedaan. Er zit zelfs een hele brave hond in, en ge herkent Will Smith bijna niet meer. (Oké, hij krijgt wel een minuutje ofzo om zijn trademark frasten te tonen, maar that's it )

ils13
30-12-2007, 11:09 AM
pfff Starlight, daar stem ik nie voor ze!

Ik ook ni. Muse of gene Muse!

uka
30-12-2007, 11:46 AM
tis Dag Van De Download (http://www.tik.be/dag_van_de_download_de_gebruikers_drukken_op_de_kn op) vandaag

een protestactie tegen de idiote lage limieten van belgische internetproviders Telenet en Belgacom

ge kunt een petitie tekenen of actief protesteren door zodanig veel te downloaden vandaag da ge over uwe limiet zit
(best nie doen als het nog lang duurt voor ge weer op nul gezet wordt :p)

Shizugatake
30-12-2007, 03:12 PM
Jammer dat het geheugen van dit laptopje hier al redelijk vol staat.

ils13
30-12-2007, 03:20 PM
Jammer dat het geheugen van dit laptopje hier al redelijk vol staat.

't is nog altijd ni te laat om een externe harde schijf te vragen voor uwe nieuwjaar :p

uka
30-12-2007, 04:36 PM
't is nog altijd ni te laat om een externe harde schijf te vragen voor uwe nieuwjaar :p

wel schoon uwe nieuwjaarsbrief lezen dan :happy:

ils13
30-12-2007, 04:47 PM
wel schoon uwe nieuwjaarsbrief lezen dan :happy:

"Lief-ste o-ma,

deze brief heb ik zelf geschreven,
hélemaal alleen, zonder op te geven!"

Ladida, etcetera etcetera... :happy:

ok_computer
30-12-2007, 08:53 PM
Maar het is niet de zoveelste Alien film met Will Smith :(
Die jongen heeft da echt goed gedaan. Er zit zelfs een hele brave hond in, en ge herkent Will Smith bijna niet meer. (Oké, hij krijgt wel een minuutje ofzo om zijn trademark frasten te tonen, maar that's it )

Als je goed kijkt zie je mij toevallig als figurant! :LOL:

uka
31-12-2007, 08:59 AM

serieus? hoe kom je daar terecht?

beschrijf es waar, dan let ik er op :p

Shizugatake
31-12-2007, 11:12 AM

Als mutant ? :LOL: mopje:$
Nee nee, die zijn allemaal al met de computer gemaakt.

Edit:

Als mutant ? :LOL: mopje:$
Nee nee, die zijn allemaal al met de computer gemaakt.

computer .... OK_Computer :eek:

:p

Shizugatake
31-12-2007, 11:25 AM
Thom Yorke is funny (http://uk.youtube.com/watch?v=rrnNn0mt8h4&eurl=http://www.ateaseweb.com/2007/12/30/thom-yorke-on-big-fat-quiz-of-the-year/)

Heel random, maar dit vond ik persoonlijk heel hilarisch :LOL:

ok_computer
31-12-2007, 02:31 PM
serieus? hoe kom je daar terecht?

beschrijf es waar, dan let ik er op :p

Als het de nieuwe Will Smith film is waar de Brooklyn Bridge in voor komt dan kan je mij heel klein zien lopen, het kan ook een andere film zijn want ik had geen alien pak aan.

Op een zonnige januari-morgen in New York besloot ik eens vroeg op te staan en lekker te gaan wandelen, door Brooklyn en over de brug richting Manhattan. Eenmaal op de brug bleek er overal gefilmd te worden, bleek het een Will Smith film te zijn en gingen ze de brug filmen met passanten en auto's. Ze vroegen iedereen ook om toestemming maar de titel van de film heb ik niet onthouden/opgeschreven.

Shizugatake
31-12-2007, 02:47 PM
Dat moet wel I Am Legend geweest zijn dan, er zijn scenes te zien op de Brooklyn Bridge:)

ava
31-12-2007, 05:30 PM
iedereen een fantastisch 2008

uka
01-01-2008, 01:07 PM
Als het de nieuwe Will Smith film is waar de Brooklyn Bridge in voor komt dan kan je mij heel klein zien lopen, het kan ook een andere film zijn want ik had geen alien pak aan.

Op een zonnige januari-morgen in New York besloot ik eens vroeg op te staan en lekker te gaan wandelen, door Brooklyn en over de brug richting Manhattan. Eenmaal op de brug bleek er overal gefilmd te worden, bleek het een Will Smith film te zijn en gingen ze de brug filmen met passanten en auto's. Ze vroegen iedereen ook om toestemming maar de titel van de film heb ik niet onthouden/opgeschreven.

haha nice one, kzal es op letten!

prettig nieuwjaar iedereen hier! :happy:

Shizugatake
01-01-2008, 05:11 PM
Veel plezier in 2008

_Cassy_
02-01-2008, 08:08 AM
Ja ook van mij, gelukkig nieuwjaar :happy:

ils13
03-01-2008, 07:41 PM
Ey, "sexy beast", proficiat met uw awards :LOL:;)

Hoewel ik voor de rest geen idee heb wat da allemaal is van die "Muser awards" enzo, ben maar ne newbie hier op dees bord maar 'k vind het allemaal wel leutig :)

Shizugatake
03-01-2008, 09:24 PM
Ey, "sexy beast", proficiat met uw awards :LOL:;)

Hoewel ik voor de rest geen idee heb wat da allemaal is van die "Muser awards" enzo, ben maar ne newbie hier op dees bord maar 'k vind het allemaal wel leutig :)

Vergeet de fotograaf nie!

België doet het niet slecht:happy:

uka
04-01-2008, 07:54 AM
:happy:

Muttley
04-01-2008, 08:51 AM
*zwaait*

Dag iedereen

Shizugatake
04-01-2008, 09:31 AM
*zwaait*

Dag iedereen

*zwaait met beide handen*

_Cassy_
04-01-2008, 12:20 PM
Heey! :happy:

ils13
04-01-2008, 04:05 PM
Vergeet de fotograaf nie!

België doet het niet slecht:happy:

Da van die fotograaf was ik met opzet vergeten, met "sexy beast" kan ik hem beter treiteren :D

Sorryyyyyyyy!

Gefeliciteerd met BEIDE awards! ;)

Shizugatake
04-01-2008, 04:09 PM
Insteek Schatje
-----------------------

Ik heb je leugens blootgelegd schatje
De onderkant is geen grote verassing
Nu is het tijd om te veranderen
En alles te reinigen
Om jouw liefde te vergeten

Mijn Insteek Schatje
Kruisigt mijn vijanden
Wanneer ik het beu ben om te geven, who-ho-ho
Mijn Insteek Schatje
In ondoorbroken maagdelijke realiteiten
Is het leven beu, ooh-oh-oh

Vergis je niet
Schatje jij verliest heel zeker
Je eigen spel
Verander mij
Vervang het benijden
Om jouw liefde te vergeten

Mijn Insteek Schatje
Kruisigt mijn vijanden
Wanneer ik het beu ben om te geven, who-ho-ho
Mijn Insteek Schatje
In ondoorbroken maagdelijke realiteiten
Is het leven beu
ooh-oh-oh
En ik heb je liefde gezien
Die van mij is weg
En ik heb in de puree gezeten
Who-ho-hoooo

Ridders van Cydonia
------------------------------

Kom rij met mij
Door de aderen van de Geschiedenis
Ik zal je een God laten zien, hij valt in slaap tijdens zijn werk
Hoe kunnen we winnen, wanneer dwazen koning kunnen zijn?
Verspil je tijd niet of de tijd zal jouw verspillen

Niemand zal mij levend nemen
Het is nu tijd om de dingen recht te zetten
Jij en ik moeten vechten voor onze rechten
Jij en ik moeten vechten om te overleven

Klinkt best dwaas in onze moedertaal :wtf:

ils13
04-01-2008, 04:17 PM
Ja he... En zeggen dat er wel degelijk veel Engelse (of anderstalige) muziek is die wél deftig vertaald geraakt; denk maar aan musicals enzo, of sommige echt geslaagde covers (hoewel ik van da laatste ni direct een goed voorbeeld kan bedenken).

Doet mij tegelijkertijd denken aan een wedstrijd op damusic.be, weet ni of het er nog op staat: daar kreeg ge 15 vertalingen van songs uit 2007, en da was soms gewoon f*cking moeilijk! Ik heb ze ni eens allemaal gevonden :(

Shizugatake
04-01-2008, 04:28 PM
Ja he... En zeggen dat er wel degelijk veel Engelse (of anderstalige) muziek is die wél deftig vertaald geraakt; denk maar aan musicals enzo, of sommige echt geslaagde covers (hoewel ik van da laatste ni direct een goed voorbeeld kan bedenken).

Doet mij tegelijkertijd denken aan een wedstrijd op damusic.be, weet ni of het er nog op staat: daar kreeg ge 15 vertalingen van songs uit 2007, en da was soms gewoon f*cking moeilijk! Ik heb ze ni eens allemaal gevonden :(

http://www.ateaseweb.com/mb/style_emoticons/default/console.gif

ils13
04-01-2008, 04:37 PM
http://www.ateaseweb.com/mb/style_emoticons/default/console.gif

En nu vind ik nog geen smileyke met dikke pruillip ook, pfffft!
;)

Shizugatake
04-01-2008, 04:47 PM
je kan dezehttp://www.ateaseweb.com/mb/style_emoticons/default/crying.gif in het vervolg gebruiken, maar ze zien er zo geel uit, wat een beetje botst met de grijze forum kleuren. ( het zijn precies Chinezen ).

Eigenlijk zien onze smileys er toch wat ziekjes uit...

ava
05-01-2008, 12:05 PM
insteek schatje :LOL::LOL::LOL:geen idee wa mijn vertaling had geweest, maar khad precies een andere woordkeuze genomen :LOL::LOL::LOL:

Muttley
05-01-2008, 12:08 PM
insteek schatje komt imho toch ook wel een beetje sletterig over :erm:

uka
05-01-2008, 12:18 PM
haha, insteek schatje :LOL:

goh ja, alternative vertalingen kan ik wel nie bedenken

Muttley
05-01-2008, 12:19 PM
aansluitschatje

ils13
06-01-2008, 11:52 AM
insteek schatje komt imho toch ook wel een beetje sletterig over :erm:

tja 'my plug in baby' toch ook? :LOL:

Muttley
06-01-2008, 06:47 PM
Misschien wel maar toch....

Shizugatake
06-01-2008, 09:53 PM
*Zucht* Een eresaluut aan mijn laatste zorgzame kerstvakantie als student :( Vanaf volgend jaar wordt het blokken tijdens de kerstperiode :'(

Muttley
06-01-2008, 09:59 PM
Inderdaad muahahahahahahaaaaaa

ils13
07-01-2008, 05:08 PM
Trek het u ni aan jong, achteraf als ge der vanaf zijt, beginde op den duur weer te bleiten da ge terug naar school wilt :yesey:
Alé bij mij is da soms toch...

Weet ge al wa ge gaat studeren?

Shizugatake
07-01-2008, 06:05 PM
Inderdaad muahahahahahahaaaaaa

http://diveintomark.org/public/2006/07/you-make-bunny-cry.jpg

Trek het u ni aan jong, achteraf als ge der vanaf zijt, beginde op den duur weer te bleiten da ge terug naar school wilt
Alé bij mij is da soms toch...

Weet ge al wa ge gaat studeren?

Ik denk dat het communicatiewetenschappen gaat worden, ben wel nog niet zeker. Kga alvast eens de cursussen inkijken, en naar zo'n 'SID-in' dag, daar kun je les naar keuze meevolgen, lijkt me wel interessant ( Of misschien wordt het juist oersaai en kan ik op zoek naar iets anders :LOL: )

Langs alle kanten krijg ik wel redelijk veel commentaar dat ik best iets anders zou doen dan communicatiewetenschappen, ofwel omdat ik ambitieuzer moet zijn ( :rolleyes: :rolleyes: ), ofwel omdat ze denken dat alleen mensen die het echt niet weten wat ze moeten studeren dit kiezen.

Wel, ik denk wel dat dit iets voor mij is, omdat:

Ik wel eens graag een leuk artikeltje schrijf
De mens, hoe hij zich gedraagt etc... me wel boeit
Ik het leuk vond hoe men het effect van TV, videogames, internet....op de mens ging bestuderen

Maar toch ben ik er niet helemaal zeker van, ik maak immers:

Véél te veel schrijffouten ( maar echt veel he)
Ik moet toch het vak eens concreter gaan bekijken
Ik totaal niet in de journalistiek wil werken ( verschrikkelijk saai en stresserend jobke lijkt mij dat)
Er nog een heleboel andere dingen zijn die mij interesseren

ils13
07-01-2008, 08:00 PM
Langs alle kanten krijg ik wel redelijk veel commentaar dat ik best iets anders zou doen dan communicatiewetenschappen, ofwel omdat ik ambitieuzer moet zijn ( :rolleyes: :rolleyes: ), ofwel omdat ze denken dat alleen mensen die het echt niet weten wat ze moeten studeren dit kiezen.

Wel, ik denk wel dat dit iets voor mij is, omdat:

Ik wel eens graag een leuk artikeltje schrijf
De mens, hoe hij zich gedraagt etc... me wel boeit
Ik het leuk vond hoe men het effect van TV, videogames, internet....op de mens ging bestuderen

Maar toch ben ik er niet helemaal zeker van, ik maak immers:

Véél te veel schrijffouten ( maar echt veel he)
Ik moet toch het vak eens concreter gaan bekijken
Ik totaal niet in de journalistiek wil werken ( verschrikkelijk saai en stresserend jobke lijkt mij dat)
Er nog een heleboel andere dingen zijn die mij interesseren

Communicatiewetenschappen!!! Ik wou da doen, maar heb het nooit gedaan... Ik werd enorm ontmoedigd door mijn ouders, want ge kunt dar toch niks mee doen, da diploma is niks waard, en gij studeert toch ni graag dus gij gaat buizen, doe toch iets economisch,... En aangezien ik ni zeker genoeg was van mijn stuk, heb ik uit pure miserie accountancy (graduaat) gedaan... Dikke vergissing! Daarna ben ik toch nog communicatie gaan studeren, maar dan in graduaat, op twee jaar (IAJ). Resultaat: 5 jaar gestudeerd en nog maar graduaat.

DUS: kies zeker en vast iets dat GIJ echt wilt.

Wat uw pro's en contra's betreft:

graag artikels schrijven, interesse in effect van media etc: héél goeie redenen om communicatie te kiezen
gedrag van de mens komt ook wel aan bod, maar verwacht nu ook geen hele psychologische opleiding. Vooral op vlak van het effect van communicatie en media op de mens, zult ge wel wat psychologie krijgen (zelf vond ik het ook wel interessant)
Schrijffouten: zijn naar mijn mening idd onaanvaardbaar in communicatie MAAR ik vind ten eerste niet dat je er zoveel maakt, hoewel ik mij ni enkel op dit forum kan baseren waarschijnlijk, en er bestaan ook genoeg communicatie-gerelateerde jobs waarvoor je geen perfecte schrijver moet zijn. Lees er trouwens de kranten op na, die staan ook vol fouten en die mensen geraakten ook aan de bak ;) Niets belet u trouwens om aan uw spelling te werken he!

Wat vind ikzelf wél minpunten: het kan heel moeilijk zijn om een deftige job te vinden in de richting die ge zelf wilt. Nen job vinden op zich lukt altijd mits de nodige inspanningen en competenties, maar of het direct iets in de communicatie gaat zijn? En als ge dan toch iets vindt, kan het ook zoiets zijn waar ge uren klopt tot 's avonds laat voor een loontje van niks...

't Is in ieder geval altijd ne gok als ge zulke richtingen kiest, ge kunt ook op zeker spelen en handelswetenschappen enzo kiezen, zijt ge zeker da ge ne goe betaalde job vindt, maar als da uw ding ni is; laat er u ni toe verleiden en kies in de eerste plaats iets dat u écht interesseert en afgaat.

Amai wa ne preek :)

Muttley
07-01-2008, 08:13 PM
Wat is er mis met "maar" graduaat? :(

ils13
07-01-2008, 08:25 PM
Wat is er mis met "maar" graduaat? :(

Er is niks mis met "maar" ne graduaat, maar als ge vijf jaar hebt gestudeerd om gene cent meer te verdienen dan als ge maar drie jaar had gestudeerd, en dit terwijl ge aanvankelijk eigenlijk de intentie had om voor licentiaat te gaan, dan is da echt balen. En da's ni da'k centen zo belangrijk vind - verre van zelfs - maar als ge op uw eigen benen wilt gaan staan en ge maakt nekeer de rekening, dan denkt ge wel is f*ck, 'k had al nen dikke spaarpot kunnen hebben.

Al wa ik wil zeggen is: doe gewoon uw eigen zin en studeer wat u echt interesseert. Laat anderen zeggen wat ze willen. Ge kunt luisteren naar raad, maar laat u ni ompraten of té fel afschrikken want achteraf kunt ge der spijt van hebben - en ni louter om financiële redenen.

uka
07-01-2008, 08:35 PM
ge moet idd doen wa ge graag doet, maakt nie uit of het bachelor is or master or hogeschool of unief

mijn haar komt recht van da soort discussies

ikzelf doe hogeschool en krijg vaak van (oudere) mensen scheve blikken zo van "allez jong, geen unief?"
ma mijn richting besta nie op unief :rolleyes:

mja, maakt dus allemaal nie uit, het verschil in moeilijkheidsgraad tussen unief en hogeschool is imo toch aant vervagen

ok_computer
07-01-2008, 08:37 PM
de journalistiek saai? :eek: mag de hele zomer betaald langs werchter, roskilde, lowlands enz reizen om stukjes te schrijven, bands te interviewen enz. overal gebeurt wel weer iets anders en je ontmoet een boel interessante mensen.

Muttley
07-01-2008, 08:38 PM
Mja, ik heb altijd een weekendjob gehad terwijl ik nog studeerde. Daardoor heb ik ook een mooie spaarpot vergaard terwijl ik studeerde. Daardoor heb ik waarschijnlijk er een jaar langer over gedaan vooraleer ik afstudeerde maar ik heb daar geenszins spijt van. Achteruitkijken is tijdverspilling. Je moet jezelf inbeelden dat je de kansen niet eens kreeg om te studeren. Dan zou je de rest van je leven een underachiever blijven en ik kan het weten, dat is een zware last om te dragen.

Maar no regrets.

ils13
07-01-2008, 08:43 PM
Tja, "da soort discussies" zegt ge, maar ik heb dan ook nooit beweerd da ne bachelor minderwaardig zou zijn aan ne master, integendeel... Dus eigenlijk moest er al helemaal geen discussie zijn. Als ge unief kunt en ge hebt de goesting om ervoor te werken, dan kunt ge't evengoe doen, waarom ook ni? Ge krijgt meer achtergrondinfo en ja, ge kunt met een hoger loon beginnen, da heb ik zelf al lang ondervonden. Anderzijds kunt ge zeggen dat ne bachelor eigenlijk meer "kan" als hij begint te werken dan ne master, en als ge goe zijt kunt ge ook met nen bachelor heel snel omhoog geraken (voor wie die ambitie heeft).

Wat da verschil in moeilijkheidsgraad betreft: ik ben ook van die mening, het vervaagt. Als mensen bij mij komen stoeffen van "mijne zoon doet unief blablabla", heb ik ook zoiets van "ochot ze, NU zijt ge echt wel bij de elite". Daarvoor zijde echt ni meer of slimmer dan iemand anders ze, ge hebt gewoon wa dikkere cursussen verwerkt.

ils13
07-01-2008, 08:46 PM
Je moet jezelf inbeelden dat je de kansen niet eens kreeg om te studeren. Dan zou je de rest van je leven een underachiever blijven en ik kan het weten, dat is een zware last om te dragen.

Maar no regrets.

Ja pas op, ik ga ook ni beweren dat ik nu constant lig terug te denken aan wat had kunnen zijn, en dan stilletjes lig te janken in mijn bed ;) Maar kom, voor de gelukzakken die de kans hebben om te studeren is het dan toch leuker als ge achteraf kunt zeggen; "blij met mijn keuze"!
Voor de rest heb ik ook wel vrede genomen met wat ik heb ze :yesey:

Muttley
07-01-2008, 08:50 PM
Ik ook, zolang ik maar een dak boven mijn hoofd heb, mijzelf niets moet ontzeggen, met een mooie wagen rijd en van tijd tot tijd eens vrijgevig uit de hoek kan komen ben ik al lang blij.

uka
07-01-2008, 08:57 PM
Wat da verschil in moeilijkheidsgraad betreft: ik ben ook van die mening, het vervaagt. Als mensen bij mij komen stoeffen van "mijne zoon doet unief blablabla", heb ik ook zoiets van "ochot ze, NU zijt ge echt wel bij de elite". Daarvoor zijde echt ni meer of slimmer dan iemand anders ze, ge hebt gewoon wa dikkere cursussen verwerkt.

hehe, vind ik ook :happy:

ok_computer
08-01-2008, 02:19 PM
Als je maar een studie doet die je leuk vind, wanneer dat je drijfveren zijn kom je er wel en motiveer je vaak jezelf wanneer je in een dal zit

Met het BaMa systeem is de grens tussen uni en hogeschool (in Nederland, hbo) steeds meer aan het vervagen. Bij ons kan je zowel je mastervakken als bachelorvakken halen en de keuze minors is ook steeds groter.

Shizugatake
08-01-2008, 03:37 PM
de journalistiek saai? mag de hele zomer betaald langs werchter, roskilde, lowlands enz reizen om stukjes te schrijven, bands te interviewen enz. overal gebeurt wel weer iets anders en je ontmoet een boel interessante mensen.

Hmm true, maar hoeveel zijn er dat gegund? En toch liever als toeschouwer naar een festival, dan er recensies over te moeten schrijven. :p

En waauw veel reacties op de studiekeuze :)

ok_computer
08-01-2008, 05:03 PM
Hmm true, maar hoeveel zijn er dat gegund? En toch liever als toeschouwer naar een festival, dan er recensies over te moeten schrijven. :p

Het zijn er niet heel veel inderdaad, op Werchter afgelopen jaar waren mijn medejournalisten allemaal een jaar of tien ouder...

Muttley
08-01-2008, 05:06 PM
Ik ga tegenwoordig toch enkel nog voor de muziek naar Werchter. Uitgeteld in het gras liggen achteraan de wei is er niet meer bij voor mij :( :happy:

Ik zou er helemaal niets mee inzitten om als journalist naar Werchter te gaan. Altijd een goede plaats. Wel jammer dat je waarschijnlijk interviews moet afnemen als er een andere groep aan't spelen is die je wel graag had zien spelen.

ils13
08-01-2008, 06:37 PM

Ja ge hebt nogal iets ontketend he?

Maar kom, over één ding zijn we het al zeker allemaal eens: kies vooral iets dat ge graag zult doen!

ils13
08-01-2008, 06:39 PM
Ik zou er helemaal niets mee inzitten om als journalist naar Werchter te gaan. Altijd een goede plaats. Wel jammer dat je waarschijnlijk interviews moet afnemen als er een andere groep aan't spelen is die je wel graag had zien spelen.

Ja idd, wetende hoe gedisciplineerd ik ben (:$), zou ik het al moeilijk hebben om een goed optreden op te offeren in functie van de interviews die ik moet afnemen, zeker als het dan over zo'n shitty artiest zou gaan die ik eigenlijk ni kan aanhoren, maar waarvan ik weet dat de lezers er wat over willen lezen...

Shizugatake
09-01-2008, 01:54 PM
Ja ge hebt nogal iets ontketend he?

Maar kom, over één ding zijn we het al zeker allemaal eens: kies vooral iets dat ge graag zult doen!

Uhu, dat zal ik ook doen, lijkt me het meest logisch.:yesey: (Nu nog zoeken wat ik leuk vind)

ok_computer
09-01-2008, 03:17 PM
Ja idd, wetende hoe gedisciplineerd ik ben (:$), zou ik het al moeilijk hebben om een goed optreden op te offeren in functie van de interviews die ik moet afnemen, zeker als het dan over zo'n shitty artiest zou gaan die ik eigenlijk ni kan aanhoren, maar waarvan ik weet dat de lezers er wat over willen lezen...

Vaak heb je een vrije rol, aantal dingen die in je artikel niet mogen ontbreken, afgelopen jaar had ik wat tijdens Muse maar dat duurde een kwartier. De rest van het optreden kunnen zien. lange interviews doe je vaak voor de festivals in een hotel.

ava
09-01-2008, 07:12 PM
Met het BaMa systeem is de grens tussen uni en hogeschool (in Nederland, hbo) steeds meer aan het vervagen. Bij ons kan je zowel je mastervakken als bachelorvakken halen en de keuze minors is ook steeds groter.

dat valt hier lelijk tegen...
mijn vriend (voor zij die het niet weten, een geboren en getogen nederlander) mocht dit schooljaar met zn havo diploma niet aan onze hogeschool beginnen... de reden hiervoor bleef ons volkomen duister omdat je met een havo diploma wel gewoon de hbo kan beginnen...
eenheid in europa mijn gat... ja sorry het is nog altijd niet verwerkt, ook omdat we halve samen-woonplannen (jaja samen op kot is een samenwoonplan als je elkaar normaal alleen in het weekend ziet) hadden.
Geen kritiek op het niveau van nederland of belgie, gewoon een punt van onbegrijpelijkheid...

ok_computer
10-01-2008, 01:30 PM
dat is wel vreemd inderdaad, in nederland kan hij dus de bachelor wel halen die in belgie niet nodig is? merk wel dat het niveau van het onderwijs in belgie hoger licht, in nederland is het vaak laks en krijg je meer kansen met een tentamen (in de zin van herkansingen).

wat je vriend wel kan doen is in nederland inschrijven, collegegeld betalen en dan als exchange, je betaald immers maar 1x

ava
10-01-2008, 06:10 PM
dat is wel vreemd inderdaad, in nederland kan hij dus de bachelor wel halen die in belgie niet nodig is? merk wel dat het niveau van het onderwijs in belgie hoger licht, in nederland is het vaak laks en krijg je meer kansen met een tentamen (in de zin van herkansingen).

wat je vriend wel kan doen is in nederland inschrijven, collegegeld betalen en dan als exchange, je betaald immers maar 1x

nee hij kan in nederland de bachelor halen die hij in belgie niet kan beginnen zonder dat hij eerst zn propedeuse heeft gehaald...
ik vind persoonlijk het onderwijs in belgie ook beter dan in nederland (over hoge scholen en universiteiten doe ik geen uitspraken maar lager onderwijs en middelbare school stelt niet veel voor van wat ik merk...) maar ik vind gewoon dat als ze bama in europa opstellen voor eenheid, dan moet er ook maar echt eenheid zijn en moet je met elk diploma overal kunne beginnen waar je dat ergens anders ook kan doen...

en ja uitwisselingsprogramma's... daar hebben we eigenlijk niet over nagedacht...zoiets kan toch bijna niet in het eerste jaar dacht ik, achja we zien wel :)

en pssst ligt en betaalt :p

Shizugatake
12-01-2008, 08:54 PM
Weet iemand of U2 3D ook ergens in België in de cinema te zien zal zijn?

ils13
13-01-2008, 10:22 AM
http://www.hasseltlokaal.be/Item/tabid/55/seqAxNewsItem/3061/Default.aspx

"Vermits het aanbod aan 3D-films toeneemt, doet Kinepolis ook extra inspanningen om hun filmzalen in hoge snelheid te digitaliseren. Zo zijn beeld en geluid van superkwaliteit met het 3D-systeem van Dolby. Drie films staan gepland in 3D om vertoond te worden in de nabije toekomst. Het zijn “Beowulf”, “U2 3D” en “Lions”. Al die producties zullen eveneens te zien zijn in Kinepolis Hasselt."

Shizugatake
13-01-2008, 11:42 AM
http://www.hasseltlokaal.be/Item/tabid/55/seqAxNewsItem/3061/Default.aspx

"Vermits het aanbod aan 3D-films toeneemt, doet Kinepolis ook extra inspanningen om hun filmzalen in hoge snelheid te digitaliseren. Zo zijn beeld en geluid van superkwaliteit met het 3D-systeem van Dolby. Drie films staan gepland in 3D om vertoond te worden in de nabije toekomst. Het zijn “Beowulf”, “U2 3D” en “Lions”. Al die producties zullen eveneens te zien zijn in Kinepolis Hasselt."

Merci !
Wist je het, of heb je ernaar gegoogelt?

uka
13-01-2008, 11:50 AM
Merci !

da was nu wel nie moeilijk om es te googlen é :rolleyes:

Shizugatake
13-01-2008, 11:53 AM
da was nu wel nie moeilijk om es te googlen é :rolleyes:

Ik vond het niet :unsure:
Staat zelfs niet op de officiële kinepolis site ( Maar ja, wat heb je tegenwoordig nog aan zo'n officiële sites.)

Edit: zie net dat "U2 3D Hasselt" in google 100% antwoord geeft op mijn vraag...Ja ok, die had ik zelf moeten vinden. Ter verdediging: khad achter "U2 3D België gezocht"
Edit 2: Blijkbaar heb ik echt niet mijn best gedaan want zelfs op "U2 3D België" vind ik nu antwoorden -____-

ils13
13-01-2008, 02:07 PM
Merci !

Google, want eigenlijk wist ik zelfs ni van die film, dus ik werd zelf ook nieuwsgierig! ;)

EDIT: ik heb toch ook ff moeten zoeken hoor en idd, de nieuwe site van Kinepolis is nog erger dan de vorige!

uka
13-01-2008, 02:15 PM
gewoon googlen naar 'u2 3d kinepolis' en gebt het al :rolleyes: :p

ils13
13-01-2008, 02:31 PM
gewoon googlen naar 'u2 3d kinepolis' en gebt het al :rolleyes: :p

TE LAAT! ;)

Shizugatake
02-02-2008, 09:42 PM
RATM naart sportpaleis

http://www.sportpaleis.be/nl/kalender/121

leuke datum :erm: 2 juni

ils13
03-02-2008, 11:09 AM
ja cool he, ik dacht wel dat ze van 't jaar zopuden komen. 'k Vraag mij nu wel af of dat nu betekent dat we ze niet meer op de Belgische festivals zien... Of zouden ze toch twee keer komen? :unsure:

Ik had ze liever op een festival gaan zien, maar 'k ga 't mij ni riskeren van te wachten en gewoon tickets voor dees concert kopen! :happy:

ils13
03-02-2008, 11:19 AM
Ook net van een vriend ontvangen via mail...

Jay-Z hoofdartiest Glastonbury

Lees het volledige artikel: http://www.demorgen.behttp://www.demorgen.be/dm/nl/1008/Showbizz/article/detail/157023/2008/02/02/Jay-Z-hoofdartiest-Glastonbury.dhtml

Naar mijn mening is dit een handleiding over hoe ge één van de grootste festivals van Europa volledig naar de zak helpt! :eek:

EDIT: ok die link trekt op niks, stond zo in die mail van De Morgen, maar ja de titel op zich zegt al genoeg he.

Shizugatake
03-02-2008, 11:22 AM
Als Werchter tegen de 8e februari niks laat weten of ze RATM hebben of niet, dan zullen wij hier ook tickets voort sportpaleis bestellen.:)

Maar nogmaals, héél domme datum voor ons ( vlak voor examens) én dan nog eens op een maandag :D Och ja, voor zo'n Legendarische band mag dat wel een keertje.

Shizugatake
03-02-2008, 11:24 AM
Ook net van een vriend ontvangen via mail...

Jay-Z hoofdartiest Glastonbury

Lees het volledige artikel: http://www.demorgen.behttp://www.demorgen.be/dm/nl/1008/Showbizz/article/detail/157023/2008/02/02/Jay-Z-hoofdartiest-Glastonbury.dhtml

Naar mijn mening is dit een handleiding over hoe ge één van de grootste festivals van Europa volledig naar de zak helpt! :eek:

EDIT: ok die link trekt op niks, stond zo in die mail van De Morgen, maar ja de titel op zich zegt al genoeg he.

Jay-Z :noey:

Zolang Herman Schueremans zo'n flaters maar niet begaat

ils13
03-02-2008, 11:39 AM
Als Werchter tegen de 8e februari niks laat weten of ze RATM hebben of niet, dan zullen wij hier ook tickets voort sportpaleis bestellen.:)

Maar nogmaals, héél domme datum voor ons ( vlak voor examens) én dan nog eens op een maandag :D Och ja, voor zo'n Legendarische band mag dat wel een keertje.

Ja zoiets gade natuurlijk altijd voorhebben, da's typisch. Ik heb mezelf ook regelmatig in zulke situaties bevonden :rolleyes: Maar zoals ge zegt: zo'n band ziet ge ni elk jaar, dus kunt ge evengoed proberen een beetje extra te blokken op andere dagen om u dees te kunnen permitteren ;)

ils13
03-02-2008, 11:41 AM

Bwa ik vind dat hij het al gedaan heeft, bvb met diene Sean Paul of wa was't weer, 2006 geloof ik. Maar hij zou het achteraf ook zelf toegegeven hebben in een interview, dat die rappers een vergissing waren en dat zoiets niet meer voor herhaling vatbaar was. OEF!

Shizugatake
03-02-2008, 11:54 AM
Ja zoiets gade natuurlijk altijd voorhebben, da's typisch. Ik heb mezelf ook regelmatig in zulke situaties bevonden :rolleyes: Maar zoals ge zegt: zo'n band ziet ge ni elk jaar, dus kunt ge evengoed proberen een beetje extra te blokken op andere dagen om u dees te kunnen permitteren ;)

Cursusje op de trein meenemen om te leren. ( Door de opwinding en adrenaline zal er dan waarschijnlijk toch niet veel geleerd worden, makom :p -- trouwens, dan moet ik daar nog mee zeulen in de zaal, no way dat is uitgesloten:LOL: ) Of vanaf nu elke zondag een uurtje vrijmaken om 2 bijvakken te leren, dan ken ik dat al tegen de examens.:uka:

ils13
03-02-2008, 11:58 AM
Cursusje op de trein meenemen om te leren. ( Door de opwinding en adrenaline zal er dan waarschijnlijk toch niet veel geleerd worden, makom :p -- trouwens, dan moet ik daar nog mee zeulen in de zaal, no way dat is uitgesloten:LOL: ) Of vanaf nu elke zondag een uurtje vrijmaken om 2 bijvakken te leren, dan ken ik dat al tegen de examens.:uka:

Haha, ik heb zo ooit eens mijn Spaans geleerd onderweg naar het Sportpaleis, en dan de ochtend erop nog snel doornemen op de bus alvorens de test te beginnen: 10/20, slag thuisgehaald :) Maar 't had evengoe net een buis kunnen zijn, hmm... (Bwoaaaa who cares, nu kan ik da wel zeggen :))

Ja kweetni, ge vindt er in ieder geval wel iets op ;)

uka
04-02-2008, 07:26 AM

snoop en the game ebben al op werchter gestaan, dan vind ik jay-z toch een mindere flater...

Muttley
04-02-2008, 08:32 AM

Het zit er natuurlijk dik in want is Glastonbury ook geen Clearchannel event?
Meestal lijken de festivals die deel uitmaken van Clearchannel heel hard op elkaar.

Ik heb een slecht voorgevoel over Werchter dit jaar :(

uka
04-02-2008, 09:46 AM
iemand al es naar Rhâââ Lovely Festival geweest? Ik denk er aan om es te gaan, ma tis wel al eind maart en tis in wallonië :(

Shizugatake
04-02-2008, 10:34 AM
Het zit er natuurlijk dik in want is Glastonbury ook geen Clearchannel event?
Meestal lijken de festivals die deel uitmaken van Clearchannel heel hard op elkaar.

Ik heb een slecht voorgevoel over Werchter dit jaar :(

Met Radiohead kan Werchter dit jaar 'amper misgaan' voor mij. Alleen misschien Muse of een andere onhaalbare band zou Radiohead kunnen overtreffen ( op papier natuurlijk, valt altijd af te wachten hoe het concert zelf zal zijn). Alles wat er nu bijkomt op de affiche is mooi meegenomen ( maar dan liefst een paar dégelijke bands als het kan ;) ). Bv: Feist, onlangs "ontdekt" op Later....with Jools Holland, Editors zou ik ook graag zien.

Muttley
04-02-2008, 10:36 AM
Editors zie ik in maart al 3 keer :p

Ze mogen gerust komen maar dan als headliner in de pyramid marquee of zo tegenover Jay Z geprogrammeerd :LOL:

Shizugatake
04-02-2008, 10:42 AM
Editors zie ik in maart al 3 keer :p

Ze mogen gerust komen maar dan als headliner in de pyramid marquee of zo tegenover Jay Z geprogrammeerd :LOL:

Sounds like a plan to me!

Muttley
04-02-2008, 10:44 AM
We zullen zien want in die periode is de zanger pas vader geworden. Wie weet doen ze niet veel festivals deze zomer. Ze zijn immers al bezig aan de derde plaat.

ils13
04-02-2008, 03:28 PM
Ik heb het gevoel dat véél goeie bands net gestopt zijn met touren en aan nieuwe muziek werken, hoewel ik waarschijnlijk al evenveel bands over het hoofd zie en toch nog redelijk wat goeie namen op de affiches zal zien verschijnen... Maar 'k ben toch al ongeduldig om te zien wie allemaal dan, kan echt niks bedenken!

Muttley
04-02-2008, 03:30 PM
Ik heb het gevoel dat véél goeie bands net gestopt zijn met touren en aan nieuwe muziek werken, hoewel ik waarschijnlijk al evenveel bands over het hoofd zie en toch nog redelijk wat goeie namen op de affiches zal zien verschijnen... Maar 'k ben toch al ongeduldig om te zien wie allemaal dan, kan echt niks bedenken!

Dat is ook zo

Alle goede CD's zijn in 2007 uitgekomen
Er schiet bijna niets meer over voor dit jaar.

ils13
04-02-2008, 03:48 PM
Dat is ook zo

Alle goede CD's zijn in 2007 uitgekomen
Er schiet bijna niets meer over voor dit jaar.

Mja 2006 en 2007 waren wel twee goeie jaren... Ik hoop dat het nu geen te flauwe festivalzomer wordt... Want ondanks het grote enthousiasme van velen, maakt Radiohead mijn festivalzomer nog ni ze! ;)

Shizugatake
04-02-2008, 05:56 PM
Mja 2006 en 2007 waren wel twee goeie jaren... Ik hoop dat het nu geen te flauwe festivalzomer wordt... Want ondanks het grote enthousiasme van velen, maakt Radiohead mijn festivalzomer nog ni ze! ;)

:eek::eek::eek::pope:

...Maar je hebt wel gelijk, als festivalganger kom je niet voor 1 grote naam.

ils13
04-02-2008, 06:06 PM
:eek::eek::eek::pope:

...Maar je hebt wel gelijk, als festivalganger kom je niet voor 1 grote naam.

Sorry voor het grote schok-effect he, ik hoop dat ik uw leven nu ni met tien jaar heb verkort :p

uka
04-02-2008, 06:11 PM
jongens jongens, we zien wel é! het jaar is nog maar juust begonnen :)

Shizugatake
04-02-2008, 06:18 PM
Sorry voor het grote schok-effect he, ik hoop dat ik uw leven nu ni met tien jaar heb verkort :p

:supersad:

ja, Radiohead kan nog altijd een gig int sportpaleis aankondigen, of miss nog eentje in Nederland, dicht bij de grens...:fear:

ils13
04-02-2008, 06:51 PM

ja how jong, jaagt mij nog ewa meer op ja!!! "Jaar is nog maar just begonnen"... Da's dus nog maar enkele maanden voor het nieuwe festivalseizoen !?! :eek::p

Euuuu ja, niveau gekelderd... :$

Shizugatake
04-02-2008, 07:05 PM
ja how jong, jaagt mij nog ewa meer op ja!!! "Jaar is nog maar just begonnen"... Da's dus nog maar enkele maanden voor het nieuwe festivalseizoen !?! :eek::p

Euuuu ja, niveau gekelderd... :$

http://img139.imageshack.us/img139/4487/niveuact5.jpg

het niveau kelder je pas, met een ongelofelijk droge,dwaze tekening!

uka
04-02-2008, 07:19 PM

ok da is erover :LOL:

ils13
04-02-2008, 07:41 PM
OMG gij geraakt gewoon nog lager dan ik :LOL:
RESPECT!

Shizugatake
04-02-2008, 08:06 PM
:cool:

Shizugatake
08-02-2008, 08:14 AM
RATM op go4music:
32€ staanplaatsen al uitverkocht...om 10:00u :erm: Dat moeder lief maar snel thuis is dat ik die kaartjes kan bestellen!

ils13
09-02-2008, 11:37 AM
Ja 'k heb het ook gezien gisteravond, heb snel snel staanplaatsten van 42EUR besteld (middenplein), had er eigenlijk meer moeten bestellen en dan verkopen voor 't dubbele van de prijs ;)

'k Ben e watje! :rolleyes::p

Shizugatake
09-02-2008, 05:26 PM
Ja 'k heb het ook gezien gisteravond, heb snel snel staanplaatsten van 42EUR besteld (middenplein), had er eigenlijk meer moeten bestellen en dan verkopen voor 't dubbele van de prijs ;)

'k Ben e watje! :rolleyes::p

Das foei:mad: Flink dat je het niet gedaan hebt :happy:
Maarja wij gaan niet naar RATM: toch net iets te dicht bij examens :( Ach ja, zo is er meer plaats voor de echte fans

:' (

ils13
10-02-2008, 10:32 AM
Ai da's spijtig!
Ja ondertussen zal het wel uitverkocht zijn veronderstel ik. Ge kunt nog altijd hopen dat ze toch nog op één van de festivals komen, of naar Pinkpop gaan in Landgraaf als ge daar geraakt?

Shizugatake
10-02-2008, 11:59 AM
Ai da's spijtig!
Ja ondertussen zal het wel uitverkocht zijn veronderstel ik. Ge kunt nog altijd hopen dat ze toch nog op één van de festivals komen, of naar Pinkpop gaan in Landgraaf als ge daar geraakt?

Ja dat was ook een mogelijk plan van ons, Landgraaf ligt zelfs dichter bij Genk dan Antwerpen, maar das dan de zondag voor het sportpaleis, dus even goed vlak voor de examens:rolleyes: Och ja, ik vind het niet ZO erg, maar voor een kameraad van mij, een véél grotere RATM fan dan mij, is het wel balen.

nu heb ik wel lekker meer geld voor extra radioheadconcerten :eyebrows:

ils13
10-02-2008, 01:45 PM
Ja dat was ook een mogelijk plan van ons, Landgraaf ligt zelfs dichter bij Genk dan Antwerpen, maar das dan de zondag voor het sportpaleis, dus even goed vlak voor de examens:rolleyes: Och ja, ik vind het niet ZO erg, maar voor een kameraad van mij, een véél grotere RATM fan dan mij, is het wel balen.

nu heb ik wel lekker meer geld voor extra radioheadconcerten :eyebrows:

Ja ik ben nu ook ni ZO'n fan da mijn wereld zou instorten als ik geen kaarten had maar kom, ben toch blij da'k ze is ga zien! :happy: Maar er zijn idd wel andere bands waar ik veel meer centjes aan kan uitgeven... En ik had daar als student indien nodig zelfs een (kleine) tweede zit voor over! Hoewel het gelukkig nooit zover is moeten komen; sommige leraars zijn zo lief een deliberatie te geven :party:

Shizugatake
10-02-2008, 03:38 PM
Ja ik ben nu ook ni ZO'n fan da mijn wereld zou instorten als ik geen kaarten had maar kom, ben toch blij da'k ze is ga zien! :happy: Maar er zijn idd wel andere bands waar ik veel meer centjes aan kan uitgeven... En ik had daar als student indien nodig zelfs een (kleine) tweede zit voor over! Hoewel het gelukkig nooit zover is moeten komen; sommige leraars zijn zo lief een deliberatie te geven :party:

En waar ben jij naar school geweest?:D :p

ils13
10-02-2008, 03:54 PM
En waar ben jij naar school geweest?:D :p

Honim en daarna Erasmus; 'k weet ni of ge uw studiekeuze al gemaakt hebt? :p 't Is wel allemaal in Brussel, misschien da ge dan direct nog in de kosten valt voor een kot enzo ook, hmmm...

Shizugatake
10-02-2008, 08:18 PM
Honim en daarna Erasmus; 'k weet ni of ge uw studiekeuze al gemaakt hebt? :p 't Is wel allemaal in Brussel, misschien da ge dan direct nog in de kosten valt voor een kot enzo ook, hmmm...

Nee nog niet, en een kot zal zowiezo duur worden :)

Elouan
11-02-2008, 03:46 PM
Nee nog niet, en een kot zal zowiezo duur worden :)

In Anwerpen kost het toch geen drol? Ik betaalde 195 euro pm voor een kamer van ongeveer 17 m2 met eigen keuken per maand!

Luxemburger Queen
11-02-2008, 06:04 PM
In Anwerpen kost het toch geen drol? Ik betaalde 195 euro pm voor een kamer van ongeveer 17 m2 met eigen keuken per maand!

in glasgow betaal je al gauw 250 pond voor een hokje..
(ik toevallig niet :D)

Nincy Face
11-02-2008, 06:08 PM
in glasgow betaal je al gauw 250 pond voor een hokje..
(ik toevallig niet :D)
Klinkt als Leiden, met zijn 350 Euro voor 10 vierkante meter..

uka
11-02-2008, 06:17 PM
ik zit in hartje Gent hier aan Graslei en Gravensteen, goeie 16 m² voor 170 euro per maand (elektriciteit en gas komen er wel nog apart bij), eigen keukentje en lavabootje

kwestie van wa sjans te hebben é ;)

Belgian Chocolate
11-02-2008, 08:26 PM
Ik betaal hier in Engeland £337,50 (453€) per maand zonder rekeningen voor mijn kamer, en dat is nog een vrij goeie prijs ook omdat het huis in heel goede staat is. Ik ken hier mensen die evenveel betalen voor een kamer die veel kleiner en in slechtere staat is... :erm:

ils13
11-02-2008, 08:44 PM
Ik betaal hier in Engeland £337,50 (453€) per maand zonder rekeningen voor mijn kamer, en dat is nog een vrij goeie prijs ook omdat het huis in heel goede staat is. Ik ken hier mensen die evenveel betalen voor een kamer die veel kleiner en in slechtere staat is... :erm:

Da's gewoon te zot, daarvoor hebde hier een heel appartement... Ok, niet in of rond Brussel/Gent/Antwerpen/whatever, maar een beetje meer naar den buiten toe: absoluut!

Belgian Chocolate
11-02-2008, 08:54 PM
Da's gewoon te zot, daarvoor hebde hier een heel appartement... Ok, niet in of rond Brussel/Gent/Antwerpen/whatever, maar een beetje meer naar den buiten toe: absoluut!
Ik weet het, ge wordt hier echt in 't zak gezet. Vorig jaar zat ik in een huis da letterlijk bijna uiteen viel en ik betaalde nog ongeveer £220 (300€) per maand zonder rekeningen... Gelukkig is dit mijn laatste jaar hier ;)

ok_computer
11-02-2008, 09:53 PM
zat in het centrum van amsterdam voor 150 euro alleen viel dat huis zo goed als uit elkaar en was het heeeeel klein..

nu zit ik groter in het centrum van utrecht voor 227 en deel ik keuken en douche, niks te klagen..

Elouan
12-02-2008, 12:22 PM
zat in het centrum van amsterdam voor 150 euro alleen viel dat huis zo goed als uit elkaar en was het heeeeel klein..

nu zit ik groter in het centrum van utrecht voor 227 en deel ik keuken en douche, niks te klagen..

Jammer dat je daar dan straks weer uit moet :)

Betaal nu 245 voor 12 m2, alles inclusief.

ok_computer
12-02-2008, 03:48 PM
dat was mijn vorige kamer :)

ils13
12-02-2008, 04:12 PM
Ik weet het, ge wordt hier echt in 't zak gezet. Vorig jaar zat ik in een huis da letterlijk bijna uiteen viel en ik betaalde nog ongeveer £220 (300€) per maand zonder rekeningen... Gelukkig is dit mijn laatste jaar hier ;)

Ja ze profiteren van 't feit dat ge toch érgens daar een kot moet hebben, ze weten goe genoeg dat ze't met gemak verhuurd krijgen, zelfs tegen zo'n prijs...

En wa is 't da ge daar dan studeert?

Belgian Chocolate
12-02-2008, 05:15 PM
Ja ze profiteren van 't feit dat ge toch érgens daar een kot moet hebben, ze weten goe genoeg dat ze't met gemak verhuurd krijgen, zelfs tegen zo'n prijs...

En wa is 't da ge daar dan studeert?
Jep inderdaad! Maar ja, alles is hier ook wel gewoon duur. £1.70 (2,30€) voor een enkele rit met de bus! Al is da natuurlijk ook omda ze weten da iedereen die geen auto heeft toch de bus moet nemen om ergens te geraken (fietsen is hier ni bepaald een optie me al die steile heuvels)...

Ik doe hier een BA Linguistics & English Language :) En ik heb hier van de week voor 't eerst in 2,5 jaar Vlaamse studenten gehoord :eek:

Elouan
13-02-2008, 04:01 PM
ik zit in hartje Gent hier aan Graslei en Gravensteen, goeie 16 m² voor 170 euro per maand (elektriciteit en gas komen er wel nog apart bij), eigen keukentje en lavabootje

kwestie van wa sjans te hebben é ;)

Is dat niet vrij normaal zo goedkoop in Belgie? Ik zat in Antwerpen aan de Nationale Straat :)

ava
14-02-2008, 06:19 PM
Is dat niet vrij normaal zo goedkoop in Belgie? Ik zat in Antwerpen aan de Nationale Straat :)

nee hoor, dat is goedkoop en je moet veel geluk hebben om iets deftig te vinden aan die prijs
ik betaal nu 275 voor een kamer gewoon met niets van mijzelf

Shizugatake
17-02-2008, 12:31 PM
Na V Festival in Engeland zou Muse nu ook ergens in Dublin een Festival spelen...

http://www.muselive.com/index.php?m=single&id=3693

"After winning Best International Live Performance (for their appearance at Oxegen 2007 at last night's Meteor Music Awards, Muse allegedly announced that they would be playing Dublin's Marlay Park in the summer.

Could we be looking forward to another summer of scattered Muse dates?"

Nu begin ik toch een beetje te dromen van werchter....:stunned:

Muttley
17-02-2008, 12:34 PM
Ierland zegt me trouwens ook iets meer dan Chelmsford :$

Waarschijnlijk is het ook goedkoper want meer dan 75 pond voor een dagticket voor V is wel :mad:

ils13
17-02-2008, 02:55 PM
Op Werchter moeten we ni hopen ze, da zou mij hééél sterk verbazen. En het enige andere festival met genoeg budget om Muse binnen te halen, is Pukkelpop veronderstel ik. Maar ook dat is onmogelijk want da valt samen met V Festival...

Ik dacht naar Chelmsford te gaan omdat ik sowieso al lang eens één van de Britse festivals wou doen, maar naar 't schijnt moet ge u dan zo haasten om tickets te kopen etc, 'k heb geen zin in al da gedoe eerlijk gezegd. Ik dacht het te combineren met mijn city trip naar Londen komende zomer, maar ook da wordt een beetje ingewikkeld ivm verlof op 't werk, vervoer, bagage etc. Pffffft.

Ofwel ben ik gewoon een beetje te gemakzuchtig :rolleyes::$

Muttley
17-02-2008, 02:56 PM
Ofwel ben ik gewoon een beetje te gemakzuchtig :rolleyes::$

:$

Dat is ook hetgene wat mij tegenhoudt.